VWfans rakstīja: Moskvicha motors pie 70 km/h jau reeca, bet tagadeejaa Meriva pat pie 115 km/h nav skalja un ideaali, ar paarlieciibu turas uz celja.
115 ir kāds rādītājs, ko pieminēt ar "pat"?
VWfans rakstīja: Moskvicha motors pie 70 km/h jau reeca, bet tagadeejaa Meriva pat pie 115 km/h nav skalja un ideaali, ar paarlieciibu turas uz celja.
115 ir kāds rādītājs, ko pieminēt ar "pat"?
msh
Centis_Nuudele rakstīja:
Kārtu? Neaizmirsti ka tiem pašiem žiķeļiem pamatā ir piecdesmito beigās projektēts fiats Kā lai šie neatpaliek?
=====================
Nē, draugi, tas pats "žigulis" bija krietni modernāks
auto par Fiat-124! Tā bija tolaiku PSKP CK pozīcija ...
Sovetskoje - značit lučšeje!
tas fiats 124, ja nekļūdos, bija 1966.gadā titulētais "eiropas gada auto". Būtībā, 2101 žigulis tika veidots uz tā fiata bāzes. Krieviem būtiskākais uzlabojums bija dzinējs ar augšejo sadales vārpstu un pastiprināta ritošā. Fiatam motors pēc uzbūves bija kā volgai - ar sānu sadaleni un priekšējās piekares šarniri cigaretes diametrā...man savulaik viens Priedaines servisnieks parādīja. Pirmajos gados vairumam 2101 bija uzstādīti oriģinalie Weber karbiķi. Pēc tam jau krievi paši Peterburgā sāka tos ražot.
Crankshaft rakstīja: msh
Centis_Nuudele rakstīja:
Kārtu? Neaizmirsti ka tiem pašiem žiķeļiem pamatā ir piecdesmito beigās projektēts fiats Kā lai šie neatpaliek?
=====================
Nē, draugi, tas pats "žigulis" bija krietni modernāks
auto par Fiat-124! Tā bija tolaiku PSKP CK pozīcija ...
Sovetskoje - značit lučšeje!
šaubu nav...un kamēr itāļi ar rungām stāvēja krievu montāžniekiem aiz muguras, tas auto bija tam laikam kvalitatīvs.
Un vispār tās mašīnas koncepcija bija - pērc, brauc 5 gadus un pērc nākošo.
Savukārt par iepriekš slavēto 7.tā paneli un salonu... man daudz simpātiskāks šķita mīkstais lateksa panelis no 1. - 3., nekā cietā plastmasa. Arī mīkstie griesti pret 7.tā cieto plastmasas pannu.
Diemžēl, krievi kopā ar italiešiem nebija padomājuši par antikorozijas jautājumiem . Pirmos gadus tā bija MILZU problēma. Bez papildus apdares priekšējie spārni izturēja tikai 3-4 gadus, un bija jau caurumos. Pēc tam jau izrūsēja sliekšņi, durvis, pakaļējās arkas. NEKO nedarot pretkorozija aizsardzībā - auto pēc 5-6 gadiem bija pagalam. BET, cilvēki jau diezgan ātri šis problemas izprata - sākumā palīgā tika ņemts klasiskais sarkanais "suriks", tad jau parādījās arī bitumena mastikas. Kulminacija bija igauņu Movils un igauņu priekšejo spārnu papildieliktņi. Tā jau bija uzvara cīnā pret "žiguļu" rūsēšanu. 80-tajos gados Rīgas VAZ autocentrs mašinas ar antikorozijas materialu jau apstrādāja pirms pārdošanas. Kvalitatīvi apstrādāti ar movila preparatiem , žiguļi (un arī citi tā laika auto) bez rūsas pazīmēm nokalpoja 20 un vairāk gadus. 90-tajos gados jau bija pieejami rietumu pretrūsas materiali, bet kvlitātē tie nebija labāki par movilu.
DAUDZI žiguļi brauc vēl šodien. Ja paskatos uz 90-to gadu superaprūsējušajiem glaunajiem "acainajiem" e-klases meršiem, tad vienmēr atceros 70-to gadu žiguļu ipašnieku aktivitātes cīņā ar rūsu. Šodien, diemžēl, autovadītāji jau kļuvuši paslinki, rūsas problemas reti vairs kādu interesē. Pabrauc, remontos naudu neliek, nodod auto šrotā, pērk nākamo....brauc tālāk.
IkdienasViesis, ja nezini nevajag muldēt!!
Tieši pirmos divus gadus ražoja no itāļu skārda, jo sava izrādās vispār nebija (tik plāna). Un šie auto bez jebkādas apstrādes ekspluatējot ziemu vasaru pa visiem dubļiem purvos kalpoja godam.
manam onkulim 2. ražošanas gada '1. Žigulītis 20 gadus nokalpoja godam un noripoja gandrīz 400 000 km, bez motora remonta - galva nost netika ņemta.
Protams visa apakša bija rūsējusi, bet kopā turējās. Vēlākie Žiguļi ar pašmāju skārdu nu gan puva pilnīgi redzami. Bez kolosālas apstrādes, pie kam tikko atdzītam no bodes 20 gadus nespēja pat nostāvēt, kur nu vēl noripot.
Iesūtīts: 2011-04-07 19:43 IkdienasViesis, ja nezini nevajag muldēt!!
Tieši pirmos divus gadus ražoja no itāļu skārda, jo sava izrādās vispār nebija (tik plāna). Un šie auto bez jebkādas apstrādes ekspluatējot ziemu vasaru pa visiem dubļiem purvos kalpoja godam.
manam onkulim 2. ražošanas gada '1. Žigulītis 20 gadus nokalpoja godam un noripoja gandrīz 400 000 km, bez motora remonta - galva nost netika ņemta.
Protams visa apakša bija rūsējusi, bet kopā turējās. Vēlākie Žiguļi ar pašmāju skārdu nu gan puva pilnīgi redzami. Bez kolosālas apstrādes, pie kam tikko atdzītam no bodes 20 gadus nespēja pat nostāvēt, kur nu vēl noripot.
================
Nevajag melot! Īpaši par metāl!
kloķi necepies tur visa famīlija ir ar 'i' -i_edgars,i_onkuls ,i_māsīca,.utt utpr
P.S. nu un protams i_skorpis
Seene rakstīja:
VWfans rakstīja: Moskvicha motors pie 70 km/h jau reeca, bet tagadeejaa Meriva pat pie 115 km/h nav skalja un ideaali, ar paarlieciibu turas uz celja.
115 ir kāds rādītājs, ko pieminēt ar "pat"?
Protams, jo tas ir LIELS ātrums, kas par 25 km/h pārsniedz atļauto.
VWfans rakstīja:
Seene rakstīja:
VWfans rakstīja: Moskvicha motors pie 70 km/h jau reeca, bet tagadeejaa Meriva pat pie 115 km/h nav skalja un ideaali, ar paarlieciibu turas uz celja.
115 ir kāds rādītājs, ko pieminēt ar "pat"?
Protams, jo tas ir LIELS ātrums, kas par 25 km/h pārsniedz atļauto.
labi saskrūvētam moxābičam nekas 'nerēca' arī pie ~150km/h nu nivajag tirst tukšu fļūzzu
ja tā ņem , tad dajebkurš 'iz3,14stenis' -nau svarīgi MB vaj Meriva , var rēkt un kratīties tikko no vietas izkustējies
vwfan praatiigaak, shitik aatri uz 115 km/h braucot tu labu galu nenjemsi
VWfans rakstīja:
Seene rakstīja:
VWfans rakstīja: Moskvicha motors pie 70 km/h jau reeca, bet tagadeejaa Meriva pat pie 115 km/h nav skalja un ideaali, ar paarlieciibu turas uz celja.
115 ir kāds rādītājs, ko pieminēt ar "pat"?
Protams, jo tas ir LIELS ātrums, kas par 25 km/h pārsniedz atļauto.
Hmm... Kur tieši tev sanāk šie 25 km/h? Kad zemu lido gar kādu bērnudārzu, jeb uz vācu bāņa?
Seene rakstīja:
VWfans rakstīja:
Seene rakstīja:
VWfans rakstīja: Moskvicha motors pie 70 km/h jau reeca, bet tagadeejaa Meriva pat pie 115 km/h nav skalja un ideaali, ar paarlieciibu turas uz celja.
115 ir kāds rādītājs, ko pieminēt ar "pat"?
Protams, jo tas ir LIELS ātrums, kas par 25 km/h pārsniedz atļauto.
Hmm... Kur tieši tev sanāk šie 25 km/h? Kad zemu lido gar kādu bērnudārzu, jeb uz vācu bāņa?
Uz parastas Latvijas šosejas posmā Vireši - Smiltene.
TDIOTS rakstīja:
VWfans rakstīja:
Seene rakstīja:
VWfans rakstīja: Moskvicha motors pie 70 km/h jau reeca, bet tagadeejaa Meriva pat pie 115 km/h nav skalja un ideaali, ar paarlieciibu turas uz celja.
115 ir kāds rādītājs, ko pieminēt ar "pat"?
Protams, jo tas ir LIELS ātrums, kas par 25 km/h pārsniedz atļauto.
labi saskrūvētam moxābičam nekas 'nerēca' arī pie ~150km/h nu nivajag tirst tukšu fļūzzu
ja tā ņem , tad dajebkurš 'iz3,14stenis' -nau svarīgi MB vaj Meriva , var rēkt un kratīties tikko no vietas izkustējies
Moskvičs bija konkrēts mēsls, kas uz 150 nemaz negāja. Griesti bija 130 km/h !
VWfans rakstīja:
Seene rakstīja:
VWfans rakstīja:
Seene rakstīja:
VWfans rakstīja: Moskvicha motors pie 70 km/h jau reeca, bet tagadeejaa Meriva pat pie 115 km/h nav skalja un ideaali, ar paarlieciibu turas uz celja.
115 ir kāds rādītājs, ko pieminēt ar "pat"?
Protams, jo tas ir LIELS ātrums, kas par 25 km/h pārsniedz atļauto.
Hmm... Kur tieši tev sanāk šie 25 km/h? Kad zemu lido gar kādu bērnudārzu, jeb uz vācu bāņa?
Uz parastas Latvijas šosejas posmā Vireši - Smiltene.
Ar Merivu nekur citur nevar aizbraukt?! :8
TDIOTS rakstīja:
Moskvičs bija konkrēts mēsls, kas uz 150 nemaz negāja. Griesti bija 130 km/h !
bik safisos citēšanā
moxābels bij konkrēts mēsls -piekrītu ....
bēt 'piestrādājot' , kas USSRkāriem bij vajadzīgs 'by default' , tas 'mēsls' arī uz 200km/h bij dabonams
bet teu-līkrocīgam zantīmsipējam , tā nau bijis un nebūs
Seene rakstīja:
Ar Merivu nekur citur nevar aizbraukt?! :8
Var. Mana Meriva ir bijusi, piemēram, Suvalkos, Olštinā, Gorzow Wielkopolski, Dunkerque, Londonā, Derby, Sheffield, Rugby, Bradford, Rotherham, Wigan utt.
TDIOTS rakstīja:
bēt 'piestrādājot' , kas USSRkāriem bij vajadzīgs 'by default' , tas 'mēsls' arī uz 200km/h bij dabonams
Uz 200??? Ar kieģeļa cienīgu aerodinamiku un 1.5 atmosfērisko un tehnoloģiski atpalikušo dzinēju Esi tak reāls...
VWfans rakstīja:
Seene rakstīja:
Ar Merivu nekur citur nevar aizbraukt?! :8
Var. Mana Meriva ir bijusi, piemēram, Suvalkos, Olštinā, Gorzow Wielkopolski, Dunkerque, Londonā, Derby, Sheffield, Rugby, Bradford, Rotherham, Wigan utt.
Un kas tev rakstīt mācīja? Vai nu izvēlies pilsētu latviskotots nosaukumus vai arī oriģinālos. Par ko liecina šāda nekonsekvence? Varētu jau pateikt...
Bet tas, ko saki pierāda tikai tavu vērdu bezjēdzību - tevis minētie +25 virs atļautā ātruma ir tikai atsevišķos ceļa posmos, ko pats labi zini, un līdz ar to nav nekāds rādītājs auto "vērtības" noteikšanai
Seene rakstīja:
TDIOTS rakstīja:
bēt 'piestrādājot' , kas USSRkāriem bij vajadzīgs 'by default' , tas 'mēsls' arī uz 200km/h bij dabonams
Uz 200??? Ar kieģeļa cienīgu aerodinamiku un 1.5 atmosfērisko un tehnoloģiski atpalikušo dzinēju Esi tak reāls...
nu uz 200 nezinu, bet mums viens meistars Dobeles pusē bija nedaudz pavīlējis savu moskviču bulkuvāģi, tad ~170 gāja mīksti. Cik ilgi, to vēsture klusē.
Par sava fātera M412 max ātrumu neatceros, kādi 110 km varēja būt. ātrāk jau nebija kur braukt.
Spilgti ir palicis atmiņā kad ar Scorpio pārsniedzu 210 km stundā, tālāk baisi palika un strauji tuvojās smukā taisnā ceļa beigas.
mans sencis 80. gadu sākumā kā 2. auto ģimenē bija uzrestaurējis (jeb no mūsdienu viedokļa sadrisis) 400. moskviču ar 408. motoru, 412. tiltiem (spārnus nācās paplatināt) un GAZ 24 kārbu. Sīkākas tehn, nianses naff zināmas. BET - žiguļistu ģīmji, kad pie Sēnītes uz 'bāņa' pie 160 kmh viņiem garām gāja 400. Moskvičs - tie bija pūliņu vērti!
pārvīlētas/izpulētas ieplūdes/izplūdes,sedināta galva ,pareizi piedzīti virzuļi/gredzeni , wēbera divkamernieks ,chempijona sveces , molibdena piedeva utt. 'znajas' dzinējā +pārtaisīta gaņģene un tilc. un vēl bij riepas -bēūū Continental 185ais platums
°°parastie' 8-9 žiguļi tika 'izkosti' un atstāti atspakaļskata spoguļos
nu žigulis no tā sū da visvienalga nesanāca un konkrēti mans uz 200 nelidoja , bet gan jau ka rallij/šosejnieki to spēja .
čoma 6ais 2ajā gaņģī ~120km/h izpildija
vot teu 'ķieģelis'
neesi 'ēdis' , neuxja namāki -neiedomājies visus pēc savas nespējības mērīt !
baudi savu 1,3d sū du , kam 'graužu ledu' režīmā ,pie
tas bij pēcītim -------pārvīlētas/izpulētas ieplūdes/izplūdes,sedināta galva ,pareizi piedzīti virzuļi/gredzeni , wēbera divkamernieks ,chempijona sveces , molibdena piedeva utt. 'znajas' dzinējā +pārtaisīta gaņģene un tilc. un vēl bij riepas -bēūū Continental 185ais platums
°°parastie' 8-9 žiguļi tika 'izkosti' un atstāti atspakaļskata spoguļos
nu žigulis no tā sū da visvienalga nesanāca un konkrēti mans uz 200 nelidoja , bet gan jau ka rallij/šosejnieki to spēja .
čoma 6ais 2ajā gaņģī ~120km/h izpildija
vot teu 'ķieģelis'
neesi 'ēdis' , neuxja namāki -neiedomājies visus pēc savas nespējības mērīt !
baudi savu 1,3d sū du , kam 'graužu ledu' režīmā ,pie 100kkm nobraukuma , kapitalka jātaisa un NESMIRDI par ko teu JĒGAS ir apaļa 0(nulle)
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...