gan jau visi lasījuši ,bet atsvaidaināsim atmiņu www.diena.lv/...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
gan jau visi lasījuši ,bet atsvaidaināsim atmiņu www.diena.lv/...
ValdisM rakstīja:
i_edgars rakstīja:
Riepas vismaz 2 x būs jāpērk un labas 50 Ls x 4 x 2 reizes = 400 Ls
Riepas par ļoti labas (R14 185 platuma riepām) -100 Ls ar montāžu , nevis 200+montāža.
100 Ls - 16 Ls montāža / 4 = 21 Ls/gab!
Tās ir korejiešu navarkas, ar kurām Tu nobrauksi augstākais 30 t km! Es runāju par sakarīgām riepām, ar kurām var nobraukt gandrīz 90 t km pa 50 Ls gab kopā ar uzbortēšanu! UN vēl es rakstīju ka tās riepas ir jāpērk 2 x pa visu mašīnas mūžu līdz izbeidzas dzinējs! Tavas lētās tupeles summā pa visu mašīnas mūžu izmaksā dārgāk!! parēķini pats!
rudens68 rakstīja:
M77 rakstīja: 86. gada opel kadett 1.3 zobsiksna maksā piečuku, nomainīt to varu pusstundas laikā, spriegojas ar ūdenssūkni, kas katru reizi nav obligāti jāmaina.
Kad iepirku bremžu klučus vektrai A tad ar "skaudibu" noskatījos uz kadeta kluču cenām , lai gan vektrai A arī vis ir lēts, nu bet kadets viņu pārsit . Un vektrai tieši tā pat ,spriegojās ar sūkni un meistars par darbu prasija 15 Ls.
Kadetam priekšējie bremžu diski (Brembo markas) GrosAuto pirms kādiem 5-6 gadiem maksāja kaut kādus 12 Ls, abi, oficiāli ar čeku.
M77 rakstīja:
Kadetam priekšējie bremžu diski (Brembo markas) GrosAuto pirms kādiem 5-6 gadiem maksāja kaut kādus 12 Ls, abi, oficiāli ar čeku.
GrosAuto cenas var neņemt par pilnu - tas noteikti nav labākās tirgū, vai arī prece nav tā izcilākā, ja cena ir "pa lēto" !!!
VWfans rakstīja: Kā zelta vidusceļu var izvēlēties Opel-Meriva par nepilniem 7 tūkstošiem latu:
Pirkt tik dārgu auto darbam
par 150, max.200 latiem ejošu ķerru ar TA uz gadu, ja jau darba devējs nav spējīgs nopirkt darbiniekam pārvietošanās līdzekli.
WALA rakstīja:
M77 rakstīja:
Kadetam priekšējie bremžu diski (Brembo markas) GrosAuto pirms kādiem 5-6 gadiem maksāja kaut kādus 12 Ls, abi, oficiāli ar čeku.
GrosAuto cenas var neņemt par pilnu - tas noteikti nav labākās tirgū, vai arī prece nav tā izcilākā, ja cena ir "pa lēto" !!!
To nu es zinu, bet tie diski ir tik prasti, ka jebkuram ražotājam tie maksātu kapeikas (atkarībā no pārdevēja vēlmes uzvārīties lieluma), toreiz gan ar Statoil zelta karti grosā bija ievērojama atlaide.
Sretsked rakstīja: Un ar kurām riepām var nobraukt 90 000 km ??
Man ir viena riepa, kura nobraukusi 350 000 km.
Vācietis zapasku ne reizi nav izņēmis no bagāžnieka.
M77 rakstīja:
rudens68 rakstīja:
M77 rakstīja: 86. gada opel kadett 1.3 zobsiksna maksā piečuku, nomainīt to varu pusstundas laikā, spriegojas ar ūdenssūkni, kas katru reizi nav obligāti jāmaina.
Kad iepirku bremžu klučus vektrai A tad ar "skaudibu" noskatījos uz kadeta kluču cenām , lai gan vektrai A arī vis ir lēts, nu bet kadets viņu pārsit . Un vektrai tieši tā pat ,spriegojās ar sūkni un meistars par darbu prasija 15 Ls.
Kadetam priekšējie bremžu diski (Brembo markas) GrosAuto pirms kādiem 5-6 gadiem maksāja kaut kādus 12 Ls, abi, oficiāli ar čeku.
es Tevi apbēdināšu, baigi dārgi.
Fordiem,Mazdām, Audi un VW viņi maksā zem desmitnieka.
i_edgars rakstīja:
ValdisM rakstīja:
i_edgars rakstīja:
Riepas vismaz 2 x būs jāpērk un labas 50 Ls x 4 x 2 reizes = 400 Ls
Riepas par ļoti labas (R14 185 platuma riepām) -100 Ls ar montāžu , nevis 200+montāža.
100 Ls - 16 Ls montāža / 4 = 21 Ls/gab!
Tās ir korejiešu navarkas, ar kurām Tu nobrauksi augstākais 30 t km! Es runāju par sakarīgām riepām, ar kurām var nobraukt gandrīz 90 t km pa 50 Ls gab kopā ar uzbortēšanu! UN vēl es rakstīju ka tās riepas ir jāpērk 2 x pa visu mašīnas mūžu līdz izbeidzas dzinējs! Tavas lētās tupeles summā pa visu mašīnas mūžu izmaksā dārgāk!! parēķini pats!
plika dir*ana, nezinot reālo situāciju.
man ir divi riepu komplekti ar kuriem nobraukti 126 000km. Ziemas riepām palicis 1-2 mm (atjaunotās no Vācijas, ar tām braucu pašlaik un rudenī metīšu laukā), vasaras riepām (nankang, ķīnas, nav navarka) ir palikuši -5-6mm.
Abi komplekti ar montāžu maksāja 180Ls. (treknajos gados, pašlaik būtu vēl kādam 10-iekam mazāk)
Tātad matemātiski sanāk ka ar tiem abiem kopā var nobraukt ap 168tk km.
Tiesa esmu mierīgs braucējs. Nu un pirmie 60 000 tika braukti gandrīz tikai pa gludu asfaltu, tagad daudz pa gruntenēm.
----------------------------
Es atkārtošu vēlreiz -kamēr dīvosim ar uzskatu, ka darba auto jāliek Continental un Rirelli riepas (jo psiholoģiksi kādam liekas ka dirsas pārvietšanai no punkta A uz punktu B tās iet labāk) nekā tās pa 80-100Ls, tikmēr Lietuvas , Polijas preces mums neizkonkurēt un ar šadu attieksmi nebūs vispār vairs to darba vietu , nebūs vairs darba auto.
ValdisM rakstīja:
M77 rakstīja:
rudens68 rakstīja:
M77 rakstīja: 86. gada opel kadett 1.3 zobsiksna maksā piečuku, nomainīt to varu pusstundas laikā, spriegojas ar ūdenssūkni, kas katru reizi nav obligāti jāmaina.
Kad iepirku bremžu klučus vektrai A tad ar "skaudibu" noskatījos uz kadeta kluču cenām , lai gan vektrai A arī vis ir lēts, nu bet kadets viņu pārsit . Un vektrai tieši tā pat ,spriegojās ar sūkni un meistars par darbu prasija 15 Ls.
Kadetam priekšējie bremžu diski (Brembo markas) GrosAuto pirms kādiem 5-6 gadiem maksāja kaut kādus 12 Ls, abi, oficiāli ar čeku.
es Tevi apbēdināšu, baigi dārgi.
Fordiem,Mazdām, Audi un VW viņi maksā zem desmitnieka.
Vai Brembo un GrosAuto?
Ja ne, tad nav ko te apbēdināt- tas tika minēts tikai piemēra pēc, katrs pats var saprast, cik maksātu kāda cita marka vienkāršākā veikalā.
Jebkurā gadījumā - ar tiem pāris latiem nevarēsi mani nu nekādi apbēdināt.
ValdisM rakstīja:
M77 rakstīja:
rudens68 rakstīja:
M77 rakstīja: 86. gada opel kadett 1.3 zobsiksna maksā piečuku, nomainīt to varu pusstundas laikā, spriegojas ar ūdenssūkni, kas katru reizi nav obligāti jāmaina.
Kad iepirku bremžu klučus vektrai A tad ar "skaudibu" noskatījos uz kadeta kluču cenām , lai gan vektrai A arī vis ir lēts, nu bet kadets viņu pārsit . Un vektrai tieši tā pat ,spriegojās ar sūkni un meistars par darbu prasija 15 Ls.
Kadetam priekšējie bremžu diski (Brembo markas) GrosAuto pirms kādiem 5-6 gadiem maksāja kaut kādus 12 Ls, abi, oficiāli ar čeku.
es Tevi apbēdināšu, baigi dārgi.
Fordiem,Mazdām, Audi un VW viņi maksā zem desmitnieka.
oho. kur tad taadas cenas. zem 10nieka maksaa varbuut pakaljeejie kadam mazmotoram, bet vidusmera auto ventileejamie leetaa gala brembo diski maksaa ap 20 latiem, ta ir standarta ceena.
Shiirs rakstīja:
ValdisM rakstīja:
M77 rakstīja:
rudens68 rakstīja:
M77 rakstīja: 86. gada opel kadett 1.3 zobsiksna maksā piečuku, nomainīt to varu pusstundas laikā, spriegojas ar ūdenssūkni, kas katru reizi nav obligāti jāmaina.
Kad iepirku bremžu klučus vektrai A tad ar \"skaudibu\" noskatījos uz kadeta kluču cenām , lai gan vektrai A arī vis ir lēts, nu bet kadets viņu pārsit . Un vektrai tieši tā pat ,spriegojās ar sūkni un meistars par darbu prasija 15 Ls.
Kadetam priekšējie bremžu diski (Brembo markas) GrosAuto pirms kādiem 5-6 gadiem maksāja kaut kādus 12 Ls, abi, oficiāli ar čeku.
es Tevi apbēdināšu, baigi dārgi.
Fordiem,Mazdām, Audi un VW viņi maksā zem desmitnieka.
oho. kur tad taadas cenas. zem 10nieka maksaa varbuut pakaljeejie kadam mazmotoram, bet vidusmera auto ventileejamie leetaa gala brembo diski maksaa ap 20 latiem, ta ir standarta ceena.
Kuram tad mazmotoram vajag ventilējamos? Bet neventilējamie biezā slānī- kauč šite Meyle Ls 7,65 - \"Audi 80, 90; VW Passat ->88 prieksejie\" www.autosams.lv/...
runa ir par brembo, nevis kautkadiem meyle u.c. meesliem. tadus es var dabut veel daudz daudz leetaak, nekaa tanii katalogaa uzraadiits.
Shiirs rakstīja: runa ir par brembo, nevis kautkadiem meyle u.c. meesliem. tadus es var dabut veel daudz daudz leetaak, nekaa tanii katalogaa uzraadiits.
Principā gan parasti brendotie lētā gala ražojumi ir sliktāki par analogiem mazāk pazīstamu ražotāju produktiem. Neapšaubu, ka Brembo ražo lieliskas bremžu detaļas ekstrēmām vajadzībām, bet ikdienas vajadzībām tomēr labāk iegādāšos citus brendus, lai nepiemaksātu tikai par nosaukumu.
Shiirs rakstīja: runa ir par brembo, nevis kautkadiem meyle u.c. meesliem. tadus es var dabut veel daudz daudz leetaak, nekaa tanii katalogaa uzraadiits.
Sviests var dabūt vēl lētak nekā tu.
ValdisM rakstīja:
cilvēcīgs DARBA auto - nevis 12 tk Ls bet 10tk eiro.(kabluks)
Riepas par ļoti labas (R14 185 platuma riepām) -100 Ls ar montāžu , nevis 200+montāža.
Eļļas maiņa -priekš kabluka 1,6dzinēja -20Ls ne vairāk, te pat rīgā servisos ir akcijas, kad visādiem 1,6 benzīna auto maina visus filtrus un eļļu pa 12-15-18 Ls.
Un tā var turpināt.
kamēr darbinieki greibēs braukt ar 18000 eiro vērtiem auto, Ne Polijas ne Lietuvas pārtiku un pārējās preces mums neizkonkurēt. Mūsu ekonomika nebūs konkure'tspējīhga ar 18000 eiro darba auto.
Aizbrauc paskaties kā poļi rukā, viņi strādā (un brauc ar 80-gadu fiatiem ,skodām,labākajā gadījumā escort un vciem peugeot206) nevis sapņo par 18000 eiro vērtiem darba auto.
Paskat tik,reizēm tu kaut ko sakarīgu arī pasaki
Shiirs rakstīja:
ValdisM rakstīja:
M77 rakstīja:
rudens68 rakstīja:
M77 rakstīja: 86. gada opel kadett 1.3 zobsiksna maksā piečuku, nomainīt to varu pusstundas laikā, spriegojas ar ūdenssūkni, kas katru reizi nav obligāti jāmaina.
Kad iepirku bremžu klučus vektrai A tad ar "skaudibu" noskatījos uz kadeta kluču cenām , lai gan vektrai A arī vis ir lēts, nu bet kadets viņu pārsit . Un vektrai tieši tā pat ,spriegojās ar sūkni un meistars par darbu prasija 15 Ls.
Kadetam priekšējie bremžu diski (Brembo markas) GrosAuto pirms kādiem 5-6 gadiem maksāja kaut kādus 12 Ls, abi, oficiāli ar čeku.
es Tevi apbēdināšu, baigi dārgi.
Fordiem,Mazdām, Audi un VW viņi maksā zem desmitnieka.
oho. kur tad taadas cenas. zem 10nieka maksaa varbuut pakaljeejie kadam mazmotoram, bet vidusmera auto ventileejamie leetaa gala brembo diski maksaa ap 20 latiem, ta ir standarta ceena.
diski????? brembo?????
kāda kui starpība kas uz bleķa kluča uzrakstīts
ValdisM jau lasīt nemāk! Te iet runa par kādām naudām iznomāt ģimenes auto darba devējam, bet šis laikam par ģimenes auto izmanto kabluku. lai īpaši lētāk būtu labāk piemērots būs Lada, tipa priora, par 2 500 Ls (jauns)!
P.s. var jau riepas nopirkt Vācijā, kā es to 2 reizes izdarīju - tiku varumtirdzniecības bāze, kad šiem sezonas tīrīšana. Jaunas, labas vācu ziemas navarkas 15 collas pa 10 Ls nopirku.
Labs auto ģimenei ir Dacia-Logan MCV ar septiņām vietām un burvīgo 1,5 litru dīzeļmotoru:
Sretsked, izlasi topika nosaukumu!!
Slinkais rakstīja: .... pie tam dazhas gramatvedes prasa lai cheki buutu darba dienu un darbalaikaa izsisti.
tāpēc, ka kontrolējošā institūcija no viņām to prasa...
Izlasi vēl reiz, ja vēl nesaprati! Tad nevajadzēs prasīt : "Nafig tev ĢIMENES auto iznomāt ?? "
i_edgars rakstīja: ValdisM jau lasīt nemāk! Te iet runa par kādām naudām iznomāt ģimenes auto darba devējam, bet šis laikam par ģimenes auto izmanto kabluku. lai īpaši lētāk būtu labāk piemērots būs Lada, tipa priora, par 2 500 Ls (jauns)!
P.s. var jau riepas nopirkt Vācijā, kā es to 2 reizes izdarīju - tiku varumtirdzniecības bāze, kad šiem sezonas tīrīšana. Jaunas, labas vācu ziemas navarkas 15 collas pa 10 Ls nopirku.
nevis es lasīt nemāku, bet Tu nekad neesi bijis darba devējs un laikam arī nebūsi.
Saproti, darba devējam nejejbot ka Tavam auto ir 2,5 V6 motors kam zobsiksnas maiņa maksā 250Ls, eļlas maiņa 50Ls, un riepas kas maksā 200Ls.
Neaizvietojamu cilvēku nav un sapņot ka darba devējs maksās Tev 20 santīmi par nobraukto km patreizējos apstākļos ir "slapjie sapņi"
Un likt šajos aprēķinos iekšā vēl apdrošināšanu, TA nodevas, auto pirkšanas un pārdošanas vērtību, visu atskaiti rēķināt no jauna auto cenas ir vnk idiotisms.
Tas ir tavs auto, Tu to tāpat esi nopircis, tāpat tu tam pirksi OCTA, iesi TA. Un galu galā man nav būtiski ar cik vecu ato Tev braukt. Galu galā arī pa 1000 eiro var nopirkt labus auto un ar tiem nobraukt 250 000km un tad verības kritums būs nevis 100ls mēnesī, bet 8,33 eiro mēnesī.
Tā kā lūk piem.komandējuma Rīga-Rēzekne-Rīga ir iespējami trīs varianti:
1. Tavs variants-20 santīmi par km - jeb 100Ls
2. Mans variants 9-10 sant. par km -jeb 45-50Ls
3. Autobuss/vilciens - 18Ls.
Mini trīs reizes kurš būs viens tas variants, kuru darba devējs viennozīmīgi NEIZVĒLĒSIES.
P.S. "uz žaņa" velk arī par uz firmu reģistrētajiem telefoniem, ārpus darba laika...
Yetti rakstīja: P.S. "uz žaņa" velk arī par uz firmu reģistrētajiem telefoniem, ārpus darba laika...
Vienkāršāk ir uzlikt limitu.
Kompensācija par nobrauktiem km
Sakiet lūdzu no savas pieredzes vai kautkur dzirdētas , kā darba devējs kompensē personiska auto lietošanu darba vajadzībām .
Piemēram es zinu 2 -vus variantus .
1. Valsts iestāde pats sīkākais ierēdnis ,tam 10,4 litri uz 100km
2. Vienam privātfirmas darbiniekam benzīna čeki reiz 2 ( nezinu par limitiem ,km ierobežojumiem šajā gadījumā)