Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

kontradmiral rakstīja: Nope šeit būs 1,6benzīns + bača. Benzīnam ir 180ZS, kopā ar baču sanāk 200+ZS. Domāju, ka patēriņš būs drīzāk ap 7+, režīmā bez lādēšanas. Manējais ir pirms facelifta, tur fizisku pogu pamaz.

Aaa, nu tad. Baigais sūds

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Joks, protams. Man arī autoparkā tāds līdzīgs ieripos.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

JanJan rakstīja: Hibrīdam jau labums būs īsos braucienos un it īpaši pilsētā. Ja vari, piemēram, par biržas cenu pa nakti pa lēto lādēt vai ir kādas iespējas darbā bezmaksas salādēt utt., tad pa Rīgu mīcīties ikdienā pavisam cita lieta būs degvielas izmaksās.

Uz ātro google atrodu, ka pēc wltp elektrības attālums šim ir kkādi 50km. Tur jau skaidrs, ka garākā braucienā vnk vizini papildu svaru līdzi un jēga maza/nekāda.

15 kwh akku,  nobrauc 50 km, t. I, 30 kwh/100 km. 

Spilgts piemērs,  ka hibrīdam piemīt gan benzinnieka, gan elektroauto sliktākās īpašības.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

WLTP jau ir kombinētais cikls, nez cik var izspiest tīrā pilsētas braukšanā ar reģenerāciju? Baterija šķiet šim bija drusku mazāka, tur drīzāk sanāktu kādi 26 kwh/100km. Ir padaudz, jā, bet nu teiksim ar kādiem 0,15 eur/kwh tie ir 3,9 eur uz 100km. 

Cik pilsētas satiksmē tev maksā benzīns/dīzelis? 10 eur robežās uz 100km (pieņemot, ka maksā kā privātpersona ar visu PVN utml) vispār var iekļauties? Ar benzīnu stipri šaubos, jo benzīns arī ar visām klientu karšu atlaidēm zem 1,5 eur nav īsti bijis tagad. c5 tomēr ir paliela mašīna, šaubos vai tur pilsētas satiksmē un korķos kkāds baigi labais patēriņš būs.

Attiecīgi salīdzinājums ir teiksim kādi 4-5 eur uz 100km pret 10+ eur uz 100km. Tas ķipa kkas baigi slikti? Ja var lētāku elektrību dabūt, tad starpība vēl lielāka.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Normāls EV patērē 15 - 20 kWh/100 km, normāls dīzelis 5 litri uz simta. Šitais hibrīds gan vairāk elektrības, gan vairāk benzīna

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

EV ir mazāk, piekrītu. Bet cik Tev tas dīzelis/benzīns pilsētā ēdīs? Nu nav 5 litri pilsētā, nestāsti.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja:

JanJan rakstīja: Hibrīdam jau labums būs īsos braucienos un it īpaši pilsētā. Ja vari, piemēram, par biržas cenu pa nakti pa lēto lādēt vai ir kādas iespējas darbā bezmaksas salādēt utt., tad pa Rīgu mīcīties ikdienā pavisam cita lieta būs degvielas izmaksās.

Uz ātro google atrodu, ka pēc wltp elektrības attālums šim ir kkādi 50km. Tur jau skaidrs, ka garākā braucienā vnk vizini papildu svaru līdzi un jēga maza/nekāda.

15 kwh akku,  nobrauc 50 km, t. I, 30 kwh/100 km. 

Spilgts piemērs,  ka hibrīdam piemīt gan benzinnieka, gan elektroauto sliktākās īpašības.

Spilgts piemērs, ka viss ir atkarīgs no spējas definēt "sliktākās īpašības". 50km elektro ļauj sastrēgumos nededzināt degvielu pa tukšo un raustīgā satiksmē izmantot reģenerāciju bremzēšanai, iegūstot labāko no elektro. Un garos gabalos, kur tās papildus svars ir jāpārvieto ar vienmērīgu ātrumu, rites pretestības atšķirība ir niecīga pret vēja pretestību, kas ir galvenais tērētājs un tur hibrīds iegūst labāko no benzīna - lielu nobraukumu un ātru uzpildi.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Bradypus

Jā precīzi. Nelieliem attālumiem tikai elektro un nav tā sauktā daktera cikla iekšdedzes dzinējam, kuru it kā vajadzētu 2-3min pasildīt. Francijā arī šāda tipa auto lieto elekriskā statusa privilēģijas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tikai viens moments - jārēķinās, ka Plug-Ins benzīna režīmā tērēs vairāk degvielas. Galu galā, jāvelk līdzi papildus svars.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt
GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Jaunās arhitektūras pižikiem (308, 408) un Citroeniem (vismaz C5X) jau šī kloķa vairs nav. Kruīzu darbina ar pogām uz stūres.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Droši zini ka visiem, un nevis tikai pilnākajiem?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Jā, darbā ir viens plikākās komplektācijas 308, nesen braucu ar vidējās komplektācijas C4. Abiem kruīzs uz stūres.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

feciic

Ko tad gribēji pateikt?

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroen/c4picasso/bfdjff.html

Patreiz neko nevar saprast.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: feciic

Ko tad gribēji pateikt?

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroen/c4picasso/bfdjff.html

Patreiz neko nevar saprast.

Jocīgs sludinājums, autors raksta,ka auto grib nodot lūžņos, bet par lūzni prasa vismaz trīsreiz lielāku cenu kā lūžņu cena

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Par PSA grupu un tās "tikumus" ļoti labi ilustrē šīs divas bildes:

2022. gads

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/citroen/c5-aircross/cbllkm.html#photo-22

2004. gads

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/citroen/xsarapicasso/iogxf.html#photo-5

Tai 2004.g. jābūt diezgan labai. Tikai 2 īpašnieki!

Tāda paša gada audiķam jau tur kādi 5 būtu. Tak što ņemiet ciet, iesaku.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Volx

Esi izkritis no aprites. Audi arī ir tādās pat cenās...

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/fglbd.html#photo-17

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

tas Audi ir 97 gada modelis, tai gadā naca jauns modelis ,kas maksā vismaz divreiz dārgāk, Audi divreiz lielāks nobraukums, ar tik lielu nobraukumu grūti dabūt normālu ciparu tad jakruķī , Arī vecie modeļi masksā dārgāk armazākju nobraukumu un labā stāvoklī, kā arī Latvietim -praktiskam vajag universāli

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

GTD2

Ar 2,7tdi ! Vēl labāks variants. Īstens Latvieša sapnis 😝

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/egpfp.html

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: feciic

Ko tad gribēji pateikt?

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroen/c4picasso/bfdjff.html

Patreiz neko nevar saprast.

Ja liels koncerns gandrīz 20 gadu laikā nespēj neko izdarīt ar lētas plastmasa kruīza kloķi tad kas notiek ar visu pārējo?

Pat VAG pamanās kloķa dizainu nomainīt reizi desmit gados bet te aizture vairāk dēļ plašā modeļu loka.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Bet varbūt ar to kloķi nemaz neko nevajag darīt?

Kā redzi no citas tēmas - kloķīšu vietā super duper ekrāns un liela daļa nemaz tik ļoti priecīga nav.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 1 Atbildēt

Iciks, vajag un labi, ka maina. Tas kloķis ir diezgan neparocīgs un tizls. Turklāt tu to nemaz neredzi. Ja brauc pa šoseju un gribi ieslēgt kruīzu, tad ir 2 varianti - vai nu stāties malā un pētīt, ko kura poga nozīmē, vai arī spaidīt visas pēc kārtas un pētīt, kas no tā visa sanāks.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu, Toyotai daudzas pogas joprojām ir no deviņdesmitajiem vai pat astoņdesmitajiem gadiem. Tas pats ar vismaz iepriekšējās paaudzes Nissan Qashqai/X-Trail. So what?

Un, kā jau rakstīju, spēj gan. Jaunajos modeļos tā kloķa vairs nav.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Volx

Esi izkritis no aprites. Audi arī ir tādās pat cenās...

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/fglbd.html#photo-17

DDD es runāju par īpašniekiem, ne cenām. Audi tika pagrābts no gaisa, tik pat labi tur vari ierakstīt Mercedes utml.

Ja 20 g v autiņam ir tikai 2 īpašnieki, tad visticamāk viņš ir bijis lab@s rokās. Pircējam vajadzētu būt mazām klapatām, ja salīdzina ar teorētisko audi, kas jau kādus 5,6 saimniekus pamainījis. Īpašnieks vienkārši nomaiņa morāli neatbilstošu autiņu

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Droši zini ka visiem, un nevis tikai pilnākajiem?

Cactusam kruīza uz stūres.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Cien.forumieši! Šlatgādinu, ka šīī topika tēma ir JAUNI auto nevis tādi auto, kas jauni bija pirms 20 gadiem. Te pat neder blakus tēma par LIETOTIEM auto, drīzāk jāver vaļā jauna PALIETOTI vai NOLIETOTI auto

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

A ko darīt... Jaunie vairs nav auto.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Iciks, vajag un labi, ka maina. Tas kloķis ir diezgan neparocīgs un tizls. Turklāt tu to nemaz neredzi. Ja brauc pa šoseju un gribi ieslēgt kruīzu, tad ir 2 varianti - vai nu stāties malā un pētīt, ko kura poga nozīmē, vai arī spaidīt visas pēc kārtas un pētīt, kas no tā visa sanāks.

No teksta autora nevarēja izprast, kas tad viņam tajā kloķī nepatīk - man radās sajūta, ka viņam liekas nepieņemams kloķis un ir vēlme pārnest funkcijas uz ekrānu, kas manā skatījumā ir pilnīgs sūc.

Runājot par kloķi kā tādu - manai oktāvijai ir līdzīgs priekš adaptīvā kruīza. Ko es varu teikt - man tas lielas ciešanas nerada. Es ar to auto braukāju un +/- zinu, kas jāspiež, lai kas notiktu un tas viss notiek uz aklo. Ja es katru dienu brauktu ar citu auto, tad tas varbūt radītu problēmas, bet tā kā tā nav, tad man tas neko neskādē.

Vienīgais, kas ir reizumis sanācis, ka netīšām sanāk sajaukt kloķus - gribi ieslēgt kruīzu, bet iespīdini tālos kādam ģīmi. Ne bieži, bet gadās.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: GTD2

Ar 2,7tdi ! Vēl labāks variants. Īstens Latvieša sapnis 😝

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/egpfp.html

Kapēc tu domā ka tas ir latvieša sapnis ir nobraukts auto. Auto par 1600eiro tā ir realitāte, jo vienkārši dārgāku nevar atļauties, domāju nekā smieklīga tur nav un kamēr mums būs šada ekonomiskā situācija , bet ta izskatās ,ka būs vēl ilgu laiku nekas nemainīsies. Protams ,ka normāls lietots nenobraukts tāds audi maksā ap 50tūkst.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
8 4 Atbildēt

Toyota Prius 24h Le Mans Centennial GR Edition

šitas labs

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
7 4 Atbildēt

Porsche Mission X koncept EV superkārs:

Satriecošais jaunais Porsche Mission X, kas tika prezentēts, lai atzīmētu zīmola 75. gadadienu, ir elektriska hiperauto koncepcija, kas ir priekšskatījums par iespējamo Carrera GT un 918 Spyder pēcteci.

Aizmugures piedziņas divvietīgais auto ir paredzēts kā viegls "supersporta auto" ar augstas veiktspējas elektrisko spēka piedziņu, kas potenciāli varētu piedāvāt aptuveni 1500 ZS, un mērķis ir kļūt par ātrāko automobili uz ceļa Nirburgring Nordschleife. Tas efektīvi aizpildītu plaisu Porsche modeļu klāsta augšgalā, kas bija atvērts kopš 918 Spyder ražošanas pārtraukšanas 2015. gadā.

Nosaukums Mission X ir skaidra atsauce uz 2015. gada Mission E konceptu, kurā tika apskatīts Taycan, kas tika sākts ražošanā 2019. gadā. 2021. gadā Porsche demonstrēja Mission R, kas norāda uz elektriskajiem 718 Boxster un Cayman pēctečiem, kas gaidāmi aptuveni šī gada vidū. desmitgade.

Pamatojoties uz šiem laika grafikiem, maz ticams, ka kāds sērijveida automobilis, kura pamatā ir Mission X, parādīsies līdz aptuveni 2027. gadam. Tiek saprasts, ka šo koncepciju izstrādā tikai Porsche un tā nav saistīta ar Rimac, Horvātijas hipermašīnu uzņēmumam Porsche pieder liela nozīme. iesaistīties.

Mission X ir salīdzinoši kompakti izmēri, aptuveni 4,5 m garš ar 2,73 m garenbāzi, kas, kā norāda Porsche, padara to par līdzīgu Carrera GT un 918 Spyder, ar kuriem tam ir kopīga filozofiska izcelsme. Tas ir mazāks par 1,2 m garš un atrodas uz 20 collu riteņiem priekšā, bet 21 collu versijām – aizmugurē, kas ir paredzēta aerodinamikas optimizēšanai.

Tikmēr Porsche saka, ka tā arī cenšas panākt "ievērojami uzlabotu" uzlādes veiktspēju, izmantojot savu 900 V arhitektūru, un mērķis ir Mission X uzlādēt divreiz ātrāk nekā Taycan. Tas var uzlādēt ar maksimālo jaudu 225 kW, kas liecina, ka Porsche cenšas sasniegt 450 kW ātrumu. Šāda ātra uzlāde palīdzētu piedāvāt automašīnu ar salīdzinoši maziem akumulatoriem, tādējādi samazinot svaru.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
7 4 Atbildēt

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
7 4 Atbildēt

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
7 4 Atbildēt

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
4 3 Atbildēt

nu bet tā brūnā krāsa.... šausmas

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Dizaineru sapņi digitālā formātā. Nav tur baigi ko iedziļināties.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Pat ja tie nav digitāli sapņi, bet reāli autiņi, tie ir nefunkcionāli. Vai tur var aizvest grillu uz vasarnīcu?

Te tomēr prasītos reālu pieredzi ar saimniecībā noderīgiem autiņiem.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
1 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Pat ja tie nav digitāli sapņi, bet reāli autiņi, tie ir nefunkcionāli. Vai tur var aizvest grillu uz vasarnīcu?

Te tomēr prasītos reālu pieredzi ar saimniecībā noderīgiem autiņiem.

Bomzi kurš ar poršu ved grillu iznemot slāvi ar diesel cayeni uz garažu kooperatīvu? Tu daunis esi? Max ko ar tādu vest ir pupaina blondīne.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas nu jau var būt patālu no patiesības viena iemesla dēļ - daudzu auto ātrumkārbas (visbiežāk problēma ir variators) izturība neļauj ar "parastu auto" vilkt piekabes , attiecīgi tie kuriem vajag vilkt piekabi (īpaši ja runājam par sastāvu kas prasa BE kategoriju) nu jau skatas uz jebkuru auto kas ir spējīgs kaut ko jēdzīgu pavilkt. Tiesa tieši Porsche nav tas ideālākais verķis, bet X5, XC90, Range Rover utml. ir vieni no jēdzīgākajiem, ja vien neskatamies uzreiz pikapu segmentā ...

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
2 1 Atbildēt

interesanti, internetā pazibēja jaunā bmw m5 attēli, paguvu nokopēt un drīz pēc tam pazuda!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti