Manispēc jau varējau uzlikt bruģi augstāku pieturvietās - tipa baigigarš guļošais...
Bet cik sapratu no info plašsaziņs līdzekļos - tas esot saistīts ar gigasaskaņojumiem un ne mārrutka nekā tāda nebūšot...
Manispēc jau varējau uzlikt bruģi augstāku pieturvietās - tipa baigigarš guļošais...
Bet cik sapratu no info plašsaziņs līdzekļos - tas esot saistīts ar gigasaskaņojumiem un ne mārrutka nekā tāda nebūšot...
Par pieturām runājot. Pirms pāris dienām lasiju kaut kādas tur blondīnes no RDsatdepa laikam klāstīto, ka guļošie pa visu pieturu tikšot izbūvēti 2018 gadā! Nu vai nav idioti????tagad saliks bruģi, vēlāk atkal lauzīs augšā...............
Viss ir jādara pakāpeniski un nesteidzīgi
Bruģis jau tikai jāparceļ, nekur nepazūd.
Bet ja par tēmu tad ir idioti, arī velosipēdi tagad tiks izdzīti mašīnām pa priekšu. Sen jau Barona ielai būtu jābūt zonai bez auto.
Tāpat jau ar mašīnām normāli braukt nevarēs – hadeni lauzīs.
Velojoslai izskatās ka tās betona vīzītes puslīdz ir ok. Redzēs kas notiks pie pirmajiem saliem. Cik velosipēdistu gulēs uz Tramvaja sliedēm.
Tādas pusjoslas r vai nu ģeniālas vai stulbums.
atkal Rīgā tramvaji plosās – nu jau uz Brīvības ielas
Piektdienas rītā Rīgā Matīsa un Brīvības ielu krustojumā pēc sadursmes ar vieglo automašīnu no sliedēm noskrējis augsto griestu tramvajs
Kur tu tādas muļķības izrāvi??? Golfiste ar trubu pie auss izdomāja vilkt garām korķim pa pretējā virziena sliedēm un uzbrauca virsū tramvajam, jo to... neesot pamanījusi!
Nu kur vēl trakāk? Ja šoferis neredz tādu lielu priekšmetu kā tramvajs, jautājums, cik daudz gājējus, suņus, kaķus un citus šāds vadītājs var sabraukt un aizbraukt, pat nepamanījis?
Nja.
Vernonam vajadzēja pajautāt — tas jau tramvaju par vainīgu uztaisīs jo tramvajs negarantēja drošību golfam!
Hā urā Peronu nav uz Barona ielas
Jātaisa jauns iepirkums ar zemākas grīdas tramvajiem, jo šie ir par augstu
Hippy, nepriecājies peroni būšot 2017. gadā...
Man gan vairāk interesē BAMS viedoklis par sliežu klātnes pārbūvi Zemgala/Brīvības gatvju krustā...
Vai to patiešām nevarēja izdarīt vasarā, kad transporta mazāk?
Ar akmeņiem jau svaidās...
Protams 2017 jo šajā iepirkumā to nevarēja ieplānot – pārāk lēti sanāktu Pie mums savādāk jau nemāk.
Nezinu, bet kad piešķīra finanses, tad rīkoja būvnieku konkursu, kamēr sacepa un parakstīja visus papīrus, iznāca tā, kā iznāca.(remontu veic kāda no ceļu būves kompānijām)
Bet piekrītu, ka vajadzēja vasarā. Tāpat kā Baronielas un pārējo ielu remontus.
Ušaks nākamgad sola vēl lielākus korķus. Jo beidzot asfaltēs Brīvībeni (divus posmus -Vecrīga - Tallinas un VEF- Jugla), kā arī visu Lāčplēša ielu. Es ļoti ceru, ka remontu atkal nepārcels.
Nu RDSD izceļas ar savu tupumu. Pie centrāltirgus nolikvidēja gājēju pāreju un pēc tam neatjaunoja. Tagad policisti pie tirgus un pie autoostas var droši šraibēt protokolus par ielas šķērsošanu neatļautā vietā katram pešehodam.
Remontdarbus veic atkal Binders
Par Vecrīga Tallinas nezinu – Zinu par seguma atjaunošanu Vecrīga – Lāčplēša un tālāk rakāsies kanalizācijas rūķīši.
Akal Rīgā tramvaji trako
šitas jau nopietni izskatās
mani tās bildes sakarā patiešām interesē divi jautākumi:
kā????
un priekš kam?
Atkal Rīgā nebūšanas ar viskaitīgāko sabtransu.
ceturtdien ap pulksten 9:00 tika bloķēta tramvaju kustība
Krišjāņa Barona ielas un Raiņa bulvāra krustojumā, saplīsis 11. tramvajs, kas bloķējis tramvaju kustību
Šausmas! 11. maršrutā laiž četru sekciju tramvajus, kas ir pārsvarā tukši, jo tik daudz cilvēku tur nebrauc. Savukārt 6. maršrutā laiž vecos tramvajus, kuri gandrīz vienmēr ir pilni. 6 gadi jau gandrīz būs pagājuši, kad 6. maršrutā brauc jaunie tramvaji, bet vēl joprojām veci tramvaji brauc. Kas notiek? Vai RS skatās, kas notiek pilsētā? Acīmredzot, ka nē, jo viņi laiž kā pagadās un par pasažieriem nemaz nedomā. Vajadzēja vispirms 6. maršrutu tikt galā bez problēmām un tikai tad ķerties pie 11. maršruta, bet nē, viņi laiž vēl vecus tramvajus 6. maršrutā, kur jau jaunie tramvaji brauc jau sen, bet 11. maršrutā laiž četru sekciju tramvajus, kur viņi galīgi nav vajadzīgi. Kas te notiek? Vai problēmas 6. maršrutu normāli apkalpot?
Tramvaju vadītājus, laikam, darbā pieņem ar nosacījumu, ka CSN jāpārkāpj vismaz 10 reozes dienā!
Cik ir tramvaju vadītāji, kuri Barona ielā ievēro ātruma ierobežojumu?
Es personīgi neesmu redzējis nevienu!
Un kustības grafiks arī nav pārrēķināts priekš 30 km/h!
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA