Pagājušonedēļ ar pitonu tika maz braukts, nesanāca, darbi un tā. Bet ceturtdienas vakarā golfā tika iestūķēts tandēms izārdītā stāvoklī un piektdienas vakarā aizbraukts uz dižo pilsētu. Tad nu nedēļas nogalē pa dižo pilsētu tika nobraukts ap 80 km, procesā izšaujot uz velosipēdiem ar detaļu lielgabalu, kopsummā kādu strēķīti virs diviem simtiem...
Pitons ir ticis pie
Trīs jaunām ķēdēm
Jaunas 25-12 šosejnieka kasetes
Pagaidu 36 zobu priekšējā zobrata - jo 28-38-48 kombinācija ir tiktāl izgājusi no modes ka 38 zobu zobrats uz vietas dižās pilsētas lielākajos veloveikalos neatradās...
Continental Ridetour 26x1,75 priekšas mizas
Tandēms tika pie:
Jauna aizmugures pārslēdzēja/bremžu kloķa hibrīda - tā kā tandēmam tika uzlikti salieķa ragi sēdpozīcijas izlabošanas nolūkos, tadās problēma ar pārslēdzēja novietošanu pa tēmu "bremžu kloķim vieta ir, pārslēdzējam nav" un pārslēdzējs tika novietots vertikāli ciešamā stāvoklī - tā kā velomeistars man bija atdevis lietotu bet vēl lietojamu 8 zobratu kaseti, bet man uz tandēma bija tāds pats 9 ātrumu pārslēdzējs kā uz pitona, lai nebūtu aptuvenā pārslēgšanās, izdomāju nopirkt jaunu pārslēdzēju, un Gandra lapā ieraudzīju risinājumu divām problēmām uzreiz Ļoti savādi bija nopirkt Shimano izstrādājumu kas nepieder nevienai no grupām Bremžu kloķis vēl radās ar garāku sviru kādēļ lētais aizmugures mehāniskais supports sācis tīri patīkami bremzēt - agrāk priekšas danga bremze bija stiprāka, tagad aizmugurējais lētais mehāniskais supports uz 160 mm diska...
Trīsmetrīgas shimano pārslēdzēja troses - līdz šim bija divas ar M6 skrūvi sastukātas trosītes un papildus svars pārslēgšanos padarīja ļoti abstraktu
Divus gabalus pārslēdzēja troses apvalka - vienu gabalu priekšā lai uzliktu jauno pārslēdzēju - to liekot atklāju ka aizmugures pārvalkam, tāpat kā priekšējajam, nav galu - laikam pirms pusotra gada uz ātro liekot to ričuku kopā nebija pa rokai, citu izskaidrojumu neatrodu - nopirku arī aizmugurei jaunu apvalku
ZZK pārskatot pakarinātos ripuļus ieraudzīju un paņēmu 26" aizmugurējo ripuli ar brīvrumbu un stiprinājumu sešu skrūvju diskam - beidzot tandēmam būs savs pakaļas ripulis nevis izņemts no pitona. Būtu vispār to labprāt ielicis pitonā, bet tad nāktos pirkt arī jaunu 203 mm sešu skrūvju bremžu disku - kamēr man kastē mētājas divi jauni 160 mm sešu skrūvju diski.
Eksperimentāliem nolūkiem nopirku pudeles turētāju.
Tā kā tandēms ir atgriezies apritē jo parādījusies vajadzība pēc tā, tad arī turpmāk nāksies tam tērēt naudu Nākotnes vajadzības - priekšas ripulis ar ģeneratorrumbu [reiz bija - bet Shimano Nexus rumba neturēja to slodzi, ass sāka liekties], divi pāri vienādu pedāļu, klaņi ar īpatnēju zobratu kombināciju, un tad būs jādomā kaut kas ar ķebļiem. Rāmis arī būs jāuzlabo, kā minimums aizmugures slīpā truba jāiemetina vietā kur tā netraucēs aizmugurē uzlikt priekšējo pārslēdzēju.
msh un viņa šroti + salieķis
Nu, tad uz priekšu...