msh un viņa šroti + salieķis

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Nu, tad uz priekšu...

 
1.. 4 5 6 7 8 9
topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

"salūza viena šuve un bija slinkums to sametināt, otrdien beidzot sametināju un trešdien saliku. Patīkamā lieta visai tai lūšanai ir tas ka reāli salūzt viss kas slikti sametināts - man liekas ka nav neviena vieta ko es būtu metinājis divreiz, tā arī pēdējās pāris reizes bija jāmetina kaut kas, kas līdz šim nebija salūzis"

vēl ir jautājumi par to, vai šis aperāc ir vai nav "lūznis"?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Uzdāvini man trīsfāzu pusautomātu, lūžņa kungs Dzīvoju vietā kur dienas laikā reizēm mazais vienas fāzes kompresors, balonam piepildoties mēdz noģībt, jo spriegums pārāk zems, jo kaimiņi darbina kādus patērētājus - vietā kur metinot ar savu vienas fāzes pusautomātu ar viduvēju strāvu, kaimiņam ar kuru es nedalu sadales skapi [pretī dzīvojošajiem ir viens skapis] mirgo diožu spuldzes - vai tu esi pārsteigts ka tas ietekmē caurmetinājumu metinot 2 mm bleķi un pēc tam metinājumu gludi noslīpējot? Jā, pie tā cik maz es kaut ko metinu, neesmu iesprindzis uz citu pusautomātu, jo man ir labāks pielietojums tām 500+ eirām. Jebkurā gadījumā diezgan komiski lasīt ka pašvaki metinājumi, kuri tiek risināti dabiskās atlases kārtībā padara velosipēdu par lūzni - dīvaini, man likās ka šādu argumentu varētu pielietot ja velosipēdam būtu kāda konstruktīva vājā vieta kura lūztu visu laiku...

P.N. Ja aizmirsi, es nedzīvoju Rīgā, es dzīvoju Dienvidkurzemes novada nomalē, vietā kur katrs brauciens kas nav pa šoseju ir velosipēda izturības pārbaude. Jo vairāk tāpēc ka šogad kaut kā nevar manīt ka tiktu lāpītas bedres...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Sūdīgam dejotājam pauti traucē.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Gudri dirst nav malku cirst.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Kad tev vienreiz iedursies pautos paša "metinātais" šedevrs, tad tie atliktie 500 eiro arī nepalidzēs

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

A nafig slīpēt metinātās šuves? Šis projekts tak nepiedalīsies skaistuma konkursā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Velosipēdam ir jāizskatās pieklājīgi - jo sevišķi tādam uz kuru noskatās ikviens kam velosipēdi nav pilnīgi vienaldzīgi

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

tas ir interesants apgalvojums. cilvēkam kam veļuki nav vienaldzīgi, uzmetot aci, uzreiz ir skaidrs, ka pitons ir salikts no tā, kas atrodams aiz šķūņa un vietējā universālveikalā atrodāmām detaļām. noslīpētas šuves noteikti nebūs izšķirošais viedokļa tapšanā))

var tak sametināt arī pielājīgu šuvi, kuru var notīrīt un atstāt. galu galā šuves var arī špaktelēt ciet, kā to dara lielie velobrendi. slīpējot sliktas šuves 2mm materiālā ir skaidrs jau startā, ka nebūs labi. jeb vajag iedziļināties pašā uzbūvē, varbūt ir pieļautas kritiskas kļūdas konstrukcijā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pieklājīgai šuvei vajag TIGu vai vismaz ļoti labu pusautomātu. Konstrukcijā īpaši nekādu kļūdu nav - es izmērus izvelējos vadoties pēc citu cilvēku, kuri rēķinājuši arī kaut kādas stiprības, aprakstiem, un beigās tāpat man radās esam niknāks materiāls - attiecīgi vienīgā konstrukcija kura varētu tapt nākotnē atzīta par neadekvāti izturīgu varētu būt kāja - es redzu ka tā lēnām paliek līka.

Par pirmo rindkopu - es saprotu ka braucot ar garlaicīgiem un neērtiem velosipēdiem vienīgie cilvēki kas var interesēties par taviem dzelžiem ir tie kas specifisku personīgu interešu dēļ māk pa gabalu atšķirt tādas figņas kā rumbu korpusa materiālu vai tamlīdzīgus specifiskus sīkumus. Bet man ir bišķi savādāk - es braucu ar velosipēdu kurš gandrīz neizbēgami noved pie sarunām par velosipēdiem jebkādā kompānijā, tīri tāpēc ka viņš ir redzams un citiem kaut kas interesē - un attiecīgi par "tiem kam velosipēdi ir vienaldzīgi" es saucu tos nepazīstamos, kuri mani ieraugot uz pitona, uz mani īpaši neskatās, uzmet acis un viss. Tā tīri salīdzinoši - svētdien nobraucot Palangā pa Basanaviča ielu abos virzienos, no pretī nākošajiem cilvēkiem stabili kāda puse uz mani vismaz noskatījās - un ir arī pietiekami daudz tādu kas vienkārši apstājas un uz mani skatās...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

sķiet, ka tas ir mērķis. lai uz tevi visi atskatās?))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē, tas ir blakusefekts. Manā ciemā, par laimi, lielākā daļa no tiem kas apgrozās centra jau ir pieraduši.

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

And yet, viņš joprojām izskatās pēc pilnīga šrota. Tur vēl tālu līdz pieklājīgam..

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nu izskats galīgi nav svarīgs projektam priekš pamēģināt.

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Pat ja izskats nav svarīgs, ir redzams ka viņš ir uzbūvēts "Ņigu-ņagu". to tik vien gaida kā paraus uz muti un sabučos asfaltu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tavi viedokļi par tēmu "manas mammas mašīna ir labāka par tavu mašīnu!" nebeidz pārsteigt un uzjautrināt...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Turpinu rullēt kilometrāžu - trešdien aizminos līdz Nīcai, vakar vakarā, pēc darba, aizminos līdz Kretingai - pa ceļam, protams, izbraucot caur Palangu - turpceļā pa Vitauta un Basanaviča ielām un līdz tilta galam - atpakaļceļā es gribēju braukt Palangai apkārt, bet nesanāca - braucot no Palangas uz Kretingu pirms pārvada pār Klaipēdas šoseju ir zīme kas aizliedz tur iet gājējiem - bet braucot pretējajā virzienā tur ir arī zīme kas liedz tur braukt ar velosipēdiem un blakus veloceliņš - kurš iziet zem Klaipēdas šosejas un nesatur uzbrauktuvi uz tās, liekot braukt uz Palangu... Kretingā kaut kāda līdzīga asimetrija ir uz dzelzceļa tilta, tā noteikti vēl no padomju laikiem - ziemeļu pusē ir diezgan plats trotuārs, droši vien cilvēkiem kas iet uz Kretingsodi, kamēr dienvidu pusē ir kāds metrs starp abām margām...

Uz šosejas ļoti izteikti jūtams NRO [Nezināms Ripojošs Objekts] efekts uz fūristiem - viņi neuzdrošinās man normāli pabraukt garām ja pie viena ar kādu jāizmainās - par spīti tam ka redzot šādu situāciju es novācos uz pašu asfalta malu un pārstāju mīties lai spētu nosturēt pa taisnu trajektoriju - trešdien viens autovedējs pat sadzēsās līdz manam ātrumam lai palaistu pretī braucošu vieglo...

Brālēns pastāstīja nepatīkamu lietu - Lietuvā ir tāda kārtība kā pie mums necik sen atpakaļ - velosipēdistam neregulējama gājēju pāreja jāšķērso gājēja statusā - tātad jāuzmanās ka kāds paštaisns autovadītājs neizdomā mani principiāli nobraukt...

Trešdien arī atklāju vēl vienu pitona braukšanas īpatnību - kājām vispirms nogurst tie muskuļi kas stūrē, un tikai tad tie muskuļi kas minas. Bija diezgan īpatnēji nobraucot no šosejas atklāt ka es vēl spēju uzmīt kādu robu augstāk, bet man ir nopietnas problēmas noturēt taisnu trajektoriju. Vakar vakarā, šo zinādams, pēdējos ~20 kilometrus, kamēr no aizmugures neviens nebrauca [tuvu pusnaktij mašīnu ļoti maz] , atļāvos līkumot vismaz pa pusi savas joslas, lai tos muskuļus pietaupītu - iebraucot Rucavā un cenšoties netrāpīt bedrēs sākās tādi līkloči it kā es būtu pālī... Cerams ka šī problēma atrisināsies uzlabojoties fiziskajam stāvoklim un tā nebūs jārisina tehniski.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Stūres pastiprinātāju vajag!

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ar kaunu bija jāatgriežas no hydra epic. biju plānojis 700km, bet pie 300 bija pieņemts lēmums mest mieru kamēr vēl bija bauda braukt. vēl trīs dienas baidos ka nepavilktu)))). pasākums ir krietni nopietnāks nekā bija domāts. nenormāls reljefs, segums, pilnīga autonomija kā pamatprasība uzliek baigo slogu gan morali gan fiziski. uz nākamo gadu ir izdarīti secināumi gan citai taktikai gan ekipam)))

šigada Latviešu delegācija

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Skatoties uz kolēģiem uzreiz rodas jautājums kāpēc tāda braucamā izvēle ? Kādi apsvērumi ?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

Mtb man nav. No gravela ar 42mm atrunāja orgi pie registrācijas. Pats orgs pagājušo hidru brauca ar fatu, tiesa bez mantām. Tāpēc tika mēģināts kā ir. Fats nav slikts, jo ļoti daudz ekstrēma offrouda, kur es easy braucu kamēr čomi stūma. Pievīla kājas, jo ar fatu pēdējos mēnešus pamaz braucu, viss treniņu apjoms bija cardio līdzenumi, bet te ir mega kāpumi viens aiz otra. Un japārskata mantu taktika jo baigais svars. Čaļi tur laiž pilnīgi askētiski ar minimumu, guļot tikai katru otro nakti kur pagadās, kamēr es gulēju teltī uz mīsksta paklāja un ar siltu ēdienu kunģī nākamo vai nu tomēr gravel, vai trenneties ar fatu un x2 mazāk mantu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ak ērtības, ērtības ...

Bet kā saka pieredze rodas to darot ...

P.S. es vairs tikai uz komentēšanu, man ar ērtības ņem virsroku .. vecums laikam

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

resnritenis pats par sevi ir briesmīgi smags + liela rotējošā masa - ja mežonīgi augstummetri, tad kilogrami pārvēršas tonnās. Respect par 300, lielākā daļa dīvānpirdēju starp 3. un 13. kilometru atmestos

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 0 Atbildēt

Nu man pārgājienā, vakaros, arī patīk uzcept kko garšīgu uz 3 dienas stieptas pannas, nevis rīt aplietu roltonu))

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Turpinu rullēt kilometrāžu - trešdien aizminos līdz Nīcai, vakar vakarā, pēc darba, aizminos līdz Kretingai - pa ceļam, protams, izbraucot caur Palangu - turpceļā pa Vitauta un Basanaviča ielām un līdz tilta galam - atpakaļceļā es gribēju braukt Palangai apkārt, bet nesanāca - braucot no Palangas uz Kretingu pirms pārvada pār Klaipēdas šoseju ir zīme kas aizliedz tur iet gājējiem - bet braucot pretējajā virzienā tur ir arī zīme kas liedz tur braukt ar velosipēdiem un blakus veloceliņš - kurš iziet zem Klaipēdas šosejas un nesatur uzbrauktuvi uz tās, liekot braukt uz Palangu... Kretingā kaut kāda līdzīga asimetrija ir uz dzelzceļa tilta, tā noteikti vēl no padomju laikiem - ziemeļu pusē ir diezgan plats trotuārs, droši vien cilvēkiem kas iet uz Kretingsodi, kamēr dienvidu pusē ir kāds metrs starp abām margām...

Uz šosejas ļoti izteikti jūtams NRO [Nezināms Ripojošs Objekts] efekts uz fūristiem - viņi neuzdrošinās man normāli pabraukt garām ja pie viena ar kādu jāizmainās - par spīti tam ka redzot šādu situāciju es novācos uz pašu asfalta malu un pārstāju mīties lai spētu nosturēt pa taisnu trajektoriju - trešdien viens autovedējs pat sadzēsās līdz manam ātrumam lai palaistu pretī braucošu vieglo...

Brālēns pastāstīja nepatīkamu lietu - Lietuvā ir tāda kārtība kā pie mums necik sen atpakaļ - velosipēdistam neregulējama gājēju pāreja jāšķērso gājēja statusā - tātad jāuzmanās ka kāds paštaisns autovadītājs neizdomā mani principiāli nobraukt...

Trešdien arī atklāju vēl vienu pitona braukšanas īpatnību - kājām vispirms nogurst tie muskuļi kas stūrē, un tikai tad tie muskuļi kas minas. Bija diezgan īpatnēji nobraucot no šosejas atklāt ka es vēl spēju uzmīt kādu robu augstāk, bet man ir nopietnas problēmas noturēt taisnu trajektoriju. Vakar vakarā, šo zinādams, pēdējos ~20 kilometrus, kamēr no aizmugures neviens nebrauca [tuvu pusnaktij mašīnu ļoti maz] , atļāvos līkumot vismaz pa pusi savas joslas, lai tos muskuļus pietaupītu - iebraucot Rucavā un cenšoties netrāpīt bedrēs sākās tādi līkloči it kā es būtu pālī... Cerams ka šī problēma atrisināsies uzlabojoties fiziskajam stāvoklim un tā nebūs jārisina tehniski.

šamajam gaisa pretestība iznāk diezgan maza, vai ne? principā jau fūres pēkšņi brauca, kā pienākas, un tādām šosejām blakus pieklātos veloceliņš kā Lietuvā

1.. 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti