Kaksis rakstīja: Mani tās deformācijas šuves uztrauc daudz mazāk nekā dienvidnieka ieliekums.
Atkārtoju vēlreiz, vajag izvēlēties atbilstošu auto. Tas atrisina visas problēmas. Lieli riteņi + labs klīrenss = bedres pie kājas.
GAZ M 20 POBEDA?
Kaksis rakstīja: Mani tās deformācijas šuves uztrauc daudz mazāk nekā dienvidnieka ieliekums.
Atkārtoju vēlreiz, vajag izvēlēties atbilstošu auto. Tas atrisina visas problēmas. Lieli riteņi + labs klīrenss = bedres pie kājas.
GAZ M 20 POBEDA?
smaidiigais rakstīja:
Kaksis rakstīja: Mani tās deformācijas šuves uztrauc daudz mazāk nekā dienvidnieka ieliekums.
Atkārtoju vēlreiz, vajag izvēlēties atbilstošu auto. Tas atrisina visas problēmas. Lieli riteņi + labs klīrenss = bedres pie kājas.
GAZ M 20 POBEDA?
T 80
Tikai mieru, Latvijā tuvākajos 20-30 gados nekadi uzlabojumi ceļu stāvoklī nebūs
- naudas nav
- korupcija turpinās
-iedzīvotāju skaits minimāls, nav jāgas ceļu būvēt uz Mazcināmiem, ja tur tikai divas tantes un viena kaza dzīvo
Domāju, ka būs sliktāk, pie samazinātās naudas, celtnieki laidīs cenas zemē, bet ne uz savas peļņas rēķina un ne uz 10% , kas kļūs vēl obligātāki, jo kopējā nauda samazināsies, tā kā kvalitāte noteikti kritīsies
Arba,nebija tas normāli ka visādi humanoīdi ar nepabeigtu pamatskolu uz ceļiem pelnīja štuku un vairāk lašu uz rokas. Kamēr es kā speciālists uz pusi mazāk un vēl nodokļus maksāju. Visu laiku pie mums tā sistēma ir bijusi degradēta.Jābūt būtu otrādi.Šķipeles operators saņem kādas 3 minimālās,advancētāki kadri attiecīgi vairāk.
Moš jāieimportē dažas ķīniešu firmas, kas par sauju rīsu dienā algojot savējos tomēr pamanīsies uzcelt ceļu kā nākās?
Starp citu ceļa posmā Kuldīga alsunga ir ~10 km garš ceļa posms, kuru reiz Vācu autobūves speci paraugnolūkā uzrekonstruēja, ja nemaldos 80-to gadu vidū.
Tie 10 km vēljoprojām ir lieliski lietojami...
Tā teikt - viela pārdomām...
\"DĀRGIE CEĻI\"
\"Pēdējos gados kaimiņvalstīs arī bija zemākas ceļu būvniecības izmaksas. Vienkārša viena kliometra ceļa stiprināšana un pārklāšana ar asfaltu Latvijā izmaksāja vidēji pusmiljonu latu, Lietuvā un Igaunijā - vidēji par 200 tūkstošiem latu mazāk.\"
scope rakstīja: "DĀRGIE CEĻI"
www.diena.lv/...
"Pēdējos gados kaimiņvalstīs arī bija zemākas ceļu būvniecības izmaksas. Vienkārša viena kliometra ceļa stiprināšana un pārklāšana ar asfaltu Latvijā izmaksāja vidēji pusmiljonu latu, Lietuvā un Igaunijā - vidēji par 200 tūkstošiem latu mazāk."
Gandrīz uz pusi.
dobelē bedres taisa ciet ar bruģi
pirmo šādu ielāpu ieraugot domāju tas kāds joks, bet ... visi ielāpi cik ir, visi bruģēti
ko tas varētu nozīmēt ilgtermiņā? visas ielas būs bruģētas vai tas bruģis ir šķembu vietā? bet nu aiztaisīts itkā ok, bez lielas līmeņu starpības.
Siksparnis rakstīja:
scope rakstīja: "DĀRGIE CEĻI"
www.diena.lv/...
"Pēdējos gados kaimiņvalstīs arī bija zemākas ceļu būvniecības izmaksas. Vienkārša viena kliometra ceļa stiprināšana un pārklāšana ar asfaltu Latvijā izmaksāja vidēji pusmiljonu latu, Lietuvā un Igaunijā - vidēji par 200 tūkstošiem latu mazāk."
Gandrīz uz pusi.
Igauņi/leiši šogad samazinājuši tāmes par 10-20%, bet mūsējiem derētu iemācīies, ieklāt un labot ceļus par igauņu/leišu trekno gadu tāmēm...
rt rakstīja: dobelē bedres taisa ciet ar bruģi
pirmo šādu ielāpu ieraugot domāju tas kāds joks, bet ... visi ielāpi cik ir, visi bruģēti
ko tas varētu nozīmēt ilgtermiņā? visas ielas būs bruģētas vai tas bruģis ir šķembu vietā? bet nu aiztaisīts itkā ok, bez lielas līmeņu starpības.
nebrīnīšos, ja šāds "ielāps" kalpos ilgāk par parasto "iemet asfaltu bedrē un ar kāju piestampā".
Starp citu vēl viens kolosāls piemērs par ceļu uzturēšanu
Vidzemes (Pleskavas) šoseja. Vangaži - virziens uz Rīgu. Īsi pirms Luksafora pirmajā joslā ir asfalta iedobe ar tai sekojošu pampaku - itkā nav asu malu, bet amortizatoriem patīk. Tāds veidojums tur jau ir nepilnu gadu - vispiem pofig...
Vangažos tā bedre ir vismaz gadus četrus
kvatra rakstīja: Vangažos tā bedre ir vismaz gadus četrus
Tikai tā reāli izdzīt zirnekļutīklus no amortizatora sāka pagājušajā gadā - agrāk tur bija visai nevainīgs pampaciņš...
Un kad vispaar ir plaanots to f@#$%& A.Čaka ielu remonteet, vajprac kkads kas tur darās..
Bulix rakstīja: Un kad vispaar ir plaanots to f@#$%& A.Čaka ielu remonteet, vajprac kkads kas tur darās..
šogad taisa projektu.
sīkāk meklē netā un galvenais nenokavē publisko apspriešanu
kvatra rakstīja: Vangažos tā bedre ir vismaz gadus četrus
Vairāk. Pirms 6-7 gadiem jau bija bedrīte, kuru, regulāri pa turieni braucot, pamanījos automātiski apbraukt.
a kur var aplūrēt plānotos ielu remontus?
hmnc rakstīja: a kur var aplūrēt plānotos ielu remontus?
attiecīgās pašvaldības mājas lapā. vai Rīgā tas ir satdepa mājas lapā. www.rdsd.lv/...
vai LVceli.lv ja interesē ceļu remonti..
un vispār nafig ir google?
mansotraises rakstīja:
attiecīgās pašvaldības mājas lapā. vai Rīgā tas ir satdepa mājas lapā. www.rdsd.lv/...
vai LVceli.lv ja interesē ceļu remonti..
un vispār nafig ir google?
Mans rajons pat tajā kartē neiekļaujas, kur nu vēl tik ekskluzīva lieta kā remonts. Un nahuj pie "trubām" ielu komerctransportam labot, lai tak paši uzņēmēji sāk kko ieguldīt.
Bulix rakstīja: Un kad vispaar ir plaanots to f@#$%& A.Čaka ielu remonteet, vajprac kkads kas tur darās..
čaka ielu neremontēs, jo konkursa nolikumā ir iekļauts punkts, ka piedalīties var tikai tās sabiedrības, kurām apgrozījums ir vismaz 10 ļimoni un kuras pagājušajā gadā kukuļos dažādām amatpersonām ir samaksājušas mazāk par miljonu
neviens nekvalificējās pēc konkuras noteikumiem
Kaksis rakstīja: Varētu jau ieteikt pārcelties uz Ameriku, bet tur ar tādu zobu bakstāmo nav ko darīt... ;-D
nu nevarētu teikt ka ņujorkā, sanfrancisko, LA ielas būtu stirpi labākas kā rīgā, tikpat briesmīgas, vai pat vēl sliktākas. Protams maģuistrālās ātrsatiksmes šosejas ir labas
nu to karti es googlee atradu, bet nu nenoticēju - ja tādiem tempiem labot ielas, tad pēc pāris gadiem brauksim pa granteni centrā
starpcitu kādam nav pieredzes ar pagalmu labošanu? man pagalms ir katastrofālā stāvoklī - bez riteņiem un amīšiem var palikt. gāju uz namu pārvaldi, šie saka - xren jāskatās kā ar baksiem būs, ja kāds iedos tad nu tik nu tik, solīja vēl atzvanīt un jau mēnesi klusē. naudu ta mājas apsaimniekošanai visi regulāri piķo un tā nav maza.. protams aiziešu vēl apciemošu tantuku, lai neatslābinās, bet nu vismaz priecē fakts, ka mums ir viens no vissliktākajiem pagalmiem NP Juglas Nami teritorijā, kas ir dikti paliela
Kāda var būt asfalta klājuma kvalitāte, ja netiek ievērotas nekādas tā klāšanas normas. Pat ja asfalta rūpnīcā iepilda kraveniekā normālu asfaltu.... kamēr šis apbraukā visus veikalus un radus, tikam asfalts ir sen atdzisis zem normālās temperatūras. Aukstu asfaltu vairs nav iespējams sablietēt atbilstoši kvalitātes prasībām!
Vēl labāk.... ja sāk dzīties pēc lielās algas un reizu skaitu... iepilda vakarā asfaltu, bet līdz objektam neaizbrauc!! Nākmā rītā uz aukstā asfalta uzlej spaini soļarkas, vēl pieber kādu 1/2 tonnu asfalta, lai vispār varētu to izgāzt ārā!! Toties ir katru dienu par 1 reisu vairāk! Ko var gribēt??
Māju iekšpagalmi
Kāpēc viņi būtu jāremontē valstij ?????
Kamēr paši iedzīvotāj nebūs gatavi savus pagalmus savest kārtībā, nekas tur nemainīsies
arba rakstīja: Māju iekšpagalmi
Kāpēc viņi būtu jāremontē valstij ?????
Kamēr paši iedzīvotāj nebūs gatavi savus pagalmus savest kārtībā, nekas tur nemainīsies
Pastāsti, ko darīt, ja ir iekšpagalma ceļš, kuru izmanto pus rajons "tranzītam"?
Labot par savu naudu, lai pārējie pēc tam atkal sajāj?
Ceļu remontu kvalitāte
Pēdējo gadu laikā ir VAIRĀKKĀRT remontēc Deglava ielas satiksmes pārvads. Mainīja visu segumu - bija apgrūtināta transporta kustība vienā un tad otra virzienā un pēc šī "lieliskā" remota tika vēlāk atsevišķi remontētas ???? laidumu izplešanās šuvju vietas.
Jautājums - atjaunojot asfaltbetona segumu nevarēja uzreiz to izdarīt? Ja izdarīja slikti, tad kas maksāja par šo salaiduma vietu remontu? Un šis remonts acīmredzami ir bijis bezjēdzīgs, jo pārvads pārvērties par maztramplīniņu joslu, kur šie te paši tramplīniņi vainagojas ar bedrēm.
Kad, kas un par kādiem līdzekļiem savedīs to kārtībā? Un kāpēc vairākus gadus pēc kārtas ir jātraucē satiksmes plūsma dēļ vairākkārtīgiem atkārtotiem ceļa seguma remontiem???
P.S.
Šāda satura vēstule iesūtīta arī satdepam