Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ziema un idiņi

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Seene rakstīja:

Gauss rakstīja:

A kāda mārrutka pēc būtu jāpiš auto pa pirmās joslas bedrēm vai netīrīto sniegu?

Nu ja - latvieša cienīga loģika. Pa bedrēm ir jābrauc citiem, tas ne ka, es pārkāpju CSN...

Pamodelēsim situāciju:

piem. es braucu ar 95km/h pa otro joslu (jo pirmā ir bedraina,) tad priekš kam man pārkārtoties uz pirmo bedraino, tikai tādēļ ka kāds ātrāks brauc aiz manis?? Sanāk ka man jālauž savs auto tādēļ ka arī kāds cits vēl vēlas pārkpat CSN.

Būtībā mēs abi pārkāpjam CSN -es braucu neievērojot izkārtojumu uz joslām, kāds cits pārsniedz ātrumu.

Kuram no mums ir taisnība?

Kura pārkāpumam ir prioritāte?

Domāju, ka daunis Nr. 1 ir tas kurš nebrauc pa pirmo brīvo joslu no labas puses, lai vai uz cik tas brauc.

Noteikumu pamatā ir kaut kādu uz satiksmes drošību balstītu argumentu kopums.

Jo brīvāk tos traktēsim, jo tuvak būšim anarhijai un debilismam.

Vāsījā uz bāņiem kur ir ierobežots ātrums arī ļoti daudzi pārkāpj, bet pat tur, ja bānis ir tukss, visi pārkārtojas uz pirmo brīvo joslu no labās, pat uz īsu brīdi...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Seene rakstīja:

Gauss rakstīja:

A kāda mārrutka pēc būtu jāpiš auto pa pirmās joslas bedrēm vai netīrīto sniegu?

Nu ja - latvieša cienīga loģika. Pa bedrēm ir jābrauc citiem, tas ne ka, es pārkāpju CSN...

Pamodelēsim situāciju:

piem. es braucu ar 95km/h pa otro joslu (jo pirmā ir bedraina,) tad priekš kam man pārkārtoties uz pirmo bedraino, tikai tādēļ ka kāds ātrāks brauc aiz manis?? Sanāk ka man jālauž savs auto tādēļ ka arī kāds cits vēl vēlas pārkpat CSN.

Būtībā mēs abi pārkāpjam CSN -es braucu neievērojot izkārtojumu uz joslām, kāds cits pārsniedz ātrumu.

Kuram no mums ir taisnība?

Kura pārkāpumam ir prioritāte?

Vispār tu esi pārkāpējs, jo brauc ātrāk par 90.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Labāk pieturēsimies pie CSN, tava slimības vēsture lai paliek tavā ziņā...

p.s. ātrums atbilsotšs laika apstākļiem arī ļauj braukt atbilstoši laika apstākļiem... tie ir noteikumi, nevis filosofiski apcerējumi par tēmu...

Pieturēsimies gan. Nav noteikumos punkta, ka sliktos laika apstākļos norāda vai ļauj pa šoseju braukt notīrīāko joslu.

Ar situācijai atbilsotošu ātrumu vispirms jābrauc pa pirmo brīvo joslu no labās puses.

Laikam galīgi bēdīgs gausa sindroma gadījums, ja neatšķir terminus "braukšanas josla" un "ātrums"...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Seene rakstīja:

Gauss rakstīja:

A kāda mārrutka pēc būtu jāpiš auto pa pirmās joslas bedrēm vai netīrīto sniegu?

Nu ja - latvieša cienīga loģika. Pa bedrēm ir jābrauc citiem, tas ne ka, es pārkāpju CSN...

un vispār ,cilvēkiem, kuri mašīnā lej kreiso degvielu un nemaksā ceļu labošanai nepieciešamo akcīzes nodokli, nav nekādu morālu tiesību prasīt, lai citi , kuri degvielu pērk godīgi, lauztu savu mašīnu pa nesaremontētām joslām, kuru labošanai biķin pietrūkst akcīzes nodokļa ieņēmumu

Ceļu remontam naudas trūkst tādēļ, ka tā tiek novirzīta sociālā budžeta caurumu lāpīšanai. Kuri savukārt ir radušies tādēļ, ka "īru" vecāki priecājas par bērnu ārzemēs samaksātajiem nodokļiem, bet pensiju vēlas saņemt no valsts, kuras labā nav darījuši neko. Strādājuši PSRS labā un bērnos cieņu pret savu valsti aizmirsuši ieaudzināt.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Gauss rakstīja:

Labāk pieturēsimies pie CSN, tava slimības vēsture lai paliek tavā ziņā...

p.s. ātrums atbilsotšs laika apstākļiem arī ļauj braukt atbilstoši laika apstākļiem... tie ir noteikumi, nevis filosofiski apcerējumi par tēmu...

Pieturēsimies gan. Nav noteikumos punkta, ka sliktos laika apstākļos norāda vai ļauj pa šoseju braukt notīrīāko joslu.

Ar situācijai atbilsotošu ātrumu vispirms jābrauc pa pirmo brīvo joslu no labās puses.

Laikam galīgi bēdīgs gausa sindroma gadījums, ja neatšķir terminus "braukšanas josla" un "ātrums"...

Un ko tu darīsi, ja kreisā josla būs aizputināta vai nebūs redzami nekādi horizontālie apzīmējumi, tikai iebraukta viena špūre? Pīpināsies, lai palaiž tevi, braucot kupenās, kundziņ?

Vot ņihuja, vari savu patiesību salocīt un iebāzt sev vienā vietā. Vēl vari mēģināt izkāpt ārā un izskaidrot to patiesību klātienē....

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Seene rakstīja:

Gauss rakstīja:

A kāda mārrutka pēc būtu jāpiš auto pa pirmās joslas bedrēm vai netīrīto sniegu?

Nu ja - latvieša cienīga loģika. Pa bedrēm ir jābrauc citiem, tas ne ka, es pārkāpju CSN...

un vispār ,cilvēkiem, kuri mašīnā lej kreiso degvielu un nemaksā ceļu labošanai nepieciešamo akcīzes nodokli, nav nekādu morālu tiesību prasīt, lai citi , kuri degvielu pērk godīgi, lauztu savu mašīnu pa nesaremontētām joslām, kuru labošanai biķin pietrūkst akcīzes nodokļa ieņēmumu

Ceļu remontam naudas trūkst tādēļ, ka tā tiek novirzīta sociālā budžeta caurumu lāpīšanai. Kuri savukārt ir radušies tādēļ, ka "īru" vecāki priecājas par bērnu ārzemēs samaksātajiem nodokļiem, bet pensiju vēlas saņemt no valsts, kuras labā nav darījuši neko. Strādājuši PSRS labā un bērnos cieņu pret savu valsti aizmirsuši ieaudzināt.

Ķip tavējie nestrādāja psrs labā un tu pats neplāno reģistrēt biznesu ārzemēs?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Gauss rakstīja:

Labāk pieturēsimies pie CSN, tava slimības vēsture lai paliek tavā ziņā...

p.s. ātrums atbilsotšs laika apstākļiem arī ļauj braukt atbilstoši laika apstākļiem... tie ir noteikumi, nevis filosofiski apcerējumi par tēmu...

Pieturēsimies gan. Nav noteikumos punkta, ka sliktos laika apstākļos norāda vai ļauj pa šoseju braukt notīrīāko joslu.

Ar situācijai atbilsotošu ātrumu vispirms jābrauc pa pirmo brīvo joslu no labās puses.

Laikam galīgi bēdīgs gausa sindroma gadījums, ja neatšķir terminus "braukšanas josla" un "ātrums"...

Un ko tu darīsi, ja kreisā josla būs aizputināta vai nebūs redzami nekādi horizontālie apzīmējumi, tikai iebraukta viena špūre? Pīpināsies, lai palaiž tevi, braucot kupenās, kundziņ?

Vot ņi*******, vari savu patiesību salocīt un iebāzt sev vienā vietā. Vēl vari mēģināt izkāpt ārā un izskaidrot to patiesību klātienē....

esi redzējis tādu plesenes stāvokli, ka tas ir tā ieputināts, ka nevar pabraukt pa 1. joslu?

Tākā vair aiziet stūrī un pats sev openēt.

Runājam par ikdienu uz plesenes - visādi gausveidīgi muģiki iebrauc no siguldas līdz sēnītei mazliet tīrāku špūri pa 2. joslu un kaut ko spridžī.

Es ieteiktu CS īpaši pievērst uzmanību šādiem gausiem un kraut tiem pa gabatu ik pa 2-3 km.

Ziemā ar ātrumu pārkāpējiem švaki, bet uz šitajiem tiuliņiem mierīģi varētu uzvārī mēneša normu pāris stundās...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Gauss rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Gauss rakstīja:

Labāk pieturēsimies pie CSN, tava slimības vēsture lai paliek tavā ziņā...

p.s. ātrums atbilsotšs laika apstākļiem arī ļauj braukt atbilstoši laika apstākļiem... tie ir noteikumi, nevis filosofiski apcerējumi par tēmu...

Pieturēsimies gan. Nav noteikumos punkta, ka sliktos laika apstākļos norāda vai ļauj pa šoseju braukt notīrīāko joslu.

Ar situācijai atbilsotošu ātrumu vispirms jābrauc pa pirmo brīvo joslu no labās puses.

Laikam galīgi bēdīgs gausa sindroma gadījums, ja neatšķir terminus "braukšanas josla" un "ātrums"...

Un ko tu darīsi, ja kreisā josla būs aizputināta vai nebūs redzami nekādi horizontālie apzīmējumi, tikai iebraukta viena špūre? Pīpināsies, lai palaiž tevi, braucot kupenās, kundziņ?

Vot ņi*******, vari savu patiesību salocīt un iebāzt sev vienā vietā. Vēl vari mēģināt izkāpt ārā un izskaidrot to patiesību klātienē....

esi redzējis tādu plesenes stāvokli, ka tas ir tā ieputināts, ka nevar pabraukt pa 1. joslu?

Tākā vair aiziet stūrī un pats sev openēt.

Runājam par ikdienu uz plesenes - visādi gausveidīgi muģiki iebrauc no siguldas līdz sēnītei mazliet tīrāku špūri pa 2. joslu un kaut ko spridžī.

Es ieteiktu CS īpaši pievērst uzmanību šādiem gausiem un kraut tiem pa gabatu ik pa 2-3 km.

Ziemā ar ātrumu pārkāpējiem švaki, bet uz šitajiem tiuliņiem mierīģi varētu uzvārī mēneša normu pāris stundās...

Pūt, pūt... moška tā laiva sāks kustēt

Un nesatraucies tik ļoti, raksti lēnām, neiespringsti, tad to kļūdu arī būs mazāk.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Ķip tavējie nestrādāja psrs labā un tu pats neplāno reģistrēt biznesu ārzemēs?

Neesmu Īrijā un mani vecāki ļoti labi apzinās, ka pensiju maksā nevis no viņu ieguldītā darba, bet gan šodienas nodokļu maksātāju naudas. Ja nespēj saprast starpību, nevaru palīdzēt.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

A kurš te nesen kautko klārēja, ka, ja nav redzami horizontālie apzīmējumi, var braukt kā grib? Nebiju tu, palaidniek?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: A kurš te nesen kautko klārēja, ka, ja nav redzami horizontālie apzīmējumi, var braukt kā grib? Nebiju tu, palaidniek?

Nu nocitē tad...

Saprotu, ka Tev patīk būt principāli par traucēkli visiem.

Principiālā pozīcija "pret". Vienalga, pamatoti, argumentēti vai pilnīgi stulbi.

Gluži kā franču autobūve - ne kvalitatīvi, ne praktiski, ne droši, ne smuki, bet principiāli, lai būtu pretēji nekā citiem. Labi, vai galvenokārt slikti kā prakse rāda - ka tikai pret...

Savādāk pašapliecinājumu laikam nespēj gūt.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Tavi argumenti "par" ir tādi paši kā mani "pret". "pret" pat ir pamatots ar vairāk noteikumu punktiem nekā tavs "par". Tā kā samierinies, osti dūmus vai arī riskē un apdzen/apsteidz pa kuru pusi gribi. Un kā jau teicu, vari kāpt ārā un droši nākt klāt izskaidrot man savu taisnību...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Un vispār, vairākums autobraucēju ir manā pusē, atbalstot automašīnas nelaušanu un drošu braukšanu. Tākā tu jau esi pret, nevis par.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ko nu ņemās

Viss tomēr atkarīgs no ceļa apstākļiem, ne tā? Ir bijušas situācijas, kad uz vairāku joslu LIELCEĻA intensīva sniega apstākļos tiešām tikai 1 reāla josla iebraukta, tad jau laikam neko... Kam 4x4 un liela drosme, tas iet garām tik un tā. Un po***, pa kuru pusi.

Te jau cepiens par tādām situācijām, kad tirliņi kavē satiksmi (savas nemākulības, spītības vai citu sindromu dēļ), kas principā varētu būt daudz raitāka.

vecajs Reģ.: 06.11.2003
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Seene rakstīja:

Gauss rakstīja:

A kāda mārrutka pēc būtu jāpiš auto pa pirmās joslas bedrēm vai netīrīto sniegu?

Nu ja - latvieša cienīga loģika. Pa bedrēm ir jābrauc citiem, tas ne ka, es pārkāpju CSN...

Pamodelēsim situāciju:

piem. es braucu ar 95km/h pa otro joslu (jo pirmā ir bedraina,) tad priekš kam man pārkārtoties uz pirmo bedraino, tikai tādēļ ka kāds ātrāks brauc aiz manis?? Sanāk ka man jālauž savs auto tādēļ ka arī kāds cits vēl vēlas pārkpat CSN.

Būtībā mēs abi pārkāpjam CSN -es braucu neievērojot izkārtojumu uz joslām, kāds cits pārsniedz ātrumu.

Kuram no mums ir taisnība?

Kura pārkāpumam ir prioritāte?

sveiki,

braucu pa pleseni šo maršrutu diendienā jau gadus 15.

1.josla posmā sigulda - sēnīte ir izteikti draņķīga, tā kā cilvēcīgi var saprast tos kuri brauc par 2 (arī es). Tagad par braukšanu pa 2 joslu ar 95km/h - protams tu ievēro noteikumus, bet, uzskatu, ka tas ir normāli un pats par sevi saprotams iebraukt 1 joslā uz palaist ātrāk braucošos. Vēl pārsteidz kadri, kuri no siguldas beigām līdz vietai kur šoseja sadalās divos braukšanas virzienos rīgas virzienā brauc uz 70km/h

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Ko nu ņemās

Viss tomēr atkarīgs no ceļa apstākļiem, ne tā? Ir bijušas situācijas, kad uz vairāku joslu LIELCEĻA intensīva sniega apstākļos tiešām tikai 1 reāla josla iebraukta, tad jau laikam neko... Kam 4x4 un liela drosme, tas iet garām tik un tā. Un po***, pa kuru pusi.

Te jau cepiens par tādām situācijām, kad tirliņi kavē satiksmi (savas nemākulības, spītības vai citu sindromu dēļ), kas principā varētu būt daudz raitāka.

Nav vienādu voģilu un nav vienādu auto. Katram vadītājam ir sava sagatavotības pakāpe un katram auto ir savs drošais ātrums attiecīgos apstākļos.

Man netraucē tie 30 braucēji. Lai brauc kā viņiem drošāk. Ja vajadzēs, tikšu garām. Nevajag iespringt uz vienu CSN punktu (kā to dara palaidnieks), bet braukt ar "galvu" un mēģināt izprast citus.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Tavi argumenti "par" ir tādi paši kā mani "pret". "pret" pat ir pamatots ar vairāk noteikumu punktiem nekā tavs "par". Tā kā samierinies, osti dūmus vai arī riskē un apdzen/apsteidz pa kuru pusi gribi. Un kā jau teicu, vari kāpt ārā un droši nākt klāt izskaidrot man savu taisnību...

Nu uzdziedi, kurš CSN punkts norāda, ka sliktos ceļa apstākļos drīkst braukt pa tīrāko joslu?

Esi rāms, es garām tieku kur un kad vajag.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Gauss rakstīja: Tavi argumenti "par" ir tādi paši kā mani "pret". "pret" pat ir pamatots ar vairāk noteikumu punktiem nekā tavs "par". Tā kā samierinies, osti dūmus vai arī riskē un apdzen/apsteidz pa kuru pusi gribi. Un kā jau teicu, vari kāpt ārā un droši nākt klāt izskaidrot man savu taisnību...

Nu uzdziedi, kurš CSN punkts norāda, ka sliktos ceļa apstākļos drīkst braukt pa tīrāko joslu?

Esi rāms, es garām tieku kur un kad vajag.

Un kurš punkts norāda, ka jābrauc pa bedraināko, netīrāko (netīrīto) joslu? Un kā piesniguša ceļa apstākļos ir jānosaka, kurā joslā tu atrodies, spečuk?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Gauss rakstīja: Tavi argumenti "par" ir tādi paši kā mani "pret". "pret" pat ir pamatots ar vairāk noteikumu punktiem nekā tavs "par". Tā kā samierinies, osti dūmus vai arī riskē un apdzen/apsteidz pa kuru pusi gribi. Un kā jau teicu, vari kāpt ārā un droši nākt klāt izskaidrot man savu taisnību...

Nu uzdziedi, kurš CSN punkts norāda, ka sliktos ceļa apstākļos drīkst braukt pa tīrāko joslu?

Esi rāms, es garām tieku kur un kad vajag.

Un kurš punkts norāda, ka jābrauc pa bedraināko, netīrāko (netīrīto) joslu? Un kā piesniguša ceļa apstākļos ir jānosaka, kurā joslā tu atrodies, spečuk?

Laikam ilgi bērnībā uz tevi ar taurēm pūta.

Nocitē man lūdzu CSN 98. punktu...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

bļe, aizņemta josla jāsūta jauna klava

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Gauss rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Gauss rakstīja: Tavi argumenti "par" ir tādi paši kā mani "pret". "pret" pat ir pamatots ar vairāk noteikumu punktiem nekā tavs "par". Tā kā samierinies, osti dūmus vai arī riskē un apdzen/apsteidz pa kuru pusi gribi. Un kā jau teicu, vari kāpt ārā un droši nākt klāt izskaidrot man savu taisnību...

Nu uzdziedi, kurš CSN punkts norāda, ka sliktos ceļa apstākļos drīkst braukt pa tīrāko joslu?

Esi rāms, es garām tieku kur un kad vajag.

Un kurš punkts norāda, ka jābrauc pa bedraināko, netīrāko (netīrīto) joslu? Un kā piesniguša ceļa apstākļos ir jānosaka, kurā joslā tu atrodies, spečuk?

Laikam ilgi bērnībā uz tevi ar taurēm pūta.

Nocitē man lūdzu CSN 98. punktu...

Bet lūdzu, aun?

98. Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Ja braukšanai vienā virzienā ir divas vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai tad, ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas, kā arī lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā.

Tagad pasaki man, kā noteikt joslu skaitu uz piesniguša ceļa (nav redzamas līnijas)?

Un izskaidro terminu "aiņemta josla". Vai sniegs var aizņemt joslu, vai bedres var aiņemt joslu?

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Ja braucot ārā no apdzīvotas vietas, apdzīvotās vietas beigu zīme ir aizputināta, tad apdzīvotā vieta beidzas vai nē?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Bet lūdzu, aun?

98. Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Ja braukšanai vienā virzienā ir divas vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai tad, ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas, kā arī lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā.

Tagad pasaki man, kā noteikt joslu skaitu uz piesniguša ceļa (nav redzamas līnijas)?

Un izskaidro terminu "aiņemta josla". Vai sniegs var aizņemt joslu, vai bedres var aiņemt joslu?

Daunis ar stāžu?

ja nespēj noteikt, cik joslas ir uz šosejas ar sadalošo joslu, bet spēj atrast maksimāli kreiso joslu, acu ārstam tiesības tev jāatņem MOMENTĀ!

Un ja nu berdes ir uz divvirzienu ceļa, varu droši ivilkt Tev purnā, jo mana josla ir aizņemta ar sniegu vai bedrēm?

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

piesniedzis ceļš protams ir aizņemta josla tas ir tas pats, ka tur zilonis dristu... tak ne jau jamam dupakā nestos

vispār jauki, ka šādi ir ceļi piegānīti... CP vispār nav tiesīgi neko štrāfēt tik vālē un mierā... kā ko un kur... po... kaut uz 30 pa kreiso uz Jūrmalenes ( ārtums ir jāzvēlas atbilstošs ceļa segumam un āra apstākļiem) iepūtiet man

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Gauss rakstīja:

Bet lūdzu, aun?

98. Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Ja braukšanai vienā virzienā ir divas vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai tad, ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas, kā arī lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā.

Tagad pasaki man, kā noteikt joslu skaitu uz piesniguša ceļa (nav redzamas līnijas)?

Un izskaidro terminu "aiņemta josla". Vai sniegs var aizņemt joslu, vai bedres var aiņemt joslu?

Daunis ar stāžu?

ja nespēj noteikt, cik joslas ir uz šosejas ar sadalošo joslu, bet spēj atrast maksimāli kreiso joslu, acu ārstam tiesības tev jāatņem MOMENTĀ!

Un ja nu berdes ir uz divvirzienu ceļa, varu droši ivilkt Tev purnā, jo mana josla ir aizņemta ar sniegu vai bedrēm?

Bet vai tad tu neesi pusotras joslas braucējs? Pēc tāda izklausies. Normāli cilvēki jau ar alfām nebrauc...

Da vispār tu jau esi krietni tālu aizgājis no sākotnējās tēmas, meklējot attaisnojumus tam, lai citi lauztu savus auto un riskētu tikai tādēļ, lai viens kārtējais mazais palaidnieks-napaleons varētu palekties augstāk par savu pakaļu.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti