Vai ta nevar to slēdzi noķīlēt ar kožļeni vai sērkociņu?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vai ta nevar to slēdzi noķīlēt ar kožļeni vai sērkociņu?
nomiks
lielākoties šī problēma sastopa tieši Toyota markas automašīnām.
.
Man jau 12 gadus tojota .Es vienmēr turu uz auto .Bet pēc dīler servisa vienmēr ir sagrozīts , jau nezcik reizes braucot Jelgavas virzienā jūtu , nav gaisma ( Rīgā ,arī dienakts tumšajā laikā vis ir apgaismots ). Pat vēl tagad tā gadās , lai gan labi zinu tojotas dīlera "niķi" . Varētu būt ,ka vairums paši tā sagroza un dīlers piemērojas vairumam .Pēc servisa visiem uzliek uz tiem gabarītiem .
Gan jau Tev arī esmu patraucējis brucot Jelgavas virzienā
Ar jums var pārsmieties
Rezumē. Daudz jaunu auto pircēju diemžēl ir infantili un nespēj atrast slēdzi gaismām vismaz auto režīmā. To apliecina Nomika rakstītais augstāk.
P.S. Passat brīdina panelī - “lūdzu ieslēdziet gaismas”. Vai tas tik daudz prasīts katram ražotājam?...
kashinsh79
Kāds Tavs viedoklis , kapēc tojotas dīleris vienmēr to AUTO izslēdz ?
Visi izslēdz. Arī Moller. Varbūt tādēļ, lai nolasa kļūdas bez neviena ieslēgta elektroavota? Hvz, nav nācies par to galvu lauzīt.
Sen nav topiks kustināts, lai iet.
Nupat veicu 3.apkopi savam Passat B8. Sanācis nobraukt jau 72tkm. Garantijas vairs nav (bija 24 mēn. vai 80tkm, atkarībā no tā, kas ātrāk). Šoreiz mainīta eļļa, bremžu šķidrums, dzesēšanas šķidrums, sveces, logu tīrītāju slotiņas u.c. Apkope sanāca padārga, kopā ar auto mazgāšanu Moller Krasta servisā atstāju 479 eur. Vairāki man ir prasījuši, vai tad nevar lētākā vietā, ja reiz garantijas vairs nav - mums būtisks pilnīgs apkopju caurspīdīgums no A-Z (kad atdošu auto atpakaļ uzņēmumam Warszawa), un kad Polijas dīlerim būs skaidra visa auto vēsture utt. Kas patiesi priecē? Pilnīgi nekādu defektu līdz šim brīdim Laužu stereotipus par vācu autobūves "vājo" kvalitāti. Nekas prātu un nervus nečakarē, nekādu elektronikas kļūdu, tikai braukt. Joprojām perfekta oriģinālā piekare, joprojām oriģinālās bremzes utt. Salonā aizvien klusums, bez blakus trokšņiem no paneļa vai apdarē. Solīds auto, nekā piebilstama.
No degvielas ekonomijas viedokļa pat neprasās dīzelis (identisks kā man tagad ir arī kolēģei - tikai dīzelis), pilsētā iekļaujos vidēji 8,5l mix (ok, varbūt mazliet vairāk smagos sastrēgumos, bet tādus reāli vairs neizbaudu ikdienā), ārpus pilsētas - ap 6l (vai mazāk, ja braucu mierīgi, piemēram, uz tālo Igaunijas galu). Principā, ir normāli ar vienu bāku nobraukt 850-1200km (atkarībā no maršruta). Cienījami.
Dzinējs 1,8Tsi 180zs neprasa ne pilītes eļļas (atkal mīts). Jaudas ikdienas satiksmē pietiek atliku likām, arī retajās reizēs uz bāņa neemu palicis jaņos, traucē vienīgi veselais saprāts komplektā ar iespējamo CP ķērienu. Braucu tālāk
Jopt tā cena apkopei... Kā ir mainījusies pa gadiem? Nav bez maz vai x2 pa pēdējiem gadiem? Vēl pirms dažiem tika vests golfs uz turieni - precīzi neatceros vairs, bet nu diži vairāk par 200 jau šķiet nebij...
Izlasi, kas tika izdarīts. Par slotiņām vien 60 vai 80 eur atstāja, bremžu šķ.maiņa utt. Gan jau tikai par eļļu tie 200 arī bija
Esmu mazliet šokā, kāpēc tik "lēti". Savam Passātam apkopes arī veicu Krasta Mollerā, bet man par to pašu summu (500eur) nebija ne mazgāšana, ne logu slotiņas. Par dzesēšana un bremžu šķidrumu neesmu parliecināts mainīja vai nemainīj.
Labs.
Uz cik max. esi braucis?
Pirms 2 nedēļām biju Polijā uz Suvalku apvedceļa ar savu 1.2 (140zs) mierīgā stilā tiku līdz 140km/h (2500 apgriezieni, vidējais patēriņš 7-8l) un tie nebija griesti, bet slapjais segums un +2 lika būt uzmanīgam. Pat pārāk viegli gāja, domāju, ka būs mašīnai daudz smagāk. Domāju, ka līdz 160-170km/h ietu easy.
Cik 1.8Tsi viegli iet lielā ātrumā?
140zs ne pārāk smagā budžā - tikai gaisa pretestība gan par kādiem 10% lielāka dēļ augstuma.
Uz 130kmh ir projektēti visi mūsdienu auto, jo tas ir vidējais ātrums uz maģistrālēm
Max tas aparāts ripo 235 - uz mata kā mans ex -BMW E60 235zs dīzelis. Pēdējā laikā vairs nē, laikam kļūstu vecs Kas ļoti tīkami, paātrinās arī no 130 uz augšu vērā ņemami. Mierīgāks paātrinājums no 180+
Ikdienai jaudas nekad nav šķitis par maz.
1200km x 6l = 72litri, imho pasažieru auto jau pasen neliek normāla izmēra bākas
vai tad nebija kaut kādas epizodes ar garantijas remontiem?
Nu nezinu nezinu..... Pie Spices (kur agrāk bija Bensons)VW tāda antireklāma uzlikta - tur izlikts Tiguans laikam, kuram braucot garām ir tādi zibšņi, itkā to auto metinātu. Šķiet ka marketinga ģēnijs nolēmis brīdināt par VW korozijas nenoturību.
Kas vēl atzīmējams? Priecē arī Kasko cena, jau 3.reizi formēju IF, kam pievilcīgākā 518 eur gada polises cena (arī pilnīgi jaunam auto tāda cena bija). Pie tam, neskatoties uz nupat vasarā veiktajiem virsbūves darbiem - pašrisks iebuktētām durvīm (pld māsas dēlēnam) un saskaņā ar CSN stāvvietā - pagalam noskrāpēts bufera stūris + spārna maliņa. Auto atkal kā jauns arī vizuāli. Cik manīju, Moller Krasta par abiem darbiem kopā bija no IF un vaininieka OCTA iekasējuši teju 900 eur
Pēc nozagtā ex-BMW, stingri nolēmu vairs nekad bez Sherlog gps arīdzan (jaunam auto vai riska grupas auto). Tas gan nepatīkami - 240 eur gadā abonēšanas maksa, toties man pilnīgi dzin, kas ar to auto un "vai tik nenozags", lai tik zog - pats nudien ne meklēšu, ne stresošu. Apdrošinātājam arī baigi patīk, izrādās, Sherlog garantē atrastu auto vai zaudējumu kompensāciju saskaņā ar Kasko polisi (kas ir obligāta).
Sherlog aktīvi darbojas tikai Baltijas valstīs. Ārpus tām sistēma sāk arī strādāt tikai pēc zādzības fakta konstatācijas, kad tas auto, visticamāk, jau ir sadalīts reizinātājos. Vēl viens iemesls, kāpēc neredzu dižu jēgu Sherlogam vidējās klases auto, ja, pie tam, daudz braukā pa Eiropu. Bet, nu, ja darba devējs maksā, Sherlog, protams, ir ērtāks, jo nav nekādi papildus čipi jāvazā līdzi...
Laba alternatīva ir IGLA imobilaizers... cik zinu, šobrīd neviens auto ar šo imobilaizeru nozagts nav, jo to ir tikpat kā neiespējami atrast un izravēt, un, visticamāk, zagļi ar to auto neķēpāsies, pat ja mēģinās...
Un vēl Var jau būt, ka man te tūlīt uzklups, bet - eļļa ar filtru nupat mainīta vien 3. reizi auto mūžā. Tas ir - pie 27tkm, 51tkm un tagad pie 72tkm Nejūtos neko pārkāpis, sekoju ražotāja rekomendācijai un braucu uz apkopi tad, kad auto borta datorā sāk brīdināt par tuvojošos eļļas maiņu. Nev pilnīgi neviena iemesla darīt kaut ko citādi.
P.S. Es identiski rīkotos arī tad, ja šādu auto būtu pircis par savu naudu.
Atkarīgs cik ilgi plānots braukt ar auto un kādos apstākļos ekspluatē. Palūdz, lai iedod eļļas filtru veco līdzi, izjauc, apskaties, varbūt mainīsies domas. Tāpat neviens filtrs nefiltrē 100%, slēgtā sistēmā, tas ir ļoti būtiski. Bez liekiem pārsteigumiem 1x 15 tkm vai 1x gadā, ja zem 15tkm, pat ja tas ir longlife.
Pilns atbalsts! VAG B6 2008/12, pirkts par savu naudu, pa 11 gadiem eļļas maiņa izveikta 11X tikai pēc datora norādes, pie dīlera, tagad nobr 337 tk. servisa grām vēl viena vieta apkopes atzīmei ir palikusi Nejūtos gudrāks par VAG ražotāju, kas spēj sērijveidā ražot divu turbīnu dīzeļus ar 240 ZS jaudu !
"Es identiski rīkotos arī tad, ja šādu auto būtu pircis par savu naudu."
Nu un kāds tam tādā situācijā būtu pamatojums? Ieseksoti rubuļi? Mainīt eļļu reizi pa 15 tūkstošiem kreisajā servisā vai pie kaktu meha ļoti iespējams būtu pat lētāk nekā reizi pa 25-30k pie dīlera. Bet ja tu taisītos arī savu personīgo bezgarantijas mašīnu šādā veidā apkopt pie dīlera, ar tādu pat pamatojumu kā šitentajai darba pastētei, tad atceries ka nākamais pircējs ar ļoti lielu varbūtību to tavu vēsturi uztvers kā "pie dīlera pavirši kopta mašīna"
P.N. Cik šad un tad sanāk slēgties pie nullto gadu vidus ražojuma mašīnu spidometriem, vēl joprojām man nav sanācis ieraudzīt mašīnu, kurai joprojām spidometram būtu ieslēgts Long Life intervāls, lasīt - no rūpnīcas tas ir bijis ieslēgts, bet kāds to ir izkodējis ārā un tā vietā uzlicis nemainīgo intervālu - un reku šitentais iauto lietotājs ar nicku "seller" ir pirmais tik vecas mašīnas lietotajs, no kura es dzirdu ka izmanto Long Life - pārējie vai nu neko neuzsver, jo maina ik pa 15k, vai maina biežāk, un stāsta, cik biežāk - ne viens vien, teiksim, pie 8k. Savādi, vai ne?
Ja VAG nebūtu marketinga departamentu, tad droši mainītu pēc longlife kompja, kas rēķina eļļas nolietojumu pēc motorstundām, temperatūras, slodzi utt - nevis tupi pēc km. 15000 pa 5km rīta vakara stūķos ar 15000 pa tukšām šosejām nav nekā kopīga.
Bet VAGā marketinga departaments ir virs inženieriem, skat. dīzeļu skandālu.
Normālam pircējam dīlerservisa vēsture ir pie vienas vietas - 2x maini eļļu pie meha, piekruķī odometru un 1x pie dīlera
Nevar piekrist-kā reiz ieraugot servisa grāmatiņu ar ierakstiem par eļļas maiņām ar 30-35k intervāliem auto tālāk netika apskatīts-kopējais nobraukums 150k, eļļas tilpums motorā 4l.
Auto golf 6 ar nemainīgu servisa intervālu.
Teorētiski tai domai par longlife pareizību varētu piekrist. Problēma ir tāda, ka ne jau tikai eļļa nolietojas - tā pie viena vēl tiek piesārņota. Benzīnniekam vēl tā; no kasiņa darba pastētes varbūt tika izlieta daudzmaz sakarīgā stāvoklī esoša eļļa - bet kā ar dīzeļiem? Tur tak eļļa jau pēc dažām štukām paliek melna...
Mana 2016. gada Dacia Lodgy 1.5 dīzelis nobraukusi 100000 km
Pārsvarā maršrutos Sigulda - Valmiera, Sigulda - Piebalga - Sigulda - Rīga
Pāris reižu esam bijuši tālāk, Somijā, Zviedrijā, Pēterburgā, tālākais - Anglijā.
Sākšu ar slikto.
Nav jau nekā diži slikta, viens gadījums ar garantiju, no karstuma reģenerācijas laikā pie DPF saplaisāja kaut kāda caurulīte. Bija jāpacieš neērtības 3 reizes braucot pie dīlera, vienreiz, kad vainu konstatēja, otrreiz, kad samainīja detaļu, un pārprogrammēja vadības bloku, un trešo reizi, kad otrajā reizē pārprogrammēšana nez kādēļ neizdevās, it kā rūpnīcas datorsistēmas kļūdas dēļ.
Kas vēl? Tepiķi grūti tīrāmi, gružus vai ar plēšanu jāplēš ārā. Akumulators nosēdās, auto pārdevējs bija ielicis tādu, kas lāgā nav paredzēts mašīnām ar start/stop funkciju. (mašīnu pirkām no EuroAuto brīdī, kad EutoAuto bankrotēja, tā bija nomētājusies pa saloniem vairāk par gadu,. līdz ar to tikām pie izdevīga pirkuma).
Radio / navigācijas sistēma pašvaka pēc mūsdienu standatiem. Bluetooth savienojamība ar tālruni ne vienmēr automātiski notiek, neesmu izpratis likumsakarības, kāpēc tā. Varbūt mans ķīniešu telefons pie vainas.
Uz autostrādes īpaši ātrāk par 140 negribas braukt, paliek ļodzīga sajūta. Bet tas man gadās ļoti reti, kad ir tāda vajadzība.
Aizmugurējais logu apskalotājs nez kāpēc nestrādā, tā vietā sāk strādāt priekšējais. Kaut kad būs jāiedziļinās jautājumā.
Bērni nav sajūsmā par sēdekļiem aizmugurē, ja var izvēlēties, tad sēž 3. rindā, tur esot ērtāk!
Tā 3 rinda nav salokāma pa vienam sēdeklim var tikai nolaist atzveltni, līdz ar to cieš bagāžas telpa. Vispār sēdekļu locīšana ir ērta, bet grūtības sagādā tad, ja vajag salocīt gan trešo, gan otro rindu, jo trešā tad jāņem ārā pavisam.
par labo:
Man jaudas pietiek, jo laikam mani raļļošanas gadi ir beigušies
Motors ļoti ekonomisks, ir iespējams - ja satiksme atļauj, un nevienam netraucēju, braucot uz 85-90 kmh - panākt degvielas patēriņu zem 4 litri, vidēji ir ap 5. Garākos braucienos, piem, šoziem uz Pēterburgu, pēc bākas metodes ir 4.35/100 km
Eļļu mainu pa 15000 km, dīleri tajā lietā neiesaistot. Nekāds eļļas patēriņš nav novērots.
bremzes vēl dzimtās
Neviens lodbalsts nav mainīts.
Reiz, kad busiņam uz ceļa satrūka siksna, vajadzēja evakuēt busa vilkto piekabi, pavilku krietni vairāk, kā ražotājs lēmis - ap 3 tonnu smagu piekabi. Gāja pasmagi, bet stabili.
Izmaksas priecē arī apdrošinot, šķiet, 170 eiro gadā ir Kasko, kādi 40 - octa.
Patīk mīkstā piekare, uz mūsu bedrainajiem ceļiem ir īsti vietā, arī gumijas izmērs ir maciņam draudzīgs.
Mašīna ir iepatikusies tik ļoti, ka nesen sievastēvam nopirku lietotu Dacia Sandero
Kasko par octas cenu - labais
Es nesen vienam 5-gadīgam focusam sarēķināju kasko ar visiem nulles pašriskiem, auto aizvietošanu un dīlera remontu par 112 euro Ar pašrisku un bez dīlera būtu bijis 59..
Neviena apdr.gadījuma, 1000.līmeņa BM un rentgenredze?
Man par līdzīga vecuma VAG kompaktklasi bija 300+. Bez sliktas izmaksu vēstures, csn utt.
Jopcik es tikko pa 320 ar pašrisku paņēmu savam Focus. Kur var šitādus skaistus ciparus dabūt?
BANā
Bet tas, ka bija tam klientam, nenozīmē, ka būs arī tev. Un, ja būs, vai tiešām tu to gribēsi...
Bija vēl viens nupat - 2013. gada Juke par 79 euro ar pašrisku, auto aizvietošanu un dīleri...
"Aizmugurējais logu apskalotājs nez kāpēc nestrādā, tā vietā sāk strādāt priekšējais. Kaut kad būs jāiedziļinās jautājumā. "
Bet logu tīrītājs ieslēdzas aizmugurējais?
slēdzas.
Kad bija jauns, aizmugurējo logu tak apmīza? Trauks viens?
Ja abi divi jā, tad pieņemot ka tur ir parastais divvirzienu sūknītis, izklausās pēc mehāniskas problēmas ar tā vārstu, kurš nosaka virzienu.
Paldies
Tā jau domāju būs, jo viens trauks, viens sūknis, un jauns mīza arī uz pakaļu.
Kad izdosies izkrāmēt darbnīcu, lai var iebraukt, apskatīšos.
Pieņemot ka dacīte pēdējo 10 gadu laikā nav ieviesusi nekādus lukturu vadības blokus un relejus [nav bijusi vajadzība iedziļināties], varu vēl ieteikt salikt resnus vadus un relejus lukturiem - man pirms pāris mēnešiem sanāca iespēja papētīt pāris gadus veca dustera motortelpu un nācās nosecināt ka vadi toč ir palikuši tikpat tievi kā pirmās paaudzes loganam - tas ka tādu mašīnu braucēji vispār var kaut ko saskatīt laikam ir lukturu dizaineru nopelns... Vienam pirmās paaudzes loganam sanāca likt relejus; tur slēdzis kusa ārā.
Tur baigi nav ko ķidāt, nopērk jaunu un samaina
www.trodo.lv/stiklu-tirisanas-sistemas-skidruma-suknis/dacia-lodgy-1-5-dci-80kw-61248-cid
Šāda pat problēm regulāri bija MK2 meganei, logu mazgāšanas motoriņš tika mainīts reizi gadā.
feciic rakstīja: Nevar piekrist-kā reiz ieraugot servisa grāmatiņu ar ierakstiem par eļļas maiņām ar 30-35k intervāliem auto tālāk netika apskatīts-kopējais nobraukums 150k, eļļas tilpums motorā 4l.
Auto golf 6 ar nemainīgu servisa intervālu.
Citiem auto jau par to būtu jāsatraucas, bet kas vainas VAG? Tiem tak visu laiku jāpielej svaiga eļļa un maiņas intervāls tikai uz filtru attiecas.
Nobraukti 100k ar diviem citiem auto ar tādu pat motoru, eļļa nav bijusi jāpielej. Tiesa, tiem eļļa tika mainīta 10-15k intervālā, tā ka vainu eļļas patēriņš bija pavisam necils vai eļļa tika šķaidīta ar degvielu reģenerāciju laikā.
Vai akls esi? Taču rakstīju, ne piles eļļas NAV jāpielej intervāla laikā.
kasinsh79 rakstīja: Un vēl Var jau būt, ka man te tūlīt uzklups, bet - eļļa ar filtru nupat mainīta vien 3. reizi auto mūžā. Tas ir - pie 27tkm, 51tkm un tagad pie 72tkm Nejūtos neko pārkāpis, sekoju ražotāja rekomendācijai un braucu uz apkopi tad, kad auto borta datorā sāk brīdināt par tuvojošos eļļas maiņu. Nev pilnīgi neviena iemesla darīt kaut ko citādi.
P.S. Es identiski rīkotos arī tad, ja šādu auto būtu pircis par savu naudu.
Tev nobraukums tagad tieši tāds pats kā manam BMW, interesanti kā būs tālāk ar izturību. Īstenībā izmaksas auto lietošanā diezgan līdzīgas, gan degvielas patēriņa ziņā (manam auto gan 325Zs), gan apdrošināšana (man gan ir nedaudz dārgāk, bet nu uz gadu ņemot tie ir pārdesmit eur mēnesī). Es šobrīd esmu nobraucis ar šo auto tikai nedaudz vairāk kā 10K km un arī neko neesmu remontējis. Eļļa arī ir mainīta 3x, tik tas, ka 3 maiņa ir notikusi nedaudz ātrāk kā Passat.
Turpmāk gan esmu plānojis eļļu manīt ik pa 15K, jo plānoju ar viņu gadus 4 vēl braukt un parunājot ar pieredzējušiem, labi zināmiem servisa darbiniekiem, viņi tā iesaka, jo atverot motorus kuriem eļļas maiņa ir veikta ik pa 25K, skats neesot no labākajiem, salīdzinot ar motoriem, kur tas ticis darīts ar 10-15K intervālu. Eļļas cena šobrīd ir smieklīga salīdzinot ar vispārējo dzīves dārdzību.
Spiežu roku, jo salīdzinot ar ""Extra"" eļļas maiņas izmaksām, vāciešiem tajos motoros neko tik viegli nevar salabot un cenas ir kosmiskas.
Tiko nopirku 5_30 Valvoline kanniņu pa 38eiro(5l). Tas sanāk uz 100tk.(ja maina pa 25tk.) extra 2maiņas, 76eiro + 2 filtri. Noapaļojot 100eiro
p.s. atceramies, ka dzesēšanas šķidrums arī jāmaina/jāskalo ik pa 3 gadiem
feciic rakstīja: Tur baigi nav ko ķidāt, nopērk jaunu un samaina
www.trodo.lv/stiklu-tirisanas-sistemas-skidruma-suknis/dacia-lodgy-1-5-dci-80kw-61248-cid
Šāda pat problēm regulāri bija MK2 meganei, logu mazgāšanas motoriņš tika mainīts reizi gadā.
Pigori, šodien tas aizmugures apsiekalotājs strādā, kā nākas.
kasinsh79 rakstīja: Sen nav topiks kustināts, lai iet.
Nupat veicu 3.apkopi savam Passat B8. Sanācis nobraukt jau 72tkm. Garantijas vairs nav (bija 24 mēn. vai 80tkm, atkarībā no tā, kas ātrāk). Šoreiz mainīta eļļa, bremžu šķidrums, dzesēšanas šķidrums, sveces, logu tīrītāju slotiņas u.c. Apkope sanāca padārga, kopā ar auto mazgāšanu Moller Krasta servisā atstāju 479 eur. Vairāki man ir prasījuši, vai tad nevar lētākā vietā, ja reiz garantijas vairs nav - mums būtisks pilnīgs apkopju caurspīdīgums no A-Z (kad atdošu auto atpakaļ uzņēmumam Warszawa), un kad Polijas dīlerim būs skaidra visa auto vēsture utt. Kas patiesi priecē? Pilnīgi nekādu defektu līdz šim brīdim Laužu stereotipus par vācu autobūves "vājo" kvalitāti. Nekas prātu un nervus nečakarē, nekādu elektronikas kļūdu, tikai braukt. Joprojām perfekta oriģinālā piekare, joprojām oriģinālās bremzes utt. Salonā aizvien klusums, bez blakus trokšņiem no paneļa vai apdarē. Solīds auto, nekā piebilstama.
No degvielas ekonomijas viedokļa pat neprasās dīzelis (identisks kā man tagad ir arī kolēģei - tikai dīzelis), pilsētā iekļaujos vidēji 8,5l mix (ok, varbūt mazliet vairāk smagos sastrēgumos, bet tādus reāli vairs neizbaudu ikdienā), ārpus pilsētas - ap 6l (vai mazāk, ja braucu mierīgi, piemēram, uz tālo Igaunijas galu). Principā, ir normāli ar vienu bāku nobraukt 850-1200km (atkarībā no maršruta). Cienījami.
Dzinējs 1,8Tsi 180zs neprasa ne pilītes eļļas (atkal mīts). Jaudas ikdienas satiksmē pietiek atliku likām, arī retajās reizēs uz bāņa neemu palicis jaņos, traucē vienīgi veselais saprāts komplektā ar iespējamo CP ķērienu. Braucu tālāk
500 EUR par apkopi?! Mjā, es eju uzpīpēt...
kasinsh79 rakstīja: Sen nav topiks kustināts, lai iet.
Nupat veicu 3.apkopi savam Passat B8. Sanācis nobraukt jau 72tkm. Garantijas vairs nav (bija 24 mēn. vai 80tkm, atkarībā no tā, kas ātrāk). Šoreiz mainīta eļļa, bremžu šķidrums, dzesēšanas šķidrums, sveces, logu tīrītāju slotiņas u.c. Apkope sanāca padārga, kopā ar auto mazgāšanu Moller Krasta servisā atstāju 479 eur. Vairāki man ir prasījuši, vai tad nevar lētākā vietā, ja reiz garantijas vairs nav - mums būtisks pilnīgs apkopju caurspīdīgums no A-Z (kad atdošu auto atpakaļ uzņēmumam Warszawa), un kad Polijas dīlerim būs skaidra visa auto vēsture utt. Kas patiesi priecē? Pilnīgi nekādu defektu līdz šim brīdim Laužu stereotipus par vācu autobūves "vājo" kvalitāti. Nekas prātu un nervus nečakarē, nekādu elektronikas kļūdu, tikai braukt. Joprojām perfekta oriģinālā piekare, joprojām oriģinālās bremzes utt. Salonā aizvien klusums, bez blakus trokšņiem no paneļa vai apdarē. Solīds auto, nekā piebilstama.
No degvielas ekonomijas viedokļa pat neprasās dīzelis (identisks kā man tagad ir arī kolēģei - tikai dīzelis), pilsētā iekļaujos vidēji 8,5l mix (ok, varbūt mazliet vairāk smagos sastrēgumos, bet tādus reāli vairs neizbaudu ikdienā), ārpus pilsētas - ap 6l (vai mazāk, ja braucu mierīgi, piemēram, uz tālo Igaunijas galu). Principā, ir normāli ar vienu bāku nobraukt 850-1200km (atkarībā no maršruta). Cienījami.
Dzinējs 1,8Tsi 180zs neprasa ne pilītes eļļas (atkal mīts). Jaudas ikdienas satiksmē pietiek atliku likām, arī retajās reizēs uz bāņa neemu palicis jaņos, traucē vienīgi veselais saprāts komplektā ar iespējamo CP ķērienu. Braucu tālāk
Tev gan jau tas čeks ir - cik tāds dīleris par slotiņu maiņu prasa?
Kā biedinājumu visim vācu eļļu mainītājiem ielikši šito video
p.s. var sākt skatīties no 30.min
Vo paldies, biju pavisam.aizmirsis par šo.
Labi, ka korejiešiem un japāņiem pofig, es tiem eļļu nekad neesmu mainījis, taču motora "iekšas" izskatās kā jaunas.
To tak var redzet pēc šī topika, ka ar eļļas nemainīšanu aizraujas vācieši.
Kurš no šeit komentējošajiem lietotājiem ir vācietis?
Tas, ka manuālī uzrādīts, ka eļļu VAR, vai ir nepieciešams mainīt ik pēc 35k km, tas skaidrs un tā arī ir! Garantiju un plus vel pāris gadus tas auto izturēs, a kur problēma? Vai tas ir labi? Tas jau cits stāsts, tāpat to auto pārdosi un nākošais īpašnieks lai čakarējas. Turklāt tas nav tikai vāciešiem. Piemēram daudzām GM automašīnām automātā eļļu nav paredzēts mainīt nekad! Un protams garantiju un vel pāris gadus tā kārba nodzīvos, un tā arī ir visa taisnība. Citi ražotāji piemēram bmw norāda, ka ja automašīna tiek bieži izmantota pie paaugstinātas noslodzes, tad eļļa jāmaina biežāk.
Vēļ jau tas, ka ļoti daudzi cilvēki ņem auto oplīzī, un tad vispār taču pofig, tāpat to auto mainīsi, kādēļ maksāt vairāk par to ko tāpat nepaturēsi, lai kādam citam būtu saglabātāks auto? Tu varbūt vēlies man kontā naudu ieskaitīt, es tad mainīšu eļļu ik pēc 5k km, un tu būsi darijis labu nākošajam īpašniekam
Paturpinot par to video, a ko viņi tur gribēja ieraudzīt? Zeltu atrast, vai ko?
Jebkurš cilvēks kuram ir bijusi darīšana ar automašīnām, un nedod dievs vēļ ir izjaucis kādu motoru, taču zin kas tur iekšā notiek. Vai eļļa būtu jāmaina biežāk kā tie 30k? Jā! Vai tas kādu pi**? Nē!
Jā, bija jau dzirdēts, ka tie vācieši baigie knauzeri. Par 100eiro nobeigs motoru acis nepamirkšķinot
Bezjēdzīgs video - kur ir kāds par longlife maiņu pēc kompja?
Tas ir par intervāla maiņu, nevis pēc kompja. Specifisks lietojums čļenovozs- visu laiku motors rūc, bet km maz. Ticu, ka kompis dzītu mainīt daudz agrāk, jo skaita motorstundas.
Ja vag motoram uzliktu intervāla maiņu un ekspluatētu tāpat, arī būtu slikti
Dzirdēju, ka lv ceļu policijas auto izskatās līdzīgi, jo visu laiku kurbulēts tukšgaitā, tik nezinu vai kapeikas ietaupīšanai arī uzlikts intervāla apkope.
Tas ir jauns auto, apkopjās pie dīlera! Beidz meklēt visādas atrunas lai tik nemainītu eļļu.
tas bija jauns auto, kas apkopās pie dīlera pēc fiksēta km intervāla, kas galīgi neatbilst īpašajam lietojumam.
Fiksētā intervāla apkope vispār ir anahronisms, jo mūsdienās kompis daudz labāk prot sekot līdzi visiem motora darba parametriem.
Gribētu redzēt kas darās zem vārstu vāka moderniem mūsdienu dzinējiem pēc 300kkm, kur kādas 7- 8 eļļas maiņas bijušas.
Servismeņi stāsta šausmu stāstus un iesaka mainīt uz 15kkm, bet cik vienkārši lai nodrošinātu sev vairāk darba vai sekas kilometru kruķīšanai un eļļas nemainīšanai vācijā?
Tepat forumā bija viens VAG CR lietotājs ar 300kkm un longlife eļļas maiņām pēc kompja, kas atbilstoši šausmu stāstiem vispār nav iespējams
Baigā jau viņiem motivācija mudināt mainīt eļļu vairāk, ko viņi tur nopelna... Pazīstams rīgas mehs kurš strādā servisā un personīgajā garāžā haltūrē man teica ka viņš eļļu pa lielam maina tikai tāpēc lai klientus paturētu, jo tas cipars, ko viņš personīgi nopelna, nekas nav, un celt arī nedrīkst, jo tad būs vairāk nekā servisiem.
ok, var būt ka neko nenopelna. Bet jautājums paliek atklāts - vai tie stāsti par longlife ļaunumu ir no neadekvātas apkalpošanas iepriekšējo īpašnieku laikā, vai tiešām longlife eļļas maiņa tiek pavilkta par ilgu, vai arī kāds cits variants (viltotas eļļas, kaut kad ielieta nepareiza eļļa, neatbilstoša degviela, kas slikti iztvaiko un pārāk šķīdina eļļu u.tml.)
Nez... Es visiem saviem auto mainu pa 10K un pajāt...
iciks rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Sen nav topiks kustināts, lai iet.
Nupat veicu 3.apkopi savam Passat B8. Sanācis nobraukt jau 72tkm. Garantijas vairs nav (bija 24 mēn. vai 80tkm, atkarībā no tā, kas ātrāk). Šoreiz mainīta eļļa, bremžu šķidrums, dzesēšanas šķidrums, sveces, logu tīrītāju slotiņas u.c. Apkope sanāca padārga, kopā ar auto mazgāšanu Moller Krasta servisā atstāju 479 eur. Vairāki man ir prasījuši, vai tad nevar lētākā vietā, ja reiz garantijas vairs nav - mums būtisks pilnīgs apkopju caurspīdīgums no A-Z (kad atdošu auto atpakaļ uzņēmumam Warszawa), un kad Polijas dīlerim būs skaidra visa auto vēsture utt. Kas patiesi priecē? Pilnīgi nekādu defektu līdz šim brīdim Laužu stereotipus par vācu autobūves "vājo" kvalitāti. Nekas prātu un nervus nečakarē, nekādu elektronikas kļūdu, tikai braukt. Joprojām perfekta oriģinālā piekare, joprojām oriģinālās bremzes utt. Salonā aizvien klusums, bez blakus trokšņiem no paneļa vai apdarē. Solīds auto, nekā piebilstama.
No degvielas ekonomijas viedokļa pat neprasās dīzelis (identisks kā man tagad ir arī kolēģei - tikai dīzelis), pilsētā iekļaujos vidēji 8,5l mix (ok, varbūt mazliet vairāk smagos sastrēgumos, bet tādus reāli vairs neizbaudu ikdienā), ārpus pilsētas - ap 6l (vai mazāk, ja braucu mierīgi, piemēram, uz tālo Igaunijas galu). Principā, ir normāli ar vienu bāku nobraukt 850-1200km (atkarībā no maršruta). Cienījami.
Dzinējs 1,8Tsi 180zs neprasa ne pilītes eļļas (atkal mīts). Jaudas ikdienas satiksmē pietiek atliku likām, arī retajās reizēs uz bāņa neemu palicis jaņos, traucē vienīgi veselais saprāts komplektā ar iespējamo CP ķērienu. Braucu tālāk
Tev gan jau tas čeks ir - cik tāds dīleris par slotiņu maiņu prasa?
Slotiņu komplekts - 39,17 eur + PVN
Nomaiņa turpat servisā - 10,39 eur + PVN
Šobrīd cita braukšana mitrā laikā
Ko var cepties par tām eļļas maiņām? Uzskatu, tā ir katra paša darīšana ticēt vai neticēt ražotāja (!!!) ieteikumam/prasībai. Savulaik, kad braucu ar BMW E60, arī apkopi un eļļas maiņu veicu strikti tikai pēc kompja prasītā intervāla. Auto bija 200tkm oriģinālais noskrējiens, bet tik un tā eļļu ar filtru mainīju ne biežāk kā 1 x 20tkm v.tml.
Nu ja necepsies par eļļas maiņām, ko tad vispār forumā runāt?
Ja atgriežamies pie slotu maiņas, tad tie 50 EUR par slotām vai daudz vai maz, tas nu kā kuram (man liekas par dārgu), bet 12,5 EUR par maiņu? Tur kaut kāda īpaši advancētā sistēma? Diez vai. Tas liekas kaut kā neadekvāti dārgi.
Var jau būt, ka par dārgu. Tomēr kopš 2017. gada septembra kalpoja oriģinālās, un es gribēju uzstādīt identiski labas arī tagad. Apkopē darīja visu, pie reizes paprasīju arī to utt.
2x pirktās parasti vairs nav tik labas, kā orģinālās! Man tā ir bijis ar 3 auto vismaz!
Ilgtestēšanas rezultātā ir pierādijies (kāds skaists vārds), ka cena ir vai nu neizšķirīga vai rādītājs par sliktu. Citiem vārdiem - lētākas slotas kalpo identiski vai ilgāk. Tādejādi maximas slotas ir the best. Pēdējā laikā gan šķiet ka korekcijas notiek - parādās ar vājiem stiprinājumiem. Bet tās nebija no Maximas. Kkur internetā sazvejotas
Davai, parādi man kuras ir tās labās slotas. Patlaban golfam pakāpeniski, pa vienai, mainās nost slotas kas maximā maksāja 8 eiras gabalā un nehuja negāja...
Eidim var būt taisnība. Es Depo bodē biju pircis par kādiem ~7 EUR/gab. un bija gluži labas, vien nu jau kādu laiku tādu vairs nav.
Es neteicu, ka labās. Es teicu, ka tie Čempioni ir tādi paši štrunti kā Maximas izstrādājumi.
Rudenī uzliku KSenukai pirktas superbrenda Autoserio slotas. Cena domājams, ka nebija pat 8 eur. Pgdm strādā labi. Iepriekš kādus 3 gadus nobraukāju ar kkādām citām koplietošanas bodē nopirktām. Tad sāka riebīgi čīkstēt.
Dzīvesbiedrei gan nelāga pieredze ar internetā nopirktām (ne lielveikalā attiecīgi) - lūza stiprinājumi
Tieši tā. ja gribu mainu pēc 10k ja gribu pēc 30k, grāmatiņā viss parādīsies, nākošais pircējs varēs domāt pirkt no manis vai no otra, kas biežāk maina.
Visinteresantākais ir, ka visi šie super video nāk no austrumiem, kuru autobūve iestrēgusi kaut kādos 70gados.
Kur mums autobūve iestrēgusi?
Nākošais pircējs tavu uz nodzīšanu ekspluatēto sieviešu dzimumorgānu arī pirks bez īpašas skatīšanās, pieņemot ka tu no tā kratīsies vaļā uz garantijas beigām - tas būs trešais vai ceturtais, kurš dārgi maksās par tevis šodien ieseksoto kapeiku un/vai kurš centīsies no kaut kā izvairīties.
Kāds vispār sakars viģikiem ar "septiņdesmitajos gados iesprūdušu autobūvi" un ar eļļas maiņu? Septiņdesmitajos gados iesprūdusi autobūve pa lielam ir kaut kas labs - piemēram, ja parullētu šo tofiku uz sākumu, tur ne viens vien slavētu no tiem laikiem nākušus hondas motorus...
P.S. Smagajiem (vismaz garantijas vilcējiem) oficiāli eļļu maina 1 x - 100 000 km, šoks, ne?
Tad tik uz priekšu, lej smago eļļu savā vieglajā, varēs labi ietaupīt. Salīdzināt bumbierus ar āboliem, īsti jau vairs nav par ko diskutēt. Varbūt, ka ir dzirdēts par dzinēja RPM, jaudu uz tilpumu, un eļļas sastāvs...eh
Kāds sakars ar vieglo? Smagie nav auto? Jaunu auto topikā neiederas? Pilnīgi piekrītu, ka citādāk viss. Tad nevajag šokēties par 25tkm ar vienu eļļas maiņu vieglajam arī.
Palūdz VW fanam, lai sarēķina (viņam tas patīk) cik reizes uz 1000km apgriežas kravenieka motors, kuram redlains pie 2000 rpm, un cik reizes vieglā autiņa motors. Un vēl - kravenieks ar 1 riteņu apgriezienu nobrauc 2x tālāk nekā vieglais. Un vēl tā eļļa viņam kādi 5 spaiņi vēderā....utt.
Laaciz rakstīja: Tātad kaut kāds āķis tomēr tur ir?
It kā nekā krimināla, izņemot reputāciju un pāris novecojušas normas noteikumos. Pat maksā pēdējā laikā diezgan normāli.
Mazā atskaite par KIA:
Ir pagājis nepilns gads un nepilni 40K nobraukti kopš nopirkta mazlietotā KIA Carens.
1,7 dīzelis automāts, 140zs, 7 vietas, diezgan pilns t.sk. forša ekstra kā apsildāmā stūre un apsildāmie beņķi otrajā rindā.
Mašīna šobrīd ir 2 gadus veca un nobraukums ir 60K.
Apkopes taisītas uz nepilniem 30K un 60K.
Pirmā apkope zem 300EUR.
Otrajā apkopē bez eļļām un filtriem bija jāmaina visi bremžu kluči un priekšējie diski un kopā saskrēja 600EUR, manuprāt padaudz. Paziņam Foresteram tikko bija tieši tāda pati situācija apkope+bremzes t.sk. viens pāris bremnžu disku, bet kopējā summa bija pat nedaudz zemāka.
Tikko izieta TA, viss pa nullēm. 2 gadus atkal var braukāt!
Kopumā mašīna apmierina.
Nekas nav plīsis.
Nekas negrab.
7 vietas ir samērā jēdzīgas. 3 rindā bērni līdz 150cm jūtas OK. Garāki garākos gabalos jau sāk čīkstēt. Pie 7 paceltām vietām bagāžnieks ir ļoti simbolisks.
Reālais patēriņš sanāk precīzi 6 litri, tas ir nesēņojot, bet pamatā km salasās ārpus pilsētas.
Uz ceļa sēž daudz maz labi, dinamika ikdienas braukšanai un apdzīšanai ir pilnībā pietiekama.
Mašīna no ārpuses izskatās neliela, bet iekšā ir pietiekami plaša.
Krēsls ir ērts, bet par cik man patīk krēslu uzcelt max augstu, tad gribētos nedaudz vairāk vietu kājām.
Skaņas izolācija vidēja, it īpaši, ja brauc pa granteni, tad vispār čau.
Mūzikas skaņa diezgan viduvēja.
Telefons smuki kontektējas ar ekrānu. Vadības ērta un loģiska. Vasarā pabraukāja kādu mēnesi ar 8 gadīgu Audi A6 un tur likās izvēlnes pārmudrītas.
Vienīgā funkcija, ko neesmu izmantojis un izmēģinājis ir automātiskā parkošanās.
Par cik šis bija modelis, ko ņēma nost, tad DEMO auto varēja dabūt par saldu cenu. Par cik budžets bija stingri limitēts, tad uz to brīdi šis bija labākais variants mašīnām ar 7 vietām un automātu.
Ja būtu izvēle jāizdara vēlreiz tajā situācijā, ņemtu šo pašu, jo konkurenti par to ciparu bija tik pliki, cik vien pliki var būt.
Pirms tam bija jaunās paaudzes Sharāns, tas protams bija ērtāks un un foršāks, bet attiecīgi arī jauns maksā gandrīz 2xvairāk.
Pagaidām mans viedoklis ir, ka konkrētais KIA ir labs ģimenes auto.
Mājās vēl ir 2009. gada Grand Voyager – lielākā nelaime manā dzīvē, jāremontē gandrīz viss iespējamais, bet tur es pats nolohojos, neaizdzenot mašīnu uz servisu pirms pirkšanas. Ilgstoša dienesta auto lietošana padara prātu nekritisku brīdi, kad jāpērk pašam savs auto.
Man bija 2008 gada Grand Voyager (kantainais). 2.8crd. Ļoti daudz ieguldīju nobraucot tikai gadu... nospļāvos un pa lēto atdevu tāpat līdz galam nesataisītu.
Koncepts mašīnai ļoti OK, krēsli laižas grīdā, plašums, aprīkojums, bet uzturēšanas izmaksas pabrauktiem eksemplāriem ir ļoti lielas manuprāt.
Man ir 4 litrīgais benzīns/gāze. Tieši tā viss ir super ērti, skaņa gan motoram, bet īpašu audio sistēmai lieliska, dinamika šim arī ir kruta. Bet nu jau būšu gada laikā kādas 3-4K pakas ielicis un arī sāku domāt par nospļaušanos un pārdot pa lēto. no otras puses gandrīz viss ir pārlasīts un liekas, ka palikušas pēdējās astes
pie 60 tūkst jāmaina bremzes? Mjā, diezkas nav.
kontradmiral rakstīja: Man ir 4 litrīgais benzīns/gāze. Tieši tā viss ir super ērti, skaņa gan motoram, bet īpašu audio sistēmai lieliska, dinamika šim arī ir kruta. Bet nu jau būšu gada laikā kādas 3-4K pakas ielicis un arī sāku domāt par nospļaušanos un pārdot pa lēto. no otras puses gandrīz viss ir pārlasīts un liekas, ka palikušas pēdējās astes
Es pēc kārbas remonta arī domāju, ka viss ar to beigsies...
Par cik diskusija par jauniem auto. Ielikšu savu pieredzi ar iepriekšējo auto (pirkts jauns).
Bija man apnicis krāmēties ar iepriekšējo auto. Sākās patstāvīgi remonti. Negribējās kavēt darbu un tērēt personīgo laiku automašīnai. Arī pašlaik pieturos pie šī principa.
2014.gadā pirku VW Jetta 1.6d manual. Samērā pliks aprīkojums (trendline), klimats, ziemas pakete, lietie diski 16.
Bet cena attiecīgi arī bija interesanta – 16700eur. Operatīvais līzings ~156eur mēnesī. (beigās auto izpirku).
Apkopes taisīju ik pa 15t km pie dīlera (moller krasta). Dīlera intervāls gan noteikts 30t km.
Pirmajā ziemā iesala durvju mehānisms un norāvu trosīti laikam. Dīleris salaboja pa garantiju.
Garantijas laikā mainītas priekšējās atsaites (~pie 40t km).
Pie 96t km izleca EGR kļūda. Garantija jau bija beigusies (4 gadi pagājuši). EGR tikai izprogrammēts pie reizes nočipots dzinējs. 200eur.
Patēriņš uz šosejas zem 5l
Pilsētā 6.5-7l
Pēc garantijas beigām auto laboju alternatīvajos servisos.
~ pie 80t km : bremžu diski/kluči. Priekšējās atsaites
pie ~ 100t km nobraukuma: aizmugurējās atsaites, plauktu bukses.
Jāatzīst, ka detaļu cenas bija ļoti zemas un īpašu robu budžetā neatstās.
Lēts kasko. Visus 5 gadus drošināju pie viena apdrošinātāja, pagarinot ~300eur gadā
Nobraucu līdz 2019.gada jūlijam līdz 121t km. Auto tika pārdots tam pašam dīlerim (summa mani apmierināja un bija pilnība adekvāta, lai ar to nodarbotos pats.). Vietā tika nopirkt jaunais T-Cross (kā otrā mašīna ģimenē).
Pārdevu pamatā tikai tāpēc, ka vēlējamies ikdienas auto ar automātisko ātrumkārbu un benzīna dzinēju. Auto pēdējo 1.5 gadu izmantoja dzīvesbiedre un viņai pārvietošanās 95% pa pilsētu.
Domāju šis arī bija iemesls EGR nomiršanai. Jāatzīst, ka pārdošanas brīdī DPF filtrs vēl bija funkcionējošs.
Manuprāt, salīdzinoši bezproblēmu auto ar ļoti nelielu patēriņu un samērīgām uzturēšanas izmaksām. Ērts 4 cilvēkiem, ietilpīgs bagāžnieks (pārbaudīts Eiropas braucienos). Protams nedaudz garlaicīgs (kā viss VAG).
Izskatās respektablāk par golf6 un daudzi jauc ar passat ????. Iespējams tāpēc šo modeli redzu kā daudzu uzņēmumu menedžeru auto.
Normāla ekspluatācija, pat teikti ekonomiski novērtējama
msh rakstīja: Davai, parādi man kuras ir tās labās slotas. Patlaban golfam pakāpeniski, pa vienai, mainās nost slotas kas maximā maksāja 8 eiras gabalā un nehuja negāja...
Kaut kad pirms pāris gadiem vēl Opelim CenuKlubā iepirku Bosch. Maksāja tikpat cik Maximas noname, kalpoja ilgi un labi.
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?