Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Aptuvenas 350-500. Vai tāpēc pirksi citu modeli? Vari vienreiz nepieliet bāku un šeku reku būs naudiņš.

Es tīri, tā...plānojot  budžetu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

KASKO maksājumus var sadalīt pa mēnešiem. Tur jau tad starpība būs visai maz jūtama.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Viss par PSA 1.2 PureTech (EB2)

youtu.be/69vm_Jmz2rM

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Ne vienā, ne otrā. Neviens dīleris nereģistrēs uz tevi mašīnu, kamēr nebūsi parakstījis līgumu un veicis iemaksu. Kā jau iepriekš minēju, pēc līzinga apstiprināšanas un tavas piekrišanas saņemšanas konkrētā līzinga kompānija saskaņā ar dīlera piestādīto rēķinu par auto (noņemot nost rezervācijas naudu) gatavo līgumus, kurus trīspusēji paraksta līzinga devējs, auto pārdevējs un auto pircējs. Šodien tas notiek elektroniski, izņemot retus gadījumus, ja nu tiešām auto pircējs nelieto elektronisko parakstu. Pēc tam, kad līgumi ir parakstīti, auto tiek reģistrēts, tu noformē KASKO polisi un ar dīleri vienojaties par atdošanu.

Taču pasūtīt var arī veicot tikai "rokas naudas" iemaksu? 

Atvaino,vienkārši lasīju,ka EKII atbalstu saņem tikai tad,kad auto jau ir pie dīlera. 

Es gan nepirkšu EV, vienkārši domāju,ka kārtība līdzīga. 

Pirmo reizi ar šo visu. 

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ja pasūtīsi no rūpnīcas, tad neviens tev uz goda vārdu to mašīnu negatavos. Ja auto ir uz vietas, var mēģināt sarunāt arī bez, tikai rēķinies, ka uz tavu noskatīto auto nākošajā dienā var ienākt precinieks ar roķeni un pateikt - gribu šo. Tad paliksi jaņos, jo pārdevējam auto pārdots skaitās tikai tad, kad ir iemaksāta roķene.

Pieteikums EKII atbalstam arī tiek sniegts iekšā tad, kad ir apstiprināts līzings. Teorētiski var ātrāk, bet kāda jēga? Un jā - to EKII naudu tu fiziski neredzi, tā tiek ieskaitīta līzinga pirmajā iemaksā.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Īsāk sakot- vispirms pirmā iemaksa un līzings,tad pasūta?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Es tā neteicu. Izlasi vēlriez, ko iepriekš rakstīju. Tu jauc roķeni ar pirmo iemaksu. Un līzingu neesošai mašīnai noformēt nevari.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Es saprotu to šādi:

Rokas nauda ir daļa no pirmās iemaksas.  Teiksim iemaksa ir 10% (2000), tad rokas nauda ir 500.

Iemaksā 500,sāk ražot auto, atnāk auto, sakārto līzingu un iemaksā pārējos 1500.

Nē?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Jā. Iepriekš gan tu rakstīji, ka vispirms līzings un tad ražošana.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Jo man likās,ka sākumā nauda un tad prece. 

Kā jau teicu,potenciāli pirmais jaunais auto.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Tavā gadījumā laikam vienkāršāk būtu visu līzinga sāpi uzticēt salona līzinga speciālistam, nevis pašam tur iet kapāties. Viņš kopā ar mašīnas pārdevēju tevi pie rokas izvedīs cauri visam procesam. Lai veicas!

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Tieši tā es arī domāju darīt.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Zemesgramata rakstīja: Jo man likās,ka sākumā nauda un tad prece. 

Kā jau teicu,potenciāli pirmais jaunais auto.

A kādu marku ta taisies pirkt, ja nav noslēpums?

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Gribēju Dacia Sanderp , šodien aizgāju aptaustīt Ķīpsalā.  Hyundai i20 mani uzrunāja vairāk. 😀

Modano Reģ.: 25.11.2019
0 0 Atbildēt

Zemesgramata rakstīja: Gribēju Dacia Sanderp , šodien aizgāju aptaustīt Ķīpsalā.  Hyundai i20 mani uzrunāja vairāk. 😀

Galvenais izbraukt testu, tur radīsies galvenie iespaidi. Fabia vēl normāls/līdzīgs variants izskatīšanai varētu būt.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Protams, vakar es vienkārši aizgāju palūrēt,bez pārdevēju uzbāzības. 

   Fabia arī potenciāls pirkums. Tikai stendā,nez kāpēc,bija izlikta tikai Monte Karlo,ko Latvijā neviens nepirks.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Zemesgramata rakstīja: Gribēju Dacia Sanderp , šodien aizgāju aptaustīt Ķīpsalā.  Hyundai i20 mani uzrunāja vairāk. 😀

Es arī šodien Ķīpsalā Sandero pasēdēju. No ārpuses jau nekāda vaina, bet iekšā viss ir slikti. Nu drausmīgs salons, vienkārši drausmīgs. Principā šādas kvalitātes mašīnu var pirkt, lai viņā krāmētu kartupeļus, cementu un metāllūžņus, nevis ģimeni vadāt.

Pilnīgi pretējā ziņā pārsteidza Citroen (nebiju nevienā mūsdienu citronā nekad agrāk sēdējis). Nebiju gaidījis tādu apdares kvalitāti - viss nostrādāts līdz pēdējam sīkumam, mīksts, patīkams.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Man besija tas,ka izlikts bija tikai Stepway. Bet es pieņemu,ka parastais nav labāks.  Tā mīkstais elements priekšējā panelī ir vispār cringe.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 3 Atbildēt

darklight rakstīja:

Zemesgramata rakstīja: Gribēju Dacia Sanderp , šodien aizgāju aptaustīt Ķīpsalā.  Hyundai i20 mani uzrunāja vairāk. 😀

Es arī šodien Ķīpsalā Sandero pasēdēju. No ārpuses jau nekāda vaina, bet iekšā viss ir slikti. Nu drausmīgs salons, vienkārši drausmīgs. Principā šādas kvalitātes mašīnu var pirkt, lai viņā krāmētu kartupeļus, cementu un metāllūžņus, nevis ģimeni vadāt.

Pilnīgi pretējā ziņā pārsteidza Citroen (nebiju nevienā mūsdienu citronā nekad agrāk sēdējis). Nebiju gaidījis tādu apdares kvalitāti - viss nostrādāts līdz pēdējam sīkumam, mīksts, patīkams.

Vīnogas ir skābas, teica lapsa, kad stundu neveiksmīgi bija tām mēģinājusi tikt klāt, un devās prom.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 2 Atbildēt

Izstādē vnk lieliski Cupra, VW un Škoda stendi. Vēl Maserati labs 🤗

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Izstādē vnk lieliski Cupra, VW un Škoda stendi. Vēl Maserati labs 🤗

Nepieņemami, ka izstādē ir vācu autobūve!

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

darklight rakstīja:

Zemesgramata rakstīja: Gribēju Dacia Sanderp , šodien aizgāju aptaustīt Ķīpsalā.  Hyundai i20 mani uzrunāja vairāk. 😀

Es arī šodien Ķīpsalā Sandero pasēdēju. No ārpuses jau nekāda vaina, bet iekšā viss ir slikti. Nu drausmīgs salons, vienkārši drausmīgs. Principā šādas kvalitātes mašīnu var pirkt, lai viņā krāmētu kartupeļus, cementu un metāllūžņus, nevis ģimeni vadāt.

Pilnīgi pretējā ziņā pārsteidza Citroen (nebiju nevienā mūsdienu citronā nekad agrāk sēdējis). Nebiju gaidījis tādu apdares kvalitāti - viss nostrādāts līdz pēdējam sīkumam, mīksts, patīkams.

Kapēc domā ,ka Sandero domāts ģimenei? pirmkārt maziņš un kā teici ļoti prasts. Arī priekš kartupeļu, cementu un metāllūžņu pārvadāšanas par mazu. Tas auto domāts valsts un pašvaldību iestādēm ,kur vienīgais kritērijs zemākā cena. laikam tomēr auto tādā cenu kategorijā ir vērts apdomāt varbūtās tomēr lietotu un kaut ko kvalitatīvāku. Savādāk pabrauks kādu laiciņu, kad jauna auto smarža no salona izgaisīs tad sapratīs ,ka nekāds prieks no tāda auto izstrādājuma nav.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja:

darklight rakstīja:

Zemesgramata rakstīja: Gribēju Dacia Sanderp , šodien aizgāju aptaustīt Ķīpsalā.  Hyundai i20 mani uzrunāja vairāk. 😀

Es arī šodien Ķīpsalā Sandero pasēdēju. No ārpuses jau nekāda vaina, bet iekšā viss ir slikti. Nu drausmīgs salons, vienkārši drausmīgs. Principā šādas kvalitātes mašīnu var pirkt, lai viņā krāmētu kartupeļus, cementu un metāllūžņus, nevis ģimeni vadāt.

Pilnīgi pretējā ziņā pārsteidza Citroen (nebiju nevienā mūsdienu citronā nekad agrāk sēdējis). Nebiju gaidījis tādu apdares kvalitāti - viss nostrādāts līdz pēdējam sīkumam, mīksts, patīkams.

Kapēc domā ,ka Sandero domāts ģimenei? pirmkārt maziņš un kā teici ļoti prasts. Arī priekš kartupeļu, cementu un metāllūžņu pārvadāšanas par mazu. Tas auto domāts valsts un pašvaldību iestādēm ,kur vienīgais kritērijs zemākā cena. laikam tomēr auto tādā cenu kategorijā ir vērts apdomāt varbūtās tomēr lietotu un kaut ko kvalitatīvāku. Savādāk pabrauks kādu laiciņu, kad jauna auto smarža no salona izgaisīs tad sapratīs ,ka nekāds prieks no tāda auto izstrādājuma nav.

Sandero nē, bet Dacia Logan ir Marokas taksistu vāģis. Bija situācijas pilsētas satiksmē, kad tavu Logan ielenc no abām pusēm tādi paši Logani

Ārpus pilsētas tik parādās privātie Dusteri, Sandero.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 1 Atbildēt

Labi ,ka Marokas, Nu traki ,ka pac takšiem brauc rumāņu golfs. Domāju ,ka pareizāk būtu takšu modeļiem uzliktu kaut kādus ierobežojumus ka varētu piereģistrēt ne zemāk par vidējās klases auto ,protams arī ar nobraukuma ierobežojumu piemēram 300tūkst. Savādāk tās lētās mizkastes kropļo tirgu, to arī vajadzētu attieciņat uz boltveidīgajiem. Savādāk iekāpot tevis pieminētajā loganā ceļgalus nākās strīkāt pret netīro priekšējo sēdekļu atzveltnes. Pat Padomju laikos par takšiem brauca Volgas,kas tomēr tad skaitījās konforta etalons. Par Dacītēm cik pabrauts ,ļoti prasti auto , varbūtās privātais mazzemnieks kam nesanāk naudas pikapam un patīk pašan nepārtraukti skrūvēt auto var priekš saimnicības,kā otro darba auto izvēlēties dusteru. Par jaunas Dacītes cenu sanāk piemēram opel insignija ar 50 tūkst nobraukumu, kas vienozīmīgi būs konfortablāks un arī kalpos ilgāk pat pieskaitot minētos 50tūkst km

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Var redzēt ka svētki un esi labi ieķēris ka raksti šitādas muļķības Takšiem modeļu ierobežojumu? Kā interesēs tas būs - noteiktu ražotāju un noteiktu, lielu, taksometru firmu interesēs? Tirgu neviens nekropļo, tieši otrādi - cilvēki maksā par to, par ko izvēlas. Un jā, man ir aizdoma ka padomju laikos taksometrs bija tāds pats luksuss kā mūsdienās lielai daļai Latvijas iedzīvotāju. Attiecībā par diršanu par dacīti un lietotas insignijas piedāvāšanu tās vietā, te laikam spēkā teiciens "pārēdušai pelei milti rūgti". Tas dusteris vismaz ir kaut cik lietojams, lasīt, tik viegli buferis nost nelidos un karteris netiks sasists.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

Varbūtās,ka Tu pats esi ieķēris ,ja Tev apmierina ar kādām mizkastēm Tevi vadā tad labi, Es neteicu par ražotāja noteikšanu ,bet gan par auto ietilpību un auto nobraukumu, Kaut cik cienošas takšu firmas arī tagad nebrauc ar kompaktklases mizkastēm. Padomju laikos taksis nebija nekas ekskluzīvāks kā mūsdienās.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā jau teicu, pārēdušai pelei milti rūgti. Es nezinu par kuras paaudzes loganu tu runā - pirmās paaudzes septiņvietīgajā universāli man ar maniem 1,95m vietas bija atliektiem galiem gan priekšā gan aizmugurē - nu pēdējajā rindā mani neviens nesēdināja, to cik maz tur ir vietas, izmēģināt nesanāca Un aiz pārāk lielas vipendronu sastopamības tu pat esi piemirsis ka mašīnu sliktumu vajadzētu vērtēt pēc lietām kas ietekmē tevi fiziski, nevis pēc vipendronu skaita. Vajag piemēru sliktai mašīnai? T4 ar pliku salonu un caurumu grīdā [izrauts aizmugures sildītājs] uz grants - pilns salons ar putekļiem un tāds trokšņu līmenis ka ja būtu bijušas pa rokai austiņas, būtu tās uzlicis. Kamēr tu te čīksti ka taksim nav ādas ķebļi un mīksta paneļa plastmasa.

P.N. Nezinu par padomju laikiem, mūsdienās taksis ir pietiekami ekskluzīvs transporta veids.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja: Labi ,ka Marokas, Nu traki ,ka pac takšiem brauc rumāņu golfs. Domāju ,ka pareizāk būtu takšu modeļiem uzliktu kaut kādus ierobežojumus ka varētu piereģistrēt ne zemāk par vidējās klases auto ,protams arī ar nobraukuma ierobežojumu piemēram 300tūkst. Savādāk tās lētās mizkastes kropļo tirgu, to arī vajadzētu attieciņat uz boltveidīgajiem. Savādāk iekāpot tevis pieminētajā loganā ceļgalus nākās strīkāt pret netīro priekšējo sēdekļu atzveltnes. Pat Padomju laikos par takšiem brauca Volgas,kas tomēr tad skaitījās konforta etalons. Par Dacītēm cik pabrauts ,ļoti prasti auto , varbūtās privātais mazzemnieks kam nesanāk naudas pikapam un patīk pašan nepārtraukti skrūvēt auto var priekš saimnicības,kā otro darba auto izvēlēties dusteru. Par jaunas Dacītes cenu sanāk piemēram opel insignija ar 50 tūkst nobraukumu, kas vienozīmīgi būs konfortablāks un arī kalpos ilgāk pat pieskaitot minētos 50tūkst km

Nav tur neviena golfa vai opeļa, nevajag mērīt visu pēc sevis. Tur bagātajos rajonos daudz ir pajaunu meršu un Land lover cieņā. Laukos, kā jau minēju, parādās krutāki Dacia modeļi. Pilsētas ir pilnas ar Logan takšiem. Tur pat grūti būs nostopēt kādu citu takša marku, jo tās Dacia ražo pie viņiem, ne Rumānijā.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Jā es saku no savas pieredzes un nevis par Maroku, bet par Latviju, Ja runā par ārvalstīs fāterlandē taksis ko izmantoju bija e klasi, zviedrijā sanāca pavizināties ar passāt un superb, karalistē ar mondeo, visi šie auto patīkami tīri un nenobraukti kādi diemžēl pie mums jo nav nekādas kontroles

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Nez, ja par takšiem runājam, tad man gan absolūti vienalga, ar kādu auto mani ved - ka tikai laicīgi galā nogādā. Nu un lai nav galīgi piecūkots, bet pēdējā desmitgadē nekas tāds nekad nav gadījies.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Par takšiem paturpinot - var jau gribēt braukt meršos ar minimālu nobraukumu, vien var uzdot neizbēgamo jautājumu - vai ir vēlme par to maksāt?

Būtu ļoti naivi domāt, ka, piemēram, grozot normatīvos aktus un pieprasot takšu firmām braukt ar ļoti jauniem un glauniem auto, tas notiks par esošajiem tarifiem.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Neesmu sekojis modes tendencēm takšu izsaukšnas aplikācijās, bet cik atceros, tad kādreiz tajās takšu aplikācijās varēja redzēt kādas mašīnas tuvumā un cik maksā un attiecīgo izsaukt. Gribi mersi, sauc mersi, gribi vienalgako, ņem vienalgako.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

spainis rakstīja: Neesmu sekojis modes tendencēm takšu izsaukšnas aplikācijās, bet cik atceros, tad kādreiz tajās takšu aplikācijās varēja redzēt kādas mašīnas tuvumā un cik maksā un attiecīgo izsaukt. Gribi mersi, sauc mersi, gribi vienalgako, ņem vienalgako.

Pie mums arī pirms laika laikam kādam voltam vai boltam bija variants vai nu ņemt parasto vai dārgo variantu. Pēdējā it kā bija labāki auto.

Tiesa, kā dzird, nekādu biznesa klases takšu pie mums īpaši nav. Noteikti ir kādi pakalpojumi uzņēmumiem, bet ikdienišķi laikam ne. Būtu pieprasījums, droši vien būtu arī piedāvājums.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

spainis rakstīja: Neesmu sekojis modes tendencēm takšu izsaukšnas aplikācijās, bet cik atceros, tad kādreiz tajās takšu aplikācijās varēja redzēt kādas mašīnas tuvumā un cik maksā un attiecīgo izsaukt. Gribi mersi, sauc mersi, gribi vienalgako, ņem vienalgako.

Auto izvēles iespēja bija tikai pašos Bolt pirmsākumos (man liekas vēl saucās Taxify). Tagad var dabūt tikai lielāku vai mazāku miskasti. Nu labi, Bolt dažreiz gadās jauni Passāti vai kas cits sakarīgs, bet Forus gan pārsvarā miskastes.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Tad pašam pirkt un braukt ar kaut kādu lētā gala vāģi ir slikti, bet ar taksi var braukt - vienalga kādu, ka tik lētāk?

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Tieši tā. Personīgais auto ir daļa no manas dzīves telpas, kamēr taksis manā izpratnē neko diži neatšķiras no trolejbusa - vienkārši ir ērtāks, brauc ātrāk un pietur visur pēc pasūtījuma.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Kā teica Henrijs, tas pats Fords. Jūs varat nopirkt jebkādu auto...Patreiz tieši tāpat un ja vien viņš ir...noliktavā😂 Ko sola skaisti čalojoši solītāji neko nenozīmē 👌

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
1 1 Atbildēt

Ja nekas nenobruks, tad tuvāko divu nedēļu laikā tikšu pie mazlietota C5 aircross PHEV. Līdzīgos izmēros piešķirtajos budžetos LV (Baltijas tirgū)  no phev nekas nebija atrodams un piegādes no Vācijas neakceptē līzinga kantoris, tad nu izvēles iespējas bija ļoti limitētas. Paskatījos vairākus apskatus - domāju, ka gaita būs OK, dinamika, skaņas izolācija arī. Bažas rada vai neizbesīšos ar tačskrīnu nevis normālu pogu regulēšanu, vai ērtie beņķi nebūs pārāk mīksti garos gabalos un reālais phev patēriņš un elektrības izdevīgums. Kad būs uz rokām un pirmie iespaidi, došu ziņu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tikko pētīju jaunos Citronus - visur bija smukas pogas.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Nu, man liekas, tur būs tas pats 3 cilindru 1,2 motors, ko tiko Polijā testēju. Vismaz ātruma knibulis tur ir identisks. Kā jau rakstīju - ļoti labs un ekonomisks salikums tā kārba ar 3 cilindrinieku. Man vidēji iznāca 5,2 litri, bija arī pāris sastrēgumi un braukšana kalnos. Nu tev vēl būs baterija, tad jau 4,5 vajadzētu izspiest.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 1 Atbildēt

Nope šeit būs 1,6benzīns + bača. Benzīnam ir 180ZS, kopā ar baču sanāk 200+ZS. Domāju, ka patēriņš būs drīzāk ap 7+, režīmā bez lādēšanas. Manējais ir pirms facelifta, tur fizisku pogu pamaz.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
1 0 Atbildēt

ā nu protams, man gan dzīvē nav bijuši francūži, bet stereotipiski neticu, ka iztikšu bez gļukiem garantijas laikā nu vismaz elektronikas sadaļā. labā ziņa, ka 4 gadi garantija bez nobraukuma ierobežojuma

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kā jau teicu, pārēdušai pelei milti rūgti. Es nezinu par kuras paaudzes loganu tu runā - pirmās paaudzes septiņvietīgajā universāli man ar maniem 1,95m vietas bija atliektiem galiem gan priekšā gan aizmugurē - nu pēdējajā rindā mani neviens nesēdināja, to cik maz tur ir vietas, izmēģināt nesanāca Un aiz pārāk lielas vipendronu sastopamības tu pat esi piemirsis ka mašīnu sliktumu vajadzētu vērtēt pēc lietām kas ietekmē tevi fiziski, nevis pēc vipendronu skaita. Vajag piemēru sliktai mašīnai? T4 ar pliku salonu un caurumu grīdā [izrauts aizmugures sildītājs] uz grants - pilns salons ar putekļiem un tāds trokšņu līmenis ka ja būtu bijušas pa rokai austiņas, būtu tās uzlicis. Kamēr tu te čīksti ka taksim nav ādas ķebļi un mīksta paneļa plastmasa.

P.N. Nezinu par padomju laikiem, mūsdienās taksis ir pietiekami ekskluzīvs transporta veids.

Var izdzīt cilvēku no kolhoza, bet nevar izdzīt kolhozu no cilvēka. Kam ir jābūt galvā, lai to caurumu grīdā neaizlīmētu kaut ar makgaivereni pirms braukšanas pa putekļiem?

Un taksis mūsdienās Rīgā (vietai IR nozīme) notiekti ir mazāk ekskluzīvs, kā tas bija padomju laikos. Ir bijis laiks, kad visai netālajā Paņevežā vizinajāmies baros ar takšiem vienkārši tāpēc, ka bija lēti.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

kontradmiral rakstīja: Ja nekas nenobruks, tad tuvāko divu nedēļu laikā tikšu pie mazlietota C5 aircross PHEV. Līdzīgos izmēros piešķirtajos budžetos LV (Baltijas tirgū)  no phev nekas nebija atrodams un piegādes no Vācijas neakceptē līzinga kantoris, tad nu izvēles iespējas bija ļoti limitētas. Paskatījos vairākus apskatus - domāju, ka gaita būs OK, dinamika, skaņas izolācija arī. Bažas rada vai neizbesīšos ar tačskrīnu nevis normālu pogu regulēšanu, vai ērtie beņķi nebūs pārāk mīksti garos gabalos un reālais phev patēriņš un elektrības izdevīgums. Kad būs uz rokām un pirmie iespaidi, došu ziņu.

šis nav domāts gariem gabaliem, tā ,kā ar braukšanas konfortu būs kā būis to gan no šā auto nevajadzētu gaidīt jo domāts pavisam citai pielietošanai. Patēriņš gan šim kompaktklases krossoveram diezgan liels, ceru ,ka būs mazāksa nekā raksti savādāk kāda jēga no hibrīda ja tērē tik pat ccik standarta bendzīnieks un daudz vairāk par dīzeli

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Zirgu jau te pietiekami, un zirgi grib ēst 😎 Par to hibrīdiekārtas jēgu kā tādu gan, protams, var diskutēt.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Hibrīdam jau labums būs īsos braucienos un it īpaši pilsētā. Ja vari, piemēram, par biržas cenu pa nakti pa lēto lādēt vai ir kādas iespējas darbā bezmaksas salādēt utt., tad pa Rīgu mīcīties ikdienā pavisam cita lieta būs degvielas izmaksās.

Uz ātro google atrodu, ka pēc wltp elektrības attālums šim ir kkādi 50km. Tur jau skaidrs, ka garākā braucienā vnk vizini papildu svaru līdzi un jēga maza/nekāda.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Iespējams ,jā arī tādiem īsiem gabaliem tas hibrīds atmaksājas , auto pats nav domāts nekādiem gariem gabaliem ,kaut kur uz tuvējo mežiņu aizlaist sēnēs, jeb ja īpašums ir drusku no grants un asfalte ceļa lai nebūtu jastrīkā auto apakša vai ziemā kad mazs sniedziņš laivieglāk izbraukt, ģimenei ,kā otrs auto diezgan apmierinoš

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Nu idejiski hibrīdam vajadzētu būt pa vidu starp parasto iekšdedzes un elektroauto. Pa pilsētu brauc kā elektroauto ar tā priekšrocībām, bet, kad brauc pa šoseju tālākus gabalus, tad brauc ar ierasto degvielu un nav range anxiety un vajadzības pēc milzīga, smaga un dārga bateriju bloka. Cik labi tas praksē strādā, grūti teikt.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Nu nepajautāja mūsu spečukiem par nejēgu, bet enerģiju ko iztērē paātrinoties atgriež daļēji bremzējot. Vēl nebūs disku un kluču problēmas. Un citās valstīs jau ar elektro statusa auto priekšrocībām 👍

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti