varbūt šeit būs tev atbildes... www.autoreview.ru/...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
varbūt šeit būs tev atbildes... www.autoreview.ru/...
šoriit saļara nestee bija daargaaka kaa staķikaa
zini-
kliist visai pamatotas baumas,. ka ja paskataas uz rietumu pusi, tad tur saļara esot veel kvalitatiivaaka nekaa pie mums
Ozz rakstīja:
kliist visai pamatotas baumas,. ka ja paskataas uz rietumu pusi, tad tur saļara esot veel kvalitatiivaaka nekaa pie mums
Mani saista šis pats jautājums. Nupat atgriezāmies no R-Eiropas. Braucām ar Jeep Grand Cherokee 3.0d, mašīnā 4 cilvēki, bagāžnieks pilns. Nebraucām uz ekonomisko, uzrāviens līdz 130, tad bremzēšana, tad atkal uzrāviens, nu kā jau pa ceļu pilnu ar fūrēm. Interesantākais ir tas, ka pat pie šāda braukšanas stila un mašīnas noslogotības, degvielas patēriņš bija 9.1l. Mašīnas dinamika vnk super!
Pilnīgi cita aina ieslēdzās līdzko uztankojāmies Lietuvas NESTE un pēcāk LV Nestē. Patēriņš pieauga līdz 10.8 l braucot nosacīti ekonomiski ārpuspilsētas ciklā, un braucēji nu jau esam tikai 2i ar tukšu bagāžnieku.
Nu tad jautājums, ko mums pārdod ar nosaukumu Dīzelis????
ko baltkrievi un leiši saražo, to arī pārdod. esi gatavs piemaksāt vēl 3-4 sančus par REiropas produkciju?
Ko pasūtītājs pieprasa, to arī ražo. Savukārt, pasūtītājs pieprasa to, ko atļauj likums (degvielas kvalitāte). Kādas prasības valsts noteiks, tāda kvalitāte būs.
anonimikis rakstīja: ko baltkrievi un leiši saražo, to arī pārdod. esi gatavs piemaksāt vēl 3-4 sančus par REiropas produkciju?
Īstenībā labprāt piemaksātu kaut vai 5us sančus un brauktu ar 9.5/100 nevis 11/100. Vienīgā nelaime, ka neviensman to nepiedāvās, jo varka taču lielāka no lētās soļaras
Mok ir kādas piedevas ko jaukt klāt dīzelim?
Es arī vairākkārt esmu konstatējis, ka Vācijā/Austrijā iepildītā degviela (benzīns) patērējas mazāk kā Latvijā, Lietuvā vai Polijā iepildītā.
Arnis76 rakstīja:...
Īstenībā labprāt piemaksātu kaut vai 5us sančus un brauktu ar 9.5/100 nevis 11/100. Vienīgā nelaime, ka neviensman to nepiedāvās, jo varka taču lielāka no lētās soļaras
Mok ir kādas piedevas ko jaukt klāt dīzelim?
pilni autoveikali ar visādiem Cetan Booster un tml...
uz bāku ~+3.-Ls...
un vai tik tas ko dos?
kautgan pats regulāri visādus gāžu iekšā...
visoptimālākā liekas LiquiMoly produkcija...
nomiks rakstīja: Es arī vairākkārt esmu konstatējis, ka Vācijā/Austrijā iepildītā degviela (benzīns) patērējas mazāk kā Latvijā, Lietuvā vai Polijā iepildītā.
vispār jau salīdzinājums ir nekorekts. šādā braucienā auto tiek ekspluatēts pavisam citādi kā ikdienā uz vietas Latvijā.
Lietoju šo:
anonimikis rakstīja:
nomiks rakstīja: Es arī vairākkārt esmu konstatējis, ka Vācijā/Austrijā iepildītā degviela (benzīns) patērējas mazāk kā Latvijā, Lietuvā vai Polijā iepildītā.
vispār jau salīdzinājums ir nekorekts. šādā braucienā auto tiek ekspluatēts pavisam citādi kā ikdienā uz vietas Latvijā.
Nu jā, tipa bānis etc, bet ir arī otra puse šai monētai, velkot no R-Eiropas mašīna kā minimums ir pilna + dažiem vēl kaste uz jumta.
modena rakstīja: varbūt šeit būs tev atbildes... www.autoreview.ru/...
Paldies, vienīgais sakarīgais komentārs. Skaidrs, ka bīdeli ar krievu soļķi nenokaus.
Bet varbūt kāds kaut ko tomēr var teikt par degvielas iespaidu uz gaitas īpašībām??
ne tikai degviela...
liela noziime ir ritei, berzei utt....
pat ar rupjaaku asfalta graudu juutami samazinaas noripojamais attaalums....
bet ja viss ceļš ir kaa šleser , pardon, cuuku rakumi
Ozz rakstīja: ne tikai degviela...
liela noziime ir ritei, berzei utt....
pat ar rupjaaku asfalta graudu juutami samazinaas noripojamais attaalums....
bet ja viss ceļš ir kaa šleser , pardon, cuuku rakumi
tieši tā
reiz mērīju patēriņu jaunuzbūvētajā Saulkrastu apvedceļā, un salīdzināju ar Vidzemes šoseju. Pa bedraino Vidzemes šoseju +8% pie patēriņa. Tas han benzīna motoram. Bet princips jau tas pats.
Tā ka viss pa drusciņai summējas, gan drusku sūdīgāka šoseja, gan drusku sūdīgāka degviela...
anonimikis rakstīja:
nomiks rakstīja: Es arī vairākkārt esmu konstatējis, ka Vācijā/Austrijā iepildītā degviela (benzīns) patērējas mazāk kā Latvijā, Lietuvā vai Polijā iepildītā.
vispār jau salīdzinājums ir nekorekts. šādā braucienā auto tiek ekspluatēts pavisam citādi kā ikdienā uz vietas Latvijā.
Nu isti padomajis tu neesi pirms rakstīt komentaru... Neviens jau nesalidzina ar braukasanu PA latviju. Bet braucot, piemeram, uz vaciju un atpakal, turpcela baka ir latvju zupa, bet atpakalcela vacu - marsruts un brauksanas stils varetu butu stipri tuvu identiskam.
Mana pedeja pieredze brauciena uz alpiem - buss bez kompja, lidz ar to nekadus paterinu neredzeju, bet skaitli runa pasi par sevi. No LV (Neste) ar pilnu baku lidz lampinai nobraucu 790km (99% pa sosejam ar max 110km/h). Pec tam ar polu degvielu aizmirsu paskatities, bet talak ar austrijas dizeli pa baniem (150km/h busam ar jumta bagaznieku!) un kalnu serpentiniem nobraucu 850km lidz lampinai. Ko vel piebilst?
Dīzels mazāk ēd arī pēc tam kad viņu kārtīgi izvēdina, t.i pabraucot kādu laiku uz kādiem 3 t. apgr.
nomiks rakstīja: Es arī vairākkārt esmu konstatējis, ka Vācijā/Austrijā iepildītā degviela (benzīns) patērējas mazāk kā Latvijā, Lietuvā vai Polijā iepildītā.
Pie Viņiem tiek kontrolēta kolonkas skaitītāja precizitāte.
Centis_Nuudele rakstīja:
nomiks rakstīja: Es arī vairākkārt esmu konstatējis, ka Vācijā/Austrijā iepildītā degviela (benzīns) patērējas mazāk kā Latvijā, Lietuvā vai Polijā iepildītā.
Pie Viņiem tiek kontrolēta kolonkas skaitītāja precizitāte.
Centis_Nuudele rakstīja:
nomiks rakstīja: Es arī vairākkārt esmu konstatējis, ka Vācijā/Austrijā iepildītā degviela (benzīns) patērējas mazāk kā Latvijā, Lietuvā vai Polijā iepildītā.
Pie Viņiem tiek kontrolēta kolonkas skaitītāja precizitāte.
Nešaubos, bet a/m kompim stipri po cik esi iegāzis bākā 80 vai 70 litrus un cik par to atlocījis
Seene rakstīja:
anonimikis rakstīja:
nomiks rakstīja: Es arī vairākkārt esmu konstatējis, ka Vācijā/Austrijā iepildītā degviela (benzīns) patērējas mazāk kā Latvijā, Lietuvā vai Polijā iepildītā.
vispār jau salīdzinājums ir nekorekts. šādā braucienā auto tiek ekspluatēts pavisam citādi kā ikdienā uz vietas Latvijā.
Nu isti padomajis tu neesi pirms rakstīt komentaru... Neviens jau nesalidzina ar braukasanu PA latviju. Bet braucot, piemeram, uz vaciju un atpakal, turpcela baka ir latvju zupa, bet atpakalcela vacu - marsruts un brauksanas stils varetu butu stipri tuvu identiskam.
Mana pedeja pieredze brauciena uz alpiem - buss bez kompja, lidz ar to nekadus paterinu neredzeju, bet skaitli runa pasi par sevi. No LV (Neste) ar pilnu baku lidz lampinai nobraucu 790km (99% pa sosejam ar max 110km/h). Pec tam ar polu degvielu aizmirsu paskatities, bet talak ar austrijas dizeli pa baniem (150km/h busam ar jumta bagaznieku!) un kalnu serpentiniem nobraucu 850km lidz lampinai. Ko vel piebilst?
To ka ceļi šiem tiomēr ier labāk uzprojektēti... un nav līdzenums- kur vējš ir konstanta lieta.... pie tam ja tu gribi iestāstīt ka uz 150 km/h auto ir ekonomiskāks par uz 110km/h....
anonimikis rakstīja: ko baltkrievi un leiši saražo, to arī pārdod. esi gatavs piemaksāt vēl 3-4 sančus par REiropas produkciju?
nu mēs takā jau sen piemaksājam to par "mūsu" kvalitāti.... visiaapkārt reāli nagļakā vāras uz parastiem iedzīvotājiem..... Lieldienas Maxima olu krāsa maksāja 0.59Ls... cena bija uz 3 uzlīmes... iepriekšējā bija 0.49.... pirmajā 0.19Ls... nu nodomāju kā ceņņiks no iepriekšēja gada.... blakus veikalā pēc 300 metriem šī krāsa maksāja 0.15Ls.... šeit domāju runa vairs nav par inflāciju.... nagļakā vārās...
modena rakstīja:
anonimikis rakstīja: ko baltkrievi un leiši saražo, to arī pārdod. esi gatavs piemaksāt vēl 3-4 sančus par REiropas produkciju?
nu mēs takā jau sen piemaksājam to par "mūsu" kvalitāti.... visiaapkārt reāli nagļakā vāras uz parastiem iedzīvotājiem..... Lieldienas Maxima olu krāsa maksāja 0.59Ls... cena bija uz 3 uzlīmes... iepriekšējā bija 0.49.... pirmajā 0.19Ls... nu nodomāju kā ceņņiks no iepriekšēja gada.... blakus veikalā pēc 300 metriem šī krāsa maksāja 0.15Ls.... šeit domāju runa vairs nav par inflāciju.... nagļakā vārās...
a tu nepērc. Krāso sīpolu mizās vai ēd nekrāsotas.
Kāds sašutums...'nagākā vārās' ja nebūs kas pērk,nevarīsies. Ņefig visu grābt neskatoties.
Arnis76 rakstīja:
Nešaubos, bet a/m kompim stipri po cik esi iegāzis bākā 80 vai 70 litrus un cik par to atlocījis
Tu zini, kā kompis rēķina patēriņu? Varbūt esi kaut kur savā advancētajā ķerrā redzējis degvielas skaitītāju?
Kompis rēķina empīriski, neskaitot cik litri iziet caur stobriem.
Dīzeļdegvielas kvalitāti nosaka gandrīz tādi paši faktori kā benzīna kvalitāti. Rietumeiropā tā tomēr ir krietni augstāka. Cik atceros, krieviem bija kādas 4 dīzeļdegvielas 'zortes' ar diezgan atšķirīgiem rādītājiem.
Nekvalitatīvs dīzelis????
Laiki grūti, tāpēc tēma radās. Lieta tāda, ka mans 2,5 TDi 140 zs (A6 C4) līdz šim bija lietojis tikai Nestes produktu. Un motors zemi kārpīja, vnk ātrumu uzņēma ar glanci. Nu bet pašlaik, sakarā ar finansu krīzi ne tikai valstī, ielēju Krievijas pierobežas DUS produkciju. Neteikšu, ka neiet, kad uzspiež lido, bet... nu nav tā viegluma un glances Gurdenāks palicis. Patēriņš pat ļoti OK. Varbūt sagadīšanās, izlīda cita vaina ??? Slikts benzīns - skaidrs, oktānskaitlis neiztur kritiku, motors mokās. Bet dīzelim ta it kā vienalga, kad gaiss saspiests, iepūš iekšā un uzliesmo. Esmu pat dzirdējis, ka dažu kuģu dīzeļus uz soļarku tikai iesilda, tālāk baro ar mazutu (sanāk vēl ekonomiskāk, jo siltumspēja mazutam ir vēl lielāka nekā dīzelim).
Kādi faktori var noteikt dīzeļdegvielas kvalitāti un tās ietekmi uz dzinēja darbību? Vai tas var ietekmēt dzinēja resursu? Neiet runa protams par gadījumiem, kad filtru aizsit ciet netīra degviela.
P.S. Lūdzu neuzskatīt to par Nestes reklāmu, domāju ka citos Latvijas DUS-os nav DD sliktāka.
P.P.S. Tos, kas nezina, kā dīzeļdzinējs darbojas, lūdzu neizteikties