Nu būs tādi braucēji, ar to jāsamierinās, vai varbūt tev padomā kāds mehānisms kā tādus braucējus uz ceļa neizlaist. Dienā nobraucu diezgan pulk un tāpat nākas sastapties ar tiem izteikti lēnajiem braucējiem, bet galamērķi sasniedzu tāpat. Nu bišku ātrāk, bišku vēlāk. Galvenais mieru, tikai mieru, nervu šūnas taču neatjaunojas.
Ja daudzās citās valstīs šādi izteikti lēnāk braucēji ir ievērojami mazāk - tātad var ar to kaut kā tikt galā. Iespējams jādara kā igaunijā, ja gribi dabūt pilnās tiesības ir jāliek eksāmens par iekļaušanos plūsmā un ekstremālā vadīšana. Un jāapjēdz kādas sekas ir braukt pārāk lēni...
VWfans rakstīja:
Nē, viss OK. Es braucu ar 77 km/h tur, kur ir atdalītas brauktuves un ar 70 km/h tur, kur viena josla katrā virzienā.
Paskatieties, kādas var būt sekas, ja brauc par ātru:
www.tvnet.lv/...
Njāaaa.
Bet tik pat iespējams ka tur brauca kāds fans kvadrātā, kurš brauca ar satraucošiem un andrenalīnu uzvārošioem 49,3 km/k un kura nevajadzīgā apzdzīšana ar nenormālajem 70,2 km/h noveda pe šāda iznākuma...
Padomā arīi par to.
Uz ceļa, ja gribi, lai Tevi ciena ir kaut mazlieit jācieina arī citi. Tas attiecas ne tikai uz skrējējiem, bet arī uz gribētājieim savu mašīnu stumt pa ideāli notīrītas šosejas vidu...
VWfans rakstīja: Šo pēcpusdien braucu no Rīgas uz Jelgavu un apsteidzu trīs ar 60-70 km/h braucošus vieglo automašīnu vadītājus. Viena no tām mašīnām bija jaunā, modernā, ērtā Opel-Insignia.
rokas pēc šiem kamikadzes izgājieniem tagad netrīc?
Nē, viss OK. Es braucu ar 77 km/h tur, kur ir atdalītas brauktuves un ar 70 km/h tur, kur viena josla katrā virzienā.
Paskatieties, kādas var būt sekas, ja brauc par ātru:
www.tvnet.lv/...
pļā... izskatās, ka tas fofāgens tur bija ieskrējies līdz cienījamiem un baudāmiem 53 km/h
Nu būs tādi braucēji, ar to jāsamierinās, vai varbūt tev padomā kāds mehānisms kā tādus braucējus uz ceļa neizlaist. Dienā nobraucu diezgan pulk un tāpat nākas sastapties ar tiem izteikti lēnajiem braucējiem, bet galamērķi sasniedzu tāpat. Nu bišku ātrāk, bišku vēlāk. Galvenais mieru, tikai mieru, nervu šūnas taču neatjaunojas.
Ja daudzās citās valstīs šādi izteikti lēnāk braucēji ir ievērojami mazāk - tātad var ar to kaut kā tikt galā. Iespējams jādara kā igaunijā, ja gribi dabūt pilnās tiesības ir jāliek eksāmens par iekļaušanos plūsmā un ekstremālā vadīšana. Un jāapjēdz kādas sekas ir braukt pārāk lēni...
VWfans rakstīja:
Nē, viss OK. Es braucu ar 77 km/h tur, kur ir atdalītas brauktuves un ar 70 km/h tur, kur viena josla katrā virzienā.
Paskatieties, kādas var būt sekas, ja brauc par ātru:
www.tvnet.lv/...
Njāaaa.
Bet tik pat iespējams ka tur brauca kāds fans kvadrātā, kurš brauca ar satraucošiem un andrenalīnu uzvārošioem 49,3 km/k un kura nevajadzīgā apzdzīšana ar nenormālajem 70,2 km/h noveda pe šāda iznākuma...
Padomā arīi par to.
Uz ceļa, ja gribi, lai Tevi ciena ir kaut mazlieit jācieina arī citi. Tas attiecas ne tikai uz skrējējiem, bet arī uz gribētājieim savu mašīnu stumt pa ideāli notīrītas šosejas vidu...
Arī braukšanas kultūra kā tāda šajās valstīs ir krietni augstākā līmenī. Mums līdz tam vēl oi, oi, oij. Nez cik tuvā vai tālā nākotnē pie mums visi pārvietosies tādā smukā rindiņā uz tiem 80, 90 km/h?
VWfans rakstīja: Šo pēcpusdien braucu no Rīgas uz Jelgavu un apsteidzu trīs ar 60-70 km/h braucošus vieglo automašīnu vadītājus. Viena no tām mašīnām bija jaunā, modernā, ērtā Opel-Insignia.
rokas pēc šiem kamikadzes izgājieniem tagad netrīc?
Nē, viss OK. Es braucu ar 77 km/h tur, kur ir atdalītas brauktuves un ar 70 km/h tur, kur viena josla katrā virzienā.
Paskatieties, kādas var būt sekas, ja brauc par ātru:
www.tvnet.lv/...
Un kur bija problēma braukt ar cienījamiem vismaz 95km/h? Vai uz ceļa bija vairāk kā 10 cm sniega? Zinu, ka Tev ir labas ziemas riepas - kur problēma?
Fan. Nu pie braukšanas kultūras pieder arī ir braukt tā, lai iespējami mazāk traucētu citiem satiksmes dalībniekiem, jo ar viņi grib braukt. Pamainīt joslas, lai ivieglāk ieikļauties plūsmā, palaist garām, ja aiz tevis rinda, necirst priekšā kādam, kurš ātrāk brauc, nespraukties garām rindai, neieslēgt kreiso pagriezienu reizē ar zaļo signālu...
Arī pārāk lēna vilkšanās un pārāka baile trauce citiem. Dieimžēl no 50 braucējiem ~45 brauc +/- vienādi un respēktē citus pārējie 5 ir 3 lidotāji un 2 neglābjami bremzes.
Kāpēc tiem 45 ir jārēķinās ar šiem 5 vairāk nekā viņi rēķiinās ar tiem 45???
Manas Merivas nobraukums 2010.gadā - 24559 km. Šodien atbraucu uz Ziemeļvidzemi sagaidīt Jauno gadu. Brauciens bija patīkams. Spilgtākie auto, ko apsteidzu - jaunais Ford-Focus un Nissan-Qashqai. Spilgtākie auto, kas apdzina mani - Volvo-850, Mercedes-A klase jaunais modelis, Chrysler Grand Voyager, Audi-80 B4. Laimīgu Jauno gadu!
Palaidniex rakstīja: Un vēl - Klau, bet mācīies braukt var un vajag ne tikai braucot ikdienas satiksmē. Drīkst arī aizbraukt uz nomaļāku vietu un papildus ĀRPUS SATIKSMES pamācīties un saprast savu auto.
Es neesmu pieskaitāms ne Tuvu pie lidotājiem!
Ja pa priekšu vārda vistiešākajā nozīmē velkās auto uz 70 un uz katru pretīmbraucēju BŪTISKI piebremzē, tad tas nav normāli, jo uz slidena ceļa šis cilvēks sarausta plūsmas ātrumu un kā reizi šāda - tik strauja piebremzēšana var samest šī vēl nedrošā iesācēja vadīo transporta līdzekli.
Es neesmu pieskaitāms ne Tuvu pie lidotājiem!
Es nesaku, ka visi ir asi un man vēl oi cik daudz jāmācās braukt, bet cienīsim tad citus, ja aiz Tevis rodas gara rinda ar mašīnām, tikai tāpēc, ka tev Vasaras riepas, mašīna par platu, tad esi tik laipns un pa laikam iebrauc ceļmalas tankštellē un palaid garām tos, kuri var, grib spēj mazliet ātrāk kustēties. Es saprotu, ja cilvēks brauc +/- ar plūsmas ātrumu, bet kad meistarība ir par mazu un tas ir -20 līdz -30 zem plūsmas ātruma, tad tā nav īštā vieta un laiks kur mācīies braukt.
Un tomēr ir vērts ņēmt vērā šādas rekomendācijas -> www.tvnet.lv/...
Pie kam Kur no Siguldas šodeja pārvēršas par 4 joslu šoseju ar sadalošo joslu īdz apmēram Sēnītei pilnīgi visi brauc pa otro joslu. Kāpēc??? Tiem, kuri brauc mazliet ātrāk jātiek garām pa pirmo joslu. Un vienalga - tur pa to 2. joslu brauc arī tādi, kuri reāli brauc uz 50...
otrajai joslai līdz sēnītei tur ir labāks segums, pēc sēnītes atkal pirmajai joslai ir labāks segums.
Es nevienam nevaru pārmest braukšanu pa otro joslu ja tai ir labāks segums ( ne jau es viņu mašīnas uzturu un remontēju, tāpēc arī nevaru prasīt pārējiem vadītājiem braukt pa bedrēm)
Un galu galā, nav jau grūti apbraukt kādu lēnaku pa pirmo joslu
SUPER apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotas vietas, lieliska izpratne par drošu braukšanu.
Palaidniex rakstīja: Un vēl - Klau, bet mācīies braukt var un vajag ne tikai braucot ikdienas satiksmē. Drīkst arī aizbraukt uz nomaļāku vietu un papildus ĀRPUS SATIKSMES pamācīties un saprast savu auto.
Es neesmu pieskaitāms ne Tuvu pie lidotājiem!
Ja pa priekšu vārda vistiešākajā nozīmē velkās auto uz 70 un uz katru pretīmbraucēju BŪTISKI piebremzē, tad tas nav normāli, jo uz slidena ceļa šis cilvēks sarausta plūsmas ātrumu un kā reizi šāda - tik strauja piebremzēšana var samest šī vēl nedrošā iesācēja vadīo transporta līdzekli.
Es neesmu pieskaitāms ne Tuvu pie lidotājiem!
Es nesaku, ka visi ir asi un man vēl oi cik daudz jāmācās braukt, bet cienīsim tad citus, ja aiz Tevis rodas gara rinda ar mašīnām, tikai tāpēc, ka tev Vasaras riepas, mašīna par platu, tad esi tik laipns un pa laikam iebrauc ceļmalas tankštellē un palaid garām tos, kuri var, grib spēj mazliet ātrāk kustēties. Es saprotu, ja cilvēks brauc +/- ar plūsmas ātrumu, bet kad meistarība ir par mazu un tas ir -20 līdz -30 zem plūsmas ātruma, tad tā nav īštā vieta un laiks kur mācīies braukt.
Un tomēr ir vērts ņēmt vērā šādas rekomendācijas -> www.tvnet.lv/...
Pie kam Kur no Siguldas šodeja pārvēršas par 4 joslu šoseju ar sadalošo joslu īdz apmēram Sēnītei pilnīgi visi brauc pa otro joslu. Kāpēc??? Tiem, kuri brauc mazliet ātrāk jātiek garām pa pirmo joslu. Un vienalga - tur pa to 2. joslu brauc arī tādi, kuri reāli brauc uz 50...
otrajai joslai līdz sēnītei tur ir labāks segums, pēc sēnītes atkal pirmajai joslai ir labāks segums.
Es nevienam nevaru pārmest braukšanu pa otro joslu ja tai ir labāks segums ( ne jau es viņu mašīnas uzturu un remontēju, tāpēc arī nevaru prasīt pārējiem vadītājiem braukt pa bedrēm)
Un galu galā, nav jau grūti apbraukt kādu lēnaku pa pirmo joslu
SUPER apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotas vietas, lieliska izpratne par drošu braukšanu.
Tu piedāvā pārlekt sadalošo joslu, barjeru un ziemā arī kupenu lai apsteigtu pa kreiso pusi?
Praktiski arī paskatoties kas notiek uz jūrmalenes-ja brauc ar kruīzu ar 100-110 tad vismazāk traucēkļu ir pirmajā joslā.
Un kurš ir vairāk vainīgs-tas kurš ārpus apdzīvotas vietas nebrauc pēc iespējas tuvāk brauktuves labajai malai vai tas kurš pa labo pusi apsteidz.
Vairāk vainīgs 100% būs tas, kurš ārpus apdzīvotām vietām brauc pa kreiso joslu. Interesanti, kā gan citādi, ja ne pa labo joslu lai tiek tādam tirliņam garām?...
kasinsh79 rakstīja: Vairāk vainīgs 100% būs tas, kurš ārpus apdzīvotām vietām brauc pa kreiso joslu. Interesanti, kā gan citādi, ja ne pa labo joslu lai tiek tādam tirliņam garām?...
tas skaidrs, ka bieži savādāk nevar...
Bet kāpēc tie, kas sakās tiesīgi braukt kā citi tikai tiesīgi to darīt lēnāk pa visiem un pa iebraukto otro joslu, nepamēģina ar vēl lēnāku ātrumu (daudz drošāku tā teikt) pabraukt pa to pirmo joslu, iegū tādējādi cik necik priekšstatu kā ir braukt ziemā pa ne tik notīrīu ceļu?
Palaidniex rakstīja: Un vēl - Klau, bet mācīies braukt var un vajag ne tikai braucot ikdienas satiksmē. Drīkst arī aizbraukt uz nomaļāku vietu un papildus ĀRPUS SATIKSMES pamācīties un saprast savu auto.
Es neesmu pieskaitāms ne Tuvu pie lidotājiem!
Ja pa priekšu vārda vistiešākajā nozīmē velkās auto uz 70 un uz katru pretīmbraucēju BŪTISKI piebremzē, tad tas nav normāli, jo uz slidena ceļa šis cilvēks sarausta plūsmas ātrumu un kā reizi šāda - tik strauja piebremzēšana var samest šī vēl nedrošā iesācēja vadīo transporta līdzekli.
Es neesmu pieskaitāms ne Tuvu pie lidotājiem!
Es nesaku, ka visi ir asi un man vēl oi cik daudz jāmācās braukt, bet cienīsim tad citus, ja aiz Tevis rodas gara rinda ar mašīnām, tikai tāpēc, ka tev Vasaras riepas, mašīna par platu, tad esi tik laipns un pa laikam iebrauc ceļmalas tankštellē un palaid garām tos, kuri var, grib spēj mazliet ātrāk kustēties. Es saprotu, ja cilvēks brauc +/- ar plūsmas ātrumu, bet kad meistarība ir par mazu un tas ir -20 līdz -30 zem plūsmas ātruma, tad tā nav īštā vieta un laiks kur mācīies braukt.
Un tomēr ir vērts ņēmt vērā šādas rekomendācijas -> www.tvnet.lv/...
Pie kam Kur no Siguldas šodeja pārvēršas par 4 joslu šoseju ar sadalošo joslu īdz apmēram Sēnītei pilnīgi visi brauc pa otro joslu. Kāpēc??? Tiem, kuri brauc mazliet ātrāk jātiek garām pa pirmo joslu. Un vienalga - tur pa to 2. joslu brauc arī tādi, kuri reāli brauc uz 50...
otrajai joslai līdz sēnītei tur ir labāks segums, pēc sēnītes atkal pirmajai joslai ir labāks segums.
Es nevienam nevaru pārmest braukšanu pa otro joslu ja tai ir labāks segums ( ne jau es viņu mašīnas uzturu un remontēju, tāpēc arī nevaru prasīt pārējiem vadītājiem braukt pa bedrēm)
Un galu galā, nav jau grūti apbraukt kādu lēnaku pa pirmo joslu
SUPER apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotas vietas, lieliska izpratne par drošu braukšanu.
Bet vai tad drošāk ir pielipt tam lēnbraucējam pie pakaļas, midžināt likturus, pīpināt un gaidīt kad viņš pārkārtosies?
Un galu galā, nav jau grūti apbraukt kādu lēnaku pa pirmo joslu
SUPER apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotas vietas, lieliska izpratne par drošu braukšanu.
Bet vai tad drošāk ir pielipt tam lēnbraucējam pie pakaļas, midžināt likturus, pīpināt un gaidīt kad viņš pārkārtosies?
Diez vai....
"Diez vai..." vispār esi lasījis CSN. Apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotām vietām ir AIZLIEGTS!
Labāk pats palasi CSN 127. punktu - tas aizliegums attiecas uz vienā utp joslā braucošajiem.
Pamēģini Vācijā uz bāņa pa labo braukt kādam garām, vai vilkties pa kreiso, rēķins patiks, vairāk negribēsies
Pie mums ar to netikt galā, kamēr +20 ir noziegums, bet vilkties pa kreiso, taisīt aiz sevis kilometrīgu rindu, nepalaižot garām, speist uz gāzi, kad apdzen nekad netiek sodīts,
Pamēģini Vācijā uz bāņa pa labo braukt kādam garām, vai vilkties pa kreiso, rēķins patiks, vairāk negribēsies
Pie mums ar to netikt galā, kamēr +20 ir noziegums, bet vilkties pa kreiso, taisīt aiz sevis kilometrīgu rindu, nepalaižot garām, speist uz gāzi, kad apdzen nekad netiek sodīts,
kasinsh79 rakstīja: Vairāk vainīgs 100% būs tas, kurš ārpus apdzīvotām vietām brauc pa kreiso joslu. Interesanti, kā gan citādi, ja ne pa labo joslu lai tiek tādam tirliņam garām?...
tas skaidrs, ka bieži savādāk nevar...
Bet kāpēc tie, kas sakās tiesīgi braukt kā citi tikai tiesīgi to darīt lēnāk pa visiem un pa iebraukto otro joslu, nepamēģina ar vēl lēnāku ātrumu (daudz drošāku tā teikt) pabraukt pa to pirmo joslu, iegū tādējādi cik necik priekšstatu kā ir braukt ziemā pa ne tik notīrīu ceļu?
LV tādu ceļu ir tikai kādi 0,5%. Kas der uz jūrmalenes un vēl šur tur, tas neder pa pārējiem ceļiem. Ja kādam problemātiski pabraukt pa tiem vairākjoslu ceļiem, tad pārējā Latvija jāaizmirst!!!
kasinsh79 rakstīja: Vairāk vainīgs 100% būs tas, kurš ārpus apdzīvotām vietām brauc pa kreiso joslu. Interesanti, kā gan citādi, ja ne pa labo joslu lai tiek tādam tirliņam garām?...
tas skaidrs, ka bieži savādāk nevar...
Bet kāpēc tie, kas sakās tiesīgi braukt kā citi tikai tiesīgi to darīt lēnāk pa visiem un pa iebraukto otro joslu, nepamēģina ar vēl lēnāku ātrumu (daudz drošāku tā teikt) pabraukt pa to pirmo joslu, iegū tādējādi cik necik priekšstatu kā ir braukt ziemā pa ne tik notīrīu ceļu?
LV tādu ceļu ir tikai kādi 0,5%. Kas der uz jūrmalenes un vēl šur tur, tas neder pa pārējiem ceļiem. Ja kādam problemātiski pabraukt pa tiem vairākjoslu ceļiem, tad pārējā Latvija jāaizmirst!!!
Klau - druknais1, tad jau nebūtu jābū nekādām problēmām čunčināt ar baudāmajiem 29,2 vai elpu aizraujošajiem 37,3 km/h pa to pirmo joslu, saskaņā ar CSN, ja jau pārējā laikā tiek braukts pa atlikušajiem 99,5% ceļu, kuros nav vairāk par 1 joslu katrā virzienā?
Ziema un idiņi