Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

msh un viņa šroti + salieķis

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Nu, tad uz priekšu...

 
1.. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ..18
topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

"salūza viena šuve un bija slinkums to sametināt, otrdien beidzot sametināju un trešdien saliku. Patīkamā lieta visai tai lūšanai ir tas ka reāli salūzt viss kas slikti sametināts - man liekas ka nav neviena vieta ko es būtu metinājis divreiz, tā arī pēdējās pāris reizes bija jāmetina kaut kas, kas līdz šim nebija salūzis"

vēl ir jautājumi par to, vai šis aperāc ir vai nav "lūznis"?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Uzdāvini man trīsfāzu pusautomātu, lūžņa kungs Dzīvoju vietā kur dienas laikā reizēm mazais vienas fāzes kompresors, balonam piepildoties mēdz noģībt, jo spriegums pārāk zems, jo kaimiņi darbina kādus patērētājus - vietā kur metinot ar savu vienas fāzes pusautomātu ar viduvēju strāvu, kaimiņam ar kuru es nedalu sadales skapi [pretī dzīvojošajiem ir viens skapis] mirgo diožu spuldzes - vai tu esi pārsteigts ka tas ietekmē caurmetinājumu metinot 2 mm bleķi un pēc tam metinājumu gludi noslīpējot? Jā, pie tā cik maz es kaut ko metinu, neesmu iesprindzis uz citu pusautomātu, jo man ir labāks pielietojums tām 500+ eirām. Jebkurā gadījumā diezgan komiski lasīt ka pašvaki metinājumi, kuri tiek risināti dabiskās atlases kārtībā padara velosipēdu par lūzni - dīvaini, man likās ka šādu argumentu varētu pielietot ja velosipēdam būtu kāda konstruktīva vājā vieta kura lūztu visu laiku...

P.N. Ja aizmirsi, es nedzīvoju Rīgā, es dzīvoju Dienvidkurzemes novada nomalē, vietā kur katrs brauciens kas nav pa šoseju ir velosipēda izturības pārbaude. Jo vairāk tāpēc ka šogad kaut kā nevar manīt ka tiktu lāpītas bedres...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Sūdīgam dejotājam pauti traucē.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Gudri dirst nav malku cirst.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Kad tev vienreiz iedursies pautos paša "metinātais" šedevrs, tad tie atliktie 500 eiro arī nepalidzēs

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

A nafig slīpēt metinātās šuves? Šis projekts tak nepiedalīsies skaistuma konkursā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Velosipēdam ir jāizskatās pieklājīgi - jo sevišķi tādam uz kuru noskatās ikviens kam velosipēdi nav pilnīgi vienaldzīgi

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

tas ir interesants apgalvojums. cilvēkam kam veļuki nav vienaldzīgi, uzmetot aci, uzreiz ir skaidrs, ka pitons ir salikts no tā, kas atrodams aiz šķūņa un vietējā universālveikalā atrodāmām detaļām. noslīpētas šuves noteikti nebūs izšķirošais viedokļa tapšanā))

var tak sametināt arī pielājīgu šuvi, kuru var notīrīt un atstāt. galu galā šuves var arī špaktelēt ciet, kā to dara lielie velobrendi. slīpējot sliktas šuves 2mm materiālā ir skaidrs jau startā, ka nebūs labi. jeb vajag iedziļināties pašā uzbūvē, varbūt ir pieļautas kritiskas kļūdas konstrukcijā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pieklājīgai šuvei vajag TIGu vai vismaz ļoti labu pusautomātu. Konstrukcijā īpaši nekādu kļūdu nav - es izmērus izvelējos vadoties pēc citu cilvēku, kuri rēķinājuši arī kaut kādas stiprības, aprakstiem, un beigās tāpat man radās esam niknāks materiāls - attiecīgi vienīgā konstrukcija kura varētu tapt nākotnē atzīta par neadekvāti izturīgu varētu būt kāja - es redzu ka tā lēnām paliek līka.

Par pirmo rindkopu - es saprotu ka braucot ar garlaicīgiem un neērtiem velosipēdiem vienīgie cilvēki kas var interesēties par taviem dzelžiem ir tie kas specifisku personīgu interešu dēļ māk pa gabalu atšķirt tādas figņas kā rumbu korpusa materiālu vai tamlīdzīgus specifiskus sīkumus. Bet man ir bišķi savādāk - es braucu ar velosipēdu kurš gandrīz neizbēgami noved pie sarunām par velosipēdiem jebkādā kompānijā, tīri tāpēc ka viņš ir redzams un citiem kaut kas interesē - un attiecīgi par "tiem kam velosipēdi ir vienaldzīgi" es saucu tos nepazīstamos, kuri mani ieraugot uz pitona, uz mani īpaši neskatās, uzmet acis un viss. Tā tīri salīdzinoši - svētdien nobraucot Palangā pa Basanaviča ielu abos virzienos, no pretī nākošajiem cilvēkiem stabili kāda puse uz mani vismaz noskatījās - un ir arī pietiekami daudz tādu kas vienkārši apstājas un uz mani skatās...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

sķiet, ka tas ir mērķis. lai uz tevi visi atskatās?))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē, tas ir blakusefekts. Manā ciemā, par laimi, lielākā daļa no tiem kas apgrozās centra jau ir pieraduši.

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

And yet, viņš joprojām izskatās pēc pilnīga šrota. Tur vēl tālu līdz pieklājīgam..

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nu izskats galīgi nav svarīgs projektam priekš pamēģināt.

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Pat ja izskats nav svarīgs, ir redzams ka viņš ir uzbūvēts "Ņigu-ņagu". to tik vien gaida kā paraus uz muti un sabučos asfaltu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tavi viedokļi par tēmu "manas mammas mašīna ir labāka par tavu mašīnu!" nebeidz pārsteigt un uzjautrināt...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Turpinu rullēt kilometrāžu - trešdien aizminos līdz Nīcai, vakar vakarā, pēc darba, aizminos līdz Kretingai - pa ceļam, protams, izbraucot caur Palangu - turpceļā pa Vitauta un Basanaviča ielām un līdz tilta galam - atpakaļceļā es gribēju braukt Palangai apkārt, bet nesanāca - braucot no Palangas uz Kretingu pirms pārvada pār Klaipēdas šoseju ir zīme kas aizliedz tur iet gājējiem - bet braucot pretējajā virzienā tur ir arī zīme kas liedz tur braukt ar velosipēdiem un blakus veloceliņš - kurš iziet zem Klaipēdas šosejas un nesatur uzbrauktuvi uz tās, liekot braukt uz Palangu... Kretingā kaut kāda līdzīga asimetrija ir uz dzelzceļa tilta, tā noteikti vēl no padomju laikiem - ziemeļu pusē ir diezgan plats trotuārs, droši vien cilvēkiem kas iet uz Kretingsodi, kamēr dienvidu pusē ir kāds metrs starp abām margām...

Uz šosejas ļoti izteikti jūtams NRO [Nezināms Ripojošs Objekts] efekts uz fūristiem - viņi neuzdrošinās man normāli pabraukt garām ja pie viena ar kādu jāizmainās - par spīti tam ka redzot šādu situāciju es novācos uz pašu asfalta malu un pārstāju mīties lai spētu nosturēt pa taisnu trajektoriju - trešdien viens autovedējs pat sadzēsās līdz manam ātrumam lai palaistu pretī braucošu vieglo...

Brālēns pastāstīja nepatīkamu lietu - Lietuvā ir tāda kārtība kā pie mums necik sen atpakaļ - velosipēdistam neregulējama gājēju pāreja jāšķērso gājēja statusā - tātad jāuzmanās ka kāds paštaisns autovadītājs neizdomā mani principiāli nobraukt...

Trešdien arī atklāju vēl vienu pitona braukšanas īpatnību - kājām vispirms nogurst tie muskuļi kas stūrē, un tikai tad tie muskuļi kas minas. Bija diezgan īpatnēji nobraucot no šosejas atklāt ka es vēl spēju uzmīt kādu robu augstāk, bet man ir nopietnas problēmas noturēt taisnu trajektoriju. Vakar vakarā, šo zinādams, pēdējos ~20 kilometrus, kamēr no aizmugures neviens nebrauca [tuvu pusnaktij mašīnu ļoti maz] , atļāvos līkumot vismaz pa pusi savas joslas, lai tos muskuļus pietaupītu - iebraucot Rucavā un cenšoties netrāpīt bedrēs sākās tādi līkloči it kā es būtu pālī... Cerams ka šī problēma atrisināsies uzlabojoties fiziskajam stāvoklim un tā nebūs jārisina tehniski.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Stūres pastiprinātāju vajag!

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ar kaunu bija jāatgriežas no hydra epic. biju plānojis 700km, bet pie 300 bija pieņemts lēmums mest mieru kamēr vēl bija bauda braukt. vēl trīs dienas baidos ka nepavilktu)))). pasākums ir krietni nopietnāks nekā bija domāts. nenormāls reljefs, segums, pilnīga autonomija kā pamatprasība uzliek baigo slogu gan morali gan fiziski. uz nākamo gadu ir izdarīti secināumi gan citai taktikai gan ekipam)))

šigada Latviešu delegācija

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jūtos pārsteigts - grabažnieks un somas...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Skatoties uz kolēģiem uzreiz rodas jautājums kāpēc tāda braucamā izvēle ? Kādi apsvērumi ?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

Mtb man nav. No gravela ar 42mm atrunāja orgi pie registrācijas. Pats orgs pagājušo hidru brauca ar fatu, tiesa bez mantām. Tāpēc tika mēģināts kā ir. Fats nav slikts, jo ļoti daudz ekstrēma offrouda, kur es easy braucu kamēr čomi stūma. Pievīla kājas, jo ar fatu pēdējos mēnešus pamaz braucu, viss treniņu apjoms bija cardio līdzenumi, bet te ir mega kāpumi viens aiz otra. Un japārskata mantu taktika jo baigais svars. Čaļi tur laiž pilnīgi askētiski ar minimumu, guļot tikai katru otro nakti kur pagadās, kamēr es gulēju teltī uz mīsksta paklāja un ar siltu ēdienu kunģī nākamo vai nu tomēr gravel, vai trenneties ar fatu un x2 mazāk mantu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ak ērtības, ērtības ...

Bet kā saka pieredze rodas to darot ...

P.S. es vairs tikai uz komentēšanu, man ar ērtības ņem virsroku .. vecums laikam

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

resnritenis pats par sevi ir briesmīgi smags + liela rotējošā masa - ja mežonīgi augstummetri, tad kilogrami pārvēršas tonnās. Respect par 300, lielākā daļa dīvānpirdēju starp 3. un 13. kilometru atmestos

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 0 Atbildēt

Nu man pārgājienā, vakaros, arī patīk uzcept kko garšīgu uz 3 dienas stieptas pannas, nevis rīt aplietu roltonu))

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

msh rakstīja:

Turpinu rullēt kilometrāžu - trešdien aizminos līdz Nīcai, vakar vakarā, pēc darba, aizminos līdz Kretingai - pa ceļam, protams, izbraucot caur Palangu - turpceļā pa Vitauta un Basanaviča ielām un līdz tilta galam - atpakaļceļā es gribēju braukt Palangai apkārt, bet nesanāca - braucot no Palangas uz Kretingu pirms pārvada pār Klaipēdas šoseju ir zīme kas aizliedz tur iet gājējiem - bet braucot pretējajā virzienā tur ir arī zīme kas liedz tur braukt ar velosipēdiem un blakus veloceliņš - kurš iziet zem Klaipēdas šosejas un nesatur uzbrauktuvi uz tās, liekot braukt uz Palangu... Kretingā kaut kāda līdzīga asimetrija ir uz dzelzceļa tilta, tā noteikti vēl no padomju laikiem - ziemeļu pusē ir diezgan plats trotuārs, droši vien cilvēkiem kas iet uz Kretingsodi, kamēr dienvidu pusē ir kāds metrs starp abām margām...

Uz šosejas ļoti izteikti jūtams NRO [Nezināms Ripojošs Objekts] efekts uz fūristiem - viņi neuzdrošinās man normāli pabraukt garām ja pie viena ar kādu jāizmainās - par spīti tam ka redzot šādu situāciju es novācos uz pašu asfalta malu un pārstāju mīties lai spētu nosturēt pa taisnu trajektoriju - trešdien viens autovedējs pat sadzēsās līdz manam ātrumam lai palaistu pretī braucošu vieglo...

Brālēns pastāstīja nepatīkamu lietu - Lietuvā ir tāda kārtība kā pie mums necik sen atpakaļ - velosipēdistam neregulējama gājēju pāreja jāšķērso gājēja statusā - tātad jāuzmanās ka kāds paštaisns autovadītājs neizdomā mani principiāli nobraukt...

Trešdien arī atklāju vēl vienu pitona braukšanas īpatnību - kājām vispirms nogurst tie muskuļi kas stūrē, un tikai tad tie muskuļi kas minas. Bija diezgan īpatnēji nobraucot no šosejas atklāt ka es vēl spēju uzmīt kādu robu augstāk, bet man ir nopietnas problēmas noturēt taisnu trajektoriju. Vakar vakarā, šo zinādams, pēdējos ~20 kilometrus, kamēr no aizmugures neviens nebrauca [tuvu pusnaktij mašīnu ļoti maz] , atļāvos līkumot vismaz pa pusi savas joslas, lai tos muskuļus pietaupītu - iebraucot Rucavā un cenšoties netrāpīt bedrēs sākās tādi līkloči it kā es būtu pālī... Cerams ka šī problēma atrisināsies uzlabojoties fiziskajam stāvoklim un tā nebūs jārisina tehniski.

šamajam gaisa pretestība iznāk diezgan maza, vai ne? principā jau fūres pēkšņi brauca, kā pienākas, un tādām šosejām blakus pieklātos veloceliņš kā Lietuvā

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Gaisa pretestība, vismaz manos ātrumos, varētu būt līdzīga kā mērkaķa pozā tupošam kalnu velosipēda braucējam - bet ja viņam jāvalkā klauna kostībs un viņu rambā pakaļā šaurs ķeblis, tad es esmu apģērbies parastās drēbēs un sēžu ērtā krēslā - jā, krēsls ir pareizais vārds, šī iemesla dēļ es mēdzu velosipēdu noteiktās situācijās darbā izmantot par krēslu Pret parastu velosipēdu starpība ir jūtama, jā.

Attiecībā par fūrēm - pilnīgi pietiek ja tās iet garām braucot pa šosejas vidu, pretējā josla jau ir pārspīlējums. Nezinu arī kurām šosejām Lietuvā blakus ir veloceliņš, un atsevišķs veloceliņš arī man liekas bezjēdzīgs pārspīlējums - labāk būtu uztaisīt brauktuvi metru platāku, no kā katrā pusē pa pusmetram vairāk atstāt aiz baltās līnijas. Kā reiz braucot uz Palangu kaut kur pret Sventāju leišiem šitā ir sanācis, man patīk. Kas vēl man patīk - braucot uz Palangu līnijas lielākoties ir sazīmētas ar parasto krāsu, nevis biezo - parastā krāsa ir krāsa, kamēr biezā rada nepatīkamas sajūtas - jau ar parastu velosipēdu - uz šī vēl pie viena var just ka slapja tā krāsa ir slidena...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Brīvdienās nogāju Jūrtaku, no Lv līdz Rus robežai. nekur nemaniju gaismas ātrumā braucošu pitonu. Laukam atkal metinājās))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nedēļas nogale ir domāta lai iepirktos vai strādātu, vai, ja nav izdevies iekāpt golfā un aizbraukt uz iepriekšminētajām vietām, sēdētu mājās. Pagaidām kaut kā ar ričiku pa šoseju braukt sanāk tikai darbadienās

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pēdejo pusotru nedēļu nav īpaši nekur sanācis aizmīties, bet tā ričuks tiek plēsts ikdienā. Vajadzēs laikam beidzot tumbiņai uztaisīt pie ķebļa pieskrūvētu plauktu, tumbiņa pasākusi krist no grabažnieka nost un ciest - piektdien gadījās to tumbiņu ieraut spieķos, un pāris reizes ir kritusi uz asfalta. Pie viena jūtu kā braukšanas prasmes arvien vairāk uzlabojas un arvien vairāk manevri kurus pierasts izveikt ar parastu velosipēdu kļūst iespējami arī ar šo - braukt bez rokām, procesā kaut ko darot, izveikt kādus manevrus kas prasa precizitāti un tamlīdzīgi.

Nesen man vēl radās doma uzbūvēt vēl vienu gulošu divriteni mazbudžetā - iedvesmas avots ir šis - www.atomiczombie.com/marauder-lowracer-diy-plan/ . Man malkas šķūnītī stāv tas, kas palicis pāri no mana pirmā trīsriteņa - nu, principā trīsritenis, tikai bez riteņiem - lietot es viņu netaisos, jo tai konstrukcijai ir zināmi kāši, dēļ kā pa lielam tur derētu visu uzbūvēt no nulles - tajā pašā laikā tas velosipēds dotu lielāko daļu nepieciešamo materiālu. Sēdpozīcija un ķebļa konfigurācija Pitonam ir laba, tās nokopētu, priekšā un pakaļā 28" ripuļi, būtu interesanti - vienīgi tur droši vien prasītos konstrukcijā iekļaut kaut kādu eņģi priekš salocīšanas, jo tāds velosipēds būtu uz 3 metri garš...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Trešdien atklāju ka man sāk uzlaboties fiziskā forma Izbraukāju Nīcu ar parastajiem ~24 kmph, līdz šim atpakaļceļš mēdza izvērsties uz ~22 kmph spēku taupīšanas nolūkos - šoreiz radās kārdinājums tā vietā braukt vienu robu augstāk, un tā nu gandrīz visu atpakaļceļu nobraucu 26-29 robežās. Nu labi. Attiecīgi šovakar izbraukāju Palangu braucot ar mērķa ātrumu 27 kmph. Pie viena izlēmu izmēģināt veloceliņu starp Sventāju un Palangu. Aizbraucu uz čuju tur kur tas varētu sākties - a tur radās esam kaut kāda sanatorijas teritorija , bik apmaldījos bet tad pamanīju blakus esam Mērkaķu tiltu [šausmīgi šaurs kājāmgājējiem domāts trošu tilts] - pārmocīju ričuku tam pāri - un tālāk kādi 15 km līdz Palangai - līkums līdz Sventājai un līkumi pa veloceliņu kopā pieliek 3 km brauciena garumam nekā pa šoseju. Celiņš asfaltēts, pēc visa spriežot taisīts nulltajos gados, vietām saknes izcilājušas asfaltu, vietām lāpīts - celiņš iet kā zaķa cilpas, jebkurā gadījumā, fantastika - pulkstenī 26-28 km/h, vējš šalc, karogs plīvo, krusts ugunīgi spīd, no tumbiņas patīkamā skaļumā skan U.D.O. - ričuks savā elementā Un es arī - par spīti tam cik es maz braucu, pusotra mēneša laikā ir uzgriezti 750 km un pitona braukšanas prasmju līkne ir atkal uzrāvusies uz augšu - palicis vairāk tādu manevru kurus agrāk nevarēju izveikt ko nu jau spēju, stabilitāte ir uzlabojusies, ričuks klausa labāk - tāpēc bija pilnīgi pašsaprotami Palangā izbaudīt saldējumu braucot pa ielu uz tiem pašiem 27 kmph - sāk likties ka derētu ieviest kaut kādu turekli saldējumiem - man ir paradums nopirkt maximā trīs optima līnijas saldējumus [latviešu Tio vien ir] un apēst, lai to izveiktu braucot ar pitonu, vajadzētu lai nākamie divi būtu parocīgi paņemami... Cita starpā nu arī rodas iemaņas ko darīt ja cilvēku daudzuma dēļ jāapstājas un jāiet uz rokām un kājām, iemaņas kādas Rucavā gūt nevar.

Šodienas brauciena nepatīkamākais atklājums - Basanaviča ielā uzliktas zīmes kas aizliedz braukt ar velosipēdiem un elektriskajiem skrejriteņiem - bet vispār loģiski, cilvēku tur tik daudz ka es diez vai gribētu tur mēģināt braukt, tāpēc es stūmos. Jautrākais - mazu bērnu kuriem blakus neatrodas pieaugušie kam paprasīt, sejas izteiksmes ieraugot neparastu un neredzētu velosipēdu ir labas...

P.N. Pēdējā mēneša laikā kaut kur pazuduši 5 kilo - puse varētu būt bik pamainītu ēšanas paradumu dēļ, puse dēļ ričuka. Vajadzētu lai tiem sekotu vēl kādi 10...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Tad tāpēc tev metinājuma vietas netur! Ja 3 lētākie saldējumi uzreiz, tad tie 10 kg uz vidukļa vien paliks.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Trīs saldējumi ir spļāviens jūrā ja tiem neseko puskilo cepumu vai, kā senos laikos, optima līnijas saldējuma desa... Jo vairāk ja tie atrodas pa vidu 60 km braucienam kas tiek nobraukti ar slapju muguru

Es jau to esmu agrāk minējis vairākkārt ka metinājumu izturību pārbauda kombinācija - mans svars + nelīdzenais ceļš pa kuru ikdienā braucu uz darbu. Un tas ir ļoti labi - ja nekas vairāk nelūzt [kādus trīs mēnešus neesmu neko nopietnu metinājis, vienīgi pirms dažām nedēļām vienu sēdekļa trubu], tātad nekas nesalūzīs arī iespējamā shit happens situācijā 100 km no mājām

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Uz jāņiem radās nepieciešamība izvilkt savulaik uz ātru roku salipināto un pēc tam izdonorēto tandēmu laukā no sienaugšas un padarīt ejošu. Tas nu tika izdarīts - pie viena tika izveikt pāris uzlabojumi kas jau tolaik bija vajadzīga, jauna priekšējā ķēde ar spriegotāju un grabažnieks, kas tika izdonorēts no kaut kāda bērnu velosipēda - no lielā ričuka tika paņemts ķeblis, no pitona aizmugures ripulis, apgaismojums netika atjaunots vajadzības trūkuma dēļ. Tad nu attiecīgi ar to tika uzgriezti - trešdien 13 km, ceturtdien 70 km, piektdien 4 km un sestdien 76 km. Secinājums - laikam priekš ilgstošas sēdēšanas uz parasta ķebļa tomēr vajag dirsu pieradināt, tas nekas ka brūks - bik arī iestiepu, jo tas ķeblis ir bik padzīvojis, neko neizmainīja. Ja nu vienīgi vēl augstāka stūre [esošais variants toč ir par zemu] palīdzētu, bet negribas ticēt. Pēc pirmās dienas vēl samainīju pārslēdzēju, no mūžveca Shimano lētuča uz tikpat mūžvecu bezfirmnieku, jo tam bija stingrāka atpakaļvelkošā atspere un Shimano pārslēdzējs kaut cik noturēties robos spēja tik diapazona galos, kamēr pa vidu bija šausmas - bezfirmnieks attaisnoja uz sevi liktās cerības, un, lai arī pārslēgšanās bija apmēram nekāda [sastukātas divas troses ar M6 skrūvi], bet vismaz robos turējās.

Un tā kā pa nedēļu divas reizes aizbraukt uz Palangu ar ričuku ir par maz, tad vēl šovakar uztaisīju trešo reizi ar pitonu. Turpceļš bez maikas, tikai šorti un tank-sandales, atpakaļceļā maika arī bija. Pitons vakariņās ēd visu kas kustas uz leišu veloceliņa, tajā skaitā visus modīgos elektriskos brīnumus jo ejot uz ~28, ik pa brīdim pieklauvējot pie 30, tiem visiem jāiet garām - par mani ātrāki varētu būt vienīgi trenēti čaļi uz karbonādes kalniešiem, bet tādi tur ir skaitāmi uz vienas rokas pirkstiem, un ja tāds mani pamanītos noskriet, kauns par to būtu tikpat liels kā ja manu golfu noskrietu porka vai ferrari... Pa jāņiem vēl 2 kilo pazuduši, atstājot vairs tikai 105. Mierīgi braucot uz Liepāju varētu aizbraukt jau tagad - formai turpinot uzlaboties esošajā ātrumā pēc pāris nedēļām gan jau varētu arī to Liepāju izbraukāt zāģējot uz tiem 27-28. Izrādās ka pie 28 grādu temperatūras braucot uz ~27 tā tik arī vajag dragāt - tad vismaz temperatūra ir ciešama, līdz ko apstājas, tā ir karsti...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Šonedēļ ar Pitonu rupji rēķinot nobraukti kādi 370 kilometri. Otrdien Palanga un Kretinga, ceturtdien Liepāja, Sestdien Palanga, svētdien atkal Palanga, un vēl ikdienas braukāšana uz darbu. Pie šitādiem nobraukumiem laikam jāsāk uztraukties par velosipēda amortizāciju, nav jau mašīna ar detaļu resursu kas mērāms desmitos tūkstošu kilometru Otrdien arī izlīda divas problēmas - atskārtu ka ir nevis nodiluši priekšas bremžu kluči bet gan bremžu kloķim manžetes sulo, un izlūza viens spieķis - tas ceturtdien pirms brauciena uz Liepāju tika nomainīts lai atjaunotu riteņa stiprību.

Priekšas bremžu sakarā varētu uzkāpt četru virzuļu bremžu grābeklim, jo kad tā padomā - pie man patreiz iepatikušas nodarbes - dragāt pa leišu veloceliņu - situācija kur pēkšņi īsā gabalā jānomet mierā 130 kilogrami ir pilnīgi reāla. Te gan iestājas izvēles problēma - kluču pieejamības viedokļa dēļ gribētos kādu Shimano lētā gala komplektiņu [ja 120 eiras ir lēti...], bet sasodītais Shimano ir ieviesis jaunu vipendronu, pie bremžu kloķiem stiprināmus pārslēdzējus, un bremžu kloķi izmainīti tā ka ar parastajiem pārslēdzējiem tie kloķi pārāk nedraudzējas, nākas likt tos kloķus pārāk daudz uz vidu - pārslēdzēju maiņa nenotiks jo 3x9 kombinācijai vipendron-pārslēdzējus neražo, un nav neviena praktiska iemesla mainīt pārslēdzējus - attiecīgi jāizskata vēl variants ar lietotu bremžu komplektu ar bez-vipendronkloķi, vai citas firmas bremžu komplektu... Sāku gan lasīt ka pirmais variants laikam gan nepastāv, tas ražotājs jau 12 gadus niekojas ar ko šitādu...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pagājušonedēļ ar Pitonu nobraukti apmēram 420 kilometri un ar golfu apaļa nulle. Vidējais ātrums visiem braucieniem kas nav uz darbu svārstās ap 25 km/h. Nopirkta jauna ķēde kas tiks rīt uzlikta, un esmu ieberzies ar kreisā pedāļa pārjaukšanu - kreisais pedālis pasācis bik grūtāk griezties tāpēc nolēmu to pārjaukt un sasmērēt - pedālis ir izjaucams [viena no lietām uz ko skatīties pērkot pedāļus], bet ar parastiem instrumentiem nokontrēt ķīli nav iespējams, jo starp ķīli un kontruzgriezni šeibes ar izbīdījumu nav, un ar kontruzgriežņa pievilkšanu un konusa atvilkšanu nekas nesanāk. Laikam nāksies uztaisīt kādu īpašu atslēgu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu ja jauc vēlreiz uztais kādu bildi, nevaru iedomāties tādu "mehānismu" kuru nevarētu nokontrē, kaut vai tikai 2 plikus uzgriežņus ņemot ...tupa intersant kas tev tur ir ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Dziļš caurums kurā atrodas konuss ar 11 mm seškanti un uzgrieznis uz 9 mm. Plānotais specinstruments - caurulīte ar ārējo diametru kas ielien tajā caurumā, iekšējo diametru tādu kurā ielien 9 mm muciņa un galā aizmetināt ciet un uztaisīt 11 mm seškantainu caurumu.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Jā, ļoti svarīgi ir izvēlēties pedāļus kuri ir izjaucami, pat ja viņiem debīla konstrukcija kura remontu īsti neparedz)))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, te vismaz tas ir iespējams - ir arī pedāļi kam konuss vienkārši ir uzpresēts un pēc dažiem simtiem kilometru var tos mest ārā - vai arī tiem čīkstot tos pist līdz izjukšanai.

Es labprāt nopirktu pedāļus ar slēgtajiem gultņiem, bet te iestājas problēma ar fetišu uz svaru un maziem izmēriem - ražotāji tos pedāļus taisa plānus un nevar gribēt lai mazs gultnītis turētu slodzi. Septiņus gadus atpakaļ priekš salieķa nopirku pedāļus ar slēgtajiem gultņiem - vienam gultnis sāka ņerkstēt pēc kādiem 400 km...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Shimas 520 vai 540 ir viss, kas jāzina par pedāļiem šajā grēcīgajā pasaulē

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu esi nelabojams - kārtējo reizi piedāvāji sporta inventāru...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 1 Atbildēt

Klipši nav nekāds sporta inventārs, vnk ērtības. Tev vnk ir nobīde atīstībā pāris stāvus zemāk no normas. Viss kas ir saldāks par burkānu arī nav uzreiz 4* restorāns. Vnk pieņem to.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

nu jau, nu jau!

neba visa pasaule tūlīt pāries uz pedāļiem ar klipšiem (un attiecīgiem apaviem) - arī ikdienas braucieniem pēc piena!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tās lietas kas ir ērtībam tev ir pilnīgi svešas. Bet ikdienas velosipēdam klipši ir tas pats kas ikdienas mašīnai iemetināt dugas. Es nejustos sevišķi pārsteigts ja izrādītos ka ar klipšu pedāļiem braukt ar neklipšu apaviem būtu neērtāk nekā ja tur būtu plika pedāļu ass...

Pastāsti labāk kaut ko par Hayes bremzēm.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 2 Atbildēt

jā, mēģināt ar slidām ieklipsēties slēpju stiprinājumos, tiešām varētu būt neerti.

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

Nez , man šķiet apsveicami, ka cilvēks kaut ko darās, mēģina...savu iespēju robežās...tāds kā "čaklo roku" pulciņš...protams ja naudas daudz = samaksā kādam un dzer alu...citi vnk sēž automātos, telefonos, datoros..vai dzer lēto šmigu...tāda darbošanās tomēr rosina domāšanu un rada iemaņas...

p.s. par klipšu pedāļiem - ikdienai nax vajadzīgi...ej nu vēl atrodi kurpes kuras der..man ar savu 48/49 vēl jāpameklē tādas kas der nav šauras...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Šodien uztaisīju instrumentu un nokontrēju konusu - tātad drīzumā varēs pārjaukt arī otru pedāli

Vakar vēl uzbūvēju no divām taurītēm vienu, balstoties uz pagātnes pieredzi kādai jābūt taurītei. Taurīte ir svarīgs aprīkojuma punkts, sevišķi pilsētā jo pilsētā var gadīties pa ceļam vairāk telefona dročītāju nekā uz veloceliņa...

Un priekš tā kurš tankā - mani ikdienas apavi ar kuriem ir nobraukts virs tūkstoša kilometru Vienreiz izbraukāju Nīcu ar lecenēm - nē, lecenes neder, pat ja pieregulē pedāļu atrašanās vietu, gludā zole neieķeras pedāļos un jāveic papildus darbības lai pēdas neizkristu laukā - te nu parasts ričuks ir labāks, 7 gadus atpakaļ uz parasta ričuka griezu kilometrāžu ar lecenēm kājās

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Lecenes ir tas pats kas šļobenes?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Droši vien.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 3 Atbildēt

Ja nevar nopelnīt pat zeķēm, tad par klipšiem tiešām runāt ir lieki. Es atvainojos..

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

You just made my day... Kāda iksa pēc vasaras laikā vispār būtu jāvalkā zeķes?! Es vispār arī varētu dragāt ar basām kājām, bet pat uz parasta velosipēda lecene pa vidu ir mazliet ērtāka nekā ar basu kāju, un uz guloša velosipēda tas variants cauri neiet - ja braukātu apkārt ar mašīnu, tad gan standartiņš būtu - lecenes mētājas mašīnā un pats iet ar basām kājām.

Zeķes parādīsies tad kad bez zeķēm kājas sāks salt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Uzliku pitonam jaunu ķēdi. Pēc tam uzrāvos uz problēmas - virs 5. roba lēkā. Paregulēju pārslēdzēju - nav izmaiņu. Labi, izdomāju ka pie vainas tas ka zobratu čupa staigā jo brīvrumba luftē - vakar izbraukāju Nīcu ar 3x5 kombināciju parastās 2x7 vietā un vakarā pārjaucu brīvrumbu, ko darīju pirmo reizi. Iemesls brīvrumbas luftei skaidrs - uz konveijera štancējot niansēs iedziļināties nevar - zem konusa viena lielā šeibe un divas mazās - mazās 0,2 mm biezas, ar vienu par maz, ar divām par daudz - aizgāju uz lūžņu čupu un atnesu vienu kafijas bundžu un vienu alus bundžu, sagriezu, pamērīju - kafijas bundža 0,25 mm, nederēs, alus bundža 0,1 mm, derēs - izgriezu šeibīti, saliku brīvrumbu, bik velk līdzi, bet tur noteikti pie vainas lielais smēres daudzums [nekas, gan jau aizmuks ], izmaiņu nav. Pirmīt vēl piekasījos pārslēdzējam un bik palocīju tā stiprinājumu - izmaiņu nav. Tad nejauši ieraudzīju ka man tak tur 6. un 7. zobrats galīgi nodiluši un jaunā ķēde vienkārši uz tiem nespēj noturēties... Diezgan loģiski, lielās kilometrāžas tiek grieztas ar 2x6 un 2x7. Nelaimīgā kārtā tie zobrati ir pēdējie lielajā čemurā [tur ir pirmie septiņi kopā un pēdējie divi atsevišķi] un meistars man teica ka no lielā čemura varot brīvi dabūt tikai kādus pirmos trīs... Būs kaut kur jāpameklē internetā vai nevar nopirkt dažus, jo mainīt visu zobratu čupu 2-3 zobratu dēļ būtu muļķīgi. Īstermiņā jāizdomā kurš variants labāks - braukt ar jauno ķēdi un tizlām pārnesumu kombinācijām, vai uzlikt veco ķēdi un pist līdz galam...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Sipt līdz galam būs optimālāks variants, kamēr tiec pie jauniem zobratiem, citāk šo ķēdi ar ātri izstiepsi .

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Diez vai šito ķēdi izstiepšu - uz nodilušajiem 6. un 7. zobratiem tā noturēties nespēj, un šīs nespējas dēļ attiecīgi sanāk arī lielākoties izvairīties no priekšējā otrā zobrata kurš uz aci gan nav īpaši dilis, bet noteikti ir vairāk nodilis nekā citi.

Kopā ar jauniem zobratiem noteikti būs jānopērk vairākas ķēdes - man meistars ieminējās par variantu kā viens otrs dara - 4 ķēdes un rotācija ik pēc 500 km - manā variantā, pie eļļošanas ik pēc 200 km man tad rotācija būtu ik pēc 200 km un nepieciešamība retāk eļļot ķēdes jo tad varētu vienā reizē eļļot 2 vai 3.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu tu jau ar jamo brauc, ne es - skaidrs ka labāk jūti "kurš virziens der", bet tas kā general ieteikums ...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Plāns pēc zobratu papētīšanas skaidrs - jauna aizmugurējo zobratu čupa, jauns priekšas vidējais zobrats un vēl trīs jaunas ķēdes.

Pie viena filosofijai - es mēdzu purnagrāmatā cilvēciņiem kas safanojušies par velosipēda zemajām izmaksām smērēt degunā to cik kas velosipēdam maksā un ka mašīnu amortizācija izmaksā vairāk tikai nesalīdzināmi lielāka nobraukuma dēļ. Es aptuveni ieskicēju izmaksas tam kas man tagad būs - mainīšu aizmugurējo zobratu čupu un priekšā vidējo zobratu - kopā ar ķēdi apmēram 60 eiras uz 3k. Pieņemsim ka braucot līdz kliņķim varbūt būtu izvilkts līdz 4k - vienalga, 60 eiras uz 4k - tās ir 240 eiras uz 16k - man golfam eļļa tik ilgi iet un to samainīt izmaksā 5x lētāk...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

māžoties ar vairākām ķēdēm lai paildzināt 15eur vērtu trīsenes mūzū? nopietni? ar to nodarbojas īsti velosipedisti, ar citām komponentēm. liecies mierā))))

izdilušos zobratus var arī izvīlēt un lietot to kluci tālāk. tas ka drillē tikai divus pārnesumus, ne par ko labu neliecina, mīšanas ziņā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas ir "trīsene"?

"māžoties ar vairākām ķēdēm"? Tajā variantā vienīgais mīnuss ko saskatu ir nepieciešamība nopirkt vairākas ķēdes, savādāk tikai plusi, proti, retāk vajadzēs eļļot ķēdi jo varēs eļļot divas uzreiz. Es tāpat ik pēc ~200 km ņemu nost ķēdi lai to pamērcētu eļļā.

Divu zobratu nolietojums liecina par braukšanu pa līdzenu reljefu ar velosipēdu kuram ir laba aerodinamika - attiecīgi izpaliek zemāku zobratu lietošana. Kā reiz kādu mēnesi atpakaļ par pamata robu kļuva septītais, ar sesto priekš brīžiem kad spēki jāpietaupa vai kāda iemesla dēļ kādu brīdi jāpabrauc lēnāk.

Ir jau izdomāts ko darīt - nopirks jaunu priekšas vidējo zobratu, vēl trīs ķēdes un šosejnieka kaseti. Paskatoties piedāvājumu, paštukojot un parēķinot tika nosecināts ka 25-12 [esošās 32-11] kasete šī velosipēda spējas un īpašības tikai uzlabos

1.. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ..18
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti