msh rakstīja: Ā, un tā kā tā mašīna būs 10 gadus vecāka par merivu, tur nebūs daļiņu filtra, kam aiztirsties, ja tur arī būs katalizators, to bez problēmām varēs izgriezt un neviens ne aci nepamirkšķinās, tas pats attiecas uz EGR *******renizāciju - un atlikušais resurss tai mašīnai būs tikpat liels kā tai merivai.
Šauri domā - ar tādu "izgrieztu" filtru varēsi tik vien kā pa savu provinci braukāt. Cik manīju, arī VWfans apmeklē tālākas zemes un diez vai vēlas izbaudīt to pieredzi, kas pienāksies, ja Vāczemes policija tevi pieķers ar "***renizētām" detaļām.
Tieši šī iemesla dēļ esmu atmetis domu par VW T4 iegādi - nepieciešamas neadekvātas investīcijas, lai šo auto paceltu līdz vācu ekoprasību līmenim.
Par auto pārdošanas paņēmieniem
Derētu pārdot veco auto, lai gan spiedīgi nav. Ieliku sludinājumu iekš ss.lv , taču divu nedēļu laikā neviens nav zvanījis. Vai tas ir rādītājs, ka cena ir par augstu? Kā vispār ir ar auto pārdošanu - uz cik daudziem zvaniem jāatbild un cik potenciālajiem pircējiem auto jāatrāda, kamēr nonāk pie veiksmīga darījuma? Nu tā aptuveni - kādas šajā ziņā ir tendences?
Auto pirkts jauns Latvijā, es vienīgais saimnieks, nobraukums tuvu 200 tūkst.km.