Jauns vai vecs auto?

taaneko Reģ.: 30.07.2008

Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...

 
1.. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ..88
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

WALA, ko tu pīpē, kāds mašīnas motora litrāžai sakars ar motora resursu?

Kaut kas tāds ir spēkā vienīgi uz močiem, kur litrīgu moci var lēni griezt lai brauktu pa šoseju, un var ātri griezt, lai lidotu, kamēr 125 kubus nav izvēles, bet jāgriež, lai pabrauktu pa šoseju

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: WALA, ko tu pīpē, kāds mašīnas motora litrāžai sakars ar motora resursu?

Kaut kas tāds ir spēkā vienīgi uz močiem, kur litrīgu moci var lēni griezt lai brauktu pa šoseju, un var ātri griezt, lai lidotu, kamēr 125 kubus nav izvēles, bet jāgriež, lai pabrauktu pa šoseju

Saprati WALA ar ko Tev darīšana. Kā lai nelamājas? Nav brīnums, ka Jušēns cītīgi cenšoties pierādīt savu taisnību pavisam sviestā sagāja...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: WALA, ko tu pīpē, kāds mašīnas motora litrāžai sakars ar motora resursu?

Kaut kas tāds ir spēkā vienīgi uz močiem, kur litrīgu moci var lēni griezt lai brauktu pa šoseju, un var ātri griezt, lai lidotu, kamēr 125 kubus nav izvēles, bet jāgriež, lai pabrauktu pa šoseju

Tiešs sakars, bet ne gluži ar "motora resursu"kā tādu- kā to esi ieņēmis galvā, ir tieši tāda pat situācija kā tu aprakstīji par močiem.

Majaudīgākam motoram bieži vien ir īsāka kārba - tā paša ātruma uzturēšanai (teiksim 110 km/h) kāds 3 litru dzinējs griežas ar ~ 1500 -2000 apg./min., 1,6 coyots - 3000 apg./min., 1,6 škoda ja atmiņa neviļ bija 3500 (mazjaudīgāks motors) utt.

Tad nu lūk braucot teiksim lielāko dzīves daļu ar līdzīgu vidējo ātrumu - 3 litrīga dzinēja virzuļi būs nostaigājuši 1,5 līdz 2 reizes īsāku ceļu "turp-atpakaļ" nekā 1,6 coyotam pie tā paša odometra rādijuma !!!

Lietotāja vulgaris acīs tas būš coyotam - "pļec gribēju zirnekļus izdzīt, bet mans motors nosprāga pēc 300'000 km, kamēr Ford V6 3.0 īpašnieks -a man pie 600'000 km tā kā moš taisīt kapitālo, ai nu labi pofig - novilks līdz ļimonam un tad domās.

Bet nu kā jau teicu - mūsdienās ir maz cilvēku kas uztur kārtīgi mašīnas, lielākā daļa tikai mauc, un uztur serviss, a ja serviss p...., tad mašīnai nav resursa neatkarīgi no litrāžas, kaut vienalga lielākam motoram ir labāka varbūtība izdzīvot.

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: WALA, ko tu pīpē, kāds mašīnas motora litrāžai sakars ar motora resursu?

Kaut kas tāds ir spēkā vienīgi uz močiem, ....

Runāt zelts, klusēt ...ē ...ēē ..... dimants!

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: WALA, ko tu pīpē, kāds mašīnas motora litrāžai sakars ar motora resursu?

Vistiešākais ohh:

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: 400 000 km lielākā daļa tagadējo auto nav spējīgi izturēt! Tie nav vecie Merši, kur miljons bija parasta lieta. Priecājies ka 300 t km noripo, tālāk jau vai tolmets vai kapitalka!

Bļē, man bembim(2000') jau 303 tk......, kādam nav tolmeta nr?

Edgariņam kompetence lien ārā pa visām vīlēm...

Atcerējos viena klienta stāstīto: paņēmuši pa saldu cenu iekš SE volvo s80 dīzeli, 2002.g. 280 k km uz šiltes (bijis taxi)tirgošanai tālāk. Tiem likās padaudz, vajag pamainīt..., tad atklājās, ka noskrējiens jau vienreiz mainīts- patiesais: 760k km sc:

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Tiešs sakars, bet ne gluži ar \"motora resursu\"kā tādu- kā to esi ieņēmis galvā, ir tieši tāda pat situācija kā tu aprakstīji par močiem.

Majaudīgākam motoram bieži vien ir īsāka kārba - tā paša ātruma uzturēšanai (teiksim 110 km/h) kāds 3 litru dzinējs griežas ar ~ 1500 -2000 apg./min., 1,6 coyots - 3000 apg./min., 1,6 škoda ja atmiņa neviļ bija 3500 (mazjaudīgāks motors) utt.

Tad nu lūk braucot teiksim lielāko dzīves daļu ar līdzīgu vidējo ātrumu - 3 litrīga dzinēja virzuļi būs nostaigājuši 1,5 līdz 2 reizes īsāku ceļu \"turp-atpakaļ\" nekā 1,6 coyotam pie tā paša odometra rādijuma !!!

Lietotāja vulgaris acīs tas būš coyotam - \"pļec gribēju zirnekļus izdzīt, bet mans motors nosprāga pēc 300\'000 km, kamēr Ford V6 3.0 īpašnieks -a man pie 600\'000 km tā kā moš taisīt kapitālo, ai nu labi pofig - novilks līdz ļimonam un tad domās.

Bet nu kā jau teicu - mūsdienās ir maz cilvēku kas uztur kārtīgi mašīnas, lielākā daļa tikai mauc, un uztur serviss, a ja serviss p...., tad mašīnai nav resursa neatkarīgi no litrāžas, kaut vienalga lielākam motoram ir labāka varbūtība izdzīvot.

Bet, ja skatās šādi, tad dīzeļiem ir garāks mūžs paredzams. Manai Merivai, kaut arī motors neliels, pie 90 km/h ir 2300 apgriezieni, bet 90.gadu Volkswagen-Pasātam vai Vento ar lielāku 1,8 litru benzīna motoru ir jau 2700 apgriezieni. Turklāt drusku lielākiem dīzeļiem ar 6.pārnesumu pie 90 km/h ir zem 2000 apgriezienu. Tā lieliskajai Ford-Kuga 2,0 TDCi, kuru testēju Jelgavā trekno gadu norietā, bija tikai 1800 apgriezieni.

Kā Jums šķiet, vai šis Ford-Focus ir jauks?

www.labsauto.lv/...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Tiešs sakars, bet ne gluži ar "motora resursu"kā tādu- kā to esi ieņēmis galvā, ir tieši tāda pat situācija kā tu aprakstīji par močiem.

Majaudīgākam motoram bieži vien ir īsāka kārba - tā paša ātruma uzturēšanai (teiksim 110 km/h) kāds 3 litru dzinējs griežas ar ~ 1500 -2000 apg./min., 1,6 coyots - 3000 apg./min., 1,6 škoda ja atmiņa neviļ bija 3500 (mazjaudīgāks motors) utt.

Tad nu lūk braucot teiksim lielāko dzīves daļu ar līdzīgu vidējo ātrumu - 3 litrīga dzinēja virzuļi būs nostaigājuši 1,5 līdz 2 reizes īsāku ceļu "turp-atpakaļ" nekā 1,6 coyotam pie tā paša odometra rādijuma !!!

Lietotāja vulgaris acīs tas būš coyotam - "pļec gribēju zirnekļus izdzīt, bet mans motors nosprāga pēc 300'000 km, kamēr Ford V6 3.0 īpašnieks -a man pie 600'000 km tā kā moš taisīt kapitālo, ai nu labi pofig - novilks līdz ļimonam un tad domās.

Bet nu kā jau teicu - mūsdienās ir maz cilvēku kas uztur kārtīgi mašīnas, lielākā daļa tikai mauc, un uztur serviss, a ja serviss p...., tad mašīnai nav resursa neatkarīgi no litrāžas, kaut vienalga lielākam motoram ir labāka varbūtība izdzīvot.

... un piedevām tevis minētās mizas jau ir no rūpnīcas domātas braukt un nodot tolmetā Vecākiem fofāgena grupas nemotoriņiem ir normāla garuma kārbas [sliktākajā gadījumā piektais robs atmests] un tās īsās ir iedalītas vecākiem audī ar pareizo piedziņu. Šķībači ir cits variants, tie nekad nav taisījuši mašīnu ar domu par vismaz 20 gadiem, un tur tiešām vienmēr ir tā, kā tu aprakstīji. Bet pilsētas situācijā tāpat diža starpība nav.

P.N. Es rakstot tiešām biju piemirsis ka kaut kādiem musariem tā ir, kaut kā bija pierasts pie muteres golfmašīnas 1.4 nemotoriņa parastā garuma [3k @ 120 kmph] kārbas

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Golfam 1,4 pie 120 km/h ir tālu pāri 3000 apgriezieniem.

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

... un piedevām tevis minētās mizas jau ir no rūpnīcas domātas braukt un nodot tolmetā

vw..bla,bla,.....muteres gopls bla, bla, bla....

Psc...., gribēju jau runāt par jūras vējiem un mitro gaisu..., bet palasījos allcar.lv- nu ir arī normāli puikas Liepājas pusē....

msh, pacel tēmu allcarā par mazmotoru un lielmotoru resursiem!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Golfam 1,4 pie 120 km/h ir tālu pāri 3000 apgriezieniem.

Varbūt arī ir īsās kārbas, nenoliedzu, bet manas muteres golfmašīnai ir normāla garuma. No vienas puses it kā pārāk gara, tāpēc arī ātrāk par kaut kādiem 150 neiet. Bet nu vienalga uz šosejas @ 90 kmph, kad tas nemotoriņš griežas nedaudz virs 2k ir lielāka pārliecība par apdzīšanas izdarīšanu nekā ar mazdu mx-3 1.6 16v, kas tajā pašā ātrumā griežas manāmi virs 3k. Laikam jau pamatoti tam golfam kārba garāka.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

krishus rakstīja:

Psc...., gribēju jau runāt par jūras vējiem un mitro gaisu..., bet palasījos allcar.lv- nu ir arī normāli puikas Liepājas pusē....

msh, pacel tēmu allcarā par mazmotoru un lielmotoru resursiem!

Man tur īpaši nav ko darīt - kad bik iemetu aci, radās iespaids ka tāda paša līmeņa forums kā wcc - cilvēki, ar kuriem dzīvē var kontaktēties, bet internetā labāk nevajag - sāks brēkt ka projekto topikos vajag tikai slavas dziesmas dziedāt utt

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Bet, ja skatās šādi, tad dīzeļiem ir garāks mūžs paredzams. Manai Merivai, kaut arī motors neliels, pie 90 km/h ir 2300 apgriezieni, bet 90.gadu Volkswagen-Pasātam vai Vento ar lielāku 1,8 litru benzīna motoru ir jau 2700 apgriezieni. Turklāt drusku lielākiem dīzeļiem ar 6.pārnesumu pie 90 km/h ir zem 2000 apgriezienu. Tā lieliskajai Ford-Kuga 2,0 TDCi, kuru testēju Jelgavā trekno gadu norietā, bija tikai 1800 apgriezieni.

Kā Jums šķiet, vai šis Ford-Focus ir jauks?

www.labsauto.lv/...

Dīzelim 2300 apg./min. patiesībā ir padaudz (parasti līdz kaut kur 2500 apg./min. dīzelim ir labākais griezes moments).

Un lielākā daļa dīzeļu tagad jau ir ar turbo - tur atkal citas problēmas rodas kādēļ var rasties vairāk vai mazāk "mīts" par mazo resursu, lai gan protams mazs dīzelis pie visas mūsdienu dzīšanās pēc ekoloģijas, mazāka svara utml. - tas "bleķa" klucis var arī neturēt iglaicīgi tās slodzes kas ir dīzeļos. Kaut gan - nu velns viņu zina - kā jau teicu - cilvēki agrāk vairāk piedomāja pie tā kā brauc - normāls cilvēks agrāk dīzeli negriezīs pāri pa 3000 apg./min. - a tagad vieglajiem visi kam nav slinkums un kad nav slinkums.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Bet kaa tad es ar savu Merivu 1,3 CDTI lai iisti braucu - dazhi saka, ka, lai neaizseereetu DPF kveepu filtrs, vajagot riktiigi mochiit, bet Tu te staasti, ka nevajag griezt motoru lielos apgriezienos??? Nobraukums tagad 122839 km.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

WALA rakstīja:

Tiešs sakars, bet ne gluži ar "motora resursu"kā tādu- kā to esi ieņēmis galvā, ir tieši tāda pat situācija kā tu aprakstīji par močiem.

Majaudīgākam motoram bieži vien ir īsāka kārba - tā paša ātruma uzturēšanai (teiksim 110 km/h) kāds 3 litru dzinējs griežas ar ~ 1500 -2000 apg./min., 1,6 coyots - 3000 apg./min., 1,6 škoda ja atmiņa neviļ bija 3500 (mazjaudīgāks motors) utt.

Tad nu lūk braucot teiksim lielāko dzīves daļu ar līdzīgu vidējo ātrumu - 3 litrīga dzinēja virzuļi būs nostaigājuši 1,5 līdz 2 reizes īsāku ceļu "turp-atpakaļ" nekā 1,6 coyotam pie tā paša odometra rādijuma !!!

Lietotāja vulgaris acīs tas būš coyotam - "pļec gribēju zirnekļus izdzīt, bet mans motors nosprāga pēc 300'000 km, kamēr Ford V6 3.0 īpašnieks -a man pie 600'000 km tā kā moš taisīt kapitālo, ai nu labi pofig - novilks līdz ļimonam un tad domās.

Bet nu kā jau teicu - mūsdienās ir maz cilvēku kas uztur kārtīgi mašīnas, lielākā daļa tikai mauc, un uztur serviss, a ja serviss p...., tad mašīnai nav resursa neatkarīgi no litrāžas, kaut vienalga lielākam motoram ir labāka varbūtība izdzīvot.

Bet, ja skatās šādi, tad dīzeļiem ir garāks mūžs paredzams. Manai Merivai, kaut arī motors neliels, pie 90 km/h ir 2300 apgriezieni, bet 90.gadu Volkswagen-Pasātam vai Vento ar lielāku 1,8 litru benzīna motoru ir jau 2700 apgriezieni. Turklāt drusku lielākiem dīzeļiem ar 6.pārnesumu pie 90 km/h ir zem 2000 apgriezienu. Tā lieliskajai Ford-Kuga 2,0 TDCi, kuru testēju Jelgavā trekno gadu norietā, bija tikai 1800 apgriezieni.

Kā Jums šķiet, vai šis Ford-Focus ir jauks?

www.labsauto.lv/...

ford focus kā tāds ir labs auto -ja to pērk 99.gadā ražotu pa 2000 eiro. Pa tādu cenu tas ir salīdzinoši moderns un labi aprīkots auto. Par 4500 eiro var atrast salīdzinoši daudz labākus konkurentus šim auto.

Forda 1.8tdci dīzelis ir slikts braukšanai pilsētā. Zem 1500 apgriezieniem tas paliek traki skaļš un vibrējošs. Attiecīgi braukt pa pilsētu uz 50-60km/h un 5 robā nevar (varēt jau var bet ir ļoti nepatīkami). Attiecīgi ir jābrauc 4.robā - un līdz ar to visa degvielas ekonomijas ir vējā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Bet kaa tad es ar savu Merivu 1,3 CDTI lai iisti braucu - dazhi saka, ka, lai neaizseereetu DPF kveepu filtrs, vajagot riktiigi mochiit, bet Tu te staasti, ka nevajag griezt motoru lielos apgriezienos??? Nobraukums tagad 122839 km.

Khmm, nu ja saka ka tā vajag darīt - tad nu dari ar tā - neesmu ar dīzeļiem (izņemot 124 Mersi) nekad braucis, līdz ar ko kā uzvedas visādi filtri un citas kuiņas pie dažādiem ekspluatācjas režīmiem - nebūšu kompetenc spriest, bet ņemot vērā ka dīzeļu "spēks" ir griezes momentā pie zemiem apgriezieniem es necenstos jamos griezt līdz "atdurei". CIk tālu ir vērts griezt - stipri atšķirīgi, vecajiem bezturbo dīzeļiem - jau 2500 nebija sevišķas jēgas griezt. Ar turbīnām šķiet ka bija mazliet pastiepts tas efektīvais griezes momenta apgriezienu diapazons.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

VWfans rakstīja: Bet kaa tad es ar savu Merivu 1,3 CDTI lai iisti braucu - dazhi saka, ka, lai neaizseereetu DPF kveepu filtrs, vajagot riktiigi mochiit, bet Tu te staasti, ka nevajag griezt motoru lielos apgriezienos??? Nobraukums tagad 122839 km.

Khmm, nu ja saka ka tā vajag darīt - tad nu dari ar tā - neesmu ar dīzeļiem (izņemot 124 Mersi) nekad braucis, līdz ar ko kā uzvedas visādi filtri un citas kuiņas pie dažādiem ekspluatācjas režīmiem - nebūšu kompetenc spriest, bet ņemot vērā ka dīzeļu "spēks" ir griezes momentā pie zemiem apgriezieniem es necenstos jamos griezt līdz "atdurei". CIk tālu ir vērts griezt - stipri atšķirīgi, vecajiem bezturbo dīzeļiem - jau 2500 nebija sevišķas jēgas griezt. Ar turbīnām šķiet ka bija mazliet pastiepts tas efektīvais griezes momenta apgriezienu diapazons.

Savulaik kopumā kādaus 3000 km nobraucu ar lexus is 2.2 d-cat . Tad tam dampim max grieze stabili bija pēc 2000 .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Savu rav4 nopakotu nopirku 2008 februārī . Jau pašā sākumā secināju ,ka paša komfortam ādu nevajadzēja , atpakaļskata kameru nevajadzēja . Kruīzs ok . automātiskais logu tīrītājs( no lietus intensitātes) visumā ok bet varēja bez. Un vispār vaij vajadzēja dīzeli . 4x4 funkciju nācās izmantot 1 reizi un to pašu pilnīgi neveiksmīgi ( man nav atslēdzama pretbuksēšana) , labi ,ka pie mājas kur lāpsta bija.

Pirms rava pirkšanas viens paziņa no amserva mēģināja atrunāt no rava , labāk lai ņemu kādu 1,8 avensi . No šodienas skatu punkta protams avensis būtu bijis daudz saprātīgāks pirkums .

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

msh rakstīja: WALA, ko tu pīpē, kāds mašīnas motora litrāžai sakars ar motora resursu?

Kaut kas tāds ir spēkā vienīgi uz močiem, kur litrīgu moci var lēni griezt lai brauktu pa šoseju, un var ātri griezt, lai lidotu, kamēr 125 kubus nav izvēles, bet jāgriež, lai pabrauktu pa šoseju

Tiešs sakars, bet ne gluži ar "motora resursu"kā tādu- kā to esi ieņēmis galvā, ir tieši tāda pat situācija kā tu aprakstīji par močiem.

Majaudīgākam motoram bieži vien ir īsāka kārba - tā paša ātruma uzturēšanai (teiksim 110 km/h) kāds 3 litru dzinējs griežas ar ~ 1500 -2000 apg./min., 1,6 coyots - 3000 apg./min., 1,6 škoda ja atmiņa neviļ bija 3500 (mazjaudīgāks motors) utt.

Tad nu lūk braucot teiksim lielāko dzīves daļu ar līdzīgu vidējo ātrumu - 3 litrīga dzinēja virzuļi būs nostaigājuši 1,5 līdz 2 reizes īsāku ceļu "turp-atpakaļ" nekā 1,6 coyotam pie tā paša odometra rādijuma !!!

Lietotāja vulgaris acīs tas būš coyotam - "pļec gribēju zirnekļus izdzīt, bet mans motors nosprāga pēc 300'000 km, kamēr Ford V6 3.0 īpašnieks -a man pie 600'000 km tā kā moš taisīt kapitālo, ai nu labi pofig - novilks līdz ļimonam un tad domās.

Bet nu kā jau teicu - mūsdienās ir maz cilvēku kas uztur kārtīgi mašīnas, lielākā daļa tikai mauc, un uztur serviss, a ja serviss p...., tad mašīnai nav resursa neatkarīgi no litrāžas, kaut vienalga lielākam motoram ir labāka varbūtība izdzīvot.

ā, tad jau jāliek lielāki ripuļi. tie retāk saskarsies ar zemi un mazāk nolietosies. cietie diski ar jāpērk lēnāki, tie ies ilgāk.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

VWfans rakstīja:

Bet, ja skatās šādi, tad dīzeļiem ir garāks mūžs paredzams. Manai Merivai, kaut arī motors neliels, pie 90 km/h ir 2300 apgriezieni, bet 90.gadu Volkswagen-Pasātam vai Vento ar lielāku 1,8 litru benzīna motoru ir jau 2700 apgriezieni. Turklāt drusku lielākiem dīzeļiem ar 6.pārnesumu pie 90 km/h ir zem 2000 apgriezienu. Tā lieliskajai Ford-Kuga 2,0 TDCi, kuru testēju Jelgavā trekno gadu norietā, bija tikai 1800 apgriezieni.

Kā Jums šķiet, vai šis Ford-Focus ir jauks?

www.labsauto.lv/...

Dīzelim 2300 apg./min. patiesībā ir padaudz (parasti līdz kaut kur 2500 apg./min. dīzelim ir labākais griezes moments).

Un lielākā daļa dīzeļu tagad jau ir ar turbo - tur atkal citas problēmas rodas kādēļ var rasties vairāk vai mazāk "mīts" par mazo resursu, lai gan protams mazs dīzelis pie visas mūsdienu dzīšanās pēc ekoloģijas, mazāka svara utml. - tas "bleķa" klucis var arī neturēt iglaicīgi tās slodzes kas ir dīzeļos. Kaut gan - nu velns viņu zina - kā jau teicu - cilvēki agrāk vairāk piedomāja pie tā kā brauc - normāls cilvēks agrāk dīzeli negriezīs pāri pa 3000 apg./min. - a tagad vieglajiem visi kam nav slinkums un kad nav slinkums.

Nu modernam dīzeli jau arī nav īpašas jēgas no griešanas virs trim štukām tik cik rēciens un vibrācija. Darba Ceed'am ar 1,6 litru dīzeli normāls kampiens ir no pusotras līdz divarpus štukām. Pie simta toties kā lielmotoram 1800rpm

rgcwtxkmt9729w9 Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja:

ā, tad jau jāliek lielāki ripuļi. tie retāk saskarsies ar zemi un mazāk nolietosies.

Jā, tā tas ir. Kā tev liekas, kāpēc lielāka diametra riepas maksā vairāk(?) - (vismaz daļēji) tāpēc, ka tur vairāk gumijas - džipam ar vienu riteņa apgriezienu sanāk veikt pat 2x vairāk ceļa kā mazauto ar R13 - attiecīgi mazāk nolietojas (dēļ lielāka auto svara gan riepas ir 2x platākas, kas arī attiecīgi palielina iztērētās gumijas daudzumu un cenu).

anonimikis rakstīja:

cietie diski ar jāpērk lēnāki, tie ies ilgāk.

Šitais gan garām. Pēc analoģijas varētu ieteikt kaut ko līdzīgu quantum bigfoot...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

a ko cietajiem ne? griežas ātrāk, tātad gultņi ātrāk nodilst.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: a ko cietajiem ne? griežas ātrāk, tātad gultņi ātrāk nodilst.

gultņi cietajiem tur ļoti ilgi, t.i. neesmu vēl redzējis nevienu disku kurš būtu nobeidzies dēl gultņa, bet bad block, apmirušu elektroniku , head crash utml. - esmu gana redzējis.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: WALA, ko tu pīpē, kāds mašīnas motora litrāžai sakars ar motora resursu?

Kaut kas tāds ir spēkā vienīgi uz močiem, kur litrīgu moci var lēni griezt lai brauktu pa šoseju, un var ātri griezt, lai lidotu, kamēr 125 kubus nav izvēles, bet jāgriež, lai pabrauktu pa šoseju

######################################Gribi teikt, ka litrazhai nav sakars ar motora resursu? Tad sanaak, ka Tico ar 0.8L noskries tik pat cik Chevy 7.4L? Nekad muzhaa, skaidrs, ka lielitrazhas ies daudz reiz ilgaak (protams, ar nosaciijumu, ka motors tiek pienaaciigi kopts) p.s. manejam benziniekam pie 100km/h ir 1800 rpm

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Kaut gan - nu velns viņu zina - kā jau teicu - cilvēki agrāk vairāk piedomāja pie tā kā brauc - normāls cilvēks agrāk dīzeli negriezīs pāri pa 3000 apg./min. - a tagad vieglajiem visi kam nav slinkums un kad nav slinkums.

Tad jau sēne un visa vācu nācija ir nenormāli psihopāti

1.. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ..88
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti