Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Šībrīža tirgus stulbums ir ilgā gaidīšana uz JAUNU auto. Man tas liekas nepieņemami. Pilnīgi noteikti skatītos tikai uz vietas pieejamajiem un arī mazlietotajiem auto. Lai izdarītu pirkumu uzreiz. Prakse rāda, ka tādu auto ir gana.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
1 0 Atbildēt

Covids, tad Ukraina - piegāžu ķēdes ir pamatīgi pačakarētas. Tajā pašā Ukrainā daudz komplektējošās ražo/ja. Kaut kas uz vietas jau ir, līdz brīdim, kad sākas runa par pluginiem, tad viss ir sarežģītāk, nu vismaz pie vairākiem LV dīleriem. Bet plāns ir atrast kaut ko, kas ir uz vietas vai ātri dabūjams no Vācijas.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Honda CR-V bija piejama uzreiz. Un ir arī tagad.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Un kāpēc tie štrunti būtu vajadzīgi? Savai Hondai vārstus regulēt vedu vienu reizi pa 10 gadiem. Vairāk nebija vajadzīgs.

Gan jau ka atkal kāds no VAG lieliskajiem izgudrojumiem, kuru vienīgā funkcija ir salūzt aukstā ziemas rītā

Tu pasaki labāk labu iemeslu kāpēc ielas mašīnai tie NEBŪTU vajadzīgi Nē, tas nav nekāds "VAG lieliskais izgudrojums", honda man liekas ka ir vienīgais autoražotājs kas ir tik ilgi noturējies pie šī arhaisma, un, kā reiz, ar to salūšanu aukstā ziemas rītā, ir tieši otrādi - tur nav kam izbeigties - vienīgo gļuku, un arī tikai gļuku, ar kompensatoriem, ko man gadījies dzirdēt, bija kaut kādiem turbodīzeļiem noteiktos apstākļos varēja pamanīties uzkarināt kompensatorus, bet tur bija kaut kāda specifiska apstākļu sakritība, vai tik nevajadzēja ar kaut kādu TDI ar aukstu motoru brutāli atvilkt, eļļas spiediens uzpūš kompensatorus, vārsti vairs nenoslēdzas līdz galam, pazūd kompresija, motors noģībst, pēc brītiņa, eļļai izplūstot, atkal ir iedarbināms un var braukt talāk - vai varbūt vīlētam dīzelim ielieta ļoti bieza eļļa, vai kaut kas tāds - viennozīmīgi kaut kas rets un ikdienā nesastopams. Ja neskaita šādu īpašu gadījumu, viss kas var notikt ar kompensatoriem - tie nodilt un sākt tikšķēt - un tu ar tikšķošiem kompensatoriem vari braukt tik ilgi līdz tev apnīk. Atšķirībā no šeibēm, kur ja tev padils vārsts vai sēža, bet tu regulē reizi 10 gados, nevis kā ražotājs izrakstījis - ik pa 60k - var sanākt vai nu izdedzināt vārstu vai, labākajā gadījumā, palikt uz trīs cilindriem līdz nākamajai regulēšanai/remontam

Fofāgena grupa uz hidrokompensatoriem pārgāja astoņdesmito pirmajā pusē, un uz pirkstiem saskaitāmie motori kam kopš tā laika tikušas liktas šeibes, uzskatāmi parāda to, kam šeibes ir derīgas - un citu ražotāju piemēri to apstiprina - motoriem kas domāti zāgēšanai augstos apgriezienos - ja tu gribi ieraudzīt audī kas jaunāks par B2 kam ir šeibes, tev nāksies skatīties uz S8 - vismaz pirmās paaudzes S8 bija šeibes, kamēr A8 bija kompensatori. Hondas gadījumā šeibēm pamatojums varētu būt kaut kādā Type R civikā vai S2000, ne jau CR-V.

P.N. Paskaties uz amerikāņu V8 motoriem - 16 augšējie vārsti, lasīt, mehāniski arhaiski motori - bet arī tur ir hidrokompensatori. Tas gan, protams, ir saprotams - amerikāņi mašīnas ļoti bieži nekopj, un kaut kādas regulāri regulējamas vārstu atstarpes ir vēl viens problēmu punkts.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Pastāsti nu, lielmeistar, kā palielināta vārstu atstarpe, kas rodas šaibām dilstot, var izdedzināt vārstus.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Vai tad pirmās dilst šeibes nevis vārsti vai sēžas? Nezinu, nav man bijis neviens tik arhaisks motors un domāju ka arī nebūs - bet nav nekad gadījies dzirdēt ka būtu kādam sanākuši sūdi dēļ izdilušiem kompensatoriem

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Zini tīri tehnoloģiski tajos tavos modernajos kompensatoros nesaskatu nekā laba, tikai lieks svars un lielàks potenciāls kam sačakarēties, īpaši ja no tā motora grib ko vairāk izspiest kā standarts. Un ja runājam par augstu apgriezienu motoriem, tad par hidrauliskajiem fufeļiem labāk vispār aizmirst (Honda gan uz saviem 8000+rpm verķiem tos lieto).

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Msh, pasaki labāk, vai 2,0 Tfsi vārsti ir vai nav jāregulē? Man te pretrunīga informācija ienākusies

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tā kā nav zināms par ko ir runa, paņēmu ELSĀ septītā gada leonu ar jaudīgāko TFSI; sadaļā pie gāzu sadales mehānisma neieraudzīju neko tādu kas man kā astoņdesmito un deviņdesmito gadu motoru lietotājam liktos īpašs, ja neskaita veidu kā sadalenes ir nostiprinātas.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Zini tīri tehnoloģiski tajos tavos modernajos kompensatoros nesaskatu nekā laba, tikai lieks svars un lielàks potenciāls kam sačakarēties, īpaši ja no tā motora grib ko vairāk izspiest kā standarts. Un ja runājam par augstu apgriezienu motoriem, tad par hidrauliskajiem fufeļiem labāk vispār aizmirst (Honda gan uz saviem 8000+rpm verķiem tos lieto).

Tjip tas CRV benzīns ir kautkas tāds kas varētu izmantot kādas hidrokompensatoru neesamības priekšrocības?

Toties braucējs vulgaris var lēnā garā neko nemanot izsvilināt motora galvu un tad oij oij oij, kā tad tā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Dažas nodevas ekoloģijai būtiski samazina motora detaļu mūžu, ja degmaisījums sadeg ar lielāku temperatūru, izplūde ar "dabū iekšās", vārsti utt. Taču bēda ar hidrokompensatoriem - tiem nepieciešami speciāli eļļas kanāli, kas padara to pasākumu pie lielām jaudām un apgriezieniem par sarežģītu un ļoti neizturīgu. Pirmkārt jau pašu eļļas kanālu esamība padarījusi dažus motorus par "mēsliem" pēc definīcijas, tad tajos vēl ir jāliek spiediena regulatori, un tad kā nu kuram ražotājam ir veicies ar to blīvēšanu, izturību un "potenciālu" motora galvā visu griezt bez eļļas, vai ar zemu spiedienu ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tev pašam smiekli nenāk? Nevis eļlas kanālu esamība, bet gan līkroči, kas tos motorus pārprojektēja. Vai nav savādi ka visādiem veciem VAG rindiniekiem nav nekādu problēmu šajā sakarā? Jā, tieši rindiniekiem, jo V-veidniekiem laikam pat ir kaut kādi nevajadzīgi mēsli no tās šnites, ko tu tur pieminēji, un kas var izbeigties un noraut galvām eļļošanu - kamēr rindiniekiem uz galvu aizejošajā kanālā ir vienkārši ierobežotājs ieskrūvēts vai iepresēts.

P.N. Nav jau arī nekādu īpašu eļļas kanālu, vienkārši papildus šķērsurbumi galvas eļļas maģistrālē, kura tur tāpat atrastos arī bez kompensatoriem, jo sadalenei arī eļļu vajag...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nesatraucies tavi VAG motori ar nav neko tā diži labāki par vidējo motoru, saprotams nav arī tie sliktākie, bet tas vai kaut kas ir iepresēts vai ieskrūvēts utml., nav pat īsti svarīgi.

Bet visādi citādi tie ir tikai vēl papildu kanāli kuri "pieprasa" lielāku eļļas spiedienu, un ja tavi braukšanas paradumi ir ne visai "labvēlīgi" tava motora ilgmūžībai, tad kompensatoru esamība tavu dzīvi vēl par kārtu vairāk pačakarēs. Bet nu VAG "spaiņa" mūžu jau caurmērā izvelk, taču "spoortisku" apiešanos ļoti nemīl ...

Protams daļēja taisnība jau tev arī ir, jo ir atsevišķi reti stulbi motori, kur galvas eļļas kanālos eksistē pat kaut kādi sietiņi, kurus ar spiedienu (vai varbūt ar nepiemērotu eļļu vai ko līdzīgu) pamanās sadzīt pašos eļļas kanālos mazā tādā kā korķī, un viss kas galvas rajonā praktiski paliek bez eļļas ....

Ja nebūtu šo kompensatoru maza diametra kanālu, tiem sietiem jēgas pavisam noteikti nebūtu ... kaut gan ļoti apšaubu ka tāda tur vispār ir pie jebkādiem apstākļiem ...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

3 gadu laikā Irāna eksportēs 45 tk auto uz Baltkrieviju.

Lukašenko Irānas vizītes augļi.

zerrkalo.fun/news/cellar/34746.html?tw=

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja:

WALA rakstīja: Zini tīri tehnoloģiski tajos tavos modernajos kompensatoros nesaskatu nekā laba, tikai lieks svars un lielàks potenciāls kam sačakarēties, īpaši ja no tā motora grib ko vairāk izspiest kā standarts. Un ja runājam par augstu apgriezienu motoriem, tad par hidrauliskajiem fufeļiem labāk vispār aizmirst (Honda gan uz saviem 8000+rpm verķiem tos lieto).

Tjip tas CRV benzīns ir kautkas tāds kas varētu izmantot kādas hidrokompensatoru neesamības priekšrocības?

Toties braucējs vulgaris var lēnā garā neko nemanot izsvilināt motora galvu un tad oij oij oij, kā tad tā.

Nezinu. 12 gadu laikā nekas tur nav izsvilis. Pat pie tā, ka aizvedu 1x pieregulēt, kad likās, ka klakšķēšana parādijās.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Klakšķis jau kad siltumspraugas iet uz otru pusi, viens auto nav rādītajs un es arī neteicu ka tas garantēti notiek.

Baltic taxi gāzētās toyotas savā laikā bija diezgan slavenas ar sabeigtām galvām.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Tieši otrādi, tu kārtējo reizi parādīji, cik stulbs esi un ka tev patīk muldēt par lietām, no kurām nav nekādas sajēgas, laikam ar savu tupumu lepojies.

Ja uzskati, ka tev ir taisnība, tad atbildi uz pāris jautājumiem - kāpēc vienam īpašniekam lētāka Hyundai Tucson KASKO polise maksā dārgāk, kā dārgāka Peugeot 5008? Un jā, kāpēc tikpat kā KASKO cenas atšķiras par 10% jebkuram jaunam vai tādam pašam divgadīgam auto? Tirgus vērtība taču atšķiras vismaz par 20%-25%. Un kāpēc KASKO cenas ir dažādas viena īpašnieka līdzīgas tirgus vērtības, līdzīgas jaudas un/vai dzinēja tilpuma automobiļiem?

Kasko esi kadreiz taisījis vispār? Izskatās ka nē, ja uzdod šādus debīlus jautajumus.

Polisē ir norādīta apdrošināšanas summa, tupais ambāli! Konkrēts cipars.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Teslai ir tikai viens cipars? To mēslu jānoraksta pilnībā pie jebkura bojājuma?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tā varētu būt Diez kādi ir tesloņu eiropas remontu izcenojumi - man patika kaut kādus 3 gadus atpakaļ viens Rich Rebuilds viģiks - tas čalis bija pasaukts uzmest aci vienam teslonim ko viņa paziņa gribēja pirkt - Tesla model S pa lētu naudu, jo bija bik nošķilts - kaut kas ielicis pakaļas labajā ritenī, attiecīgi spārnā bik lielāka bukte un piekarei viena svira beigta. Tesla bija iztāmējusi remontu uz 20k$, attiecīgi īpašnieks kratījās vaļā. Kas notiek ja ar tādu paņem kādu alni vai ko tādu, bail pat iedomāties

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Protams, uz vienkāršiem jautājumiem atbildēt nespēj, bet es esot ambālis

Jā, esmu taisījis... kādas 7000-8000, varbūt vairāk... Turklāt ne visu apdrošinātāju polisēs ir norādīta apdrošinājuma summa. Patiesībā, apdrošinājuma summu konkrētā ciparā šobrīd norāda tikai kādi 2 vai 3 apdrošinātāji. Un vēl, maksimālo summu ir jāizmaksā kādos labi ja pāris procentos no visām atlīdzībām. Pārsvarā atlīdzību izmaksas aizņem tieši mašīnu remonta izmaksas, kas līdz ar to ir būtisks faktors prēmijas noteikšanā.

Vēreiz ieteikšu, lai neizklausītos pēc pilnīga stulbeņa - nemuldi par lietām, no kurām neko nejēdz.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

GB12, ja nav noslēpums, varbūt vari padalīties kurām auto markām tad in general būs lētāks vai dārgāks kasko (cik nu, protams, to var pateikt, ņemot vērā, ka katram apdrošinātājam sava specifika tomēr)?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Tieši tā, katram apdrošinātājam ir sava specifika, t.i., savas mīļās un ne tik mīļās markas. Tas, protams, nav vienīgais kritērijs, bet tādam "in general" būtu baigais palags jādrukā. Nu, piemēram, BAN ir skaidri pateicis, ka "grib" savā portfelī vidējās klases mašīnas, kuru īpašnieki ir fiziskas personas. Ifam "nepatīk" mazās klases mašīnas, bet ir salīdzinoši labi tarifi Audi, BMW, Mercedes. BTA "patīk" Dačijas un Peugeot, Gjensidige Daces nepatīk... Nu, tā varētu turpināt līdz riebumam. Turklāt šis te viss nav akmenī iecirsts, tā mīlestība uz markām visu laiku mainās atkarībā no izmaksu statistikas.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Iespējams jauno auto deficīts sāk mazināties. Škodai uzreiz jau pieejami ne tikai Skali, bet arī Kāmji un Karogi. Tiesa, komplektācijas pamatā tikai ar 1.0 un 1.5 TSI, tikai pāris Karogiem par apm. 38 K "ekonomiskie dīzeļi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pieļauju, ka tas drīzāk ir saistīts ne tik ļoti ar deficītu, cik ar izmešu kvotām, lai nebūtu jāmaksā n-tie miljardi soda naudās par vidējā CO2 pārsniegšanu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Samazinās gan. No 08/2022 uz 01/2023 pat diezgan saredzami vairāk modēļi ir uz vietas. Pieļauju, ka inflācijas un EURIBOR dēļ samazinās pirkumu skaits. Resp. optimistiem makos palicis mazāk naudas un piedāvātās līzinga likmes pieaug un daļa palika pie "ai nu arī patreizējais auto ir ok".

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Škodas jau arī pirms covid laika un visām piegāžu problēmām ļoti izteikti spieda pamatā uz 1.0 TSI. No viņu reklamētā noliktavas sastāva jau tad kādi ļoti izteiktais vairums bija ar benzīnmotoru.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Ekonomiskie dīzeļi pieejami tāpēc, ka Vācijā pēc viņiem nav vairs pieprasījuma.

Cik pieejami hibrīdi, EV?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Kad pēdējo reiz esi bijis Vācijā? Tur dabā nemaz neizskatās, ka kāds pēc EV raujas un ar dīzeļiem nebrauc.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Tev liekas, ka man nebija ko darīt un es to visu izdomāju? Nav tak svarīgi kā tev izliekas braukājot par Vāciju, svarīgi ir ko tu vari pārdot. Šobrīd tu vairs nevari pārdot dīzeļus un to ražošanā rodas pārpalikums. Tāpēc ir tikai loģiski, ka pieejams uzreiz ir ekonomiskais dīzelis un benzīnu mazmotori. Tas ir nelikvīds, ko es arī šeit mēģināju izskaidrot.

www.acea.auto/fuel-pc/fuel-types-of-new-cars-battery-electric-12-1-hybrid-22-6-and-petrol-36-4-market-share-full-year-2022/

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Tu dzīvo Vacijā?? Tur dzīvojošie gan stāsta, ka arī šodien reti kurš ikdienas attālumus veicošais pērk mazbenzīna suudu,kas lielā ātrumā un tālākā attālumā reāli nokurina naudu tā īpašniekam.

Cita lieta, ka šodien tas nabaga dīzelis ir tīšām ar nodomu degradēts- iespējams, ka ne visiem interesē 36k eur maksājošs hlams ar dinamisku 12sek "ieskrējienu".

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Vairāk liekas, ka noticēji propagandas pasakām, nevis izdomāji. Vācija ir pilna ar jauniem dīzeļiem un man kaut kā negribas ticēt, ka tie ir kaut kur nozagti. Man gribētos domāt, ka tos tur joprojām var pirkt un pārdot.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 1 Atbildēt

Nopirkt var, bet apjomi smagi un strauji krītas. 2016.gadā Vācijā pārdoti 1,54 milj jaunu dīzeļu vieglo auto, 2021.gadā tikai 524k. Samazinājums par 66%.

Augstāk minētajā linkā 2022.gadā minēti 472k dīzeļi. Kopā pārdoti 2,65 milj. jaunu auto kkādi 17,8% no kopējā apjoma. Elektroauto 465k - principā vienlīdzīgi ar dīzeļiem.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

1. Viena daļa vācu auto bija problēmas ar pieejamību

2. EV subsīdijas dara savu

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 1 Atbildēt

Es biju pagājušajā vasarā, gandrīz 3 mēnešus padzīvojos pa turieni... DE ir pilns ar elektroauto - gan uz ielām, gan pie ofisu ēkām un ražotnēm, pieslēgti pie tur uzstādītiem lādētājiem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Jā, liepilpilsētās ir pilns. Vai to, ka gandrīz katram tādām elektroauto īpašniekam ir otrs auto normālai braukšanai ārpus pilsētas, arī noskaidroji? Cik elektrouauto ir uz bāņiem un laukos/mazpilsētās?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

hipotēzes:

1 )lielākā daļa braucienu ir uz pilsētu.

2) EV izpērk tieši tik, cik industrija spēj saražot

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Uz bāņiem redzēju pietiekami, nerunāsim par modeļiem, kuriem ātrumā nevar pamanīt, vai elektriskais, vai ICE (pižiki, opeļi, citroeni, piemēram...). Kad vasarā šo jautājumu vienā diskusijā pacēli, nākamajā dienā sanāca braukt no Minsteres uz Hamburgu (kādi 300-350 km). Vienā brīdī, kad uz bāņa remonta dēļ bija pagarš štoperis izveidojies, prikola pēc paskaitīju. Stundas laikā saskaitīju 37 mašīnas.

Un es nedzīvoju lielpilsētā. Dzīvoju gandrīz pie Nīderlandes robežas, kas ir riktīga ģerevņa. Tuvākās lielpilsētas (Ķelne, Diseldorfa un kas tur vēl) bija apm. 200 km attālumā. Tuvākā nosacīti palielā pilsēta bija Minstere (apm. 50 km attālumā). Arī manis pieminētās biroju ēkas, kas atradās vispār ārpus pilsētām blakus kaut kādām ražotnēm vai loģistikas centriem...

Bet nav jau tā, ka es tur kaut ko baigi skaidroju. Objektīvi to laikam var izvērtēt, tikai skatoties nepielūdzamo statistiku www.statista.com/statistics/1166572/new-electric-car-registrations-number-germany/ , citādi sanāk tāds mans subjektīvais novērojums pret tavu subjektīvo novērojumu. Un vācieši ir dažādi - ir, kas negrib tos elektro, un ir, kas grib. Bet, cik sanāca ar kādiem vāciešiem parunāt, pilsētu vācieši visai izteikti kāreiz sāk atteikties no otrajiem auto...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

elektro kā otrais auto laukos vai piepilsētā ļoti ok, vismaz līdz zaļajiem brīnumiem ar elektrības cenu

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nu, moins, jūs vispār lasāt ko jums iepostē? Es vēlreiz jums saku to rāda statistika neviss kkādas iedomas, subjektīvi skatījumi. Ja šeit būtu Vaļa kgs, tad viņš šito nosauktu par wishful thinking un tēmas nepārzināšanu.

Pirmais signāls ko es pamanīju jau kādus 2 mēnešus atpakaļ ir Ford un vācu auto marku sliktie pārdošanas rādītāji Vācijā. Viņiem ir švaki hibrīdi/elektro. Tagad oficiāli jums ziņo ka hibrīdi auguši par 90% un elektro par 60% un tieši pateicoties Vācijai kopējie Eiro rādītāji aug. Dīzeļus, es pieņemu, ka labi tirgo Lietuvā vai Bulgārijā, bet tas nekādīgi neietekmē kopējos Eiro rādītājus.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Nu un kāda ir kopbilde, jau tu salikt kopā nespēj. Tikai spej slavēt vardarbības un slepkavošanas mīļotāja viedokli

Loģiski, ka jauno auto statistika rāda AV iegādes proporcionālu pieaugumu, ja Vācijas pilsētnieki ir spiesti iegādāties otro auto. Attiecīgi uz laiku tiek atlikta arī vecā dīzeļauto "atsvaidzināšana", ko, savukārt, var ļoti labi redzēt Mobilē - lietotus dīzeļus vairs pakaļ nemet. Vajag skatīties tirgu kopumā, nevis tikai propagandas materiālu par vienu atsevisķu tirgus segmentu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Nu, lkm, tāpēc ka viņi ir visi nopārdoti. Ja 2017.g pārdod jaunus 1,5 miljonus un tagad 0.5, loģiski arī piedāvājums lietoto tirgū sarūk 3x. Var tirgot dārgāk.

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Tagad kā reiz tam pusotram miljonam masveidā būtu jādodas pie nākošā saimnieka, bet jaunu nopirkt nevar jo nav ko nopirkt un turpina braukt ar to pašu veco.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Tikai "nevarēšana" lielākajai daļai ir finansiāla, jo jāpērk otro auto - dārgu EV, lai brauktu uz pilsētu. Tie, kam pilsētas auto ir jau sapirkti, palēnām atgriežas pie dīzeļu nomaiņas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 1 Atbildēt

Bradypus, TU labāk nelec acīs visiem ar to "manis apcilāšanu" katru brīvu brīdi, nevajag mani beztēmā "uzrunāt", citādi atnākšu un tā cītīgāk "parunāšos".

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Pis taisni, slepkavu aizstāvi - pats tajā sarunā pa vidu ielīdi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Klau nu jau tu uzprasies "iAuto forumu monopolist" ne es tevi personīgi centos uzrunāt nekā, man vienkārši bija ko teikt par tēmu ... attiecīgi vai nu laicīgi sip pats, vai ... vienreiz jau brīdināju - tālāk saproti "kā gribi"

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
1 0 Atbildēt

Turpinot jauna/mazlietota plugin meklējumus budžetā līdz 37K un palasot/paskatot apskatus un aizbraucot uz pāris saloniem ir dažas jaunas atziņas. Atgādinu, ka tajā budžetā sanāk Kuga, C5 Aircross, Jeep Compass, Mistubishi Eclipse Cross, Kia Niro un Xceed. Vēl varētu būt B klases mersis. Tuscon un Cupra Freementor, kas šķiet būtu labākie varianti, bet ir ārpus budžeta, ja Eiropā kaut ko var budžetā var atrast, tad ar piegādi un visām parējām maksām aiziet pāri budžetam. LV salonā jauns Tuscons būs virs 50K. Budžets ir fiksēts un diemžēl nav staipāms. Par fordiem no vairākiem avotiem dzirdēju sliktas atsauksmes it īpaši iepējas pārdot pēc gadiem 5 otrreizējā tirgū. Jeep kā nomaskēts FIAT ar jocīgu kārbas darbību arī nešķiet labs variants. Plug in Ecpilses ir pilna mobile, pāris minēja, ka kopš mistubishi pametis Eiropas tirgu, šos arī ļoti grūti pārdot, lai arī pilnpiedziņa varētu būt labā līmenī. C5 Aircross ir pāris mazlietoti varianti - izbraucu līkumu, iet diezgan labi, mīksta gaita, laba skaņas izolācija, manām ģimenes vajadzībāsm liels pluss 3 atsevišķi beņķi trešajā rindā. Visplašākais un ērtākais no visiem minētajiem. Nebūtu citroenam šis plašuma un otrās rindas bonuss, gan jau šo neizskatītu, bet pagaidām minēto iemeslu dēļ lieku kā pirmo prioritāti. Ja neņem pluginu, tad budžets ir krietni mazāks - joka pēc bija aizskrējis apskatīt Joggeru, jo ideālā gadījumā būtu auto ar 7 vietām. Drīz (sazin kad) iznāks Joggeram parastais hibdrīds ar automātu, šobrīd ir tikai manuāļi ar mazmotoriem - patīkami pārsteidza ietilpība, trešajā rindā pat neliela auguma pieaugušais jutīsies pietiekami ērti, salona apdare daudz maz ciešama, bet izskatās, ka reāli nopērkami nemaz tik drīz nebūs. Tā kā pagaidām Citroens ir šortlistēts, kuram liels bonuss ir beznobraukuma 5 gadu garantija. Gadā nobraucu virs 30K, tā kā šis arī ir būtisks plusiņš. Gala lēmums vēl nav pieņemts, bet katrā ziņā sāk izkristalizēties reālie finālisti.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Plug in hibrīds pie tik liela nobraukuma ir bezjēdzīgs pirkums, jo visai daudz sanāks braukt benzīna režīmā, un Plug-in hibrīdiem benzīna patēriņš ir lielāks kā līdzīgu parametru tīram iekšdedzes brīnumam - galu galā jāstiepj līdzi papildus elektromotors un baterija.

Bet visādi citādi jā, C5 Aircross ir 2 lieli plusi - ērti sēdekļi un forša piekare.

Par tiem mazlietotajiem variantiem - jāskatās, vai tur ir PVN iekšā, ja ņem uz uzņēmumu... Ka nesanāk aplauziens uz to arīdzan. Un jā, mazlietotam tev vairs nebūs 5 gadu garantija, jo garantijas slēdzas iekšā pirmās reģistrācijas dienā. Un vēl - mašīnai no rietumiem arī nebūs 5 gadi. Tā ir tikai Baltijas reģiona fīča. Vācijā Citroenam garantija ir 2 vai max 3 gadi.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Es domāju tu atrisināsi šo quiz un darba devējs lielisko rezultātu rekvizēs peļņas gūšanas nolūkos

Un tad tev vēlreiz izteiks šādu piedāvājumu

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Paskaties uzmanīgāk piem. Korejas autobūves izstrādājumus. Daudzas svarīgas lietas slēpjas sīkumos. Nekādas skarienjūtīgas pogas un ekrāni. Drošības un vadīšanas palīdzības asistenti utt.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Plug in hibrīds pie tik liela nobraukuma ir bezjēdzīgs pirkums, jo visai daudz sanāks braukt benzīna režīmā, un Plug-in hibrīdiem benzīna patēriņš ir lielāks kā līdzīgu parametru tīram iekšdedzes brīnumam - galu galā jāstiepj līdzi papildus elektromotors un baterija.

Bet visādi citādi jā, C5 Aircross ir 2 lieli plusi - ērti sēdekļi un forša piekare.

Par tiem mazlietotajiem variantiem - jāskatās, vai tur ir PVN iekšā, ja ņem uz uzņēmumu... Ka nesanāk aplauziens uz to arīdzan. Un jā, mazlietotam tev vairs nebūs 5 gadu garantija, jo garantijas slēdzas iekšā pirmās reģistrācijas dienā. Un vēl - mašīnai no rietumiem arī nebūs 5 gadi. Tā ir tikai Baltijas reģiona fīča. Vācijā Citroenam garantija ir 2 vai max 3 gadi.

Ir kā saki par plug ja nu tik cilvēks grib no mājas bez dūma un skaņas izbraukt vai kurortā klusi paripināties. Bet nu korejas izstrādājumiem arī veceiropā ir 5g garantija. Tik mūsu oficiāļie negrib to atdzīt

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Esmu jau n-reizes par šo rakstījis - mūsu oficiālie nav ieinteresēti to neatzīt, jo viņiem garantijas darbi tiek apmaksāti. Tev taisnība - korejietim būs Vācijā 5 gadi (tas gan arī droši vien ir atkarīgs no modeļa, reku šim no Vācijas atvestajam sanāk 3 gadi rus.auto24.ee/vehicles/3787793 ), bet Citroenam - 2 gadi www.citroen.de/wartung-services/herstellergarantie.html

Vēl viena nianse par Korejas Plug-Iniem. Svarīgi ir pārbaudīt, vai R-Eiropas reģiona mašīnām ir baterijas apsilde. Tas tomēr visai būtiski ietekmē autonomiju. Cik zinu, japāņu Līfiem tāda ir tikai Z-Eiropas mašīnām.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Korporatīvi uzstādījumi ir vai nu plugins vai nu budžets -10K un izmešu ierobežojumi un tad sakarīgu variantu, lai motors būtu lielāks par litru, paliek dikti maz. Varu lādēties gan mājās, gan tieši blakus darbam ir uzlādes punkts, tā kā kaut kādus km sanāks uz elektrības nobraukt. Par tām garantijām taisnība, ka Eiropā bieži vien ir krietni švakāk. LV ar mazlietotām vispār bēdīgi, kaut ko Igaunijā esmu atradis un variants no mobiles kaut ko atdzīt sāk šķist pārāk sarežģīts, neskaidrības ar garantijām, cik sapratu daudzi negrib/nevar eksportēt, plus ne visi sludinājumi ir reāli. Par cik izskatās, ka pietiekami bieži sanāks noslogot visas 5 sēdvietas, tad citroen šajā aspektā vinnē. Tā man korejiešu saloni šķiet daudz saprotamāki.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nezinu vai tev tas kā var noderēt, bet tīri sev es uz šitādu uzdūros - un secināju, ka laikam šis virziens tieši tagad varētu būt perspektīvs, lai arī līdz šim hibrīdam saviem nolūkiem "absolūti neticēju" -

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

WALA, laipni lūgts notestēt manējo CR-V Hybrid! Domāju, ka būsi patīkami pārsteigts. Kur mani satikt, zini

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Paturpinot vācu tēmu, tad š.g. pirmos 2 mēnešos izteikta ir Teslas virzība uz augšu Top 10 pārdotākajos modeļos un Golfa, Corsas lejupslīde.

www.marklines.com/en/statistics/flash_sales/automotive-sales-in-germany-by-month

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Konkrēto modeļu lejupslīde vairāk saistīta ar pardali starp modeļie, VW tāpat ir lielākā tirgus daļa, kura pietam ir pieaugusi.

VW tikai elektrisko modeļu ir vairāk kā Teslai.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Es te kkur biju publicējis pag gada pārdošanas apjomus salīdzinājumā ar 5 gadi iepriekš. Tad vācieši atsakās no Forda un vācu auto. Procentuāli VW tas kritums nav tik liels, jo iepriekš bija liels pārsvars, bet skaitliski tas ir milzīgs.

Ja Suzuki 5 gadus atpakaļ pārdod 10k un tagad 20k, tad pieaugums ir 100%,bet tie ir tā pat nieks salīdzinot ar VW 1,5 miljoniem. Nu un ja VW katru gadu krītās tik pa 10% tad tas skaitlis ir 150k

Es te bieži redzu tos BMW elektro ķēmus. Protams, ka ar tādiem ilgi neviens nebrauks un izvēlēsies labāk Teslu vai KIA EV6.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, protams ka notiek golfa lejupslīde - jo fofāgens pārdod divus golfus, un, lai nopelnītu vairāk, ir samainījis aprīkojuma līmeņus tā ka golfs vairs nav lētākais golfs. Rēķinot to, neaizmirsti saskaitit abus golfus kopā

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Es neko neskaitu. Vienkārši analizēju pieejamo statistiku. Tik pat labi tu vari man likt TRoc pieskaitīt Golfam, jo tas taču tas pats, tik bišku pacelts

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu bet tieši par to jau es arī runāju - Tu Roc ir golfs, tikai 2 pakas dārgāks bet ar puslīdz jēdzīgu klīrensu - bet tā kā fofāgens atcēla golfa bāzīti ar 1.0 turbiķi, tad vēl piedevām Tu Roc ir lētākais no abiem.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Man liekas, ka tu vienkārši gribi parunāties. Tas nav nemaz slikti

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Nezinu vai tev tas kā var noderēt, bet tīri sev es uz šitādu uzdūros - un secināju, ka laikam šis virziens tieši tagad varētu būt perspektīvs, lai arī līdz šim hibrīdam saviem nolūkiem "absolūti neticēju" -

Kas ta nu? Āža kāja lācitim izlīda?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Vēl jau ne, man pat labākās automātiskās kārbas nepatīk tik ļoti kā manuālās, bet kaut kad un kaut kas gan jau atradīsies tāds kas man tīri labi ies pie sirds , un vienātrumu es vispār uzskatu par marasmu ,bet tas nu tā ...

Volx Reģ.: 22.11.2018
4 0 Atbildēt

Labdien. Pēc nobrauktiem 673km esmu gatavs nodot ekspertu vērtējumam savu viedokli par 3 cilindru motoru iekš Opel Corsas ar automātisko kārbu. 

Testa norises vieta. - Krakovas apkārtne un Slovākijas vidusdaļa. Atiecīgi varam secināt, ka ceļa apstākļi bija dažādi un iekļāva sevī braukšanu pilsētā, piepilsētā, sastrēgumos uz šosejas, kalnu apstākļos un arī laika apstākļi bija mainīgi no +13 līdz +3 kalnos ar spēcīgu lietu. Izpalika vienīgi grants ceļi un off road. 

Iekāpjot mašīnītē likās viss tāds savāds un nekas neliecināja par šīs mašīnas kkādām ekstra spējām. Parasti jau ir tā, ka tu ar to nomas mašīnu izbrauc to savu paredzēto maršrutu un gaidi brīdi, kad varēsi iekāpt savā mašīnā kur viss tik pierasts un ērts. Šai mašīnai bija pretēji, ar katru nobraukto kilometru viņas vērtība manās acīs tikai pieauga. 

Katrā ziņā negatīvākais šajā mašīnā ir tikai info sistēma. Tur var pieslēgt Android auto, bet tur jau vajag mobilo internetu, ko es neizmantoju dēļ datu limita. Atiecīgi vairāk neko tai info sistēmā neatradu, kā vienīgi pārslēgt radiostacijas. Nebija grūti, bet arī ne īpaši ērti. 

Arī displejs, kur atrodas ierastie tahometrs un spidometrs ir pilnībā elektronizēts un vērš jūsu uzmanību tikai uz svarīgākajiem parametriem. Atiecīgi jūs redzat savu ātrumu, cik km jums atlicis līdz btankam un aktuālo patēriņu. Visticamāk tas arī bijis inženieru nodoms - parādīt, ka tā mašīna bbez maz kustas uz gaisa patēriņu. Tur ik pa laikam kkādi kosmiski rādītāji vīdēja - 2,8-4.0-4.5 l/100km. Atiecīgi pirmo reizi ievērtēju franču Puretech 1.2 turbo darbībā. Motors ļoti labs, nebija vietas kur viņš iepauzētu un neceltu. Patiesībā es nemaz nezinu ar kādu automātisko kārbu viņš ir apvienots, bet viss darbojās pilnībā saskaņā. Perfekti! Pārspēja visas manas šaubas, jo tika braukts gan stāvos kalnu kāpienos, gan pa līdzenu šoseju uz 130.

Ergonomika arī bija OK skatoties no vadītāja pozīcijas. Varēja izstaipīt kājas, kas parasti tādās mazmašīnās grūti izdarīt. Vienīgais ja atspied kāju pret durvju rokturi, tad tas bija jādara pareizā pozīcijā, jo savādāk kāja neērti atbalstījās pret to rokturi. Katrā ziņā tā mašīna ir tā noelektrizēta, jo tev pašam ir tik stūre jāgroza. Iebrauc tunelī, viņa pati ieslēdz gaismas un arī tālās gaismas pašas ieslēdzas/izslēdzas. Uzliec auto režīmu un lietus laikā logus arī tīra pēc nepieciešamības. Katrā ziņā nebija tādu momentu kur nākas vilties. Re, re kas tur ieslēdzās, traucē tikai braukt. 

Arī ekonomika bija OK - galapunktā tika iepildīti 35l, tas ir 5.2l uz simtu dažādos apstākļos. 

Poļu paniem tika samaksāti 237 zloti. 

Aplausi franču inženieriem un jautājums par gada auto, es domāju, ir noņemts.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Cik cilvēku bija auto ? Ja "testētājs" brauc viens pats, tad arī mazam motoram parasti cēliens labs.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Testētājs bija viens. Tā ir B klases mašīna un tieši domāta piepilsētas ciklam ar vienu braucēju mājas-darbs. Neviens tak to vāģi nereprezentē kā ģimenes.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Visi dzinēji nav vienādi, esmu PAR jaunajiem maza tilpuma pareizi veiksmīgi uzkonstruētajiem spēka agregātiem. Tas pats sakāms arī par RenoDacia mazo dvēseli. Vāgen kaut kā neiepatikās. Par Corsu, patīk un jā tā dinamika ļoti pietiekama. Jau 90tajos Opel GSI interesants likās. OPC vispār labais. Mūslaikos no tā visa palicis tik line līnija spīdīga.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

Volx rakstīja: Labdien. Pēc nobrauktiem 673km esmu gatavs nodot ekspertu vērtējumam savu viedokli par 3 cilindru motoru iekš Opel Corsas ar automātisko kārbu. 

Testa norises vieta. - Krakovas apkārtne un Slovākijas vidusdaļa. Atiecīgi varam secināt, ka ceļa apstākļi bija dažādi un iekļāva sevī braukšanu pilsētā, piepilsētā, sastrēgumos uz šosejas, kalnu apstākļos un arī laika apstākļi bija mainīgi no +13 līdz +3 kalnos ar spēcīgu lietu. Izpalika vienīgi grants ceļi un off road. 

Iekāpjot mašīnītē likās viss tāds savāds un nekas neliecināja par šīs mašīnas kkādām ekstra spējām. Parasti jau ir tā, ka tu ar to nomas mašīnu izbrauc to savu paredzēto maršrutu un gaidi brīdi, kad varēsi iekāpt savā mašīnā kur viss tik pierasts un ērts. Šai mašīnai bija pretēji, ar katru nobraukto kilometru viņas vērtība manās acīs tikai pieauga. 

Katrā ziņā negatīvākais šajā mašīnā ir tikai info sistēma. Tur var pieslēgt Android auto, bet tur jau vajag mobilo internetu, ko es neizmantoju dēļ datu limita. Atiecīgi vairāk neko tai info sistēmā neatradu, kā vienīgi pārslēgt radiostacijas. Nebija grūti, bet arī ne īpaši ērti. 

Arī displejs, kur atrodas ierastie tahometrs un spidometrs ir pilnībā elektronizēts un vērš jūsu uzmanību tikai uz svarīgākajiem parametriem. Atiecīgi jūs redzat savu ātrumu, cik km jums atlicis līdz btankam un aktuālo patēriņu. Visticamāk tas arī bijis inženieru nodoms - parādīt, ka tā mašīna bbez maz kustas uz gaisa patēriņu. Tur ik pa laikam kkādi kosmiski rādītāji vīdēja - 2,8-4.0-4.5 l/100km. Atiecīgi pirmo reizi ievērtēju franču Puretech 1.2 turbo darbībā. Motors ļoti labs, nebija vietas kur viņš iepauzētu un neceltu. Patiesībā es nemaz nezinu ar kādu automātisko kārbu viņš ir apvienots, bet viss darbojās pilnībā saskaņā. Perfekti! Pārspēja visas manas šaubas, jo tika braukts gan stāvos kalnu kāpienos, gan pa līdzenu šoseju uz 130.

Ergonomika arī bija OK skatoties no vadītāja pozīcijas. Varēja izstaipīt kājas, kas parasti tādās mazmašīnās grūti izdarīt. Vienīgais ja atspied kāju pret durvju rokturi, tad tas bija jādara pareizā pozīcijā, jo savādāk kāja neērti atbalstījās pret to rokturi. Katrā ziņā tā mašīna ir tā noelektrizēta, jo tev pašam ir tik stūre jāgroza. Iebrauc tunelī, viņa pati ieslēdz gaismas un arī tālās gaismas pašas ieslēdzas/izslēdzas. Uzliec auto režīmu un lietus laikā logus arī tīra pēc nepieciešamības. Katrā ziņā nebija tādu momentu kur nākas vilties. Re, re kas tur ieslēdzās, traucē tikai braukt. 

Arī ekonomika bija OK - galapunktā tika iepildīti 35l, tas ir 5.2l uz simtu dažādos apstākļos. 

Poļu paniem tika samaksāti 237 zloti. 

Aplausi franču inženieriem un jautājums par gada auto, es domāju, ir noņemts.

kārbu PSA liek lielākoties 8 pakāpju klasisko automātu, japāņu, laikam Aisin

1.2t griezes moments ir kā atmosfēriskam 2.0 - ikdienas braukšanā ies baudāmi, atšķirība būs jūtama tikai augstos apgriezienos. Un pēdējos gados auto ir palikuši vieglāki - ekoprasību dēļ pāriet uz augstas izturības tēraudiem, kurus tādai pašai izturībai vajag mazāk.

no aprakstā minētajām ekstrām manai 2000 gadu vidus fiestai nav tikai tālo gaismu asistents, toties ir  apsildāmais vējstikls

5.2l patēriņš atzīstams

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Fiestai, 2000 gada! Nu tu fleitē

KIA Ceed 2008 nekā no tā nav, 2017 g Tucsonam arī visas gaismas jāslēdz pašrocīgi un ir tik tas lietus sensors. Tajā mašīnā es gaismas vispār neaiztiku, viņas pašas slēdzās kad un kā vajag. Un jāatcerās par kādas klases mašīnu mēs runājam, tas nav biznesa klases modelis

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

MK5 2002-2007, nezinu kas no aprīkojuma bija jaunums līdz ar 2006.g facelift, un domāju, ka bāzes versijā nekā no tā nebija. Lietus sensors, gaismas sensors ar coming home/aizturēto gaismu izslēgšanu, klimata kontrole, elektriski nolokāmi spoguļi (tie gan pilnīgi nelietojami - dizaina brāķis).

Tajā laikā nebija visādu glaudāmo ekrānu/televizoru spidometra vietā, kameru tālo gaismu asistentam, radaru automātiskajai bremzēšanai u.tml. Gaismas un lietus sensors ir salīdzinoši vienkārša padarīšana.

Un arī mīkstās plastmasas panelis uz augšu no ceļgala līmeņa, kas tagad laikam arī no lētā gala VAG pazudis.

Ir arī mīnusi - patēriņš līdzīgā maršrutā būtu kādi 8-9l benzīna, un pie šosejas ātruma vajag sarunu iekārtu, lai sarunātos ar pasažieri - motora skaņas izolācija ir nekāda, tā kā motoru klēpī turēt.

msh var izsmeļoši izstāstīt, kuras paaudzes polo šīs fīčas parādījās.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Labdien. Pēc nobrauktiem 673km esmu gatavs nodot ekspertu vērtējumam savu viedokli par 3 cilindru motoru iekš Opel Corsas ar automātisko kārbu. 

Testa norises vieta. - Krakovas apkārtne un Slovākijas vidusdaļa. Atiecīgi varam secināt, ka ceļa apstākļi bija dažādi un iekļāva sevī braukšanu pilsētā, piepilsētā, sastrēgumos uz šosejas, kalnu apstākļos un arī laika apstākļi bija mainīgi no +13 līdz +3 kalnos ar spēcīgu lietu. Izpalika vienīgi grants ceļi un off road. 

Iekāpjot mašīnītē likās viss tāds savāds un nekas neliecināja par šīs mašīnas kkādām ekstra spējām. Parasti jau ir tā, ka tu ar to nomas mašīnu izbrauc to savu paredzēto maršrutu un gaidi brīdi, kad varēsi iekāpt savā mašīnā kur viss tik pierasts un ērts. Šai mašīnai bija pretēji, ar katru nobraukto kilometru viņas vērtība manās acīs tikai pieauga. 

Katrā ziņā negatīvākais šajā mašīnā ir tikai info sistēma. Tur var pieslēgt Android auto, bet tur jau vajag mobilo internetu, ko es neizmantoju dēļ datu limita. Atiecīgi vairāk neko tai info sistēmā neatradu, kā vienīgi pārslēgt radiostacijas. Nebija grūti, bet arī ne īpaši ērti. 

Arī displejs, kur atrodas ierastie tahometrs un spidometrs ir pilnībā elektronizēts un vērš jūsu uzmanību tikai uz svarīgākajiem parametriem. Atiecīgi jūs redzat savu ātrumu, cik km jums atlicis līdz btankam un aktuālo patēriņu. Visticamāk tas arī bijis inženieru nodoms - parādīt, ka tā mašīna bbez maz kustas uz gaisa patēriņu. Tur ik pa laikam kkādi kosmiski rādītāji vīdēja - 2,8-4.0-4.5 l/100km. Atiecīgi pirmo reizi ievērtēju franču Puretech 1.2 turbo darbībā. Motors ļoti labs, nebija vietas kur viņš iepauzētu un neceltu. Patiesībā es nemaz nezinu ar kādu automātisko kārbu viņš ir apvienots, bet viss darbojās pilnībā saskaņā. Perfekti! Pārspēja visas manas šaubas, jo tika braukts gan stāvos kalnu kāpienos, gan pa līdzenu šoseju uz 130.

Ergonomika arī bija OK skatoties no vadītāja pozīcijas. Varēja izstaipīt kājas, kas parasti tādās mazmašīnās grūti izdarīt. Vienīgais ja atspied kāju pret durvju rokturi, tad tas bija jādara pareizā pozīcijā, jo savādāk kāja neērti atbalstījās pret to rokturi. Katrā ziņā tā mašīna ir tā noelektrizēta, jo tev pašam ir tik stūre jāgroza. Iebrauc tunelī, viņa pati ieslēdz gaismas un arī tālās gaismas pašas ieslēdzas/izslēdzas. Uzliec auto režīmu un lietus laikā logus arī tīra pēc nepieciešamības. Katrā ziņā nebija tādu momentu kur nākas vilties. Re, re kas tur ieslēdzās, traucē tikai braukt. 

Arī ekonomika bija OK - galapunktā tika iepildīti 35l, tas ir 5.2l uz simtu dažādos apstākļos. 

Poļu paniem tika samaksāti 237 zloti. 

Aplausi franču inženieriem un jautājums par gada auto, es domāju, ir noņemts.

Labs apraksts! Par tiem mazajiem turbo motoriem man vislielākā baža ir par to ilgmūžību. Tā jau viņi iet neko, it īpaši pilsētā. Nezinu vai problēma ir atrisināta, bet tieši PSA grupas 1,2 turbo motoram zobene mirkst eļļā un ja gribi dzīvot bez bailēm un necerēt uz veiksmi, tad tā jāmaina ik pa kādiem 40K, kas nav normāli. Esot jauna auto meklējumos par šo esmu lasījis gan forumos, gan dzirdējis no dīlera servisa cilvēkiem, gan daži pārdevēji par negribīgi atzina, ka ir zināmas problēmas. Kolēģei Nissanam arī mazmotors, beidzās garantijas un līzings, Nobraukums ap 70K, servisā džeki jautāja vai neplāno pārdot, ja neplāno, tad lūdza sāk pastiprināti sekot līdzi eļļas līmenim.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Pag, pag vai tad Nissanam ir siksnas? Pat jaunajā trīscilindru motorā ir ķēde. Piemēram Hjundajam arī visiem motoriem ķēdes, nezin kāpēc hibrīdos sākuši tās siksnas likt. Skutelim arī Ioniq tā siksna jāmaina, lkm, 60k

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Nissanam nezinu siksna vai ķēde, bet te vairāk stāsts, ka pat oficiālā servisa džeki pie tāda salīdzinoši neliela nobraukuma saka, lai uzmanās. Iespējams, ka tur pavisam cita rakstura problēmas, bet jebkurā gadījumā sagaidāmas problēmas ar lielu varbūtību.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
0 0 Atbildēt

Ford 1.0 EcoBoost zobene ar mirkst eļļā, bet nu pagaidām uz pulksteņa ~104K km un viss šķiet ok.

Ja nekļūdos, tad siksnas maiņu paredz pie 160k km nobraukuma.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Zobsiksna eļļa ir arī Ford 1.0 motoriem un tas ir drausmīgs risinājums. Uz papīra, protams, viss izskatās labi- darbojas klusi un krietni samazināta berze, bet realitātē siksna tomēr nolietojas un piesārņo eļļu (kura tā jau ātri izstrādājas dēļ karstuma), lai vai ko viņi tur uzlabotu. Pieļauju, ka vairs atpakaļceļa nav, kaudze naudas ir investēta, tādēļ ražotājs netaisās fundamentāli mainīt konstrukciju.

Piemēram, VAG ar EA211 motoriem atgriezās pie zobsiksnas, kas laikam arī ir labākais variants- maza berze, liela uzticamība, viegls svars un lētākās ražošanas izmaksas.

Lai gan Renault-Nissan-Daimler motori ar ķēdi kalpo salīdzinoši labi. Te jau arī viss atkarīgs no eļļas maiņas intervāla un ekspluatācijas apstākļiem. Nevar gaidīt, ka saforsēts turbo motors pie 30k km eļļas maiņas intervāla nodrošinās labu ķēdes resursu. Ja plāno braukt ilgāk par garantiju tad eļļas maiņas intervāls šādam motoram būtu 10 k km.

Bet beigās risinājums visām šīm problēmām ir vienkāršs- nav ko ar jaunu mašīnu braukt ilgāk par garantiju un viss būs OK.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

ledzep rakstīja: Zobsiksna eļļa ir arī Ford 1.0 motoriem un tas ir drausmīgs risinājums. Uz papīra, protams, viss izskatās labi- darbojas klusi un krietni samazināta berze, bet realitātē siksna tomēr nolietojas un piesārņo eļļu (kura tā jau ātri izstrādājas dēļ karstuma), lai vai ko viņi tur uzlabotu. Pieļauju, ka vairs atpakaļceļa nav, kaudze naudas ir investēta, tādēļ ražotājs netaisās fundamentāli mainīt konstrukciju.

Piemēram, VAG ar EA211 motoriem atgriezās pie zobsiksnas, kas laikam arī ir labākais variants- maza berze, liela uzticamība, viegls svars un lētākās ražošanas izmaksas.

Lai gan Renault-Nissan-Daimler motori ar ķēdi kalpo salīdzinoši labi. Te jau arī viss atkarīgs no eļļas maiņas intervāla un ekspluatācijas apstākļiem. Nevar gaidīt, ka saforsēts turbo motors pie 30k km eļļas maiņas intervāla nodrošinās labu ķēdes resursu. Ja plāno braukt ilgāk par garantiju tad eļļas maiņas intervāls šādam motoram būtu 10 k km.

Bet beigās risinājums visām šīm problēmām ir vienkāršs- nav ko ar jaunu mašīnu braukt ilgāk par garantiju un viss būs OK.

Visslabākais risinājums neizvēlēties auto ar šiem nemotoriem. Vienīgi ar dzinēju izvēli paliek aizvien bēdīgāk. Neskatoties uz zaļo kurssu, tiek piedāvāti dzinēji ar aizvien mazāku ressursu

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Atkarīgs kam paredzēts lietot auto.

Ja parsvarā brauc pa pilsētu, tad šie trīs cilindru motori nodrošina pilnīgi pietiekamu dinamiku un arī degvielas paterinš ir sakarīgs.

Katram pašam jārēķina vai ir vērts piemaksāt tos 1-2k eur par četru cilindru dzinēju. Neprasīgam braucējam tas tiešam nebūs aktuāli.

Ja brauc tikai pa šoseju lielus gabalus un gribas ar auto arī droši braukt pāris gadus pēc garantijas, tad dīzelis būs prarīgāka izvēle.

Vienkārši ko var spregāt par resursu- ja neskaitam dažu motoru neveiksmīgo konstrukciju viss ir atkarīgs no eksplutācijas un eļļas maiņas intervāla. Tāds 1.0 tsi var arī noiet visus 300k km ja nebrauc pa pilsētu un eļļu maina zem 10k km. Tikai kāda no tā ir jēga? Izdevigāk pēc garantijas beigām paņemt jaunu auto.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

ledzep rakstīja: Atkarīgs kam paredzēts lietot auto.

Ja parsvarā brauc pa pilsētu, tad šie trīs cilindru motori nodrošina pilnīgi pietiekamu dinamiku un arī degvielas paterinš ir sakarīgs.

Katram pašam jārēķina vai ir vērts piemaksāt tos 1-2k eur par četru cilindru dzinēju. Neprasīgam braucējam tas tiešam nebūs aktuāli.

Ja brauc tikai pa šoseju lielus gabalus un gribas ar auto arī droši braukt pāris gadus pēc garantijas, tad dīzelis būs prarīgāka izvēle.

Vienkārši ko var spregāt par resursu- ja neskaitam dažu motoru neveiksmīgo konstrukciju viss ir atkarīgs no eksplutācijas un eļļas maiņas intervāla. Tāds 1.0 tsi var arī noiet visus 300k km ja nebrauc pa pilsētu un eļļu maina zem 10k km. Tikai kāda no tā ir jēga? Izdevigāk pēc garantijas beigām paņemt jaunu auto.

Ahoj. Kaķim neinteresē peļu viedoklis - jauna mazauto pircējam (lietotājam) neinteresē dzinēja resurss arī pēc garantijas laika. Ar savu darba Scala 1.0tsi šobrīd bez eļļas maiņas esmu nobraucis 24km, un mainīšu to tikai pēc auto datora uzstādījuma, ap 30tkm. Tiesa gan, esmu pielējis klāt trūkstošo litru eļļas. Braucu visur, gan pilsētā, gan garos gabalus. Pārsvarā mierīgi, bet reizēm arī “iegriežot” Viss bumbās. Prognozēju pirmā gada nobraukumu mazliet virs 30tkm. Nezinu, kas ir dīlerserviss (izņemot to eļļas pirkumu vienu reizi).

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

"pircējam (lietotājam) neinteresē dzinēja resurss arī pēc garantijas laika"

Ar šādu attieksmi ātri var kļūt par vienīgo auto īpašnieku pirms Tolmeta un uzzināt, kā lēta mazauto izmaksas uz nobrauktajiem kilometriem savā mūža laikā var pārspēt dārgos un lielos.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Tolmets ir otrā īpašnieka problēma. Tāpēc jau pērk jaunu auto- lai 5 gadus/100 k km varētu tikai braukt un par neko nedomāt nevis taisīt apkopes domājot par resursu.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti