Baļķvedēji un citi pārkrautie

Dzēsts lietotājs Reģ.: 28.03.2024

Ieraugot topika nosaukumu man jau bija skaidrs, ka tā autors ir Deksters.

Bet šī problēma ir tiešām ļoti aktuāla un ar to nepiecišams cīnīties. Nezinu kādi ir sodi par pārkrautu auto, bet varētu piemēram par pārkrautiem 15% un vairāk konfiscēt pārkrauto auto ar visu kravu

 
1 2 3 4
jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nav runa par 40 un 41 tonnu, ir runa par 40 un 60 tonnām.

Runāju ar speciālistu no tās iestādes par šo tēmu un viņa lūgums tāds arī ir.

Nez kāpēc tie tipāži brauc uz Rīgu pa naktīm un svētdienu vakaros,ja nav pārkrauti

Un pēc biežāk novēroto smago vietām var ērtāk salikt svarus uz ceļiem,kur potenciālie pārkāpēji braukā.

Tāpat brauc pārkrautas vannas . To gan neredzēs, bet kādu pa ceļam paķers.

Tāds pārkrauta smagā šoferis iebāž kabatā liekus 10 latus,bet skādi nodara par desmitiem tūkstošu.

Nu kā var uz aci noteikt vai tur ir 40 vai 60 tonnas? Dajoš metodiku, jefiņ! Ja nevari, tad esi mīzals, kastrētā kaķa...

Starpcitu es aizdomājos par šo jautājumu un secināju, ka kravas svaru tīri teorētiski es aprēķināt vēl varētu , bet es pat nezinu cik sver tukšs baļķvedējs

drags Reģ.: 15.10.2003
0 0 Atbildēt

Fočenē kravas svaru neredzēsi. Salīdzini pārkrautu baļķenieku, kam kravā ir sauskaltuši koki un normāli piekrautu - no purva izvilkt, sulu laikā cirstiem.

Ja nenoreaģē uzreiz, tad vēlāk dokažīīī.....

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

no rīta uz Akmens tilta var sabildēt rindu ar pārkāpējiem. Smagajiem līdz 10 aizliegts, bet tie padlas brauc.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

vajag diennakts dispečeru.... redz ka pilns brauc - attiecīgs zvans, informācija - un lai CP ķer un nodrošina nogādāšanu uz svēršanu...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Tagad vairs nebrīnos kāpēc tā valsts iet uz grunti - kad šitāds sāk uz aci noteikt svarus, uz aci tirgot kūdru, tur jau pasaule uz grunti noies.... kautkāds primātu līmenis...

Ziņot vajag – ziņot – nevis sēdēt pie loga un lūrēt un murmulēt – cik visi ir tupi…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

drags rakstīja: Fočenē kravas svaru neredzēsi. Salīdzini pārkrautu baļķenieku, kam kravā ir sauskaltuši koki un normāli piekrautu - no purva izvilkt, sulu laikā cirstiem.

Ja nenoreaģē uzreiz, tad vēlāk dokažīīī.....

Elementāri - vajag pie plūsmas skaitītājiem, kas aprīkoti ar dinamiskajiem svariem (LV CEĻU īpašumā tādi laikam ir divi) pielikt normālu automatisko fotokameru. Un lieta darīta - Smaidīga nosvērta braucēja portrets bez apturēšanas... Voila...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:...

Tāpēc-bilde uz to meilu un šie sapratīs,ir vai nav un pakontrolēs to voģilas kantorīti...sajutīs deguma smaku un samīzisies....

Liels puika, bet pasakām tici...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja: Ieraugot topika nosaukumu man jau bija skaidrs, ka tā autors ir Deksters.

Bet šī problēma ir tiešām ļoti aktuāla un ar to nepiecišams cīnīties. Nezinu kādi ir sodi par pārkrautu auto, bet varētu piemēram par pārkrautiem 15% un vairāk konfiscēt pārkrauto auto ar visu kravu

Sodi:

149.33 pants. Kravu pārvadāšanas noteikumu pārkāpšana

Par transportlīdzekļa izgatavotāja noteiktās masas vai slodzes sadalījuma uz asīm pārsniegšanu vairāk par 5 procentiem —

izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam desmit latu apmērā.

Par transportlīdzekļa izgatavotāja noteiktās masas vai slodzes sadalījuma uz asīm pārsniegšanu vairāk par 20 procentiem —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam trīsdesmit latu apmērā.

Par kravas novietošanas un nostiprināšanas noteikumu pārkāpšanu —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam četrdesmit latu apmērā.

Par kravas konteineru vai kokmateriālu pārvadāšanu ar transportlīdzekļiem, kas nav speciāli paredzēti šim nolūkam un nav attiecīgi reģistrēti, —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam četrdesmit latu apmērā.

Par to noteikumu pārkāpšanu, kuri paredz ārpus transportlīdzekļa gabarītiem izvirzītas kravas apzīmēšanu, diennakts gaišajā laikā —

izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam desmit latu apmērā.

Par to noteikumu pārkāpšanu, kuri paredz ārpus transportlīdzekļa gabarītiem izvirzītas kravas apzīmēšanu, diennakts tumšajā laikā vai nepietiekamas redzamības apstākļos —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam divdesmit latu apmērā.

Par autopārvadājuma veikšanu, pārsniedzot noteikto transportlīdzekļa (transportlīdzekļu sastāva) pieļaujamo faktisko masu līdz 2 tonnām vai ass slodzi līdz 0,5 tonnām, vai tilta slodzi, ja atsevišķi nav noteikta katras tilta ass pieļaujamā slodze, līdz 1 tonnai, —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no divdesmit līdz piecdesmit latiem, kravas pārvadātājam — no piecdesmit līdz divsimt latiem vai nosūtītājam — fiziskajai personai — no trīsdesmit līdz simt latiem, bet juridiskajai personai — no piecdesmit līdz divsimt latiem.

Par autopārvadājuma veikšanu, pārsniedzot noteikto transportlīdzekļa (transportlīdzekļu sastāva) pieļaujamo faktisko masu no 2 līdz 5 tonnām vai ass slodzi no 0,5 līdz 2 tonnām, vai tilta slodzi, ja atsevišķi nav noteikta katras tilta ass pieļaujamā slodze, no 1 tonnas līdz 3 tonnām, —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no piecdesmit līdz simt divdesmit pieciem latiem, kravas pārvadātājam — no četrsimt līdz tūkstoš latiem vai nosūtītājam — fiziskajai personai — no simt līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajai personai — no četrsimt līdz tūkstoš latiem.

Par autopārvadājuma veikšanu, pārsniedzot noteikto transportlīdzekļa (transportlīdzekļu sastāva) pieļaujamo faktisko masu no 5 līdz 8 tonnām vai ass slodzi no 2 līdz 3,5 tonnām, vai tilta slodzi, ja atsevišķi nav noteikta katras tilta ass pieļaujamā slodze, no 3 līdz 5 tonnām, —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no simt divdesmit pieciem līdz divsimt latiem, kravas pārvadātājam — no tūkstoš līdz tūkstoš sešsimt latiem vai nosūtītājam — fiziskajai personai — no divsimt piecdesmit līdz četrsimt latiem, bet juridiskajai personai — no tūkstoš līdz tūkstoš sešsimt latiem.

Par autopārvadājuma veikšanu, pārsniedzot noteikto transportlīdzekļa (transportlīdzekļu sastāva) pieļaujamo faktisko masu par 8 tonnām vai vairāk vai ass slodzi par 3,5 tonnām vai vairāk, vai tilta slodzi, ja atsevišķi nav noteikta katras tilta ass pieļaujamā slodze, par 5 tonnām vai vairāk, —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no divsimt līdz piecsimt latiem, kravas pārvadātājam — no tūkstoš sešsimt līdz četrtūkstoš latiem vai nosūtītājam — fiziskajai personai — no četrsimt līdz piecsimt latiem, bet juridiskajai personai — no tūkstoš sešsimt līdz četrtūkstoš latiem.

Par autopārvadājuma veikšanu, pārsniedzot noteiktos transportlīdzekļa (transportlīdzekļu sastāva) ar kravu vai bez kravas pieļaujamos gabarītus, —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no piecdesmit līdz simt latiem, kravas pārvadātājam — no divsimt līdz četrsimt latiem vai kravas nosū­tītājam — fiziskajai personai — no simt līdz divsimt latiem, bet juridiskajai personai — no divsimt līdz četrsimt latiem.

Modricimus Reģ.: 29.01.2004
0 0 Atbildēt

pārkrauts mežinieks ar mehānisko balstiekārtu ir n-reizes lielāks čakarētājs, nekā pārkrauts samosvals ar pneimo balstiekārtu.

tas tā, zināšanai

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Modricimus rakstīja: pārkrauts mežinieks ar mehānisko balstiekārtu ir n-reizes lielāks čakarētājs, nekā pārkrauts samosvals ar pneimo balstiekārtu.

tas tā, zināšanai

pneimo piekare nav mehāniskā ?????

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Nav runa par 40 un 41 tonnu, ir runa par 40 un 60 tonnām.

Runāju ar speciālistu no tās iestādes par šo tēmu un viņa lūgums tāds arī ir.

Nez kāpēc tie tipāži brauc uz Rīgu pa naktīm un svētdienu vakaros,ja nav pārkrauti

Un pēc biežāk novēroto smago vietām var ērtāk salikt svarus uz ceļiem,kur potenciālie pārkāpēji braukā.

Tāpat brauc pārkrautas vannas . To gan neredzēs, bet kādu pa ceļam paķers.

Tāds pārkrauta smagā šoferis iebāž kabatā liekus 10 latus,bet skādi nodara par desmitiem tūkstošu.

nezinu ar ko Tu runāji, bet 95 % pārkauto smago tādi braukā apkārt droši ar tās pašas ATi "svētību" ( liela $$$$$ iesaistīta).

Lielās transporta firmas tikai uz tā dzīvo un tādējādi izkonkurē mazos kuriem pēc loģikas būtu jābūt lētākiem (mazāk adm.izdevumu u.t.t)

Protams ir jau kaut kādi pašdarbnieki, kuri uz savu galvu 'bez aizmugures' braukā pārkrauti, taču viņi ir ļoti maza daļa.

Mosh ATI šādā veidā gribu apkarot šos pašdarbniekus, lai netruacē biznesu lielajiem.

Tāda ir realitāte... traģiski un skarbi....

ko darīt ... nezinu,

vabūt vienīgi Latvijai vajag jaunu tautu... šī patreizējā sttrādāt negrib, grib dzīvot no otkatiem,zagt un slinkot.

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nav runa par 40 un 41 tonnu, ir runa par 40 un 60 tonnām.

Runāju ar speciālistu no tās iestādes par šo tēmu un viņa lūgums tāds arī ir.

Nez kāpēc tie tipāži brauc uz Rīgu pa naktīm un svētdienu vakaros,ja nav pārkrauti

Un pēc biežāk novēroto smago vietām var ērtāk salikt svarus uz ceļiem,kur potenciālie pārkāpēji braukā.

Tāpat brauc pārkrautas vannas . To gan neredzēs, bet kādu pa ceļam paķers.

Tāds pārkrauta smagā šoferis iebāž kabatā liekus 10 latus,bet skādi nodara par desmitiem tūkstošu.

nezinu ar ko Tu runāji, bet 95 % pārkauto smago tādi braukā apkārt droši ar tās pašas ATi "svētību" ( liela $$$$$ iesaistīta).

Mosh ATI šādā veidā gribu apkarot šos pašdarbniekus, lai netruacē biznesu lielajiem.

Vot šitās gan ir muļķības! Ja jau būtu tā "svētība", tad diez vai lielie kantori tiesātos ar ATI

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Nez kāpēc tie tipāži brauc uz Rīgu pa naktīm un svētdienu vakaros,ja nav pārkrauti

Kravas uz Rīgu pa naktīm ņem arī dēļ degvielas patēriņa un laika, kas vajadzīgs lai izbrauktu cauri Rīgai , protams, ir arī mazāka iespēja uz svariem uzrauties. Bet tas nav noteicošais- ir tak telefoni, rācijas + vēl visādas viltības, lai neuzbrauktu uz svariem

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Un vēl kas- 90% mežinieku ir ar atļaujām uz 52t un max ātrumu 70km/h

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pilnīgas muļķības! Pa Rīgas nomalēm arī baļķvedēji ir sabojājuši ceļa segumu??

Nejēdz to asfaltu ieklāt un viss. man zem logiem ir bedre uz bedres, baļķvedēji labi ja kāds pa 2 - 3 dienām pabrauc garām, ieklāja 3 gadus atpakaļ.

Ceļa posmu Līvāni - Jēkabpils, to kuru pagājusgad klāja ar jau jāsāk remontēt - bedru pa pilnam. Šai ceļa posmā īpaši nebraukā pārkrautie baļķvedēji.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Nu aizsūtīšu šodien bildi, ka redzēju pārkrautu baļvedēju šodien uz Daugavpils šosejas, bet rīt tas vārbūt brauks no Kuldīgar ar kravu? Tai autotransporta inspekcijai telepātiskas spējas atrast kurā meža stūrī atrodas attiecīgais spēkrats, lai to pārbaudītu.

Ar tām bildēm tāda muļķošanās vien ir. Un nesakiet ka negribu neko panākt.

Lai apkarotu pārkrautus smagos vienkārši vajag sistemātisku un pietiekami biežu to kontroli, tad arī būs rezultāti.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

P.s. varbūt varētu ieviest smaguma konkroles foto radaru, ja pēc bildes var noteikt svaru.

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Amerikā baļķvedējiem pieļaujamais svars ir 100 tonnas + vēl var vilkt papildus piekabi ar 100 tonnām. Kopā 200 tonnas. Un nekādi ceļi tur nebojājas.

A vari iemest kādu linku, kur šitais aprakstīts? Tās 200t diezgan neticami izklausās...

Par Austrāliju ir dzirdēts- tur atļauti tā saucamie autovilcieni ar 5..6 puspiekabēm, bet, ka amerikā tā brauktu neesu dzirdējis... :hvz:

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: bļāviens, nu ir tak tupi cilvēki

Skaidroju vēlreiz, sevišķi aptaurētajiem.

Nofotografējam, aizsūtam. Tur cilvēki saņem un skatās-ahā, re kāds numuriņš, jāpakontrolē tā vieta un tas auto. Un nākamreiz viņu paņem un notver.

Grūti saprast ??

Tu esi vai izliecies tik stulbs??? Visiem taču zināms, kur ir lielās zāģētavas, kur krauj kuģus, viņiem taču ir pārvietojamie svari un var pastrādāt arī naktīs. Tagad bezdarbs, lai taisa kaut piecas maiņas. Liepājā kamēr svēra muitas svaros, neviens pārkrauts ostā nebrauca. Kopš peļņu nevar sadalīt ar poličiem, viss pa vecam. Tu zini kaut vienu firmu, kura ir samaksājusi lielo sodu - neviena, visi tik tiesājas. Šoferīts, tas jā, bet viņam iedod malkas kravu un zaudējumi atlīdzināti. Tu te ar kautkādām bildēm, laikam savā kūdras purvā esi izracis bunkuru un tur sēdi, tik pa laikam pabāz degunu, lai uzceptu jaunu topiku...

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

kolumbs rakstīja: Nu aizsūtīšu šodien bildi, ka redzēju pārkrautu baļvedēju šodien uz Daugavpils šosejas, bet rīt tas vārbūt brauks no Kuldīgar ar kravu? Tai autotransporta inspekcijai telepātiskas spējas atrast kurā meža stūrī atrodas attiecīgais spēkrats, lai to pārbaudītu.

Ar tām bildēm tāda muļķošanās vien ir. Un nesakiet ka negribu neko panākt.

Lai apkarotu pārkrautus smagos vienkārši vajag sistemātisku un pietiekami biežu to kontroli, tad arī būs rezultāti.

Tam ir reģistracijas numurs. Un to bildēšanu man ieteica tās inspekcijas kontroles daļas vadītājs.

Pēc mašīnas numura ar atrast īpašnieku, īpašnieka adresi, paskatīties vai ir izieta tehniskā apskate, vai ir OCTA u.c., bet ne jau uzminēt mašīnas turpmākos maršrutus.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Modricimus rakstīja: pārkrauts mežinieks ar mehānisko balstiekārtu ir n-reizes lielāks čakarētājs, nekā pārkrauts samosvals ar pneimo balstiekārtu.

tas tā, zināšanai

Kas vairāk čakarē ceļu, dubultriteņi, vai fūres ar vienu riteni? Laikam pa tiem sajātajiem ceļiem neesi braucis.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

krishus rakstīja:

A vari iemest kādu linku, kur šitais aprakstīts? Tās 200t diezgan neticami izklausās...

klausi vairāk viņu... mūsu 100 gudrajiem kopā ar MK vēl dikti un ilgi jātrenējas, lai spētu tā "ūdeni liet"...

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Tās 80 t ir vēsture. Tas bija tad, kad vēl varēja braukt ar garajām piekabēm. Uzkrāva trīs rindas sešmetrīgo finieri un bija ap 100 tonnām. Kur tu tagad kaut ko tādu esi redzējis, viņam redz viens esot lielījies. Tev jau var iestāstīt, ka tur....... rudzi aug.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

druknais1 rakstīja: Tu te ar kautkādām bildēm, laikam savā kūdras purvā esi izracis bunkuru un tur sēdi, tik pa laikam pabāz degunu, lai uzceptu jaunu topiku...

Klausies,tu,stulbeni, ja tev ir problēmas ar redzi,ej pie okulista. Tās bildes palasi,kas prasīja. Riktīgs urmass esi ?

Pats ej, kur tu redzi ka ir teikts - deksters prasa bildes, kāda starpība kas viņas prasa, tolks no tā visa kāds . Lai katrs dara savu darbu. Tu taču esi ritīgs dirdrejers.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Bezjēdzīga akcija, jo ATI savos reidos tāpat dzen uz savriem visus pēc kārtas.

Kas liedz ATI, uzdzīt uz tiem savariem tos iespējams pārkrautos smagos kuri "nejauši" apstajušies pārsimts metrus pirms KP, lai pagaidītu akcijas beigas.

Labi pamanams Rumbulā LN DUS, kad baļķvedēji utt. stāv mala ar avareikām metrus 200 pirms poliča.

Vācijā nevajag nekur neko sūtīt, pietiek ar apzinata pilsoņa zvanu, lai pēc brītiņa priekša parādītos mirgojošs uzraksts "Bitte anfalgen". Izbaudīts

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti