Jauns vai vecs auto?

taaneko Reģ.: 30.07.2008

Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...

 
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

rudens68 rakstīja:

Slinkais rakstīja: sheit sedoshie laikam nekad nabrauks ar premium.. pat ne ar 10 gadiigu jo tas tachu neesot lietderiigi

Par to 10 gadīgu premium ... kaut kur reiz manīju diskusiju par lietotu auto izmaksām un par visnelietderīgāko kā reiz tika atdzīts kā reiz premium autiņš sākot no kādi 5 gadi . Vispār jau nerunājot par tīri tehniskām izmaksām , manuprāt pastulbi izskatās , finansiāli paknapam ļautiņam sēdēt vecā limuzīnā . Kad vēl braucu ar gāzi ,tad vienā gāzes uzpildes tankā ( pie ELVI veikala Jelgavā ) gāzes uzpildes operators bija nopircis A8 4,2 ........

un kas? tas a8 ar gazi ir varen baudaams auto. benzina ekvivalentaa pateree ap 10l to pashu pateree Gets, visadi renji un neskaitami suudi ak jaa, japiemin ka arii cena tiem getsiem un reniem buus lielaaka, un uztureshana ir aptuveni vienaada ja vien nebrauz Mooleru. cerams ka sajutas nav jaraksturo braucot ar suudu vai premium? nu ok, tas ir bik galejiibaa, bet nu paskatiisiniem vismaz uz biznes klasi, a6, 5er.. neesmu neekads bagaats, bet nu neredzu sevi tajos letajos kramos sezham.

Tas puisis tik varēja atļauties dažus kilometrus no mājām līdz gāzes tankam atbraukt ,par gāzes iekārtas likšanu nerunāja .

rgcwtxkmt9729w9 Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Man taa plastmasa nav jaalaiza, taapeec taas miikstums, cietums vai citas iipashiibas nav buutiskas.

Šis, laikam, ir visu laiku agresīvākais VWfana komentārs!

Vai tik nebija kaut ko lietojis?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: kruīzs traucē iesipt sani -tā višš i taxšto fana alerģija pret kruīzu ir saprotama bēēt A/C arī dara gauži extra degvielas mililitros uz 100km ??!!

Kā tieši kruīzs traucē iesipt sani??? Ja nu vienīgi ar to, ka nav pieejams, ja motoram nav pietiekama jaudas rezerve - kas pats par sevi jau ir sipšanu noliedzošs fakts. Bet ja ir, tad vismaz manuālās kārbas gadījumā degvielas patēriņš kā reiz samazinās salīdzinājumā ar nevienmērīgu braukšanu. nezinu, kā automātiem...

Un A/C darīšana gauži arī ir tikai nemotoriem. Manam auto vispār nav manāma patēriņa starpība braucot ar/bez kondicioniera.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

rgcwtxkmt9729w9 rakstīja:

VWfans rakstīja: Man taa plastmasa nav jaalaiza, taapeec taas miikstums, cietums vai citas iipashiibas nav buutiskas.

Šis, laikam, ir visu laiku agresīvākais VWfana komentārs!

Vai tik nebija kaut ko lietojis?

Nupat atcerējos filmu "Maska" ar Džimu Keriju...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

rgcwtxkmt9729w9 rakstīja:

VWfans rakstīja: Man taa plastmasa nav jaalaiza, taapeec taas miikstums, cietums vai citas iipashiibas nav buutiskas.

Šis, laikam, ir visu laiku agresīvākais VWfana komentārs!

Vai tik nebija kaut ko lietojis?

Tieši to pašu padomāju .

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

TDIOTS rakstīja: kruīzs traucē iesipt sani -tā višš i taxšto fana alerģija pret kruīzu ir saprotama bēēt A/C arī dara gauži extra degvielas mililitros uz 100km ??!!

Kā tieši kruīzs traucē iesipt sani??? Ja nu vienīgi ar to, ka nav pieejams, ja motoram nav pietiekama jaudas rezerve - kas pats par sevi jau ir sipšanu noliedzošs fakts. Bet ja ir, tad vismaz manuālās kārbas gadījumā degvielas patēriņš kā reiz samazinās salīdzinājumā ar nevienmērīgu braukšanu. nezinu, kā automātiem...

Un A/C darīšana gauži arī ir tikai nemotoriem. Manam auto vispār nav manāma patēriņa starpība braucot ar/bez kondicioniera.

