Kaut kā sabiedrībā ieviesies viedoklis,ka vistrakākie esot BMW vadītāji. Es varētu apgalvot,ka SAAB vadītāji sevišķi neatpaliek. Samērā bieži iznāk novērot SAAB markas autovadītāju atsaldētas rīcības pazīmes uz autoceiem. Neadekvātas apdzīšanas,mētāšanās pa joslām,agresīva braukšana.
Šorīt atkal viens izcēlās,braucot uz lidostu,pēdējais lielais krustojums ar luksoforiem. Iedegās sarkanais, šis 2. vidusjoslā stājās,apstājās aiz baltās līnijas. Tad (dega tikai sarkanais,nekādas papildbultas) no vidusjoslas pāri visām līnijām aizrāva pa labi. Pie sarkanā,protams.
Pagājšnedēļ Krasta ielā,ātrums visai plūsmai tā ap 100-110,kā jau vienmēr. Braucu pa kreiso joslu,distance kādi 10 metri. Viens īblis ar sābu,protams, izdomāja,ka 10 metri ir viņam atstāti un ņem un ielien tajā šķirbā,man jābremzē.
Un tādu gadījumu un tamlīdzīgu nav mazums.
Tātad, ne jau auto markā ir vaina, ja arī ir, tad sanāk, ka sābi ar pievelk atsaldētus indivīdus un tas šai auto markai godu nedara.
Pirmais rakstīja: jā un vēl te kādreiz bija tāds Yonāss, tam ar' ir paveicies, jo rokas viņam neauga no pakaļas un viņs pats mācēja saskrūvēt savu tačku
Tas par to skrūvēšanu attiecas arī uz jaunu renaultu, ja kas........
vot tādu mēslu es par savu naudu gan nekad nepirkšu.
zinu tikai to, ka jaunajiem pepelaciem pavisam minimaalaa skaitaa uz Riigas ielaam var ieraudziit lukturu mazgaataajus, kur nu veel slotinjas, pečkas ar neesot neko labas, par reduktoru ar pašbloķējošos differi laikam vispaar atliek pasapnjot...
diivaini, ka lielaakajai daljai SAAB un VOLVO, vismaz taam, kas bija ražotas 90to gadu viduu un ne priekš aafrikas tirgus-šaadas opcijas bija virsuu....Un zin, šaadaa laikaa tas viss noder , man zheel taa puiša hjundajaa... kam taa visa nav....
taapeec ka taas masiinas bija ražotas muusu platuma graadiem...
agraak bija uzskats, ka volvo arii ir šausmiigi daargi...
jaunie volvo taadi arii ir, bet vecajiem viss maksaa kapeikas (nu praktiski viss, jeb ko krieviski sauc par rashodņikiem
Pirmais rakstīja: reāli dzīvē sābu pārdot ir tikpat grūti kā audī
Ej takš Tu pupās, tas ka auto tirgus ir nobremzējies, pašlaik vēl nenozīmē, ka audi grūti pārdot.
pilnīgas muļķības
visi tikai gudri driš.... nu nevar pārdot.... NEVAR
Paskaties uz cenu, kāda tiek prasīta un salīdzini ar to pašu gadu citiem auto un tad saki. Tagad vispār auto šeit ir grūti pārdot.
paskaties uz cenu starpību jauniem auto..... ja kautkādi lohi ir 2x pārmaksājuši ņemot jaunu audī, tad loģiski, ka viņi gribēs dabūt vairāk piķa to miskasti pārdodot
Nopērc reni un tu esi tam vienīgais īpašnieks jo pārdot ta nevar. Paskaties,cik tiek tirgoti renaulti ,sābi un cik BMW un Audi
uzsvars uz vārdu salikumu "tiek tirgoti"
tam nav nekādas saistības ar vārdiņu "pirkti"
gan Sviestcs, gan fatruhs savus opeļus var iebāzt dorisai pakaļā.... neviens viņus NEPĒRK
tāpat iebāzt var arī man visi čomi, kas tirgo audī..... nevienam tie lūžņi nav vajadzīgi
a4 2.0 2003
a6 2.5 tdi quattro 96 gada (laikam, uz sitien neatceros)
tāpat ir 328 bēmēvē par 8 eirikiem ar gaišu ādas salonu - neviens nepērk
bet visus renaultus, kas man ir bijuši esmu pārdevis
man joprojām pieder viens bēmēvē (320), opelis (kadet) un fofāgens (jeta)
tos gan neviens nevēlas pirkt
Nevajag bezjēgā prasīt. Es savu A6 tikai gadu vecāku un bez Q nopirku pirms vairāk kā 2 gadi lētāk kā tavi paziņas tagad prasa. Loģiski ka neviens neķers, it sevišķi šinī depresijas laikā.
zinu tikai to, ka jaunajiem pepelaciem pavisam minimaalaa skaitaa uz Riigas ielaam var ieraudziit lukturu mazgaataajus, kur nu veel slotinjas, pečkas ar neesot neko labas, par reduktoru ar pašbloķējošos differi laikam vispaar atliek pasapnjot...
diivaini, ka lielaakajai daljai SAAB un VOLVO, vismaz taam, kas bija ražotas 90to gadu viduu un ne priekš aafrikas tirgus-šaadas opcijas bija virsuu....Un zin, šaadaa laikaa tas viss noder , man zheel taa puiša hjundajaa... kam taa visa nav....
taapeec ka taas masiinas bija ražotas muusu platuma graadiem...
agraak bija uzskats, ka volvo arii ir šausmiigi daargi...
jaunie volvo taadi arii ir, bet vecajiem viss maksaa kapeikas (nu praktiski viss, jeb ko krieviski sauc par rashodņikiem
pašbloķējošais diferis (torsen) ir virsū megānei r26... tiuesa gan priekšā
manam volvo ir aizmuguree.. un dara mani drošu par to, ka neieseedisshos kaut kur, kaa arii mani peeksnji nesaaks meetaat uz slidena celja....ja kas- paspeeleejies ar gaazi un viss nostaajas pats savaas vietaas....
Sviestc rakstīja: Da labi, labi, nesatraucies, nesaukt neviens Tavu MB Cupeju par Pasrātu
da wot straucos
manis pēc mēraties ar krāniņiem, cik gribat, man pokuj, cik kuram tas SAABs, patīk vai nepatīk, katram tak savs !
bet wot kad MB piešuj sadarbību ar VW, tad es aš ar kebabu aizrīties varu
skaties ka Tev ar laiku nebūs no tiem kebabiem jaatsakās, nu lai neaizrītos..
Ik pa laikam izskan kāda infa, ka MB ražotaji tausta augsni sadarbībai arī vieglo automašinu jomā, tepat nesen bija raksts pa mēģinājumu ar Fiatu ko sabīdīt...., tik nesanāca..
ta kā ja ne šogad, tad nākošgad, gan jau sāks tapt kāds koprojekts ar kādu citu, nu loģiski, ka sākumā pa lētā gala modeļiem, bet tas jau tik būs pirmais solis........
Ozz rakstīja: manam volvo ir aizmuguree.. un dara mani drošu par to, ka neieseedisshos kaut kur, kaa arii mani peeksnji nesaaks meetaat uz slidena celja....ja kas- paspeeleejies ar gaazi un viss nostaajas pats savaas vietaas....
vienīgais, ka megānei ar 230 zirģeļiem uz vienu priekšējo tiltu to difu reāli vajag..... citādi kā izspiež gāzi tā viens ritenis atraujas no zemes un svilpo a tavam vulvīzerim.... nu tā
Sviestc rakstīja: Paldies Baisulim par Saab Automašinu reklāmu un Saab vārda nešanu masās!!
Tāds kā tāds neredzamās frontes Kareivis, bet ar lepni paceltu galvu un Saab Karogu rokās.
Te nu Saab dīleriem būtu Tev jāsaka liels un Cilvēcīgs Paldies!!
Beidz koķetēt!
Es vēl nemaz neesmu cieši apsolījis pirkt tavu sābu, tāpēc tu vēl nevari saukties par sāba dīleri.
kā nu nevaru,
Tu ko, pavisam Centis esi
pa pēdējiem pieciem gadiem esmu noandelējis 4 Saabus, un vērojot šeit izteikto viedokli, ka Saabu vispār nevar pārdot, tad jau manis paveikto var traktēt kā varoņdarbu un pieškirt man vismaz piecstaru Ordeni!!
zinu tikai to, ka jaunajiem pepelaciem pavisam minimaalaa skaitaa uz Riigas ielaam var ieraudziit lukturu mazgaataajus, kur nu veel slotinjas, pečkas ar neesot neko labas, par reduktoru ar pašbloķējošos differi laikam vispaar atliek pasapnjot...
diivaini, ka lielaakajai daljai SAAB un VOLVO, vismaz taam, kas bija ražotas 90to gadu viduu un ne priekš aafrikas tirgus-šaadas opcijas bija virsuu....Un zin, šaadaa laikaa tas viss noder , man zheel taa puiša hjundajaa... kam taa visa nav....
taapeec ka taas masiinas bija ražotas muusu platuma graadiem...
agraak bija uzskats, ka volvo arii ir šausmiigi daargi...
jaunie volvo taadi arii ir, bet vecajiem viss maksaa kapeikas (nu praktiski viss, jeb ko krieviski sauc par rashodņikiem
varbūt neareizi Tevi sapratu, bet jaunajiem tos lukturus noskalo ar strūklas spiedienu ne slotiņām..it kā xenon tā vajagot, lai nešvīkā svarīgo stiklu, kurš nemaz nav no stikla.
\'\'Atsaldētie\'\' sābisti.
Kaut kā sabiedrībā ieviesies viedoklis,ka vistrakākie esot BMW vadītāji. Es varētu apgalvot,ka SAAB vadītāji sevišķi neatpaliek. Samērā bieži iznāk novērot SAAB markas autovadītāju atsaldētas rīcības pazīmes uz autoceiem. Neadekvātas apdzīšanas,mētāšanās pa joslām,agresīva braukšana.
Šorīt atkal viens izcēlās,braucot uz lidostu,pēdējais lielais krustojums ar luksoforiem. Iedegās sarkanais, šis 2. vidusjoslā stājās,apstājās aiz baltās līnijas. Tad (dega tikai sarkanais,nekādas papildbultas) no vidusjoslas pāri visām līnijām aizrāva pa labi. Pie sarkanā,protams.
Pagājšnedēļ Krasta ielā,ātrums visai plūsmai tā ap 100-110,kā jau vienmēr. Braucu pa kreiso joslu,distance kādi 10 metri. Viens īblis ar sābu,protams, izdomāja,ka 10 metri ir viņam atstāti un ņem un ielien tajā šķirbā,man jābremzē.
Un tādu gadījumu un tamlīdzīgu nav mazums.
Tātad, ne jau auto markā ir vaina, ja arī ir, tad sanāk, ka sābi ar pievelk atsaldētus indivīdus un tas šai auto markai godu nedara.