Kaksis rakstīja:
Yetti rakstīja: ar fizioloģiju tev arī pagrūti... parast iztukšo taisno zarnu... bet lai tev veicas...
Par to taisnumu nezinu, nesmu līdis, ticēšu tev
tici... un baudi...
Kaksis rakstīja:
Yetti rakstīja: ar fizioloģiju tev arī pagrūti... parast iztukšo taisno zarnu... bet lai tev veicas...
Par to taisnumu nezinu, nesmu līdis, ticēšu tev
tici... un baudi...
Kaksis rakstīja: Spečukiem:
lv.wikipedia.org/... ā_zarna
Taisnā zarna ir resnās zarnas daļa
Bet nav svarīgi, kad deksters liek, tad tur ******* resnā, tievā, taisnā, līkā - izliek visu, jau no rīkles.
nau brīnums, ka talpajobus samazina par 2000 tūkstošim... tevi ar kuru pirkstu taisīja...?
čurabumbuli, kur tev īsti pāri nodarīja?
rudens68 rakstīja: VW fan
RUS autožurnālisti arī parēķinājuši 1 km izmaksas un meriva ar 1,4 motoru , pie nosacījuma ,ka nobraukti 30 000 km gadā ,izmaksā 0,049 LS/ km
Viņiem benzīns lētāks. Tamdēļ mums būs vairāk - 6-7 santīmi par kilometru. Vakar Merivai nomainīju kreiso stūres pirkstu. Nobraukums 78666 km tagad - pirmā jaunība automobilim ir garām.
VWfans rakstīja: Vakar Merivai nomainīju kreiso stūres pirkstu. Nobraukums 78666 km tagad
psec...tas auto jau ir nobraukts.... fiksi jāpārdod un jāpērk jaunu.
VWfans rakstīja:
rudens68 rakstīja: VW fan
RUS autožurnālisti arī parēķinājuši 1 km izmaksas un meriva ar 1,4 motoru , pie nosacījuma ,ka nobraukti 30 000 km gadā ,izmaksā 0,049 LS/ km
Viņiem benzīns lētāks. Tamdēļ mums būs vairāk - 6-7 santīmi par kilometru. Vakar Merivai nomainīju kreiso stūres pirkstu. Nobraukums 78666 km tagad - pirmā jaunība automobilim ir garām.
78666km... 3 sešinieki beigās... Plus vēl kreisais stūres pirksts jau bija jāmaina... pārdo labāk nost!
Arsmens rakstīja:
VWfans rakstīja:
rudens68 rakstīja: VW fan
RUS autožurnālisti arī parēķinājuši 1 km izmaksas un meriva ar 1,4 motoru , pie nosacījuma ,ka nobraukti 30 000 km gadā ,izmaksā 0,049 LS/ km
Viņiem benzīns lētāks. Tamdēļ mums būs vairāk - 6-7 santīmi par kilometru. Vakar Merivai nomainīju kreiso stūres pirkstu. Nobraukums 78666 km tagad - pirmā jaunība automobilim ir garām.
78666km... 3 sešinieki beigās... Plus vēl kreisais stūres pirksts jau bija jāmaina... pārdo labāk nost!
Bet auto tiek daudz braukts pa sliktiem, izsistiem ceļiem... Nav brīnums, ka sajāj piekari... Vispār šis bija pirmais piekares remonts, lai gan mašīnai jau rit 42. ekspluatācijas mēnesis.
VWfans rakstīja:
Arsmens rakstīja:
VWfans rakstīja:
rudens68 rakstīja: VW fan
RUS autožurnālisti arī parēķinājuši 1 km izmaksas un meriva ar 1,4 motoru , pie nosacījuma ,ka nobraukti 30 000 km gadā ,izmaksā 0,049 LS/ km
Viņiem benzīns lētāks. Tamdēļ mums būs vairāk - 6-7 santīmi par kilometru. Vakar Merivai nomainīju kreiso stūres pirkstu. Nobraukums 78666 km tagad - pirmā jaunība automobilim ir garām.
78666km... 3 sešinieki beigās... Plus vēl kreisais stūres pirksts jau bija jāmaina... pārdo labāk nost!
Bet auto tiek daudz braukts pa sliktiem, izsistiem ceļiem... Nav brīnums, ka sajāj piekari... Vispār šis bija pirmais piekares remonts, lai gan mašīnai jau rit 42. ekspluatācijas mēnesis.
Pareizi tev teica - vajadzēja mainīt abus, pie vienām ģeometrijas regulēšanas izmaksām.
Bet priekš pārdošanas būs jau labi kā ir.
Fan, cik maksā savirzes regulēšana uz 1 nobraukto kilometru?
Kaksis rakstīja:
VWfans rakstīja:
rudens68 rakstīja: VW fan
RUS autožurnālisti arī parēķinājuši 1 km izmaksas un meriva ar 1,4 motoru , pie nosacījuma ,ka nobraukti 30 000 km gadā ,izmaksā 0,049 LS/ km
Viņiem benzīns lētāks. Tamdēļ mums būs vairāk - 6-7 santīmi par kilometru. Vakar Merivai nomainīju kreiso stūres pirkstu. Nobraukums 78666 km tagad - pirmā jaunība automobilim ir garām.
Šitās lietas labāk mainīt abas uzreiz.
tu gadījumā neesi tas pats TNT no tvnet foruma. Tur ar viens ar niku tnt visu laika iesaka piekares detaļas mainīt uz reiz pa divi. Taču tā arī nepaskaidroja kāpēc tieši!
Centis_Nuudele rakstīja: Pareizi tev teica - vajadzēja mainīt abus, pie vienām ģeometrijas regulēšanas izmaksām.
Bet priekš pārdošanas būs jau labi kā ir.
Es netaisos tik labu auto tagad pārdot. Zemes gabalu gan varat nopirkt:
Kaksis rakstīja: Nemīz dekster, nākošreiz sabildēšu tos pārkāpumus tavā purvā. Tikai tad kūdru tad laikam nāksies meklēt citur...
tur var bildēt var nebildēt, bet derīgo izrakteņu ieguvējiem reizi gadā jāizsauc licencēts mērnieks, kas nomēra izrakto bedri , sarēķina bedres tilpumu -tā lūk arī ir tā ieguves uzskaite. Iegūtie mērniecības datie iesniedzami lvgma un zaļajiem.
Izraktu bedri nenosplēsi, tā ka nelikumības ir pagrūti noslēpt (ja vien protams ieguve netiek veikta no ūdens tilpnes)
Centis_Nuudele rakstīja: Pareizi tev teica - vajadzēja mainīt abus, pie vienām ģeometrijas regulēšanas izmaksām.
Bet priekš pārdošanas būs jau labi kā ir.
Bet, ja nu labais stūres pirksts (tas, kuru nenomainīju) izrādīsies dzīvelīgs un taisās nokalpot skaistus 140 tūkstošus kilometru?
VWfans rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Pareizi tev teica - vajadzēja mainīt abus, pie vienām ģeometrijas regulēšanas izmaksām.
Bet priekš pārdošanas būs jau labi kā ir.
Bet, ja nu labais stūres pirksts (tas, kuru nenomainīju) izrādīsies dzīvelīgs un taisās nokalpot skaistus 140 tūkstošus kilometru?
Tad secināsim, ka Merivai kreisais stūres pirksts jau no rūpnīcas ir kreisais.
Kur tās Merivas komplektē? Polijā ,Turcijā vai Viļņā?
Kaksis rakstīja:
Sretsked rakstīja: Patiesībā kaksiitis brauc ar skaniju, droši vien vadā granti,tāpēc zin,ka to zog...tāpat kā blietes
Izskatās, ka tu patiešām esi vedis granti ar baļķvedēju... vairākās paaudzēs...
Moška vari sniegt īso kursu grants iekraušanā ar fiskaru?
Pāris loksnes finiera un nedaudz tērauda drāts - un var kraut ka nemetās. Ne to vien padomju cilvēks māk pielāgot.
Centis_Nuudele rakstīja:
VWfans rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Pareizi tev teica - vajadzēja mainīt abus, pie vienām ģeometrijas regulēšanas izmaksām.
Bet priekš pārdošanas būs jau labi kā ir.
Bet, ja nu labais stūres pirksts (tas, kuru nenomainīju) izrādīsies dzīvelīgs un taisās nokalpot skaistus 140 tūkstošus kilometru?
Tad secināsim, ka Merivai kreisais stūres pirksts jau no rūpnīcas ir kreisais.
Kur tās Merivas komplektē? Polijā ,Turcijā vai Viļņā?
Merivas ražo Spānijā, skaistajā Saragosā, netālu no Barselonas.
VWfans rakstīja:
Merivas ražo Spānijā, skaistajā Saragosā, netālu no Barselonas.
Kāds ir tava auto VIN (vari izlasīt tehniskajā pasē) 11. cipars?
Seene rakstīja:
VWfans rakstīja:
Merivas ražo Spānijā, skaistajā Saragosā, netālu no Barselonas.
Kāds ir tava auto VIN (vari izlasīt tehniskajā pasē) 11. cipars?
Tas cipars ir 4.
VWfans rakstīja:
Seene rakstīja:
VWfans rakstīja:
Merivas ražo Spānijā, skaistajā Saragosā, netālu no Barselonas.
Kāds ir tava auto VIN (vari izlasīt tehniskajā pasē) 11. cipars?
Tas cipars ir 4.
Oij, kāda nelaime!
VWfans rakstīja:
Seene rakstīja:
VWfans rakstīja:
Merivas ražo Spānijā, skaistajā Saragosā, netālu no Barselonas.
Kāds ir tava auto VIN (vari izlasīt tehniskajā pasē) 11. cipars?
Tas cipars ir 4.
Nu tad jau būs viss labi ar skaisto Saragosu. Bet ne visām Merivām tur ir 4
Sretsked rakstīja:
Seene rakstīja:
Nu tad jau būs viss labi ar skaisto Saragosu. Bet ne visām Merivām tur ir 4
Ak ķeza...un,ja ir cits cipars, tad jākaras,ja ?
Ūžas košmār... cik viss ir slikti...
Jā. Ej karies.
Sretsked rakstīja:
Seene rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Seene rakstīja:
Nu tad jau būs viss labi ar skaisto Saragosu. Bet ne visām Merivām tur ir 4
Ak ķeza...un,ja ir cits cipars, tad jākaras,ja ?
Ūžas košmār... cik viss ir slikti...
Jā. Ej karies.
Tak ne, Tonton, tas tak tevi satrauc, ka pie mums ,redz. tirgo sliktas mantas
Nuja. tev jau nav laika satraukties. Jāiet protestēt. Tikai nav laika izdomāt pret ko. Bet dēļ tā, ka jāiepērkas ārpus Latvijas jau nav jāiet kārties. Process diezgan patīkams. Vienīgi gribētos lai arī šeit būtu normāla zeme.
Sretsked rakstīja:
Seene rakstīja: Vienīgi gribētos lai arī šeit būtu normāla zeme.
Tad sakārto,ja gribas. Taču labāk pagaidīsi, kad citi to izdarīs...bet tu pats jau neko, ko tad tu
Interesanti kā es to varetu sakārtot? Man nav nekādu iespēju klūt par diktatoru.
Sretsked rakstīja:
Seene rakstīja: Vienīgi gribētos lai arī šeit būtu normāla zeme.
Tad sakārto,ja gribas. Taču labāk pagaidīsi, kad citi to izdarīs...bet tu pats jau neko, ko tad tu
Demagoģija...
Nu ja reiz tu tik gudrs, tad paskaidro, kāpēc 100 gudrās galvas nevar neko izdarīt?
Tu jau noteikti visu atrisinātu mahom ruki...
Sretsked rakstīja:
Paņem un sāc to suņēdienu ražot šeit uz vietas, nevari ? Tāpēc,ka esi demagogs.
Varbūt tomēr tāpēc, ka brīvas preču plūsmas apstākļos nav iespējams uzsākt ražošanu un izkonkurēt jau strādājošu ārvalstu uzņēmumu, ja ekonomiskā vide prasa būtiski lielākus izdevumus, ko nespēj atsvērt pat relatīvi lētais darbaspēks (ja aizmirstam par ķīnas piedāvājumu).
Kompensācija par nobrauktiem km
Sakiet lūdzu no savas pieredzes vai kautkur dzirdētas , kā darba devējs kompensē personiska auto lietošanu darba vajadzībām .
Piemēram es zinu 2 -vus variantus .
1. Valsts iestāde pats sīkākais ierēdnis ,tam 10,4 litri uz 100km
2. Vienam privātfirmas darbiniekam benzīna čeki reiz 2 ( nezinu par limitiem ,km ierobežojumiem šajā gadījumā)