Mythbusteros testēja kā reiz kaut kādus milzonīgus amerikāņu džipus un konstatēja, ka starpība tomēr ir ievērojama un par sliktu A/C

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja:

Seene rakstīja:

TDIOTS rakstīja: kruīzs traucē iesipt sani -tā višš i taxšto fana alerģija pret kruīzu ir saprotama bēēt A/C arī dara gauži extra degvielas mililitros uz 100km ??!!

Kā tieši kruīzs traucē iesipt sani??? Ja nu vienīgi ar to, ka nav pieejams, ja motoram nav pietiekama jaudas rezerve - kas pats par sevi jau ir sipšanu noliedzošs fakts. Bet ja ir, tad vismaz manuālās kārbas gadījumā degvielas patēriņš kā reiz samazinās salīdzinājumā ar nevienmērīgu braukšanu. nezinu, kā automātiem...

Un A/C darīšana gauži arī ir tikai nemotoriem. Manam auto vispār nav manāma patēriņa starpība braucot ar/bez kondicioniera.

Mythbusteros testēja kā reiz kaut kādus milzonīgus amerikāņu džipus un konstatēja, ka starpība tomēr ir ievērojama un par sliktu A/C

Laikam esmu to redzējis .Ja tas ir raidījums kur ar džipiem pa stadionu apļoja , vienā gadījumā ar atvērtu logu un otrā ar ieslēgtu kondicionieri .

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

anonimikis rakstīja:

Mythbusteros testēja kā reiz kaut kādus milzonīgus amerikāņu džipus un konstatēja, ka starpība tomēr ir ievērojama un par sliktu A/C

Laikam esmu to redzējis .Ja tas ir raidījums kur ar džipiem pa stadionu apļoja , vienā gadījumā ar atvērtu logu un otrā ar ieslēgtu kondicionieri .

Hmm, diezgan dīvaini, jo salīdzinoši ar logu vaļā autosam vajadzēja būt jūtami lielākam degvielas patēriņam, nevis ar kondiķi, ar kondiķi moš + 1 litrs/100km. Ar savu 1,6 litri dampi vasarā braucot - zini neteiktu ka būtu pamanījis starpību patēriņā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Esmu noveerojis, ka kondicioniera lietoshana degvielas pateerinju kaut cik buutiski palielina tikai tad, ja ir karsts un prasaas ventilaacijai likt otro aatrumu. Bet manam auto pieaugums nav liels - tikai 0,3-0,4 litri degvielas uz 100 km jeb apmeeram 6-8%.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Esmu noveerojis, ka kondicioniera lietoshana degvielas pateerinju kaut cik buutiski palielina tikai tad, ja ir karsts un prasaas ventilaacijai likt otro aatrumu. Bet manam auto pieaugums nav liels - tikai 0,3-0,4 litri degvielas uz 100 km jeb apmeeram 6-8%.

Veseli 5 santīmi uz 100 km...

Ak jā, labrīt... Reibumu izgulēji? Kauns par vakardienas uzvedību nav?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

VWfans rakstīja: Esmu noveerojis, ka kondicioniera lietoshana degvielas pateerinju kaut cik buutiski palielina tikai tad, ja ir karsts un prasaas ventilaacijai likt otro aatrumu. Bet manam auto pieaugums nav liels - tikai 0,3-0,4 litri degvielas uz 100 km jeb apmeeram 6-8%.

Veseli 5 santīmi uz 100 km...

Ak jā, labrīt... Reibumu izgulēji? Kauns par vakardienas uzvedību nav?

Gribēju rakstīt - veseli 35 santīmi... klaviere sāk gļukot...

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

GB12 rakstīja:

VWfans rakstīja: Esmu noveerojis, ka kondicioniera lietoshana degvielas pateerinju kaut cik buutiski palielina tikai tad, ja ir karsts un prasaas ventilaacijai likt otro aatrumu. Bet manam auto pieaugums nav liels - tikai 0,3-0,4 litri degvielas uz 100 km jeb apmeeram 6-8%.

Veseli 5 santīmi uz 100 km...

Ak jā, labrīt... Reibumu izgulēji? Kauns par vakardienas uzvedību nav?

Gribēju rakstīt - veseli 35 santīmi... klaviere sāk gļukot...

blā blā klavieres......ka tik drīzāk tas nau reibums

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

A es savam nu jau vairs ne jaunajam CR-V nemaz nezinu, kāds ir degvielas patēriņš bez kondiškas, jo klimatkontrole darbojas pastāvīgā režīmā un nekad nelūru, vai konkrētajā brīdī AC ir pieslēdzies vai nav.

Jazzītī gan var dzirdēt pēc skaņas, kad klimatam pieslēdzas AC, bet par patēriņa starpību arī nezinu, jo tāpat kā CR-V klima darbojās pastāvīgi un AC pieslēdzas pēc vajadzības.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: A es savam nu jau vairs ne jaunajam CR-V nemaz nezinu, kāds ir degvielas patēriņš bez kondiškas, jo klimatkontrole darbojas pastāvīgā režīmā un nekad nelūru, vai konkrētajā brīdī AC ir pieslēdzies vai nav.

Jazzītī gan var dzirdēt pēc skaņas, kad klimatam pieslēdzas AC, bet par patēriņa starpību arī nezinu, jo tāpat kā CR-V klima darbojās pastāvīgi un AC pieslēdzas pēc vajadzības.

Man ar automātiski, bet ir sanācis veselības stāvokļa dēļ pabraukāt bez (Econ režīmā) - vispār nekādas manāmas starpības.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

krishus rakstīja:

...bet dvēsele pilnīgi brēc pēc jaunāka auto.....

Redzi bez dvēseles arī ir veselais saprāts un prasts aprēķins!

Man dvēsele brēc arī pēc kazino vinnestiem, bet veselais saprāts liedz raustīt to kloķi!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Pateerinju ar kondicionieri un bez taa varu saliidzinaat, braucot taalaakus marshrutus karstaa laikaa un citreiz, kad aaraa ir +5 +10 graadi un kondicionieri nevajag.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Pateerinju ar kondicionieri un bez taa varu saliidzinaat, braucot taalaakus marshrutus karstaa laikaa un citreiz, kad aaraa ir +5 +10 graadi un kondicionieri nevajag.

Un kāda tad ir atšķirība tavā skatījumā?

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

kondiška nekādu īpašo starpību patēriņā darba nemotoram nerada. kā ir ap 7,5 uz simtu, tā ir. gan ziemā, gan vasarā. ziemā gan reizēm ir vairāk, jo tāpat paslidināties sanāk. (suzuki sx4 - 1,5 benzīns, ja kas)

jaunu sev nekad tādu nepirktu - graboša plastmasa (kas gan ir apklususi pēc 75k kilometru), apdzīšana ir piedzīvojums katru reizi, pie 100km/h apgriezieni ir virs 3k, līdz 4k apgriezienu jaudas vienkārši nav. bagažnieka nav, tāpat kā vietas aizmugurē. un vēl vadītāja beņķis sācis nelāgi čīkstēt, kaut arī neesmu nekāds "latvietis klasiskais".

nu, nav jau tā, ka viss būtu slikti - gandrīz 3 gadu laikā nekas nopietns pa lielam nav nobrucis (ja neskaita sulojošu amortiņu aizmugures pie 30k - par garantiju - un arī ģenerators aizdirsās un noklemmēja pie apm 50k - bet tas dēļ tā neveiksmīgā novietojuma un pannas trūkuma.)

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Seene, atshkjiriiba ir neliela. Atteikties no kondicioniera lietoshanas neveelos.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Nu ja spēj plastmasai atšķirt tikai krāsu, prieks par tevi - tā dzīvot noteikti ir vienkāršāk. Man gan visai labi patīk klimatkontrole ar vismaz divām zonām - jo sievietēm ir atšķirīgs priekšstats par vēlamo temperatūru mašīnā. Un kruīzs ir laba lieta pat Latvijas nelielajos gabalos, kur nu vēl tad, kad jānobrauc tūkstoši kilometru

Ja jau reiz tas priekšstats par temperatūru ir tik ļoti atšķirīgs, tad divas joslas tāpat nelīdzēs - līdz šim paspaidītās divu joslu klimas vairāk par 3 grādu starpību tāpat nepiedāvā jo nav jau reāli bez organiskā stikla starpsienas

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

rudens68 rakstīja:

anonimikis rakstīja:

Mythbusteros testēja kā reiz kaut kādus milzonīgus amerikāņu džipus un konstatēja, ka starpība tomēr ir ievērojama un par sliktu A/C

Laikam esmu to redzējis .Ja tas ir raidījums kur ar džipiem pa stadionu apļoja , vienā gadījumā ar atvērtu logu un otrā ar ieslēgtu kondicionieri .

Hmm, diezgan dīvaini, jo salīdzinoši ar logu vaļā autosam vajadzēja būt jūtami lielākam degvielas patēriņam, nevis ar kondiķi, ar kondiķi moš + 1 litrs/100km. Ar savu 1,6 litri dampi vasarā braucot - zini neteiktu ka būtu pamanījis starpību patēriņā.

vasarā, karstākā dienā, tukšgaitā ieslēdzoties kondiškas kompresoram, nedaudz, bet ceļas motora apgriezieni, to pat nemotoram var manīt... lielajiem amerikāņu džipiem dzesēšanas aģenta caurules ir izvilktas ne tikai uz priekšējo paneli, bet atsevišķa maģistrāle iet uz aizmuguri, lai visu to sistēmu spētu dzesēt ir visai jaudīgs kompresors vajadzīgs...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Nu ja spēj plastmasai atšķirt tikai krāsu, prieks par tevi - tā dzīvot noteikti ir vienkāršāk. Man gan visai labi patīk klimatkontrole ar vismaz divām zonām - jo sievietēm ir atšķirīgs priekšstats par vēlamo temperatūru mašīnā. Un kruīzs ir laba lieta pat Latvijas nelielajos gabalos, kur nu vēl tad, kad jānobrauc tūkstoši kilometru

Ja jau reiz tas priekšstats par temperatūru ir tik ļoti atšķirīgs, tad divas joslas tāpat nelīdzēs - līdz šim paspaidītās divu joslu klimas vairāk par 3 grādu starpību tāpat nepiedāvā jo nav jau reāli bez organiskā stikla starpsienas

Nu tad laikam neesi vēl redzējis normālu klimatkontroli. Un pat 3 grādi ir ļoti daudz...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

vasarā, karstākā dienā, tukšgaitā ieslēdzoties kondiškas kompresoram, nedaudz, bet ceļas motora apgriezieni, to pat nemotoram var manīt... lielajiem amerikāņu džipiem dzesēšanas aģenta caurules ir izvilktas ne tikai uz priekšējo paneli, bet atsevišķa maģistrāle iet uz aizmuguri, lai visu to sistēmu spētu dzesēt ir visai jaudīgs kompresors vajadzīgs...

Nevis PAT nemotoram, bet tieši nemotoram. Un kādēļ vispār būtu jāceļas apgriezieniem? Motora brīvgaitas apgriezienus kontrolē un saglabā ECU, kas var pēc vajadzības palielināt degvielas padevi, ko tu ne dzirdēsi, ne redzēsi, bet apgriezieni nemainīsies.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

vasarā, karstākā dienā, tukšgaitā ieslēdzoties kondiškas kompresoram, nedaudz, bet ceļas motora apgriezieni, to pat nemotoram var manīt... lielajiem amerikāņu džipiem dzesēšanas aģenta caurules ir izvilktas ne tikai uz priekšējo paneli, bet atsevišķa maģistrāle iet uz aizmuguri, lai visu to sistēmu spētu dzesēt ir visai jaudīgs kompresors vajadzīgs...

NU es varu saprast kaut kādiem Suburban tipa "laineriem" kur ir mega telpa jādzesē + karstošo virsmu da uhja, bet princips/priekšstats kā tāds ka VAJAG mega kompresoru ir aplams, izņemot ja kāds grasās uzrīkot privāto "Arktiku" salonā. Caurmērā dzesējamā telpa ir ļoti maza, un normāli cilvēki arī nepārspīlē ar dzesēšanu, vismaz mūsu platuma grādos. Esmu bijis arī siltākās + mitrākās vietās kur kondiķis droši ka norij vismaz +20% no degvielas, bet nu tad man tas neraustīja.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: . vismaz manuālās kārbas gadījumā degvielas patēriņš kā reiz samazinās salīdzinājumā ar nevienmērīgu braukšanu. nezinu, kā automātiem...

Un A/C darīšana gauži arī ir tikai nemotoriem. Manam auto vispār nav manāma patēriņa starpība braucot ar/bez kondicioniera.

Ar automātu kruīzs darbojas eleganti.

Par A/C.... nu nevajag censties apstrīdēt fiziku. Jebkurš pričendāls ko griež motors, patērē savu jaudu un atbilstošu sadedzināto degvielu tās jaudas iegūšanai.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti