labi, neteici, piedod
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
labi, neteici, piedod
VWfans rakstīja:
ValdisM rakstīja:
tāpēc ka tam suzuki droši vien bija 4x4.
Ja būtu fwd, tad nekādu problēmu nebūtu bijis
Tas bija Suzuki-Ignis. Vadītājs sniega pļurā mainīja joslas, tad auto sameta kā vilciņu, ļoti strauji sagrieza par 270 grādiem un trieca pret blakus joslā braucošās fūres sāniem.
pirms tam teici, ka brauca taisni
pakustini smadzeni, ja visi brauktu atbilstoši ceļa apstākļiem, nevis vilktos pa šoseju ar vairāk pilsētai atbilstošu ātrumu, nebūtu jāmaina joslas, lai apdzītu, nebūtu jāriskē.
vai ne?
nezinot iemeslu, riepu stāvokli , prāta spējas, braukšanas iemaņas izdarīt secinājumus, no viena avarējuša suzuki, nevajadzētu
braucienā uz Tallnu, redzēju vienu avarējušu auto un tas bija Latvijā, baļķu vedējs bija grāvī
arba rakstīja: nezinot iemeslu, riepu stāvokli , prāta spējas, braukšanas iemaņas izdarīt secinājumus, no viena avarējuša suzuki, nevajadzētu
braucienā uz Tallnu, redzēju vienu avarējušu auto un tas bija Latvijā, baļķu vedējs bija grāvī
Nu redz, acīmredzot baļķu vedēja sasniegtie 80 km/h bija par ātru! Bet Tu te kā paraugu stādi karsto igauņu iecienītos 90-100 km/h!
fan. Tu esi neatkārtojams...
arba rakstīja:
Igauņu ceļi slideni, noledojuši, bet vidējais ātrums ievērojami lielāks par latviju, visi mierīgi brauc no 80-110, neviens neapdzen, neviens nevelkas
Šinī tekstā ir pretrunas. Ja daži brauc ar 80, citi ar 110, tad neizbēgami visai drīz pienāk brīdis, kad ātrākie grib apdzīt lēnākos.
VWfans rakstīja:
arba rakstīja:
Igauņu ceļi slideni, noledojuši, bet vidējais ātrums ievērojami lielāks par latviju, visi mierīgi brauc no 80-110, neviens neapdzen, neviens nevelkas
Šinī tekstā ir pretrunas. Ja daži brauc ar 80, citi ar 110, tad neizbēgami visai drīz pienāk brīdis, kad ātrākie grib apdzīt lēnākos.
nekādu petrunu, vietās kur var, visi brauc ar 80 , vietās kur var ar 100, visi tā arī brauc
VWfans rakstīja:
arba rakstīja: nezinot iemeslu, riepu stāvokli , prāta spējas, braukšanas iemaņas izdarīt secinājumus, no viena avarējuša suzuki, nevajadzētu
braucienā uz Tallnu, redzēju vienu avarējušu auto un tas bija Latvijā, baļķu vedējs bija grāvī
Nu redz, acīmredzot baļķu vedēja sasniegtie 80 km/h bija par ātru! Bet Tu te kā paraugu stādi karsto igauņu iecienītos 90-100 km/h!
Varbūt baļķuvedējam izravēts ātruma ierobežotājs , parasti fūram lai pa eiropu braukt varētu ir ierobežotājs 82-85 km/h vispār precīzi griestus nezinu
baudāms viņš ir..... BAUDĀMS
VWfans rakstīja:
arba rakstīja:
Igauņu ceļi slideni, noledojuši, bet vidējais ātrums ievērojami lielāks par latviju, visi mierīgi brauc no 80-110, neviens neapdzen, neviens nevelkas
Šinī tekstā ir pretrunas. Ja daži brauc ar 80, citi ar 110, tad neizbēgami visai drīz pienāk brīdis, kad ātrākie grib apdzīt lēnākos.
ilgi domāji ?
Vēl skatoties no bremzēšanas ceļa viedokļa... Vasarā bremzēšanas ceļš no 90 km/h ātruma, kas ir maksimālais atļautais, ir ap 40 metriem. Ziemā uz ledainiem Igaunijas ceļiem tas būs 70-100 metri. Arī ziemā vajadzētu spēt apstāties kaut cik samērīgā ceļa posmā - ja nu uz ceļa parādās alnis? Lai bremzēšanas ceļu tuvinātu tam, kāds ir vasarā no ātruma 90 km/h, vajag pa ledainiem ceļiem braukt ar 65-70 km/h! Tad bremzēšanas ceļš varētu būt pieņemami 40-60 metri.
VWfans rakstīja: Un ko lai dara, ja pēkšņi uz ledus pazaudē vadāmību?
Un ko lai dara, ja pēkšņi uz ledus pazaudē nevainību?
Un ko lai dara, ja pēkšņi uz ledus pazaudē veselo saprātu?
Un ko lai dara, ja pēkšņi uz ledus nokrīt priekšā meteorīts?
Un ko lai dara, ja pēkšņi uz ledus iestājas pilnīgs Saules aptumsums?
Un ko lai dara, ja pēkšņi uz ledus parādās Sandis Ozoliņš?
Un ko lai dara, ja pēkšņi uz ledus ... /tālāk katrs pats kaut ko iedomājas/
Ko vispār LAI DARA???
brmbrmm rakstīja:
...
Ko vispār LAI DARA???
Jācep jauns topics iAuto par idiotiem kas brauc ātrāk par tevi, vai tad tu to NEZINĀJI
Pie mums tak nav pieņemts to ka savādāk "risināt" ...
fan. Tev labāk vispār nebraukt. Ja nu dzinējs pēkšņi sprāgst vai caureja pēkšņa? Un kā lai uzsāk braukt, ja neredz vai zem mašīnas nav palīdis bērns...
Velomens rakstīja:
Gauss rakstīja: Man patīk braukt ziemā. Nekur nav jāsteidzās, 70-80. Bauda braukt. A kam jāskrien, tas lai skrien... nakuj...
Ziemā vilkties pa šoseju ir tas pats kā pasaukt ma**u un tikai lūrēt uz viņu.
Ja ir bailes, tad jāsēž mājās.
Nu gan, salīdzināji p###u ar p#####i. Mans ar ziemā tā uz 65 - 75 čunčina, tik tā vairāk pa maliņu, lai lidotāji tiek garām.
rudens68 rakstīja:
VWfans rakstīja:
arba rakstīja: nezinot iemeslu, riepu stāvokli , prāta spējas, braukšanas iemaņas izdarīt secinājumus, no viena avarējuša suzuki, nevajadzētu
braucienā uz Tallnu, redzēju vienu avarējušu auto un tas bija Latvijā, baļķu vedējs bija grāvī
Nu redz, acīmredzot baļķu vedēja sasniegtie 80 km/h bija par ātru! Bet Tu te kā paraugu stādi karsto igauņu iecienītos 90-100 km/h!
Varbūt baļķuvedējam izravēts ātruma ierobežotājs , parasti fūram lai pa eiropu braukt varētu ir ierobežotājs 82-85 km/h vispār precīzi griestus nezinu
Izskatās, ka tu neko nezini Baļķvedējam, tāpat, kā fūrei, ierobežotājs nostrādā pie 90...91km/h
Bet, tam mežiniekam, visticamāk, kāds vwfan veidīgais priekšā šovu uztaisīja...... Un, lai nesafistu dzīvi fana radiem, draugiem, paziņām, sekotājiem.... arī rāva grāvī
Un vēl kas- par ziemas braucējiem....... Daudzi nez kāpēc iedomājas, ka ziemas apstākļos braukt uz 70...75km/h ir ahujenna droši, neatkarīgi no ceļa stāvokļa........ Bet vai tā tas arī ir? VWfans teiks, ka jā........., bet es noliegšu
Ok, maucam lēnāk, ja ceļš ir dirsā (melnais ledus, ahūnais sniega slānis, putenis-redzamība.....)
BET, kāpēc pa notīrītu ceļu, kaut vai ar 2 melnām risēm ir jābrauc 70km/h????? Patīk tie apdzīšanas manevri pāri valnim, jeb kas?
Pa lielam- kas ir bīstamāk?
1) iekļauties plūsmā (braukt kaut vai 90 km/h) un netaisīt liekus vijebonus......
2) apzināti braukt lēnāk, un sipt prātu (tai skaitā baļķvedējiem), kā arī tādā veidā provocēt liekus un bīstamus apdzīšanas manevrus?
Ja man buutu jaatiek pa sniegainu un slidenu celju no Riigas uz Ventspili, es noteikti izveeleetos VWfanu kaa shoferi, shtrunts, ka pusstundu aatraak jaamostaas! Aatrums jaaizveelaas atbilstoshi braukshanas apstaakljiem, braucot pa slidenu celju ar aatrumu 90-110 vai pat vairaak, tu vairs neko nekontrolee, lai gan dazham liekaas, ka vinjsh to speej. Tas ir apm. tas pats, kas vasaraa miiciit paari par 150km/st. Taadu galiigi leeno divplaakshnju jau nav nemaz tik daudz, un momentaa apdziit, riskeejot samesties sniega valnii - kaapeec? Var tachu nedaudz pagaidiit un labaaku vietu atrast. Veelreiz atkaartoju - lielaakie idinji ir tie, kam traucee braukt paareejie satiksmes daliibnieki!!
Nav nemaz Igaunijā ar satiksmes drošību tik spoži:
Es savu rav4 pie maziem ātrumiem un pagriezieniem mēģinu "samest", vienīgais ko secinu , ja reāli sametīs pie kādi 80-90 km/h neko neizdarīšu . Vispār nav man izprotama tā visa gudrā pretslīde , u t t auto elektronikas darbība . Varu tik piebilst nēesmu nekāds braukšanas meistars.
rudens68 rakstīja: Es savu rav4 pie maziem ātrumiem un pagriezieniem mēģinu "samest", vienīgais ko secinu , ja reāli sametīs pie kādi 80-90 km/h neko neizdarīšu . Vispār nav man izprotama tā visa gudrā pretslīde , u t t auto elektronikas darbība . Varu tik piebilst nēesmu nekāds braukšanas meistars.
Stabilitātes kontrole šādos gadījumos normāli ir jāatslēdz ( ja tā ir atslēdzama), lai ar no lūku auto samestu. Bet vispār RAV4 nav gluži piemērots braukšanai "plakaniski" -smaguma centrs augsts piekare mīksta utt.
WALA
Es jau nedomāju stilot plakaniski , vienkārši itkā patrenēties , bet nu kā jau minēju , jūtu ja kas tad rezultāts nebūs labs
Speciiāli Dark_saidam, par sniega netīrīšanu no mašīnām...
jāteic, filmētāju bāleliņi, spriežot pēc valotiņas īsti kultūras darbinieki...
Bet tagad jautājums fanam. Kaut ko stāstīji par apstāšanos uz apledojuša ceļa vasarā uz ziemā. stāsīji par kaut kādiem 40 metriem vasarā pie 90, kurus var sasniegt ziemā braucot uz 65-70... Jutājums - ja alnis/mežakuils izlec mašīnai priekšā max 20 metrus, ko tad??
un otrs atjautības jautājums - ja ir pilnga atkala un slīd visos virzienos, ar ko mašīnas vadāmība ir BŪTISKI labāka pie 65-70? Ja slīd, tad slīd pie JEBKURA ātruma.
trešais jautājums, par to suzuki un 270° valsi uz Krastenes. Kāpēc vienam sanāk šāds manevrs, bet daudziem citiem nesanāk? Neesi domājis ka milzīgs iespaids šādam iznākumam ir tieši blīves kvalifikācijai... Nepietiekami noturēta stūre, pārāk vēla reakcija uz aprāviena vēstnešiem, nepareiza darbība ar stūri/gāzi utt...
P.S.
Zini kāpēc indijā, kad rāda dažus krustojumus ir pilnīgs bardaks, un katastrofa, bet nav avāriju? Tur vienkārši cilvēki \"nemīž\". Tiem uzskats - ja šodien lemts iet bojā - ies, ja nav lemts, tāpat nekas nenotiks. Necelies kājās, ja nu gadās nokrist...
rudens68 rakstīja: WALA
Es jau nedomāju stilot plakaniski , vienkārši itkā patrenēties , bet nu kā jau minēju , jūtu ja kas tad rezultāts nebūs labs
Es jau arī tā sapratu, vienīgais kā tu vari izčakarēt pat ieslēgtu stabilitātes kontroli - vienkārši noraujot roceni, tikai protams ar šo auto var sanākt ka lai nelauztu auto tajā brīdī ir arī jāatmetas. Bet vispār iesaku sīkāk pastudēt kāds ir tā auto pilnpiedziņas un stabilitātes kontroles darbības algoritms - varbūt tiešām nav nemaz vērts mēģināt lauzt auto ...
palaidnieks nedaudz auzās iebrauca
uz slidena ceļa pie 60 km/h slīdēšanai būs ievērojami mazākas sekas nekā pie 90
Jā Latvijā braukt uz melna ledus uz 100 ir ļoti bīstami, jo nav paredzama apkārtējo darbība !!!!!!!! Gājēju, riteņbraucēju, autobusu, smago, blondīņu , cp, ceļa tīrītāju u.t.t.
Igaunijā, Somijā apmēram ir skaidrs , ko darīs apkārtējie cilvēki.
Ziema un idiņi