Manis pēc mierīgi var uzto paºiet, tāpat taisu savu auto tam lai tas normāli darbotos, nevis lia 1 x gadā izietu apskati.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Manis pēc mierīgi var uzto paºiet, tāpat taisu savu auto tam lai tas normāli darbotos, nevis lia 1 x gadā izietu apskati.
Pa lielam kāda atšķirība. Maksājamie nodokļi un nodevas, kas nu tur pie skates iešanas jāmaksā, tāpēc mazāki nepaliks, tik būs jāmaksā par 2 gadiem....
WALA rakstīja: Manis pēc mierīgi var uzto paºiet, tāpat taisu savu auto tam lai tas normāli darbotos, nevis lia 1 x gadā izietu apskati.
Piekrītu. Tā jau ir bijis un nebija ne vainas.
uldiskru rakstīja: TEHNISKĀ APSKATE REIZ DIVOS GADOS, KO TAUTA PAR TO SAKA?
VAI NAV LAIKS ARĪ LATVIJĀ UZ TO PĀRIET? PAŠLAIK ARĪ SAEIMĀ PAR TO ATSĀKAS SARUNAS!
Koks ar diviem galiem...
Kā jau viens te teica- pie apskates nodokļi būs dubultā....
Un pietiekoši daudz šrotu uz ielām jau ir pie šīs kārtības, pieļauju, ka palielināsies...
Protams, cilvēkiem, kuri kopj savus auto atkristu liekas klapatas, taču...
Es laikam vairāk pret, nekā par
Shrotvaageniem, kuriem buus skates nakljene logaa, cena dubultosies
no no no pie mūsu ceļiem, labāk nevajag
ja nu vienīgi pavisam jauniem
C`mon. Ir kaut kāda statistika par to, cik ceļu satiksmes negadījumu notikuši tieši slikta auto tehniskā stāvokļa dēļ? Teiksim tāpēc, ka bremžu kluči nodiluši līdz nullei un cilvēks, pirms līkuma nevarot sabremzēt pienācīgi, aizmizo taisni? Vai arī sametās bremzējot sametās auto, jo ir izteikti atšķirīgs bremžu spēks abu pušu riteņiem. Es nesaku, ka tos divus gadus vajadzētu attiecināt uz pilnīgi visiem auto. Bet līdz desmit gadiem jau nu pavisam mierīgi. Tie, kuri ikdienā brauc n`tos kilometrus, paši regulāri aizbrauc uz servisu aplūrēt, vai nav kaut kas jāmaina, nevis gaida ikgadējo TA, lai pēc tās salāpītu tikai akūtās vainas.
edijz rakstīja: C`mon. Ir kaut kāda statistika par to, cik ceļu satiksmes negadījumu notikuši tieši slikta auto tehniskā stāvokļa dēļ?
varbūt tādēļ kā TA ir katru gadu nav tik bēdīgas statistikas?
Ko jūs, "astoņgadnieki - desmitgadnieki" pīpējat? Jūsu pieminētās tačkas kak raz ir vieglāk nokaujamas un vecums te absolūti neko neizsaka Izsaka detaļu cena un tas, vai to piecgadīgo - desmitgadīgo nav ieķēris kāds ļoļiks - izlaiduma gada fans, kas knapi var atļauties savas piecgadīgās tačkas līzi bet ne detaļas, kuras ir vairākas reizes dārgākas kā tai divdesmitgadīgajai. Vienīgais ko izmaina tas gads ir to, ka desmitgadīgai tačkai ir stipri mazāka iespēja ka tai būs pusizjukusi bundža, nekā divdesmitgadīgai, kaut gan korejieši cenšas pierādīt pretējo
No viedokļa par vispārējo mašīnu stāvokli es būtu pret, bet pie fakta ka mūsu TA nav objektīvas, es esmu PAR. Jūs laikam esat piemirsuši, ka TA ļoļiki dala vieniniekus un divniekus vairāk atkarībā no garastāvokļa un par profesionāliem viņus nosaukt nevarētu. Ja mūsu TA darbotos kā angļu MOT [kaut gan tur ir otra galējība, cik var dzirdēt], kas izfiš pēc grāmatas, vēl varētu piekrist, bet nevis tā, kā tas notiek pie mums. Un jo vairāk, nav jau nekāda proba to nakļeiku nopirkt
modena rakstīja:
edijz rakstīja: C`mon. Ir kaut kāda statistika par to, cik ceļu satiksmes negadījumu notikuši tieši slikta auto tehniskā stāvokļa dēļ?
varbūt tādēļ kā TA ir katru gadu nav tik bēdīgas statistikas?
Pasaki vēl ka mūsu sodi un pravu atņemšana novērš braukšanu šmigā
Uz gaismām gan vajadzētu regulāri...
Par piekari diez vai - jo tikai TA spēj to daudz maz objektīvi normāli nediagnosticēt... un ofic dīleri arī nav tie spēcīgākie uz visu savu markas modeļu rindu...
Kaut man tā ikgadēja dīzeļa mocīšana nepatīk.... tomēr es arī laikam būtu drīzāk pret nekā par... negribētos kādā līkumā sastapties ar džigitu, kurš nespēs savu auto savaldīt dēļ nojātas piekares...
msh rakstīja:
modena rakstīja:
edijz rakstīja: C`mon. Ir kaut kāda statistika par to, cik ceļu satiksmes negadījumu notikuši tieši slikta auto tehniskā stāvokļa dēļ?
varbūt tādēļ kā TA ir katru gadu nav tik bēdīgas statistikas?
Pasaki vēl ka mūsu sodi un pravu atņemšana novērš braukšanu šmigā
neesi bērns... ja vel menti godam pildītu savus pienākumus.... šobrīd sanāk, ka ja tev ir lieka štuka latu - tad tev sodi īpaši nedraud... ka tik nesen nebija raksts tvnetā par džigitu, kuram kļuva štuku žēl un viņš nostučija mentus...
TA vispār ir tāds dīvains kantoris, ka reāli viņa arī var izlaist cauri pilnīgi nojātu piekari, jo katrai mašīnai ir savas īpatnības, kuras uz viņu kratekļa nevar atrast.
Viennozīmīgi atbalstu 2 gadu tehnisko apskati. Pie tam pie pašreizējās ekonomiskās situācijas. Tas vienam cilvēkam ietaupītu mazu naudiņu, bet visiem LR auto/moto un citas tehnikas braucējiem tā vairs nav maza nauda Protams, ka CSDD no šādas naudas negrib atsacīties. Šī nauda savukārt varētu aiziet citur vai arī to pašu bremžu kluču iegādei. Nerunāsim par kopēju naudas grozu, kas aiziet par CSDD atkārtotajām apskatēm
Vēl jau paliek ceļu nodoklis, kas arī tiek tērēts sazin kur un pašvaldībām tiek iedalīts kaut kādā dīvainā veidā.
Galu galā cilvēks pats nevar pabraukt grabošā mašīnā un laimīgā kārtā 1/3 , ja ne vairāk braucēju saprot no mašīnām kaut ko.
Divi gadi - tas būtu labs iemesls patīrīt LR ceļus no lūžņiem, bet citādāk jēgu no TA neredzu.
Un kāpēc neredzu jēgu no TA.
Jebkurš normāls auto braucējs saprot, ka lai brauktu ar mašīnu viņa ir jāremontē. Tādēļ viņš iebrauc servisā, vai vairākos un viņam attiecīgās auto markas auto mehāniķis apskatās, kas ir jāremontē, jāmaina vai tuvākajā laikā būs jāmaina.
Lielākais paradoks, tas lielākajai daļai nav 1x gadā. Tas nemaksā mistiskās summas, kur tev piekasās par gaismām, spuldzītēm un sazin vēl kaut kādiem sīkumiem, kas patiesībā nedod garantiju, ka strādās pēc izbraukšanas no TA boksa.
jugasvilli rakstīja: Varbūt līdz 6-8 gadu vecumam, bet pie mūsu ceļiem nedomāju, ka būtu īsti pareizi tas. Tā jau šrotu uz ceļiem daudz, būs vēl vairāk.
Īsti nepiekrītu, jo taču noteikt papildus ierobežojumu, tipa divi gadi, bet pie kilometru ierobežojuma, tipa kas maz brauc tie iet divos gados reiz kas daudz brauc tie ātrāk, nu apmēram tā!
modena rakstīja: Uz gaismām gan vajadzētu regulāri...
Par piekari diez vai - jo tikai TA spēj to daudz maz objektīvi normāli nediagnosticēt... un ofic dīleri arī nav tie spēcīgākie uz visu savu markas modeļu rindu...
Kaut man tā ikgadēja dīzeļa mocīšana nepatīk.... tomēr es arī laikam būtu drīzāk pret nekā par... negribētos kādā līkumā sastapties ar džigitu, kurš nespēs savu auto savaldīt dēļ nojātas piekares...
Nu tad lai reālāk uz ceļiem strādā transporta inspekcija un to skatās un attiecīgos īpatņus novāc no ceļa, priekš kam tad viņu izveidoja???
uldiskru rakstīja:
jugasvilli rakstīja: Varbūt līdz 6-8 gadu vecumam, bet pie mūsu ceļiem nedomāju, ka būtu īsti pareizi tas. Tā jau šrotu uz ceļiem daudz, būs vēl vairāk.
Īsti nepiekrītu, jo taču noteikt papildus ierobežojumu, tipa divi gadi, bet pie kilometru ierobežojuma, tipa kas maz brauc tie iet divos gados reiz kas daudz brauc tie ātrāk, nu apmēram tā!
...un kas brauc vairāk, tas reizi divos gados atkruķī spidometru...
modena rakstīja: Uz gaismām gan vajadzētu regulāri...
Par piekari diez vai - jo tikai TA spēj to daudz maz objektīvi normāli nediagnosticēt... un ofic dīleri arī nav tie spēcīgākie uz visu savu markas modeļu rindu...
Kaut man tā ikgadēja dīzeļa mocīšana nepatīk.... tomēr es arī laikam būtu drīzāk pret nekā par... negribētos kādā līkumā sastapties ar džigitu, kurš nespēs savu auto savaldīt dēļ nojātas piekares...
Davai, lai iet uz gaismām, tikai pie noteikuma ka pareizi Kaut vai dzirdēts gadījums par vairākām mašīnām, kurām lai izietu TA vienā apskates punktā, jāgriež lukturus uz leju un citā tad izrādās par augstu
Bet krateklis kā tāds ir diezgan liela muļķība kas der vienīgi lai atrastu ko tādu, ko nevar ar normālām metodēm...
Es laikam palieku pie domas, ka 1x gadā ir labāk.
iAuto pulcē diezgan daudz cilvēku, kas diez gan daudz ko zina par auto un pieprot vienu otru remontu izdarīt paši.
Tomēr uzskatu, ka lielākajai daļai autobraucēju nepiemīt spējas pašiem objektīvi noteikt, ka jābrauc remontēties, pirms kaut kas patiešām nenolūst. Cik nav gadījies atklausīties par pazudušām bremzēm. Apskate 1x gadā nozīmē arī to, ka "invalīdiem" par stāvvietu izmantošanu nākas samaksāt reizi gadā
Arī pats dodu priekšroku profilaktiskām apskatēm un norādīšanai ar pirkstu uz vietām, kas jālabo.
Politiķi ir duraki. Es sen būtu izveidojis partiju, kuras programmas vienīgais punkts būtu TA reiz divos gados. Nu labi vēl vienu punktu varētu -Lielu sodu, līdz pat izsūtīšanai no valsts pie atkārtotas semočku graušanas un spļaušanas uz ielas. Saimā tiktu.
o90q rakstīja:
Jebkurš normāls auto braucējs saprot, ka lai brauktu ar mašīnu viņa ir jāremontē.
Ehh, cik daudz tad mums ir to "normālo braucēju"? Pēc manas pieredzes diezgan liela ir tā braucēju daļa, kuriem: "ja motors rūc- značit var braukt..." Un pats skumjākais, ka šāda attieksme ir ļoti bieži novērojama komerctransportam... un tur vairs nav pilna masa 2t...
Lai nu paliek, kā ir...
sleepnis rakstīja: Politiķi ir duraki. Es sen būtu izveidojis partiju, kuras programmas vienīgais punkts būtu TA reiz divos gados. Nu labi vēl vienu punktu varētu -Lielu sodu, līdz pat izsūtīšanai no valsts pie atkārtotas semočku graušanas un spļaušanas uz ielas. Saimā tiktu.
Pie siemītēm jāpieliek činčiki un tad kuj tu tiktu
uldiskru rakstīja:
modena rakstīja: Uz gaismām gan vajadzētu regulāri...
Par piekari diez vai - jo tikai TA spēj to daudz maz objektīvi normāli nediagnosticēt... un ofic dīleri arī nav tie spēcīgākie uz visu savu markas modeļu rindu...
Kaut man tā ikgadēja dīzeļa mocīšana nepatīk.... tomēr es arī laikam būtu drīzāk pret nekā par... negribētos kādā līkumā sastapties ar džigitu, kurš nespēs savu auto savaldīt dēļ nojātas piekares...
Nu tad lai reālāk uz ceļiem strādā transporta inspekcija un to skatās un attiecīgos īpatņus novāc no ceļa, priekš kam tad viņu izveidoja???
esi kādreiz lietojis google? ja nezini - tad varbūt sākuma palasi par ko tu te dod padomus....
Autotransporta inspekcija ir tiešās pārvaldes iestāde, kas realizē valsts kontroles funkciju autopārvadājumu jomā.
uldiskru rakstīja:
jugasvilli rakstīja: Varbūt līdz 6-8 gadu vecumam, bet pie mūsu ceļiem nedomāju, ka būtu īsti pareizi tas. Tā jau šrotu uz ceļiem daudz, būs vēl vairāk.
Īsti nepiekrītu, jo taču noteikt papildus ierobežojumu, tipa divi gadi, bet pie kilometru ierobežojuma, tipa kas maz brauc tie iet divos gados reiz kas daudz brauc tie ātrāk, nu apmēram tā!
Varbūt sāksim ar to cik tev km gadā ir nobraukums ar auto?
Man piemērām patiktu ka visiem kuriem ir zem 50 000 km/ gadā jāiet reiz gadā tehnisko... pamatojums vienkāršs - ja cilvēks spēj tik daudz nobraukt - tad auto viņam visticamāk ir labā stāvoklī. Savukārt mikrorajonu vasaras nedēļu nogales braucēji auto kamēr stāv var itin vienkārši kļūt par žurku māju, kur šie var sagrauzt dajebko un nopietni apdraudēt auto tehnisko stāvokli.
msh rakstīja:
modena rakstīja: Uz gaismām gan vajadzētu regulāri...
Par piekari diez vai - jo tikai TA spēj to daudz maz objektīvi normāli nediagnosticēt... un ofic dīleri arī nav tie spēcīgākie uz visu savu markas modeļu rindu...
Kaut man tā ikgadēja dīzeļa mocīšana nepatīk.... tomēr es arī laikam būtu drīzāk pret nekā par... negribētos kādā līkumā sastapties ar džigitu, kurš nespēs savu auto savaldīt dēļ nojātas piekares...
Davai, lai iet uz gaismām, tikai pie noteikuma ka pareizi Kaut vai dzirdēts gadījums par vairākām mašīnām, kurām lai izietu TA vienā apskates punktā, jāgriež lukturus uz leju un citā tad izrādās par augstu
Bet krateklis kā tāds ir diezgan liela muļķība kas der vienīgi lai atrastu ko tādu, ko nevar ar normālām metodēm...
so what? tavi gadījumi ir unikāli vienīgi ar to , ka kaut kādi "umniki" nenoregulēja tos lukturus līdz normai... un visticamāk pagrieza tikai nedaudz zemāk... abos gadījumos tā tie bija pa augstu...
Starp citu auto nebrauc tikai pēc "normālām metodēm"... ko tev tā iekārta ir sliktu nodarījusi? Ritenis audikam nolūza vai tilts sabruka?
TEHNISKĀ APSKATE REIZ DIVOS GADOS, KO TAUTA PAR TO SAK
TEHNISKĀ APSKATE REIZ DIVOS GADOS, KO TAUTA PAR TO SAKA?
VAI NAV LAIKS ARĪ LATVIJĀ UZ TO PĀRIET? PAŠLAIK ARĪ SAEIMĀ PAR TO ATSĀKAS SARUNAS!