Nez kāpēc vairums sābistu savus pepelacus grib pārdot
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nez kāpēc vairums sābistu savus pepelacus grib pārdot
nuhajs rakstīja: Nez kāpēc vairums sābistu savus pepelacus grib pārdot
Hmm... Negribu gan. Un ko tagad?
hmm...man arī liekas, ka tiem saab braucējiem nav visi bēniņos.
kādreiz man bija tās auto, zinu, ka vairāk nebūs, jo nav tizlākas markas par nesamērīgāku cenu kā šī.
Seene rakstīja:
nuhajs rakstīja: Nez kāpēc vairums sābistu savus pepelacus grib pārdot
Hmm... Negribu gan. Un ko tagad?
Gan jau sagribēsi
nuhajs rakstīja:
Seene rakstīja:
nuhajs rakstīja: Nez kāpēc vairums sābistu savus pepelacus grib pārdot
Hmm... Negribu gan. Un ko tagad?
Gan jau sagribēsi
Nešaubīgi. Lai nopirktu nākamo.
Seene rakstīja:
nuhajs rakstīja:
Seene rakstīja:
nuhajs rakstīja: Nez kāpēc vairums sābistu savus pepelacus grib pārdot
Hmm... Negribu gan. Un ko tagad?
Gan jau sagribēsi
Nešaubīgi. Lai nopirktu nākamo.
Es jau teicu-vairums,jo saprot,kadu mēslu nopirkuši. Pārējie nesaprot
nuhajs rakstīja: Nez kāpēc vairums sābistu savus pepelacus grib pārdot
kāpēc vairums
Daži tik, un noteikti ka procentuāli pat mazāk nekā no saviem drapakiem škirties griboši Bembisti, Audisti, VW-genisti un t.t.
cits jautājums ir tas, ka Saab 9-5 , pirmā modeļa, grūti tirgojas,
jo Latvijas tirgus ar tiem ir pilns, un vispār pašlaik tā auto tirzniecība ir jūtami sabremzējusies un tas attiecas ne tikai uz Saabiem...
Tāpēc,droši vien,ka 9-5 ir mēsls Pats teici
nuhajs rakstīja: Tāpēc,droši vien,ka 9-5 ir mēsls Pats teici
hmm, mēsls....
mēsls ir stiepjams jādziens un tiek izmantots lai tēlaini apzīmētu ne vienu viem priekšmetu...
Ja mēs runājam par mēslu ši vārda patiesā nozīmē, tad cik es saprotu, tas ir organiski pārstrādāts pārtikas produkts, jeb ta atliekas, kuras tiek izvadītas no dzīva organisma, ( nu vai kaut kas līdzīgs) un ja tā, tad kas var būt kopējs rūpnieciski izgatavotam produktam-automašinai, ar mēslu
Sviestc rakstīja: Ja mēs runājam par mēslu ši vārda patiesā nozīmē
kad trūkst argumentu, sākas tukšvārdība
reāli dzīvē sābu pārdot ir tikpat grūti kā audī
nevienam nav vajadzīga neviena no augstākminētajām miskastēm....
Caurums rakstīja:
Sviestc rakstīja: Ja mēs runājam par mēslu ši vārda patiesā nozīmē
kad trūkst argumentu, sākas tukšvārdība
kādu argumentu tieši tev pietrūkst
Ja ir konkrēts jautajums, tad vaicā, konkrēti arī argumentēšu, a uz apgalvojumu ka Saab ir sūds, arī tik pat konstruktīvi atbildu...
Sviestc rakstīja: cits jautājums ir tas, ka Saab 9-5 , pirmā modeļa, grūti tirgojas,
..
Nu tu gan fleitē!!!!
Sviestc rakstīja: Ja ir konkrēts jautajums, tad vaicā, konkrēti arī argumentēšu, a uz apgalvojumu ka Saab ir sūds, arī tik pat konstruktīvi atbildu...
nepārliecinoši
SAAB ir GM izstrādājums, kam ir luxusa auto cena, nerunājot nemaz par ekspuatācijas nesamērīgo dārgumu un pilnīgu sava stila un auras trūkumu. (te nav runa par vecajiem SAAB).
Šorīt sābs labi lidoja. Kamēr citas markas cīnījās pa grāvjiem un izbaudīja savstarpējo tuvību. Tikai dēļ viena atsaldēta fūrista nācās nedaudz nobraukt no ceļa.
Šodien paši atsaldētākie bija tieši fūristi.
Viena no patiesībām par Saab Latvijā
Sviestc rakstīja: Viena no patiesībām par Saab Latvijā
foto.inbox.lv/...
Nu tad tu savējo joprojām mēģini pārdot?
Jūs varat izplesties un sarauties
vārdam SAAB uzreiz ir asociācija ar GM, un tur neko nevar padarīt, arī neprātīga fanošana, kas pats par sevi nav slikti protams, taču, ja to dara, pazaudējot relitātes sajūtu un vietas piederību, tas paliek smieklīgi.
Cik daudz jaunu SAAB ir pārdots šogad ? Hummeru nebūs vairāk ?
Caurums rakstīja:
Sviestc rakstīja: Ja ir konkrēts jautajums, tad vaicā, konkrēti arī argumentēšu, a uz apgalvojumu ka Saab ir sūds, arī tik pat konstruktīvi atbildu...
nepārliecinoši
SAAB ir GM izstrādājums, kam ir luxusa auto cena, nerunājot nemaz par ekspuatācijas nesamērīgo dārgumu un pilnīgu sava stila un auras trūkumu. (te nav runa par vecajiem SAAB).
1.Saabi, kurus ražoja sākot no 94 gada, ir GM izstrādājumi..
to neviens netaisās šet noliegt;
2.Līdz Luxus auto cenai Saabiem ir ļoti pat vēll tālu, drīzāk cena ir atbilstoša Labi nopakotam Vidējās Klases Auto , kām arī Saabs pilnībā atbilst, jo jau standartā ir aprīkots ar prakstiski visu, kas citiem autobrendiem nāk tik kā papildus "navaroti", par papildus samaksu, protams, un tad nu tev ir visas iespējas mēgināt salīdzināt, vai Saab ar savo "nopakojumu" jau bāzes modelī, sanāk dārgāks par labi nopakotu tautā populārāku brendu..
3. dārgums eksplutācijā...
nu kā to ņem, parādi pie kura autodīlera ir lēta apkope
a Vasja škūnīti remontē visu pēc kārtas, neškirojot modeļus, pa vienādām cenām...
kas Saabam ir dārgāks, amīšu maiņa, bremžu kluču vai eļļas, nu teiksim kā BMW vai Audī
tas pats vien sanāk...
4. pilnīgs stila un auras trūkums...
nu uz kopējā autoražotāju sadarbības fona ( VW ar MB, Peulgeot ar Citroenu,Fiatu un Lancia un t.t. ) kur vispār divu, trīs brendu modeļi izskatās tik vienādi, ka tos puskrēslā pat neatškirt, Saab automašinas ir ļoti pat no citiem atškirīgas...
par auru....
tā ir gaumes lieta, par kuru strīdēties ir bezjēdzīgi, vieni fano, otri spļaudās un aizgriežas......
vot!
Caurums rakstīja: Jūs varat izplesties un sarauties
vārdam SAAB uzreiz ir asociācija ar GM, un tur neko nevar padarīt, arī neprātīga fanošana, kas pats par sevi nav slikti protams, taču, ja to dara, pazaudējot relitātes sajūtu un vietas piederību, tas paliek smieklīgi.
Cik daudz jaunu SAAB ir pārdots šogad ? Hummeru nebūs vairāk ?
Jauno sābu ielās ir daudz vairāk nekā H1, H2 un H3 ņemti kopā.
p.s. tieši no opeļa paņemtās lietas sābam sagādā vismazākās problēmas, var teikt, normālos apstākļos vispār nav problēmu.
Pirmais rakstīja: reāli dzīvē sābu pārdot ir tikpat grūti kā audī
Ej takš Tu pupās, tas ka auto tirgus ir nobremzējies, pašlaik vēl nenozīmē, ka audi grūti pārdot.
Centis_Nuudele rakstīja:
Sviestc rakstīja: Viena no patiesībām par Saab Latvijā
foto.inbox.lv/...
Nu tad tu savējo joprojām mēģini pārdot?
Tak izdevās pielaist un apjozt pa svētkiem pat Tēvu zemi, Venspilī pabiju, vēll tur pavizinājos šur tur...
zini, sapratu, ka Saab ir auto, kas neliek vilties, kā škil, tā iet, salona ir silts, rādijo strādā labi,salons plašs un izskatīgs, dinamika uz ceļa ( paticoties turbīnai ) ļoti pat o.k., patērinš mērens un apmirinošs...
ko vairāk vaig Cilvēkam kas grib ar Labu Auto baudīt Latvijas ceļus
nolēmu ka vai nu pārdošu par saprātīgu cenu, vai arī lai paliek pašam, šad tad pabraukties, kad Klasiskā Kupeja apnīk
Sviestc rakstīja:
4. pilnīgs stila un auras trūkums...
nu uz kopējā autoražotāju sadarbības fona ( VW ar MB, Peulgeot ar Citroenu,Fiatu un Lancia un t.t. ) kur vispār divu, trīs brendu modeļi izskatās tik vienādi, ka tos puskrēslā pat neatškirt, Saab automašinas ir ļoti pat no citiem atškirīgas...
par auru....
tā ir gaumes lieta, par kuru strīdēties ir bezjēdzīgi, vieni fano, otri spļaudās un aizgriežas......
vot!
cien. Sviestc
paldies par viedokli.
\'\'Atsaldētie\'\' sābisti.
Kaut kā sabiedrībā ieviesies viedoklis,ka vistrakākie esot BMW vadītāji. Es varētu apgalvot,ka SAAB vadītāji sevišķi neatpaliek. Samērā bieži iznāk novērot SAAB markas autovadītāju atsaldētas rīcības pazīmes uz autoceiem. Neadekvātas apdzīšanas,mētāšanās pa joslām,agresīva braukšana.
Šorīt atkal viens izcēlās,braucot uz lidostu,pēdējais lielais krustojums ar luksoforiem. Iedegās sarkanais, šis 2. vidusjoslā stājās,apstājās aiz baltās līnijas. Tad (dega tikai sarkanais,nekādas papildbultas) no vidusjoslas pāri visām līnijām aizrāva pa labi. Pie sarkanā,protams.
Pagājšnedēļ Krasta ielā,ātrums visai plūsmai tā ap 100-110,kā jau vienmēr. Braucu pa kreiso joslu,distance kādi 10 metri. Viens īblis ar sābu,protams, izdomāja,ka 10 metri ir viņam atstāti un ņem un ielien tajā šķirbā,man jābremzē.
Un tādu gadījumu un tamlīdzīgu nav mazums.
Tātad, ne jau auto markā ir vaina, ja arī ir, tad sanāk, ka sābi ar pievelk atsaldētus indivīdus un tas šai auto markai godu nedara.