Haa, pilnīgi manējā Passat kopija (identiskā krāsā, R-Line) tajā linka atvērumā
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Haa, pilnīgi manējā Passat kopija (identiskā krāsā, R-Line) tajā linka atvērumā
Vien dīvaini, ka vairs nav piedāvājumā 1,8Tsi 180zs benzīns? Kā tad tā, manuprāt, ideāls dzinējs VW.
Kā šamējiem ar jaunajām izmešu utt pārbaudes prasībām? Septembris jau tūlīt ir klāt...
Es arī pamanīju, ka ir palikuši tikai divi dzinēji, benzīns 1.5 vai dīzelis 2.0.
Piedāvājumā vairs nav 1.8TSI 180ZS kā arī 2.0TSI ar 280ZS
Un abi ir nešaubīgi jestri dzinēji...
Hondai arī savulaik bija diezgan jestri 1.5 turbo dzinēji formulās. Pāris apļus varēja nobraukt.
Esi braucis? Man tāds 1,8 Tsi ir, un testa braucienā guvu patiesu baudījumu arī ar niknāko benzīnnieku (gan Aerton). Ir, ir baudāmi abi dzinēji, viennozīmīgi.
Neesmu tik sens. Bet kaut kā atminējos F1 astoņdesmito gadu turbo motorus ar šādu tilpumu, kurus pēc kvalifikācijas brauciena bija jāmet ārā.
Baudāmi varbūt (ne Fana izpratnē, saprotams), taču ir ļoti daudz negatīvu atsauksmju tieši par 1,8 un 2,0 TSI.
Tavā gadījumā, ja arī kas noklāsies, tas tomēr ne tik sāpīgi, jo darba auto.
Kaut kā neticu, ka VW viss tikai plīst un jūk Lai arī man tas darba auto, tomēr negribētos likstas ar garantijas remontiem vai evakuatoriem (skarba pieredze bijusi reiz). Un garantija jau "tikai" 4 gadi vai 80tkm - man tātad būs tikai apmēram 2.5 gadus kopā jeb vēl tikai 1 gadu un 5 mēn. aptuveni (pēc nobraukuma pagaidām).
Interesanti, cik tālu tilpumi vēl tiks samazināti un celts turbīnas spiediens.
Kā Fiat pierādīja ar savu TwinAir neveiksmīgo mopēda motoru, ka divcilindru motors nav labs risinājums.
Kas tad šiem bija ar to brīnumu?
Gan jau būs tādi pat brīnumi, tik kopā ar elektromotoru.
Ļoti neelastīgs motors ar šauru jaudas līkni tikai vidējā apgriezienu diapazonā. Kā arī degvielas patēriņš reālajā dzīvē nav ne tuvu rūpnīcas noteiktajam.
Jā, tāda varētu būt nākotne. Tas vismaz kompensētu katastrofālo jaudas trūkumu pie zemiem apgriezieniem.
Kādu laiku atpakaļ sanāca pabraukt ar Nissan Note ar 1.2 3 cil. dzinēju, kas aprīkots kompresoru. Ļoti šausmīgas braukšanas īpašības. Fiat gadījumā ir vēl trakāk.
Nez kā ir ar jauno VAG 1.0 TSI dzinēju.
kasinsh79 rakstīja: Vien dīvaini, ka vairs nav piedāvājumā 1,8Tsi 180zs benzīns? Kā tad tā, manuprāt, ideāls dzinējs VW.
Varbūt kļūdos, bet kaut kur manīju info, ka saistībā ar izmaiņām izmešu testēšanā VW uzbrīdī ierobežo dažu dzinēju piegādes.
Patiesībā, maz variantu, vēloties jaunu lielo VW. Tā sanāk, ka tikai 1,5Tsi ir vienīgais benzīna dzinējs?
Jāņem Multivan. Tie pagaidām vienīgi ar 2.0 TDI nopērkami
kasinsh79 rakstīja: Kaut kā neticu, ka VW viss tikai plīst un jūk Lai arī man tas darba auto, tomēr negribētos likstas ar garantijas remontiem vai evakuatoriem (skarba pieredze bijusi reiz). Un garantija jau "tikai" 4 gadi vai 80tkm - man tātad būs tikai apmēram 2.5 gadus kopā jeb vēl tikai 1 gadu un 5 mēn. aptuveni (pēc nobraukuma pagaidām).
Nesapratu, kā var būt 2.5 gadi, ja VW standartā ir 3 gadi vai 100 000 km? www.volkswagen.lv/lv/serviss/Waranty.html
Pie tam 4 gadi vai 80tkm ir par papildus samaksu - atmaksājas ja gadā nobrauc mazāk nekā 20tkm. Kāpēc jāpiemaksā ja zini, ka gadā brauc vairāk par 30tkm?
To es pēc sava nobraukuma rēķinu. 80tkm garantija - tas būs 2.5 gadiem manā braukšanas režīmā. Es neko neesmu prasījis speciāli - dāvinātam zirgam zobos taču neskatās
Pērkot savu Multivan, konstatēju savādu VW politiku - Multivan tiek pozicionēts kā komercauto, līdz ar to garantija ir tikai 2 gadi. Tajā pašā laikā reklamē Multivan kā lielisku ģimenes auto (ko neapstrīdu), bet ģimene taču nav (parasti ) komerciāla rakstura nodibinājums.
Ja transportierī ieliktu taburetes, galdiņu un atvilknes, plus iebāztu pa malām tapsējumu, sanāktu multivans.
Esmu braucis ar dažādiem multivaniem, gan ar galdiņu pa vidu ( kur jāsēž atmuguriski), gan ar normāliem krēsliem. Gan gandrīz jaunu ( divgadīgu), gan vecu. Viens bija čipots. Un ne par vienu nevar teikt, ka tas būtu ērts labs auto. Pēc braukšanas sajūtām, kā braucot ar VW LT.
Kāpēc tur, kur galdiņš pa vidu, obligāti jāsēž atmuguriski?
Galdiņš nav obligāts - ja tas netiek atvērts, tad mierīgi var sēdēt visi ar skatu braukšanas virzienā. Vai sāniski.
Nu nezinu, nezinu. Esmu tiešām daudz braucis ar dažādiem auto, kas ir pozicionēti kā ģimenes.
No visiem šiem Multivan ir ārpus konkurences. Ar to es domāju ne tikai sēdēšanas/braukšanas komfortu, bet arī salona ietilpību, iespējas pielāgot atbilstoši vajadzībām utt.
Ar 204 ZS nav nepieciešamības pēc čipošanas. Jauda ir vairāk kā pietiekama
Reno vieglajiem dod 2 gadu garantiju. Un VW reklamē arī Cady kā ģimenes auto. Arī šis ir ģimenes auto:
Ar Tiguan pieveikti nepilni 85 000 km, nupat veikta trešā apkope - eļļas, eļļas filtra un salona filtra maiņa. Garantijas ietvaros nomainīta stabilizatora atsaite aizmugurē (iepriekš mainīja pretējā pusē) kā arī bukses priekšā. Vēl pēc kādiem 10 000 km jāieplāno bremžu apkope.
Vidējais patēriņš 1.4 TSI dzinējam 6-6.2 l/100 km. Nesēņojot, bet jāpiešaujas, lai tādu dabūtu. Ja braukšanas stilam nepievērš uzmanību, tad nav grūti iegūt par litru lielāku patēriņu.
Kāds maršruts ikdienā? Pa korķiem un pilsētu laikam ne pārāk daudz tomēr? 6l/100km ne tai mazākajai mašīnai jau diezgan zolīdi. Pie tāda patēriņa jau nekāds mega ieguvums no dīzeļa vairs nebūtu...
60% ārpus pilsētas, 40% pilsētā. Pilsētā atkarīgs no satiksmes intensitātes - arī pie intensīvas, bet raitas satiksmes var noturēties 6.5 l robežās. Tiklīdz sākas sastrēgumi un stumdīšanās, tā gan patēriņš augstāks - 7.5-8 l/km. Ja sāk sportot, var arī 10 dabūt. Bet, ja brauc pārdomāti, tad ekonomiski sanāk.
Uz šosejas rekords ir bijis 4,8 l/100 km, braucot no Pērnavas uz Salacgrīvu ar 90 km/h (95 pēc spidometra).
Piemēram, diezgan regulāri jābrauc maršrutā Rīga-Daugvpils-Rīga, tad vidējais pārsvarā ir 5,8 l/100 km. Arī ceļojumā pa Igauniju bija līdzīgi - 5,9-6 l/100 km. Tas, ja brauc pēc spidometra 105-107 km/h. Ja izvēlas paskriet - 115-125 km/h, tad jau būs 6,3-6,5 l/100 km. Lietuvā pa bāni 140-160 km/h, tad patēriņš 6,8-7 l/100 km.
4,8 l/100km jau tiešām lieliski (gan jau tūlīt te saradīsies, kas teiks, ka nav ko braukt, kā opim). Tas jau būs zem oficiālā cipara ārpus pilsētas? Te jau tiešām ar dīzeli visa starpība pazūd...
Cik maksāja katra apkope?
Vispār jau padārgi. Divu ar pusi gadu laikā trīs apkopēs samaksāti apmēram 825 EUR. Parastā Long life apkope (eļļa, eļļas filtrs, salona filtrs, citu mazglu pārbaude) maksā nepilni 200 EUR. Pie 60 000 km bija paplašinātā apkope - eļļa, eļļas filtrs, salona filtrs, gaisa filtrs, aizdedzes sveces, logu slotiņas. Tas maksāja 427 EUR.
"Normālas" mollera cenas... Tur 10+ gadīgam golfam logu slotiņas maksā 40 eur. Apkope 120-140 eur utt.
Nu garantijas laikā jābrauc jau vien ir, lai šamējiem nedotu iespējas teikt, ka pats (vai tavs kakta serviss) kaut ko sačakarēji.
Tad es par sava Multivan apkopes izmaksām labāk paklusēšu.
Nu jā, ir aitas, ir cirpēji. Man M5 gadā apkopēs nesavācās puse no tās Tiguan gada tāmes. Un tas pie sporta eļļas maiņas ik pa 5 tkm. Nu labi, man ir supervairuma cenas. Bet nu Tiguan jau tāds izjāts Golf vien ir.
Nopirkt jaunu auto mūsdienās ir kā paņemt kredītu sirds operācijai- it kā jau dzīvs, bet atļauties to ko agrāk nevari, katra kustība un aktivitāte jāapsver, un katru mēnesi jūtami pieaug obligātie izdevumi....
Jauns auto kā jauna sirds, vienmēr zini ka nokļūsi tur kur vajag. Visi tēriņi ir pārredzami 5 gadus uz priekšu, nekādu kreņķu, Kā var katru mēnesi pieaugt obligātie izdevumi...?
Ja iet runa par kaut kādiem līzinga maksājumiem, tad ir pārvērtētas savas spējas un jābrauc kā visi ar 11 g vecu auto.
Jauna auto iegāde nedrīkst atstāt nekādu iespaidu ne uz sievas garderobi, ne uz paša hobijiem, ne uz ceļojumiem vai citām jaukām lietām.
Mans auto lietošanas modelis+ gadā nobrauktie kilometri+ vēlamais auto izmērs un veids piedāvā man iespringt uz 1200-2000€ mēnesī tikai par līzingu.
Tas nozīmē, ka kaut kas shēmā jāmaina.
Nepiekrītu. Pie šībrīža Latvijā sasniegtā labklājības līmeņa ir prātīgi pirkt jaunu auto, jo līzinga procenti ir zemi. Kāpēc krāt naudu 5 gadus un atlikt auto iegādi līdz 46 gadu vecumam, ja var auto nopirkt uzreiz 41 gada vecumā, izmantojot līzingu?
Zini kā. Ja nemāki nopirkt labu lietotu auto, tad tiešām nekas cits neatliek, kā pirkt metāla kasti par padsmit tūkstošiem un visiem skaidrot, ka tas ir labākais auto, katru mēnesi zaudējot lielu naudas summu un baidoties par to, kas notiks pēc garantijas beigām.
Nu ja nepieciešams ņemt 5-6 gadu līzingu (un tad vēl jādomā, kā sakasīt pirmo iemaksu minimālā apjomā), tad nevarētu teikt, ka vari atļauties pirkt jaunu auto. Optimālais variants (nu finansiāli domājot) būtu pirkt lietotu auto bez kredīta (lietotiem auto ar procentu likmēm gan ir čābīgi). Šitā sērga jau ir visur - telefons ar jāpērk jaunākais iphone uz nomaksu, jo kontā reāli tādas naudas nav... Jādzīvo ir atbilstoši saviem līdzekļiem. Ja tu savam auto vari sakrāt līdzekļus 1-2 gados, manuprāt, tas ir ok, ja Tev būtu jākrāj kādus 6 gadus, tad drīzāk teiktu, ka tiek mēģināts uzlēkt augstāk par savu pēcpusi.
Mana pārliecība: labāk pirkt par 15 tūkst.EUR jaunu Škoda-Fabia universālu, nevis par 10 tūkst.EUR 2009.gada Audi-A6 3,0 TDI.
Tas labi, ka Tev ir tāda pārliecība. Paliec pie tās, bet neuzbāzies citiem ar to, ik pēc pāris dienām.
Es jau nesaku, ka jāpērk liels A6 ar lielu motoru. Var jau arī skatīties kaut ko pieticīgāku un zem 10 gadiem. Var jau to pašu škodu nopirkt 4-5 gadus vecu.
Nevajag jau iet galējībās. Šīm mašīnām ir krasi atšķirīga auditorija, to nevar salīdzināt.
Tā vietā, lai pirktu to Fabia var mierīgi atrast lietotu, Golfu, Megani, Civic vai kādu citu kompaktklases vai mazās klases mašīnu 2-5k eur robežās, kas droši nokalpos piecus gadus bez problēmām un nebūs īpaši zaudējusi savu pārdosānas vērtību.
Mana pārliecība ir tāda, ka es Personīgi pirms 2d biju gan Skodas gan Hondas salonā. Un gan/gan fābiju gan jazz es par "savu" naudu un no laba prāta to neņemtu vispār, principā un pēc pārliecības un neskatoties uz jūsu to te ilggadējo pljuutīsanu..Šos divus ne pa kam nē. Draņķis pēc izskata un pēc veidola, tur pat nav ko tālāk iedziļināties.Pats zemākais un pats nesmukākais katras šīs te markas veidojums.Kaut viņam dimanta rokturi un zelta ķeskas būtu tur tālāk zem tā kapota.Bezpersonisks pakaļas pārvietotājs, prastuma un lētuma iemiesojums.To jazzu gan esat samācijušies nofotografēt, bet dabā ka uz viņu tā pa prastam no sāna paskatities, ta vnk Nožēlojami tas izskatās.
Ar mazauto laikam tā arī ir, lai tie būtu maksimāli lēti, tiek taupīts pilnīgi uz visu. Neilgu laiku atpakaļ nācās braukt ar Toyota Yaris '17, sajūtas līdzīgas kā braucot ar žiguli, skaņas izolācija nekāda, skan kā konservu bundža kā žigulis. Dzinējs braucot visu laiku virs 3000 rpm. Ja man būtu jāmaksā sava nauda par tādu tad max 2-3 teur.
Nomiks, pastāsti par Multivan apkopēm un vispār atsauksmes - patēriņš, komforts, izskatītās alternatīvas vai ir nācies jau kaut ko remontēt. Cik sapratu Tu ņēmi mazlietotu.
Tūlīt ģimenē būs 5 bērns un aktuāls jautājums ir par lielāku auto, kur var sasēsties 7 un vēl ratus ielikt. Tourani, Sharāni, S-max, Galaxy un līdzīgie ir par mazu. Ja gribās automātu, tad izvēle paliek ļoti maza Multivan, varbūt Voyagers, Proace Verso un dvīņi no Peugeot un Citroen. Nevaru izlemt vai ņemt jaunu operatīvajā vai lietotu finanšu. Finanšu līzingā maksājums būs par ~20% mazāks, bet ieberziens lietotajam negaidītā remontā to viegli var izbalansēt.
Neesi domājis par sterilizāciju? Tagad taisa tā, ka viss strādās, pat izšausi, tikai nesanāks neko apaugļot.
Manuprāt, pie šāda ģimenes modeļa Multivan būtu laba izvēle, bet skaties uz Long versiju. Jo parastajā versijā pie aizņemtām 7 sēdvietām bagažniekā ratiem vietas būs gaužām maz vai pat nebūs vispār.
Degvielas patēriņš atkarīgs no braukšanas paradumiem, maršruta un dzinēja versijas. Konkrēti manam ir jaudīgākais 204 ZS motors, kas nozīmē arī nedaudz lielāku degvielas patēriņu kā citiem mazāk jautīgiem, bet tāda paša tilpuma (2.0 TDI) motoriem. DSG kārba ir lieliska.
Manam patēriņš tikai pa šoseju ir vidēji 8l/100km, dalītā ciklā - ap 10 l/100km.
Apkopi pagaidām esmu veicis tikai vienu. Kopā tā izmaksāja 316,04 EUR, bet Moller nodrošināja tikai darbu (ar atlaidi 140,43 EUR). Visus materiālus (eļļa, filtri) pirku Ape Motors (ar atlaidi 175,61 EUR). Tā kā bija apkope pie 60 000 km, tika mainīta arī eļļa kārbā. Tāpēc izmaksas bija lielākas kā būtu pie parastās apkopes
viencexperc = IDIOTS!!!
Voyager var ielikt vienus ratus pie 7 sēdekļiem
Multivan to var izdarīt, ratus pat nesaliekot/neņemot nost riteņus utt.
Vienkārši iecel ratus bagažniekā un darīts
Ar Voyager esmu braucis pa Kanādas ceļiem. Braucām 7 personas. Sliktas atsauksmes par šo auto no braukšanas vai komforta viedokļa man nav.
Multivan ir daudz lielāks aizvēja laukums. Attiecīgi pieaugot ātrumam dramatiski pieaugs gaisa pretestība (tā ir paraboliska funkcija). Es busu ņemtu tikai tad, ja:
1. Braukātu tikai pa pilsētu;
2. Varētu to piekrāmēt līdz jumtam.
Attiecīgi no patēriņa viedokļa Vojadžerim vajadzētu būt labākam (mazāks aizvēja laukums)
nomiks, vai tas Tu ar to savu multivanu vakar vakarā biji pie ezera peldēties atbraucis?
Vojagieris, oojaa, tas ir multivans priekš lohiem ;p
Noteikti nē. Vakar Multivan netika kustināts.
Mans ir baltā krāsā ar divciparu numura zīmi!
nomiks rakstīja: Manuprāt, pie šāda ģimenes modeļa Multivan būtu laba izvēle, bet skaties uz Long versiju. Jo parastajā versijā pie aizņemtām 7 sēdvietām bagažniekā ratiem vietas būs gaužām maz vai pat nebūs vispār.
Degvielas patēriņš atkarīgs no braukšanas paradumiem, maršruta un dzinēja versijas. Konkrēti manam ir jaudīgākais 204 ZS motors, kas nozīmē arī nedaudz lielāku degvielas patēriņu kā citiem mazāk jautīgiem, bet tāda paša tilpuma (2.0 TDI) motoriem. DSG kārba ir lieliska.
Manam patēriņš tikai pa šoseju ir vidēji 8l/100km, dalītā ciklā - ap 10 l/100km.
Apkopi pagaidām esmu veicis tikai vienu. Kopā tā izmaksāja 316,04 EUR, bet Moller nodrošināja tikai darbu (ar atlaidi 140,43 EUR). Visus materiālus (eļļa, filtri) pirku Ape Motors (ar atlaidi 175,61 EUR). Tā kā bija apkope pie 60 000 km, tika mainīta arī eļļa kārbā. Tāpēc izmaksas bija lielākas kā būtu pie parastās apkopes
Kāds rezons veikt apkopi pie Mollera un maksāt astranomisku darbstundas ciparu, ja nepieciešamos materiālus pats esi sagādājis? Var tak to pašu izdarīt citos saprātīgos servisos.
Tipa pārdodot varēsi rakstīt, ka apkopies pie dīlera?
Te uzreiz jautājums - kas notiks, kad auto salūzīs un vedīs uz garantijas remontu? Kāda iespēja, ka Mollerā var sākt raut pieri un teikt, ka paši vainīgi, noteikti Jums tajā ļevajā servisā sačakarēja visu... Neesmu pircis jaunu auto, ko šobrīd raksta garantijas noteikumos, nebūs tur kaut kas minēts par autorizētiem x markas autoservisiem?
Tāpēc, ka man nav zināms neviens uzticams šādu darbu veicējs, kurš to varētu izdarīt būtiski lētāk.
Un jā, arguments par vieglāku pārdošanu arī ir vietā
Es tieši domāju, ka labāk long versiju, jo mazajā versijā likās, ka aizmugurē tomēr pamaz vietas. Par motoriem no Mollera servisa ziņo, ka labāk ņemt mazāk jaudīgos, jo tiem resurss ir ļoti labs 140/150zs. Jaudīgajiem vairāk garšo eļļa un resurss mazāks. Man 2011. gada Sharānam tūlīt būs 360000 un ne turbīna, ne motors ne reizi nav pievīluši. Bet nu ir sajūta, ka motors gribēs lielāku remontu. Vēl jāpapēta Toyotas ProAce. Draugiem ir dažus mēnešus un ir tīri apmierināti
Bez Multivan izskatīju vēl arī MB V klasse un Toyota Proace.
No komforta viedokļa V klasse man patīk vislabāk. Ar tādu darbā sanāk braukāt. Bet pie līdzīga stāvokļa, aprīkojuma un nobraukuma tā cena ir daudz augstāka. Turklāt ekspluatācijā no šiem trim V klasse ir visdārgākā.
Toyota Proace 1) ir mazāka. Bagažnieka tai nav gandrīz nemaz pat Long versijā. 2) man neieteica tādu pirkt kā reiz cilvēks, kas strādā Toyota dīlercentrā. Neieteica gslvenokārt biežo garatijas atteikumu dēļ. Tā kā šis modelis nav pašas toyotas izstrādājums, bet klons ar piemeklētām rezerves daļām, ik pa laikam izlecot dažādi brīnumim kādus Toyota neizdodas novērst ssprātīgā termiņā. Citroen un Peugeot vispār šos defektus neuzskata par defektiem. Īsāk sskot, man ieteica šo modrli apskatīt ne ātrāk kā pēc gada - diviem.
Vēl ir Mercedesiem Viano un V klase, jauni maksā kosmosu, bet par lietotiem ir nulle saprašana, cik lielās auzās var iebraukt ar remontiem. Varbūt kādam ir pieredze?
Arī lietota V klase maksā kā premium klases auto, neesmu sapratis kādēļ viņi ir tik dārgi, arī nopakots Multivan maksā kosmosu, tie ģimenes varianti vēl kaut cik turas saprāta robežās.
Es vēl saprotu tagad akcijā ģimenes Multivani iet robežās 35K unuz augšu, kas ir daudz maz līdzīgi kā Sharāns. Bet kaut kādi executive par 50K un vairāk vai V klase virs 60K. Es arī tiešām nesaprotu par ko tas kosmoss
Multivan ar Family paku ir ļoti vāji aprīkoti un kā likums īsajā (bāzes) versijā.
Par to pašu cenu man sanāca mans divgadīgais brīnums, kurš jauns maksāja nedaudz zem 60 kEUR.
Divos gados vērtības kritums ap 1000eur mēnesi!!! Padaudz! Pēc tam gan viņu cena ļoti lēnām krīt.
JanJan rakstīja: Nu ja nepieciešams ņemt 5-6 gadu līzingu (un tad vēl jādomā, kā sakasīt pirmo iemaksu minimālā apjomā), tad nevarētu teikt, ka vari atļauties pirkt jaunu auto. Optimālais variants (nu finansiāli domājot) būtu pirkt lietotu auto bez kredīta (lietotiem auto ar procentu likmēm gan ir čābīgi). Šitā sērga jau ir visur - telefons ar jāpērk jaunākais iphone uz nomaksu, jo kontā reāli tādas naudas nav... Jādzīvo ir atbilstoši saviem līdzekļiem. Ja tu savam auto vari sakrāt līdzekļus 1-2 gados, manuprāt, tas ir ok, ja Tev būtu jākrāj kādus 6 gadus, tad drīzāk teiktu, ka tiek mēģināts uzlēkt augstāk par savu pēcpusi.
Galīgi nepiekrītu par aprēķiniem Es no vairākiem uzņēmējiem (visai nopietnu uzņēmumu vadītājiem) dzirdējis frāzi, ka pirkt auto uzreiz - muļķība, naudas iesaldējums utt. Tikai un vienīgi banku līzings ar smieklīgiem procentiem (patlaban).
Uzskatu, ka arī privātpersona pilnīgi bez problēmām var iegādāties lielus pirkumus adekvātā līzingā/kredītā. Vienīgā rūpe nudien ir tā, lai maksājums nepasliktinātu dzīves līmeni. Vismaz par auto - noteikti.
Uzņēmumam šobrīd visizdevīgāk ir pirkt operatīvajā līzingā, jo zaudē tikai to PVN daļu, par ko maksā, nevis no visas vērtības uzreiz, ka finanšu līzinga gadījumā, vai pērkot uzreiz, tad puse no visa PVN ari aiziet skurstenī!
Nu tur viss vienkāršāk: uzņēmuma gadījumā finansistam ir visizdevīgāk ņemt līzingā uz periodu, kas atbilst tā fofāgena amortizācijai. Samaksājot uzreiz nauda no konta ir aizgājusi, bet izdevumos tikai 1 gada amortizācija. Un kad akcionāri mēģina iegūt 100% dividenžu izmaksu, ko izmaksāt nav par šo starpību. Nu un + līzings ir iegāžu risku diversifikācija starp piegādātāju, pircēju un līzinga kompāniju: a vdrug zaftra vojna....
Uzņēmumam, protams, tā jau cita lieta. Bet nu privātpersonām... Ok, šobrīd Euribor ir 0, līdz ar to procenti ir mazi, kādi 2%, tad tur tas zudums nav tik liels, bet ja tie ir kādi 3-5%. Cik bija pirms krīzes?
Jā, ja Tu to savu uzkrājumu kaut kā investē un pelni lielo citronu, tad vēl var diskutēt, bet vairums jau to naudu vienkārši apēd, nodzer, nobrauc utml. Līdz ar to ņemot jebkuru kredītu, Tu tikai samazini savu naudas apjomu un pārmaksā...
Tā vispār ir fakin ģeniāla loģika, kam tik cilvēki neņem kredītu. Gribās aizbraukt ceļojumā, bet kontā susņaks. Labi, paņemam 2k patēriņa kredītu pa kādiem 7-10% gadā. Pēc tam līdz nākamajai sezonai cītīgi maksā mēnešmaksājumu. A kur problēma to kredītmaksājuma apmēru atlikt nost un sakrāt tam ceļojumam vai pirkumam tāpat, tādā veidā ietaupot procenta maksājumus, līguma slēgšanas komisiju utt?
Hipotekārais kredīts, protams, cita lieta, bet in general visādi patēriņa tipa kredīti (auto līzings jau tas pats arī ir, tik jauniem auto zemas likmes dod) tevi padara tikai nabagāgu, Tu iztērē savu nākotnes naudu, lai varētu kaut ko nopirkt drusku ātrāk.
Nu
"Tu to savu uzkrājumu kaut kā investē un pelni lielo citronu, tad vēl var diskutēt, bet vairums jau to naudu vienkārši apēd, nodzer, nobrauc utml."
runā pretī šim:
"A kur problēma to kredītmaksājuma apmēru atlikt nost un sakrāt tam ceļojumam vai pirkumam tāpat, tādā veidā ietaupot procenta maksājumus, līguma slēgšanas komisiju utt?"
Cilvēki nespēj (psiholoģiski) neko uzkrāt un rezultātā jauna auto iegāde par saviem līdzekļiem faktiski ir neiespējama. Iemesli ir vairāki. Piem. nabadzības slazds.
Bez tam ir vairāki segmenti (nek.īpašums Rīgā, Mclaren), kur segmenta inflācija apsteidz % apmēru. Attiecīgi tiem krāt ir pilnīgi stulbi.
Nu tas, ka vairums cilvēku vienkārši nemāk apieties ar naudu tas jau skaidrs. Kāpēc domā visādi ātrie kredīti zeļ un plaukst? Ne jau tāpēc, ka rada baigo labumu sabiedrībai... Viņi pelna miljonus uz to, ka cilvēks nemāk sabalansēt savu budžetu un dzīvo no algas līdz algai.
Par nekustamo īpašumu piekrītu - tur tas periods ir ilgs, inflācija darīs savu. Hipotekārais pa lielam ir vienīgā opcija. Bet īsāka termiņa ikdienas vajadzības - kredītņēmējs parasti paliks zaudētājos, vienīgi, ko Tu iegūsti ir tā prece vai pakalpojums drusku ātrāk. Izņēmums ir, ka, piemēram, reizēm veikali dod iespēju pirkt uz bezprocentu nomaksu. Piemēram, samaksā 3 daļās nevis vienā to pašu summu.
Aaaa un starpcitu, arī kredītiem var piedēvēt nabadzības slazdu. Ja tu katru mēnesi maksā procentus (vienalga vai tas ir patēriņa kredīts ceļojumam, līzings par auto, dators uz līzingu tikai par 20 eur mēnesī utt), tas jau automātiski samazina tavus neto ienākumus katru mēnesi par kaut kādu summu. Principā tas ir kā algas samazinājums, papildus nodoklis...
Nabadības slazds ir drusku cits koncepts. Slinkums izklāstīt - inetā ir izlasāms.
Arī īstermiņa kredīti dažreiz ir profitabli. Piem tev vajag Boļševičkas kurpes un patreiz tām ir 70% atlaide. Tev pieejams kredīts ar 12% mēnesī (144% GPL (slinkums saliktos rēķināt)). No nākamās algas atdod un tīrie ietaupītie zaudējumi ir 58%
Un ātrie kredīti ir pilnīgs evil - īpaši laukos.
Es ļoti labi zinu, kas nabadzības slazds, bet uz ātrajiem kredītiem tur jau līdzīgi iet - ej tikai lielākā bedrē no kuras netiec ārā. Ļoti reti, kad kāds kredīts palīdzēs tikt ārā no nabadzības slazda... Nu varbūt vienīgi gudram jaunietim no nabadzīgas ģimenes paņemot studiju kredītu (pieņemot, ka viņam to iedos). Kredīti drīzāk tik pasliktinās situāciju.
Jā, tavs piemērs ir tīri labs, bet tur jau tā lieta, ka nospiedošais vairums jau tā nedara. Ņem tāpēc, ka burtiski met pakaļ un stāsta cik tas ir zaibis un viegli. Tad jau vēl ar cilvēki uzķeras uz absolūtiem skaitļiem - nu kas, tur tie 20 eur pa virsu - tas taču nav daudz. Paņem vienu, divas, trīs reizes utt. un pēkšņi 20 jau pārtapuši varbūt vairākos simtos pa gadu...
Nabadzības slazds ir parādību kopums iekļaujot draugu loku un to izglītību, lēmumu motivāciju, iespēju loks kā arī, protams, ienākumus. Nabadzības slazda pamatā ir tikai un vienīgi izglītības līmenis (faktiskais, ne papīra). Tāpēc studiju kredīts ir nepareizs piemērs. Tas kāreiz ir pareizais iemesls ņemt ātro (vai labāk lēno) kredītu, ja nekas cits nespīd.
Un tevis aprakstītais ir tieši tas gadījums - izglītības trūkuma dēļ tiek lietota nepareiza motivācija - viegli.
janJan
Te jau tiešām ar dīzeli visa starpība pazūd...
.
ja patēriņu mēram kā Konus tad man dizeļ ravs tērēja 5, Un viņš par 100 kg smagāks
Nedaudz ārpus tēmas, bet pa tēmu.
Es- izmantoju tikai īstu naudu.
Mana sieviete- modernās tehnoloģijas un piedāvājumus.
Tad lūk- viņai visādos % komisijās utt. 2017 gadā laikā savācās 487€.
Naudiņa, kas nebija īsta, bet tās nopelnīšanai bija jāpatērē īsts laiks un tā bija jāatdod bankai. Gandrīz 3 nedēļas gadā jāstrādā lai varētu izmantot modernās ērtības. Un cik laika jūs gadā strādājat šā mērķa labad?
Ja gandrīz 3 nedēļās tikai 487 €, ieteiktu meklēt labāk atalgotu darbu.
Protams, protams Nomiks. 800-850€ " uz rokas" pēc nodokļu nomaksas budžeta iestādē.
tad drīzāk sanāk divas nedēļas nevis gandrīz trīs.
Manuprāt, nav nemaz tik traki daudz procentos, ja tas ļauj dzīvot labāk jau šodien nevis gaidīt ilgāku laika periodu, kamēr iekrāj nepieciešamo.
Bet nu katram savs.
12-13 dienas.
Kas ir labāk? Mainīt telefonus un televīzorus ik pēc 2 gadiem? Paņemt ārzemju braucienā karti īstas naudas vietā? Patukšot bankas " par lojalitāti" piešķirto kredītkarti?
Un vai labāk ir labāk?
Nu cash maiņa ārzemju braucienos ir visneizdevīgākais veids kā tur norēķināties. Jebkuras bankas konvertācijas komisija nervozi pīpē stūrī pret cash komisijām. Ja karti paņem kādā neobankā (Revolut vai N26), komisijas ir vēl par kārtu mazākas. IMO mūsdienās jābūt nopietnam grūtgalvim, lai dotos ceļojumā ar cash
Man tāda grūtgalvība sanāca apmēram pirms nedēļas - dažas stundas pirms braukšanas uz Somiju bankomāts norija karti...
Eirozonā tikai cash! Kur konvertācijas - tur karte. (Polija piemēram)
Savādi gan, vai tad jaunu auto pasaulē vairs nekas nenotiek? Kur palika tie, kuri tika nesen pie jauniem auto, kur Jūsu pieredze, nianses utt.?
Man pirmais gads Passat aiz muguras. Nobraucu precīzi 35tkm. Bija doma regulāri braukt arī uz Warsaw, taču ar avio ir stipri ātrāk - 1h gaisā pret 9h pa zemi (un naudas ziņā gandrīz identiski) Ja sākumā baigi interesējos, cik tas auto patērē, tad tagad tas diezgan taupīgais dzinējs tiek uzskatīts par normu (benzīns 1,8Tsi ar 180zs stipri ekonomiskāks par pavecu, bet vēl tehniski labu dīzeli 2,5Tdi ar 180zs). Tas patīkami. Protams, komforts ekstrām un salonā klusums arī uzrunā joprojām, tagad sākas gada tumšais posms, kad tās fantastiskās bi-Led gaismas vispār ir kaut kas nedabīgi labs. Principā, nekas nav noticis gada laikā, izņemot pirmo apkopi pie 28tkm un DSG automāta pārprogrammēšanu. Tas tā, pretarguments tiem, kuri iesaka līdz ar VW pirkumu iegaumēt arī evakuatora tālruņa nr. - tas viss ir bull****. Piefiksēju, ka man visai daudz īso gabalu un kustība Rīgas centrā. Tam visam liels pluss - dzinējs ļoti ātri uzsilst, un līdz ar to arī salons paliek ātri silts. Vizuāli auto tikpat smuks, kā to saņemot Man viss patīk pagaidām.
Par Varšavu runājot - paziņas stāsta, ka beidzot, šī gada oktobrī esot pabeigts autobānis Bjalistok - Varšava (208km). Laba ziņa.
Mani kolēģi apgalvo, ka vairs nav ilgi jāgaida līdz autobānim no Budzisko (robeža) līdz Warsaw (arī tātad Berlin +) Milzu respekts poļiem
Tas gan. Poļi malači. Tiesa gan, viens polis, ar kuru kopā īrēju māju pavasarī Ženēvā caur airnb, stāstīja, ka visa tā bāņu padarīšana esot nesusi līdzi arī ne mazums korupcijas skandālu... tā ka, nav jau tā, ka tikai letiņi zog... tas tā, visiem "vissirslikti" īdētājiem.
"stipri" ekonomiskāks ?? Kur, pa rīgu vai pa poliju? Ar "vienādu" pievadu un "vienādi" braucot? Tur tam tdi ir Jauni lukturi ? Kādas diez markas? bet vispār salīdzinājums ir labs- līdzvērtīgas cenu un vērtību kategorijas= 2,5k un 30k.
Drittelmix režīmā Protams, pilnīgi nesalīdzināma tehnika, pievadi, vērtība utt. Lai arī arī A6 ir pilnīgi jauni Hella xenon lukturi, arī spīd godam. Te priecājos par JAUNU auto, nevis nopeļu vecu auto, nepiekasies
Kā plāno sagatavoties/kopt ziemā? Nu tomēr dikti jauns, vērts ieguldīt laiku un naudu un pasargāt no dubļu, žļeras un sāls daudzuma...
Patiesībā, nekā. Spī*zdīgs joprojām. Gan iedomājos, varbūt derētu pēc ziemas uzpulēt virsbūvi, noņemot arī mikro bituma punktus no arkām u.tml.
Bet ziemas laikā? Regulāri mazgāt/tīrīt? Nav bail samērā ātri sākt audzēt rūsu?
Regulāri mazgāju, nesenais "atradums" man personīgi - jāuzklāj arī vasks, auto virsbūvi mazgājot. Reāli ilgāk auto ir tīrs, nelīp klāt putekļi un netīrumi. Praksē testēts uz balta un pretēji - melna auto. Abi izskatās godam, bet pēc lietusgāzes - abi kā nupat mazgāti Tagad jau kuro dienu braucu ar pilnīgi perfektu, tīru baltu auto - jo līst lietus utt.
Kāds interesants moments. Paziņa atrādīja savu jauno pirkumu SKODA KODIAK suv. Izņēmām viņa auto Navi karti un ielikām manā VW Passat. Viss strādā 100%. Man PASSAT Navi sistēma ir, bet kartes nav. Esmu gan pieradis un labāk izmantoju WAZE telefonā. Tikai viena nianse man baigi patika viņa KODIAK - spēja salāgot Android ar auto, rezultātā visa telefona vadība dublējas ar auto lielo ekrānu (un ir vadāma no skārienjūtīgā ekrāna arīdzan), tajā skaitā visi video vai TV Es savējo VW neprotu salāgot ar Iphone, varbūt japrasa dīlerim.
Bluetooth un Hands-free, protams, VW strādā perfekti, arī Spotify
Tak zb tas isosa-draņķis,cik gadus viņu lietoju,bet jo tālāk jo vairāk zb ar visiem tiem saviem airplejiem,pippeletv un problemmiroringiem.
Patiesībā, jau nav ko daudz rakstīt Kadjar iet nevainojami. martā būs pilni trīs gadi.
1x gadā apkope un bēdu nezini.
Vidējais patēriņš ap 6.7-7l/100km (70% pilsēta, piepilsēta un īsas distances un 30% ārpus pilsētas gari gabali).
Ir sanācis 2x pieliek eļļu, kopumā kādus 2l, nobraukums 35tkm.
Viss pārējais bez aizrādījumiem.
Kopumā nevainojam dampis, žēl, ka paliek par mazu un jāskatās uz lielāku, tāpēc izlikts pārdošanā. Gribam 7-vietīgu krosoveru, izvēle nav liela principā tikai 3 varianti - 5008, Kodiaq un tūlīt iznāks jaunais SEAT, to vajadzēs izmēģināt.
Varbūt smiesies par manu jautājumu, bet vai Renault salons nav pa 3 gadiem "izgrabējis"?
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?