Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jauns vai vecs auto?

taaneko Reģ.: 30.07.2008

Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...

 
GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

msh rakstīja: Izklausās interesanti. Vecajiem audī 2.5 10v TDI arī ir dzirdēts par problēmu ar klaņu skrūvēm, kuras var notrūkt, bet tur tā viena notrūkusī skrūve parasti piesaka sevi izbliežot blokā caurumu un tad visa tā padarīšana grab, bet motors vēl darbojas. Risinājums - savlaicīgi atvērt motoru un samainīt tās skrūves. Izklausās ka nopērkot mazlietotu būmera kuļmašīnu ir jādara tas pats

smaidiigais rakstīja: kantorii, kas remontee dzineeju galvas, redzeeju uz galda Toyota takša galvu. Braucot ar gāzi, nobraukums 125000...

Nu un kas tai galvai bija?

Klausies, men lēnām brieda un nu nobrieda jautājums- tu kaut ko citu vispār zini, izņemot vecus,aizvēsturiskus Audi?

Bļin, vo, izrāva vārdus no mutes. Es, to lasot, gribēju tieši to pašu jautāt. Visus auto - jaunus, vecus, lielus, mazus, labus, sliktus, dārgus, lētus salīdzina ar divdesmitgadīgiem Audī.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Tak tev saka, ka galva bija uz galda! Vai nav vienalga kas šai vainas?

Šķiet ka kkas ar vārstiem...

Japāņiem ir švakāks bleķis galvās, tāpēc ar gāzi kopā jāliek vārstu eļļošanas sistēma, savādāk vārstu sēžas ar laiku izdeg.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Te gan prasās jauns - miljons.com/...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Shiirs rakstīja:

tak tie taksisti saregule un mauc ar lieso ka ta mashina knapi kust, viss taupibas noluukos. tad ari izdeg varsti.

Šīri, tie takši ir ražoti šajā gadsimtā un diez vai kāds tiem liek reduktorgāzi...

izskatas ka tu gramatinju tocna neesi lasiijis

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja: Te gan prasās jauns - miljons.com/...

Tas nav vērtējums Tolmeta konteineram gadījumā?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

Liek, godaatais msh, un kā vēl liek Tai pašā daudzpiesauktajā Vācijā LPG auto skaits pēdējo ~3 gadu laikā ir dubultojies, dīleri un DFA partnerfirmas liek iekārtas bezmaz visam, kas kust Briti platiem soļiem

cenšas viņus iedzīt ...Es te tā paskatījos, kā tai pat Reihā

ir ar LPG uzpildi. Aina apmēram tāda - ja pirms kādiem 3 gadiem Reihā bija ~800 LPG uzpildes staciju, tad 2011. beigās bija jau ~6000! Plus vēl ap 1200 LPG staciju, kuras ir t.s. korporatīvajā valdījumā, kalpo konkrētām firmām, pašvaldībām, organizācijām. CNG ķerras savā izplatības dinamikā stipri atpaliek ...

Ko? Vācieši liek reduktorgāzi?! Braukā ar lielāku degvielas patēriņu un kad atskan kārtējais pukšķītis no motortelpas, nosaka "isch sexen die santīmen"?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Bļin, vo, izrāva vārdus no mutes. Es, to lasot, gribēju tieši to pašu jautāt. Visus auto - jaunus, vecus, lielus, mazus, labus, sliktus, dārgus, lētus salīdzina ar divdesmitgadīgiem Audī.

Nu, un ar ko tu vari? Emmm, neko?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Peec vaarstiem, saac ar 1. cilindru un seko liidzi naakamo cilndru vaarstu staavoklim. Piesleedz logjisko domaashanu

Kā tu tos vārstus - ar stiepli taustīsi? Jā, par crankshaft metodi nebiju iedomājies.

smaidiigais rakstīja: msh ir par slinku noņemt vārstu vāku...

Hm. Pastāstīšu tev tādu joku ka vārstu vākam mēdz būt šādi tādi krāmi pieskrūvēti priekšā, bez tam pēc tam var arī blīvi spīdēt nomainīt

Jā, un es tiešām esmu par slinku skrūvēt nost detaļas kuras nah nevajag noskrūvēt...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

msh, ari tam jaunajam "sprices" iekartam ir reduktors.

bet ka tad tu to varetu zinat vaine?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Kā tu tos vārstus - ar stiepli taustīsi?

Gaazu sadales diagramma un tai attieciigie vaarstu staavoklji - esi dzirdeejis? Nu jaa, vaaku njemt reizeem nav jeegas, ja ir pa rokai manuaalis vai Crankshafta korkjiishi

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Peec vaarstiem, saac ar 1. cilindru un seko liidzi naakamo cilndru vaarstu staavoklim. Piesleedz logjisko domaashanu

Kā tu tos vārstus - ar stiepli taustīsi? Jā, par crankshaft metodi nebiju iedomājies.

smaidiigais rakstīja: msh ir par slinku noņemt vārstu vāku...

Hm. Pastāstīšu tev tādu joku ka vārstu vākam mēdz būt šādi tādi krāmi pieskrūvēti priekšā, bez tam pēc tam var arī blīvi spīdēt nomainīt

Jā, un es tiešām esmu par slinku skrūvēt nost detaļas kuras nah nevajag noskrūvēt...

Tev pašam nešķiet,ka esi baigi pārgudrs?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Pirmais rakstīja:

un vairums dzinēju (ierobežotos apstākļos) izturēs garantijas laiku arī ar saulespuķu eļļu

ATkal bārstam gudrības? Izsakies,ka izturēs garantijas laiku ar saulespuķu eļļu, bet tikai ierobežotos apstākļos.

Atkal prasti dirs.

Garantija ir garantija, davai, gudrais, ielej saulespuķu eļļu un nomauc 100 000 km.

hei āzi, davaj stum šurpu jaunu bebmi

ierobežoti apstākļi nozīmē, ka netiks maukts visu laiku pillā ručkā un saulepuķene būs biežāk jāmaina.... un liela daļa dzinēju 100k novilks

bet protams, ka ražotāja garantija nebūs spēkā, jo tiks izmantoti ražotāja nesertificēti materiāli... piemēram renaultam grāmatā ir ierakstīts, ka nedrīkst maukt ar biodīzeli - maukt jau var, bet tad pazūd garantija

Tad jau garantijas laiku neizturēs Pārgudrais vēl viens

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

www.db.lv/...

Nez vai privātais arī var likt jaunai toyotai gāzi ?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

msh

Ko? Vācieši liek reduktorgāzi?! Braukā ar lielāku degvielas patēriņu un kad atskan kārtējais pukšķītis no motortelpas, nosaka "isch sexen die santīmen"?

=====================

Liek, dārgum, un kā vēl liek Un nekautrējas arī nobraukt no autobāņa uz lejā redzamo "Dorf", lai uzpildītos par divu alus pudeļu cenas tiesu lētāk Palasies www.autogastanken.de , daudz jauna uzzināsi Nu nav viņi izsenis bijuši īpaši mudināmi uz "den Eurozent (agrāk Pfennig) ficken (vai bumsen)"

DekstersFF

bet protams, ka ražotāja garantija nebūs spēkā, jo tiks izmantoti ražotāja nesertificēti materiāli... piemēram renaultam grāmatā ir ierakstīts, ka nedrīkst maukt ar biodīzeli - maukt jau var, bet tad pazūd garantija

Tad jau garantijas laiku neizturēs Pārgudrais vēl viens

==================

Mjā, ar tiem francūžiem ir tā jocīgi - savulaik tieši viņi bija pionieri biodīzeļa tirdzniecībā, jau ap 1990. gadu Francijā lējām B5 un B10 DD, tagad vispār tikai tāda tur iz nopērkama. Pašlaik notiek stīvēšanās ap nākamo "latiņu", B30. Un, ja , piemēram VW ir akceptējis šito visai dīzeļdzinēju rindai, tad abi lielie francūži vēl aizvien vilcinās, kaut arī tam pašam Renault ir daži dīzeļdzinēji , bet nez kāpēc konkrētos auto, kam arī tas BioDD "pa jaunam" ir akceptēts. Cik tur no viņiem var saprast, tad

probzz ir ar kvēpu filtru izdedzināšanu, viņiem tur ir sava metode un neizdodas tikt pie 100% rezultātiem...

Bet, ja par saulespuķu eļļu, tad tādai eļļai , kuru var nopirkt bodē, vispār ir par zemu viskozitāte, lai normāli strādātu lielākajā daļā dzinēju, tas pats attiecināms uz, piemēram, rapšu eļļu BET! Ar visādu ķīmiski / termisku manipulāciju palīdzību , teiksim, rapšu eļļu padara stabilāku viskozitātes ziņā, atbrīvo no nevēlamajiem piemaisījumiem un iegūst galaproduktu dažādām motoreļļām, tostarp 2-taktu dzinēju "bioeļļām" Eļļošanas īpašības kā tādas rapšu eļļai jau ir ļoti augstas, arī stabilitāte augstās temperatūrās ...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm

smaidiigais rakstīja: Tak tev saka, ka galva bija uz galda! Vai nav vienalga kas šai vainas?

Šķiet ka kkas ar vārstiem...

Japāņiem ir švakāks bleķis galvās, tāpēc ar gāzi kopā jāliek vārstu eļļošanas sistēma, savādāk vārstu sēžas ar laiku izdeg.

====================

"Bleķis"? Vispār tāda lieta ir, saistīta ar nu baisi moderniem materiāliem vārstu un ligzdu izgatavošanai,

tāpēc tiesa par to papildus eļļošanu. Bet, kas interesanti,

tās pašas vārstu ligzdas viņiem dega arī , braucot ar benzīnu - dzinējiem, kuri atsevišķos režīmos darbojas ar

īpaši liesu degmaisījumu - temperatūra ta strauji aug! Bija tai pat Toyota'i pasākums ar mašīnu atsaukšanu un

ECU pārprogrammēšanu, bet ne visur pasaulē... Tā ka laikam jāpievērš uzmanība savas Toyota dzinēja modelim un modifikācijai, ja grib "taksēt" ar gāzi

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Biju vakar Amserv. Izskatu variantu jaunu Avensis + gāze.

Gribat ticiet, gribat nē, bet dīleris uzstāda (ar Autonamu sadarbībā) gāzes iešprici un garantija max ir 5 gadi Teica, ka tagad pārsvarā visi tā pērk.

50l balons zapaskas vietā un ~500km par ~ 22,50ls un nekādas smakas ne iekšā, ne ārā.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Gāzi varēs likt tad, kad būs atrisināta gāzes zagšanas/noliešanas problēma.

No trubas iemācījās noliet, kad iemācīsies pieslēgties gāzes vadiem???

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

Liek, dārgum, un kā vēl liek Un nekautrējas arī nobraukt no autobāņa uz lejā redzamo "Dorf", lai uzpildītos par divu alus pudeļu cenas tiesu lētāk Palasies www.autogastanken.de , daudz jauna uzzināsi Nu nav viņi izsenis bijuši īpaši mudināmi uz "den Eurozent (agrāk Pfennig) ficken (vai bumsen)"

Paga, tu laikam joprojām neesi iebraucis - jo sanāk, ka tu apgalvo ka vācieši nopērk jaunu tačku, tai tačkai ieliek pirmās paaudzes gāzes iekārtu, un pēc tam maina izšautos gaisa masas mērītājus utt

Man pēc loģikas gribētos pieņemt ka neviens tādai mašīnai neko vecāku par ceturto paaudzi neliek, ne tur, ne te Bet šīris runāja par gāzes iekārtas sakruķīšanu - nu nezinu, var jau būt ka gāzes kompim ar roku saliekot sprauslu karti, var panākt mazāku padevi un kompis pēc lambdas nesāks koriģēt uz augšu. Var jau būt. Bet kas to izveiks - pats taksists? Diez vai kāds gāzes kantoris parakstīsies uz šādu pasācienu, vismaz ne kāds dižās pilsētas krutais kantoris.

Shiirs rakstīja: msh, ari tam jaunajam "sprices" iekartam ir reduktors.

bet ka tad tu to varetu zinat vaine?

Jā, bet tur viņš tikai iztvaicē un nodrošina gāzes padevi pie spiediena, neko vairāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Gāzi varēs likt tad, kad būs atrisināta gāzes zagšanas/noliešanas problēma.

No trubas iemācījās noliet, kad iemācīsies pieslēgties gāzes vadiem???

Tehniski jau tur nekā nav - aizgriezt ciet multivārstu, noskrūvēt nost izejošo trubu, pieskrūvēt tur trubeli, kuru aizvada uz kādu balonu, atskrūvēt multivārstu un, manuprāt, gāzei būtu jātek prom... Tikai regulārs čakars un kruķīšanas pēdas uz uzgriežņa.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Līdz 30.jūnijam ir labas atlaides Toyota Corolla modelim. Baudāma Corolla ar 1,3 litru 99 zirgspēku benzīna motoru, kondicionieri un metālisku krāsu maksā 10370 latus. Ar 1,4 litru 90 zirgspēku dīzeļmotoru un kondicionieri Corolla maksā 12450 latus... Atlaides pārsniedz 2000 latus !!!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nevaru nekādi iebraukt

tas fans vienkārši ņirgājas par visu pasauli vai tešām taisās visas tās miskastes sapirkt un nostutēt zemes plekītī ikaunijas pierobežā

slaaists Reģ.: 04.06.2004
0 0 Atbildēt

Fans ir dažādu autokantoru afilieits, rādās

Fan, tu par citu preču atlaidēm arī padod ziņu, baudāmām, saprotams. Lūk, vasaras riepas krustmātes 2006g korsai prasās, baudāmas, savādāk, Hansa auto atkal tantei kaut ko iemuhļīs.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Līdz 30.jūnijam ir labas atlaides Toyota Corolla modelim. Baudāma Corolla ar 1,3 litru 99 zirgspēku benzīna motoru, kondicionieri un metālisku krāsu maksā 10370 latus. Ar 1,4 litru 90 zirgspēku dīzeļmotoru un kondicionieri Corolla maksā 12450 latus... Atlaides pārsniedz 2000 latus !!!

Beidz vienreiz šķidru pļūtīt. Nu nav tas 1.3 baudāms. Esi maz ar tādu braucis vai tikai bukletu lasīji? Rodas iespaids, ka esi parakstījies uz jaunumiem visos iespējamos salonos un katru reizi saņemot reklāmas sūtījumu Tevi pārņem patīkamas trīsas, ka kāds par Tevi atceras.

P.S. ~2006.g. kad kāreiz skatījos corolla, cena bija ap 7tk LVL, cik lielas bija atlaides - neatceros, bet šamie nespēja brīvdienās sagatavot auto un tā arī netika iegādāts, labi ka tā, kaimiņienes corolla izskatās štruntīgi jau

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

slaaists rakstīja: Fans ir dažādu autokantoru afilieits, rādās

Fan, tu par citu preču atlaidēm arī padod ziņu, baudāmām, saprotams. Lūk, vasaras riepas krustmātes 2006g korsai prasās, baudāmas, savādāk, Hansa auto atkal tantei kaut ko iemuhļīs.

Es vienkārši padalos ar informāciju tanī foruma tēmā, kura tam ir paredzēta. Jo tēmas nosaukums ir: jauns vai vecs auto?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

VWfan, es esmu ar tevi, turies un nelauj tiem plebejiem sev kapt uz galvas!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti