smaidiigais rakstīja: mans sencis 80. gadu sākumā kā 2. auto ģimenē bija uzrestaurējis (jeb no mūsdienu viedokļa sadrisis) 400. moskviču ar 408. motoru, 412. tiltiem (spārnus nācās paplatināt) un GAZ 24 kārbu. Sīkākas tehn, nianses naff zināmas. BET - žiguļistu ģīmji, kad pie Sēnītes uz 'bāņa' pie 160 kmh viņiem garām gāja 400. Moskvičs - tie bija pūliņu vērti!
Manam tēvam ar bija kārlītis ar 408. motoru, aizmugurē gan bija žiguļa tilts. Auto bija gan paplatināti spārni, gan tas bija arī garenvirzienā pagarināts par padsmit cm. Izskatījās eleganti - balts un ar platu slieksni starp spārniem. Vairāk par 120 gan neatceros, ka tikām braukuši (pa jūrmaleni), bet tolaik arī nebija vēlēšanās nokaut motoru. Motoram tika braukts pakaļ uz Maskavu. "Jautrākie" momenti bija, kad pāris reizes uz ceļa atvērās motora pārsegs un tas "pacēlās spārnos".
Logu tīrītāja mehanisms bija instalēts, bet piedziņa bija "manuāla" - ar roku raustot sviru caur blakussēdētāja bardačoku. Vadītāja krēsls no rafiņa.
Beidzās tas viss ar to, ka astoņdesmito beigās tēvs pēc divu gadu riktīgas vergošanas bija sapelnījis pietiekami naudas, ka pārdeva visu iemīļoto kārlīti, un, aizbraucis uz Dušanbe, iegādājās zilu, gadu jaunu vaz 2105 ar 1,5 litru motoru. Prieki nebija gari - pabraucis pāris vasaras mēnešus, vienu rītu auto pie mājas vairs neatrada - kāds bija paņēmis pabraukāties, vēlāk to atrada mežā sadedzinātu. Tajā dienā, kad auto nospēra, bija paredzēts tajā uzstādīt sagādāto lietuviešu siģeni, kas aizgāja kopā ar autiņu tā arī neuzlikta.
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes
)motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...