Yetti rakstīja:
blabla...........................................................un braucējs biški bezbašennijs...
tas , 'pa lielam' , daudz ko izšķir
Yetti rakstīja:
blabla...........................................................un braucējs biški bezbašennijs...
tas , 'pa lielam' , daudz ko izšķir
nupat uzlikām 'vafeli' wessa 5gadu garantijai un uzkrāmējām 600latīgu gāzi 1,6verso ira zaibiss 7,5 litii un 10litri uz sotaku 'gonki mašini' režīmā pa Rīgu pirms tam parunājāmies wesā par garantijām- tās saglabājās ,izņemot ....blablabla ,īsāk vārsti utt ckuijņa .
Forc cmax ar tika apgāzēc ~8l/100km
īsāk sakot -jefal tos baudāmos nemotor un dižmotrdīzeļus
TDIOTS rakstīja: nupat uzlikām 'vafeli' wessa 5gadu garantijai un uzkrāmējām 600latīgu gāzi 1,6verso ira zaibiss 7,5 litii un 10litri uz sotaku 'gonki mašini' režīmā pa Rīgu pirms tam parunājāmies wesā par garantijām- tās saglabājās ,izņemot ....blablabla ,īsāk vārsti utt ckuijņa .
es arī savam CR-V nolēmu uzstādīt gāzes iekārtu. Pēc nedēļas jau būs uzstellēta. Un arī par Ls 600.
Pēc mēneša tikšu pie sava kādreizējā FR-V, tam arī likšu uzriez gāzi virsū. Psiholoģiski sev biju uzlicis degvielas cenas robežu - Ls 1,00. Kolīdz robeža tika pārsniegta, tā izlēmu aktīvi rīkoties izdevumu optimizēšanai
Manām Hondām garantija gan jau beigusies, bet, aptaujājot pāris "gāzeveida" Hondas lietotājus, secināju, ka nekādas problēmas nepiemeklēs arī manējās. Kolēģe darbā ar iepriekšējās paaudzes CR-V ar gāzi jau vairāk kā 200 000 km nobraukusi - vispār bez nekādām problēmām. Parēķināju, ka vienas Hondas gāzes iekārta atmaksāsies pēc 4-5 mēnešiem, bet otras pēc kāda gada aptuveni. Normāla investīcija ar īstermiņa atmaksas termiņu.
nomiks rakstīja:
TDIOTS rakstīja: nupat uzlikām 'vafeli' wessa 5gadu garantijai un uzkrāmējām 600latīgu gāzi 1,6verso ira zaibiss 7,5 litii un 10litri uz sotaku 'gonki mašini' režīmā pa Rīgu pirms tam parunājāmies wesā par garantijām- tās saglabājās ,izņemot ....blablabla ,īsāk vārsti utt ckuijņa .
es arī savam CR-V nolēmu uzstādīt gāzes iekārtu. Pēc nedēļas jau būs uzstellēta. Un arī par Ls 600.
Pēc mēneša tikšu pie sava kādreizējā FR-V, tam arī likšu uzriez gāzi virsū. Psiholoģiski sev biju uzlicis degvielas cenas robežu - Ls 1,00. Kolīdz robeža tika pārsniegta, tā izlēmu aktīvi rīkoties izdevumu optimizēšanai
Manām Hondām garantija gan jau beigusies, bet, aptaujājot pāris "gāzeveida" Hondas lietotājus, secināju, ka nekādas problēmas nepiemeklēs arī manējās. Kolēģe darbā ar iepriekšējās paaudzes CR-V ar gāzi jau vairāk kā 200 000 km nobraukusi - vispār bez nekādām problēmām. Parēķināju, ka vienas Hondas gāzes iekārta atmaksāsies pēc 4-5 mēnešiem, bet otras pēc kāda gada aptuveni. Normāla investīcija ar īstermiņa atmaksas termiņu.
labāk paskaiti kas tika izklenderēts neieliekot to gāzi pirms 2-3-4 gadiem
Slinkais rakstīja:
nomiks rakstīja:
labāk paskaiti kas tika izklenderēts neieliekot to gāzi pirms 2-3-4 gadiem
Tu vienmēr skaiti to, ko neesi nopelnījis vai neesi ietaupījis? Vai arī nožēlo, ka neesi apprecējis savu vidusskolas mīlestību, kurai kautrējies to pateikt? Vai arī nedēļu pēc pusdienām Lidiņā pārdzīvo, ka uz šķīvja palika nedaudz cepti kartupeļu salmiņi? Es nekad. Es vienkārši skatos šodienā un rītdienā, bet pagātnē notikušo nenožēloju. Tā ir vieglāk dzīvot.
nomiks rakstīja:
Psiholoģiski sev biju uzlicis degvielas cenas robežu - Ls 1,00.
Tu lieto degvielu kura jau maksā latu?
nomiks rakstīja:
TDIOTS rakstīja: nupat uzlikām 'vafeli' wessa 5gadu garantijai un uzkrāmējām 600latīgu gāzi 1,6verso ira zaibiss 7,5 litii un 10litri uz sotaku 'gonki mašini' režīmā pa Rīgu pirms tam parunājāmies wesā par garantijām- tās saglabājās ,izņemot ....blablabla ,īsāk vārsti utt ckuijņa .
es arī savam CR-V nolēmu uzstādīt gāzes iekārtu. Pēc nedēļas jau būs uzstellēta. Un arī par Ls 600.
Pēc mēneša tikšu pie sava kādreizējā FR-V, tam arī likšu uzriez gāzi virsū. Psiholoģiski sev biju uzlicis degvielas cenas robežu - Ls 1,00. Kolīdz robeža tika pārsniegta, tā izlēmu aktīvi rīkoties izdevumu optimizēšanai
Manām Hondām garantija gan jau beigusies, bet, aptaujājot pāris "gāzeveida" Hondas lietotājus, secināju, ka nekādas problēmas nepiemeklēs arī manējās. Kolēģe darbā ar iepriekšējās paaudzes CR-V ar gāzi jau vairāk kā 200 000 km nobraukusi - vispār bez nekādām problēmām. Parēķināju, ka vienas Hondas gāzes iekārta atmaksāsies pēc 4-5 mēnešiem, bet otras pēc kāda gada aptuveni. Normāla investīcija ar īstermiņa atmaksas termiņu.
un kāds saturs būs tai iekārtai ? kas instalēs ?
Slinkais rakstīja: ................
labāk paskaiti kas tika izklenderēts neieliekot to gāzi pirms 2-3-4 gadiem
pirms 4iem gadiem gāzei bij beztolks ~0,52LPG , 0,65 95ais
bet citādis piekrītu Nomika textam par to skolas brūti utt
Nu tad tas bija kaut kāds viens moments. Kad es tikko tiku pie tā A80, kuru tev tik ļoti patīk pieminēt, zupa maksāja uz 60 saņiem un gāze 30,9.
msh rakstīja: Nu tad tas bija kaut kāds viens moments. Kad es tikko tiku pie tā A80, kuru tev tik ļoti patīk pieminēt, zupa maksāja uz 60 saņiem un gāze 30,9.
Nevis viņam patīk pieminēt, bet tu katrā 2. postā jūsmo par to mizu kasti.
A ko man darīt ka man nav šīra vaļasprieka - regulāri mainīt mašīnas?
msh rakstīja: A ko man darīt ............................
iet strādāt
waj tirst
TDIOTS rakstīja:
Slinkais rakstīja: ................
labāk paskaiti kas tika izklenderēts neieliekot to gāzi pirms 2-3-4 gadiem
pirms 4iem gadiem gāzei bij beztolks ~0,52LPG , 0,65 95ais
bet citādis piekrītu Nomika textam par to skolas brūti utt
tu kauto smagi smagi jauc
msh rakstīja: A ko man darīt ka man nav šīra vaļasprieka - regulāri mainīt mašīnas?
Ja vajag tikai pārvietot savu dirsu bez emocijām no punkta A uz punktu B, tad nekas labāks par jaunu un mazu sūdu nav izdomāts.
Ja gribi komfortu, tad 90% no fana ieteikumiem neder.
Ja gribi baudu - 99% fana ieteikumu nederēs.
Ja gribi stilu un/vai drošību - ver vaļā maku.
Ja gribi gudri dirst, tad pērc audi 80 ar vai bez piedziņas un turpini dročīt uz to un priecāties, ka var atrast pozīcijas, kur neviens no augstākminētajiem transportlīdzekļiem nespēj konkurēt ar katra lauku puikiņa sapni - audi.
Bet jāpiekrīt TDIOTS, ej strādāt. Pēc tā cik daudz Tu māki visus mācīt un uzsvērt savas zināšasnas audi/fofāgen jomā, nevajadzētu būt problēmām atrast normāli apmaksātu darbu, cirst Shiira blondīnes un spēt uzturēt kaut Audi UR Quattro, ja jau nav labāka auto zīmola Tavā sapratnē.
TDIOTS rakstīja:
un kāds saturs būs tai iekārtai ? kas instalēs ?
Itāļu iekārta BRC laikam. Par saturu sīkāk nemaz neprasi - neesmu tāds speciālists šajās lietās. Zinu, to, ka ne tik gudra iekārta, kuru uzstāda, piemēram, uz Voyager, maksā 550 Ls (bez atlaides), bet uz Hondas jāuzstāda t.s. gudrā iekārta par 600 Ls (ar atlaidi). Problēma ir vienīgi mazais balona izmērs, ko var uzstādīt rezerves riteņa vietā. Kolēģa Civic tikai 32 l balons iegāja, i-netā lasīju, ka CR-V var 43 l iestūķēt.
Uzstādīšu www.autogaze.lv (A.Deglava un Nīcgales ielas stūrī pretī NESTE)
nomiks rakstīja:
TDIOTS rakstīja:
un kāds saturs būs tai iekārtai ? kas instalēs ?
Itāļu iekārta BRC laikam. Par saturu sīkāk nemaz neprasi - neesmu tāds speciālists šajās lietās. Zinu, to, ka ne tik gudra iekārta, kuru uzstāda, piemēram, uz Voyager, maksā 550 Ls (bez atlaides), bet uz Hondas jāuzstāda t.s. gudrā iekārta par 600 Ls (ar atlaidi). Problēma ir vienīgi mazais balona izmērs, ko var uzstādīt rezerves riteņa vietā. Kolēģa Civic tikai 32 l balons iegāja, i-netā lasīju, ka CR-V var 43 l iestūķēt.
Uzstādīšu www.autogaze.lv (A.Deglava un Nīcgales ielas stūrī pretī NESTE)
Tālajā 2002 gadā tur liku vektrai A . 260 Ls bija negudra iekārta ,pašam vajadzēja pārslēgt .Man bij 60 litri balons un ja es viņu pildīju no "sausa" stāvokļa tad drošibas vārsts ( vai kā viņu sauc ) bieži nenostrādāja un iepildījās visi 60 litri . Ja vārsts nostrādāja tad 43 litri , jo jābūt kādiem 20% gaisa spilvenam . Esmu dzirdējis ,ka jau sākumā meistaram paprasa lai to "vārstu" izņem .
rudens68 rakstīja: Esmu dzirdējis ,ka jau sākumā meistaram paprasa lai to "vārstu" izņem .
Tieši tā. Galvenais atcerēties, ka jāpildās, uzsākot braucienu nevis tā pašās beigās. Sevišķi vasarā
kasinsh79 rakstīja:
rudens68 rakstīja: Domāju arī otreizējā tirgū hyndajam nevajadzētu būt lielām problēmām .
Skatos gribi auto ar ekstrām . Es tālajā 2008 arī paņēmu auto pilnu paku , ar tagadējo sapratni to vairs nedarītu .
Tīri ziņkāre, kāpēc?
Man atkal uztvere tāda, ja reiz ņem mašīnu līzingā, tad tikai tādu, kas pašam patīk. Kā Deksters nesen ieminējās, ja visu laiku tikai domāt un sapņot, kad tad pirkt (kad DZĪVOT)?
Diemžēl nevienam no mums nav garantēta ne veselība, ne laime, ne arī veiksme. Var izdoties, var arī neizdoties.
Nu tad es vienkārši gribu dzīvot jau TAGAD, nevis pēc 5 gadiem.
Vismaz navigāciju ar atpakaļskata kameru nevajadzēja ņemt . Itkā vēl papukstu par ādas salonu .
Toreiz auto izvēlējos sasteigti un visnotaļ haotiski . Biju palicis neplānoti bez auto , bet auto man reāli vajag , toreiz vismaz uz divām darbavietām bez auto nekādi netikt , pareizāk sakot apvienot abas nevarētu .
Viens no argumentiem nopakotam ravam bija doma par labu atlikušo vēr'tību , tajos laikos jau bez ādas , navi nemaz nemeģini ko pārdot . Vismaz teorētiski šajā jomā tā ir .Kad Amserva placī painteresējos cik varu dabūt , cena bij salda . Un tajā placī neviens ravs nebija , kā parādoties tā izķerot . Savukārt vienā citā kantori to cenu nosauca galīgi nesaldu
nomiks rakstīja:
TDIOTS rakstīja:
un kāds saturs būs tai iekārtai ? kas instalēs ?
Itāļu iekārta BRC laikam. Par saturu sīkāk nemaz neprasi - neesmu tāds speciālists šajās lietās. Zinu, to, ka ne tik gudra iekārta, kuru uzstāda, piemēram, uz Voyager, maksā 550 Ls (bez atlaides), bet uz Hondas jāuzstāda t.s. gudrā iekārta par 600 Ls (ar atlaidi). Problēma ir vienīgi mazais balona izmērs, ko var uzstādīt rezerves riteņa vietā. Kolēģa Civic tikai 32 l balons iegāja, i-netā lasīju, ka CR-V var 43 l iestūķēt.
Uzstādīšu www.autogaze.lv (A.Deglava un Nīcgales ielas stūrī pretī NESTE)
brc vadība ir o.k., reduktors gan esot sūc , kādas sprauslas?? + tam kantorim nava laba slava
un waj vārstu eļļošanas zistēma būs elektroniskā?
Slinkais rakstīja:
TDIOTS rakstīja:
Slinkais rakstīja: ................
labāk paskaiti kas tika izklenderēts neieliekot to gāzi pirms 2-3-4 gadiem
pirms 4iem gadiem gāzei bij beztolks ~0,52LPG , 0,65 95ais
bet citādis piekrītu Nomika textam par to skolas brūti utt
tu kauto smagi smagi jauc
smagi waj viegli nestrīdēšos bet tajā laikā LPG bij gauži mazrentabls
kasinsh79 rakstīja:
.
Nu tad es vienkārši gribu dzīvot jau TAGAD, nevis pēc 5 gadiem.
tā uzskatīja kādi pāris simti tūkstoši Latvijas iedzīvotāju un tāpēc pirms 5 gadiem paķēra uz krīta 100 000 eiro vērtus dzīvoķlus Purvciema penelenēs vai arī 250m2 mājas par 200 000 eiro ķekavas pagasta nomales Lejpļavās bez ceļa un komunikācijām
recluse rakstīja: ...... cirst Shiira blondīnes un .....
šis ir pavisam labs
ValdisM rakstīja:
kasinsh79 rakstīja:
.
Nu tad es vienkārši gribu dzīvot jau TAGAD, nevis pēc 5 gadiem.
tā uzskatīja kādi pāris simti tūkstoši Latvijas iedzīvotāju un tāpēc pirms 5 gadiem paķēra uz krīta 100 000 eiro vērtus dzīvoķlus Purvciema penelenēs vai arī 250m2 mājas par 200 000 eiro ķekavas pagasta nomales Lejpļavās bez ceļa un komunikācijām
Tagad tu salīdzināji pimpi ar gurķi
TDIOTS rakstīja:
Slinkais rakstīja:
TDIOTS rakstīja:
Slinkais rakstīja: ................
labāk paskaiti kas tika izklenderēts neieliekot to gāzi pirms 2-3-4 gadiem
pirms 4iem gadiem gāzei bij beztolks ~0,52LPG , 0,65 95ais
bet citādis piekrītu Nomika textam par to skolas brūti utt
tu kauto smagi smagi jauc
smagi waj viegli nestrīdēšos bet tajā laikā LPG bij gauži mazrentabls
atkal jauc lpg vienmēr bija rentabls. sāpe ir tajā ka šprices iekārtu cenas palika patīkamas tik nesen. LV vienmēr bija vidēji 50-55% no beņas-DD pedejos gados tik palika labāk, 45% un mazāk. BRC iekārtas ir galīgi garām. man jau ta ka sūds, bet krietni pārmaksāta nauda. un autogaze.lv jau nu toch nevajag rādīties...
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...