Jauns vai vecs auto?

taaneko Reģ.: 30.07.2008

Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...

 
1.. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ..88
M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: mans sencis 80. gadu sākumā kā 2. auto ģimenē bija uzrestaurējis (jeb no mūsdienu viedokļa sadrisis) 400. moskviču ar 408. motoru, 412. tiltiem (spārnus nācās paplatināt) un GAZ 24 kārbu. Sīkākas tehn, nianses naff zināmas. BET - žiguļistu ģīmji, kad pie Sēnītes uz 'bāņa' pie 160 kmh viņiem garām gāja 400. Moskvičs - tie bija pūliņu vērti!

Manam tēvam ar bija kārlītis ar 408. motoru, aizmugurē gan bija žiguļa tilts. Auto bija gan paplatināti spārni, gan tas bija arī garenvirzienā pagarināts par padsmit cm. Izskatījās eleganti - balts un ar platu slieksni starp spārniem. Vairāk par 120 gan neatceros, ka tikām braukuši (pa jūrmaleni), bet tolaik arī nebija vēlēšanās nokaut motoru. Motoram tika braukts pakaļ uz Maskavu. "Jautrākie" momenti bija, kad pāris reizes uz ceļa atvērās motora pārsegs un tas "pacēlās spārnos".

Logu tīrītāja mehanisms bija instalēts, bet piedziņa bija "manuāla" - ar roku raustot sviru caur blakussēdētāja bardačoku. Vadītāja krēsls no rafiņa.

Beidzās tas viss ar to, ka astoņdesmito beigās tēvs pēc divu gadu riktīgas vergošanas bija sapelnījis pietiekami naudas, ka pārdeva visu iemīļoto kārlīti, un, aizbraucis uz Dušanbe, iegādājās zilu, gadu jaunu vaz 2105 ar 1,5 litru motoru. Prieki nebija gari - pabraucis pāris vasaras mēnešus, vienu rītu auto pie mājas vairs neatrada - kāds bija paņēmis pabraukāties, vēlāk to atrada mežā sadedzinātu. Tajā dienā, kad auto nospēra, bija paredzēts tajā uzstādīt sagādāto lietuviešu siģeni, kas aizgāja kopā ar autiņu tā arī neuzlikta.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: tad sanaak, ka juuus bijaat toreiz apmeram kaa tagad bmw tuuneri no bmwlife.lv?

tas ir radikāli nesalīdzināmi , ko varēja tajos laikos un ko tagad.....

nau nekādas nostaļģijas un uzskatu ka 'toreiz' zāle bij garšīgāka . visi tie cccp autosi ,izpildijuma un tehnoloģiju zīņā , bij sū di konkrēti .

bet, kā tas notiekās joprojām , no jebkura sū da var uztaisīt 'konfekti' . jebkuram wrc čempionkāram nau nekā kopīga ar parastu sērijveida tri peri ....tikai nosaukums-pežõ,renõ,fordõ utt.gofnõ. nu jau vēl arī dača un kija tur laužas iekšā

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

°°parastie' 8-9 žiguļi tika 'izkosti' un atstāti atspakaļskata spoguļos

nu žigulis no tā sū da visvienalga nesanāca un konkrēti mans uz 200 nelidoja , bet gan jau ka rallij/šosejnieki to spēja .

Man viens attālāks radinieks bija savulaik ieguvis īpašumā izvīlētu vazni, kas vērās līdz pat 180 km/h - esot bijusi atvieglināta un smalki nobalansēta kloķene, un viss cits ko nu tur varēja izslīpēt, izpulēt.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

°°parastie' 8-9 žiguļi tika 'izkosti' un atstāti atspakaļskata spoguļos

nu žigulis no tā sū da visvienalga nesanāca un konkrēti mans uz 200 nelidoja , bet gan jau ka rallij/šosejnieki to spēja .

Man viens attālāks radinieks bija savulaik ieguvis īpašumā izvīlētu vazni, kas vērās līdz pat 180 km/h - esot bijusi atvieglināta un smalki nobalansēta kloķene, un viss cits ko nu tur varēja izslīpēt, izpulēt.

viens pac motors 'pagodu' netaisija

bij atsevišķi maisteri dzinējiem , gaņģenēm -taisija 5pakapju !!?? un tiltiem ! un beigās viss tas pasakumu komplekss bij jāsavieto kopā nu un bišķiņ jāmāk savākt to rezultātu pie iegūtās veiktspējas

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Droši vien, ka tā. Tas bija dikti sen un es tik atceros par kloķenes balansēšanu. Vēl šis stāstīja, ka 90.-to sākumā esot sanācis skrietes ar kādu no pirmajiem importa auto - brīdī, kad vācietis (vai nebij omega a) pagāja garām, šim uz spidometra tad arī bija minētie 180, un īsi pēc tā abus noturēja strīpaino nūjiņu pārdevēji, esot likuši atvērt haubi, jo negribēja ticēt šā teiktajam, ka "šis jau neko, tas otrs traki garām nesies" - tajā laikā esot bijuši kadri, kas žiguļos iemontēja jaudīgus "importa motorus" (vai tik neminēja, ka golfiņa). Menti paskatījušies, ka šim parastais vaz motors un palaiduši vaļā.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Kautkur dzirdēts ka mentiem bijuši daži auto ar rotormotoru , kurš bijis krietni vien ašāks

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

biju domājis iekš vaz cccp laikos tas rotormotors

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Kautkur dzirdēts ka mentiem bijuši daži auto ar rotormotoru , kurš bijis krietni vien ašāks

LPSR bij trīs VAI(specoģelā ) važņi ar rotoriem , no viena pir zdams dir zdams reiz muku ar IŽspurtu uz šoseja neuxja neizdevās , nācās notīties arumos pirms lidostas

P.S. informācija pēcim- IŽ PLANETA SPORT no zavoda 36zs un šis tas no YAMAHA , tālāk vīlēšana,slīpēšana/pulēšana/'galvas' sēdināšana un gāja lopā ,JAWAs iesūkāja

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Kautkur dzirdēts ka mentiem bijuši daži auto ar rotormotoru , kurš bijis krietni vien ašāks

IkdienasViesim ir interesants stāsts par šito tēmu.

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

bēt 'piestrādājot' , kas USSRkāriem bij vajadzīgs 'by default' , tas 'mēsls' arī uz 200km/h bij dabonams

Uz 200??? Ar kieģeļa cienīgu aerodinamiku un 1.5 atmosfērisko un tehnoloģiski atpalikušo dzinēju Esi tak reāls...

Man pirmais auto bija 74.g. M412. Viss original un 150km/h gāja! Nopietni

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Mana teeva Mosiitim-2140 bija deforseets motors, lai vareetu lietot 76.benziinu, kursh 80.gados maksaaja 30 kapeikas, kameer 93.benziins 40 kapeikas. Jauda bija samazinaata no 75 liidz 68 zirgiem.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Patiikami buutu, ja tagad vareetu jaunu nopirkt 1995.gada modelja Audi-A6 Avant ar veco, labo 1,9 TDI un tad baudiit to bez lieliem remontiem 15 gadus un 400 tuukst.km.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

P.S. informācija pēcim- IŽ PLANETA SPORT no zavoda 36zs un šis tas no YAMAHA , tālāk vīlēšana,slīpēšana/pulēšana/'galvas' sēdināšana un gāja lopā ,JAWAs iesūkāja

nevis 36, bet 32 ZS!

Ko Tu tur piesēdināji?? UN kādu bendžu lēji?? Ja standartkoplektācijā ar plāno blīvi bija domāts AI-95 nendžam!

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Kautkur dzirdēts ka mentiem bijuši daži auto ar rotormotoru , kurš bijis krietni vien ašāks

Krievija joprojām ir topā ģevjatkas ar rotorniekiem. Īstie tjūneri tur tādus brīnumus saliek iekšā, ka stieņu un emku braucēji paliek ostot dūmus.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Vai kāds ir braucis ar mazdas RX 8 rotornieku ?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

P.S. informācija pēcim- IŽ PLANETA SPORT no zavoda 36zs un šis tas no YAMAHA , tālāk vīlēšana,slīpēšana/pulēšana/'galvas' sēdināšana un gāja lopā ,JAWAs iesūkāja

nevis 36, bet 32 ZS!

Ko Tu tur piesēdināji?? UN kādu bendžu lēji?? Ja standartkoplektācijā ar plāno blīvi bija domāts AI-95 nendžam!

Ai-95 , galvu vienmēr var bikiņ nofrēzēt , tāpat klani par 'nazi' uztaisīt un vēl visādus pekstiņus sarīkot , ka tik būtu vēlēšanās pierādīt ka JAWAs iesūkā konkrēti

P.S. rados ir CCCP čempion motošosejā - bij kur pakonsultēties........

P.S.S. iegūtā kompresija bij tāda ,ka kikstarteri ņēmu ar savu nevājo massu

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Vai kāds ir braucis ar mazdas RX 8 rotornieku ?

bij mums teviens rotorfans - vecos tofikos ir viņa veikumi aprakstīti puisis tos motorus ir skarbi izkodis un nevāji samācijies ķīlēt bet nu tas ir 'fõr fan' ikdienai neder

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Vai kāds ir braucis ar mazdas RX 8 rotornieku ?

Ūdensmetējs tāpat pārspēj jebkuru iekšdedzes un elektromotoru.

2 sekundes līdz 100-tam un 8g paātrinājums.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

rudens68 rakstīja: Vai kāds ir braucis ar mazdas RX 8 rotornieku ?

Ūdensmetējs tāpat pārspēj jebkuru iekšdedzes un elektromotoru.

2 sekundes līdz 100-tam un 8g paātrinājums.

Maz ticams ka elektromotoru pārspēsi, tikai reālos apstākļos uz ceļa visu to labumu grūti izlikt !!!

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Tas RX8 kautkā tomār neguva lietotāju atbalstu , kad parādījās jaunā izpildījumā viens otrs paredzēja rotorniekiem otru elpu ..... varbūt visas eko normas šo nokāva ?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Patiikami buutu, ja tagad vareetu jaunu nopirkt 1995.gada modelja Audi-A6 Avant ar veco, labo 1,9 TDI un tad baudiit to bez lieliem remontiem 15 gadus un 400 tuukst.km.

vel patiikamaak buutu tas pats tik ar 2,5 Q un max komplektaciju. ideals auto ever

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Tas RX8 kautkā tomār neguva lietotāju atbalstu , kad parādījās jaunā izpildījumā viens otrs paredzēja rotorniekiem otru elpu ..... varbūt visas eko normas šo nokāva ?

Maz ticams ka eko normas, vienkārši nav "pačotīgi" braukt ar Japāņu "šujmašīnu" kurai 1,3 litri. Psiholoģiskas dabas problēmas.

Nissan Z sērija ar savu "cienījamo" litrāžu redz pārdodas ka prieks.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Vai kāds ir braucis ar mazdas RX 8 rotornieku ?

Tikai notestējis... Man patika...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Jūrmalas autoinspekcijai tiesām 80-tajos bija kādi pieci eksperimentali sarkani VAZ-21011 ar rotormotoriem. Bet cik atceros no to laiku poliču stāstiem, ilgi tie rotormotori nav kalpojuši. Bijušas problemas ar to iedarbināšanu, arī troksnis dzinējam lielāks, degvielas patēriņš lielāks. Priekšrocības: straujš uzrāviens, ātrums līdz 200km/h. Vieglāks svars.

Bet tas resurss rotorniekiem faktiski bija īss. Vēl kādu laiku tie poliči braukāja kūpinādami zilus dūmus - pēc tam jau salika atpakaļ parastos dvižokus.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Tas RX8 kautkā tomār neguva lietotāju atbalstu , kad parādījās jaunā izpildījumā viens otrs paredzēja rotorniekiem otru elpu ..... varbūt visas eko normas šo nokāva ?

Kas tad šo ir nokāvis? RX-8 ražo - jeb tu gaidīji ka šis masveidā tirgosies? Interesanti kāpēc? Tam motoram tāpat resurss ir kaut kādas 150 štukas, tas patērē benzīnu un tā jauda un grieze ir viduvēji - vai kāds no šiem faktoriem veicina popularitāti?

1.. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ..88
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti