kontradmiral rakstīja: Nope šeit būs 1,6benzīns + bača. Benzīnam ir 180ZS, kopā ar baču sanāk 200+ZS. Domāju, ka patēriņš būs drīzāk ap 7+, režīmā bez lādēšanas. Manējais ir pirms facelifta, tur fizisku pogu pamaz.
Aaa, nu tad. Baigais sūds
kontradmiral rakstīja: Nope šeit būs 1,6benzīns + bača. Benzīnam ir 180ZS, kopā ar baču sanāk 200+ZS. Domāju, ka patēriņš būs drīzāk ap 7+, režīmā bez lādēšanas. Manējais ir pirms facelifta, tur fizisku pogu pamaz.
Aaa, nu tad. Baigais sūds
JanJan rakstīja: Hibrīdam jau labums būs īsos braucienos un it īpaši pilsētā. Ja vari, piemēram, par biržas cenu pa nakti pa lēto lādēt vai ir kādas iespējas darbā bezmaksas salādēt utt., tad pa Rīgu mīcīties ikdienā pavisam cita lieta būs degvielas izmaksās.
Uz ātro google atrodu, ka pēc wltp elektrības attālums šim ir kkādi 50km. Tur jau skaidrs, ka garākā braucienā vnk vizini papildu svaru līdzi un jēga maza/nekāda.
15 kwh akku, nobrauc 50 km, t. I, 30 kwh/100 km.
Spilgts piemērs, ka hibrīdam piemīt gan benzinnieka, gan elektroauto sliktākās īpašības.
WLTP jau ir kombinētais cikls, nez cik var izspiest tīrā pilsētas braukšanā ar reģenerāciju? Baterija šķiet šim bija drusku mazāka, tur drīzāk sanāktu kādi 26 kwh/100km. Ir padaudz, jā, bet nu teiksim ar kādiem 0,15 eur/kwh tie ir 3,9 eur uz 100km.
Cik pilsētas satiksmē tev maksā benzīns/dīzelis? 10 eur robežās uz 100km (pieņemot, ka maksā kā privātpersona ar visu PVN utml) vispār var iekļauties? Ar benzīnu stipri šaubos, jo benzīns arī ar visām klientu karšu atlaidēm zem 1,5 eur nav īsti bijis tagad. c5 tomēr ir paliela mašīna, šaubos vai tur pilsētas satiksmē un korķos kkāds baigi labais patēriņš būs.
Attiecīgi salīdzinājums ir teiksim kādi 4-5 eur uz 100km pret 10+ eur uz 100km. Tas ķipa kkas baigi slikti? Ja var lētāku elektrību dabūt, tad starpība vēl lielāka.
Normāls EV patērē 15 - 20 kWh/100 km, normāls dīzelis 5 litri uz simta. Šitais hibrīds gan vairāk elektrības, gan vairāk benzīna
topinamburs rakstīja:
JanJan rakstīja: Hibrīdam jau labums būs īsos braucienos un it īpaši pilsētā. Ja vari, piemēram, par biržas cenu pa nakti pa lēto lādēt vai ir kādas iespējas darbā bezmaksas salādēt utt., tad pa Rīgu mīcīties ikdienā pavisam cita lieta būs degvielas izmaksās.
Uz ātro google atrodu, ka pēc wltp elektrības attālums šim ir kkādi 50km. Tur jau skaidrs, ka garākā braucienā vnk vizini papildu svaru līdzi un jēga maza/nekāda.
15 kwh akku, nobrauc 50 km, t. I, 30 kwh/100 km.
Spilgts piemērs, ka hibrīdam piemīt gan benzinnieka, gan elektroauto sliktākās īpašības.
Spilgts piemērs, ka viss ir atkarīgs no spējas definēt "sliktākās īpašības". 50km elektro ļauj sastrēgumos nededzināt degvielu pa tukšo un raustīgā satiksmē izmantot reģenerāciju bremzēšanai, iegūstot labāko no elektro. Un garos gabalos, kur tās papildus svars ir jāpārvieto ar vienmērīgu ātrumu, rites pretestības atšķirība ir niecīga pret vēja pretestību, kas ir galvenais tērētājs un tur hibrīds iegūst labāko no benzīna - lielu nobraukumu un ātru uzpildi.
Bradypus
Jā precīzi. Nelieliem attālumiem tikai elektro un nav tā sauktā daktera cikla iekšdedzes dzinējam, kuru it kā vajadzētu 2-3min pasildīt. Francijā arī šāda tipa auto lieto elekriskā statusa privilēģijas.
Par PSA grupu un tās "tikumus" ļoti labi ilustrē šīs divas bildes:
2022. gads
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/citroen/c5-aircross/cbllkm.html#photo-22
2004. gads
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/citroen/xsarapicasso/iogxf.html#photo-5
Jaunās arhitektūras pižikiem (308, 408) un Citroeniem (vismaz C5X) jau šī kloķa vairs nav. Kruīzu darbina ar pogām uz stūres.
Droši zini ka visiem, un nevis tikai pilnākajiem?
feciic
Ko tad gribēji pateikt?
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroen/c4picasso/bfdjff.html
Patreiz neko nevar saprast.
ZZZZ rakstīja: feciic
Ko tad gribēji pateikt?
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroen/c4picasso/bfdjff.html
Patreiz neko nevar saprast.
Jocīgs sludinājums, autors raksta,ka auto grib nodot lūžņos, bet par lūzni prasa vismaz trīsreiz lielāku cenu kā lūžņu cena
feciic rakstīja: Par PSA grupu un tās "tikumus" ļoti labi ilustrē šīs divas bildes:
2022. gads
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/citroen/c5-aircross/cbllkm.html#photo-22
2004. gads
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/citroen/xsarapicasso/iogxf.html#photo-5
Tai 2004.g. jābūt diezgan labai. Tikai 2 īpašnieki!
Tāda paša gada audiķam jau tur kādi 5 būtu. Tak što ņemiet ciet, iesaku.
Volx
Esi izkritis no aprites. Audi arī ir tādās pat cenās...
tas Audi ir 97 gada modelis, tai gadā naca jauns modelis ,kas maksā vismaz divreiz dārgāk, Audi divreiz lielāks nobraukums, ar tik lielu nobraukumu grūti dabūt normālu ciparu tad jakruķī , Arī vecie modeļi masksā dārgāk armazākju nobraukumu un labā stāvoklī, kā arī Latvietim -praktiskam vajag universāli
GTD2
Ar 2,7tdi ! Vēl labāks variants. Īstens Latvieša sapnis 😝
ZZZZ rakstīja: feciic
Ko tad gribēji pateikt?
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroen/c4picasso/bfdjff.html
Patreiz neko nevar saprast.
Ja liels koncerns gandrīz 20 gadu laikā nespēj neko izdarīt ar lētas plastmasa kruīza kloķi tad kas notiek ar visu pārējo?
Pat VAG pamanās kloķa dizainu nomainīt reizi desmit gados bet te aizture vairāk dēļ plašā modeļu loka.
Bet varbūt ar to kloķi nemaz neko nevajag darīt?
Kā redzi no citas tēmas - kloķīšu vietā super duper ekrāns un liela daļa nemaz tik ļoti priecīga nav.
Iciks, vajag un labi, ka maina. Tas kloķis ir diezgan neparocīgs un tizls. Turklāt tu to nemaz neredzi. Ja brauc pa šoseju un gribi ieslēgt kruīzu, tad ir 2 varianti - vai nu stāties malā un pētīt, ko kura poga nozīmē, vai arī spaidīt visas pēc kārtas un pētīt, kas no tā visa sanāks.
Nu, Toyotai daudzas pogas joprojām ir no deviņdesmitajiem vai pat astoņdesmitajiem gadiem. Tas pats ar vismaz iepriekšējās paaudzes Nissan Qashqai/X-Trail. So what?
Un, kā jau rakstīju, spēj gan. Jaunajos modeļos tā kloķa vairs nav.
ZZZZ rakstīja: Volx
Esi izkritis no aprites. Audi arī ir tādās pat cenās...
DDD es runāju par īpašniekiem, ne cenām. Audi tika pagrābts no gaisa, tik pat labi tur vari ierakstīt Mercedes utml.
Ja 20 g v autiņam ir tikai 2 īpašnieki, tad visticamāk viņš ir bijis lab@s rokās. Pircējam vajadzētu būt mazām klapatām, ja salīdzina ar teorētisko audi, kas jau kādus 5,6 saimniekus pamainījis. Īpašnieks vienkārši nomaiņa morāli neatbilstošu autiņu
msh rakstīja: Droši zini ka visiem, un nevis tikai pilnākajiem?
Cactusam kruīza uz stūres.
Cien.forumieši! Šlatgādinu, ka šīī topika tēma ir JAUNI auto nevis tādi auto, kas jauni bija pirms 20 gadiem. Te pat neder blakus tēma par LIETOTIEM auto, drīzāk jāver vaļā jauna PALIETOTI vai NOLIETOTI auto
GB12 rakstīja: Iciks, vajag un labi, ka maina. Tas kloķis ir diezgan neparocīgs un tizls. Turklāt tu to nemaz neredzi. Ja brauc pa šoseju un gribi ieslēgt kruīzu, tad ir 2 varianti - vai nu stāties malā un pētīt, ko kura poga nozīmē, vai arī spaidīt visas pēc kārtas un pētīt, kas no tā visa sanāks.
No teksta autora nevarēja izprast, kas tad viņam tajā kloķī nepatīk - man radās sajūta, ka viņam liekas nepieņemams kloķis un ir vēlme pārnest funkcijas uz ekrānu, kas manā skatījumā ir pilnīgs sūc.
Runājot par kloķi kā tādu - manai oktāvijai ir līdzīgs priekš adaptīvā kruīza. Ko es varu teikt - man tas lielas ciešanas nerada. Es ar to auto braukāju un +/- zinu, kas jāspiež, lai kas notiktu un tas viss notiek uz aklo. Ja es katru dienu brauktu ar citu auto, tad tas varbūt radītu problēmas, bet tā kā tā nav, tad man tas neko neskādē.
Vienīgais, kas ir reizumis sanācis, ka netīšām sanāk sajaukt kloķus - gribi ieslēgt kruīzu, bet iespīdini tālos kādam ģīmi. Ne bieži, bet gadās.
ZZZZ rakstīja: GTD2
Ar 2,7tdi ! Vēl labāks variants. Īstens Latvieša sapnis 😝
Kapēc tu domā ka tas ir latvieša sapnis ir nobraukts auto. Auto par 1600eiro tā ir realitāte, jo vienkārši dārgāku nevar atļauties, domāju nekā smieklīga tur nav un kamēr mums būs šada ekonomiskā situācija , bet ta izskatās ,ka būs vēl ilgu laiku nekas nemainīsies. Protams ,ka normāls lietots nenobraukts tāds audi maksā ap 50tūkst.
Toyota Prius 24h Le Mans Centennial GR Edition
šitas labs
Porsche Mission X koncept EV superkārs:
Satriecošais jaunais Porsche Mission X, kas tika prezentēts, lai atzīmētu zīmola 75. gadadienu, ir elektriska hiperauto koncepcija, kas ir priekšskatījums par iespējamo Carrera GT un 918 Spyder pēcteci.
Aizmugures piedziņas divvietīgais auto ir paredzēts kā viegls "supersporta auto" ar augstas veiktspējas elektrisko spēka piedziņu, kas potenciāli varētu piedāvāt aptuveni 1500 ZS, un mērķis ir kļūt par ātrāko automobili uz ceļa Nirburgring Nordschleife. Tas efektīvi aizpildītu plaisu Porsche modeļu klāsta augšgalā, kas bija atvērts kopš 918 Spyder ražošanas pārtraukšanas 2015. gadā.
Nosaukums Mission X ir skaidra atsauce uz 2015. gada Mission E konceptu, kurā tika apskatīts Taycan, kas tika sākts ražošanā 2019. gadā. 2021. gadā Porsche demonstrēja Mission R, kas norāda uz elektriskajiem 718 Boxster un Cayman pēctečiem, kas gaidāmi aptuveni šī gada vidū. desmitgade.
Pamatojoties uz šiem laika grafikiem, maz ticams, ka kāds sērijveida automobilis, kura pamatā ir Mission X, parādīsies līdz aptuveni 2027. gadam. Tiek saprasts, ka šo koncepciju izstrādā tikai Porsche un tā nav saistīta ar Rimac, Horvātijas hipermašīnu uzņēmumam Porsche pieder liela nozīme. iesaistīties.
Mission X ir salīdzinoši kompakti izmēri, aptuveni 4,5 m garš ar 2,73 m garenbāzi, kas, kā norāda Porsche, padara to par līdzīgu Carrera GT un 918 Spyder, ar kuriem tam ir kopīga filozofiska izcelsme. Tas ir mazāks par 1,2 m garš un atrodas uz 20 collu riteņiem priekšā, bet 21 collu versijām – aizmugurē, kas ir paredzēta aerodinamikas optimizēšanai.
Tikmēr Porsche saka, ka tā arī cenšas panākt "ievērojami uzlabotu" uzlādes veiktspēju, izmantojot savu 900 V arhitektūru, un mērķis ir Mission X uzlādēt divreiz ātrāk nekā Taycan. Tas var uzlādēt ar maksimālo jaudu 225 kW, kas liecina, ka Porsche cenšas sasniegt 450 kW ātrumu. Šāda ātra uzlāde palīdzētu piedāvāt automašīnu ar salīdzinoši maziem akumulatoriem, tādējādi samazinot svaru.
nu bet tā brūnā krāsa.... šausmas
Dizaineru sapņi digitālā formātā. Nav tur baigi ko iedziļināties.
Volx rakstīja: Pat ja tie nav digitāli sapņi, bet reāli autiņi, tie ir nefunkcionāli. Vai tur var aizvest grillu uz vasarnīcu?
Te tomēr prasītos reālu pieredzi ar saimniecībā noderīgiem autiņiem.
Bomzi kurš ar poršu ved grillu iznemot slāvi ar diesel cayeni uz garažu kooperatīvu? Tu daunis esi? Max ko ar tādu vest ir pupaina blondīne.
Tas nu jau var būt patālu no patiesības viena iemesla dēļ - daudzu auto ātrumkārbas (visbiežāk problēma ir variators) izturība neļauj ar "parastu auto" vilkt piekabes , attiecīgi tie kuriem vajag vilkt piekabi (īpaši ja runājam par sastāvu kas prasa BE kategoriju) nu jau skatas uz jebkuru auto kas ir spējīgs kaut ko jēdzīgu pavilkt. Tiesa tieši Porsche nav tas ideālākais verķis, bet X5, XC90, Range Rover utml. ir vieni no jēdzīgākajiem, ja vien neskatamies uzreiz pikapu segmentā ...
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?