Honda Jazz 2017 dzīvē, atsauksmes

VWfans Reģ.: 21.02.2004

Gribu uztaisīt tēmu līdzīgi kā GB12 par savu Honda-Jazz avatarā redzamajā krāsā.

Pagājušas 12 dienas, kopš nopirku šo ārkārtīgi skaisto auto. Mašīnai ir 1,3 litru četru cilindru benzīna motors ar 102 zirgspēku maksimālo jaudu. Ātrumkārba sešu pakāpju manuālā. Par motora uzvedību vēl pāragri spriest, jo motors nav ,,atvēries,, . Tas notikšot pēc dažiem tūkstošiem nobrauktu kilometru, bet tagad ir nobraukti 772 km.

Viena lieta, kas nav tik laba, kā gaidīts, ir trokšņu līmenis. Ceļa trokšņi šosejas ātrumos ir palieli. Varbūt vaina ziemas riepās Pirelli, kuras aiz neuzmanības nopirku 2014.gada DOT2014? Škoda-Fabia ir klusāka. Lai gan dažādos avotos raksta, ka arī Hondai esot pieņemama skaņas izolācija:

www.carwow.co.uk/news/all-new-honda-jazz-first-drive-0224-2133

Uzmanību piesaistīja šis teikums:

The new Jazz is more refined than the old one, mostly because extra sound deadening behind the engine has reduced the amount of noise transmitted into the cabin. Although Honda believes the Jazz lets less wind and road noise in than any competitor, it doesn’t seem noticeably better than in a Fiesta.

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
17 0 Atbildēt

Jāuzraksta pirmie mani vērtējumi citās lietās - tā, kā skolā 10 baļļu sistēmā:

Ārējais dizains, skaistums - 10

Salikšanas kvalitāte - 10

Salonā materiāli - 8

Instrumentu panelis - 10

Salona ērtība priekšā - 8

Salona ērtība aizmugurē - 10

Bagāžnieks - 9

Vadāmība - 7

Degvielas ekonomija - 10

Izskatās, ka skaņas izolācija pagaidām ir vājākais punkts.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
15 0 Atbildēt

Šobrīd esmu izvēles priekšā starp jaunu Jazz vai Polo. Cenas un aprīkojuma ziņā abi līdzīgi. Atradu vienu salīdzinošo testu starp šiem auto. Secinājums tāds, ka Jazz priekšrocība ir aprīkojums, interjers, salona ietilpība un transformācija, kā arī zemākas ekspluatācijas izmaksas. Savukārt Polo ir labāka braukšanas dinamika, skaņas izolācija un salona apdares kvalitāte.

Hondām skaņas izolācija nekad nav bijusi premium. Motors arī ir skaļāks un mīl lielus apgriezienus. Esošais Jazz (05') man ir kopš 2009.gada. Vienīgais auto, ar kuru nav bijušas nekādas problēmas.

Vizuāli man Jazzam nepatīk aizmugure, bet koptēls ir gana simpātisks. Mani gan interesē ar automātu.

ibiorio Reģ.: 25.01.2017
10 0 Atbildēt

Aprikojuma trukums ne tuvu nav tik kaitinosh/nogurdinosh kaa slikta skanas izolacija, kad parvietojies arpus pilsetas.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
11 0 Atbildēt

Laba skaņas sistēma to var kompensēt.

Nu nav jau Jazz nemaz tik skaļš, bet ir skaļāks, kā VW Polo, piemēram.

Ja viss būs OK, tad iespējams, jau nākošnedēļ no Nippon izripināšu arī savējo Jazz. Ar CVT kārbu un vidējā līmeņa aprīkojumu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
15 0 Atbildēt

Man ir ieradums neklausīties radio brauciena laikā, bet izjust motora un pārējās skaņas, kuras vēlos samērīgi zemā līmenī. Tajā ziņā Škoda-Fabia ir ļoti laba, jāteic pat, ka baudāma, lai gan daudzi Škodu noniecina.

Bet nu neko, kā ir, tā iztiks. Citi mani ģimenes locekļi uzskata, ka skaņas līmenis Hondā ir normāls, un tas arī ir labi.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
11 0 Atbildēt

Es atkal 95% laika pavadu klausoties mūziku, tāpēc nelielas skaņas izolācijas nepilnības mani noteikti neuztrauktu.

Kā piemēram: Ikdienā pa šosejām braucot maģīti uzgriežu uz 26 skaļuma vienībām, pilsētā nogriežu klusāk uz 24, kad gaudoja pusass karājošais gultnis, kompensēju to ar maģīti uz 30, ja kādu jāgaida, stāvvietā (ar izslēgtu motoru) klausos mūziku uz 12-17 skaļumu. Pilnīgi vienaldzīgi, cik skaļas riepas, un nopakojuma kvalitāte labi ja būtu top10 aspektu topā, pēc kā izvēlētos auto. Tā ka katram savs

VWfans Reģ.: 21.02.2004
15 0 Atbildēt

Nomiks

Tad Tev vajag pamatīgus testa braucienus ar abiem auto! Kad man ,,atvērsies,, motors, varu Tev piedāvāt izbraukt ar savu Jazz pa šoseju.

Es ar šo Jazz nemaz neizbraucu pirms tam, jo biju braucis ar iepriekšējo modeli, kurš likās ļoti patīkams. Paļāvos uz to, ka jaunais modelis būs tikpat patīkams. Šis jaunais tomēr šķiet skaļāks. Varbūt vaina konkrētajās riepās, redzēs, kā būs, kad uzlikšu vasaras riepas Michelin Energy, kuras nāca no rūpnīcas.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
15 0 Atbildēt

Tikko izbraucu ar demo automātu. Dinamika pietiekoša. Skaļš ir. Kā jau Hondām pieņemts.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
14 0 Atbildēt

Vai kāds ir veicis skaņas izolācijas darbus , kādi secinājumi ?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
19 0 Atbildēt

Man ir pieredze ar citu japāņu brīnumu, 08.gada Mazda 5 minivenu. Kas, lai arī bija max komplektācijā, tomēr ar akustisko salona komfortu lepoties nevarēja

Pieredze bija ar INCAR čaļiem aiz MOLS.

Viss tika profesionāli noārdīts, apmēram 8mm biezu akustisko materiālu (tāds kā porolons) līmēja zem apšuvuma:

griestiem, grīdai, riteņu arkām, durvīm un motortelpas sienai.

Klusāks auto palika (īpaši - pilsētas satiksmē gandrīz ideāli kluss), taču ir teiciens, ka "caureju ar pirkstu neapturēsi"...

Un ārpus pilsētas ātrumā virs 90 auto joprojām bija nepatīkami skaļš.

Bet toreiz par skaņas izolāciju samaksāju bargu naudu, ap 1k eur + PVN

Tas ir iemesls, kāpēc ļoti izvērtēju, kādu auto ņemt (ekspluatēt). Un te laikam vācu auto nopakotībai īsti nebūs analogu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
16 0 Atbildēt

Painteresējos Krievijas interneta avotos, un pēc tiem noprotu, ka Krievijā automašīnu skaņas papildu izolācija ir diezgan izplatīta. Piemēram, Maskavā dažas darbnīcas šīs lietas veic tūkstošiem automašīnu. Pilna skaņas izolācija ar labākajiem materiāliem maksājot 30-40 tūkst.rubļu (apmēram 500-700 EUR).

ibiorio Reģ.: 25.01.2017
18 0 Atbildēt

Letakais risinajums ir nomainot troksu avotu uz mazak kaititnosu, t.i., riepas kas klusakas pec gumijas sastava un pec iespejams mazakas izmeros.

Razotaja noraditajiem decibeliem isti nevar ticet jo katram savs auto un segums, tapec jamekle pec testu rezultatiem.

Ir lasits, ka nemot vera jaunos markesanus standartus, dazas kompanijas apstrada arejo slani lai butu ipasi klusakas prieksh marketinga, attiecigi pec isa laicina paliek skalakas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
17 0 Atbildēt

Vēl piemērs ar vienu jaunu Mazda 6 sedanu.

Īpašnieks žēlojās, ka auto skaļš, veica to pašu, ko es savai Mazda 5, tikai lētākā servisā - beigo efektu joprojām nejūt.

Un visbeidzot, mans ģimenes Prius arī savulaik ticis pārpakots (jumts, durvis - noteikti). Patīkamāks auto ir noteikti, ārpus pilsētas baigos trokšņus īsti nedzird, bet tomēr tas ir japānis visā akustiskajā būtībā

AnK Reģ.: 06.10.2014
15 1 Atbildēt

Mana 2007.g. Mazda2 ir visai skaļa, īpaši ar radžotajām ziemas riepām, kas nāca līdzi.

2016.g. Toyota Verso ar 1.6 D4-D dzinēju gan nav - nedz motora trokšņi, nedz arī vēja un ripetu trokšņi, ir īpaši manāmi, ja nebrauc virs 130-140 km/h. Ievērojami klusāka par iepriekšējo auto, 2014.g. Toyota Auris TS ar 1.6 benzīnu. Testa braucienā tieši šis aspekts (+ motors) ļoti pozitīvi pārsteidza, dzīvē arī.

AnK Reģ.: 06.10.2014
15 0 Atbildēt

Bet Honda Jazz ir auto, ko noteikti apsvērtu, ja grasītos ieviest jaunu/mazlietotu tādas klases mašīnu saimniecībā.

Uz mēnesi bija lietošanā Ford Fiesta ar 1.0 Ecoboost un automātu, ļoti patika, bet patēriņš bija debesīs - uz 3000 km vidējais ap 8,5. Citādi auto ļoti patika.

Droši vien skatītos arī uz Mazda2, jo ja neskaita skaņu izolāciju, auto ļoti patīk.

ibiorio Reģ.: 25.01.2017
14 0 Atbildēt

Ja skatas pec statistikas linka, tad pie 100km/h Jazz jabut klusakai kaa Fabiai, kas iespejams nozime, ka tava gadijuma problema ir riepu nomainaa.

www.auto-decibel-db.com/

zhuks Reģ.: 01.12.2005
14 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Vai kāds ir veicis skaņas izolācijas darbus , kādi secinājumi ?

Oktāvijai reiz vibroizolāciju bagāžas telpā izlīmēju- efektu sadzirdēt īsti nevarēja.

Bet v70 visas durvis, bagāžnieka vāks un grīda ir izlīmēta ar vibroizolāciju un nedaudz arī skaņas izolāciju- efekts labs. Bet tad vēl pabiezināju durvju blīvgumijas- efekts pat ļoti ir jūtams, it īpaši pa bruģi braucot. Ar laiku pierod, bet tad, kad sanāk pavizināties ar kādu citu v70, tad saproti, ka ir tas tā vērts pacensties.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
15 0 Atbildēt

Jazzam tikko pasūtīju riepas. Klausot VWfans viedoklim, izvēlējos klusākās pieejamās ar koeficientu 66. Pirelli. Citām bija 71 vai pat 72. Redzēs, cik skaļš būs mans Jazz

VWfans Reģ.: 21.02.2004
11 0 Atbildēt

Man arī Pirelli ziemenes, taču ar koeficientu 71. Turklāt vēl DOT14, ko pamanīju vēlāk. Laikam drusku neuzmanīgi riepas izvēlējos. Maksāja 224 eiro komplekts.

ibiorio Reģ.: 25.01.2017
11 0 Atbildēt

Tikai negaidi brīnumu, jo ražotāju specifikācija par 66db ir aiz ausīm pievilkta, taču Cinturato joprojām ir visklusākās starp premium:

www.laneks.lv/lv/tests/read/AB-2016-win1.html

p.s. Cilvēka vulgaris auss spēj atšķirt skaņu starpību sākot no 3db.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
9 0 Atbildēt

Es paņēmu Pirelli Winter Cinturato. Nedaudz dārgākas

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

Manējās Pirelli Winter Ice Control XL 185-60/R15.

zhuks Reģ.: 01.12.2005
10 0 Atbildēt

Kā būtu, ja mēs ar saviem smartfoniem pamērītu decibelus salonā braucot uz 50 un 90km/h? Nupat ieinstalēju Sound Meter- rīt notestēšu. Kur turēt telefonu testa laikā- varbūt pasažiera krēsla pagalvja augstumā? (tas tā, lai būtu kaut kā visiem līdzīgi). Būtu interesanti tādu tēmu jaunu atvērt forumā.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
11 0 Atbildēt

Tas jau strādātu tikai izmantojot vienu telefonu vai arī tad jākalibrē pret kādu vienu skaņas avotu.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
11 0 Atbildēt

Laba ideja. Arī tikko ielādēju. Rīt uz Zafira notestēšu

msh Reģ.: 16.04.2007
7 0 Atbildēt

Kas tad nu, fan - fabija apnika?

Kāds tad ir tas degvielas patēriņš, ja gribas likt desmitnieku? Jeņķu EPA šitam dod septiņus litrus ar kaut kādiem komatiem pilsētā [pamaz, bet nu skaidrs, kosmosa tehnoloģijas izmantotas ] un 5,7 litrus uz šosejas [arī skaidrs, nemotors] - bet nu jeņķiem tika 1.5 - tavs droši vien patērē vairāk. Gāzi gan tu šitam neuzliksi...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
10 0 Atbildēt

5,7 litri uz 100 km jauktā ciklā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
9 0 Atbildēt

Fabija neapnika, bet turpina uzticami kalpot ģimenei. Nobraukums 83.775 km.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
11 0 Atbildēt

Fans, Tu nobraukumu pieraksti katru reizi, kad kāp ārā no mašīnas, vai skrien skatīties, kad sagribas to iauto ierakstīt?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

Es to atceros, un pēc tam kādā brīdī pierakstu blociņā.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
10 0 Atbildēt

>jo motors nav ,,atvēries,, . Tas notikšot pēc dažiem tūkstošiem nobrauktu kilometru, bet tagad ir nobraukti 772 km.

Ja to motoru neiebrauci jau pirmajos kilometros, tad diemžēl tas tā arī neatvērsies līdz tiks veikts motora kapitālais remonts. Nē nu ok varbūt pirmā eļļas maiņa ko dos.

Ražotāja ieteikums auklēties pirmajos kilometros ir ne jau klienta interesēs, lai motors labāk piebraucas, bet gan dīlera interesēs, ja arī ir kāds defekts, tad tas vēl neizlien jau garantijas laikā un lai neiekļūst kādā negadījumā dēļ sportošanas.

Jā ir jābrauc ar mazāku slodzi un nedodot max apgriezienus, bet mazāka slodze nenozīmē braukšanu ar zemāku pārnesumu. Pie tam ir biežāk jābremzē ar motoru. Pa lielam pēc pirmajiem 50km nav tur vairs kam "iebraukties" nav jau tie motori vairs ar cirvi tēsti, tolerances tur ir ļoti ciešas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
12 0 Atbildēt

Kādās dīlera interesēs? Dīleris kāreiz ir ieinteresēts remontēt/mainīt. Dīlerim šos darbus apmaksā ražotājs/importētājs.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
8 0 Atbildēt

dīlerim ražotājs to visticamāk atteiktu. Tādus darbus bez saskaņošanas ar jumtu neapmaksātu.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
8 0 Atbildēt

Uz windovs telefona bija skaņas mērītājs , nu toreiz uzticību neviesa . Tagad androids ,būs jāpaprovē .

Tagad klusums man skan 25 dc ??

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

Viena lieta, kas iekš Honda-Jazz neliekas laba - Follow Me Home funkcija. Dedzināt āra lampas, ejot prom no auto, šķiet lieki, jo pilnīgā tumsā mežos un purvos tur, kur būtu svarīgi saskatīt taciņu, pa nakti es nebraucu. Tā vietā labāk varēja būt automātiskas gaismas salonā kādu brītiņu pēc apstāšanās, jo tagad sanāk grābstīties pa tumsu, lai savāktu mantas, vai arī pašam ieslēgt un izslēgt salona griestos lampiņu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
7 0 Atbildēt

To funkciju noteikti var izslēgt. Vismaz citiem auto var. Meklē informāciju, kā to izdarīt.

Man arī tāda lieta ir, bet tai praktisko pielietojumu neredzēja pat iepriekšējais īpašnieks, es ne tik.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
10 0 Atbildēt

Iestatījumos ir iespējams šo funkciju gan izslēgt, gan arī mainīt darbības ilgumu. Apskaties manuālī.

Man šī funkcija patīk. Kad eju garāžā, ar pulti atslēdzu CR-V un uzreiz iedegas gaismas. Nav jāslēdz garāžā gaisma.

msh Reģ.: 16.04.2007
10 1 Atbildēt

Negribas ticēt ka tiešām nav, jo ja nav - tas ir astoņdesmito gadu līmenis - plikāk aprīkotu astoņdesmito gadu mašīnu līmenis. Manam golfam ir mk4 komforta bloks - izraujot atslēgu šis ieslēdz lampiņu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
7 0 Atbildēt

>Dedzināt āra lampas, ejot prom no auto, šķiet lieki

Cik tad viņas tur izdeg? Pie tam pie zemāka sprieguma. Arī akumulatoram patīk, ka to nedaudz izlādē.

feciic Reģ.: 09.05.2008
6 0 Atbildēt

Nav tā ka salona apgaismojuma jābūt ieslēgtam durvju režīmā?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
9 0 Atbildēt

Nu noteikti ka nav vienkārši saslēgts kā nākas. Nezinu auto, kam šāda gaismiņa nebūtu, kam pēc durvju atvēršanas, kam izņemot aizdedzes atslēgu, bet ir.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
9 0 Atbildēt

OK, būs jāpapēta sīkāk instrukciju! Grāmatiņa ir riktīgi bieza, vairāk par 500 lapām. Dzīves ritms ir straujš, nav vēl sanācis visu izpētīt.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
15 0 Atbildēt

gandrīz noticēju. Blociņā pierakstīt nobraukumu gan ir laiks. Saki kā ir, īsti vīri instrukcijas nelasa.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
9 0 Atbildēt

Sāksim ar to kad mazā klase nebūs tā nopakota kā vidējā vai lielā.Bet par riepām runājot,man patika Fabiju braukt ziemā jo Dunlop graspic ds2 bija ļoti klusas riepas.Vēlēk nopirku Pirelli snowcontrol 3 un komforts izgaisa,diena pret nakti.Orģinālās vasaras Matador riepas arī bija skaļas,Hankook kinergy eco bija patīkami klusas un plus degvielas ekonomija,gandrīz 0,5 l zupas uz 100 km!Matadors bija R14 plattums 185 bet Hankook R15 platums 195.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

Divas lietas, kad Hondā Jazz ļoti patīk:

1) lieli logi, sevišķi vējstikls, kas nodrošina teicamu pārredzamību;

2) ļoti akurāta salikšanas kvalitāte - auto salikts Japānā.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
11 2 Atbildēt

Hondām, kā jau japāņu "lētajam" galam vienmēr ir bijušas problēmas ar skaņas izolāciju (izņēmums ir nopakotās ASV versijas). Pa grants ceļiem brauc kā ar žiguli, bet nevis ar parastu žiguli, bet stipri sēdinātu. Motori nepateicīgi, daudz jāgriež. Tas tā no pieredzes ar Accord un FRV.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

Vēl viena laba Honda-Jazz lieta: lieli, ērti, dizainiski glīti spoguļi.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
7 0 Atbildēt

Fabijai arī ļoti labi spoguļi,labāki kā Oktavijai.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Vēl viens liels pluss - Honda ir ļoti uzticama tehnika!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti