Man links neveras vaļā - es tā arī nesapratu, kurā vietā...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man links neveras vaļā - es tā arī nesapratu, kurā vietā...
Pārkopē visu garo palagu, tad atvērsies. Problēmas vieta - izbraukšana no Valdlaučiem, Bauskas ielas tālajā galā pie Maximas bāzes.
Ā, tur... šī iemesla es caur Valdlaučiem jau sen vairs nebraucu. Braucu pa tiltu līdz galam un pie A7 rimčika lienu ārā. Attāluma ziņā sanāk vairāk un laikam kāda minūte/divas vairāk, bet braukšana mierīgāka - nav jārausta kloķi un pedāļi.
Bet ja no Katlakalna jātiek Rīgā?
No Rāmavas griež pa labi, izbrauc cauri Valdlaučiem, līdz aplim un tad jau vai nu uz Dienvidnieku vai uz Bauskas ielu, vai Čakstes gatvi (laikam tā to sauc).
Bet vai tajā vietā problēma nav vairāk tajā, ka no labās joslas apbrauc kreiso rindu un tad lien kreisajā joslā?
Tas bija agrāk, kad nebija Dienvidu tilta un tikai vakaros. Rītos ir pretēji - pa kreiso pusi apbrauc stāvētājus uz braukšanu taisni/pa labi un krustojumā spiežās pirmajā joslā,
Šādās vietās lielākoties ir vainīga mūsu pašu sabiedrība. Iemācījušies par rāvējslēdzēja principa krietnumu un tad laiž visus vietā un nevietā. Faktiski es viņus nesaprotu - tevi, muļķa rindā stāvētāju, apbrauc, bet tu laimīgs vēl ielaid savā vietā.
Tas varbūt ne par šo vietu, bet vispār. Pats laižu ļautiņus no pagalmiem, vietās, kur kāda avārija u.tml., bet šādi gudrinieki manis pēc var gaidīt.
tādu nelaidēju dēļ arī rodas tur sastrēgums. Ja aste ir jau līdz estakādei, tad ir tikai normāli, ka brauc līdz zīmei, ka josla beidzas, nevis spiežās uzreiz iekšā. Esi gaišreģis, ka zini kurš līdējs un kurš ne?
Cita lieta, ka pret līdējiem tur derētu beigās atdalīt joslu fiziski, lai neturpina braukt taisni. Pati satiksmes organizācija gan tur ir pastulba, gluži kā D-tilta otrā galā, kur braucot taisni pa savu joslu vari nonāk Piedrujas ielā nevis kur domāji nokļūt.
OK, vietu nepārzinu, varbūt tur apstākļi savādāki, tāpēc beigās pieliku tos teikumus.
Ir lērums vietu, kur tādu apbraucēju netrūkst, lai gan nav tā, ka savādāk nevarētu.Jo sevišķi vietās, kur labā josla brauc taisni, bet kreisā taisni un pa kreisi. Jo vairāk antiņu labajā joslā, jo vairāk tiem uz galvas kāpj.
Man ir ierosinājumi nolikt pārvietojamos fotoradarus Dīķa ielas un Ģimnastikas krustā, Vaiņodes - Irbenes krustā, Kartupeļu - Skaistkalnes krustā. Tur ir dzīvojamās zonas ar 20km/h ierobežojumu. Liela daļa braucēju nesas tā, it kā lodāmurs dirsā iesprausts.
Piekrītu un atbalstu!
Dzīvojamo zonu ātruma pārkāpumi patlaban ir tiešām ievērojami un ļoti izteikti.
Es no rītiem mēdzu sastrēgumu apbraukt pa Brucenes, retāk Sērenes ielu. Tur arī ir dzīvojamā zona. Drusku grēkoju un braucu ar 25-30 km/h.
Mežonis... noziedznieks... atņemt tiesības, iemest cietumā un atslēgu izmest...
Lielāks sods būtu likt, braukt nedēļu ar Volvo XC90.
Tēmas sakarā gribētu reālu CP atbildi sadzirdēt (kam gan īsti neticu) - kādēļ fokuss jau n'tos gadus tikai uz ātrumu, ja visi apkārt jau sen pamana ārkārtīgi daudz arī citu pārkāpumu, kas kaitina stipri vairāk?
- pagriezienu rādītāji satiksmē - daudzi tos nelieto vispār!
- daudzi acīmredzami mēģina apbraukt "lēno rindu", tad mēģina ātri iespraukties otrajā rindā kaut kur tuvāk krustojumam
- sarkanais luksofora signāls - absolūta ignorance, korķu laikā - pat nerunāsim!!!
utt. utt.
Kreisās jaslas auni???
Ne gluži.
Vienības gatvē pagrieziens uz Graudu ielu no Jelgavas puses.
Masveida līšana atpakaļ labajā joslā.
Satekles ielas pagrieziens uz Bruņinieku ielu - daudzi iesākumā mēģina apbraukt labo rindu, lienot iekšā no kreisās (kam būtu jāgriež iekšā uz Bruņinieku ielu) utt.
Iauto - vai varat pajautāt CP visus te izvirzītos jautājumus?
Kaut gan bieži lamājam CP, un ne bez iemesla, tomēr visu cieņu vīriem - viņi dara nolāpīti nepateicīgu darbu. Gribu teikt, ka viņi varētu arī uz kādu laiku nolikt malā savus radarus un tvarstīt tikai visus tos nihilistus un agresīvos līdējus. Tam gan būtu vajadzīgas daudz vairāk netrafarētās automašīnas, ko viņiem arī novēlu, jo, ieraugot vai saožot CP tuvumā, visi kļūst bezgala rātni un paklausīgi. Un nebūtu pat obligāti uzreiz izsniegt tās lielās soda naudas un daudzos soda punktus! Pietiktu protokoli ar brīdinājumiem, kad ienākumu plāns jau izpildīts, vai pat "smadzeņu čakarēšana" 10-15 minūšu garumā, lai tie gudrīši kārtīgi "ieekonomē" savu laiku uz citu rēķina!
Gribu teikt, ka šāda veida pārkāpumi ir pat daudz biežāki un, būtībā, bīstamāki par ātruma pārsniegšanu.
Dienas vidū, braucot pa A7 no Ķekavas līdz Rīgai un atpakaļ, šādu pārkāpēju ir vidēji 2, un pat ne vienmēr tie paši, kas pārsniedz atļauto ātrumu. par rītiem un vakariem pat nerunāsim. Domāju, ka attiecība ir vismaz 20/1....
Nu nevajag nekādas jaunas netrafarētas cp auto, kas pirktas par mūsu pašu naudiņām. Pietiktu tikai ar normāliem fotoaparātiem i viss.
Personīgi redzēju kā vienā tālā lielvalstī, cp darbinieks, pīķa stundās visus agresīvos braucējus, krustojumā līdējus un līdzīgus nekauņas, vienkārši safotogrāfē. Nevienam klāt neiet un sodi attiecīgi ar punktiem uz datu bāzi. Tik vienkārši.
Citādi jau kā pie mums, kur bez tabu sižets, viena ekipāža raksta ātruma protokolu un reāli nav laika 2h novērst nelaimi.
Nu lab tas ir ķinā. un tur nr dodas uz konkrētu cilvēku uz mūžu. Viss ir uz tavu atbildību, gribi dod citam negribi nedod. Neviens ar tevi neauklējās, visur ir monitorings, radari. Totāla kontrole...Teh pasē ir pat tava auto bilde lai neiedomātos kaut ko muhļīt...Man patika, satiksme pīk stundās blīva, bet ne agresīva. Ir kas brauc kā no laukiem, taču tas netraucē. Gājējus īpaši uz pārejām nelaiž, bet virsū arī nebrauc, tip sargies auto.
Vēl viena vieta, kur reāli traucē "līdēji" no trešās rindas uz otro, ir pa Ulmaņa gatvi virzienā uz lidostu, Jūrmalu, Spici pirms krustojuma ar Vienības gatvi. Ir taču tik "kruti" apbraukt visus otrajā rindā esošos pa trešo rindu un tad "nevainīgi" blisināt labo pagriezienu un atsaukties uz ravējslēdzēja principu, ne? Jo ceturtā rinda paredzēta sabiedriskajam transportam nogriezties pa kreisi uz Vaiņodes ielu, bet trešā rinda tālāk pāriet kreisajā pagriezienā uz Vienības gatvi un "vientiesīgie" labā pagrieziena mirkšķinātāji ir tie, kas grib braukt tālāk taisni Spices virzienā. Un tie nebūt nav apmaldījušās vientiesīgas briļļainas blondīnes, tie, kas to dara, tie ir rūdīti ikdienas regulārie nekauņas. Un šeit pilnīgi pietiktu ar automātisku foto vai video reģistratoru, uzstādot aparātu augšā uz konsoles, kur izvietoti luksofori.
Es joprojām nesaprotu kāpēc ir atļauts labais pagrieziens no Ulmaņa gatves uz Vienības gatvi, ja to pašu var veikt pa telts ielu. Tas krustojums vispār ir noburts, jo lai gan pēc krusta ir zīme 70km/h neviens pat nemēģina uzsākt dinamiski, ir kaut kas ar to ielu, kas psiholoģiski bremzē. Varbūt derētu fiziski atdalīt kreiso joslu, lai var droši braukt zinot, ka nebūs līdēju.
ZZZZ rakstīja: Nu lab tas ir ķinā. un tur nr dodas uz konkrētu cilvēku uz mūžu. Viss ir uz tavu atbildību, gribi dod citam negribi nedod. Neviens ar tevi neauklējās, visur ir monitorings, radari. Totāla kontrole...Teh pasē ir pat tava auto bilde lai neiedomātos kaut ko muhļīt...Man patika, satiksme pīk stundās blīva, bet ne agresīva. Ir kas brauc kā no laukiem, taču tas netraucē. Gājējus īpaši uz pārejām nelaiž, bet virsū arī nebrauc, tip sargies auto.
A kā tu zini, ka viņiem ir punkti?
GB12
Soda punktu sistēma stipri līdzīga mūsējai, 16 un tiesības čau. Pārlikt arī liels čakars.
Šorīt parādījies jauns varonis - DP-222. Šis jau pārkāpj pārliecinoši, bez problēmām no tikai pa kreisi, zem sarkanā, bez pagriezieniem aizbrauc pa labi.
Pārkāpēju tops šajā vietā:
AK-741
KA-7777
DP-222
Drīz varētu parādīties video rullīši par šo tēmu.
Vai tad ceļu policisti arī lasa autovadītāju sūdzības šinī vietā?
Šorīt parādījies atkal jauns varonis - JD-793. Vēl nekaunīgāks kā iepriekšējie. No kreisās izgriež pa labi uz pretējā braukšanas virziena joslu, brauc pa to, kamēr iespiežās savējā.
Pārkāpēju tops šajā vietā:
AK-741
KA-7777
DP-222
JD-793
kasinsh79 rakstīja: Tēmas sakarā gribētu reālu CP atbildi sadzirdēt (kam gan īsti neticu) - kādēļ fokuss jau n'tos gadus tikai uz ātrumu, ja visi apkārt jau sen pamana ārkārtīgi daudz arī citu pārkāpumu, kas kaitina stipri vairāk?
- pagriezienu rādītāji satiksmē - daudzi tos nelieto vispār!
- daudzi acīmredzami mēģina apbraukt "lēno rindu", tad mēģina ātri iespraukties otrajā rindā kaut kur tuvāk krustojumam
- sarkanais luksofora signāls - absolūta ignorance, korķu laikā - pat nerunāsim!!!
utt. utt.
Atradu šādu Tavu komentāru, bet te nekur nav rakstīts, ka būs Valsts Policijas atbilde, va ka tāda iespēja ir...
Jā, noformulēts jautājums gana pieklājīgi un par tēmu.
Joprojām gaidu CP vadības atbildi, ja iespējams.
Es jau rakstu, nekur šāda iespēja, ka uz šo atbildēs CP nav bijusi. Piedod par tiešo runu, bet uzraksti vēl kaut kur un gaidi atbildi ilgi
Par CSDD komentāru runājot ir pavisam cita lieta, šāda iespēja ir un argumentētam jautājumam būs atbilde, tāpēc šādu iespēju attiecīgā tēmā izcēlu
GB12 rakstīja: OK... laikam tiešām ļoti sen neesmu tur braucis, kaut gan to krustojumu šķērsoju minimums 2 reizes katru dienu.
Tad jau Jūs no mana rajona
Nortel rakstīja: Šorīt parādījies jauns varonis - DP-222. Šis jau pārkāpj pārliecinoši, bez problēmām no tikai pa kreisi, zem sarkanā, bez pagriezieniem aizbrauc pa labi.
Pārkāpēju tops šajā vietā:
AK-741
KA-7777
DP-222
Drīz varētu parādīties video rullīši par šo tēmu.
Vecs S klases mersis lien, brauc parasti pēc astoņiem. Vienreiz viņu uzaicināju izkāpt...negribēja.
iAuto rakstīja: Būs jābrauc video medībās no iAuro.lv
iAuRo
Vajadzetu mainit csn punktu par avarijas gaismu lietošanu
Punkts 223, pilsetas intensivas satiksmes apstaklos bistamak ir nesaprast, ka prieksejais maina joslu , nevis tas , ka vinam nedeg viena tuva gaisma !!
ironiski, ka dienā ar nedegošu tuvo gaismu nemaz nedrīkst braukt, nav paredzēts degt avārijas gaismas pie šāda bojājuma.
Pievērsiet uzmanību saviem braukšanas paradumiem un nežilbiniet pretim braucējus - dienas gaišajā laikā braukt ar vienlaikus ieslēgtām tuvajām gaismām un miglas lukturiem - aizliegts. Protams, miglas laikā izņēmums. Paldies par sapratni.
Ieteikums CP pēcpusdienās uzlikt brigādi Valkas ielas iebrauktuves novērošanai. Tur pasākuši deģenerāti griezt pa kreisi no Hanzas ielas pāri nepārtrauktajai, neskatoties uz satiksmes blīvumu un mašīnu rindu aizmugurē.,
Ierosinājumi Ceļu policijai
Vai mūsu dārgā CP varētu pievērst uzmanību ikrīta bardakam Bauskas ielas un A7 (Ziepniekkalna ielas) krustojumā? Konkrēti šajā vietā:
www.google.lv/maps/@56.8908981,24.1481501,3a,75y,207h,89.92t/data=!3m6!1e1!3m4!1sqy_uWlvypZRLcKoJ33BSgQ!2e0!7i13312!8i6656
Noslēpiet kādu ekipāžu uz Ziepniekkalna ielas aiz pieturas un izķerat tos, kuri no kreisās joslas (tikai pa kreisi) brauc taisni, griež pa labi vai lien labajā joslā pāri nepārtrauktai līnijai.
Labi, es saprotu, satiksme pie mums ir pakaļā, kādam ir jāsteidzās. BET nu vismaz regulāros ikdienas pārkāpējus vajadzētu paņemt par agresīvo braukšanu. Nu tādus kā: AK-741; KA-7777 u.c.