Pamēģini Vācijā uz bāņa pa labo braukt kādam garām, vai vilkties pa kreiso, rēķins patiks, vairāk negribēsies
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pamēģini Vācijā uz bāņa pa labo braukt kādam garām, vai vilkties pa kreiso, rēķins patiks, vairāk negribēsies
Glorificēts bulšics. Kādus gadus 10 atpakaļ tā bija. Austrumu robežas atvēršana ienes korekcijas. Un, pa lielam ņemot, kādu jau arī noķer un soda.
EZ rakstīja: Pamēģini Vācijā uz bāņa pa labo braukt kādam garām, vai vilkties pa kreiso, rēķins patiks, vairāk negribēsies
Glorificēts bulšics. Kādus gadus 10 atpakaļ tā bija. Austrumu robežas atvēršana ienes korekcijas. Un, pa lielam ņemot, kādu jau arī noķer un soda.
par viena auto apsteigšanu pa labo pusi, moš ar nesodīs, pabrauc garāku gabaliņu un izpildies tā regulārāk - būsi "ne"patīkami un "ne"lēti pārsteigts...
P.S.
Un kāda velna pēc ta jārīkojas???
Mums patīk turien es kārtība tikai tāpēc, ka tur cilvēki ievēro kaut kādu noteikumu kopumu. Un tur tik labi un forši ir tieši tāpēc.
Nevar spļaujot un čurājot savā liftā panākt tīru, spožu un nesmirdošu liftu savā kāpņu telpā...
Padomā par to...
BB rakstīja:
M77 rakstīja:
Seene rakstīja:
ValdisM rakstīja:
BB rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Un galu galā, nav jau grūti apbraukt kādu lēnaku pa pirmo joslu
SUPER apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotas vietas, lieliska izpratne par drošu braukšanu.
Bet vai tad drošāk ir pielipt tam lēnbraucējam pie pakaļas, midžināt likturus, pīpināt un gaidīt kad viņš pārkārtosies?
Diez vai....
"Diez vai..." vispār esi lasījis CSN. Apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotām vietām ir AIZLIEGTS!
Labāk pats palasi CSN 127. punktu - tas aizliegums attiecas uz vienā utp joslā braucošajiem.
Pamēģini Vācijā uz bāņa pa labo braukt kādam garām, vai vilkties pa kreiso, rēķins patiks, vairāk negribēsies
Pie mums ar to netikt galā, kamēr +20 ir noziegums, bet vilkties pa kreiso, taisīt aiz sevis kilometrīgu rindu, nepalaižot garām, speist uz gāzi, kad apdzen nekad netiek sodīts,
Un kas par to draud Zimbabvē?
Kāds sakars Vācijai ar LV CSN?
Seene rakstīja:
ValdisM rakstīja:
BB rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Un galu galā, nav jau grūti apbraukt kādu lēnaku pa pirmo joslu
SUPER apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotas vietas, lieliska izpratne par drošu braukšanu.
Bet vai tad drošāk ir pielipt tam lēnbraucējam pie pakaļas, midžināt likturus, pīpināt un gaidīt kad viņš pārkārtosies?
Diez vai....
"Diez vai..." vispār esi lasījis CSN. Apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotām vietām ir AIZLIEGTS!
Zinu ka aizliegts.
bet ko darīt labāpasakiet ;D
Ir trīs varianti ja kāds lēnāks brauc pa kreiso joslu:
1.Braukt aiz viņa ar drošu 50m distanci, bet tādā gadījumā tas priekšā braucējs nepārkārtosies nekad.
2.Pielipt viņa pie pakaļas, "spiest" viņam uz nerviem, betšādi braucot es apdraudu sevi un citus un riskēju palikt par vainīgu CSN ja nu tāds notiek.
3. Pabraukt lēnāk braucēju pa labo joslu. protams tas ir pret likumu, taču ja arī kreisā joslā braucējs rauj pa labi, avārijā tāpat būs vainīgs viņš (joslas maiņa), ne es.
No šiem 3 variantiem, man pieņemamākais ir trešais.
ja ir vēl kādas idejas, lūdzu padalieties, jo neko citu mans prāts nevar izdomāt
M77 rakstīja:
Kāds sakars Vācijai ar LV CSN?
Arī LV CSN nosaka, ka braukt pa 2 joslu, ja pirmā ir brīva ārpus apdzīvotām vietām nav atļauts...
ValdisM rakstīja:
Seene rakstīja:
ValdisM rakstīja:
BB rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Un galu galā, nav jau grūti apbraukt kādu lēnaku pa pirmo joslu
SUPER apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotas vietas, lieliska izpratne par drošu braukšanu.
Bet vai tad drošāk ir pielipt tam lēnbraucējam pie pakaļas, midžināt likturus, pīpināt un gaidīt kad viņš pārkārtosies?
Diez vai....
"Diez vai..." vispār esi lasījis CSN. Apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotām vietām ir AIZLIEGTS!
Zinu ka aizliegts.
bet ko darīt labāpasakiet ;D
Ir trīs varianti ja kāds lēnāks brauc pa kreiso joslu:
1.Braukt aiz viņa ar drošu 50m distanci, bet tādā gadījumā tas priekšā braucējs nepārkārtosies nekad.
2.Pielipt viņa pie pakaļas, "spiest" viņam uz nerviem, betšādi braucot es apdraudu sevi un citus un riskēju palikt par vainīgu CSN ja nu tāds notiek.
3. Pabraukt lēnāk braucēju pa labo joslu. protams tas ir pret likumu, taču ja arī kreisā joslā braucējs rauj pa labi, avārijā tāpat būs vainīgs viņš (joslas maiņa), ne es.
No šiem 3 variantiem, man pieņemamākais ir trešais.
ja ir vēl kādas idejas, lūdzu padalieties, jo neko citu mans prāts nevar izdomāt
Es ieteiktu izlasīt CSN 127. punktu:
127. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, kad tas rāda kreisā pagrieziena signālu un ir uzsācis manevru.
Un izdarīt secinājumu - ka, līdz ko tr.līdz. vairs nav "tajā pašā joslā" braucošs, tad drīksti viņu mierīgi apsteigt!
EZ rakstīja: Pamēģini Vācijā uz bāņa pa labo braukt kādam garām, vai vilkties pa kreiso, rēķins patiks, vairāk negribēsies
Glorificēts bulšics. Kādus gadus 10 atpakaļ tā bija. Austrumu robežas atvēršana ienes korekcijas. Un, pa lielam ņemot, kādu jau arī noķer un soda.
Vispār jau grūti izpildāms manevrs - jo vācijā arī TAGAD neviens nebrauc pa kreiso joslu, ja labā ir brīva. Pat uz relatīvi mazu gabaliņu pārkārtojas, kaut arī aizmugurē neviens neseko.
M77 rakstīja:
Un izdarīt secinājumu - ka, līdz ko tr.līdz. vairs nav "tajā pašā joslā" braucošs, tad drīksti viņu mierīgi apsteigt!
Laba doma. Tikai parādi kādreiz, kā tu apsteidz "tajā pašā joslā braucošu" transportlīdzekli. Pēc tavas loģikas šo punktu vispār var svītrot no CSN.
Seene rakstīja:
M77 rakstīja:
Un izdarīt secinājumu - ka, līdz ko tr.līdz. vairs nav "tajā pašā joslā" braucošs, tad drīksti viņu mierīgi apsteigt!
Laba doma. Tikai parādi kādreiz, kā tu apsteidz "tajā pašā joslā braucošu" transportlīdzekli. Pēc tavas loģikas šo punktu vispār var svītrot no CSN.
Manis pēc var svītrot, bet arī vienas joslas ietvaros var veikt apsteigšanu - ik dienas uz Valdemārenes vai Čakenes tas notiek simtiem reižu.
Vēl vairāk, tā kā šis (127. CSN punkts) attiecas uz "ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā", tad uz parastiem ceļiem, kur pa vidu ir tikai viena pārtrauktā/nepārtrauktā līnija (tātad viena josla katrā virzienā), drīkst mierīgi, nepārkāpjot CSN, apsteigt "tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi"... absurdi, bet sanāk ok pēc CSN.
1.5. apsteigšana - braukšana garām vienam vai vairākiem braucošiem transport-līdzekļiem, neiebraucot pretējā braukšanas joslā (brauktuves pusē);
Tā ka mierīgi - pa nomali, pa labo pusi..
Domāju, ka apsteigt pa labo pusi var tad, ja esi pietuvojies pa joslu, kura ir pa labi no "bremzes".
Pilsētā joslas ir vairāk un bieži vien joslu virzieni krustojumos atšķiras no taisnvirziena tāpēc pilsēta izvērtēs pēc tā, kurs tuvāk labajai malai, tam vairāk taisnības.
A likuma punkts ir pareizs, jo braucot aiz kāda, kurš brauc pa ne pirmo joslu un vēloties paiet garām pa labo pusi tiek ņemts vērā tāds fakts, ka josla pa labi ir aklajā - priekšā braucošā bremzes - aizsegtajā zonā. Un nevar droši zināt kāpēc tas "bremze" brauc pa kreiso joslu. Teorētiski tiek pieņemts, ka joslās pa labi brauc lēnāk, nekā joslās pa labi. Tāpēc pārkārtošanās pa labi var beigties ar sadursmi ar labajā joslā stāvošu vai būtiski lēnāk braucošu tr.līdzekli.
Vairāk besī cita lieta - bieži bremzes klaji ignorē un rupji pārkāpj 98. CSN punktu. Ja pirmajā joslā ir vairāk sniega, bet nav transporta līzekļu, tad kāda mārrutka pēc jābrauc pa 2. joslu uz plesenes???
M77 rakstīja: Vēl vairāk, tā kā šis (127. CSN punkts) attiecas uz "ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā", tad uz parastiem ceļiem, kur pa vidu ir tikai viena pārtrauktā/nepārtrauktā līnija (tātad viena josla katrā virzienā), drīkst mierīgi, nepārkāpjot CSN, apsteigt "tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi"... absurdi, bet sanāk ok pēc CSN.
Kur rakstīts, ka valdemārene un čakene ir ar divām joslām katrā virzienā? Ir kautkāds murgojums, ka voģilas paši var sadalīt joslās bezjoslu (principā vienas joslas) ceļu atkarībā no gabarītiem. Es neredzu iespēju neko tur dalīt, joslas pārāk šauras, un braucu pa vidu. Apsteidzēji (pokuj pa kuru pusi) var iepūst. Apzsteidzot aizķersi, maksāsi...
Palaidniex rakstīja: Domāju, ka apsteigt pa labo pusi var tad, ja esi pietuvojies pa joslu, kura ir pa labi no "bremzes".
Pilsētā joslas ir vairāk un bieži vien joslu virzieni krustojumos atšķiras no taisnvirziena tāpēc pilsēta izvērtēs pēc tā, kurs tuvāk labajai malai, tam vairāk taisnības.
A likuma punkts ir pareizs, jo braucot aiz kāda, kurš brauc pa ne pirmo joslu un vēloties paiet garām pa labo pusi tiek ņemts vērā tāds fakts, ka josla pa labi ir aklajā - priekšā braucošā bremzes - aizsegtajā zonā. Un nevar droši zināt kāpēc tas "bremze" brauc pa kreiso joslu. Teorētiski tiek pieņemts, ka joslās pa labi brauc lēnāk, nekā joslās pa labi. Tāpēc pārkārtošanās pa labi var beigties ar sadursmi ar labajā joslā stāvošu vai būtiski lēnāk braucošu tr.līdzekli.
Vairāk besī cita lieta - bieži bremzes klaji ignorē un rupji pārkāpj 98. CSN punktu. Ja pirmajā joslā ir vairāk sniega, bet nav transporta līzekļu, tad kāda mārrutka pēc jābrauc pa 2. joslu uz plesenes???
A kāda mārrutka pēc būtu jāpiš auto pa pirmās joslas bedrēm vai netīrīto sniegu?
Gauss rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Domāju, ka apsteigt pa labo pusi var tad, ja esi pietuvojies pa joslu, kura ir pa labi no "bremzes".
Pilsētā joslas ir vairāk un bieži vien joslu virzieni krustojumos atšķiras no taisnvirziena tāpēc pilsēta izvērtēs pēc tā, kurs tuvāk labajai malai, tam vairāk taisnības.
A likuma punkts ir pareizs, jo braucot aiz kāda, kurš brauc pa ne pirmo joslu un vēloties paiet garām pa labo pusi tiek ņemts vērā tāds fakts, ka josla pa labi ir aklajā - priekšā braucošā bremzes - aizsegtajā zonā. Un nevar droši zināt kāpēc tas "bremze" brauc pa kreiso joslu. Teorētiski tiek pieņemts, ka joslās pa labi brauc lēnāk, nekā joslās pa labi. Tāpēc pārkārtošanās pa labi var beigties ar sadursmi ar labajā joslā stāvošu vai būtiski lēnāk braucošu tr.līdzekli.
Vairāk besī cita lieta - bieži bremzes klaji ignorē un rupji pārkāpj 98. CSN punktu. Ja pirmajā joslā ir vairāk sniega, bet nav transporta līzekļu, tad kāda mārrutka pēc jābrauc pa 2. joslu uz plesenes???
A kāda mārrutka pēc būtu jāpiš auto pa pirmās joslas bedrēm vai netīrīto sniegu?
Interesanti gan - ko tu tur muģila vari safist?
Es miliču vieta vienkārši stāvētu un bezierunas veidā rakstītu protokolus. Kāds tur sliktais segums, itīpaši ziemā???
Ziemā vispār viss ir slikti
No Siguldas līdz sēnītei visādi bremzes ar baudāmiem 34,7 km/h velkās pa kreiso joslu. KAKOVA HRENA???
Ar tādu ātrumu var mierīgi braukt arī pa pirmo joslu un neko nesačakarēt, pie reizes iemācīies braukt pa 2 cm biezu sniegu
Gauss rakstīja:
M77 rakstīja: Vēl vairāk, tā kā šis (127. CSN punkts) attiecas uz "ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā", tad uz parastiem ceļiem, kur pa vidu ir tikai viena pārtrauktā/nepārtrauktā līnija (tātad viena josla katrā virzienā), drīkst mierīgi, nepārkāpjot CSN, apsteigt "tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi"... absurdi, bet sanāk ok pēc CSN.
Kur rakstīts, ka valdemārene un čakene ir ar divām joslām katrā virzienā? Ir kautkāds murgojums, ka voģilas paši var sadalīt joslās bezjoslu (principā vienas joslas) ceļu atkarībā no gabarītiem. Es neredzu iespēju neko tur dalīt, joslas pārāk šauras, un braucu pa vidu. Apsteidzēji (pokuj pa kuru pusi) var iepūst. Apzsteidzot aizķersi, maksāsi...
Kāpēc tu to man jautā? Es to nekur netiku apgalvojis. Citēšu sevi - šīs ielas pieminēju kā piemēru, kur "vienas joslas ietvaros var veikt apsteigšanu".
Palaidniex rakstīja:
Ziemā vispār viss ir slikti
No Siguldas līdz sēnītei visādi bremzes ar baudāmiem 34,7 km/h velkās pa kreiso joslu. KAKOVA HRENA???
Ar tādu ātrumu var mierīgi braukt arī pa pirmo joslu un neko nesačakarēt, pie reizes iemācīies braukt pa 2 cm biezu sniegu
Šorīt kā reiz no Siguldas uz Rīgu braucu pa pirmo joslu ar "baudāmiem" 80-85 km/h - nav ne vainas (pāris bedres vairāk kā otrajā). Nevienu uz 34,7 gan nesatiku.
M77 rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Ziemā vispār viss ir slikti
No Siguldas līdz sēnītei visādi bremzes ar baudāmiem 34,7 km/h velkās pa kreiso joslu. KAKOVA HRENA???
Ar tādu ātrumu var mierīgi braukt arī pa pirmo joslu un neko nesačakarēt, pie reizes iemācīies braukt pa 2 cm biezu sniegu
Šorīt kā reiz no Siguldas uz Rīgu braucu pa pirmo joslu ar "baudāmiem" 80-85 km/h - nav ne vainas (pāris bedres vairāk kā otrajā). Nevienu uz 34,7 gan nesatiku.
Nu par 34,8 mazliet jau pārspīlēju, bet ne reizi vien tur tādi bailīgie otrajā joslā mēdz gadīties, kuriem bail braukt...
Gauss rakstīja:
A kāda mārrutka pēc būtu jāpiš auto pa pirmās joslas bedrēm vai netīrīto sniegu?
Nu ja - latvieša cienīga loģika. Pa bedrēm ir jābrauc citiem, tas ne ka, es pārkāpju CSN...
Seene rakstīja:
Gauss rakstīja:
A kāda mārrutka pēc būtu jāpiš auto pa pirmās joslas bedrēm vai netīrīto sniegu?
Nu ja - latvieša cienīga loģika. Pa bedrēm ir jābrauc citiem, tas ne ka, es pārkāpju CSN...
Noteikumos ir arī punkts par laika un ceļa apstākļiem atbilsotšu ātrumu.
Gauss rakstīja:
Seene rakstīja:
Gauss rakstīja:
A kāda mārrutka pēc būtu jāpiš auto pa pirmās joslas bedrēm vai netīrīto sniegu?
Nu ja - latvieša cienīga loģika. Pa bedrēm ir jābrauc citiem, tas ne ka, es pārkāpju CSN...
Noteikumos ir arī punkts par laika un ceļa apstākļiem atbilsotšu ātrumu.
Un ko tas nozīmē? Tev šķiet, ka ātrums atbilstošs laika apstākļirem ļauj:
a) braukt pa otro joslu, kad pirmā brīva
b) braukt pa pretējo kustības joslu un nikni visiem taurēt lai dod man ceļu
c) veikt bezmaksas pagriezienus, kuri citkārt ir aizliegt.
utt.
Laikam ir mirkļa vājumi, diagnozes, neārstējamība un gausa sindroms...
Seene rakstīja:
Gauss rakstīja:
A kāda mārrutka pēc būtu jāpiš auto pa pirmās joslas bedrēm vai netīrīto sniegu?
Nu ja - latvieša cienīga loģika. Pa bedrēm ir jābrauc citiem, tas ne ka, es pārkāpju CSN...
Pamodelēsim situāciju:
piem. es braucu ar 95km/h pa otro joslu (jo pirmā ir bedraina,) tad priekš kam man pārkārtoties uz pirmo bedraino, tikai tādēļ ka kāds ātrāks brauc aiz manis?? Sanāk ka man jālauž savs auto tādēļ ka arī kāds cits vēl vēlas pārkpat CSN.
Būtībā mēs abi pārkāpjam CSN -es braucu neievērojot izkārtojumu uz joslām, kāds cits pārsniedz ātrumu.
Kuram no mums ir taisnība?
Kura pārkāpumam ir prioritāte?
Seene rakstīja:
Gauss rakstīja:
A kāda mārrutka pēc būtu jāpiš auto pa pirmās joslas bedrēm vai netīrīto sniegu?
Nu ja - latvieša cienīga loģika. Pa bedrēm ir jābrauc citiem, tas ne ka, es pārkāpju CSN...
un vispār ,cilvēkiem, kuri mašīnā lej kreiso degvielu un nemaksā ceļu labošanai nepieciešamo akcīzes nodokli, nav nekādu morālu tiesību prasīt, lai citi , kuri degvielu pērk godīgi, lauztu savu mašīnu pa nesaremontētām joslām, kuru labošanai biķin pietrūkst akcīzes nodokļa ieņēmumu
Palaidniex rakstīja:
Gauss rakstīja:
Seene rakstīja:
Gauss rakstīja:
A kāda mārrutka pēc būtu jāpiš auto pa pirmās joslas bedrēm vai netīrīto sniegu?
Nu ja - latvieša cienīga loģika. Pa bedrēm ir jābrauc citiem, tas ne ka, es pārkāpju CSN...
Noteikumos ir arī punkts par laika un ceļa apstākļiem atbilsotšu ātrumu.
Un ko tas nozīmē? Tev šķiet, ka ātrums atbilstošs laika apstākļirem ļauj:
a) braukt pa otro joslu, kad pirmā brīva
b) braukt pa pretējo kustības joslu un nikni visiem taurēt lai dod man ceļu
c) veikt bezmaksas pagriezienus, kuri citkārt ir aizliegt.
utt.
Laikam ir mirkļa vājumi, diagnozes, neārstējamība un gausa sindroms...
Labāk pieturēsimies pie CSN, tava slimības vēsture lai paliek tavā ziņā...
p.s. ātrums atbilsotšs laika apstākļiem arī ļauj braukt atbilstoši laika apstākļiem... tie ir noteikumi, nevis filosofiski apcerējumi par tēmu...
Ziema un idiņi