WALA rakstīja:
Yetti rakstīja:
vasarā, karstākā dienā, tukšgaitā ieslēdzoties kondiškas kompresoram, nedaudz, bet ceļas motora apgriezieni, to pat nemotoram var manīt... lielajiem amerikāņu džipiem dzesēšanas aģenta caurules ir izvilktas ne tikai uz priekšējo paneli, bet atsevišķa maģistrāle iet uz aizmuguri, lai visu to sistēmu spētu dzesēt ir visai jaudīgs kompresors vajadzīgs...
NU es varu saprast kaut kādiem Suburban tipa "laineriem" kur ir mega telpa jādzesē + karstošo virsmu da uhja, bet princips/priekšstats kā tāds ka VAJAG mega kompresoru ir aplams, izņemot ja kāds grasās uzrīkot privāto "Arktiku" salonā. Caurmērā dzesējamā telpa ir ļoti maza, un normāli cilvēki arī nepārspīlē ar dzesēšanu, vismaz mūsu platuma grādos. Esmu bijis arī siltākās + mitrākās vietās kur kondiķis droši ka norij vismaz +20% no degvielas, bet nu tad man tas neraustīja.
tirgus ta bija tieši par lielajiem amerikāņu džipiem... un man nav priekšstata, ka VAJAG megakompresoru...
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...