gonzalless rakstīja:
######################################Gribi teikt, ka litrazhai nav sakars ar motora resursu? Tad sanaak, ka Tico ar 0.8L noskries tik pat cik Chevy 7.4L? Nekad muzhaa, skaidrs, ka lielitrazhas ies daudz reiz ilgaak (protams, ar nosaciijumu, ka motors tiek pienaaciigi kopts) p.s. manejam benziniekam pie 100km/h ir 1800 rpm
Vēl viens kas piemirst par subjektīviem lielumiem Nu tu ar to savu 7.4 [tāds vispār maz ir?
] visu laiku ar labo roku dročīsi robus uz augšu uz leju un brauksi ar īstiem brīvgaitas apgriezieniem un var gadīties, ka šāda sēņošana pat nedaudz paildzinās motora mūžu - un no 0.8 gribēsi lai tas velk tāpat kā 7.4 un zem četrām štukām nelaidīsi
, tad protams ka nemotoram būs īsāks resurss. Bet ja abiem motoriem +/- vienāda garuma kārbas un blīve starp stūri un sēdekli ir apveltīta ar galvu, tad kāda iksa pēc nemotoram būtu jābūt ar mazāku resursu, ja vien tas nav kaut kāds aziātu taisīts lētais sūc? Vēl piedevām V8 ir divas reizes vairāk virzuļu un citu grabuļu kas var izbeigties
P.N. Laikā kad amūrikā lietoja "big block V8", tos jūdza kopā ar 3 vai 4 robu kārbām, kādēļ šādu mašīnu vmax bija uz kādiem 200 kmph redlaina dēļ - tad nu tu padomā cik gara ir kārba un cik veiksmīgs tavs salīdzinājums
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes
)motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...