garlaicīgi....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Rīgas centrā apturēta tramvaju un trolejbusu satiksme
Rīgas domes ārkārtas sēdē nolemj: Skanstes ielas tramvajam būs būt!
Lieliski! Vienīgais ar tramvaju nēesmu braucis vismaz 10.gadus.
Kārtējo reizi tramvaju vadītāju bezatbildība.
Šis bija labs. Vismaz beidzot kāds visus apdzenot pa kreiso pusi atrāvās un nedaudz iesprūda Šķiet, ka tikai laika jautājums, kad tā notiks ar kādu no tiem, kas iet tramvajiem garām pa kreiso pusi. Vai nu nonesīs kādu cilvēku, kas iet tramvajam pa priekšu (ptfi-ptfi-ptfu), vai nu šādi ieskries auto, kas brauc pretī vai tramvajā. Pāris reizes jau pretī braucošie auto ir redzēti bremzējam. Ja nebūtu bremzējuši, būtu avārija. Nu šis uz sava piemēra iemācījās
Es laikam labāk ietu kājām
Tas nav fotošops? Tad gan traki
Tas nevar būt, jo pa tādu "ceļu" nevar izbraukt
Te būs vēl viens piemērs. Tiesa, nav saprotams, kā viņi tur vispār spēj pabraukt, bet gan jau pierod. Pamazām arvien sliktāk, sliktāk 50 gan laikam pa tādām nepadzīt
Nav gan tieši par tramvajiem, bet radniecīgs transports ir:
www.tvnet.lv/6176001/kengaraga-pec-divu-trolejbusu-sadursmes-viens-no-tiem-iebraucis-veikala-siena
Nez kā tas sanāca? Apdzina un nospieda malā?
Nezinu kā Latvijā, bet Vates zemē visu taisa Obama.
Trakie tramvaji ceļas lielajai cīņai ar ķīniešu pelmeņu botu mēsliem
Šis pats bots izcūkojis vairākus citus forumus pasaulē jau kopš vasaras, pameklēju pēc numura 931733823, piemēram, britu suņu forumu dogforum.co.uk u.c.
tramvajs normāls, ko tie autobraucēji par ko cepas, izbrīns...
tramvajs noņem no ceļa vismaz 120-150 mašīnas, ja iedomājamies, kad katrs tramvaja pasažieris brauc ar savu auto, iela piegāzta pilna ar auto! a tā, viens tramvajs, lai rullē!
tramvajs noņem no ceļa vismaz 120-150 mašīnas --
Kā tad. Ne jau katrā auto brauc tikai 1 cilvēks. Ne jau katrs tramvajs ir pilns. Vēlākās vakara stundās var būt arī tikai kādi 5 braucēji tramvajā, tikpat, cik var braukt vienā auto. Ar auto brauc tad, kad vajag, tramvajs brauc pēc saraksta arī tad, kad to nevienam nevajag. Tramvajā ( autobusā , trolejbusā ) var izplatīt vai dabūt visas pilienu infekcijas slimības ;)
Saregulēt tilta šķērsošanai domāto automātiku draudzīgu arī citiem ceļa lietotājiem laikam netiek izskatīs kā variants. Es pareizi saprotu?
Nav iebildumu pret tramvajiem, bet Tavs apgalvojums nebūs īsti pareizs par 120-150 papildus mašīnām. Daļa braucēju nebrauks ar auto, jo īsti nevar to atļauties, nav autovadītāja apliecības u.t.t. Ja tramvaja līniju likvidētu, viņi pārsēstos citā sabtranā, kurš nu būtu tuvākais.
Kroidonas tramvaja avārija: Tiesa tiek atlikta Covid līmeņa paaugstināšanās dēļ
Koronavīrusa dēļ kavējas izmeklēšana par Croydon Tram Crash, kurā gāja bojā septiņi cilvēki.
Pirmdien bija jāsākas 12 nedēļu ilgajai sēdei par sliedēm, kurā cieta arī 61 cilvēks.
Krodonas rātsnamā notikušajam žūrijas izmeklējumam vajadzēja dzirdēt argumentus, ka vainojamas cilvēku kļūdas un transporta sistēmas nepilnības.
Bet tas ir atlikts vīrusa līmeņa paaugstināšanās dēļ Londonā, un jauns datums vēl nav paziņots.
Tramvajs no sliedēm pie Sandilands tramvaja pieturas noskrēja 2016. gada novembrī.
Sākotnējā izmeklēšanā tika konstatēts, ka tramvajs brauca gandrīz četrreiz vairāk par līnijas atļauto ātrumu.
Piektdienas rītā Dienvidlondonas koronera biroja paziņojumā teikts, ka Kroidonai ir ceturtais "augstākais inficēšanās līmenis" ar koronavīrusu no Londonas 32 rajoniem.
tramvaja vadītājs Alfrēds Dorriss tika arestēts, bet vēlāk tika atceltas apsūdzības par rupju nolaidību un slepkavību.
Oficiālajā ziņojumā par avāriju tika secināts, ka toreiz 42 gadus vecais kungs Dorriss, iespējams, iemiga pirms tramvaja noskriešanas no sliedēm.
Transports Londonai (TfL) operatoram Tram Operations Ltd (TOL), FirstGroup meitasuzņēmumam, netika izvirzīta apsūdzība par korporācijas slepkavību.
Tika nogalināti 19 gadus vecais Danejs Činnerijs, 52 gadus vecais Filips Logans, 57 gadus vecais Filips Seierijs, 35 gadus vecā Dorota Rinkeviča un 63 gadus vecais Roberts Hakslijs, kā arī Kroidonas štata Marks Smits (35) un 62 gadus vecais Donalds Kolets. avārijā.
Bens Posfords, kurš ir galvenais advokāts piecām no septiņām ģimenēm, sacīja: "Viņi ir ļoti vīlušies par pārtraukumu, jo ilgu laiku gatavojās izmeklēšanas sākumam.
"Tomēr viņi pieņem grūto lēmumu, kas vecākajam koronerim bija jāpieņem, ņemot vērā Kovida krīzi, un cer, ka izmeklēšanas var sākties drīz."
"tramvaja vadītājs Alfrēds Dorriss tika arestēts, bet vēlāk tika atceltas apsūdzības par rupju nolaidību un slepkavību.
Oficiālajā ziņojumā par avāriju tika secināts, ka toreiz 42 gadus vecais kungs Dorriss, iespējams, iemiga pirms tramvaja noskriešanas no sliedēm."
Tātad, aizmigšana pie stūres nav rupja nolaidība, bet kas tad tā ir ?
Palasot wikipēdijas rakstu, izmeklēšanā izteikts pieņemums ka vadītāju piemeklēja "mikromiegs"; jebkurā gadījumā - avārija notika tramvajam ieejot uz 70 kmh 90 grādu līkumā kurā atļautais ātrums ir 20 kmh; taisnajā gabalā pirms tam atļautais ir 80 bet ātruma ierobežojuma zīme bija redzama gandrīz 200 metrus PĒC vietas, kur bija jāsāk bremzēt lai sadzēstos no 80 uz 20. Un vadītājs tur bik arī pabremzēja. Vārdu sakot, 100% vainu viņam piekarināt nevar.
nenoskaidroti huligāni apzīmējuši tramvaju ar kariņu neglaimojošu vēstījumu.
Tas vispār ir Rīgā?
Domāju kā jā Rīgā - Brīvības ielas pie vecā VEF tilta depo:
Tramvajs.Iespējams Kalnciema ielā, Alises ielas krustojuma rajonā. Fonā, iespējams tagadējais Gandrs veikals. Bet īstas skaidrības nav.
Varbūt kāds atpazīst fonā esošās ekas?
Bilde lielākā izmērā šeit: forum.myriga.info/index.php?act=Attach&type=post&id=104593
Man ir sajūta ka es uz to māju esmu tieši virsū lūrējis (tieši tā veidoti koka dekori jumta daļā) tagad tik jāsaņemas ar domām, kur ... Un nē tā nav Kalnciema ielas muižiņa ... nu vismaz tā liekas ..
Ir tehniski 2 vietas kur pilnā ielu garumā gar tramvaju esmu daudz vazājiez, Miera iela un tagadējā 2. tramvaja līnija. Bet arī Maskavas ielā vismaz pa to daļu kas ar koka apbūvi .. un jebkura nošīm varētu būt tik ikdienišķa, ka kļūtu "neievērojama" manā galvā
Miera ielā tādas nav šķiet. Foto gan ir apmēram ap 1905-1910 gadu taisīta. Bet ir vēl vesels lērums ielu, kur tramvajs brauca kādreiz- tā pati Kalnciema, Melnsila, Lapu, Nometņu, Raņķa dambis, Akmeņu iela. Tieši laikā, kad veidota bilde. Tāpat brauca reiz pa Kalpaka, p. Brieža, Hanzas, Stabu, Tērbatas, Matīsa (līdz Gāzes torņiem), Avotu, Asara, Tallinas, Cēsu, Pērnavas... Variantu daudz. Nav izslēgts, ka to ēku vairs nav. Bet šķiet, ka tomēr esmu kautkur tās redzējis.
Jā es ar speciāli pētīju vecos maršrutus, jo nu Rīgu pa visām esošajam tramvaja līnijām, troļa linijām, dzelzceļu esmu kājām izstaigājis ne reizi vien, un tuvējo apkārtni tāpat, tāpēc ir drusku ķīselis par to kur ko tādu varēju redzēt.
Mēģināji ar google maps tos pumktus kur kikas ka varētu būt "izstaigāt", bet pagaidām tukšā
Īsumā esmu tukšā - nekas no tā kas ienàca prātā, neatbilst. Mazliet pastāstīšu domu gàjienu kā provēju bildi "ielikt kartē".
Kalnciema iela man "nepatīk", jo tā bija ļoti biezi apdzīvota uz to laiku kad tur kāds tramvajs tuvumā varēja parādīties. Šīs puses trambuļa logos ir redzams ēkas apveids ar torni/skursteni kas man ļoti atsit tagadējā (celts 1911-1914. gadu) Āgenskalna tirgus ēkas fasādi , bet kaut kā tā nevarētu būt, jo tramvajs ap Āģi IMHO gāja citādāk nekā šajos laikos.
Nākamais par tām sētām kas rēgojas - vārti tādi kas vienā gadījuma atgādina kaut kādus klostera/baznīcas vai varbūt kaut kā ar armiju saistīta vārtus, vēl ir gadījies ko līdzīgu Maskavas ielas koka apbūvē redzēt.
Bet diemžēl mani tas nekur neaizved ...
BTW, forum.myriga.info neesi provējis publicēt, tur daudzi ar šāda tipa tramvaju "astes" medībām nodarbojas.
WALA rakstīja: BTW Bams, varbūt tev ir kaut kur to laiku tramvaju maršrutu karte. Tehniski es virspusēji esmu pārskatījis tos kas man likās reālistiski iespējami,bet netràpīju ...
ir viena vietne, kur ir šāda 1916. gada karte: zurbu.net/f/4
WALA rakstīja: Īsumā esmu tukšā - nekas no tā kas ienàca prātā, neatbilst. Mazliet pastāstīšu domu gàjienu kā provēju bildi "ielikt kartē".
Kalnciema iela man "nepatīk", jo tā bija ļoti biezi apdzīvota uz to laiku kad tur kāds tramvajs tuvumā varēja parādīties. Šīs puses trambuļa logos ir redzams ēkas apveids ar torni/skursteni kas man ļoti atsit tagadējā (celts 1911-1914. gadu) Āgenskalna tirgus ēkas fasādi , bet kaut kā tā nevarētu būt, jo tramvajs ap Āģi IMHO gāja citādāk nekā šajos laikos.
Nākamais par tām sētām kas rēgojas - vārti tādi kas vienā gadījuma atgādina kaut kādus klostera/baznīcas vai varbūt kaut kā ar armiju saistīta vārtus, vēl ir gadījies ko līdzīgu Maskavas ielas koka apbūvē redzēt.
Bet diemžēl mani tas nekur neaizved ...
Ir versija, ka tā vieta varētu būt:
a)Hanzas iela, preču stac rajonā.
Vai b) variants: Mežaparks. A.Sakses-Hamburgas-Ezermalas ielu rajons.
Kautgan zinātāji saka, ka fonā redzamā telegrāfa līnija bija izvietota pārsvarā tikai uz galvenajām ielām. Nu tur ķipa Brīvības gatve, Vienības gatve uc.
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA