Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jauns vai vecs auto?

taaneko Reģ.: 30.07.2008

Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja: un spēt uzturēt kaut Audi UR Quattro, ja jau nav labāka auto zīmola Tavā sapratnē.

Šis neveiksmīgais salīdzinājums bik izraisīja rēku

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: žēl ka nezināju to toreiz smagi sajaucos ,notirgojot benzīnauto un atstājot dīzeli

P.S.un ko tad ieteiktu BRC vietā

elpigaz ražo ļoti labas smadzenes ar visu OBD. labākie reduktori par savu cenu ir tomaseto. sprauslu izvele ir liela, atkarībā no budžeta. īsāk sakot ļoti labu iekartu var uzlikt par 570. tādu pašu bet ar lētākām sprauslām (bet vel cik necik kvalitatīvām) jau ap 490.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

TDIOTS rakstīja: žēl ka nezināju to toreiz smagi sajaucos ,notirgojot benzīnauto un atstājot dīzeli

P.S.un ko tad ieteiktu BRC vietā

elpigaz ražo ļoti labas smadzenes ar visu OBD. labākie reduktori par savu cenu ir tomaseto. sprauslu izvele ir liela, atkarībā no budžeta. īsāk sakot ļoti labu iekartu var uzlikt par 570. tādu pašu bet ar lētākām sprauslām (bet vel cik necik kvalitatīvām) jau ap 490.

cik pieredžu tik viedokļu |

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Atbalstu Vw Fana pieeju, tas tak autodīleru darbs.

Lielveikalā apkopējas darbs ir uzturēt tur esošās labierīcības tīras, vai tas nozīmē, ka tāpēc tīši jānomīž podam brille vai jānotirš garām?

Diez vai salīdzinājums ir korekts. Atšķirībā no vairuma viedo iauto prātu, VW Fans tik tiešām reiz ir nopircis JAUNU auto Par to viņam tikai respect.

Protams, es, piemēram, nemēdzu tāpat vien iet kaut ko testēt bez iemesla (tas, ka nepirkšu). Ja vajag, eju gan un ticiet man - reālam klientam dīleru apmeklējums ir gan pretimnākošs, gan ietverot labu atlaidi, gan visādi citādi patīkams pasākums.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

man gan budžetklases neauto ar nemotoru iepirkšana par daudziem tūkstošiem latu neliekas respect pilnīgi nopietni....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: GB12, es neko nechakareeju, es vienkaarshi esmu klients. Kad 2010.gadaa paraadiijaas jaunaa Meriva, tad, protams, iegaaju to apluukot salonaa. Pa celjam traapiijaas Hansa Auto salons. Man piegaaja klaat paardeveejs un teica, ka 18.septembrii atpuutas centraa ,,Braziilija,, pie lidostas buushot iipasha jaunaas Merivas prezentaacija ar testa braucieniem. Tad nu tanii sestdienaa devos uz prezentaaciju, uz kuru bija atvestas 6 dazhaadas Merivas. Vai tad man vajadzeeja kautreeties un atteikties?

klients tu biji divreiz - 1reiz kad to mizu pirki un otrreiz, kad motoru remontēji

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Nebuutu taadu kaaVWfans, paardeveeji autosalonos no garlaiciibas nospraagtu! Man patiik vinja pieeja, gan autinja izveelee, gan taa ekspluataacijaa. Nu un kas, ja taa nedaudz atshkjiraas no latviesha-videejaa? Vismaz ziimuljus nemeetaa, bet mieriigaa garaa bauda savu mashiinu kaa taas vieniigais un pirmais iipashnieks. Pie tam tas teiciens par baudaamu braukshanu jau folklorizeejies un VWfanam nodroshinaata muuzhiiga palikshana uz iauto goda deelja!

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Drīzāk joku dēļa.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: klients tu biji divreiz - 1reiz kad to mizu pirki un otrreiz, kad motoru remontēji

Man gan liekas, ka fans arī Merivas regulārās apkopes veica pie dīlera, tātad arī šajās reizēs viņš ir bijis klients. Faktiski viņš ir regulārs klients

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Jaa, es visas apkopes un dalju remontu taisu Aadamaa. Man tur patiik, un vinji visu izdara labi.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

jauni auto tak neesot jāremontē?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jauni auto tāpat ir jāremontē un pat biežāk kā varat iedomāties. Glābj tikai garantija, kas ir būtisks JAUNA auto iegādes arguments.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Atbalstu Vw Fana pieeju, tas tak autodīleru darbs.

Lielveikalā apkopējas darbs ir uzturēt tur esošās labierīcības tīras, vai tas nozīmē, ka tāpēc tīši jānomīž podam brille vai jānotirš garām?

+10000

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Nebuutu taadu kaaVWfans, paardeveeji autosalonos no garlaiciibas nospraagtu!

Tu kādreiz esi par tādu strādājis, ka zini?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Māt, kurš man atkal reitingu izpurgājis?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Jauni auto tāpat ir jāremontē un pat biežāk kā varat iedomāties. Glābj tikai garantija, kas ir būtisks JAUNA auto iegādes arguments.

fanam pa garantiju motoru remontēja?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Jauni auto tāpat ir jāremontē un pat biežāk kā varat iedomāties. Glābj tikai garantija, kas ir būtisks JAUNA auto iegādes arguments.

fanam pa garantiju motoru remontēja?

viņam jau garantija bija beigusies.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Bet paturpinot fana tēmu, piekrītu, ka pirms auto iegādes visi interesējošie ir jāizmēģina, bet tā parazitēšana jau izpaužas tajā, ka fans pat nedomā pirkt jaunu auto un brīdī, kad viņš to izdomās, nevienu no viņa izbaudītajiem auto vairs neražos.

un viņš to labi apzinās, bet tik un tā laizās pa saloniem kā bēbis pie rotaļlietu plauktiem un bezjēdzīgi tērē citu laiku un naudu.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Jauni auto tāpat ir jāremontē un pat biežāk kā varat iedomāties. Glābj tikai garantija, kas ir būtisks JAUNA auto iegādes arguments.

fanam pa garantiju motoru remontēja?

nākamajā dienā pēc garantijas beigām....

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Nebuutu taadu kaaVWfans, paardeveeji autosalonos no garlaiciibas nospraagtu!

Tu kādreiz esi par tādu strādājis, ka zini?

[/c

Cik nu esmu bijis tais salonos - paardeveeji nekad tur nestraadaa vaiga sviedros. Esi paardeveejs? Mans padoms - maini darbu, nebojaa nervus!

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

vwfan es esmu ar tevi, neljauj shitiem pabiram lietoto auto ipasniekiem sev kapt uz galvas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

Cik nu esmu bijis tais salonos - paardeveeji nekad tur nestraadaa vaiga sviedros. Esi paardeveejs? Mans padoms - maini darbu, nebojaa nervus!

Paldies par padomu, bet esmu jau nomainījis... Tiesa gan, ne šī iemesla dēļ. Bet nervus tas darbs sevišķi nebojā, ja nu vienīgi vadība kādreiz nepaņem priekšā par plāniem... Bet tas jau pa lielam ir visur.

Bet ikdienā tādus vēvēfanus daudz jau neizjūti, jo tādu dīvaiņu, kuriem ir hobijs vazāties pa autosaloniem un kompensēt savus uzmanības trūkuma kompleksus, tēlojot nopietnus klientus, pārāk daudz jau nav.

Bet te jau neiet runa par nervu bojāšanu, bet par reālu naudu. Jo esmu gan pats piedzīvojis, ka man jārunājas ar kaut kādu smadzeņu čakarētāju, līdzīgi kā VW Fans, un tajā pašā laikā es redzu, ka salonā ienāk citi cilvēki, par kuriem var redzēt, ka tie tiešām nopietni interesējas. Un, protams, atstāt fanu manieres neļauj, un tad, ja salonā ir vēl kāds, tad tu redzi, kā tava naudiņa kā aizejošs vilciens ieslīd kolēģa kabatā. Un ja kaut kādu iemeslu dēļ esi salonā palicis viens, nu jā, tad skaties, kā tavs klients aiziet uz citu salonu.

Un par tiem vaiga sviedriem runājot - nezinu, kādos salonos esi bijis un kādos laikos, bet reizēm tas darbs ir diezgan stresains, tagad pēckrīzes laikā mazāk, bet mēnešu, gadu vai finanšu gadu beigās vai pat nedēļas nogalēs, tb., piektdienās diezgan ir, ko norauties. Jo nav jau tikai stāstīšana par komplektācijām, degvielas patēriņiem u.tml. lietām. Ir arī mašīnu atdošanas, dokumentu un pasūtījumu formēšanas, līzingu un apdrošināšanas kārtošanas, pēcapkalpošanas (kur problēmu gadījumā bieži vien pieslēdzas arī pārdevēji), demo braucieni, atskaites, mārketinga pasākumi utt. utjp. Tā no malas tikai izskatās, ka viņiem tur nav, ko darīt, tikai piķi par pārdotajiem auto saņem. Tikai, lūdzams, neuztver to, kā žēlošanos, darbs pa lielam ir diezgan OK, ja tā lieta interesē un padodas.

Starp citu, interesanti, vienuviet tu saki, ka šis darbs maitājot nervus, otrā brīdī, ka viņi tur neko nedarot. Kaut kā sapinies savās kājās.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Fan, ko tu saki par Bentley Muslane? Ir baudāms? Iesaki tādu iegādāties?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Es taa vienkaarshi iedomaajos - baigaa garlaiciiba, nav ko dariit, ta peekshnji klients, un ja nu nogulj, un ja nu par velti klanies! Stress audzee veederu!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Fan, ko tu saki par Bentley Muslane? Ir baudāms? Iesaki tādu iegādāties?

Mulsanne ir radīts, lai izbaudītu ikvienu mirkli. Ikvienu ceļa līkumu un ikvienu brauciena kilometru. Mulsanne ir pirmšķirīgs Bentley Grand Touring automašīnas paraugs: tajā apvienota izcila kvalitāte, roku darba meistarība un augstākais braukšanas līmenis.

Kad VWfans izbrauks testa braucienu, tad noteikti arī pateiks verdiktu

Bentley Riga saturās!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti