Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ziema un idiņi

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Da vispār tu jau esi krietni tālu aizgājis no sākotnējās tēmas, meklējot attaisnojumus tam, lai citi lauztu savus auto un riskētu tikai tādēļ, lai viens kārtējais mazais palaidnieks-napaleons varētu palekties augstāk par savu pakaļu.

Pri čom te es???

Tu lasi arī vai tikai raksti?

Ne viens vien kurš varētu braukt, grib braukt ātrāk (pat nepārkāpjot max ātruma ierobežojumu) nekā kāds pārnīzis jēgu gausiņš, ir spiests iebraukt tajā pat bedrainajā joslā un lauzt savu mašīnu ar lielāku kustības ātrumu.

Tā vietā vai nu lai tas viens no 50-100 braucējiem pats pārvāktos un netraucētu ~80 mazliet ātrāk gribošiem un spējīgiem braukt. Par mani nesatraucies, tikšu garām Tev gausiņ i atļaujas neprasīšu, ne nu mani mācīši ne nu ko.

Kāpēc vienam drīkst izpildīties un pārējiem ar to jāauklējas un ta sjārespektē, kaut tas viens nīzala drīkst arī nebraukt vispār vai lietot sabtrans...

Es uzskatu, ka tie, kas būtiski čakarē satiksmi ziemā tikai tāpēc, ka ir ziema, varētu tomēr pacensties un respektēt citus satiksmes dalībniekus.

Braukt ar auto ir ne tikai tiesības, bet arī pienākumi.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

vecajs rakstīja: Vēl pārsteidz kadri, kuri no siguldas beigām līdz vietai kur šoseja sadalās divos braukšanas virzienos rīgas virzienā brauc uz 70km/h

Arī braucu tur jau n-tos gadus, bet es esmu par to, ka vai nu 70 ierobežojumu vai arī Siguldas robežu vajadzētu pārcelt līdz vietai, kur brauktuves atdalās - tas tomēr ir diezgan īss gabals, kur, ātrāk braucot, lielākais pāris sekundes iegūsi, bet šis gabals tomēr ir diezgan bīstams - neapgaismots, samērā šaurs posms, pa kalnu, tālāk šaurs tilts, neapgaismots līkums ar šauru nomali un gravu blakām, it īpaši iepriekšējos gados, kad vēl ceļš nebija atremontēts. Šorīt, piemēram, arī diezgan neērta situācija radās, kad izbraucot no Siguldas vienam vajadzēja nogriezties pa kreisi uz kanalizācijas staciju, bet tam aizmugurē jau no kalna vairāki bija sākuši ieskrieties, labi vēl ka nemēģināja apdzīt kā dažreiz to dara "kriminēlie" skrējēji ignorējot nepārtraukto līniju.

Kā pastāvīgam turienes braucējam man nav lielu problēmu arī ātrāk pabraukt, bet kāds, kas tur bieži nebrauc, varētu viegli apjukt un izraisīt negadījumu - it īpaši, ja brauc no otras puses (tūlīt aiz siguldas bloka).

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Principā man tikai viens jautājums teiksim Palaidniex ( kurš te acīmredzot daudzus par "bremzēm" uzskata), kāds ir tavs drošais ātrums pa LV ceļiem labā laikā teiksim vasarā ???

P.S. Zinu ka iepriekš esi skarbi izteicies par ātruma pārkāpējiem !!!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Principā man tikai viens jautājums teiksim Palaidniex ( kurš te acīmredzot daudzus par "bremzēm" uzskata), kāds ir tavs drošais ātrums pa LV ceļiem labā laikā teiksim vasarā ???

P.S. Zinu ka iepriekš esi skarbi izteicies par ātruma pārkāpējiem !!!

Kādreiz, kad biju dumjš - 120-140 ātrumu turēt bija norma

Patreiz +/- plūsmas ātrums - 100-110 pēc spidometra, kas ir reāli 95-105...

Uz apdzīšanu neskatos, cik ceļu augšā (domāju reižem 140 sasniedzu), galvenais lai būtu drošs manevrs un iespējami ātri būtu atpakaļ savā joslā. Nemēģinu ka daudzi uz apdzīšanu iet nepalūrot spoguļos un ar 1,4 motoru spiežot 5. ātrumu. Pārslēdzos uz 3. minu grīdā un ātri atgriežos joslā.

P.S.

Es visus par bremzēm neuzskatu. Kā jau teicu, un atkārtošu, ja neesi izlasījis - mani pilnība apmierina kā brauc ~45 braucēji no 50.

2 no tiem, manuprāt, reizēm nepamatoti velkās. 3 skrien. divi no skrējējiem pamanās skriet tā, ka tas netraucē ne viņiem, ne plūsmai. tas viens skrējējs patraucē visiem, ieiskaitot sevi. Līdz ar to ~47 no 50 braucējiem brauc sevi un citus netraucējoši.

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

Palaidnieks = demagogs.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

nazurbajev rakstīja: Palaidnieks = demagogs.

Protams, demu goģīju.

A, ko es tavuprāt tādu nedabīgu vai kaitīgu "demogoģēju"?

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

nazurbajev rakstīja: Palaidnieks = demagogs.

atbalstīts un lai nemuld ka visi citi viņam ir kretīni,tikai viņš pareizais.

to visu var izlasīt topika garumā.

un pēdējie citāti ir spilgta DEMAGOĢIJA,lasot iepriekšējo.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

ursis rakstīja:

nazurbajev rakstīja: Palaidnieks = demagogs.

atbalstīts un lai nemuld ka visi citi viņam ir kretīni,tikai viņš pareizais.

to visu var izlasīt topika garumā.

un pēdējie citāti ir spilgta DEMAGOĢIJA,lasot iepriekšējo.

Kas teica, ka visi ir kretīni???

kretīni ir daži, kas visiem pārējiem tiesīgi gaisu maisīt un čakarēt...

Nu labi piedodiet - 90-95 no simts braucējiem ir kretīni, bet tie 5-10 pārējie ir īstie, pareizie un nepamantoti apbižotie!

Alleluja!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Redzi Palaidniex, ja tavs "pareizais" ātrums vasara ir līdz 110km, tas nozīmētu ka tagad ziemā tam būtu jābūt vismaz par 30km/h zemākam, tā lai saglabātos apmēram tāds pats braukšanas drošums attiecībā pret negaidītiem šķēršļiem ( kuru ziema var gadīties daudz vairāk, jo aiz milzu kupenām reizēm no sānceļa vienkārši nav iespējams pārredzēt šķērsojamo brauktuvi utml.).

NO tā izriet secinājums - vai nu tu ziemā brauc ātrāk nekā tavs drošais ātrums, vai arī par to braukšanu vasarā tu liekuļo teikdams ka drošais ātrus ir 110km/h, iespējams tas tev pašam ir 140-160 km/h gandrīz ideālos LV ceļu apstākļos ( gaiša diena, maz transporta ..., vai gluži otrādi nakts un tukšā šoseja, kas nu kuram).

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

vecajs rakstīja: Vēl pārsteidz kadri, kuri no siguldas beigām līdz vietai kur šoseja sadalās divos braukšanas virzienos rīgas virzienā brauc uz 70km/h

Arī braucu tur jau n-tos gadus, bet es esmu par to, ka vai nu 70 ierobežojumu vai arī Siguldas robežu vajadzētu pārcelt līdz vietai, kur brauktuves atdalās - tas tomēr ir diezgan īss gabals, kur, ātrāk braucot, lielākais pāris sekundes iegūsi, bet šis gabals tomēr ir diezgan bīstams - neapgaismots, samērā šaurs posms, pa kalnu, tālāk šaurs tilts, neapgaismots līkums ar šauru nomali un gravu blakām, it īpaši iepriekšējos gados, kad vēl ceļš nebija atremontēts. Šorīt, piemēram, arī diezgan neērta situācija radās, kad izbraucot no Siguldas vienam vajadzēja nogriezties pa kreisi uz kanalizācijas staciju, bet tam aizmugurē jau no kalna vairāki bija sākuši ieskrieties, labi vēl ka nemēģināja apdzīt kā dažreiz to dara "kriminēlie" skrējēji ignorējot nepārtraukto līniju.

Kā pastāvīgam turienes braucējam man nav lielu problēmu arī ātrāk pabraukt, bet kāds, kas tur bieži nebrauc, varētu viegli apjukt un izraisīt negadījumu - it īpaši, ja brauc no otras puses (tūlīt aiz siguldas bloka).

Tajā posmā taisni izfiltrējas līkroči un kuriem drošs ātrums ir 70 km/h, jo tur nekā bīstama nav, mierīgi var braukt uz 90 km/h vēl piedevām tagad, kad ir atremontēts tas gabals. Tie kas tur velkās taisni rada avārijas situācijas, sakrājot aiz sevis kolonnu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

P.S. protams mēs neviens nevēlamies sponsorēt CPistus un/vai stacionāro "fēnu" īpašniekus, bet tas ir cits stāsts !!!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Redzi Palaidniex, ja tavs "pareizais" ātrums vasara ir līdz 110km, tas nozīmētu ka tagad ziemā tam būtu jābūt vismaz par 30km/h zemākam, tā lai saglabātos apmēram tāds pats braukšanas drošums attiecībā pret negaidītiem šķēršļiem ( kuru ziema var gadīties daudz vairāk, jo aiz milzu kupenām reizēm no sānceļa vienkārši nav iespējams pārredzēt šķērsojamo brauktuvi utml.).

NO tā izriet secinājums - vai nu tu ziemā brauc ātrāk nekā tavs drošais ātrums, vai arī par to braukšanu vasarā tu liekuļo teikdams ka drošais ātrus ir 110km/h, iespējams tas tev pašam ir 140-160 km/h gandrīz ideālos LV ceļu apstākļos ( gaiša diena, maz transporta ..., vai gluži otrādi nakts un tukšā šoseja, kas nu kuram).

Un kas teica, ka es ziemā pa kupenām braucu ar 100-110? Es arī mēdzu braukt 30 un 20 ja vajag.

Jautājums. Vai, ja labas redzamības apstākļos pēkšņi uz taisna pārredzama ceļa posma parādās pietiekami ievērojams šķērslis, nav pēdējais laiks pie acuārsta?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: P.S. protams mēs neviens nevēlamies sponsorēt CPistus un/vai stacionāro "fēnu" īpašniekus, bet tas ir cits stāsts !!!

Iespējams, ka drošs ātrums man ir arī ātrāks. Iespējams, bet tam nav nekāda sakara ar pārvietošanos pa KOPLIETOŠANAS CEĻIEM.

Un vēl - ātri skriet pa latvijas ceļiem ir:

a) bezjēdzīgi laika ekonomijas ziņā

b) pavisam neekonomiski ne laika, ne naudas ziņā...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Iespējams, ka drošs ātrums man ir arī ātrāks. Iespējams, bet tam nav nekāda sakara ar pārvietošanos pa KOPLIETOŠANAS CEĻIEM.

Un vēl - ātri skriet pa latvijas ceļiem ir:

a) bezjēdzīgi laika ekonomijas ziņā

b) pavisam neekonomiski ne laika, ne naudas ziņā...

Hmm, tad kādēļ tā pārdzīvojam par ziemas lēnbraucējiem, es pat vasarā pa LV ceļiem ~ 200 km garā ceļa posmā vidējo ātrumu knapi uzdzenu līdz 75 km/h, tātad tehniski ja ziemā es pat varētu tuvoties tam ātrumam tas nozīmē ka 80 km/h braucēji mani "nekādi" neitekmētu, lai arī protams pie tāda arī priekš manis "vilkšanās ātruma" es ātri vien sāktu "snauduļot".

P.S. Cita starpā vakardien kā reizi vicu šo maršrutu 3,5 h 2,5 h vietā, jo priekšā brauca kolonna ar 10 -20 gab. uz 70-90 km/h lēnbraucējiem (kā kurā ceļa posmā), un īsti neķēru kaifu starp tiem uz "āķa" sēdētājiem līst. Tad nu arī mierīgi ar 100 -200 metru atstatumu sekoju viņiem, tas nekas ka pa daudz sniegotākiem,bet brīviem cēļime braucu apmēram 100 -110 km/h.. Stāsts protams garš, bet tehniski vai man arī vajadzētu tagad līst šeit un raudāt par "bremzēm" uz ceļa ???

...

Tā vietā es mazliet iesmēju par tiem ātrbraucējiem, man aizlien smuki garām, bet tālāk minūtes vismaz 10 ļurinās aiz nākamā "lēnbraucēja", kaut arī jamais arī atstāja normālu distanci, un tad ar nakamajiem stapr kuriem nav normālu atstarpju tur ne pa jokam ieskrienas, met pa bremžiem un atkla visu no sākuma ...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Iespējams, ka drošs ātrums man ir arī ātrāks. Iespējams, bet tam nav nekāda sakara ar pārvietošanos pa KOPLIETOŠANAS CEĻIEM.

Un vēl - ātri skriet pa latvijas ceļiem ir:

a) bezjēdzīgi laika ekonomijas ziņā

b) pavisam neekonomiski ne laika, ne naudas ziņā...

Hmm, tad kādēļ tā pārdzīvojam par ziemas lēnbraucējiem, es pat vasarā pa LV ceļiem ~ 200 km garā ceļa posmā vidējo ātrumu knapi uzdzenu līdz 75 km/h, tātad tehniski ja ziemā es pat varētu tuvoties tam ātrumam tas nozīmē ka 80 km/h braucēji mani "nekādi" neitekmētu, lai arī protams pie tāda arī priekš manis "vilkšanās ātruma" es ātri vien sāktu "snauduļot".

P.S. Cita starpā vakardien kā reizi vicu šo maršrutu 3,5 h 2,5 h vietā, jo priekšā brauca kolonna ar 10 -20 gab. uz 70-90 km/h lēnbraucējiem (kā kurā ceļa posmā), un īsti neķēru kaifu starp tiem uz "āķa" sēdētājiem līst. Tad nu arī mierīgi ar 100 -200 metru atstatumu sekoju viņiem, tas nekas ka pa daudz sniegotākiem,bet brīviem cēļime braucu apmēram 100 -110 km/h.. Stāsts protams garš, bet tehniski vai man arī vajadzētu tagad līst šeit un raudāt par "bremzēm" uz ceļa ???

...

Tā vietā es mazliet iesmēju par tiem ātrbraucējiem, man aizlien smuki garām, bet tālāk minūtes vismaz 10 ļurinās aiz nākamā "lēnbraucēja", kaut arī jamais arī atstāja normālu distanci, un tad ar nakamajiem stapr kuriem nav normālu atstarpju tur ne pa jokam ieskrienas, met pa bremžiem un atkla visu no sākuma ...

Tieši mans variants tikai 26.12.10 dienas vidū , posmā no Bērzkroga līdz Siguldai braucu kolonā ap 80 km/h , mani apdzina 2 auto un Siguldā vēl šos redzēju ...protams bij "atrāvušies" par kādi 500 metri .

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

Tieši mans variants tikai 26.12.10 dienas vidū , posmā no Bērzkroga līdz Siguldai braucu kolonā ap 80 km/h , mani apdzina 2 auto un Siguldā vēl šos redzēju ...protams bij "atrāvušies" par kādi 500 metri .

Mja agrāk arī es šo maršrutu (sākot no Madonas) bieži lietoju, bet kopš dzīvoju Mārupē, man tagad ir izdevīgāk pa "leju" gar Daugavu.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

nazurbajev rakstīja: Palaidnieks = demagogs.

Protams, demu goģīju.

A, ko es tavuprāt tādu nedabīgu vai kaitīgu "demogoģēju"?

Mal visu laiku vienu un to pašu, laikam cerībā, ka rīt visi tie 50 brauks tā kā tev patiktos. Nekas tomēr nav mainījies, kā biji dumjš tā vēl joprojām esi dumiķītis...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Un vēl - ātri skriet pa latvijas ceļiem ir:

a) bezjēdzīgi laika ekonomijas ziņā

b) pavisam neekonomiski ne laika, ne naudas ziņā...

Jautājums, protams, kas ir ātri Bet par laiku un neekonomiskumu... Tikko sanāca viens pārbrauciens 200+ km. Izbraucām reizē, bet otra mašīna Rīgā ieradās 45 min. vēlāk. Laiks tīri tā neko ietaupīts - daudz var paspēt izdarīt. Un pārrēķinot naudā ~5Ls vērts darba laiks, jeb ~puse no kopējām ceļa degvielas izmaksām.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

wala? Nejau jauc visu vienā čupā. Tad neredzu jēgu taviem argumentiem. Nejauc p ar pirkstu. Nešķiet. ka Plūsmas ātrums uz spidometra un vidējais ātrums ir dažādas lietas.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

druknais1, kā tev šķiet - vēlamas izmaiņas notiek pašas no sevis?

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: druknais1, kā tev šķiet - vēlamas izmaiņas notiek pašas no sevis?

Protams ka ne, atliek tik paspamot iauto un viss ir OK.... Stipri šaubos, vai šeit ielūkojas tie onkuļi un tantes, kuri tavā skatījumā maisās tev pa kājām.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Iespējams, ka drošs ātrums man ir arī ātrāks. Iespējams, bet tam nav nekāda sakara ar pārvietošanos pa KOPLIETOŠANAS CEĻIEM.

Un vēl - ātri skriet pa latvijas ceļiem ir:

a) bezjēdzīgi laika ekonomijas ziņā

b) pavisam neekonomiski ne laika, ne naudas ziņā...

Hmm, tad kādēļ tā pārdzīvojam par ziemas lēnbraucējiem, es pat vasarā pa LV ceļiem ~ 200 km garā ceļa posmā vidējo ātrumu knapi uzdzenu līdz 75 km/h, tātad tehniski ja ziemā es pat varētu tuvoties tam ātrumam tas nozīmē ka 80 km/h braucēji mani "nekādi" neitekmētu, lai arī protams pie tāda arī priekš manis "vilkšanās ātruma" es ātri vien sāktu "snauduļot".

P.S. Cita starpā vakardien kā reizi vicu šo maršrutu 3,5 h 2,5 h vietā, jo priekšā brauca kolonna ar 10 -20 gab. uz 70-90 km/h lēnbraucējiem (kā kurā ceļa posmā), un īsti neķēru kaifu starp tiem uz "āķa" sēdētājiem līst. Tad nu arī mierīgi ar 100 -200 metru atstatumu sekoju viņiem, tas nekas ka pa daudz sniegotākiem,bet brīviem cēļime braucu apmēram 100 -110 km/h.. Stāsts protams garš, bet tehniski vai man arī vajadzētu tagad līst šeit un raudāt par "bremzēm" uz ceļa ???

...

Tā vietā es mazliet iesmēju par tiem ātrbraucējiem, man aizlien smuki garām, bet tālāk minūtes vismaz 10 ļurinās aiz nākamā "lēnbraucēja", kaut arī jamais arī atstāja normālu distanci, un tad ar nakamajiem stapr kuriem nav normālu atstarpju tur ne pa jokam ieskrienas, met pa bremžiem un atkla visu no sākuma ...

man arī nekādi nenervo lēnbraukšana intensīvas satiksmes apstākļos

es parasti to daru tā - iekārtojos ar kādu 70-100 distanci aiz uz 80km braucošanas fūres un braucu. un po uz visu.

Šādi piem. no Rīgas centra līdz Jēkabpilij var aizbraukt 2 stundās (140km)

Ja šo pašu posmu brauc kopā ar pārējo vieglo auto plūsmu (starp 90-100km/h) -tad apmēram 1:50

10 minūšu dēļ viennozīmīgi nav vērts iespringt.

mans rekords šajā posmā ir 1h 35 min -bet tā bija vienkārši vājprātīgākā lidošana - ārpus apdzīvotāj vietām jātur visu laiku 115-120km/h un tā brauciena laikā es apdzinu šķiet kaut kādus 30 tr.līdzekļus.(apdzen vienu un aiz līkuma jau nākamais ko jāapdzen )

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

vai ta musdienaas visu meera tikai lietderiibaa un ekonomijaa? man vienkarshi patiik atri braukt, un pofig ka lenaak braucoshais buus tur par 10min peec manis, pofig par lielaaku paterinju. man patiik braukt, nevis parvietoties!

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Un vēl - ātri skriet pa latvijas ceļiem ir:

a) bezjēdzīgi laika ekonomijas ziņā

b) pavisam neekonomiski ne laika, ne naudas ziņā...

Jautājums, protams, kas ir ātri Bet par laiku un neekonomiskumu... Tikko sanāca viens pārbrauciens 200+ km. Izbraucām reizē, bet otra mašīna Rīgā ieradās 45 min. vēlāk. Laiks tīri tā neko ietaupīts - daudz var paspēt izdarīt. Un pārrēķinot naudā ~5Ls vērts darba laiks, jeb ~puse no kopējām ceļa degvielas izmaksām.

ātrai braukšanai ar lielu vidējo braukšanas ātrumu ir attāls sakars.

Lielu vidējo bruakšanas ātrumu var sasniegt arī braucot salīdzinoši lēni.

Piem. fūrēm vidējais braukšanas ātrums ir tikai nedaudz zemāks kā daudz ātrāk braucošajiem vieglajiem auto.

Pirmais aprēķina variants

200 km /80 km/h (vidējais braukšanas ātrums LV ja brauc pēc CSN) = 2.5 stundas.

200 km / 3.25 stundas (2.5h +45 min) = 61.5km.h

Sanāk ka ja Tu brauci ziemai un CSn atbilstoši, tad Tavs čoms vilkās visu laiku apdzīvotas vietas rēžīmā.. Diez vai.

---------

otrs aprēķina variants

200km / 80kmh =2.5 stundas

200km / 1.75 h (2.5h -45 min)= 114 km/h (pat priekš vasaras ārprātīgi liels vidējais braukšanas ātrums)

Arī šāds variants diez vai var būt.

Rezumējums -tā 45min pauze radāš droši vien tāpēc ka tas otrs bija reizes 3 apstājiem (pačūrāt, ieliet degvielu, ieēst hotdogu).

Šāda veida braucēji parasti ir tie, kuri Tevi pamanās vienā un tajā braucienā Tevi apdzīt 3 reizes ;D

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

regulari velku uz ejropu. salidzinoshi atri braucot, uz lieliem gabaliem(1500km) var vineet pat 3-3.5 stundas, kas ir daudz. pofig par paterinju, laiks celjaa ir svariigaaks.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti