Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ziema un idiņi

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
 
sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: vai ta musdienaas visu meera tikai lietderiibaa un ekonomijaa? man vienkarshi patiik atri braukt, un pofig ka lenaak braucoshais buus tur par 10min peec manis, pofig par lielaaku paterinju. man patiik braukt, nevis parvietoties!

+1 par šito, izskatās, ka daudzi gudri spriež, bet par to neaizdomājas. Citam cilvēkam var būt garlaicīgi vilkties visu ceļu aiz kāda uz 80, gribas izbaudīt dinamiku (ja ir atbilstošs auto), no otras puses - kādam var būt ļoti ērti savā brīvdienā bez stresa un ar kruīzkontroli pavizināties uz tiem pašiem 80, pavērot apkārtni, citus braucējus - kas to var liegt?!

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

da vienkarshi Fans te visus aplipinaajis ar savu eco zarazu

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Jautājums, protams, kas ir ātri Bet par laiku un neekonomiskumu... Tikko sanāca viens pārbrauciens 200+ km. Izbraucām reizē, bet otra mašīna Rīgā ieradās 45 min. vēlāk. Laiks tīri tā neko ietaupīts - daudz var paspēt izdarīt. Un pārrēķinot naudā ~5Ls vērts darba laiks, jeb ~puse no kopējām ceļa degvielas izmaksām.

Man domu gājiens ir citāds - ja es brīvdienā braucu no sievasmātes apciemojuma, tad man pofig, vai tīrais brauciena laiks ir 3 stundas un 7 minūtes vai 3 stundas un 24 minūtes. Ja es sadomātu pasteigties un tās 17 minūtes ietaupīt, es taču tās 17 minūtes neizlietotu darbam, jo man ir brīvdiena.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Pirmais aprēķina variants

200 km /80 km/h (vidējais braukšanas ātrums LV ja brauc pēc CSN) = 2.5 stundas.

200 km / 3.25 stundas (2.5h +45 min) = 61.5km.h

Sanāk ka ja Tu brauci ziemai un CSn atbilstoši, tad Tavs čoms vilkās visu laiku apdzīvotas vietas rēžīmā.. Diez vai.

---------

otrs aprēķina variants

200km / 80kmh =2.5 stundas

200km / 1.75 h (2.5h -45 min)= 114 km/h (pat priekš vasaras ārprātīgi liels vidējais braukšanas ātrums)

Arī šāds variants diez vai var būt.

Rezumējums -tā 45min pauze radāš droši vien tāpēc ka tas otrs bija reizes 3 apstājiem (pačūrāt, ieliet degvielu, ieēst hotdogu).

Šāda veida braucēji parasti ir tie, kuri Tevi pamanās vienā un tajā braucienā Tevi apdzīt 3 reizes ;D

Precizitātes labad gan parēķināsim gadījumu, kad attālums ir 280 km, nevis 200 km, jo Seene minēja ciparu 200+.

Seenes draugs nobrauc 280 km (piemēram, Rīga-Krāslava) 4 stundās - vidējais ātrums 70 km/h. Sēne ,,nolido' to gabalu 3:15, viņam vidējais ātrums sanāk 86 km/h. Tādu vidējo ātrumu panākt ir grūti, tad ir stipri jāpārkāpj ātrumu, kur iespējams, velkot ar 120-130 km/h.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

rudens68 rakstīja:

Tieši mans variants tikai 26.12.10 dienas vidū , posmā no Bērzkroga līdz Siguldai braucu kolonā ap 80 km/h , mani apdzina 2 auto un Siguldā vēl šos redzēju ...protams bij "atrāvušies" par kādi 500 metri .

Mja agrāk arī es šo maršrutu (sākot no Madonas) bieži lietoju, bet kopš dzīvoju Mārupē, man tagad ir izdevīgāk pa "leju" gar Daugavu.

Vispār es arī no Madonas braucu ,tik šo posmu ( Bērzkrogs Sigulda) pieminēju jo jau drusku sāka kolona veidoties . Posmā Madona Bērzkrogs mani apdzina tikai viens Hilux lai gan braucu ap 80-85 Man arī ātrāk pa leju , bet ja šur tur Rīgā tajā galā jāiebrauc tad caur Bērzkrogu .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

WALA rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Iespējams, ka drošs ātrums man ir arī ātrāks. Iespējams, bet tam nav nekāda sakara ar pārvietošanos pa KOPLIETOŠANAS CEĻIEM.

Un vēl - ātri skriet pa latvijas ceļiem ir:

a) bezjēdzīgi laika ekonomijas ziņā

b) pavisam neekonomiski ne laika, ne naudas ziņā...

Hmm, tad kādēļ tā pārdzīvojam par ziemas lēnbraucējiem, es pat vasarā pa LV ceļiem ~ 200 km garā ceļa posmā vidējo ātrumu knapi uzdzenu līdz 75 km/h, tātad tehniski ja ziemā es pat varētu tuvoties tam ātrumam tas nozīmē ka 80 km/h braucēji mani "nekādi" neitekmētu, lai arī protams pie tāda arī priekš manis "vilkšanās ātruma" es ātri vien sāktu "snauduļot".

P.S. Cita starpā vakardien kā reizi vicu šo maršrutu 3,5 h 2,5 h vietā, jo priekšā brauca kolonna ar 10 -20 gab. uz 70-90 km/h lēnbraucējiem (kā kurā ceļa posmā), un īsti neķēru kaifu starp tiem uz "āķa" sēdētājiem līst. Tad nu arī mierīgi ar 100 -200 metru atstatumu sekoju viņiem, tas nekas ka pa daudz sniegotākiem,bet brīviem cēļime braucu apmēram 100 -110 km/h.. Stāsts protams garš, bet tehniski vai man arī vajadzētu tagad līst šeit un raudāt par "bremzēm" uz ceļa ???

...

Tā vietā es mazliet iesmēju par tiem ātrbraucējiem, man aizlien smuki garām, bet tālāk minūtes vismaz 10 ļurinās aiz nākamā "lēnbraucēja", kaut arī jamais arī atstāja normālu distanci, un tad ar nakamajiem stapr kuriem nav normālu atstarpju tur ne pa jokam ieskrienas, met pa bremžiem un atkla visu no sākuma ...

man arī nekādi nenervo lēnbraukšana intensīvas satiksmes apstākļos

es parasti to daru tā - iekārtojos ar kādu 70-100 distanci aiz uz 80km braucošanas fūres un braucu. un po uz visu.

Šādi piem. no Rīgas centra līdz Jēkabpilij var aizbraukt 2 stundās (140km)

Ja šo pašu posmu brauc kopā ar pārējo vieglo auto plūsmu (starp 90-100km/h) -tad apmēram 1:50

10 minūšu dēļ viennozīmīgi nav vērts iespringt.

mans rekords šajā posmā ir 1h 35 min -bet tā bija vienkārši vājprātīgākā lidošana - ārpus apdzīvotāj vietām jātur visu laiku 115-120km/h un tā brauciena laikā es apdzinu šķiet kaut kādus 30 tr.līdzekļus.(apdzen vienu un aiz līkuma jau nākamais ko jāapdzen )

Pirms gadiem aptuveni 15 man dzelzceļa stacijā puspazīstams ments no Madonas piedāvāja aizvest ar savu auto par cenu kas lētāka .kā vilciena , bet galvenais tūlīt ..... Nu tas bij nāves brauciens , pasāts vairāk par 150 negāja , visu ceļu mežoniga dīzeļa rēkoņa un apdzīšanas , apdzīšanas ..... vienreiz šo apturēja menti šis formā izkāpa dažas sekundes parunāja un atpakaļ , otra mentu patruļa šo turēja , bet redzēja ,ka pie stūres vecis formā pamāja lai tik brauc . posmu Plaviņas Madona nesās cik autiņš velk, maz bij ko apdzīt un "vinējām" kādas 15 min

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

psc te panesās

Tak sen skaidrs, ka daudz bīstamāki ir tie "ļurkāni", kas iekrampējušies stūrē, mocās uz 65....75km/h un sip prātu pārējiem. Pie kam pokuj- slīd, vai nē....

...zinu, zinu- esu idiņš, jo man šie ļautiņi nepatīk

Un vispār arī vasarā agresiju uz ceļa izraisa tieši čaiņiki Pavērojiet cik agresīvi Rīgā lielākā daļa apsteidz/ apdzen/ apbrauc mācībniekus...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

krishus rakstīja: psc te panesās

Tak sen skaidrs, ka daudz bīstamāki ir tie "ļurkāni", kas iekrampējušies stūrē, mocās uz 65....75km/h un sip prātu pārējiem. Pie kam pokuj- slīd, vai nē....

...zinu, zinu- esu idiņš, jo man šie ļautiņi nepatīk

Un vispār arī vasarā agresiju uz ceļa izraisa tieši čaiņiki Pavērojiet cik agresīvi Rīgā lielākā daļa apsteidz/ apdzen/ apbrauc mācībniekus...

100x bīstamāki par tiem 65-75km/h "ļurkāniem" ir tie vadītāji ,kuri nemāk šos ļurķānus apdzīt un tāpēc veido aiz viņiem 15 auto kolonnas

Un man kā reiz ir dusmas uz šiem skrējējiem, ka man lai tiktu garām tam ļurkānama , sākumā jāapdzen vēl kaut kādi 15 cilvēki, kas ir iemācījušies uz taisna posma spiest gāzi, bet apdzīt gan nejēdz ni un ni

Eye Reģ.: 31.10.2005
0 0 Atbildēt

Par tām joslām var vēl pastrīdēties. Šajā (un pagājušajā ziemā) bieži vien puse no joslām bija aizkrāmēta ar sniegu. It sevišķi Rīgā.

Šogad esmu pārvācies uz Ogri. Šeit situācija ievērojami labāka. Ir ko salīdzināt, jo katru dienu esmu arī Rīgā.

Par drošu ātrumu...

Kad biju jauns un neapdomīgs(dumš), tad Drošs ātrums šķita tuvs auto maksimālajam iespējamajam. Bembim 180, golfam 160, eskortam 170, saabam 210, otram saabam vēl vairāk. Bieži vien arī ziemā. Jo mentiem samaksāt nebija problēmu. Jāsaka gan, ka arī avāriju tādā nopietnā ātrumā braucot nav bijis, un arī avārijas situāciju nē.

Ar šodienas prātu aukstas kājas metas par tā laika pārbraucieniem, kas tajā laikā bija ikdienišķa parādība.

Pēc teorijas vajadzētu būt, ka ar pieredzi Dtrošs ātrums tikai pieaug. Realitāte ir pilnībā otrādi.

Tagad parvietojos ar OpeļKabluku Combo. Ikdienā no Ogres līdz Rīgai un atpakaļ. 110 ārpus pilsētas, 40 - 70 pilsētā. Pagaidām ekstremāla situācija ir bijusi tikai viena, kad nelaikā izdomaju telefonu psčakarēt - no Lāčplēša ielas braucot lejā uz Krasta ielu skatījos telefonā un ierāvu ar labo pusi kupenā. Labi ka aiz manis braucošais noreaģēja un laicīgi sabremzējās.

Domāju, ka nav ko dusmoties uz lēnbraucējiem - tie ir ievērojami mazkaitīgāki par lēnbraucējiem, kas trauksmaini mēģina braukt ātri.

Domaju, ka nav tik traki pabraukt aiz viņa un tuvakajos 3 kilometros atrast iespeju viņu droši apdzīt.

ja šādu apdzīšanu nākas veikt pārak daudz, tad varbūt pašam sevi vien jāvaino, ka nespēj nomierināt nervus un iekļauties kopējā plūsmā, kas kustas ar mazliet zemāku ātrumu par Tev vēlamo.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

100x bīstamāki par tiem 65-75km/h "ļurkāniem" ir tie vadītāji ,kuri nemāk šos ļurķānus apdzīt un tāpēc veido aiz viņiem 15 auto kolonnas

Un man kā reiz ir dusmas uz šiem skrējējiem, ka man lai tiktu garām tam ļurkānama , sākumā jāapdzen vēl kaut kādi 15 cilvēki, kas ir iemācījušies uz taisna posma spiest gāzi, bet apdzīt gan nejēdz ni un ni

+1 par "ļurkāniem".

man aºī "besī" relatīvie ātrbraucēji kas nevar vien nodzīt to kuram iesēdušies uz "āķa". Bet nu kad tādu salasās 10 -15 - tad pokuj vainu nometu malā kādā kafuzī, vai arī mierīgi velkos astē ar pieklājīgu distanci lai kāds kuram nu tiešam vajag var ērti aizvilkt garām.

Bet tos kas sēž 20+ km no vietas kādam citam uz "āķa" nekad nesapratīšu.

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

+1 par šito, izskatās, ka daudzi gudri spriež, bet par to neaizdomājas. Citam cilvēkam var būt garlaicīgi vilkties visu ceļu aiz kāda uz 80, gribas izbaudīt dinamiku (ja ir atbilstošs auto), no otras puses - kādam var būt ļoti ērti savā brīvdienā bez stresa un ar kruīzkontroli pavizināties uz tiem pašiem 80, pavērot apkārtni, citus braucējus - kas to var liegt?!

Sīkums par to, ka garlaicīgi metas kādam sēdēt pakaļā. Es, piemēram, šādā situācijā pēc 10 min sāku naturāli migt ciet

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

ValdisM rakstīja:

100x bīstamāki par tiem 65-75km/h "ļurkāniem" ir tie vadītāji ,kuri nemāk šos ļurķānus apdzīt un tāpēc veido aiz viņiem 15 auto kolonnas

Un man kā reiz ir dusmas uz šiem skrējējiem, ka man lai tiktu garām tam ļurkānama , sākumā jāapdzen vēl kaut kādi 15 cilvēki, kas ir iemācījušies uz taisna posma spiest gāzi, bet apdzīt gan nejēdz ni un ni

+1 par "ļurkāniem".

man aºī "besī" relatīvie ātrbraucēji kas nevar vien nodzīt to kuram iesēdušies uz "āķa". Bet nu kad tādu salasās 10 -15 - tad pokuj vainu nometu malā kādā kafuzī, vai arī mierīgi velkos astē ar pieklājīgu distanci lai kāds kuram nu tiešam vajag var ērti aizvilkt garām.

Bet tos kas sēž 20+ km no vietas kādam citam uz "āķa" nekad nesapratīšu.

Nu tie, kas velkās aiz bremzes ir tikai sekas no problēmas...

Jā - to bieži dara tā, ka pa vienam neapdzīsi - distances starp tiem par mazu a visus vienā piegājienā apdzīt - bieži taisne par īsu.

Bet vispār jau, ko es te cepos. Nāksies piekrist visiem un būs jālabojas. Beidzot piekritīšu, vajag vilkties pa otro joslu un viss būs super.

Vēl forši ir piebraukt uz 2 joslu ceļa kādam uz 70 braucējam pa 2. joslu blakus un ar nomest līdz identiskam ātrumam... Un tā braukt no Siguldas līdz Juglai...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex un tomēr "bremzes" pa lielam nav problēma (tos vins un divi "nokožu"), problēma ir tie kas grib vilkt garām bet nespēj, un tad aizmirst ka ir tādi kas to spēj. Tad kad nu beidzot iemācīsimies elementāru pieklājību uz ceļa, tad arī lēnbraucēji vairs nevienu netraucēs !!!

Bet kamēr brauksim ar atttieksmi, "pļē, ko tas lēnais %^&^& var vilkties un maisīties pa kājām" tikmēr gan stulbu avāriju ko kāds "visuvarošs" apdzinējs būs izraisījis būs pietiekami, gan arī bezjēdzīgu kolonnu vairāk kā vajag.

P.S. Bija gan tajā braucienā no Madonas arī viens lēnbraucējs ar Volvo XC90 (pa otru pusi Daugavai kad "vilku" no Ķeguma), kurš pabesīja, braucu mierīgi garām pa sniegu 3 auto kolonnai, bet redz vienam nezkāpēc jābrauc pa ceļa vidu, tā ka garām es viņam jau braucu naturāli pa pretējās joslas apmali . Ar tādiem gan ir problēma jams ne tikai baidās braukt ātri, jams vispār baidās no sniega ...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

šorīt arī dabūju vilkties ôpim ar sarkanu universālgolfu no pakaļas.

šamais spītīgi brauca uz 60 km/h pa jaunciema gatvi juglas virzienā, a tur droši apdzīt var tikai 2 vietās.

maz ka vilkās, bija nenotīrijis jumtu un man visu laiku sniegu meta uz stikla, veel tam golfam dubļusargu nebija un sniega putru no ceļa arī meta augšā

viņam ta po, viss labi, bet man met stiklus ciet, un tas jau ir biistamaak nekaa braukt mazliet aatraak (ja ir iespēja izvairiities).

un veel mani besii tie bremžu spaidiitaaji- tur kaaju uz bremžu pedaaļa, bremžugunis deg, bet reaali ta neko jau nebremzeejas...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Palaidniex un tomēr "bremzes" pa lielam nav problēma (tos vins un divi "nokožu"), problēma ir tie kas grib vilkt garām bet nespēj, un tad aizmirst ka ir tādi kas to spēj. Tad kad nu beidzot iemācīsimies elementāru pieklājību uz ceļa, tad arī lēnbraucēji vairs nevienu netraucēs !!!

Bet kamēr brauksim ar atttieksmi, "pļē, ko tas lēnais %^&^& var vilkties un maisīties pa kājām" tikmēr gan stulbu avāriju ko kāds "visuvarošs" apdzinējs būs izraisījis būs pietiekami, gan arī bezjēdzīgu kolonnu vairāk kā vajag.

P.S. Bija gan tajā braucienā no Madonas arī viens lēnbraucējs ar Volvo XC90 (pa otru pusi Daugavai kad "vilku" no Ķeguma), kurš pabesīja, braucu mierīgi garām pa sniegu 3 auto kolonnai, bet redz vienam nezkāpēc jābrauc pa ceļa vidu, tā ka garām es viņam jau braucu naturāli pa pretējās joslas apmali . Ar tādiem gan ir problēma jams ne tikai baidās braukt ātri, jams vispār baidās no sniega ...

Wala, kā tev ar loģiku?

Cēloņus no sekām proti atšķirt?

Uzdošu savādāku jautājumu - kāds nones gājēju. Ierodas pēc 20 minūtēm ātrie. Gājējs mirs. Kurš vainīgs? Taš kurs nonesa gājēju? Vai tie smerdeļi no ĀMP, kuri ilgi brauca un slikti glāba?

Bet vispār sāku laboties - Tagad braukšu pa divvirzienu ceļu pa vidu, vākšos negribīgi nost tikai kad pretī brauks fūres. Pārējie var kaut kupenās lekt iekšā. Man ir tiesības braukt. Atvainojos - vilkties uz baudāmiem 52,3 km/h

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

a vot par tiem "smerdeļiem no AMP" vareetu pakluseet

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: a vot par tiem "smerdeļiem no AMP" vareetu pakluseet

Smerdeļi? Nu, nu... Tiem jānoslauka pakaļā itvisiem, lai vai kā cilvēks pats aptirsies?

Bieži vien reāli miliči ir tuvāk notikuma vietai, bet ja ir smaga avārija nebrauc, jo negrib skatīties tos skatus, nemāk un nav spējīgi sniegt pirmo palīdzību, kaut notikuma vietā var reāli būt ātrāk par ĀMP. Spaciāli nogaida (laiks iet un dzīvības dziest) kamēr ierodas ĀMP...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

tagad ir jauna problēma parādījusies. sniega kalni traucē droši izbraukt no sānceļiem, pagalmiem, etc... Reizēm kaut ko redzēt var tikai tad, kad auto jau aizņem pusi no palikušās joslas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Wala, kā tev ar loģiku?

Cēloņus no sekām proti atšķirt?

Uzdošu savādāku jautājumu - kāds nones gājēju. Ierodas pēc 20 minūtēm ātrie. Gājējs mirs. Kurš vainīgs? Taš kurs nonesa gājēju? Vai tie smerdeļi no ĀMP, kuri ilgi brauca un slikti glāba?

Bet vispār sāku laboties - Tagad braukšu pa divvirzienu ceļu pa vidu, vākšos negribīgi nost tikai kad pretī brauks fūres. Pārējie var kaut kupenās lekt iekšā. Man ir tiesības braukt. Atvainojos - vilkties uz baudāmiem 52,3 km/h

Un kā tev pašam ar loģiku ???

Vasarā redz brauc ar tādu pašu "drošo" ātrumu kā ziemā. Zini gribās nolamāties un pa ilgiem laikiem atkal kādu nosaukt nejauka ragulopa vārdā. Bet manis pēc velcies ar tiem saviem kau 30km/h - nu nerausta mani tavs ātrums, aizbraukšu arī 5 tādu gudrīšu kolonnai garām ja vajadzēs, bet ja būs 10 -15 gab. tādi, tad vienkārši iebraukšu padzert tēju pie pirmās izdevības ... nah sev un citiem nervus lieki bojāt. NU neesi tu un tie relatīvie skrējēji ne par matu labāki.

P.S. neņemšos apgalvot ka pats kāds enģelis, galu galā ja tāds būtu, man pa koplietošanas ceļiem nebūtu "jālido"

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

krishus rakstīja: psc te panesās

Tak sen skaidrs, ka daudz bīstamāki ir tie "ļurkāni", kas iekrampējušies stūrē, mocās uz 65....75km/h un sip prātu pārējiem. Pie kam pokuj- slīd, vai nē....

...zinu, zinu- esu idiņš, jo man šie ļautiņi nepatīk

Un vispār arī vasarā agresiju uz ceļa izraisa tieši čaiņiki Pavērojiet cik agresīvi Rīgā lielākā daļa apsteidz/ apdzen/ apbrauc mācībniekus...

Galīgi pazudis vēl neesi, ja vēl pats apzinies kāds esi...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

wala - nē es sapratu - jābrauc tā, lai pat lidotājiem nav izredžu, jo es neko nepārkāpju un citiem arī neļāušu...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Vai tas pēc noteikumiem braucošais palaidnieks pa Barona ielu tagad arī brauc pēc noteikumiem, vai pa tramvaja sliedēm?

Kā tur ir, āzi?

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Un vispār, pat Vadonis atzina, ka noteikumu neievērotājam nav nekādas tiesības mācīt tos ievērot citam.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Eye rakstīja: Par tām joslām var vēl pastrīdēties. Šajā (un pagājušajā ziemā) bieži vien puse no joslām bija aizkrāmēta ar sniegu. It sevišķi Rīgā.

Šogad esmu pārvācies uz Ogri. Šeit situācija ievērojami labāka. Ir ko salīdzināt, jo katru dienu esmu arī Rīgā.

Par drošu ātrumu...

Kad biju jauns un neapdomīgs(dumš), tad Drošs ātrums šķita tuvs auto maksimālajam iespējamajam. Bembim 180, golfam 160, eskortam 170, saabam 210, otram saabam vēl vairāk. Bieži vien arī ziemā. Jo mentiem samaksāt nebija problēmu. Jāsaka gan, ka arī avāriju tādā nopietnā ātrumā braucot nav bijis, un arī avārijas situāciju nē.

Ar šodienas prātu aukstas kājas metas par tā laika pārbraucieniem, kas tajā laikā bija ikdienišķa parādība.

Pēc teorijas vajadzētu būt, ka ar pieredzi Dtrošs ātrums tikai pieaug. Realitāte ir pilnībā otrādi.

Tagad parvietojos ar OpeļKabluku Combo. Ikdienā no Ogres līdz Rīgai un atpakaļ. 110 ārpus pilsētas, 40 - 70 pilsētā. Pagaidām ekstremāla situācija ir bijusi tikai viena, kad nelaikā izdomaju telefonu psčakarēt - no Lāčplēša ielas braucot lejā uz Krasta ielu skatījos telefonā un ierāvu ar labo pusi kupenā. Labi ka aiz manis braucošais noreaģēja un laicīgi sabremzējās.

Domāju, ka nav ko dusmoties uz lēnbraucējiem - tie ir ievērojami mazkaitīgāki par lēnbraucējiem, kas trauksmaini mēģina braukt ātri.

Domaju, ka nav tik traki pabraukt aiz viņa un tuvakajos 3 kilometros atrast iespeju viņu droši apdzīt.

ja šādu apdzīšanu nākas veikt pārak daudz, tad varbūt pašam sevi vien jāvaino, ka nespēj nomierināt nervus un iekļauties kopējā plūsmā, kas kustas ar mazliet zemāku ātrumu par Tev vēlamo.

Šitas jāizlasa palaidniekam, vairākas reizes. Ne par to lidošanu, bet par lēno braucēju apsteigšanu!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Vai tas pēc noteikumiem braucošais palaidnieks pa Barona ielu tagad arī brauc pēc noteikumiem, vai pa tramvaja sliedēm?

Kā tur ir, āzi?

No šodienas taurējot un midžinot tālos velkos pa pretējā virziena tramvaja sliedēm. Jo mana virziena tramvajsliedes aizņemtas ar tramvaju

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti