Kaut kā sabiedrībā ieviesies viedoklis,ka vistrakākie esot BMW vadītāji. Es varētu apgalvot,ka SAAB vadītāji sevišķi neatpaliek. Samērā bieži iznāk novērot SAAB markas autovadītāju atsaldētas rīcības pazīmes uz autoceiem. Neadekvātas apdzīšanas,mētāšanās pa joslām,agresīva braukšana.
Šorīt atkal viens izcēlās,braucot uz lidostu,pēdējais lielais krustojums ar luksoforiem. Iedegās sarkanais, šis 2. vidusjoslā stājās,apstājās aiz baltās līnijas. Tad (dega tikai sarkanais,nekādas papildbultas) no vidusjoslas pāri visām līnijām aizrāva pa labi. Pie sarkanā,protams.
Pagājšnedēļ Krasta ielā,ātrums visai plūsmai tā ap 100-110,kā jau vienmēr. Braucu pa kreiso joslu,distance kādi 10 metri. Viens īblis ar sābu,protams, izdomāja,ka 10 metri ir viņam atstāti un ņem un ielien tajā šķirbā,man jābremzē.
Un tādu gadījumu un tamlīdzīgu nav mazums.
Tātad, ne jau auto markā ir vaina, ja arī ir, tad sanāk, ka sābi ar pievelk atsaldētus indivīdus un tas šai auto markai godu nedara.
Pirmais rakstīja: reāli dzīvē sābu pārdot ir tikpat grūti kā audī
Ej takš Tu pupās, tas ka auto tirgus ir nobremzējies, pašlaik vēl nenozīmē, ka audi grūti pārdot.
pilnīgas muļķības
visi tikai gudri driš.... nu nevar pārdot.... NEVAR
sevišķi ne visai veiksmīgos modeļus, kas audim ir dauhjā
Pārdot ir grūti tikai tad, ja gribi visus remontus atgūt un vēl nopelnīt. Ja ar auto brauc sev un pārdod, lai iegādātos nākamo, tad par adekvātu tirgus cenu var pārdot bez problēmām.
Pirmais rakstīja: vakar dzirdēju ģeniālu frāzi no sāba (vispār laikam jāsaka opeļa) lietotāja
vispār jau tas sābs ir laba mašīna, tikai remonti ir milzīgi dārgi!
un to teica cilvēks, kas reāli var atļauties to sābu remontēt
Jāatzīst, ka frāze tiešām ģeniāla. Īpaši tādēļ, ka reizē ar kolēģi nopirkām viena gada mašīnas un tagad intereses pēc salīdzinam izdevumus... VW Passat lētāk ir sanākušas vienīgi ziemas riepas.
Sviestc rakstīja: nu uz kopējā autoražotāju sadarbības fona ( VW ar MB ) kur vispār divu, trīs brendu modeļi izskatās tik vienādi, ka tos puskrēslā pat neatškirt, vot!
Pirmais rakstīja: reāli dzīvē sābu pārdot ir tikpat grūti kā audī
Ej takš Tu pupās, tas ka auto tirgus ir nobremzējies, pašlaik vēl nenozīmē, ka audi grūti pārdot.
pilnīgas muļķības
visi tikai gudri driš.... nu nevar pārdot.... NEVAR
Paskaties uz cenu, kāda tiek prasīta un salīdzini ar to pašu gadu citiem auto un tad saki. Tagad vispār auto šeit ir grūti pārdot.
paskaties uz cenu starpību jauniem auto..... ja kautkādi lohi ir 2x pārmaksājuši ņemot jaunu audī, tad loģiski, ka viņi gribēs dabūt vairāk piķa to miskasti pārdodot
VW Šharan un Ford Galaksy.....da kā divas piles....
norauj piederības šilti, un tad tik atliek minēt...
a par šitiem mazcenas auto runājot....
nesen bija tā uzmetiena akcija no Skandi Motors, ar nosaukumu, kas ir konteinerā...
tad zem tā apvalka varēja redzēt aptuvenas priekšējās haubes pludlīnījas, kuras papētot pa jaunajiem modeļiem, nonācu pie secinājuma, ka Hondām, KIA, Hiunday, Craisler, Peulgeot ( talāk netiku vienkārši ) tās ir prakstiski vienādas visiem mazās klases auto piedāvājumiem...
shis striids ir muuzhiigs!!! taapat kaa tas, vai Dievs ir vai nav! un mees varam dusmoties vai nee, bet tomeer buus kaads, kas uzskatiis, ka vinja viedoklis ir vispravietiskaakais un noteikti publicejams, pie tam veel pazemojot citus, jo argumentu gaumes jautaajumos nav, par to nemeedz striideeties..... parasti.
Pirmais rakstīja: vakar dzirdēju ģeniālu frāzi no sāba (vispār laikam jāsaka opeļa) lietotāja
vispār jau tas sābs ir laba mašīna, tikai remonti ir milzīgi dārgi!
un to teica cilvēks, kas reāli var atļauties to sābu remontēt
Manuprāt kaut kad iauto diskusijās tika apgāzts mīts, ka Saabu remontēt ir dārgi... Un ja ņem vērā, ka lietots saabs maksā pāris tūkstošus lētāk nekā tā paša gada līdzīgi nopakots BMW, Audi vai VW... 2004.g Saab 9-3 ir vienā cenā ar f***ing golfu..
Tāpat vienmēr ir cilvēki, kuri iegrābjas... Tikai viņu lepnums neļauj atzīt, ka ir nopircis mēslu... Tad nu bļauj, ka dārgi remonti...
Pirmais rakstīja: vakar dzirdēju ģeniālu frāzi no sāba (vispār laikam jāsaka opeļa) lietotāja
vispār jau tas sābs ir laba mašīna, tikai remonti ir milzīgi dārgi!
un to teica cilvēks, kas reāli var atļauties to sābu remontēt
Manuprāt kaut kad iauto diskusijās tika apgāzts mīts, ka Saabu remontēt ir dārgi... Un ja ņem vērā, ka lietots saabs maksā pāris tūkstošus lētāk nekā tā paša gada līdzīgi nopakots BMW, Audi vai VW... 2004.g Saab 9-3 ir vienā cenā ar f***ing golfu..
Tāpat vienmēr ir cilvēki, kuri iegrābjas... Tikai viņu lepnums neļauj atzīt, ka ir nopircis mēslu... Tad nu bļauj, ka dārgi remonti...
agā, kā tad
puisim vikingmotors, vai tolaik, kad pirka vēl e&s auto manāmi iesmērēja kautkādu kā tu saki - "mēslu"
Pirmais rakstīja: reāli dzīvē sābu pārdot ir tikpat grūti kā audī
Ej takš Tu pupās, tas ka auto tirgus ir nobremzējies, pašlaik vēl nenozīmē, ka audi grūti pārdot.
pilnīgas muļķības
visi tikai gudri driš.... nu nevar pārdot.... NEVAR
Paskaties uz cenu, kāda tiek prasīta un salīdzini ar to pašu gadu citiem auto un tad saki. Tagad vispār auto šeit ir grūti pārdot.
paskaties uz cenu starpību jauniem auto..... ja kautkādi lohi ir 2x pārmaksājuši ņemot jaunu audī, tad loģiski, ka viņi gribēs dabūt vairāk piķa to miskasti pārdodot
Nopērc reni un tu esi tam vienīgais īpašnieks jo pārdot ta nevar. Paskaties,cik tiek tirgoti renaulti ,sābi un cik BMW un Audi
Pirmais rakstīja: vakar dzirdēju ģeniālu frāzi no sāba (vispār laikam jāsaka opeļa) lietotāja
vispār jau tas sābs ir laba mašīna, tikai remonti ir milzīgi dārgi!
un to teica cilvēks, kas reāli var atļauties to sābu remontēt
Manuprāt kaut kad iauto diskusijās tika apgāzts mīts, ka Saabu remontēt ir dārgi... Un ja ņem vērā, ka lietots saabs maksā pāris tūkstošus lētāk nekā tā paša gada līdzīgi nopakots BMW, Audi vai VW... 2004.g Saab 9-3 ir vienā cenā ar f***ing golfu..
Tāpat vienmēr ir cilvēki, kuri iegrābjas... Tikai viņu lepnums neļauj atzīt, ka ir nopircis mēslu... Tad nu bļauj, ka dārgi remonti...
agā, kā tad
puisim vikingmotors, vai tolaik, kad pirka vēl e&s auto manāmi iesmērēja kautkādu kā tu saki - "mēslu"
Vai nu iesmērēja vai nepaveicās, bet rezultāts ir tāds, kāds tas ir... Viņš pirka 9-5?
Pirmais rakstīja: reāli dzīvē sābu pārdot ir tikpat grūti kā audī
Ej takš Tu pupās, tas ka auto tirgus ir nobremzējies, pašlaik vēl nenozīmē, ka audi grūti pārdot.
pilnīgas muļķības
visi tikai gudri driš.... nu nevar pārdot.... NEVAR
Paskaties uz cenu, kāda tiek prasīta un salīdzini ar to pašu gadu citiem auto un tad saki. Tagad vispār auto šeit ir grūti pārdot.
paskaties uz cenu starpību jauniem auto..... ja kautkādi lohi ir 2x pārmaksājuši ņemot jaunu audī, tad loģiski, ka viņi gribēs dabūt vairāk piķa to miskasti pārdodot
Nopērc reni un tu esi tam vienīgais īpašnieks jo pārdot ta nevar. Paskaties,cik tiek tirgoti renaulti ,sābi un cik BMW un Audi
uzsvars uz vārdu salikumu "tiek tirgoti"
tam nav nekādas saistības ar vārdiņu "pirkti"
gan Sviestcs, gan fatruhs savus opeļus var iebāzt dorisai pakaļā.... neviens viņus NEPĒRK
tāpat iebāzt var arī man visi čomi, kas tirgo audī..... nevienam tie lūžņi nav vajadzīgi
a4 2.0 2003
a6 2.5 tdi quattro 96 gada (laikam, uz sitien neatceros)
tāpat ir 328 bēmēvē par 8 eirikiem ar gaišu ādas salonu - neviens nepērk
bet visus renaultus, kas man ir bijuši esmu pārdevis
man joprojām pieder viens bēmēvē (320), opelis (kadet) un fofāgens (jeta)
baigais rādītājs,visus reno esot pārdevis Es ar esmu pārdevis visus 2 reno,kas man bijuši, esa gan, pusgads pagāja. Audi man bijuši kādi 30, tie pārdoti fiksi un bez mokām
Pirmais rakstīja: vakar dzirdēju ģeniālu frāzi no sāba (vispār laikam jāsaka opeļa) lietotāja
vispār jau tas sābs ir laba mašīna, tikai remonti ir milzīgi dārgi!
un to teica cilvēks, kas reāli var atļauties to sābu remontēt
Manuprāt kaut kad iauto diskusijās tika apgāzts mīts, ka Saabu remontēt ir dārgi... Un ja ņem vērā, ka lietots saabs maksā pāris tūkstošus lētāk nekā tā paša gada līdzīgi nopakots BMW, Audi vai VW... 2004.g Saab 9-3 ir vienā cenā ar f***ing golfu..
Tāpat vienmēr ir cilvēki, kuri iegrābjas... Tikai viņu lepnums neļauj atzīt, ka ir nopircis mēslu... Tad nu bļauj, ka dārgi remonti...
agā, kā tad
puisim vikingmotors, vai tolaik, kad pirka vēl e&s auto manāmi iesmērēja kautkādu kā tu saki - "mēslu"
Vai nu iesmērēja vai nepaveicās, bet rezultāts ir tāds, kāds tas ir... Viņš pirka 9-5?
da pouhj ko viņš pirka, ja jau jaunu mašīnu pērkot kāds tev var "iesmērēt" vai "nepaveikties"
vienīgais, kam ir paveicies ir superzigis..... nopircis praktiski jaunu mērcēdesu par sviestmaizi, un tagad visiem stāsta, ka nav nekā dārgāka par lētu mersedesu
jā un vēl te kādreiz bija tāds Yonāss, tam ar' ir paveicies, jo rokas viņam neauga no pakaļas un viņs pats mācēja saskrūvēt savu tačku
Sviestc rakstīja: nolēmu ka vai nu pārdošu par saprātīgu cenu, vai arī lai paliek pašam, šad tad pabraukties, kad Klasiskā Kupeja apnīk
Nu beidz....tu tak viņu gribēji pārdot jau toreiz, kad pats tikko biji nopircis....vai toreiz arī tirgus bija sastindzis?
Redzi, lai nu kā tur būtu, bet es tomēr savā būtībā esmu spekulants, un man ne īpaši patīk iesaldēt līdzekļus, tapēc regulāri taustu augsni, vai ir, vai naf iespējams "uzvārīties"....
Pirmais rakstīja: vakar dzirdēju ģeniālu frāzi no sāba (vispār laikam jāsaka opeļa) lietotāja
vispār jau tas sābs ir laba mašīna, tikai remonti ir milzīgi dārgi!
un to teica cilvēks, kas reāli var atļauties to sābu remontēt
Manuprāt kaut kad iauto diskusijās tika apgāzts mīts, ka Saabu remontēt ir dārgi... Un ja ņem vērā, ka lietots saabs maksā pāris tūkstošus lētāk nekā tā paša gada līdzīgi nopakots BMW, Audi vai VW... 2004.g Saab 9-3 ir vienā cenā ar f***ing golfu..
Tāpat vienmēr ir cilvēki, kuri iegrābjas... Tikai viņu lepnums neļauj atzīt, ka ir nopircis mēslu... Tad nu bļauj, ka dārgi remonti...
agā, kā tad
puisim vikingmotors, vai tolaik, kad pirka vēl e&s auto manāmi iesmērēja kautkādu kā tu saki - "mēslu"
Vai nu iesmērēja vai nepaveicās, bet rezultāts ir tāds, kāds tas ir... Viņš pirka 9-5?
jā un vēl te kādreiz bija tāds Yonāss, tam ar' ir paveicies, jo rokas viņam neauga no pakaļas .....
a kas, Viņš te bija vienīgais, kam neaug no pakaļas
\'\'Atsaldētie\'\' sābisti.
Kaut kā sabiedrībā ieviesies viedoklis,ka vistrakākie esot BMW vadītāji. Es varētu apgalvot,ka SAAB vadītāji sevišķi neatpaliek. Samērā bieži iznāk novērot SAAB markas autovadītāju atsaldētas rīcības pazīmes uz autoceiem. Neadekvātas apdzīšanas,mētāšanās pa joslām,agresīva braukšana.
Šorīt atkal viens izcēlās,braucot uz lidostu,pēdējais lielais krustojums ar luksoforiem. Iedegās sarkanais, šis 2. vidusjoslā stājās,apstājās aiz baltās līnijas. Tad (dega tikai sarkanais,nekādas papildbultas) no vidusjoslas pāri visām līnijām aizrāva pa labi. Pie sarkanā,protams.
Pagājšnedēļ Krasta ielā,ātrums visai plūsmai tā ap 100-110,kā jau vienmēr. Braucu pa kreiso joslu,distance kādi 10 metri. Viens īblis ar sābu,protams, izdomāja,ka 10 metri ir viņam atstāti un ņem un ielien tajā šķirbā,man jābremzē.
Un tādu gadījumu un tamlīdzīgu nav mazums.
Tātad, ne jau auto markā ir vaina, ja arī ir, tad sanāk, ka sābi ar pievelk atsaldētus indivīdus un tas šai auto markai godu nedara.