Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jauns vai vecs auto?

taaneko Reģ.: 30.07.2008

Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ..88
ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Un es saprotu. Jo pec gariem gadiem šo ziemu nobraucu ar RWD. Uz šosejas iet tīri labi, kādā ne pārāk biezā sniegainā laukumā paslidināties arī labi. Bet vienkārši izbraukt pa aizputinātu, vai biezāk aizsnigušu piebraucamo ceļu, kaut nošaujies , sievas FWD iet labāk, lai gan arī zems.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Ja man finanses atļautu nopirkt un uzturēt, viennozīmīgi pirktu jaunu un tikai jaunu auto.

Ja finanses atļauj, ir pieejamas daudz interesantākas izklaides par kūkošanu garāžas bedrē. Un vecumam tuvojoties tā bedre (garāžas, ibio, nejaukt ar septiņām pēdam!!) tīri fiziski nepievelk tā kā jaunībā..

Skaists sapnis par uzplaukušu , pārtikušu valsti un pārtikušiem pilsoņiem - uz lauku ceļiem tikai jauni auto, par Rīgu nemaz nerunājot.....

Man nekad nav bijis aicinājums pavadīt brīvos brīžus garāžā, tāpat arī piebāzt galvu ar lēto rezerves daļu pieejas vietām, lētiem servisiem, kuri beigās nekad nav lēti. Tādēļ arī 2007. tika pieņemts lēmums- jauns auto. Noteikta summa, kurā iekļauties. Izpētīts piedāvājums ar interesējošiem modeļiem, iehavots KIA CEEDmobīlis ar 1,6 dīzeļmotoru. Tfu, tfu, tfu nekādu probzu kas neietilptu garantijā vai kasko nav bijis....

Bet tapēc neuzskatu cilvēkus kas brauc mīlējās ar veciem, nejauniem auto par otrās šķiras cilvēkiem, ja vien viņi nemēģina mani pārliecināt ka es esmu tāds

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

braucu ar pavecu auto, kurš šobrīd maksā apmēram vienas manas mēnešalgas cenā. Citu pirkt netaisos. Remonti ir maz un to cenas galīgi neuztrauc. Uz ceļa nekad nav palikts. Nav nekādas ticības jaunajiem ar elektroniku pārbāztajiem dampjiem. Auto man pakaļas pārvietošanai un dažādu kravu transportēšanai. Arbaletu var ielikt bagažniekā saliktā veidā un neviens neredzēs

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: braucu ar pavecu auto, kurš šobrīd maksā apmēram vienas manas mēnešalgas cenā.

Man ir viens kolēģis, kurš pērk auto ar apskati cenā no 250 - 300Ls. Brauc līdz nākošai apskatei. Ja TA iziet vai remonts ir sīks, tad brauc tālāk. Ja ne, tad pērk citu vāģi. Pašreizējā corsa viņam iet jau kādus 3 gadus...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Un vēl viens aspekts - drošība...

Nupat kolēģis ar 2 gadīgu ķenguru sabučoja B3 pasātu. Pilsētā, ar nelielu ātrumu. Ķenguram pat airbagus neizšāva, pasātam priekša lupatās.

Lai gan nelaiķa HRE dačijai traģiskajā notikumā arī neesot izšauti spilveni...itkā....

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Un vēl viens aspekts - drošība...

Nupat kolēģis ar 2 gadīgu ķenguru sabučoja B3 pasātu. Pilsētā, ar nelielu ātrumu. Ķenguram pat airbagus neizšāva, pasātam priekša lupatās.

...

Nekad nevar zināt - priekša ir tā konstruēta lai relatīvi viegli "izšķīstu" un dažiem auto tā ir īpaši "vārīga" šķersvirzienā (XZ kāpēc). Kaut gan ja nonesa to daļu kas faktiski ir priekšas reste + lukturu bloks - tā visiem labi šķīst, jo šķērsvirzienā tā "balka" apakš bumpera - viegli loca savus stiprinājumus.

Savā dzīvē (ne uz saviem auto) esmu redzējis 124 mersi ar golfu "pakaļā" - mersim lukturim stikliņš izbiris - golpam purns lupatās. C4 vs Cosas dupsis - C4 purns lupatās. E30 vs līdzīga gadagājuma Galant - galanta pēcuse sastumta un pats par "Colt pārtapis", behai purns pašķīdis, bet ne pārāk traki.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
1 0 Atbildēt

Laiks skrien fiksi. Pilnīgi neticami - manai Hundai Sonatai nupat jau apritēja 5 gadi. kopš to jaunu paņēmu Skandi motorā. Un jāsāka - pieci gadi bez nervu bojāšanas. Savu auto mehaniķu telefonus esmu jau aizmirsis. Auto līdz šim ir kalpojis pilnīgi bez problemām. Pa garantiju mainīts tikai āra temperaturas datčiks. Vēl nomainītas dažas lampiņas. Un tas arī viss. Nobraukumi ar auto nav lieli, domāju, ka vēl ismaz 5 gadus iztikšu bez nopietniem remontiem.

Pirms tam braucu tikai ar "vāciešiem" - dazādu modeļu bembjiem ,skorpi un pat golfiņu2. Nekad nedomāju, ka jebkad pirkšu korejieti. BET, "treknie" gadi darīja savu, bija daudz lielākas iespējas un daudz cerību uz skaistāku dzīvi. Krīze, loģiski, katram no mums radīja zināmas problemas. Bet latvieši jau pedējo 100 gadu laikā ir pieraduši problemas pārvarēt . Jebkurā gadījumā, savu izvēli nenožēloju, auto ir labs, tas drīz arī būs samaksāts - tad jau atkal varēs kalt nākotnes plānus. Katrā gadījumā, es KATRAM autovadītājam iesaku vismaz reizi mūžā rast iespēju iegādāties pilnīgi jaunu auto. TAS , protams, dārgi maksā - bet tomēr ir to vērts.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Sonatai ir ļoti neērti sēdekļi (subjektīvi, protams). Nevaru atrast priekš sevis ērtu pozīciju. 2008. gadā izbraucu - nepatika...

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: ....es KATRAM autovadītājam iesaku vismaz reizi mūžā rast iespēju iegādāties pilnīgi jaunu auto. TAS , protams, dārgi maksā - bet tomēr ir to vērts.

Zelta vārdi!!

No Tavas mutes- dieva ausī!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Man ir viens kolēģis, kurš pērk auto ar apskati cenā no 250 - 300Ls.

Šitādu ir diezgan padaudz! No šiem esmu dzirdējis tikai vienu - tas ir pats lētākais variants no visiem iespējamajiem. Divi kurus es pazīstu vispār neiespringst - eļļu nemaina, filtrus ar ... pērk rudenī ar derīgu apskati vismaz uz 11 mēneši. Beidzās apskates termņš nodod izjaukšanai un pērk nākamo. Pat nedomā apskati iet! Kur nu vēl pirkt jaunu auto!!

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Man ir viens kolēģis, kurš pērk auto ar apskati cenā no 250 - 300Ls.

Šitādu ir diezgan padaudz! No šiem esmu dzirdējis tikai vienu - tas ir pats lētākais variants no visiem iespējamajiem. Divi kurus es pazīstu vispār neiespringst - eļļu nemaina, filtrus ar ... pērk rudenī ar derīgu apskati vismaz uz 11 mēneši. Beidzās apskates termņš nodod izjaukšanai un pērk nākamo. Pat nedomā apskati iet! Kur nu vēl pirkt jaunu auto!!

daži mani paziņas, kas dara līdzīgi, pirms nodošanas metāllūžņos vēl no sirds pāris dienas papriecājas pa karjeriem, pļavām, mežiem (padriftē, paforsē purvus, vienkārši pamīca auto,u.t.t) un tad aidzen (sliktākā gadījumā aizvelk) uz tolmetu.

No viņu statistikas - bmw parasti bija jāvelkt, vecos passātus nokaut neizdevās parasti

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Par nokaušanu... Pagājušgad ASV bija kaut kādas tur labas atlaides, tiem kas pērk jaunu auto un veco nodod. Bet nodotajiem auto bija reāli jāsprāgst, lai drīkstētu tos pārstrādāt. Tad šie izdomāja visādas metodes, lai ātri nokautu dzinēju. Dzinājā eļļa ar ūdeni, dzeses sistēmā kaut kāds tur veļas pulvēris utt.

Visnenokaujamākie izrādījās VOLVO sērija.

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Visnenokaujamākie izrādījās VOLVO sērija.

Volvo faniem: www.youtube.com/...

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Par nokaušanu... Pagājušgad ASV bija kaut kādas tur labas atlaides, tiem kas pērk jaunu auto un veco nodod. Bet nodotajiem auto bija reāli jāsprāgst, lai drīkstētu tos pārstrādāt. Tad šie izdomāja visādas metodes, lai ātri nokautu dzinēju. Dzinājā eļļa ar ūdeni, dzeses sistēmā kaut kāds tur veļas pulvēris utt.

Visnenokaujamākie izrādījās VOLVO sērija.

pulveri parasti sauc par šķidrā stikla masu

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Katrā gadījumā, es KATRAM autovadītājam iesaku vismaz reizi mūžā rast iespēju iegādāties pilnīgi jaunu auto.

+1

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Katrā gadījumā, es KATRAM autovadītājam iesaku vismaz reizi mūžā rast iespēju iegādāties pilnīgi jaunu auto.

+1

...................................

Šito vajadzētu izlasīt visiem, kuri lamā Žiguļus - 99.99%

nekad mūžā nav braukuši ar jaunu vai ideāli uzturētu

šīs markas auto ... Vai kaut ar Moskviču 2140 "Luks".

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: IkdienasViesis rakstīja: Katrā gadījumā, es KATRAM autovadītājam iesaku vismaz reizi mūžā rast iespēju iegādāties pilnīgi jaunu auto.

+1

...................................

Šito vajadzētu izlasīt visiem, kuri lamā Žiguļus - 99.99%

nekad mūžā nav braukuši ar jaunu vai ideāli uzturētu

šīs markas auto ... Vai kaut ar Moskviču 2140 "Luks".

nu beidzzzz bij man 'ideāls' 2140 tik 2x mēnesī bij jāpārlasa priekšējie šarnīri dzinējs tika pārlasīts pašrocīgu -izcila inženiera vadībā un kontrõlē no pacssmit virzuļu ungredzenu komplektiem izvēlēti 4vajadzīgie utt utpr rezultātā dzinējs bij perfekc(ar lielo C ) , no trim gaņģenēm salasīta viena ideāla , tiltā ar tika samudrīti 'sporta' pričendāli , bet nu citādi.......

nu jevo naxxxx kaut kā ar Drvu gan tika vienkārši nobraukti ~130kkm , bet nu mossissssssss........

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

Šito vajadzētu izlasīt visiem, kuri lamā Žiguļus - 99.99%

nekad mūžā nav braukuši ar jaunu vai ideāli uzturētu

šīs markas auto ... Vai kaut ar Moskviču 2140 "Luks".

Te jau lielākajai daļai apmeklētāju droši ka ir tāds vecums ka pat jauns žigulis rada vēdergraizes. Bet nu man personīgi 2106 un 2140 SL ļoti pat patika. Pedējais bija mana onkuļa kurš 21 Volgu aizstāja ar šo - lai var pa "laukiem" turpināt rullēt un pa reizei šo to uz tirgu aizvest no savas piemājas dārziem. Pārējei RU autobūves brīnumi - nu tā, tipa Volga - kruti, bet bezjēdzīgi, 412 - dampis ikdienai - OK, bet citādi neizskatīgs.

rgcwtxkmt9729w9 Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Braukt ar žiguli ir viena lieta, bet ciest sadursmē pavisam cita.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

nu beidzzzz bij man 'ideāls' 2140 tik 2x mēnesī bij jāpārlasa priekšējie šarnīri dzinējs tika pārlasīts pašrocīgu -izcila inženiera vadībā un kontrõlē no pacssmit virzuļu ungredzenu komplektiem izvēlēti 4vajadzīgie utt utpr rezultātā dzinējs bij perfekc(ar lielo C ) , no trim gaņģenēm salasīta viena ideāla , tiltā ar tika samudrīti 'sporta' pričendāli , bet nu citādi.......

nu jevo naxxxx kaut kā ar Drvu gan tika vienkārši nobraukti ~130kkm , bet nu mossissssssss........

Jā pļec, man ar sencim 412 braucām ilgi ar 81 (ja nekļūdos gada dampi) kad sarūsēja (da uh-ja tiem laikiem nobraukums bija) sliekšņi un apakša pārmetināja un brauc tālāk, bet tad salocīja kārbas sviru un ar laiku nojāja vairs pat neatceros ko, tipa laikam ātrumā neturējās vai kaut kas tāds. Izdomājām - mums tak jau sen nopirkta gaņģene jauna -samainījām - nu un tad tik sākās, ta vispār nevar iedabūt kādā no ātrumiem ta vēl kaut kas - zdec ar tām 80-to gadu beigu rezerves daļām ...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Nu nē... Žiguli vai Moskviču man nevajag nekādā formā, ne jaunu, ne ideālu, ne par velti, ne par piemaksu (man)!

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Šito vajadzētu izlasīt visiem, kuri lamā Žiguļus - 99.99%

nekad mūžā nav braukuši ar jaunu vai ideāli uzturētu

šīs markas auto ... Vai kaut ar Moskviču 2140 "Luks".

Kāpēc Tu domā ka nav

Esmu braucis (ilgstoši-gadiem, nevis līdz kaimiņa mājai) ar ZAZu, ar VAZu, ar Moskviču, ar Ņivu - un visi bija jauni.

Es viņus nelamāju, bet no tā paša laika perioda rietumu analogiem viņi atpaliek par vismaz kārtu.

Tev varbūt ir cits viedoklis?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Vai var 66.gada Eiropas auto FIAT, kuru ar vizuālām izmaiņām VAZ ražoja vēl pavisam nesen, salīdzināt ar 80.to gadu vidus golfu, eskortu, korollu utt.............par 90.to gadu autiņiem varbūt nerunāsim..

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Par nokaušanu... Pagājušgad ASV bija kaut kādas tur labas atlaides, tiem kas pērk jaunu auto un veco nodod. Bet nodotajiem auto bija reāli jāsprāgst, lai drīkstētu tos pārstrādāt. Tad šie izdomāja visādas metodes, lai ātri nokautu dzinēju. Dzinājā eļļa ar ūdeni, dzeses sistēmā kaut kāds tur veļas pulvēris utt.

Visnenokaujamākie izrādījās VOLVO sērija.

Īrijā vēl šobrīd darbojas līdzīga sistēma. Tikai pretēji - vecajam auto jābūt ejošam, ar apskati un tā jānodod dīlerim. Bet dīleris ar valsti labus nosacījumus piedāvā.

Šādā veidā brālēns pēc likuma labi aprīkotu 2000. gada Fiestu apmainīja pret jaunu Polo. Viņš par fiestu dabūja 3500 EUR (ja pareizi atceros, to Fordu viņš pirms 3 gadiem pirka par 2500 EUR). Plus, vēl atlaide par pašu jauno auto.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Kāpēc Tu domā ka nav

Esmu braucis (ilgstoši-gadiem, nevis līdz kaimiņa mājai) ar ZAZu, ar VAZu, ar Moskviču, ar Ņivu - un visi bija jauni.

Es viņus nelamāju, bet no tā paša laika perioda rietumu analogiem viņi atpaliek par vismaz kārtu.

Tev varbūt ir cits viedoklis?

Kārtu? Neaizmirsti ka tiem pašiem žiķeļiem pamatā ir piecdesmito beigās projektēts fiats Kā lai šie neatpaliek?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ..88
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti