msh un viņa šroti + salieķis

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Nu, tad uz priekšu...

 
1.. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ..17
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pagājušonedēļ ar pitonu tika maz braukts, nesanāca, darbi un tā. Bet ceturtdienas vakarā golfā tika iestūķēts tandēms izārdītā stāvoklī un piektdienas vakarā aizbraukts uz dižo pilsētu. Tad nu nedēļas nogalē pa dižo pilsētu tika nobraukts ap 80 km, procesā izšaujot uz velosipēdiem ar detaļu lielgabalu, kopsummā kādu strēķīti virs diviem simtiem...

Pitons ir ticis pie

Trīs jaunām ķēdēm

Jaunas 25-12 šosejnieka kasetes

Pagaidu 36 zobu priekšējā zobrata - jo 28-38-48 kombinācija ir tiktāl izgājusi no modes ka 38 zobu zobrats uz vietas dižās pilsētas lielākajos veloveikalos neatradās...

Continental Ridetour 26x1,75 priekšas mizas

Tandēms tika pie:

Jauna aizmugures pārslēdzēja/bremžu kloķa hibrīda - tā kā tandēmam tika uzlikti salieķa ragi sēdpozīcijas izlabošanas nolūkos, tadās problēma ar pārslēdzēja novietošanu pa tēmu "bremžu kloķim vieta ir, pārslēdzējam nav" un pārslēdzējs tika novietots vertikāli ciešamā stāvoklī - tā kā velomeistars man bija atdevis lietotu bet vēl lietojamu 8 zobratu kaseti, bet man uz tandēma bija tāds pats 9 ātrumu pārslēdzējs kā uz pitona, lai nebūtu aptuvenā pārslēgšanās, izdomāju nopirkt jaunu pārslēdzēju, un Gandra lapā ieraudzīju risinājumu divām problēmām uzreiz Ļoti savādi bija nopirkt Shimano izstrādājumu kas nepieder nevienai no grupām Bremžu kloķis vēl radās ar garāku sviru kādēļ lētais aizmugures mehāniskais supports sācis tīri patīkami bremzēt - agrāk priekšas danga bremze bija stiprāka, tagad aizmugurējais lētais mehāniskais supports uz 160 mm diska...

Trīsmetrīgas shimano pārslēdzēja troses - līdz šim bija divas ar M6 skrūvi sastukātas trosītes un papildus svars pārslēgšanos padarīja ļoti abstraktu

Divus gabalus pārslēdzēja troses apvalka - vienu gabalu priekšā lai uzliktu jauno pārslēdzēju - to liekot atklāju ka aizmugures pārvalkam, tāpat kā priekšējajam, nav galu - laikam pirms pusotra gada uz ātro liekot to ričuku kopā nebija pa rokai, citu izskaidrojumu neatrodu - nopirku arī aizmugurei jaunu apvalku

ZZK pārskatot pakarinātos ripuļus ieraudzīju un paņēmu 26" aizmugurējo ripuli ar brīvrumbu un stiprinājumu sešu skrūvju diskam - beidzot tandēmam būs savs pakaļas ripulis nevis izņemts no pitona. Būtu vispār to labprāt ielicis pitonā, bet tad nāktos pirkt arī jaunu 203 mm sešu skrūvju bremžu disku - kamēr man kastē mētājas divi jauni 160 mm sešu skrūvju diski.

Eksperimentāliem nolūkiem nopirku pudeles turētāju.

Tā kā tandēms ir atgriezies apritē jo parādījusies vajadzība pēc tā, tad arī turpmāk nāksies tam tērēt naudu Nākotnes vajadzības - priekšas ripulis ar ģeneratorrumbu [reiz bija - bet Shimano Nexus rumba neturēja to slodzi, ass sāka liekties], divi pāri vienādu pedāļu, klaņi ar īpatnēju zobratu kombināciju, un tad būs jādomā kaut kas ar ķebļiem. Rāmis arī būs jāuzlabo, kā minimums aizmugures slīpā truba jāiemetina vietā kur tā netraucēs aizmugurē uzlikt priekšējo pārslēdzēju.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

es arī nesen sagribēju tandēmu. nomediju feisī pa 150 gandrīz jaunu Turista tandēmu no viena veca onkuļa. baiss retums esot. visas detaļas no tiem padomju mēsliem protams ir uzreiz izmetamas misenē pamazām lieku kopā. palika bremzes sametināt un pedāļus sapirkt. 3 komplektus ar klipšiem vajag tandēmam, lai brauktu)))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, izskatās ka miskastē mešana ir notikusi burtiski, bija dubļu sargi un grabažnieks, vairs nav... Sieva par dubļu strīpu uz muguras būs sajūsmā?

Esi drošs ka priekšas dakša diska bremzi turēs?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu manā gadījumā orģinālās tūrista bremzes parasti arī tika nolauztas, aizmugure tajā bagažnieka un bremzes stiprinājuma plāksnes metinājuma vietā un tā kādas 2-3 reizes, kamēr man ZB un pārkāpu uz Desna salieķi ikdienai ...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Bagažnieks kurš nafig nav vajadzīgs un kurš sver pie 2kg.. Dubļusargus strīdīgā laikā var uzlikt pāris sekundēs normalus, sks,ar gumijām. Tie arī nav jāvadā visu laiku līdzi, ņemot vērā ka tandēms ir 100% izprieču ritenis, labam laikam

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Divi kilogrami? Mhm, kā tad. Normālus SKS dubļusargus uzlikt nevar, ne tikai tāpēc ka normāli dubļusargi ir pieskrūvējami, bet arī tāpēc ka SKS ražo dārgus sūdus - man diemžēl uz pitona ir viņi ražojums, uzskatāms piemērs tam kā vācieši var sabraukt auzās un uzražot sarežģītus sūdus.

Tev jebkurš velosipēds ir izpriecu ritenis, neesmu vēl redzējis ka tu būtu ielicis bildi ar lietojamu velosipēdu - laikam tavai mašīnai vajadzētu aizmetināt grabažnieku ciet lai velosipēdi sāktu tikt izmantoti kaut kam praktiskam, nevis tikai lai patēlotu sportistu - kas zin, atklāsi ka ar velosipēdu var arī aizbraukt iepirkties. Bet ejot niekā ar saviem gramiem velosipēdiem ar kuriem tu nepiedalies Tour de France, neaizmirsti ka ķivere arī sver, tāpēc to labāk atstāj mājās, svars tak, jopcik...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Turpini murgot, specialists

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

tūrista grabažnieks nemaz nesver 2 kg, tāpat tie plānie bleķīši dubļusargiem - nesver neko. Un jā - man ir tāds Harkovas rūpnīcas tandēms, pārliktām pedāļu rumbām, un ar shimano slēdžiem - bet bagāžnieki (arī priekšā) un dubļubleķi ir dzimtie. Pirms 2 gadi vēl braucu arī ar PSRS laika riepām - bet tad pārgāju uz švalbe maraton - kopš tā laika nav neviena mīkstā riepa. Braucam pāris reizes gadā uz nedēļiņu, tapat pa Latvijas gruntenēm, ar pilnu kempingojamo komplektiņu. Patīk

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jūs tur ar to velosipēdu divi kaulu kambari braucat ja varēja iztikt ar padomijas riepām? Man priekš manis viena paša tādas mizas būtu neadekvātas - neesmu redzējis padomju virsdeķus kam būtu atļauts iepūst vairāk par 3 bar, bet esmu redzējis arī tādus kam noteikts 2 bar...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Un tomēr kkā ar viņām brauca. Tandēmi bija diezgan, vismaz manas bērnības Rīgā. Arī parasti minēji ne vienmēr bija slaidi čalīši. Tas viss lika pamatīgu slogu tiem mēsliem ko padomija dzemdēja un mēģināja saukt par velosipēdiem.

Sorry, Bagūzis tiešām pie nosvēršanas izrādijas "tikai" 900gr. Šis fakts viņu tik un tā atgrieza misenē. Jo bagūzis kā tāds jau sen neatbilst mūsdienu prasībām. Originālo dublīšu ūsas pa īsu priekš 57 riepas, tas arī vēl.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"Jo bagūzis kā tāds jau sen neatbilst mūsdienu prasībām."

Šitā frāze ir bomba

Attiecībā par padomju dzelžiem - tas kas padomijā pietrūka bija rumbas ar planetārajiem pārvadiem, normālas bremzes un ģeneratorrumbas. Pārējais, cik gadījies saskarties, bija pieņemams pie noteikuma ja nebija brāķis - protams, gramu fetišisti saķer galvu jo tērauda detaļas bik sver.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Atslēgvārds ir "cik gadijies saskarties". ar saskarsmi tev ir švaki, cik novērots. Brīnies par lietām, kuras daudziem ir skaidras jau gadu desmitus))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mazliet - to ka velosipēds var būt arī ērts un praktisks transportlīdzeklis, nevis tikai sūdains kalnu velosipēds uz kura pat nosēdēt nevar, atklāju tikai piecpadsmitajā gadā, jau ar tehnisku zināšanu bagāžu un naudu kabatā, tāpēc nebija īpaša vajadzība vecus dzelžus ilgi lietot. Bet nu gadījās vienu brīdi pabraukāt ar lielo ričuku kam bija palikuši padomju ražojuma dangi [aizmugures ripulī biju iespieķojis sturmey archer AWC] - kad pārgāju uz alumīnija dangiem, sākās problēmas, izrādījās ka tiem vajadzēja spieķus jūtami stingrākus lai tie neatlaistos. Arī slodzi tie bleķinieki gan jau turētu lielāku...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 3 Atbildēt

Platons reiz teica, ka īsts kādas lietas pazinējs, varbūt tikai tās lietotājs.

tiem, kuri nav ēduši neko saldāku par burkānu, nebūs vavuļot par eklēru garšas niansēm. neviens sakarīgs velosipēds tev nav bijis, bet karēvīgs viedoklis par visu to ir. tas ir nožēlojami un rēcīgi vienuviet

darklight Reģ.: 29.10.2013
4 1 Atbildēt

Tas ka cilvēks ar saprātīgiem finansu līdzekļiem kaut ko būvē, dara un lieto rezultātu, nav ne nožēlojami, ne rēcīgi. Nē nu labi: šis tas msh pasaules uzskatā man arī liekas dīvains, bet katram savi tarakāni. Kas attiecas uz velo tēmu, tad tieši tu esi tas, kas te visu laiku stumj dārgus un vipendroniskus nišas produktus, kas 90% parasto minēju ir absolūti neaktuāli.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 4 Atbildēt

Nav kauns būt nabagam. Kauns būt slinkam muļķim

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Neko saldāku par burkānu, kā izskatās, neesi ēdis tu - visu laiku stum kaut kādu sporta inventāru ko nav iespējams palietot normālās drēbēs, tikai klauna kostīmā, procesā saņemot anālo seksu. Pie viena tie tavi brīnumi ir tik nedroši ka esi galvu [augšējo] sadauzījis tik daudz ka tev pat nedalec ka velosipēds var būt arī ērts un praktisks transportlīdzeklis - visu laiku tikai sporta inventārs, sporta inventārs, mūsdienu vajadzībām atbilst tikai sporta inventārs blablabla, un beigās noteikti izrādīsies ka pilsētnieks brauc uz veikalu iepirkties ar mašīnu, jo ar sporta inventāru iepirkumus nav iespējams mājās pārvest

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Ja pareizi atceros, tas tas biji tu, kas streipuļoja mājās ar parsistu asiņojošu pieri, nevis es)))

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

esmu pārliecināts, ka elektrību vajag tikai invalīdiem. visiem citiem ir jāmin pašiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sanāca nedaudz pieķerties pitonam. Vispirms man sakrita uz nerviem dabas parādība kur noteiktos apstākļos minoties atskan krakšķis - sākotnēji tika vainota vidusass māja, jo tur ir bik sprauga starp trubu uz kuras tā atrodas; metinot tika pa vidu ielikts plāns kartons lai atstātu vietu krāsai - iestūmu kartonu - krakšķis palika. Sāku domāt ka rāmis lūzt kopā - izpētīju, atradu pusduci vietu kur izskatās pēc max 1 cm garām plaisiņām, bet tas tā kā būtu pārāk maz... Beigās paaicināju kolēģi palīgā lai šis pēta kamēr es krakšķinos, šis nosecināja ka vidusass - nu ko, vakarā klaņus nost, monobloku ārā, monobloku vēl apliku otrādi , jo klaņi nebija pa vidu un tāpēc labajā pusē papēdis krāsu deldēja nost, labi pievilku - krakšķa vairs nav.

Vēl kaut kā pēdējajā laikā ričuks pasācis bik neprognozējamāk uzvesties - pirmās aizdomas bija par stūres savienojumu - pārjaucu stāvābolus, salēju tajos hidraulikas eļļu, samainīju tos vietām - bet vispār gribētos tur gultņus, būs jāpadomā par šo...

Visbeidzot, sāku štukot ko man darīt ar priekšas zobratiem. Šobrīd tur ir 28/36/48, ar 36 kā pagaidu variantu kamēr dabūs 38. Sāku štukot ka patiesībā vajag mainīt nevis otro uz 38 bet trešo uz 42...

Vēl sāku domāt par jaunu priekšas pārslēdzēju - šī laikam vienīgā palikusī sākotnēji lietota detaļa, bet tas nabags izdilis un grab...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Vidusass un pedāļu asis ir viens no biežākajiem krakšķu iemesliem tiem kam liels svars un/vai kājas ļoti spēcīgas.

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

nu jā + mīšana ar spēku (zema kadence)...krievu laikos es vienātrumnieku velo lauzu pāris reizes asis kalnā braucot (pedāļi protams bija piemetināti - jo ķīļi neturēja vispār)

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

pofig par dzelžiem. zemā kadence drošs ceļš un visādām gūžu un ceļu operācijām. par braukšanas ārkārtīgi zemo efektivitāti par nerunājot)))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nevar nenoturēties bez smīna par to tekstu par operācijām. Uz to drošais ceļš ir jebkurš darbs kas nav sēdošs, papildus punkti ja brīvā laika intereses arī nav sēdošas vai gulošas. Man, piemēram, ir kolēģis, par mani 10 gadus vecāks, kuram viens celis jau ir beigts.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tu tak vari smīnēt vesels, un vērtēt dzīvi pēc sava gatera kolēģiem. realitātē, medicīna un prakse jau sen visu ir pierādijusi

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Jā, realitātē medicīna un prakse sen jau visu ir pierādījusi - cilvēka ķermenis nolietojas. Smīnu es par to ka tev tas ir atklājums. Nu man tas bija kādus gadus atpakaļ - manas mātes vecāki bija šoferis un skolotāja, attiecīgi vecumdienās kustējās diezgan raiti - hujaks, sievas vecvecāki knapi spēj pavilkties, lai arī kādus 5 gadus jaunāki par manējiem - nu jā, tāpat kā mana tevamāte kas arī strādājusi fizisku darbu - nevis kā opis, kurš bija ceļamkrāna operators. Gan jau man arī vecumdienās būs līdzīgas problēmas - bet ne jau tāpēc ka es griežu pedāļus 5 apgriezienus minūtē lēnāk nekā tu, bet tāpēc ka darba diena man paiet stāvot un ejot - lai arī varētu būt jūtami smagāk.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

izņem galvu no pakaļas. mēs te runajam par cikliskām aktivitātem. nevienam tavs dzimtas koks neinteresē.

un neko tu neesi sapratis. kkād te kladzināji ka 75rpm ir gerai, kaut tev pat nav ar ko nomērīt. gan jau dabā ir savi 50-60 ka vairākumam uz poda sēdošiem ielās . locītava daudz labāk panes vairākas vieglas slodzes nekā vienu smagu. kamēr tu lauz savus cauruļvadus šlopkās ar zemo kadenci, un beigās pārsit galvu, eiforijā zaudējot samaņu, cits pa to laiku nobrauc x3 vairāk ar 90-100 rpm un pat lāgā nenogurst. tas ir vnk logiski. arī skrējēji garās distances neskrien kā sprinteri. daudz mazi soļi pie mazākas slodzes ir efektīvāki

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Jā, tava doma bija skaidra - ja lēni minas tad nolietojas kājas. Un ja pēc desmit gadiem man izbeigsies kāda locītava, tu te smirdēsi ka tas tāpēc ka es pārāk lēni minos - jo - gluži tāpat kā priekš tevis velosipēdi ir tikai tie, kas ir sporta inventārs, tāpat arī kājas nolietot var tikai minot pedāļus - savādāk ne.

Par pārējo - nu bēdīgi tev ar to galviņu. Es te rēķinu pārnesuma skaitļus, prātoju kādus zobratus vajag un vēl iemetu ekrānšāvienu no kalkulatora - a tu te uzraksti kaut kādu murgojumu, apliecinot ka tev nav ne mazākās poņas par pārnesumu skaitļiem un elementāru matemātiku Es minos ar 50-60 apgriezieniem minūtē? Nu tad izskaidro man kā es braucot garākus gabalus ar 27-28 km/h esmu pamanījies nodeldēt priekšā otro zobratu - tā lieta kas tev sveša ko sauc par matemātiku saka ka mana zobratu čupa pie tādiem apgriezieniem to ātrumu dotu pašā galā, pie 3x8 un 3x9, kamēr uz vecā otrā zobrata gals būtu 22 km/h. Man nav ar ko nomērīt? Kāpēc lai man nebūtu? Jā, neviena devēja kas tieši mērītu klaņu apgriezienus man tiešām nav - bet tādi ir vajadzīgi tikai pasaules klases sportistiem un jampampiņiem. Tajā pašā laikā man ir devējs kas mēra riteņu apgriezienus - bet velkošais ritenis ir sajūgts ar klaņiem ar noteiktu un nemainīgu pārnesuma skaitli - pārējais ir matemātikas jautājums - ja spidometrs spēj parādīt riteņa apgriezienus [man reiz tāds bija], tad elementāra matemātika, ja nē - tad zinot optimālo ātrumu attiecīgajā robā var izmantot attiecīgu kalkulatoru. Manis iemestā aprēķina cipari kā reiz smuki atbilst ātrumiem attiecīgajos robos, tā ka laikam vien būs tie 80 apgriezieni minūtē. Ak jā, kā tu zini ka tam vairākumam ir 50-60 - esi viņiem licis apgriezienu devējus un mērījis?

Visbeidzot par vieglumu vicinot kājas - tā kā es neesmu tāds dižens športists kā tu es nezinu, bet man ir nelaba aizdoma ka priekš tā lai kājas vicinot ar 100 apgriezieniem minūtē būtu vieglāk nekā lēnāk vajag attiecīgi trenētas kājas - man personīgi 100 apgriezieni minūtē būtu tikai labs veids kā ļoti ātri kājas izpumpēt.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

pirmo reizi mūža pamīts tandēms. ar švaku otro numuru. baigi labi likās. var izņemt labu trenniņu negaidot atpalikušos

pa nelīdzumiem iet ļoti mīksti, kas vedina uz domu par mazākām un labākām riepām.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Švaks minējs? Nu tas ir labi ja ar švaku minēju var griezt 32 kmph vidējo, es arī gribētu tik švaku minēju - es sviedriem noplūdis uz savējā kādu laiku varu noturēt 24 - svētdien izkožot kādu gabalu ar to ričuku vienītī, izradījās ka patiesībā tas ričuks neiet sliktāk par salieķi...

Par mīkstajiem nelīdzenumiem nevaru noturēties bez smiešanās... Varu iztēloties kādi ir tie tavi nelīdzenumi - asfaltētā veloceliņā koku saknes pacilājušas segumu vai kas tamlīdzīgs. Man uz tandēma ir 2,4 collu mizas [knapi ielien tajā rāmī], un tāpat bail ka kāda rumba neizdomā padoties , bet nu jā - lietojot ričuku tam kam tas ir domāts nākas braukāt pa visādiem nelīdzenumiem.

P.N. Paldies par statistiku - ja jau reiz športists minas tikai kripatu ātrak par mani, tad ar manu mīšanās ātrumu viss ir bumbās

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 6 Atbildēt

tik daudz pretrunas tik īsā tekstā paklauvē pie Liepājas vakarskolas, varbūt vēl paņem tevi uz pāris gadiem

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Šovakar pēc pusotras nedēļas pārtraukuma izbraukāju Palangu paķert kaifu uz veloceliņa. Nodarbošanās ar matemātiku ar mērķi uzlabot velosipēdu ir atmaksājusies - pateicoties šosejnieka kasetei un mazliet mazākam priekšas ripulim [no 26x2.0 uz 26x1,75, aizņemtās vietas dēļ] ir iegūti vēl divi kilometri ātruma, kas noved pie kruīza pa veloceliņu ar ātrumu 29-31 km/h robežās Reāli gan tas notiek vienu pārnesuma skaitli virs tā, kurš apmēram atbilst līdz šim pamatā izmantotajam, jaunā kasete vienkārši to lietu padara vienkāršāku.

Vēl es esmu sliņķim samelojies par manu kāju apgriezieniem, ir vairāk nekā man likās - 80-90 robežās sirsnīgi minoties un cenšoties noturēt tos 80 kad spēku palicis mazāk. Laikam daudz minoties kājas kļūst spējīgas mīties ātrāk.

MichaelMI Reģ.: 26.03.2022
0 1 Atbildēt

There are two types of the electric cycle: a Pedelec, where the rider must pedal in order to activate the motor, and an e-bike, where the motor is controlled with a switch and can be turned on when required, whether the rider is pedaling or not.

spacebarcounter.org

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Izmēģinājuma viģiks, izmēģinājuma vairākām lietām. Secinājums - vakardien Lietuvā filmētais viģiks nekur likts netiks un būs jāfilmē par jaunu - gan tāpēc ka kamera šķībi, gan tāpēc ka par brīžam fonā dzirdamo mūziku ierubīs autortiesības tāpat kā šim. Varu tik kārtējo reizi apbrīnot tās kameras stabilizāciju - man pa bedrēm kratoties kamera uz pieres klankarējās, bet viģikā to nevar pamanīt

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Šovakar pēc pusotras nedēļas pārtraukuma izbraukāju Palangu paķert kaifu uz veloceliņa. Nodarbošanās ar matemātiku ar mērķi uzlabot velosipēdu ir atmaksājusies - pateicoties šosejnieka kasetei un mazliet mazākam priekšas ripulim [no 26x2.0 uz 26x1,75, aizņemtās vietas dēļ] ir iegūti vēl divi kilometri ātruma, kas noved pie kruīza pa veloceliņu ar ātrumu 29-31 km/h robežās Reāli gan tas notiek vienu pārnesuma skaitli virs tā, kurš apmēram atbilst līdz šim pamatā izmantotajam, jaunā kasete vienkārši to lietu padara vienkāršāku.

Vēl es esmu sliņķim samelojies par manu kāju apgriezieniem, ir vairāk nekā man likās - 80-90 robežās sirsnīgi minoties un cenšoties noturēt tos 80 kad spēku palicis mazāk. Laikam daudz minoties kājas kļūst spējīgas mīties ātrāk.

Pie tā, ka tu cauriem laikiem melo un izdomā faktus, esam jau pieraduši. Nesatraucies))))

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

arī šogad, 150 īsti velosipedisti, ar īstiem velosipediem vienojās patiesi labakāja, ikgadējā Latvijas velopasākumā. un jā, nevieviena sportista protokolā nebija kā arī neviens neieradās šļopkās un ar salieķi

4 kontrolpunkti. lielās šosejas aizliegtas. katrs var veidot savu maršrutu pats. pasākums kā vienmēr vairāk romantisks un meditatīvs, nekādu sacensību neparedz, jau nu vienīgi pašam ar sevi. nopeldēties saulēktā staburagā, sastapt pulku jaunu un interesantu cilvēku, no sirds izrunāties ar jau sen pazīstamiem un garā tuvajiem.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Pa kuru tieši laiku pasākums paredz no sirds izrunāties, nesaprotu. No sirds izskrieties ar velo, tā tas izskatās gan. Katram savs, bet vai tāpēc vislabākais?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

vislabākais noteikti. 15-40 stundas kompānijā ar līdzīgi domājošiem ir pietiekams laiks lai izrunātu VISU pat vairākkārt pamainot sabiedrotos

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Aizbraucu šodien uz Liepāju - pastrādāt, iepirkties, un kad jau reiz svētdienā gadījās braukt uz Liepāju, tad pie viena plāni tika tā iegrozīti lai apmeklētu dievkalpojumu

Mums te viens daiļrunātājs nesen apgalvoja ka "grabažnieks neesot piemērots mūsdienu vajadzībām" vai kaut ko tamlīdzīgu - es teiktu ka velosipēds bez grabažnieka ir kaut kas līdzīgs einuha krānam, derīgs tikai pačurāšanai, ne par velti visi manējie ļoti ātri tiek pie grabažniekiem, lai arī pilnīgi visi sākumā ir tikuši lietoti bez. Divas somas ar instrumentiem, iepirkumiem, un vēl datoru un pa virsu vēl pieci virsdeķi. Es nevarēju saprast kāpēc ričuks ar kravu liekas tik šausmīgi smags kad viņu vajag kaut kur apgriezt tāpēc intereses pēc ar vannasistabas svariem nosvēru atbraucis mājās - izradās ka ričuks sver 22 kilo, bet šodienas bagāža - 18, kaut gan svaru precizitāte liekas bija zema. Pamperbikši gan jau tādas kravas ved ar mašīnu, karbonādes ričuks nevelk...

Brauciens uz Liepāju bija foršs, kā jau parasti, ziņkārīgi un ieinteresēti cilvēki ir visās malās. Braucot uz Liepāju aizdomājos par to dabas parādību ka uz šosejas mani mēdz sveicināt visa veida braucēji - gan salīdzinoši neliels procents no motorizētajiem, bet visu veidu - velosipēdisti, motociklisti, autobraucēji, fūristi - pretī brauc fūre, skatos leišu numurs, "šis noteikti nesveicinās" - TŪ TŪ TŪ un aiz loga redzama sveicienam pacelta roka Liepājā izbraucu no Depo, priekšā krustā iedegas zaļais, aizbrauc divas mašīnas, no pēdējās pasažiera puses loga man māj roka, atmāju pretī - nākamajā krustā sarkanais, piebraucu blakus [savādāk apstātos aizmugurē] - pasažiera ķeblī sēž sievieta manas mātes vecumā un, kamēr bija sarkanais, mani izjautāja Atpakaļceļā Nīcā apstājos pie veikala, iepirkos, kamēr stāvēju laukā ēsdams pildītu kotleti, tikmēr iznāca no veikala leišu pāris un vīrietis, par mani kādus 10 gadus vecāks, sāka mani izjautāt; vispirms runājām krieviski un tad pārgājām uz angļu valodu, norunājām vismaz 5 minūtes. Turpat pie veikala atbrauca daži vietējie sīkie, sākumskolas vecumā - viens saka "foršs ričuks" otrs sāk mani izjautāt "kā tu ar viņu brauc?" Kur nu vēl visādas parastās mazās ainiņas ar cilvēkiem uz ielas.

Nopirku Gandrā savam ričukam Continental RideTour virsdeķi, tādu pašu kāds jau ir priekšā, priekš aizmugures [esošajam Mitas Flash sāni saplaisājuši], 42 zobu priekšas zobratu un Altus sērijas priekšas pārslēdzēju. Ar zobratu bija vilšanās - gribēju 40 zobu zobratu jo ja 42 zobu zobrats vienkārši paceļ visu uz augšu par 2 robiem attiecībā pret 36 zobiem, tad 40 zobu zobrats paceltu par pusotru robu, dodot iespēju ātrumos no 24 līdz 32 man tikt pie pārnesuma skaitļiem kuros ātrums atšķirtos par 1-1,5 km/h. Diemžēl 40 zobu zobrats ir no SLX sērijas un Shimano inženieri priekš SLX izdomājuši jaunu, mazāku skrūvju attālumu... Vēl Gandrs nav uzdevumu augstumos - zobrati ir bet ķēdes aizsargi nav.

Kopējais ričuka noskrējiens šonedēļ - 380 km.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Bija viens brīdis kad LV vekalos bija izķertas visas ejošās velo lietas, es tad laikam dubļiniekus meklēju. Moš "tas turpinās" ...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ķēdes aizsargi vnk nevienam nav vajadzīgi. tiem nav pieprasijuma. un zinot cik švaki iet gandram, pieņemu ka viņi netur nelikvīdu preci

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vajadzēja rakstīt - "nevienam pamperbiksim" [man bija tāda aizdoma, un tad paskatījos krutāku grupu klaņus, tiešām - aizsargu nav, nu jā, pamperus zobratā ieraut nevar un ja pienāk klāt 20 grami, pizģec, karbonadņiks vairs nehuja neiet... ], bet vispār jāatzīst ka tev pa pusei ir taisnība - man ir nelaba aizdoma ka ārpus pamperbikšu pasaules nospiedošais vairākums izmanto klaņus ar uzpresētiem zobratiem [kuri satur aizsargus], un līdz ar to mana problēma viņiem nav iespējama jo jauns zobrats nāk kopā ar klaņiem un piekniedētu aizsargu...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Un kāpēc ķēdes aizsargs nevienam nav vajadzīgs? Cik esmu sapratis, ķēdes izdilšanas iemesls nr.1 ir no priekšējā rata samestie dubļi. Turklāt smilšains ir jebkurš mitrums uz ceļa. IMO pārdomāts ķēdes aizsargs priekšējam zobratam ķēdes un zobau mūžu pagarinātu kādas 5x. \bet nekā jēdzīga nav

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ķedes mūžu mūsdienās pagarina ar labu ķēdi un sausām smērēm. tīra un sausa ķede nepiesaista netīrumus, neko nesmērē un kalpos x5 ilgak par ķedi eļļā un aizsargā. aizsargs nav vajadzīgs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Te nav runa par lielo aizsargu bet tādu kas neļauj bikšu staru ieraut ķēdē. Lielais aizsargs ir iespējams tikai velosipēdam ar planetāro pārvadu; padomā cik lielam būtu jābūt tādam kā tu saki lai nosegtu lielāku zobratu skaitu...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 1 Atbildēt

msh rakstīja: Jā, tava doma bija skaidra - ja lēni minas tad nolietojas kājas. Un ja pēc desmit gadiem man izbeigsies kāda locītava, tu te smirdēsi ka tas tāpēc ka es pārāk lēni minos - jo - gluži tāpat kā priekš tevis velosipēdi ir tikai tie, kas ir sporta inventārs, tāpat arī kājas nolietot var tikai minot pedāļus - savādāk ne.

Par pārējo - nu bēdīgi tev ar to galviņu. Es te rēķinu pārnesuma skaitļus, prātoju kādus zobratus vajag un vēl iemetu ekrānšāvienu no kalkulatora - a tu te uzraksti kaut kādu murgojumu, apliecinot ka tev nav ne mazākās poņas par pārnesumu skaitļiem un elementāru matemātiku Es minos ar 50-60 apgriezieniem minūtē? Nu tad izskaidro man kā es braucot garākus gabalus ar 27-28 km/h esmu pamanījies nodeldēt priekšā otro zobratu - tā lieta kas tev sveša ko sauc par matemātiku saka ka mana zobratu čupa pie tādiem apgriezieniem to ātrumu dotu pašā galā, pie 3x8 un 3x9, kamēr uz vecā otrā zobrata gals būtu 22 km/h. Man nav ar ko nomērīt? Kāpēc lai man nebūtu? Jā, neviena devēja kas tieši mērītu klaņu apgriezienus man tiešām nav - bet tādi ir vajadzīgi tikai pasaules klases sportistiem un jampampiņiem. Tajā pašā laikā man ir devējs kas mēra riteņu apgriezienus - bet velkošais ritenis ir sajūgts ar klaņiem ar noteiktu un nemainīgu pārnesuma skaitli - pārējais ir matemātikas jautājums - ja spidometrs spēj parādīt riteņa apgriezienus [man reiz tāds bija], tad elementāra matemātika, ja nē - tad zinot optimālo ātrumu attiecīgajā robā var izmantot attiecīgu kalkulatoru. Manis iemestā aprēķina cipari kā reiz smuki atbilst ātrumiem attiecīgajos robos, tā ka laikam vien būs tie 80 apgriezieni minūtē. Ak jā, kā tu zini ka tam vairākumam ir 50-60 - esi viņiem licis apgriezienu devējus un mērījis?

Visbeidzot par vieglumu vicinot kājas - tā kā es neesmu tāds dižens športists kā tu es nezinu, bet man ir nelaba aizdoma ka priekš tā lai kājas vicinot ar 100 apgriezieniem minūtē būtu vieglāk nekā lēnāk vajag attiecīgi trenētas kājas - man personīgi 100 apgriezieni minūtē būtu tikai labs veids kā ļoti ātri kājas izpumpēt.

kopsavilkums. devēju man nav, man ir kakulātors, visu atceros savā pastāvīgi asiņojošā galvā. ejiet visi tirst)) bet dabā zinies bišku savādāk notiek nekā mēs gribam, domājam un ceram.

tas ka pamatā nodeldē vidējo sistemas zobratu ir jau fail pašos pamatos. jo īsti velosipedisti, kā arī tie, kas kko saprot no tevis piesauktās matemātikas un fizikas, zin ka uz cietā seguma efektīvāks un lētaks ir lielākais zobrats priekšā, ap 50, un tam atbilstoši piemeklēti aizmugures zobrati, normālai kadencei. priekšā viss kas stipri mazāks par 50, der sarežģītiem reljefiem vai mežam

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 1 Atbildēt

msh rakstīja: Aizbraucu šodien uz Liepāju - pastrādāt, iepirkties, un kad jau reiz svētdienā gadījās braukt uz Liepāju, tad pie viena plāni tika tā iegrozīti lai apmeklētu dievkalpojumu

Mums te viens daiļrunātājs nesen apgalvoja ka "grabažnieks neesot piemērots mūsdienu vajadzībām" vai kaut ko tamlīdzīgu - es teiktu ka velosipēds bez grabažnieka ir kaut kas līdzīgs einuha krānam, derīgs tikai pačurāšanai, ne par velti visi manējie ļoti ātri tiek pie grabažniekiem, lai arī pilnīgi visi sākumā ir tikuši lietoti bez. Divas somas ar instrumentiem, iepirkumiem, un vēl datoru un pa virsu vēl pieci virsdeķi. Es nevarēju saprast kāpēc ričuks ar kravu liekas tik šausmīgi smags kad viņu vajag kaut kur apgriezt tāpēc intereses pēc ar vannasistabas svariem nosvēru atbraucis mājās - izradās ka ričuks sver 22 kilo, bet šodienas bagāža - 18, kaut gan svaru precizitāte liekas bija zema. Pamperbikši gan jau tādas kravas ved ar mašīnu, karbonādes ričuks nevelk...

Brauciens uz Liepāju bija foršs, kā jau parasti, ziņkārīgi un ieinteresēti cilvēki ir visās malās. Braucot uz Liepāju aizdomājos par to dabas parādību ka uz šosejas mani mēdz sveicināt visa veida braucēji - gan salīdzinoši neliels procents no motorizētajiem, bet visu veidu - velosipēdisti, motociklisti, autobraucēji, fūristi - pretī brauc fūre, skatos leišu numurs, "šis noteikti nesveicinās" - TŪ TŪ TŪ un aiz loga redzama sveicienam pacelta roka Liepājā izbraucu no Depo, priekšā krustā iedegas zaļais, aizbrauc divas mašīnas, no pēdējās pasažiera puses loga man māj roka, atmāju pretī - nākamajā krustā sarkanais, piebraucu blakus [savādāk apstātos aizmugurē] - pasažiera ķeblī sēž sievieta manas mātes vecumā un, kamēr bija sarkanais, mani izjautāja Atpakaļceļā Nīcā apstājos pie veikala, iepirkos, kamēr stāvēju laukā ēsdams pildītu kotleti, tikmēr iznāca no veikala leišu pāris un vīrietis, par mani kādus 10 gadus vecāks, sāka mani izjautāt; vispirms runājām krieviski un tad pārgājām uz angļu valodu, norunājām vismaz 5 minūtes. Turpat pie veikala atbrauca daži vietējie sīkie, sākumskolas vecumā - viens saka "foršs ričuks" otrs sāk mani izjautāt "kā tu ar viņu brauc?" Kur nu vēl visādas parastās mazās ainiņas ar cilvēkiem uz ielas.

Nopirku Gandrā savam ričukam Continental RideTour virsdeķi, tādu pašu kāds jau ir priekšā, priekš aizmugures [esošajam Mitas Flash sāni saplaisājuši], 42 zobu priekšas zobratu un Altus sērijas priekšas pārslēdzēju. Ar zobratu bija vilšanās - gribēju 40 zobu zobratu jo ja 42 zobu zobrats vienkārši paceļ visu uz augšu par 2 robiem attiecībā pret 36 zobiem, tad 40 zobu zobrats paceltu par pusotru robu, dodot iespēju ātrumos no 24 līdz 32 man tikt pie pārnesuma skaitļiem kuros ātrums atšķirtos par 1-1,5 km/h. Diemžēl 40 zobu zobrats ir no SLX sērijas un Shimano inženieri priekš SLX izdomājuši jaunu, mazāku skrūvju attālumu... Vēl Gandrs nav uzdevumu augstumos - zobrati ir bet ķēdes aizsargi nav.

Kopējais ričuka noskrējiens šonedēļ - 380 km.

tas ir tiešām amizanti, kad pūsmūža esošais vīrelis bez bērniem, sāk spriest par krāna nelietderīgu izmantošanu. un vēl pa ceļam uz baznīcu. cik atceros, ka baznīca atbalsta krāna izmantošanu tikai čurāšānai un pēcteču radīšanai. bet varbūt esi kādā īpašā konfesijā, varbūt varbūt, es neko par to negribu zināt))

kravnesība galīgi nav tas ar ko lielīties. tas arī nav interesanti. ja tu nebūtu pārsitis galvu, moš atcerētos, ka te bija bildes kad ceļojumos esmu stiepis arī krietni vairāk par tavām china riepām un dažiem altusa gabaliem, bez neērta klasiskā bagažnieka. ar zirgu ratiem arī var aizvest vairāk nekā ar mersedesu, tāpēc jau rati nepaliek vērtīgāki.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vienīgais kas te ir amizants ir tavs viedoklis par to krānu tēmu, bet nu gadās; diezgan tipisks aizspriedums tualetistu vidū kam nav nekāda bibliska pamatojuma.

Ja tu nebūtu savu galvu saklapējis galīgi tukšu tad tu saprastu ka ir runa nevis par kravnesību kilogramos bet gan spēju velosipēdu pielietot. Jā, atceros bildi ar resni kuram iur pieskrūvēts neklasiskais grabažņieks, no klasiskā atšķirīgs ar krāsu un formu Bet tev, kā jau zināms, tas ir smags izņēmums - nu jā, pareizi, daži simti gramu klāt karbonadņikam un tas vairs neiet... Ja man vajadzētu no pitona nopietnu kravnesību, uzbūvētu divu riteņu kravas pakaļu

Par postu augstāk - man laikam vēlreiz tev jāatgādina ka es pamatā braucu divos pārnesumskaitļos - tev laikam pagrūti saprast ka nobraucot nedēļā virs 300 kilometriem un divos pārnesumskaitļos ir viegli gan atkost optimālo mīšanos šiem pārnesumiem, gan iegaumēt to, cik ātri sanāk braukt, ar visu no tā izrietošo. Tu padomā labi - ja tu iegaumēsi saviem pārnesuma skaitļiem attiecīgos ātrumus, nevajadzēs tev to devēju un būsi ieseksojis pārdesmit gramus un karbonadņiks uzreiz ies pāris kilometrus ātrāk...

Par zobratiem - pieņemsim ka ir tā kā tu to apgalvo. Tad pastāsti kāpēc šosejniekiem ražo kasetes ar tik maziem zobratiem - 50 zobi priekšā jau manam pitonam dotu galu pie 50, un šosejniekam ir lielāki ripuļi... Ja es uzliktu priekšā 50 zobus pēc tavas teorijas, aizmugurē man vairs nebūtu ko likt - ja nu vienīgi kaut kādu MTB kaseti izdīrāt un sapirkties atsevišķi lielos zobratus lai dabūtu 36-20 diapazona kaseti...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

kasetē viss kas mazāks par 14 ir neefektīvs un pat bīstams. tev moš tas būs jaunums, bet tas ir sen zināms un pierādīts fakts. tāpēc arī izriet vajadzība pēc lielāka zobrata priekšā lai dabūtu augšējo diapazonu. tirgū ir pa pilnam kasetes un trīsenes ar mazāko 14.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pieņemsim; iekš sheldonbrown.com neviens šādu lietu nav smalki aprakstījis, tikai lasīti teksti ka labāk lai vairāk zobu, tāpēc arī tandēma pagaidu zobratu un ķēžu kombinācijai patlaban priekšējā ķēde ir uz lielajiem zobratiem un ar tizlu spriegotāju nevis mazajiem un "spoku zobratiem". Tik jautājums kurā tirgū tad ir pa pilnam tās kasetes ar tik lieliem zobratiem - alītī? No mazajiem ražotājiem kas spiež uz nišām kuras atstājis Shimano? Shimano lapā tādu nav - Ultegra un Dura Ace grupās ir kasetes kas sākas ar 30 vai 34 un beidzas pie 11. Nu labi, izrādās ka Sora grupā mana kasete kas bija īsākā no Gandrā atrodamajām ir otra garākā un tur ir 14-25 - tad sanāk ka tiktu pie lieliem zobratiem jālieto lētā gala dzelži...

Plāns ir skaidrs - uzsūtīt īsāko soras deviņnieci kaseti, jaunu 38 zobu zobratu [ja jau, tad atgriezt pilnvērtīgu zobratu kombināciju] un piemeklēt priekšas zobratiem skrūves lai pārnestu zobratus vienu vietu uz kreiso pusi.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Diezgan gaumīgs saturs panesies

fckns Reģ.: 29.11.2020
2 2 Atbildēt

Vajag Strava mērījumus citādi kārtējā diršana no mešalkas puses.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 3 Atbildēt

nebūs nekādas stravas. tad pakūpēs viss ilgi veidotājs tēls par Liepājas puses Armstrongu. visi vietejie kopejā vilšanās vilnī aizmetīs pa gaisu bagažniekus un sapirks klipšu pedāļus

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, nebūs. Es vēl esmu gatavs kādu reizi iziet uz to čakaru kaut ko pafilmēt lai citi cilvēki kaut ko varētu ieraudzīt no mana skatupunkta, jo kas tāds var būt interesants plašai auditorijai, kamēr kaut kāds ātruma ierakstītājs ir saistošs tikai nopietniem sportistiem, un lai pamperbiksis vulgaris varētu citiem papontot. Vienīgā statistika kas ir man saistoša - svaru rādījums

Bet tu kaut kādu statistiku arī labāk nepublicē, jo tā tiešām grauj tavu diženā pamberbikša tēlu kas te izaudzēts publicējot sporta inventāra bildes un nicinoši izsakoties par jebko kas ērts un praktisks. Reku tavs pagājušās nedēļas nogales brauciens ar vidējo 17 komats cik tur, un trīs dienas piedevām - krutam pamperbiksim ar karbonadņiku vajadzēja uzrādīt kādus 30

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 4 Atbildēt

Mīkstais. Kaut kādas atrunas te stumj.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tieši liekā svara zaudēšanai statistika ir ļoti svarīga. kad vari salīdzināt pulsu un vidējo ātrumu vienā un tajā pašā segmentā dažādos laikos, var izdarīt ļoti pamācošus secinājumus un redzēt progresu, vai arī tā neesamību. es pirms gadiem 3 arī biju tik par resns un stulbs kā tu. bet nu ir -30kg un kkāda neliela zināšanu bagaža kas nebūt nav pašizdomāta, kā tavējā)))) nezinu par kādu manu tēlu te atkal vērvelē. neesmu ne sportists, ne man pieder kāds karbona ritenis. man vnk riebjas meļi meļi ir viena debīla suga

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Progresu es redzu regulāri uzkāpjot uz svariem, vidēji sanāk kilograms nedēļā.

Pateikt ka tu neesi sportists ir tas pats kas pateikt ka cilvēks kas sēž pie BMW markas automašīnas stūres nav bembists. Daudz minas un stumj priekšā pakaļā sporta inventāru, kas tas ir? Labākajā gadījumā demagogs kas naiviem prātiem rada iespaidu ka labākais velosipēds pasaulē ir kruts kalnietis uz kura sēž klauna tērpā mērkaķa pozā. Un pie viena palīdz noturēt kritisko masu lai noturētu tādus velosipēdu izstrādājumus modē - kā savulaik viens zināms čalis, izvēlēdamies nopirkt kalnieti nevis normālu velosipēdu [lai arī kalnietis viņam nah nebija vajadzīgs] savu izvēli pamatoja ar "nevēlos izskatīties pēc pensionāra"...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

uz svariem nav tavas fiz formas progres. tikai svars. un tu pat nezini ko esi zaudējis tajā svarā. taukus vai muskuļu audus. viss nav tik vienkārši, kā tikai palūrēt svaros.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja es spēju aizbraukt tālāk un ātrāk tad es zaudēju muskuļu masu? Septiņus gadus atpakaļ kad man vēl nebija šitik nikns velosipēds tad kā reiz svara kritums bija diezgan neliels bet bija jūtams muskuļu masas pieaugums + izturības pieaugums.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nu tikai tauki aktīvi deg diezgan šaurā pulsa joslā, pie tam ir jāizdara intensīvs un liela apjoma darbs. vnk čiliņā braucot, pilnīgi neko atīstīt nevar, pat ja visu dienu to dara. labāk par dīvānā piršanu ir, bet bez īpašas dinamikas. bet ja tikai dod redlainā, tad atkal sākas sūdi, un brauciens nes vairāk slikta nekā laba. pēc bildēm spriežot, tu ikrus uz kājām tā arī neesi uzaudzējis. tie vienmēr izaug pirmie, tiem, kam ritenis ir pastāvīgs sarunubiedrs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu man glaimo - čiliņā uz 27+ un/vai redlainā 100 km...

Uzgūglēju kas tad ir ikru muskuļi un brīnos kur tad ir bildes kurās būtu redzamas manas kājas no aizmugures...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Tak reku bildē ar tandēmu. Divi skaliņi))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un ko tu sagaidi trīs mēnešu laikā nobraucot max 100 stundas? Par to "uzaug pirmie" - muļķības - galvenā slodze ir augšstilbos priekšpusē esošajiem muskuļiem kas ceļus darbina jo tie ir tie kas pedāļus min, kamēr ikru muskuļi tikai notur potīti vietā. Viss ir atbilstoši slodzei.

1.. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ..17
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti