Ceļu remontu kvalitāte

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002

Pēdējo gadu laikā ir VAIRĀKKĀRT remontēc Deglava ielas satiksmes pārvads. Mainīja visu segumu - bija apgrūtināta transporta kustība vienā un tad otra virzienā un pēc šī "lieliskā" remota tika vēlāk atsevišķi remontētas ???? laidumu izplešanās šuvju vietas.

Jautājums - atjaunojot asfaltbetona segumu nevarēja uzreiz to izdarīt? Ja izdarīja slikti, tad kas maksāja par šo salaiduma vietu remontu? Un šis remonts acīmredzami ir bijis bezjēdzīgs, jo pārvads pārvērties par maztramplīniņu joslu, kur šie te paši tramplīniņi vainagojas ar bedrēm.

Kad, kas un par kādiem līdzekļiem savedīs to kārtībā? Un kāpēc vairākus gadus pēc kārtas ir jātraucē satiksmes plūsma dēļ vairākkārtīgiem atkārtotiem ceļa seguma remontiem???

P.S.

Šāda satura vēstule iesūtīta arī satdepam

 
1 2 3 4 5
aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Mani tās deformācijas šuves uztrauc daudz mazāk nekā dienvidnieka ieliekums.

Atkārtoju vēlreiz, vajag izvēlēties atbilstošu auto. Tas atrisina visas problēmas. Lieli riteņi + labs klīrenss = bedres pie kājas.

GAZ M 20 POBEDA?

drags Reģ.: 15.10.2003
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

Kaksis rakstīja: Mani tās deformācijas šuves uztrauc daudz mazāk nekā dienvidnieka ieliekums.

Atkārtoju vēlreiz, vajag izvēlēties atbilstošu auto. Tas atrisina visas problēmas. Lieli riteņi + labs klīrenss = bedres pie kājas.

GAZ M 20 POBEDA?

T 80

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Tikai mieru, Latvijā tuvākajos 20-30 gados nekadi uzlabojumi ceļu stāvoklī nebūs

- naudas nav

- korupcija turpinās

-iedzīvotāju skaits minimāls, nav jāgas ceļu būvēt uz Mazcināmiem, ja tur tikai divas tantes un viena kaza dzīvo

Domāju, ka būs sliktāk, pie samazinātās naudas, celtnieki laidīs cenas zemē, bet ne uz savas peļņas rēķina un ne uz 10% , kas kļūs vēl obligātāki, jo kopējā nauda samazināsies, tā kā kvalitāte noteikti kritīsies

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Arba,nebija tas normāli ka visādi humanoīdi ar nepabeigtu pamatskolu uz ceļiem pelnīja štuku un vairāk lašu uz rokas. Kamēr es kā speciālists uz pusi mazāk un vēl nodokļus maksāju. Visu laiku pie mums tā sistēma ir bijusi degradēta.Jābūt būtu otrādi.Šķipeles operators saņem kādas 3 minimālās,advancētāki kadri attiecīgi vairāk.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Moš jāieimportē dažas ķīniešu firmas, kas par sauju rīsu dienā algojot savējos tomēr pamanīsies uzcelt ceļu kā nākās?

Starp citu ceļa posmā Kuldīga alsunga ir ~10 km garš ceļa posms, kuru reiz Vācu autobūves speci paraugnolūkā uzrekonstruēja, ja nemaldos 80-to gadu vidū.

Tie 10 km vēljoprojām ir lieliski lietojami...

Tā teikt - viela pārdomām...

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

\"DĀRGIE CEĻI\"

www.diena.lv/...

\"Pēdējos gados kaimiņvalstīs arī bija zemākas ceļu būvniecības izmaksas. Vienkārša viena kliometra ceļa stiprināšana un pārklāšana ar asfaltu Latvijā izmaksāja vidēji pusmiljonu latu, Lietuvā un Igaunijā - vidēji par 200 tūkstošiem latu mazāk.\"

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

scope rakstīja: "DĀRGIE CEĻI"

www.diena.lv/...

"Pēdējos gados kaimiņvalstīs arī bija zemākas ceļu būvniecības izmaksas. Vienkārša viena kliometra ceļa stiprināšana un pārklāšana ar asfaltu Latvijā izmaksāja vidēji pusmiljonu latu, Lietuvā un Igaunijā - vidēji par 200 tūkstošiem latu mazāk."

Gandrīz uz pusi.

rt Reģ.: 23.08.2004
0 0 Atbildēt

dobelē bedres taisa ciet ar bruģi

pirmo šādu ielāpu ieraugot domāju tas kāds joks, bet ... visi ielāpi cik ir, visi bruģēti

ko tas varētu nozīmēt ilgtermiņā? visas ielas būs bruģētas vai tas bruģis ir šķembu vietā? bet nu aiztaisīts itkā ok, bez lielas līmeņu starpības.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Siksparnis rakstīja:

scope rakstīja: "DĀRGIE CEĻI"

www.diena.lv/...

"Pēdējos gados kaimiņvalstīs arī bija zemākas ceļu būvniecības izmaksas. Vienkārša viena kliometra ceļa stiprināšana un pārklāšana ar asfaltu Latvijā izmaksāja vidēji pusmiljonu latu, Lietuvā un Igaunijā - vidēji par 200 tūkstošiem latu mazāk."

Gandrīz uz pusi.

Igauņi/leiši šogad samazinājuši tāmes par 10-20%, bet mūsējiem derētu iemācīies, ieklāt un labot ceļus par igauņu/leišu trekno gadu tāmēm...

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

rt rakstīja: dobelē bedres taisa ciet ar bruģi

pirmo šādu ielāpu ieraugot domāju tas kāds joks, bet ... visi ielāpi cik ir, visi bruģēti

ko tas varētu nozīmēt ilgtermiņā? visas ielas būs bruģētas vai tas bruģis ir šķembu vietā? bet nu aiztaisīts itkā ok, bez lielas līmeņu starpības.

nebrīnīšos, ja šāds "ielāps" kalpos ilgāk par parasto "iemet asfaltu bedrē un ar kāju piestampā".

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Starp citu vēl viens kolosāls piemērs par ceļu uzturēšanu

Vidzemes (Pleskavas) šoseja. Vangaži - virziens uz Rīgu. Īsi pirms Luksafora pirmajā joslā ir asfalta iedobe ar tai sekojošu pampaku - itkā nav asu malu, bet amortizatoriem patīk. Tāds veidojums tur jau ir nepilnu gadu - vispiem pofig...

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Vangažos tā bedre ir vismaz gadus četrus

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

kvatra rakstīja: Vangažos tā bedre ir vismaz gadus četrus

Tikai tā reāli izdzīt zirnekļutīklus no amortizatora sāka pagājušajā gadā - agrāk tur bija visai nevainīgs pampaciņš...

Bulix Reģ.: 02.02.2004
0 0 Atbildēt

Un kad vispaar ir plaanots to f@#$%& A.Čaka ielu remonteet, vajprac kkads kas tur darās..

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

Bulix rakstīja: Un kad vispaar ir plaanots to f@#$%& A.Čaka ielu remonteet, vajprac kkads kas tur darās..

šogad taisa projektu.

sīkāk meklē netā un galvenais nenokavē publisko apspriešanu

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

kvatra rakstīja: Vangažos tā bedre ir vismaz gadus četrus

Vairāk. Pirms 6-7 gadiem jau bija bedrīte, kuru, regulāri pa turieni braucot, pamanījos automātiski apbraukt.

hmnc Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

a kur var aplūrēt plānotos ielu remontus?

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

hmnc rakstīja: a kur var aplūrēt plānotos ielu remontus?

attiecīgās pašvaldības mājas lapā. vai Rīgā tas ir satdepa mājas lapā. www.rdsd.lv/...

vai LVceli.lv ja interesē ceļu remonti..

un vispār nafig ir google?

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja:

attiecīgās pašvaldības mājas lapā. vai Rīgā tas ir satdepa mājas lapā. www.rdsd.lv/...

vai LVceli.lv ja interesē ceļu remonti..

un vispār nafig ir google?

Mans rajons pat tajā kartē neiekļaujas, kur nu vēl tik ekskluzīva lieta kā remonts. Un nahuj pie "trubām" ielu komerctransportam labot, lai tak paši uzņēmēji sāk kko ieguldīt.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bulix rakstīja: Un kad vispaar ir plaanots to f@#$%& A.Čaka ielu remonteet, vajprac kkads kas tur darās..

čaka ielu neremontēs, jo konkursa nolikumā ir iekļauts punkts, ka piedalīties var tikai tās sabiedrības, kurām apgrozījums ir vismaz 10 ļimoni un kuras pagājušajā gadā kukuļos dažādām amatpersonām ir samaksājušas mazāk par miljonu

neviens nekvalificējās pēc konkuras noteikumiem

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Varētu jau ieteikt pārcelties uz Ameriku, bet tur ar tādu zobu bakstāmo nav ko darīt... ;-D

nu nevarētu teikt ka ņujorkā, sanfrancisko, LA ielas būtu stirpi labākas kā rīgā, tikpat briesmīgas, vai pat vēl sliktākas. Protams maģuistrālās ātrsatiksmes šosejas ir labas

hmnc Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

nu to karti es googlee atradu, bet nu nenoticēju - ja tādiem tempiem labot ielas, tad pēc pāris gadiem brauksim pa granteni centrā

starpcitu kādam nav pieredzes ar pagalmu labošanu? man pagalms ir katastrofālā stāvoklī - bez riteņiem un amīšiem var palikt. gāju uz namu pārvaldi, šie saka - xren jāskatās kā ar baksiem būs, ja kāds iedos tad nu tik nu tik, solīja vēl atzvanīt un jau mēnesi klusē. naudu ta mājas apsaimniekošanai visi regulāri piķo un tā nav maza.. protams aiziešu vēl apciemošu tantuku, lai neatslābinās, bet nu vismaz priecē fakts, ka mums ir viens no vissliktākajiem pagalmiem NP Juglas Nami teritorijā, kas ir dikti paliela

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Kāda var būt asfalta klājuma kvalitāte, ja netiek ievērotas nekādas tā klāšanas normas. Pat ja asfalta rūpnīcā iepilda kraveniekā normālu asfaltu.... kamēr šis apbraukā visus veikalus un radus, tikam asfalts ir sen atdzisis zem normālās temperatūras. Aukstu asfaltu vairs nav iespējams sablietēt atbilstoši kvalitātes prasībām!

Vēl labāk.... ja sāk dzīties pēc lielās algas un reizu skaitu... iepilda vakarā asfaltu, bet līdz objektam neaizbrauc!! Nākmā rītā uz aukstā asfalta uzlej spaini soļarkas, vēl pieber kādu 1/2 tonnu asfalta, lai vispār varētu to izgāzt ārā!! Toties ir katru dienu par 1 reisu vairāk! Ko var gribēt??

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Māju iekšpagalmi

Kāpēc viņi būtu jāremontē valstij ?????

Kamēr paši iedzīvotāj nebūs gatavi savus pagalmus savest kārtībā, nekas tur nemainīsies

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Māju iekšpagalmi

Kāpēc viņi būtu jāremontē valstij ?????

Kamēr paši iedzīvotāj nebūs gatavi savus pagalmus savest kārtībā, nekas tur nemainīsies

Pastāsti, ko darīt, ja ir iekšpagalma ceļš, kuru izmanto pus rajons "tranzītam"?

Labot par savu naudu, lai pārējie pēc tam atkal sajāj?

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti