Kompensācija par nobrauktiem km

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Sakiet lūdzu no savas pieredzes vai kautkur dzirdētas , kā darba devējs kompensē personiska auto lietošanu darba vajadzībām .

Piemēram es zinu 2 -vus variantus .

1. Valsts iestāde pats sīkākais ierēdnis ,tam 10,4 litri uz 100km

2. Vienam privātfirmas darbiniekam benzīna čeki reiz 2 ( nezinu par limitiem ,km ierobežojumiem šajā gadījumā)

 
1 2 3 4 5 6 7 ..13
VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

VWfans rakstīja:

Shiirs rakstīja: normalas lielas firmas parasti maksaa benzins X2. parasti tas ir 2eiro par 10 km. tas ir standarta izcenojums. nezinu cik tas ir izdeviigi gadiijumaa, ja jaabrauc ar sameeraa jaunu auto. man viens pazistams ar pavecaaku auto saka ka pat var normaali uzvaariities, pie nosaciijuma, ja jaabrauc taalie gabali pa shoseju.

Dabīgi, ka var uzvārīties, un no darba devēja puses tādā gadījumā ir pārmaksāts. Ņemam 2005.gada Opel-Astra ar 1,4 litru benzīnnieku - īstu auto-darbarūķi. Maršruts Rīga - Krāslava un atpakaļ, kopā 550 km. Sanāk, ka darbinieks saņem 110 eiro jeb 77 latus, bet benzīna izmaksas no tā veido tikai 6 * 5,5 * 0,72 = nepilni 24 lati.

Fan tu spītīgi turies tikai pie degvielas patēriņa

Nē, es neturos pie patēriņa. Runa ir par proporcijām. Ja 24 lati no 77 latiem nosedz benzīna izmaksas, tad atliek vēl pāri 53 lati. Vienkāršam automobilim Opel-Astra braucienā Rīga - Krāslava - Rīga tik liels nojājiens naudas izteiksmē, ja tā drīkst izteikties, nebūs gan...

Fartuks Reģ.: 20.09.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Shiirs rakstīja: normalas lielas firmas parasti maksaa benzins X2. parasti tas ir 2eiro par 10 km. tas ir standarta izcenojums. nezinu cik tas ir izdeviigi gadiijumaa, ja jaabrauc ar sameeraa jaunu auto. man viens pazistams ar pavecaaku auto saka ka pat var normaali uzvaariities, pie nosaciijuma, ja jaabrauc taalie gabali pa shoseju.

Dabīgi, ka var uzvārīties, un no darba devēja puses tādā gadījumā ir pārmaksāts. Ņemam 2005.gada Opel-Astra ar 1,4 litru benzīnnieku - īstu auto-darbarūķi. Maršruts Rīga - Krāslava un atpakaļ, kopā 550 km. Sanāk, ka darbinieks saņem 110 eiro jeb 77 latus, bet benzīna izmaksas no tā veido tikai 6 * 5,5 * 0,72 = nepilni 24 lati.

Ar kādu ātrumu ir jābrauc, lai tas nemotors rītu 6l/100km ?

80?

Tad darba devējs tevi izdrāzīs par pārtērēto laiku...

Jo šitādai šņagai ir kā minimums 3000apgr/min pie 100km/h un patēriņš toč nav 6l...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Fartuks rakstīja:

VWfans rakstīja:

Shiirs rakstīja: normalas lielas firmas parasti maksaa benzins X2. parasti tas ir 2eiro par 10 km. tas ir standarta izcenojums. nezinu cik tas ir izdeviigi gadiijumaa, ja jaabrauc ar sameeraa jaunu auto. man viens pazistams ar pavecaaku auto saka ka pat var normaali uzvaariities, pie nosaciijuma, ja jaabrauc taalie gabali pa shoseju.

Dabīgi, ka var uzvārīties, un no darba devēja puses tādā gadījumā ir pārmaksāts. Ņemam 2005.gada Opel-Astra ar 1,4 litru benzīnnieku - īstu auto-darbarūķi. Maršruts Rīga - Krāslava un atpakaļ, kopā 550 km. Sanāk, ka darbinieks saņem 110 eiro jeb 77 latus, bet benzīna izmaksas no tā veido tikai 6 * 5,5 * 0,72 = nepilni 24 lati.

Ar kādu ātrumu ir jābrauc, lai tas nemotors rītu 6l/100km ?

80?

Tad darba devējs tevi izdrāzīs par pārtērēto laiku...

Jo šitādai šņagai ir kā minimums 3000apgr/min pie 100km/h un patēriņš toč nav 6l...

Ar 95-97 km/h braucot, 2005.gada Opel-Astra Classic pa šoseju tērēs 5,7 - 5,8 litrus uz 100 km. Apdzīvotās vietas, kas ir pa ceļam, pacels vidējo patēriņu līdz 6 litriem uz 100 km.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Redz, kur informācija, ka ar 1,4 litru benzīnnieku tāda Astra pie 90 km/h tērē tikai 4,8 litrus uz 100 km.

opel.adamauto.lv/...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

rudens68 rakstīja: VWfan

Šito nesapratu .......Par citām lietām nepilni 3,2 tūkstoši latu jeb 4,1 santīms uz kilometru. .................

Kas par 3,2 tukstoši???

Kur auto cena nu kādi 9000 vai cik tur LS

Tas ir, neskaitot auto cenu, jo auto mūsdienās vidusmēra vīrietim ir neatkarīgi no tā, vai viņš to izmanto darba vajadzībām vai nē. Tā lieta, ko darba devējam vajadzētu segt, ir summa, kādu darbinieks saņems mazāk sakarā ar lielāku auto nolietojumu tad, kad viņš auto pēc vairākiem gadiem pārdos.

Vispar pareizi .

Manā gadījumā neviens km neskaitīs un čekus neprasīs , tik pašam jāizdomā ( jāizskaitļo) vai pēc tik un tik latiem ir vērts braukt .

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Vispar pareizi .

Manā gadījumā neviens km neskaitīs un čekus neprasīs , tik pašam jāizdomā ( jāizskaitļo) vai pēc tik un tik latiem ir vērts braukt .

Ja Tev aizvien ir lieliskais Toyota-RAV4 ar dīzeļmotoru, tad jāņem vērā, ka:

- degviela Tev tērējas par 30% vairāk kā man;

- riepas Tavējam auto ir 2 reizes dārgākas nekā manējam;

- dažādas rezerves daļas ir droši vien kādus 30, 40, 50, varbūt 60% dārgākas.

Tamdēļ domāju, ka Tu par sava auto izmantošanu darba vajadzībām varētu prasīt par kādiem 50% lielāku summu, lai nepaliktu zaudētājos. Un tie būtu nevis 7,25 santīmi par kilometru kā man, bet kādi 11 santīmi par kilometru.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

rudens68 rakstīja: Vispar pareizi .

Manā gadījumā neviens km neskaitīs un čekus neprasīs , tik pašam jāizdomā ( jāizskaitļo) vai pēc tik un tik latiem ir vērts braukt .

Ja Tev aizvien ir lieliskais Toyota-RAV4 ar dīzeļmotoru, tad jāņem vērā, ka:

- degviela Tev tērējas par 30% vairāk kā man;

- riepas Tavējam auto ir 2 reizes dārgākas nekā manējam;

- dažādas rezerves daļas ir droši vien kādus 30, 40, 50, varbūt 60% dārgākas.

Tamdēļ domāju, ka Tu par sava auto izmantošanu darba vajadzībām varētu prasīt par kādiem 50% lielāku summu, lai nepaliktu zaudētājos. Un tie būtu nevis 7,25 santīmi par kilometru kā man, bet kādi 11 santīmi par kilometru.

Degviela tkpat cik tev , vasarā ap 6 , ziemā drusku zem 7

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

Degviela tkpat cik tev , vasarā ap 6 , ziemā drusku zem 7

Nē, man vidējais ir 5,2 litri uz 100 km.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

rudens68 rakstīja:

Degviela tkpat cik tev , vasarā ap 6 , ziemā drusku zem 7

Nē, man vidējais ir 5,2 litri uz 100 km.

tas ir par 0,8 litriem mazaak

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

kamā problēma? Nākat - es došu 7 Ls katru darbadienu, jo man ir ap 100 km jānobrauc katru dienu neizbraucot no miesta robežām ārā! Es ar lielāko prieku!

kas tā par zobsiknu pa pāris latiem?? Šujmašīnai pat dārgāk. Parasti kopā ar zobsiksnu ir jāmaina vismaz viens spriegotājs. Audi A-6 ar V6 TD nomainīt zobsiksnu maksā zemākais 240 Ls ar materiāliem. Pie kam jāizjauc visa mašīnas priekša un pusmotora.

man tīri personīgajām vajadzībām nobraukums nesastāda pat 10%. Tādus teicienus, kā tev jau mašīna ir - neko no amortizācijas nemaksāsim jau esmu čupām dzirdējis. Taču kad es saku nopērc man mašīnu, bet es atmaksāšu 2 degvielas izdevumus paliek nez kādēļ nikni!?? Tātad viņi uzskata ka tiek apčakarēti, bet man tā uzskatīt nedrīkst!

Īrējiet veseli savus auto pa 7 saņi par 1 km, tikai kad paliksiet bez pēdējām biksēm, tad Jūs tai firmai nebūsiet vajadzīgi!

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

86. gada opel kadett 1.3 zobsiksna maksā piečuku, nomainīt to varu pusstundas laikā, spriegojas ar ūdenssūkni, kas katru reizi nav obligāti jāmaina.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

rudens68 rakstīja:

Degviela tkpat cik tev , vasarā ap 6 , ziemā drusku zem 7

Nē, man vidējais ir 5,2 litri uz 100 km.

auhjeģ kā tas bezmotors tomēr rij

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

M77 rakstīja: 86. gada opel kadett 1.3 zobsiksna maksā piečuku, nomainīt to varu pusstundas laikā, spriegojas ar ūdenssūkni, kas katru reizi nav obligāti jāmaina.

Nu bet ja ir kāds autoperedasts, šis ņem un nomaina.

Nē nu te jau bija jautājums, ka tikai šujmašīnām ir lētākas apkopes par 240 latiem, nu labi, ir tas opels vienkāršs gandrīz kā šujmašīna, bet var arī tādus auto mūsdienās uzturēt kārtībā un pārvietoties samērā lēti. Protams, jāaizmirst par komfortu, v6 jaudu un pats galvenais- pasīvo drošību.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

jau ilgo laiku - pēc maršruta lapas degvielas čekus + 5 saņi par katru nobraukto maršruta lapas km...

PS. 5 saņi uz rokas pēc nodokļu nomaksas...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: jau ilgo laiku - pēc maršruta lapas degvielas čekus + 5 saņi par katru nobraukto maršruta lapas km...

PS. 5 saņi uz rokas pēc nodokļu nomaksas...

Izskatās taisnīga samaksa.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

kas tur ko reekjinaat. tak vel taa firma maksaa algu. nav jau taa, ka juus tagad 100km vadajat kadu shlipsiti apkart pa riigu kaa taksis un pa to jums uzmet 7 latus. tie + 7 lati ir tikai kompensacija pa to, ka jus nokljustiet, piemeram, objektaa Daugavpilii, izmantojot savu auto. + vel parasti ir komandejumnauda + parastaa cietaa alga.

tas dornis i-edgars vispar izklausas ka muca audzis un caur spundi barots, pedejos 30 gadus laikam shancejis gaterii

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Shiirs, Tu izlien ārā no pornosaitiem un apskaties kas ārā notiek umņik!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked, a Tev ko dirsu plēš? Vēl viens tukšpauris - dirsējs. Citu tak nemāki?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Secinu, ka godīga samaksa par Opel-Meriva 1,3 CDTI izmantošanu darba vajadzībām būtu 7,25 santīmi uz 100 km.

Šinī vietā aiz neuzmanības kļūdījos. Atvainojos... Jābūt 7,25 santīmi uz kilometru vai 7,25 lati uz 100 km.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Slinkais, tas ir ieskaitot visas izmaksas - amortizāciju arī. Tu darba vajadzībās nobrauksi savu auto lupatās, līdz izmetīsi miskastē, bet Tev atmaksā tikai tiešos izdevumus. Respektīvi es ieskaitīju amortizāciju, t.i. lai Tu uzkrātu naudu jauna (tāda pat) auto iegādei, kad šis būs begts. Parasti savās vajadzībās sanāk kādi 5 - 10% noskrējiena. Vai savādāk rēķinot ir degvielas izdevumi x3, ļoti aptuveni, un tas ir tikai lai segtu visus izdevumus + atliktu naudu jauna iegādei.

Viss pārējais ir klaja apjāšana!

nu kādi kuram tie rēķini.

Manam auto visas izmaksas (degviela, TA, remonti, apkopes, logu sķidrumi, mazgāšana) sanāk 6,7sant/km.

Auto aizvietošanas vērtība, kā Tu saki, manam auto varētu būt šada:

300 Ls (tas ir tik cik tas auto maksāja tuirgū pirms 4 gadi) izdalīti ar 4 gados nobrauktiem 136 000 sanāk vēl kādi 0,2 santīmi klāt.

Tātad kopā 7 santīmi par km.

P.S. Tūlīt auto būs jauna skate vēl uz gadu tā kā šī izmaksa samazinās.

Protams ja rēķina ka ik pa 3 gadiem nolieto no salona ņemtu auto un pārvērš to šrotā (pats esmu tādus auto redzējis kri pie nobraukuma 80000 ir braucoša miskaste) tad protams sanāk tie 20sant. par 1 km.

Tiesa uzskatu ka tādus darbiniekus kas 3 gados auto pārvērš šrotā, sist vajadzētu un auto vispār noņemt nah nost.

Jo tādas izsaimniekošanas un 20sant par 1km dēļ mūsu valsts arī ir tādā disrā. (Nemākam saimniekot, protam tik izsakimniekot)

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Un tā cilvēcīgs auto ar vidēju dzinēju - 12 t Ls uz 10 gadiem

12 000 / 10 / 12 = 100 Ls mēn

Nobraukums pa 10 gadiem 250 t km. (25 t km gadā ir pat ļoti maz ja tas būs darba auto).

Riepas vismaz 2 x būs jāpērk un labas 50 Ls x 4 x 2 reizes = 400 Ls

Eļļas, filtri (eļļas, degvielas, gaisa katru 2. reizi) pa visu laiku vajadzēs vidēji 20 x t.i. ap 50 Ls x 20 = 1000 Ls

Siksnas 2 x t.i. 200 Ls x 2 = 400 Ls

Logu šķidrumi + mazgāšana reizi mēnesī t.i. 10 Ls x 12 x 10 g. = 1200 ls

10 x TA t.i. 60 Ls x 10 = 600 Ls

Apdrošināšana (OCTA) 40 Ls x 10 g. = 400 Ls (Kasko ap 300 vid gadā!).

Sīkmi (lampiņas. ..., ...)

Un tā. pa 10 gadiem 33 Ls vidēji mēnesī nerēķinot nekādus remontus stures iekārtā, hadenē, dzinējā degvielas padevē, virsbūvē, elektrībā, izņemot uzrakstīto)

Kopā 133 Ls mēnesī tai skaitā bez degvielas, vai uz 2000 km

Vai 6,7 santīmi uz 1 km !!

+ degviela ap 6 saņi uz 1 km.

Respektīvi paņemot diezgan necilu auto, pa Latvijas bedrēm ar apmaksu 2 x degviela paliksi bez hadenes jau 2. gadā, utt - nu visu to ko te es neuzskaitīju.

Smalkāk parēķini pats! Var jau ņemt ķīniešu navarku pa 22 Ls gab, bet ar to 100 štukas nekad nenobrauksi - labākais 30 št!

utt

cilvēcīgs DARBA auto - nevis 12 tk Ls bet 10tk eiro.(kabluks)

Riepas par ļoti labas (R14 185 platuma riepām) -100 Ls ar montāžu , nevis 200+montāža.

Eļļas maiņa -priekš kabluka 1,6dzinēja -20Ls ne vairāk, te pat rīgā servisos ir akcijas, kad visādiem 1,6 benzīna auto maina visus filtrus un eļļu pa 12-15-18 Ls.

Un tā var turpināt.

kamēr darbinieki greibēs braukt ar 18000 eiro vērtiem auto, Ne Polijas ne Lietuvas pārtiku un pārējās preces mums neizkonkurēt. Mūsu ekonomika nebūs konkure'tspējīhga ar 18000 eiro darba auto.

Aizbrauc paskaties kā poļi rukā, viņi strādā (un brauc ar 80-gadu fiatiem ,skodām,labākajā gadījumā escort un vciem peugeot206) nevis sapņo par 18000 eiro vērtiem darba auto.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

cilvēcīgs DARBA auto - nevis 12 tk Ls bet 10tk eiro.(kabluks)

Riepas par ļoti labas (R14 185 platuma riepām) -100 Ls ar montāžu , nevis 200+montāža.

Eļļas maiņa -priekš kabluka 1,6dzinēja -20Ls ne vairāk, te pat rīgā servisos ir akcijas, kad visādiem 1,6 benzīna auto maina visus filtrus un eļļu pa 12-15-18 Ls.

Un tā var turpināt.

kamēr darbinieki greibēs braukt ar 18000 eiro vērtiem auto, Ne Polijas ne Lietuvas pārtiku un pārējās preces mums neizkonkurēt. Mūsu ekonomika nebūs konkure\'tspējīhga ar 18000 eiro darba auto.

Aizbrauc paskaties kā poļi rukā, viņi strādā (un brauc ar 80-gadu fiatiem ,skodām,labākajā gadījumā escort un vciem peugeot206) nevis sapņo par 18000 eiro vērtiem darba auto.

Kā zelta vidusceļu var izvēlēties Opel-Meriva par nepilniem 7 tūkstošiem latu:

www.scauto.rek.lv/...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja: 86. gada opel kadett 1.3 zobsiksna maksā piečuku, nomainīt to varu pusstundas laikā, spriegojas ar ūdenssūkni, kas katru reizi nav obligāti jāmaina.

Kad iepirku bremžu klučus vektrai A tad ar "skaudibu" noskatījos uz kadeta kluču cenām , lai gan vektrai A arī vis ir lēts, nu bet kadets viņu pārsit . Un vektrai tieši tā pat ,spriegojās ar sūkni un meistars par darbu prasija 15 Ls.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

VWfans rakstīja:

rudens68 rakstīja:

Degviela tkpat cik tev , vasarā ap 6 , ziemā drusku zem 7

Nē, man vidējais ir 5,2 litri uz 100 km.

tas ir par 0,8 litriem mazaak

Uz 80 000 km tas ir ap 400 Ls , vai tu labprāt aizietu uz statolu reizi 3 gados un darbiniekiem izdalītu 400 Ls

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

ValdisM

............kamēr darbinieki greibēs braukt ar 18000 eiro vērtiem auto, Ne Polijas ne Lietuvas pārtiku un pārējās preces mums neizkonkurēt. Mūsu ekonomika nebūs konkure'tspējīhga ar 18000 eiro darba auto.

Aizbrauc paskaties kā poļi rukā, viņi strādā (un brauc ar 80-gadu fiatiem ,skodām,labākajā gadījumā escort un vciem peugeot206) nevis sapņo par 18000 eiro vērtiem darba auto. ...........

===============================

Precīzu piemēru pacēli , divi ši gada gadījumi

1. Tepat LV kad Daugavpils ātrā palīdzība gribēja pirkt luksus klases autiņu lai zāles izvadātu.

2.Paziņa atgriezās no ekskursijas pa Poliju un man ar pārākuma apziņu ņirgājās par viņu autoparku , stāstīja anegtotes par Poļu fiatu un mugursomu , no serijas vai tā ir mašīna vai liela mugursoma , paša lielais BMW jau kur tas laiks bez tekniskās, lisas 18 riepas un kustināts tiek reti ,ziemā nemaz

1 2 3 4 5 6 7 ..13
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti