Ceļu remontu kvalitāte

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002

Pēdējo gadu laikā ir VAIRĀKKĀRT remontēc Deglava ielas satiksmes pārvads. Mainīja visu segumu - bija apgrūtināta transporta kustība vienā un tad otra virzienā un pēc šī "lieliskā" remota tika vēlāk atsevišķi remontētas ???? laidumu izplešanās šuvju vietas.

Jautājums - atjaunojot asfaltbetona segumu nevarēja uzreiz to izdarīt? Ja izdarīja slikti, tad kas maksāja par šo salaiduma vietu remontu? Un šis remonts acīmredzami ir bijis bezjēdzīgs, jo pārvads pārvērties par maztramplīniņu joslu, kur šie te paši tramplīniņi vainagojas ar bedrēm.

Kad, kas un par kādiem līdzekļiem savedīs to kārtībā? Un kāpēc vairākus gadus pēc kārtas ir jātraucē satiksmes plūsma dēļ vairākkārtīgiem atkārtotiem ceļa seguma remontiem???

P.S.

Šāda satura vēstule iesūtīta arī satdepam

 
1 2 3 4 5
Arsmens Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Māju iekšpagalmi

Kāpēc viņi būtu jāremontē valstij ?????

Kamēr paši iedzīvotāj nebūs gatavi savus pagalmus savest kārtībā, nekas tur nemainīsies

Ah shie slinkie iedziivotaaji... Katrs nevar bedriiti aizbeert ar saviem atkritumiem... Un ja katrs izliektos pa logu un apkraasotu savam logam apkaart ar baltu kraasu, buutu 9staavenei smuka, balta fasaade.

Nejauc sava maurinja saveshanu kaartiibaa ar mikrorajona pagalmiem.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Domāju, ka iekšpagalma uzturēšna kārtībā ir apkārtējo mājas iedzīvotāju pienākums, man pa logu redzams skats - divas mājas, viena privāta dzīvokļu māja, otra lielāka valts (droši vien jau visi dzīvokļi privatizēti ) vienai pagalms nobruģēts ar puķēm podos un normāliem vārtiem, otrai ar būvgružiem no 19980 gada, bedrēm u.t.t. Autiņi , kas tur stāv nebūt nenorāda par iedzīvotāju nabadzību

Nav par nodokļiem jāremontē, mājas iekēējie pagalmi, trepju telpas u.t.t.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Saskaņo pašvaldībā zīmes iebraukt aizliegts (izņemot ar atļaujām) un rādi tranzītniekiem izstieptu vidējo pirkstu (protams, caur menta padusi).

Ne*irs, ja nezini apstākļus.

Ir vietas, kur, lai tiktu nākošajā pagalmā, jābrauc caur iepriekšējo tranzītā(man gar māju tieši tāda iekšpagalma iela ir, pa kuru pus rajons braukā). Līdzīgi kā servitūta ceļi.

Ja būtu 2 brauktuves - pagalma un tranzītniece, tad jā, par savu pagalmu varētu atbildēt paši un likt kādas vien zīmes vēlas.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

njaaa..... teksti jau labi - tomēr derētu jums noņemt rozā brilles...

nezinu precizi visas nianses, ka leišiem ir ar uzturēšanu... taču zinu precīzi ka šei nav dziļa pakaļa ielaiduši periodisko uzturēšanu uz 15 gadiem komā...

par cenām... nevajag izdomāt no jauna divriteni... padomju laikos arī bija līdzīgas problēmas- toreiz ieviesa ENIR... vienotas normas un izmaksu katalogu... piemērām valsts definē kā par 1 m2 max dos 25LS... un būvnieki tālāk jau danco no šī cipara uz leju...

bet praideri, kuri akli raud kā ārzemes ārzemes viss ir labāk.... nolēma kā tas būtu apdraudējums brīvajam tirgum... jo ārzemes tā nav... pie tam viss padomju ir slikts... rezultātā esam kādi esam un ceļu tīkla stāvoklis ir tāds, kāds banānu valstij pienākas...

markss Reģ.: 17.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Starp citu vēl viens kolosāls piemērs par ceļu uzturēšanu

Vidzemes (Pleskavas) šoseja. Vangaži - virziens uz Rīgu. Īsi pirms Luksafora pirmajā joslā ir asfalta iedobe ar tai sekojošu pampaku - itkā nav asu malu, bet amortizatoriem patīk. Tāds veidojums tur jau ir nepilnu gadu - vispiem pofig...

ir arī pēc luksofora. es mūžīgi tam pampakam uzmaucu virsū, par pirmo atceros otru vienmēr aizmirstu

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

un Lukašenko pasaka ka kaksim jābeidz spamot un viņš beidz spamot jo negrib ziepes celt tuvakos 5 gadus

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Dark_Side rakstīja: un Lukašenko pasaka ka kaksim jābeidz spamot un viņš beidz spamot jo negrib ziepes celt tuvakos 5 gadus

ja Batjka tur pasaka, ka kaksim jābeidz spamot, tad attiecīgie orgāni pēc 10 minūtēm jau klauvē pie kakša durvīm un nogādā viņu valsts maizē. tur spamošana, protams, nav pieejama

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: ...

bet praideri, kuri akli raud kā ārzemes ārzemes viss ir labāk.... nolēma kā tas būtu apdraudējums brīvajam tirgum... jo ārzemes tā nav... pie tam viss padomju ir slikts... rezultātā esam kādi esam un ceļu tīkla stāvoklis ir tāds, kāds banānu valstij pienākas...

pēc Tava viedokļa esmu minoritāte...

CCCP laikos braucām uz LT pēc desām, tagad pēc labākiem ceļiem...

leiši un ikauņi māk labāk saimniekot, vai es esmu kretīns?

man ir 42, un saprašana, kas ir who, arī ir...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Man pajāt kurš atbildīgs, bet ka bija jāliek - tad bija ij nauda, ij materiāli i bars ar dīkdieņiem, kas uzstādīja, bet kad jāuztur - nav neviens un pat neredzu, ka tam būtu vajadzīgi megalīdzekļi

Par ko iet runa - par trieciena slāpētājiem abos Salu tilta galos...

Visai jauki sastumts (saslāpējies jau ir) tas viens, kas pie Mūkusalas apļa - interesanti - cikdesmut tūkstošus varētu maksāt \"atjaunošana\" un kad tas notiks, jo tāds tas stāv jau ilgi...

www.postimage.org/...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

modena rakstīja: ...

bet praideri, kuri akli raud kā ārzemes ārzemes viss ir labāk.... nolēma kā tas būtu apdraudējums brīvajam tirgum... jo ārzemes tā nav... pie tam viss padomju ir slikts... rezultātā esam kādi esam un ceļu tīkla stāvoklis ir tāds, kāds banānu valstij pienākas...

pēc Tava viedokļa esmu minoritāte...

CCCP laikos braucām uz LT pēc desām, tagad pēc labākiem ceļiem...

leiši un ikauņi māk labāk saimniekot, vai es esmu kretīns?

man ir 42, un saprašana, kas ir who, arī ir...

leišiem točno nebija 10 gadu pārtraukums ceļu uzturēšanā.... par igauņiem grūtāk pateikt... pamaz info...

savukārt pie mums, ceļinieki jau 1992. gadā ņēma nomā no CBR benzīnvedējus un tirgojas ar degvielu "s koles"... jo finansējumu apcirpa uz līdzenas vietas... daudzi uz menteni aizgāja... pa 10 gadiem pie mums ceļinieki, ka suga pārstāvēja eksistēt... savukārt kaimiņiem daudz maz saglabājas... leišiem praktiski pat attīstījās.

par desām nezinu - pietika uz vietas..... bet nu gaumes jautājums uz kuru pusi braukt....

leiši viennozīmīgi māk labāk saimniekot, igauņus nepētīju... kaut zinu ka tagad šie pirmie Baltijā izmanto padārgo - bet efektīvo somu metodi purvainos apstākļos... - no otras puses pie viņiem ir normālie peļņas procenti, nekā mūsējie nagļakā kāš...

bet ir vel viens svarīgs faktors - šiem ir labākas kvalitātes ceļu būvmateriāli - mēs varam tikai ar grants maisījumiem konkurēt ( pie Talsiem ir milzīga gara kāpa.... bet nu jau laikam Rudus nopirka) - šķembas ir pilnība garām.... tādēļ Ventspils pērk zviedru granīta šķembas - bet uz Vienības gatvi tika vesti no Lietuvas....

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nuja - kad palielinājās ceļu būves finansējums mūsējie pēkšņi parāva gaisā tāmju izmaksas, nevis ieklāto/saremontēto ceļu apjomu. Jo tāpat ar esošo tehniku nespētu apjomu realizēt, bet naudiņu garām aizlaist būu bijis nekrioetni pret savu alkatīgo kabatu...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

A ko gribēt - ja valsts nespēj savas intereses aizstāvēt.

Tagad atkal pēkšņi atcerējās par lokālam tāmēm.... respektīvi Eiropa vairs bez detalizētas informācijas par pozīcijas izmaksām naudu nedod... sen jau bija laiks.

Kaut varēja turpināt šādu politiku... stroinfo.ru/...

ttt Reģ.: 18.02.2004
0 0 Atbildēt

Kas gan cits, ja ne Šlesers...

Lai jau šis tiek arī Rigas domē - ceļi būs kā tālajos austrumos.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

ttt rakstīja: Kas gan cits, ja ne Šlesers...

Lai jau šis tiek arī Rigas domē - ceļi būs kā tālajos austrumos.

Ceļu nebūs, būs aviotransports.

Tas jau izskatās pēc kumunistu vīzijas – avioreiss «Rēzekne – Lespurvi». Pacelšanās 1 stundu – nolaišanās – ar izpletni.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bet ceļi mums tuvojas sabrukuma robežai. Lai gan līdz pilnīgai sabrukšanai paies gadi 10-it.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Modena, beidz dirst vienreiz, nu ko tu vari īdēt ??? Ko tu vari kritizēt?? Kāda jēga no tās tavas vaidēšanas,ka viss slikti?? Kā tāda tirgus bāba, ej un strādā.

kur es īdu?

Ja parasts darba apraksts ir īdešana - tad tev ar zutveri izskatās ka ir problēmas...

ne jau es te īdu ka ceļi ir slikti... priekš mana autop tie ir ciešami.... un nekur es nerakstīju ka šie ceļi mani baigi apmierina un kā tā vajag būt... tā nevajag būt- bet Valsts ir likumos jau paredzējusi šāda stāvokļa legalizāciju - uz ko jums arī norādīju...

bet 'Interneta EKSPERTI" mazohistiski sāka uzskjatīt kā es mēģinu attaisnot bardaku uz ceļa....

Un no dažiem labiem vietējiem iauto tirsejiem es jau sen strādāju pa tēmu un pa saviem darbiem man nav jākaunas. Pat aj mans vienīgais darbs būtu tas viens salabotais posms aiz Preiļiem uz Aglonu, es tik un tā izdarītu vairāk šīs valsts labā nekā jūs te ar pliko tiršanu...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Bet ceļi mums tuvojas sabrukuma robežai. Lai gan līdz pilnīgai sabrukšanai paies gadi 10-it.

nu vispār pēc normatīviem.... pārsvarā segums jau ir sabrucis....

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

uupis rakstīja: Bet ceļi mums tuvojas sabrukuma robežai. Lai gan līdz pilnīgai sabrukšanai paies gadi 10-it.

nu vispār pēc normatīviem.... pārsvarā segums jau ir sabrucis....

Nu šur tur vēl ir atsevišķi posmi ar labu segumu – tātad loģiski ka nav sabrucis viss ceļš bet tikai posmi.

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja: Modena, beidz dirst vienreiz, nu ko tu vari īdēt ??? Ko tu vari kritizēt?? Kāda jēga no tās tavas vaidēšanas,ka viss slikti?? Kā tāda tirgus bāba, ej un strādā.

kur es īdu?

Ja parasts darba apraksts ir īdešana - tad tev ar zutveri izskatās ka ir problēmas...

ne jau es te īdu ka ceļi ir slikti... priekš mana autop tie ir ciešami.... un nekur es nerakstīju ka šie ceļi mani baigi apmierina un kā tā vajag būt... tā nevajag būt- bet Valsts ir likumos jau paredzējusi šāda stāvokļa legalizāciju - uz ko jums arī norādīju...

bet 'Interneta EKSPERTI" mazohistiski sāka uzskjatīt kā es mēģinu attaisnot bardaku uz ceļa....

Un no dažiem labiem vietējiem iauto tirsejiem es jau sen strādāju pa tēmu un pa saviem darbiem man nav jākaunas. Pat aj mans vienīgais darbs būtu tas viens salabotais posms aiz Preiļiem uz Aglonu, es tik un tā izdarītu vairāk šīs valsts labā nekā jūs te ar pliko tiršanu...

C&T darbojies?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja: Modena, beidz dirst vienreiz, nu ko tu vari īdēt ??? Ko tu vari kritizēt?? Kāda jēga no tās tavas vaidēšanas,ka viss slikti?? Kā tāda tirgus bāba, ej un strādā.

kur es īdu?

Ja parasts darba apraksts ir īdešana - tad tev ar zutveri izskatās ka ir problēmas...

ne jau es te īdu ka ceļi ir slikti... priekš mana autop tie ir ciešami.... un nekur es nerakstīju ka šie ceļi mani baigi apmierina un kā tā vajag būt... tā nevajag būt- bet Valsts ir likumos jau paredzējusi šāda stāvokļa legalizāciju - uz ko jums arī norādīju...

bet 'Interneta EKSPERTI" mazohistiski sāka uzskjatīt kā es mēģinu attaisnot bardaku uz ceļa....

Un no dažiem labiem vietējiem iauto tirsejiem es jau sen strādāju pa tēmu un pa saviem darbiem man nav jākaunas. Pat aj mans vienīgais darbs būtu tas viens salabotais posms aiz Preiļiem uz Aglonu, es tik un tā izdarītu vairāk šīs valsts labā nekā jūs te ar pliko tiršanu...

Vēl neesi beidzis uzskatīt, ka esi vienīgais pareizais? Kāda tev nojausma, ko citi ir vai nav darījuši valsts labā? Tirsējs...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Yetti rakstīja:

modena rakstīja: ...

bet ir vel viens svarīgs faktors - šiem ir labākas kvalitātes ceļu būvmateriāli - mēs varam tikai ar grants maisījumiem konkurēt ( pie Talsiem ir milzīga gara kāpa.... bet nu jau laikam Rudus nopirka) - šķembas ir pilnība garām.... tādēļ Ventspils pērk zviedru granīta šķembas - bet uz Vienības gatvi tika vesti no Lietuvas....

ne škembu kvalitātē ir problēma, problēma ir korupcijā.

Latvijā ir daudz asfalta autoceļu, kuri tika asfaltēti 70 gadu pašā sākumā -asfaltu ieklājot uz esošajiem grants ceļiem un grants pamatnēm (jo toreiz bija maz iespēju veikt dolomīta drupināšanu un šķembu sagatavošanu pietiekamā apjomā - tā lai šķembu pietiktu ne tikai asfalta ražošanai, bet arī pamatnēm), pat asfaltu ražoja uz vietas objekta ar lauka apstākļu metodēm (asfaltbetona rūpnīcu reģionos arī nebija) -ar greideriem jaucot kopā šķembas-granti un auksto bitumena emulsiju-pēc sajaukšanas ar greideri to visu izlīdzināja un noveltņoja.

Un tādi ceļi joprojām Latvijā ir- ir nostāvējuši jau 30 gadus un tie nav tajā sliktākajā stāvoklī-protams ir šur tur pa kādam ielāpam, bet visādi citādi ok.

Tajā pat laikā ir ceļi kam jau 3-ajā gadā pēc asfalta uzklāšanas parādās plaisa ceļa vidū visā garumā, sākās asfalta virsmas izdrupšana un izdilšana-ir jātaisa virsmas apstrāde ar šķembām,u.t.t

Latvijā ir ļoti labi ceļu būvmateriāli, problēma ir korupcijā un Sat.Min neizdarībā.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

UUSA rakstīja:

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja: Modena, beidz dirst vienreiz, nu ko tu vari īdēt ??? Ko tu vari kritizēt?? Kāda jēga no tās tavas vaidēšanas,ka viss slikti?? Kā tāda tirgus bāba, ej un strādā.

kur es īdu?

Ja parasts darba apraksts ir īdešana - tad tev ar zutveri izskatās ka ir problēmas...

ne jau es te īdu ka ceļi ir slikti... priekš mana autop tie ir ciešami.... un nekur es nerakstīju ka šie ceļi mani baigi apmierina un kā tā vajag būt... tā nevajag būt- bet Valsts ir likumos jau paredzējusi šāda stāvokļa legalizāciju - uz ko jums arī norādīju...

bet 'Interneta EKSPERTI" mazohistiski sāka uzskjatīt kā es mēģinu attaisnot bardaku uz ceļa....

Un no dažiem labiem vietējiem iauto tirsejiem es jau sen strādāju pa tēmu un pa saviem darbiem man nav jākaunas. Pat aj mans vienīgais darbs būtu tas viens salabotais posms aiz Preiļiem uz Aglonu, es tik un tā izdarītu vairāk šīs valsts labā nekā jūs te ar pliko tiršanu...

C&T darbojies?

Ja C&T, tad tagad sanāk ka ACB

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Jā,bet to konkrēto gabalu remontēja C&T.Un,ValdiM-Latvijā ir tikai dolomīta šķembas,kuras smagāk slogotiem ceļiem neder.Par korupciju un projektētāju/projektu akceptētāju/"letākā piedāvājuma" uzvaras problēmu piekrītu-rezultātā dabonam sūdainas kvalitātes ceļus.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

ne škembu kvalitātē ir problēma, problēma ir korupcijā.

Latvijā ir daudz asfalta autoceļu, kuri tika asfaltēti 70 gadu pašā sākumā -asfaltu ieklājot uz esošajiem grants ceļiem un grants pamatnēm (jo toreiz bija maz iespēju veikt dolomīta drupināšanu un šķembu sagatavošanu pietiekamā apjomā - tā lai šķembu pietiktu ne tikai asfalta ražošanai, bet arī pamatnēm), pat asfaltu ražoja uz vietas objekta ar lauka apstākļu metodēm (asfaltbetona rūpnīcu reģionos arī nebija) -ar greideriem jaucot kopā šķembas-granti un auksto bitumena emulsiju-pēc sajaukšanas ar greideri to visu izlīdzināja un noveltņoja.

Un tādi ceļi joprojām Latvijā ir- ir nostāvējuši jau 30 gadus un tie nav tajā sliktākajā stāvoklī-protams ir šur tur pa kādam ielāpam, bet visādi citādi ok.

Tajā pat laikā ir ceļi kam jau 3-ajā gadā pēc asfalta uzklāšanas parādās plaisa ceļa vidū visā garumā, sākās asfalta virsmas izdrupšana un izdilšana-ir jātaisa virsmas apstrāde ar šķembām,u.t.t

Latvijā ir ļoti labi ceļu būvmateriāli, problēma ir korupcijā un Sat.Min neizdarībā.

Gan jau ka neatbilst kādām jaunākajām superduper normām

Par kvalitāti varu daļēji piekrist - bet tikai daļēji.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

UUSA rakstīja:

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja: Modena, beidz dirst vienreiz, nu ko tu vari īdēt ??? Ko tu vari kritizēt?? Kāda jēga no tās tavas vaidēšanas,ka viss slikti?? Kā tāda tirgus bāba, ej un strādā.

kur es īdu?

Ja parasts darba apraksts ir īdešana - tad tev ar zutveri izskatās ka ir problēmas...

ne jau es te īdu ka ceļi ir slikti... priekš mana autop tie ir ciešami.... un nekur es nerakstīju ka šie ceļi mani baigi apmierina un kā tā vajag būt... tā nevajag būt- bet Valsts ir likumos jau paredzējusi šāda stāvokļa legalizāciju - uz ko jums arī norādīju...

bet 'Interneta EKSPERTI" mazohistiski sāka uzskjatīt kā es mēģinu attaisnot bardaku uz ceļa....

Un no dažiem labiem vietējiem iauto tirsejiem es jau sen strādāju pa tēmu un pa saviem darbiem man nav jākaunas. Pat aj mans vienīgais darbs būtu tas viens salabotais posms aiz Preiļiem uz Aglonu, es tik un tā izdarītu vairāk šīs valsts labā nekā jūs te ar pliko tiršanu...

C&T darbojies?

nē.... projektēju....

pirmais objekts kur man bija vairāk zināšanu nekā priekšniekam

pirms tam vairāk pa ielām ņemos.

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti