Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volvo XC-90 pret Dacia Duster

VWfans Reģ.: 21.02.2004

Ienāca prātā ielikt vienu ķecerīgu tēmu, par ko saņemšu daudz mīnusiņus. Tātad tā: mans uzskats ir, ka tādam cilvēkam, kas brauc daudz (20-40 tūkst.km gadā), racionālāk pirkt jaunu Dacia-Duster ar dīzeļmotoru nevis 2006.gada Volvo-XC90. Ilgtermiņā ar Dacia-Duster izmaksas būs pat mazākas nekā dzīvojot ar Volvo-XC90. Jā, pirkšanas cena Dusteram būs 13-14 tūkst.EUR, bet XC-90 9-10 tūkst.EUR. Taču šo 4 tūkst.EUR starpību ilgtermiņā Duster saimnieks varēs atgūt, pateicoties krietni mazākām remontu un degvielas izmaksām.

Un rezultātā Duster saimnieks baudīs jauna auto priekšrocības 0-10 gadu vecumā ar nobraukumu no 0 līdz 250 tūkst.km. Savukārt Volvo-XC90 saimnieks regulāri ņemsies ar neprognozējamiem remontiem, viņam auto būs 10-20 gadus vecs un ar 250-500 tūkst.km nobraukumu šajā 10 gadu lietošanas laikā.

 
1 2
imzz Reģ.: 27.02.2015
55 1 Atbildēt

Jautājums, kam auto domāts. Domāju, ka Duster ir lauku auto tai nišai, ko kādreiz aizņēma Ņiva. Piemēram, jūs izkāpjat no kūts vaļējās sandalēs, pret zāli noslaukāt govju izmetumu pārpalikumus un iekāpjat uzticamajā Dusterā apskatīt lauka tālāko galu, vai cūkas nav kartupeļus izrakušas. Apmēram tā ;)

VWfans Reģ.: 21.02.2004
48 8 Atbildēt

Tikpat labi ar Dusteru var braukt arī ceļojumā uz Polijas dienvidiem.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
50 0 Atbildēt

Nav prātīga ideja. Es kā reiz biju ar šo auto Frankfurtē un ļoti negribētu atkārtot šo piedzīvojumu. Šāda vajadzībai šis auto nav domāts.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
35 0 Atbildēt

Vai tāpēc, ka dīzelītim bija liels troksnis ātrumos virs 100 km/h?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
34 0 Atbildēt

Nortel Reģ.: 16.03.2007
28 0 Atbildēt

Drošība zem katras kritikas:

VWfans Reģ.: 21.02.2004
28 0 Atbildēt

Ļoti pamācošs video!

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
30 0 Atbildēt

Ekonomiski tavas domas ir pareizas, bet aizmirsi vienu mīnusu Dusteram. Nobraucot 40k gadā ar Dusteru pieskaiti fizioterapijas izmaksas.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
31 1 Atbildēt

Ja ved aktīvu dzīvesveidu, nodarbojas ar skriešanu, tad var mierīgi nobraukt arī 40 tūkst.km gadā.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
40 0 Atbildēt

Ja auto ir kā pārvietošanās līdzeklis, tad jā - Duster varbūt butu racionālāka izvēle. Bet piemirsi par tādu sīkumu kā braukšanas komforts. Tur nu šos abus nevar salīdzināt. Un nemēģini te tagad stāstīt, ka Duster komforta ziņā neatpaliek. Esmu braucis, kā vēl atpaliek. Audiosistēmas kvalitātes atšķirības jau vien ir ko vērtas. protams, var jau likt nez ko arī dačijai, bet tad jau tie četri tūkstoši aiziet līdz pieciem. Nerunāsim par tādām lietām kā ādas salons, automātiskā kārba, ksenona lampas, normālas sēdekļa un stūres regulēšanas iespējas, kruīza kontrole u.c. lietas, kuras vismaz man mašīnā gribētos.

Par to četru tūksotšu starpību, nebūtu tik pārliecināts. Pirmkārt, pārdošanas cena - Volvo vēl pēc tiem 5 gadiem, domāju, kaut ko maksās. Vismaz, cik šobrīd vēroju, cenas tiem nekrīt tikpat kā nemaz, Dačijai cena krīt kā slidkalniņš un pēc tevis pieminētajiem 10 gadiem to varēs labākajā gadījumā par 2000 euro atdot. Sliktākajā - tolmetēt. Paskaties, cik tagad pirmās paaudzes loganus redz uz ielām. Pārsvarā tie ir sadalīti naglās vai aizvesti uz 3.pasauli. Otrs - kas tev liek domāt, ka Dustera īpašnieks izmantos 10 gadus jauna auto priekšrocības? Dačijai garantija ir cik - 3 gadi? Vienīgā prieksrocība būs - remonta izmaksas segs ražotājs, bet tas arī viss. Bet paskaties ss-ā jebkuru (ak jā, nevienu vecāku par 2007.gadu atrast pat nevar (kur tad ir tie auto ) un arī tie, kas ir, ir ievesti un speciāli uzčiņīti pārdošanai). Labi, tas atkrīt. Bet palasi forumos u.c. - septiņgadīgas dačijas, lai arī tehniski parasti ir daudzmaz ok (kaut gan lietots ir lietots -jāremontē tāpat jau kaut kas būs), jo nav, kam plīst, bet ir jau sarūsējušas, ar nost krītošiem rokturiem, grabošas utt.

Un jā - man kolēga brauc ar desmitgadīgu XC90. Nemaz tik neprognozējams izmaksās nav. Galvenais, neņemt lētāko un pirmo, kas patrāpās pa rokai. Ja nopirksi normālu, tad tev arī tas kalpos normāli. Jā, vienam es piekrītu - pērkot lielotu volvo, ir rezervē jātur 500-1000 euro, ko nāksies uzreiz ieguldīt remontos (ja ir prasības pret auto vizuālo un tehnisko stāvokli), bet, defektus novēršot, auto ir uzticams, komfortabs, drošs.

Plus vēl piemirsi tādu faktoru kā patīk/nepatīk faktors. Domāju, ka 90% no cilvēkiem, kurus piesēdinātu pie abu stūres, pateiktu, ka Volvo ir patīkamāks. Jeb, kā tev patīkt teikt - baudāmāks. Un arī dizaina ziņā labāks.

Es nebūt neapgalvoju, ka Duster ir slikts auto. Savu funkciju (punkts A -> punkts B) tas pilda labi, arī kaut kādas bezceļu spējas ir, tātad piemērots kā dienesta auto dažādām brigādēm, mežiniekiem utt., bet ne tādiem kā es, kam ir augstas prasības pret braukšanas kompfortu, kam patīk ātri braukt, skaļi klausīties mašīnā mūziku u.tml.

Man gan labāk patīk S80

VWfans Reģ.: 21.02.2004
25 4 Atbildēt

Nu es mašīnā mūziku neklausos vispār un par kruīzkontroli esmu secinājis, ka man labāk patīk bez tās.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
29 0 Atbildēt

Nu redzi, tad jau mēs te atkal nonākam pie diskusijas nevis "kas labāks", bet "kas man ir piemērotāks".

msh Reģ.: 16.04.2007
17 0 Atbildēt

Kruīzam, fan, ir viena problēma - tam ir jābūt savienotam ar adekvātu motoru. Manam audī ar to aizvēsturisko hellas pneimatisko kruīzu spidometra bultiņa stāvēja pret vajadzīgo iedaļu kā pielīmēta, kaut vai braucot no dižās pilsētas uz cēsīm un tur kaut kur siguldas apkārtnē braukājot augšā lejā kalnos. Tikmēr tavējais trīscilindru purkšķītis, visdrīzāk, piektajā nespētu mašīnu ne uzvilkt augšā, nesamazinot ātrumu, ne ripojot lejā, nobremzēt, tāpēc arī ir pamats kāpēc tev labāk patīk bez - jo tāpat ir jāspaida pedāļi un jāpārslēdzas...

Principā tas ir tikai mans slinkums, kāpēc golfs vēl nav aprīkots ar kruīzu... Bet kaut kad beidzot būs jāsaņemas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
17 1 Atbildēt

Varbūt beidzot saņemies un dabū pie dzīvības otru... Mašīnu?

msh Reģ.: 16.04.2007
16 0 Atbildēt

Tur vajag naudu, un vēlmi, un samedīt pāris retas detaļas. Man ir problēmas atrast vēlmi ielikt plauktā stāvošas detaļas mašīnā, kas tiek lietota, bet tu gribi lai es ķertos klāt mašīnai, kuru es nelietoju...

Šobrīd es pamatā nodarbojos ar perspektīvāku transportlīdzekli

GB12 Reģ.: 29.03.2011
12 0 Atbildēt

Es neko negribu. Tikai iesaku.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
19 0 Atbildēt

nordic Reģ.: 12.04.2002
18 0 Atbildēt

Piedod VWfan, bet rodas sajūta, ka tas XC90 Tev pāri pārbraucis vai kā citādi skādi nodarījis, jo šī ir n-tā reize, kad noniecini to .

VWfans Reģ.: 21.02.2004
19 2 Atbildēt

Jā, man ir pārliecība, ka pavecs (2004.-2008.gada) Volvo-XC90 nav nekas labs. Un es šo pārliecību aizstāvu!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
18 0 Atbildēt

Mans radinieks nupat nomainīja savu ļoti ilgi un uzticami kalpojošo S60 uz XC90 (abi dīzeļi). Pagaidām ļoti patīk!

Kāpēc tāda izvēle?

Jo komforts tur kolosāls un braukšanas bauda arī pie 200tkm + . Tehnika ļoti ilgspēlejoša un uzticama. Auto ir mega aprīkots un tiešām smux (balta pērle).

Protams, jārēķinās ar iespējamajiem izdevumiem. Tas ir darīts.

Viņa izvēle nekad mūžā nebūs nekāds Duster

VWfans Reģ.: 21.02.2004
12 0 Atbildēt

Būs man laikam uz vienu dienu jānoīrē XC90, lai spriestu kompetentāk:

www.ss.lv/msg/lv/transport/transports-rent/jeep/dxnxd.html

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
10 1 Atbildēt

Lūdzu izdari tā. Vienīgais kas XC90 likās jocīgi ir ka tas ir pašaurs saviem izmēriem, durvis ir nevajadzīgi platas un aizņem derīgo telpu, un nez vai tas ir drošības nolūkiem.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
12 1 Atbildēt

Pievienojos GB12 viedoklim, izņemot pēdējam teikumam. Ir cilvēki, kam auto ir nekas vairāk kā pātvietošanās līdzeklis. Tomēr lielākajai daļai auto ir kas vairāk. Arī man. Ja XC90 vēl būtu apspriešanas vērts, tad Duster pilnīgi noteikti nē.

msh Reģ.: 16.04.2007
8 1 Atbildēt

Man patīk tie cilvēki, kas filosofē par to, ka dusteris esot "lauku auto". Realitāte ir mazliet savādaka - parasti lauku auto ir kāds mk3 golfs vai B3/B4 passāc, bet ja zemniekam ir labāka rocība, tad drīzāk kāds japāņu džips [džips, nevis pseidodžips] vai pikaps. Dustera niša ir firmas mašīna vai fanam līdzīgs privātais īpašnieks.

Lai vai kā, dacijai, vismaz pirmās paaudzes logana izpildījumā, ir viens patīkams pluss - tā miza ir taisīta ar domu par īpašnieku, kura rocība ir atbilstoša vidējajam latvietim - visa tā miza ir mana golfa sarežģītības līmenī, vai vienkāršāka, kā kura sistēma. Tik vien ka tur ir labi saekonomēts.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
10 0 Atbildēt

Dusteriem ir kruīzs

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
12 0 Atbildēt

Katram savs. Vienam patīk Duster, citam Logan, citam XC90.

Kāda jēga par to cepties?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
24 0 Atbildēt

Tieši tā, jo neviens ne otrs nav izsvērts un praktiski loģisks pirkums. Tāpat cilvēks visus lēmumus izdara emociju iespaidā un pērk to kas patīk, nav reāli izsvērt visas preces īpašības un trūkumus. Nav nekas sliktāk kā nopirkt auto, kurš nepatīk, bet redz ir izdevīgs, lai gan pašam ar to ir jābraukā.

Diez vai pat VWFans būtu gatavs braukt rozā Dusterī, lai gan rozā arī ir praktiska krāsa.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
13 0 Atbildēt

Vot, zem šitā varētu simts plusus salikt, ja atļautu...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
9 0 Atbildēt

Tas pat ir pierādīts, ka cilvēki, kam bojāta smadzeņu daļa, kas atbild par emocijām ir nespējīgi pieņemt jebkādus lēmumus. Zemapziņa spēj izanalizēt un izvēlēties ātrāk nekā mēs ar savu apziņu.

Piemēram ēst liellopu vai cūkgaļu, ja abi garšo? Kā izvēlēties racionāli bez emocijām?

bigthink.com/experts-corner/decisions-are-emotional-not-logical-the-neuroscience-behind-decision-making

msh Reģ.: 16.04.2007
6 0 Atbildēt

Tiktāl viss būtu pareizi, bet tālāk paceļas jautājums - a kam ir jāpatīk? Kuriem tieši mašīnas aspektiem? Reku man, piemēram, patīk ka manai mašīnai riteņa gultnis maksā 10-20 eiras - nevis kā, piemēram, bagātajiem pēdējās desmitgades opeļu īpašniekiem, kur tas pats prieks ir 100+, jo jāmaina visa rumba. Patīk ka ielikt 2x niknāku motoru izmaksā dažus simtus. Patīk ka arī citas detaļas maksā samērīgi, un pat iespējams ka atrodas liepājas veikala plauktā un nav jāpasūta no dižās pilsētas. Patīk ka mašīna ir ārēji maza, bet ietilpīga. Un tā varētu turpināt, un tālāk gan varētu kaut ko subjektīvāku likt klāt - bet jāsāk ar šitiem. Un nevis sākot ar subjektīviem iespaidiem, kas pakļauti placebo efektam - nu kā te viens, piemēram, filosofēja ka golfa klases pseidodžips esot plašāks, tātad patīk - gan neteica, par ko plašāks, ja par tās pašas platformas hečbeku, gan jau mērlente paradītu ka pāris centimetrus plašāks...

Un kad tu runā par patikšanu - cilvēkiem prasības ir dažādas, līdz ar to var patikt kaut kas tāds, kas tev nepatīk. Reku, piemēram, mums te gābešņiks ir vai nu īss, vai ar muguras problēmām, un tāpēc viņam vajag kaut kādu īpašu ķebļa regulāciju un pat regulējamu stūri - es, tikmēr, to ka mana golfa dzimtajam vadītāja ķeblim nebija augstuma regulācija, atklāju vismaz mēnesi pēc tam, kad biju sācis ar to mašīnu braukt, braucot aizdomājoties ka fans merivai pie aprīkojuma visur pieminēja vadītāja ķebļa augstuma regulēšanu, un apčamdot ķebli, nokonstatēju faktu, ka nekur nav kloķis, ar kuru regulēt augstumu... Un nekādas problēmas, viss labi un ērti. Līdz ar to ja man būtu jāizvēlas kaut kāda mašīna, es pat nemaz neskatītos, stūre regulējas vai nē - nu vadītāja ķebļa augstuma regulāciju gan pierasts pieņemt par normu, vismaz audī tā bija...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
12 0 Atbildēt

Ar to, ka tev patīk/nepatīk kritērijs ir zema cena rezerves daļām un kasturvēl, nav problēma... ne tev, ne arī kādam citam. Problēma ir citur, ko tu nu nekādi nespēj saprast. It kā neesi galīgi dumjš, bet tik elementāru lietu saprast nespēj... vai nevēlies...

Kas attiecas uz regulācijām (augums 182, muguras problēmu nav), jā - man patīk tāda poza, kāda ne tik daudziem - ja vēl augstuma regulācija būtu pieciešams pasākums (vismaz šobrīdējiem auto tas netiek regulēts - ar vienādu braucu gan es, gan sieva), tad padibenes leņķim jābūt ne taisam un man patīk, ka stūre ir uz gandrīz zemāko pozīciju, bet, lai es ar savu 182 redzu mēraparātus. Un sēdeklim jābūt tālu no stūres. Iepūtiet, bet tāda ir man ērta poza. Parasti pēc tās kolēģi var pateikt, ka ar konkrēto firmas auto pēdējais es esmu braucis.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
5 0 Atbildēt

Cilvēks iemācās savas emocijas kontrolēt, tā kā tiešām nav tā, ka visu ko gribas uzreiz vajag. Ir iespējas savas emocijas nedaudz apslāpēt, kā tavā gadījumā un atrast kaut ko citu kas tajā visā patīk. Kam patīk baudīt centu(lasīt VWfans), tam ir vienalga ar ko un kā. Tomēr pilnībā ejot pret sevi rezultāts nebūs labs.

Pa lielam gandrīz katrs dzīvē iemācās savas emocijas vadīt pareizā virzienā. Kaut vai lai pārvarētu slinkumu/kūtrumu, katram ir savas metodes, kā sevi motivēt un piemānīt zemapziņu, pat ja to pats nepiefiksē.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
12 0 Atbildēt

Rozā Dusterī patiešām nebrauktu! Un oranžā arī nē - pirms kāda laika tieši tādas krāsas Dusteri Rīgā redzēju...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
14 2 Atbildēt

Man radās tāda doma, ka Volvo XC90 pircēji labāk varēja pirkt Nissan-X-Trail un, samaksājot daudz mazāk, iegūt praktiski tos pašus labumus.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
12 0 Atbildēt

Bro, Tu esi sadists un maniaks. Bet jautri

GB12 Reģ.: 29.03.2011
16 0 Atbildēt

Fan, tu to nopietni?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
11 3 Atbildēt

Jā, nopietni. Nissan X-Trail pa lielam sniedz to pašu ko Volvo-XC90.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
14 0 Atbildēt

Kā tu to vari teikt, ja neesi braucis ne ar Volvo, ne, visticamāk, ar Nissan?

Pirmkārt, tās ir dažādas klases automašīnas - ar dažādu cenu un komforta, aprīkojuma u.c. līmeni.

Otrkārt, motora veikums. Nissan - 115-136 zs, Volvo - 163-185 zs.

Treškārt, dizains. Tā gan ir gaumes lieta, bet Nissan mērinstrumenti paneļa vidū vien ne katru spēj uzrunāt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Davai, fan, neprovocē Abas tās mašīnas ir pseidodžipi, bet xtrails ir bik lielāka kaste, uzmesta uz golfa klases mašīnas, kamēr XC90 ir bik lielāka kaste, uzmesta uz A6/E klase/500 sērija/whatever klases mašīnas. Tur ir tāda "neliela" atšķirība. Gribi nissanu, pērc almeru, priekš kam pārvadāt lieku gaisa daudzumu?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
10 0 Atbildēt

Nissan X-Trail priekšrocība ir lielais klīrenss un pavisam mērenā dīzeļdegvielas apetīte. Pēc vācu interneta lapas www.spritmonitor.de datiem, Nissan X-Trail ar dīzeļmotoru vidējais degvielas patēriņš ir 7,9 litri uz 100 km. Turpretī Volvo-XC90 tērē 9,7 litrus uz 100 km. Ja gadā nobrauc 20 tūkst.km, tad starpība degvielas izmaksās ir 360 eiro...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
10 0 Atbildēt

Nu, Almerai X-Trail pielīdiznāt var tikai tad, ja abi auto redzēti tikai žurnālu bildēs... Drīzāk varētu vēl mēģināt Primerai pielīdzināt, bet X-Trail, pieslēdzot pilnpiedziņu, bezceļus "'ņem" diezgan labi... ar rāminiekiem, protams, nesalīdzināsi, bez es X-Trailu drīzāk ievietotu kaut kur starp džipu un pseidodžipu... rāmja nav, bet iet cauri visādām žļurgām, kur rav4, crv un citi paliek.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
17 1 Atbildēt

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
12 0 Atbildēt

Kam patīk Volvo taču nepirks šito ķēmu ar izvalbītajām acīm.Salons arī kā ar cirvi tēsts.Pat neticās, ka tas ir 2004. gada nevis 90g auto. Un bardačoka asā mala, kā jau visos Nissanos, duras stilbu sāpīgākajās vietās un zog telpu kājām.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
17 0 Atbildēt
Nortel Reģ.: 16.03.2007
11 0 Atbildēt

Kāpēc ne šito:

e-mobile.lv/car/228187131

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Fuj, ku' pretīgs šķūnings.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
15 0 Atbildēt

Kāpēc pirkt zelta rolex pulksteni, ja var - ķīniešu pa 3 eiro. Kāpēc pirkt zelta ķēdi, ja var iet bez zelta ķēdes? Kāpēc pirkt gaļu, ja var nopirkt cīsiņus pa 1 eiro kilogramā un paēst tāpat kā ti gaļu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
7 0 Atbildēt

katram savs. Tomēr gan tie kas pērk Rolex pulksteni viltotu vai īstu ir tērēti.

Damn Reģ.: 07.12.2003
7 0 Atbildēt

Fake pulksteņus pirkt ir jocīgi, bet oriģināl ražojumu - ja var atļauties, kāpēc ne?

Citādi no kāda mazāk turīga cilvēka skatu punkta, tāds kurš nopērk jebkādu auto ir tērēts, jo mazturīgais pats tādu atļauties nevar.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
35 54 Atbildēt

Lūk kā bija:

Vwfans nopirka sev jaunu fabiju. Viņš kļuva lepns, īsts mačo un uzvarētājs. Pieblīda viņam ne tikai EGO, bet gan arī mazais vwfans, tāpēc viņš nolēma beidzot, pēc ilgiem gadiem doties uz vietējo klubu. Jau tuvojoties tam, sēžot jaunajā fābijā, vwfans domās izspēlēja dažādas lomu spēles, pozas...kā viņam paņems mutītē rudā Sņežana, tad blondā Sveta...

Jā, viss iesākās kā sapnī. Patiešām, pie kluba bija visas ciema skaistules - gan Sveta, gan Sņežana, gan Gaļa. Pat bija Donata, ar iesauku "Donata - visiem dot".

Uzmanīgi atvērās fabijas durvis. Vw fans izkāpa no tās un matiem plīvojot kā reklāmā, devās uz meiču pusi, rokās turot škodas atslēgas tā lai visi redzētu zaļo bultu uz tām. Vwfanam iekšā viss vārījās no uzbudinājuma un skatoties uz Sņežanas muti, jau iztēlojās kā tajā ieslīd viņa labākais draugs...

Bet piepeši uzrodas vecs volvo xc90.... tas, mūzikai skanot, lielā ātrumā nesas pie meičām. Vw fans apstulba un apstājās. Viņa škodas atslēgas kļuva slapjas no sviedriem. Volvo strauji nobremzēja. Autiņš bija vecs, tāpēc apstājās ne uz reiz. Pat straujās apstāšanās dēļ tajā kaut kas noklaudzēja. Vw fans pasmīnēja -" lūznis. Tas jau nav jauna fabia..."

Bet kas tas tas?????? Meičas apskrēja tam apkārt. " kāds džips!!!" - tās sauca - "Volvo!".

Vwfans apgriezās un brauca mājās. Jaunās fabijas spogulī viņš uzmeta skatienu, kā voļvikā sasēžas visas skaistules, un nopūšoties nodomāja -" fabija taču labāka"...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
22 0 Atbildēt

Parupji, bet visai precīzi (pati ideja jeb pircēju izvēle)

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
5 0 Atbildēt

Es gan nedomāju, ka parupji. Normāli. Viss no dzīves. Situācija kā tada

VWfans Reģ.: 21.02.2004
17 2 Atbildēt

Es tomēr palieku pie viedokļa, ka ar jaunu Dusteru dzīve ir mierīgāka nekā ar vecu Volvo-XC90 raizējoties par tā remontiem.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
21 0 Atbildēt

Vēlreiz - nav tik traki ar tām raizēm un remontiem, ja nenopērc mēslu no Mogo plača.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
16 1 Atbildēt

Nu man Meriva pēc 170 tūkst.km sasniegšanas plīsa pamatīgi...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
15 0 Atbildēt

Tāpēc, ka tev meriva plīsa, arī Volvo plīst? Spēcīgs arguments.

Bai ze vei, man Vektra un Toyota neplīsa pie 250-260.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
12 0 Atbildēt

Nu tad Vectra un Toyota acīmredzot ir labākas...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
11 0 Atbildēt

Droši vien. Bet, ja es spriestu kā tu, tad man būtu jāraksta - XC90 neplīst, jo man Vektra un Toyota neplīsa.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
8 0 Atbildēt

Starp citu (tiem, kuri nezina) - reiz, sensenos laikos, fans pārvietojās ar WV Vento ar V6

VWfans Reģ.: 21.02.2004
11 0 Atbildēt

Jā, bija tāda lieta no 2003.gada septembra līdz 2006.gada janvārim. Tas 1993.gada auto mani savaldzināja, tāpēc nopirku.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
20 0 Atbildēt

Tā bija tava autoīpašnieka karjeras virsotne...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
5 0 Atbildēt

Man XC-90 arī neplīsa. Vienu reizi eļļu nomainīju. Tagad nepirktu ne XC-90, ne Duster. Varbūt saimniecības vajadzībām paņemtu Lodgy. Izdevīgāka alternatīva touran/sharanveidīgajiem. Top komplektācija ar max papildaprīkojumu zem 20 kEUR.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Kāpēc tad tik drīz savu XC90 pārdevi (ja jau tikai vienu reizi eļļu nomainīji)???

Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 0 Atbildēt

Īsti neatbilda manām prasībām. Nepaspēju arī nopirkt, par laimi. Pāris mēnešus pabraukāju.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

pārdeva, jo pelnutrauks pilns un eļļas maiņas skrūvei vītni aprāva.

opelis Reģ.: 03.10.2005
3 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Vai tāpēc, ka dīzelītim bija liels troksnis ātrumos virs 100 km/h?

Troksni var pieciest, bet tas citādi labais un ekonomiskais 1.5 D ir krietni par vāju, lai normāli brauktu lielākus gabalus.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 3 Atbildēt

Nē, nav par vāju! Pat 90 zirgspēku dīzeļ Dusteram maksimālais ātrums ir 156 km/h. Un ar 109 zirgspēku motoru tas ir vēl ātrāks!

www.dacialatvija.lv/PDF/duster_cena.pdf

iciks Reģ.: 29.05.2013
8 0 Atbildēt

Kā nu to ņem. Idejiski arī zaporožecs ar savu 28 vai 40 zirgu (neatminos precīzi) motoru varēja simtu vai 105 izvilkt uz papīra (un pat laikam arī dabā). Latvijā, kur atļauts 90 km/h būtībā pietiekami, bet te vēl 90 zs - vispār zvēris...

Bet ja paskatās uzrāvienu, tad tur jau ir pavisam savādāk sanāk...

Nezinu, cik lielā mērā tas dusters ir nikns, jo nav gadījies braukt, taču gribēju teikt, ka max. ātrums nav nekāds rādītājs.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Varam pavilkt paralēles ar man pazīstamākiem aparātiem. 90 zirgspēku 1.9 TDI adekvāts liekas iekš mk3 golfa - neliela hečbeka ar 1,1 tonnu pašmasu - citās bundžās, kur audī vai fofāgens to motoru lika, nē, smagākas - paātrinās viņš normāli, lai arī, kā jau dīzelis, piedevām ar parastu turbīnu, ir neatsaucīgs, gribētos teikt - kā gumijas motors - un zem atmosfēras spiediena viņam pietiek spēka lai varētu mierīgi dudināt zemos apgriezienos - man pa manu dzimto miestu ar tādu stumdoties bija sev jāatgādina ka tad, ja gumijas pedāli iemīs grīdā un pagaidīs, viņš sāks iet labāk. Ar ko dusteris atšķiras no tā trešā golfa? Lielāks, smagāks, un tas nemotoriņš ir mazāks, lasīt - kamēr nav sagaidīs pūtiens, viņš ir vājāks, bet savādāk +/- tas pats - es biju šokā palasot wiki par vagīnas 1.5 nemotoriņiem - to ka eiropas ražotājs mūsdienās vēl ražo dīzeļus ar nemainīgas ģeometrijas turbīnām - ja gribas vagīnas 1.5 ķīselīti ar maināmas ģeometrijas turbīnu, jāņem niknākais no attiecīgās paaudzes eksemplāriem, savādāk vajadzēs ar gumijas pedāli grīdā gaidīt līdz kamēr nāks pūtiens pie 2k...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Kāda tur starpība - maināma tā turbīnas ģeometrija vai nē. Man kā lietotājam svarīgi ir tehniskie rādītāji. Un Dusters pat ar mazāko 90 zirgspēku dīzeļmotoru ir pietiekami spēcīgs, jo tam ir liels griezes moments.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Ja tevi interesē kaut kādi sausi cipari, tad tu neesi lietotājs Kāda ir starpība starp VNT turbīnu un parasto? Elastība. Es, cilvēks kas iemācījies braukt un turpina braukt ar atmosfēriskiem benzīnniekiem, nekad nesapratīšu tos mazohistus, kas no brīvas gribas izvēlas turbodīzeļus ar nemaināmas ģeometrijas turbīnām - sevišķi vēl šajā situācijā, kur līdz brīdim, kad pienāk pūtiens, palielāku un pasmagāku mašīnu jākustina 1.5 tirkšķītim - un tad laimīgais dustera braucējs var visu laiku vaktēt lai apgriezieni nenokrīt pa zemu, un ja nokrīt, raut zemākā robā... Es aptuveni varu iedomāties cik tāds dusteris ir briesmīgs - pirms dažiem mēnešiem bik sanāca pabraukāties pa liepāju ar nultā gada VW LT35, garo augsto B kategorijas pasažieri, ar 2.5 TDI - 110 zs/260 nm, un tā kaste sver, neatceros, 2 vai 2,5 tonnas - zato tur pūtiens sākas pie 1,7 vai 1,8 tūkstošiem [dusterim pie 2k] - ātri vien palika skaidrs, kāpēc tur ir tik ļoti ergonomisks ātrumkloķis - kad tu otrajā sagaidi pūtienu, tālāk tu izmisīgi cīnies lai motoru noturētu 2-3k diapazonā, un braukājot pa liepāju, to kloķi varēja uz brīdi atlaist vienīgi braucot pa kādu maģistrālo ielu Tāds pats motors, tikai jaudīgāks un iekš C4 A6, diezgan kaitina, jo tur ir tikai divi varianti - var vai nu gāzt, vai sēņot, bet vidus pozīcijas nav...

Četru katlu ķīselis ar maināmas ģeometrijas turbīnu arī nav nekāda debessmanna, bet vismaz jēdzīgāk ir.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Nu braucot pa vienvirziena Ganību ielu Liepājā, to kloķi varēja droši atlaist, vai ne?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Droši nē - pēc 500 metriem nākamais luksis un viss sākas no jauna...

msh Reģ.: 16.04.2007
7 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Nissan X-Trail priekšrocība ir lielais klīrenss un pavisam mērenā dīzeļdegvielas apetīte. Pēc vācu interneta lapas www.spritmonitor.de datiem, Nissan X-Trail ar dīzeļmotoru vidējais degvielas patēriņš ir 7,9 litri uz 100 km. Turpretī Volvo-XC90 tērē 9,7 litrus uz 100 km. Ja gadā nobrauc 20 tūkst.km, tad starpība degvielas izmaksās ir 360 eiro...

Ko lai saka - traki - par baudu jāmaksā 360 eiras gadā...

Mani mūžīgi uzjautrina šitentā filosofēšana par klīrensu - jautājums, fan, tev, tieši tev - kuru tu ikdienā saskati nepieciešamību pēc 5 vai cik tur ceņus augstāka klīrensa - kam fabija nespēj pārrāpties pāri vai pret ko regulāri atsit apakšu?

Konuss Reģ.: 10.02.2015
2 0 Atbildēt

Nu, joprojām ir ļoti daudz autostāvvietu, kur apmales ir tik augstas, lai ja ne uzsēstos, tad vismaz apskrāpētu buferus.

Ar pseidodžipa 200 mm klīrensu līdz šim regulāri bez rūpēm esmu braucis tādus ceļus un neceļus, kur ar kompaktklases hečbeka 140 mm neriskēju doties iekšā. 6 cm no vienas puses nav pārāk liela starpība, bet tomēr patīkama.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Es prasīju tieši fanam Par buferi saki paldies ražotājiem ka modē ir nevis noapaļoti buferi, kā agrāk, bet gan zemi - bet nu ja brauc ar tādu mašīnu, pie tā var piedomāt.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Dažreiz ,,Latvijas valsts mežu,, ceļi mēdz būt nedaudz ,,apaļi,, , ar paaugstinātu viduci un zemākām malām. Tādās reizēs ar Fabiju gadās aizķert apakšu, bet glābj panna.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
7 0 Atbildēt

kas tev liek meža ceļā braukt pa risēm un skrāpēt apakšu? Brauc ar vienu riteni pa viduci. Ja jau mežā brauc tad pāris zaru švīkas netraucēs, ja vien tas auto nav krāsots ar guašas krāsām

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Mežā vajag braukt tamdēļ, lai dotos paskriet. ,,Latvijas valsts mežu,, būvētie ceļi šim nolūkam ir lieliski. Šogad esmu noskrējis 741 km.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti