Šā gada septiņos mēnešos manu auto nobraukumi:
Honda 14591 km
Škoda 14202 km.
Daudz...
Šā gada septiņos mēnešos manu auto nobraukumi:
Honda 14591 km
Škoda 14202 km.
Daudz...
Es tik daudz knapi gada laikā varu nobraukt.
Mans tagadējais auto pie manis ir 2 gadus un 1 mēnesi . Kopā nobraukti ~25kkm
pēc pirmā janvāra jutīsi
normāls nobraukums. kas tur daudz > ?
man pa Lv maļoties vidēji 30k gadā sanāk.
Tagad vienam auto pēc 7 mēn. 11K nobraukums un otram biku mazāk -7K.
Tai pat laikā man bračka 50 K gadā nobrauc mierīgi.
Viss atkarīgs no dzīvesveida. Ja sēž tik mājās, tad protams nobraukums nav
Imho tiem kam zem 10K gadā ,sarēķinot visas izmaksas lētāk ar taksi braukāt.
tas ir atkarīgs nevis no dzīvesveida, bet gan dzīves vietas.
dzīvesveids atkarīgs no dzīvesvietas
filozofisks jautājums!
nu sanāk uz vasarnīcu reizi nedēļā (120km) + cope reizi nedēļā..(atkarīgs no vietas) + ja treniņi ārpus rīgas vai spēles + kāds izbrauciens pa LV vai LT vai EE, nemanot saskrien 25Kgadā . Pa Rīgu dienā kādi 30 km sanāk +- citreiz vairāk , citreiz mazāk.Nu tur veikali, treniņi, sīkie etc.
Tur nav nekādas filosofijas - ja tev tā liekas, tad tu neesi saskāries ar sabiedriskā transporta realitāti. Man gadā golfam sanāk 15-20k noskrējiens, no tā cipara lielākoties ir "brauciens iepirkties" vai "brauciens savākt kādu no autobusa". Dzīvotu pilsētā, varētu nopietni apsvērt par atteikšanos no visām mašīnām, jo vienkārši vairs nebūtu īstas vajadzības.
Manam Jazz joprojām zen 3000 km nobraukums. Tikko bija 2750 km
6.augustā būs 6 meneši
Manam bijušajam darba kolēģim ir VAZ 2106 1996.gada ražojums kuru viņš paņēma jaunu, pašlaik noskrējiens ir 50 000 km.
Ja patīk klasika un retro stils, tad labāk būtu nopircis oriģinālo Fiat 126. Un priecājies. Bet tāda klaunāde pa spēkam ir tikai ušistam, pundurim vai kādam citam vatņikam. tas ir tas pats, kas teikt - es mīlu retro magnetafonus ar kasetēm, bet tad nopirkt nevis kaut ko labu, originalu, bet - Panasonics, Soni vai Pilips firmas.
Jo tas 1206 ir reāli izcūkots, sabojāts fiats, ko ražoja haltūristi ar nekvalitatīvām detaļām.
Hmm, cik viņam ir auto? 96 gada VAZ jau būs jāmetina, neskatoties uz nobaukumu, ja vien nebrauc tikai vasarā. Ar tādu braukšanas intensitāti noma/taxi ir lētāk.
Autiņš ideālā stāvoklī,nevienas rūsiņas jo tiek lietots tikai vasarā un sēņu laikā,tiek turēts koka garāžā ar dēļu grīdu.
Nevajag braukt tikai vasarā, ja pēc sālītiem ceļiem nomazgā un sīkās rūsiņas iznīcina, tad viss notiek. Vectētiņš savulaik savu 2103 pārdeva 26 gadus vecu, ar 250k noskrējienu, no ārpuses izskatījās ļoti labi, vienīgi dažās vietās kur nosista krāsa bija kaut kas uzpindzelēts.
Man darbavieta ir 54 km attālumā no mājām, taču katru dienu uz turieni nedodos ar auto. Bieži braucu arī ar vilcienu.
osscar rakstīja: normāls nobraukums. kas tur daudz > ?
man pa Lv maļoties vidēji 30k gadā sanāk.
Tagad vienam auto pēc 7 mēn. 11K nobraukums un otram biku mazāk -7K.
Tai pat laikā man bračka 50 K gadā nobrauc mierīgi.
Viss atkarīgs no dzīvesveida. Ja sēž tik mājās, tad protams nobraukums nav
Imho tiem kam zem 10K gadā ,sarēķinot visas izmaksas lētāk ar taksi braukāt.
Ar taxi var braukt Rīgas ofisu planktons.
Tur tas sanāk lētāk par Nilgorodas transportu.
Šovakar mana Honda-Jazz sāka saukt, prasīties uz pirmo apkopi. Iedegās attiecīgs paziņojums, un info displejs rāda, ka tā jāpaveic 29 dienu laikā. Iepriekš rādīja atlikušās dienas ar soli jeb noapaļojumu 10 dienas, taču tagad, tuvojoties termiņam, solis kļuvis mazāks - 1 diena.
Par to VAZ 2106 mazliet samūldējos,izrādās viņš ir 1990.gada izlaidums un noskrējiens uz doto brīdi ir 30 000 km!Pagāšgad žigulītis bija nobraucis tikai 200 km,šogad izgāja tehnisko apskati bez aizrādījuma.Lielākie remonti bijuši-izpūtēja maiņa jo sapuva un degvielas bākas maiņa jo sāka sulot metinājuma vietā.
Izgāju Hondai pirmo apkopi Nipponā. Samaksāju 187 eiro. Tika main'īts arī salona filtrs. Nobraukums 15 tūkst.km. Ar auto viss lieliski, aizdomas, ka pat drusku klusāks kļuvis.
Manai Hondai tagad 20 tūkst.km nobraukums. Vidējais benzīna patēriņš ir nieka 5,6 litri uz 100 km.
Tikko ar Hondu biju Viļņā. Braucienā vidējais patēriņš bija 5,4 litri uz 100 km. Ātrums pa parasto šoseju 85-90 km/h, bet pa bāni turpceļā kruīzā 100-102 km/h, pa bāni atpakaļceļā kruīzā 117 km/h. Atpakaļceļā no Viļņas centra līdz bāņa beigām pirms Panevežys, braucot pa bāni ar 117 km/h, patēriņš bija 6,2 litri uz 100 km.
Kāds degvielas patēriņš Tev sanāk pilsētā?
Ap 7-8 litriem uz 100 km. Ja brauciens pa maģistrālām ielām ar maz nepieciešamībām apstāties, tad var būt arī 6 - 6,5 litri uz 100 km.
Šorīt braucu 15 km uz Jelgavas centru un Pārlielupi ar trīs stāvēšanas vietām, un patēriņš sanāca 7,7 litri uz 100 km.
Rijīgs gan tavs lops,mans 1.4 vti turās pa pilsētu ar atzīmi 7,2 litri uz 100,maršruts:Ziepniekkalns-Elijas iela-Mārupe-Ziepniekkalns.
Nav gan rijīga Honda-Jazz! Tā ir ekonomiska.
Skatos, ka man Tiguans ar Tavu braukšanas stilu rādās tikpat ekonomisks, ja ne ekonomiskāks, ņemot vērā, ka 400 kg svara atšķirība un aerodinamikas koeficients ir par labu Honda Jazz. Toties 1.4 TSI nemotors ir jaudīgāks un krietni elastīgāks par Hondas 1.3 benzīna aparātu, izskatās, ka arī ekonomiskāks.
Ja šoseja uz 90 pēc GPS, tad 5.4.-5.8 uz 100km. Rekords ir Tallina-Salacgrīva ar 4.7 litriem uz 100 km. Pilsētā arī 7-8. Protams, jo smagāka kāja, jo vairāk.
Šī dabas parādība saucas "nemotoru "ekonomija"". Fans šitam grābeklim nemitīgi kāpj virsū kopš šis tika vaļā no savas vienīgās līdz šim baudāmās mašīnas - Vento VR6...
Vento-VR6 vidējais benzīna patēriņš bija 9,3 litri uz 100 km, bet Hondai-Jazz tas ir 5,6 litri uz 100 km. Ir starpība, vai ne?
Ir starpība - jo vento VR6 bija otra galējība - galvenokārt tāpēc, ka tomāts. Adekvāti ekonomiskais variants būtu bijis 2.0 8v mešalka. Un gan jau vento bākā piekto lēji.
Nē, Vento VR6 es lutināju ar 98.benzīnu.
Tad vēl tā, bet nu stumdīšanās pa dižo pilsētu un tomāts patēriņu tur vienalga maitāja. Optimālākais benzīnnieks iekš mk3 ir 2.0 8v - TDI, protams, spēj uz gaisu darboties; droši vien ekonomiskākā "parastā" [Polo 3L un Lupo 3L ir mazmašīnas, kam pret parasto modeli ir uzlabota aerodinamika, samazināts svars, samazināts motora darba tilpums un cita kārba] mašīna, ko VAG jebkad uzražojis.
Man bija tāds pats jautājums.
Manuprāt, braukšana lēnāk par atļauto ātrumu un/vai neiekļaušanās plūsmā ir tikpat bīstama satiksmei kā ātruma pārsniegšana, jo provocē pārējos ceļu satiksmes dalībniekus veikt bīstamāko no manevriem, proti, apdzīšanu.
VWfan, Tu kruīzkontroli neizmanto, ka ātrums tāds mainīgs?
Tāpēc, ka braucu vienā ātrumā ar fūrēm. Citu brīdi tie bija 85 km/h, citu brīdi varbūt 89. Ja grib 95, tad sanāk nemitīgi panākt lēnākos un apdzīt. Uz Rīgas-Bauskas-Panevežys šosejas tagad sakarā ar ekonomikas izaugsmi ir ļoti intensīva satiksme, un iespēju apdzīšanai ir maz. Situāciju vēl vairāk sarežğī šosejas vidū izveidotās saliņas pie lielākajiem krustojumiem, kuru sevišķi daudz ir Lietuvas pusē.
Neaizmirstiet ka fanam ir mašīna bez motora, ar kuru apdzīšanas manevri nesanāk pārāk viegli, un viņš gan jau notrāpās nepareizajos virzienos, kā lielākā daļa, un attiecīgi dabū braukt kopā ar plūsmu...
Man nav nekas pretī braukt vienā plūsmā ar fūrēm.
Atbilstošā garastāvoklī es varbūt arī iesēstos kādai fūrei astē, bet satiksmes autobuss ir labāks - ir sanācis piektdienas vakarā braukt uz dižo pilsētu, no skrundas līdz ulmaņa gatvei sēžot igauņu Sebe tūrautobusa astē - degvielas ekonomija + braukšana uz 99 kmph, vienīgi man nepatika ka tā autobusa vadītājs pa ceļam caur apdzīvotām vietām mēdza braukt tā, it kā to tur nebūtu...
Kāpēc nebrauc caur Šauļiem? Tur satiksme daudz mazāka
Tāpēc, ka turpceļā man bija līdzbraucēji no Iecavas novada, bet atpakaļceļā līdzbraucēji līdz Rīgai.
Klau,kurš ir tas idiots kas tev"Like"salicis?
Uj,te nav viens idiots,te viņu ir daudz,jāizsludina karantīna.
Sen bij laiks, jo viņi uzglūn no visām pusēm
Nesaprotu, kāpēc pirkt lietotu Honda-Jazz par jauna auto cenu??? Es savējo pirku par 13700 EUR.
Tāpēc, ka ir automāts un labāk aprīkots. Jauns tāds ap 16 kEUR maksā.
Zilais Jazz nav automāts!
Izlasi papildaprīkojuma sarakstu savam, tad šiem, apskaties papildaprīkojuma cenu, un tad salīdzini, varbūt sapratīsi.
Viņam nav papildaprikojums!
Motorolers rakstīja: Viņam nav papildaprikojums!
Cerams viņam ir rezerves ritenis?
Nē, manai Hondai rezerves riteņa komplektācijā nav. To es piepirku klāt atsevišķi.
vieta viņam vismaz ir paradzēta? Vai jātur goda vietā blakus, kamēr sieva sēž aizmugurē?
Pagaidām apsedzu un ieliku bagāžniekā tāpat. Būs vēlāk jāpamēģina iekārtot rezerves riteni nišā jeb padziļinājumā, taču tad būs jāņem laukā putuplasta aizpildījums no tās nišas.
Vajag uz pakaļējām durvīm kā Nissan Patrol uzskrūvēt. Būs krosoveris un vietu salonā saglābsi.
Putuplasts tur atrodas tikai tāpēc, lai nebūtu caurums, kurā tepiķim liekties iekšā. Iestādi to putuplasta gabalu atkritumu konteinerā un liec tur savu rezerves ripuli - vienīgi gan jau vēl vajadzēs uzgriezni ar ko ripuli pieskrūvēt, pieņemot ka tur ir tāda sistēma kā fofāgeniem, nišā iemetināta vītne, uz kuras uzskrūvējas ar roku griežams uzgrieznis.
Bet vispār jautri - rezerves ripulis - papildaprīkojums. Kādas vēl svarīgas, iespējami vajadzīgas lietas džezam ir papildaprīkojumā - velkamā cilpa?
Aha, gan jau pēc garantijas beigām propanizēs džezu.tad rezerves ripulis būs jaurauj no grabažnieka laukā tāpat
Labāk gaidam kad viņa Škodai izdegs vārsti.
Kaapeec vaarstiem buutu jaaizdeg? Fabijas nobraukums tagad 103 tuukst.km.
Vai tad konkreetais Jazz benziinmotors labi apriikojas ar gaazi?
Sveiki! Nolēmu pacelt topiku un iedot jaunākos datus. Šobrīd manai Hondai ir 1 gads un 3 mēneši, nobraukums nedaudz pāri 28 tūkst.km. Vidējais visu laiku benzīna patēriņš ir 5,79 litri uz 100 km.
Izmaksas. Ja pieņem, ka auto varētu pārdot par 9700 EUR (71% no jauna auto cenas), tad vērtības kritums būtu 4000 EUR jeb 14,2 centi uz kilometru. Ar braukšanu saistītie izdevumi šobrīd sanāk 11,9 centi uz kilometru, tai skaitā benzīns 6,4 centi uz kilometru, bet viss pārējais 5,5 centi uz kilometru.
Tātad kopējie izdevumi uz kilometru sanāk 11,9 centi, neskaitot vērtības kritumu un 26,1 cents, ja ieskaita vērtības kritumu.
Papildināšu salīdzinošus datus par savu Škoda-Fabia. Mašīnai ir 4 gadi un 7 mēneši, nobraukums 113800 km. Vērtības kritums no 11400 EUR uz 4700 EUR sanāk 6700 EUR jeb 5,9 centi uz kilometru. Ar braukšanu saistītās izmaksas ir 10,5 centi uz kilometru.
Tātad kopējie izdevumi uz kilometru sanāk 10,5 centi, neskaitot vērtības kritumu, un 16,4 centi, ja ieskaita vērtības kritumu.
Iepazinos, būs pavisam cita gulēšana...
Reti gadās, kad kāds pārdod mazlietotu Honda-Jazz, bet te nu ir viens tāds gadījums. Redzēs, kā veiksies ar pārdošanu:
Nevienas bildes no iekšienes... Laikam nav īsti ko rādīt? Cik šitāds auto jauns būtu maksājis 2016.gadā? Nav drusku optimistiska cena?
Automātam cena bija, sākot no nepilniem 16 tūkstošiem. Sludinājumā norādīts, ka komplektācijā ir navigācija. Ja tā, tad cena bija ap 18-19 tūkst.eiro.
Bet, ja tas draņķis vel spētu googla streetviewu parādīt, tad jau tā Cena būt visi 22 un vel bOnusā 3g jobonaments uz ZeltaZiftiņu pa 69,- mēnesī
Honda-Jazz nav draņķis, bet ir ļoti kvalitatīvs auto!
lūdzu, argumentē
1) www.independent.co.uk/life-style/motoring/best-small-cars-a8084206.html
2) www.whatcar.com/news/best-worst-small-cars/#6
Kad pārdevu savu veco Jazz (05'), to savai sievai pirka čalis, kas ir tehniskās apskates inspektors. Meklēja tieši Jazz, jo no pieredzes zinot, ka tas ir pilnīgs bezproblēmu auto.
Jau labu laiku iepriekš arī Nipponā man teica, ka tur servisā neviens nemīlot Jazz, jo uz to nevarot nopelnīt. Ilgstoši lietoju Jazz un nevaru šim apgalvojumam nepiekrist.
tiesa gan nav drošas pārliecības, ka pirms 10+ gadiem ražoto Jazz labā reputācija un tehniskā uzticamība ir pārmantojusies arī uz jaunās paaudzes Jazz.
Manā gadījumā labā ziņā jau ir tā, ka mans Jazz ražots Japānā nevis Anglijā. Runājot, ka tam ir nozīme.
Arguments ir kvalitāte. Ja paskatāmies ss.lv auto pārdošanas sludinājumu sadaļu, tad redzam, ka ir pārdošanā viens 2016.gada auto un tad nākamie pēc izlaides gada ir 2006., 2005.gads utt. Tas norāda, ka 3-10 gadu vecumā Honda-Jazz saimnieki nesteidzas savus auto pārdot. Tātad acīmredzot šīs Hondas viņus apmierina. Kad pārsniegts 10 gadu vecums, un auto tiešām kļūst vecs un apnīk - nu tad pārdod gan.
Izturību var attiecināt uz jebkuru japāņu mašīnu. No savām padsmit mašīnām, kas gadu gaidā ir lietotas, puse ir bijušas japāņu brendi. Tās mašīnas ir super vienkāršas, tur nav kam plīst. Par to ir daudz runāts.
Bet nu saukt Jazz par kvalitatīvu mašīnu gan negribas. Ja Accord un Civic ir tiešām labas mašīnas par savu naudu un daudz maz sakarīgu izpildījumu, tad Jazz tiešām ir konservu bundža par neadekvātu cenu. Ford Fiesta vai Opel Corsa ir daudz kvalitatīvāks auto.
Jazz ir Latvijā nepopulārs modelis, tādēļ tur nav objektīvi spriest lietotu mašīnu padošanas īpatnībām. Un kaut kādus mistiskus topus no UK vispār nav vērts klausīt.
Ar to visu gribēju pateikt, ka Jazz tiešām ir izturīgs auto, neskatoties uz korozijas problēmām un mistisko aizdedzes sistēmu, bet noteikti ne kvalitatīvs.
PS.
Jazz nekad nav ražots UK. Eiropas tirgum tikai Japāna vai Ķīna.
izturība šīm japāņu mašīnām beidzās pēc 300 tūkst nobraukuma, ja privātais pērk jaunu tad varbūt ir ok , bet ja pērk lietotu vai firma kas viņu intensīvi lieto tad tie 300 tūkst pienāk ļoti ātri un sākās remonti ,kas bieži ir tik dārgi ,ka neatmaksājās to auto uzturēt, Jā auto nav jaunu tehnoloģiju un samērā vienkārši, tomērdiezgan prosts salons, un braukšana nav pārāk konfortabla, bet pluss viņi nav dārgi
Toyota un Honda mierīgi nokalpos vairāk par 300k. Par pārējiem vēl pastrīdēties, bet nu tie arī ir lētāki brendi.
par hondu nemāku spriest, bet toyota pat pirms 300tukst , ir problēmas ar ātrumkārbām, , un ja dīzelis ar dzinējiem un tās remonta izmaksas ir ļoti loti augstas, Irpieredze vismaz ar piecām dazādu marku toyotām, kas vēl ir un bijušas darbā. Arī mitshu pie 300tukst neatmaksājā svairs taisīt pie 300tukst, un tika atdots perekupiempa leto, nezinu,vai viņi sacubinaja un talaak iesmereja, vai ari detalaas notirgoja
Ir bijušas vairākas Toyotas 98-2006 gada ražojuma, un kārbas gultņi tiešām mēdz būt vājais punkts. Pašam gan nebija problēmas ar šo. Šāda pat problēma ir arī citiem auto, piemēram Golf vai Gm-Fiat 6 ātrumu kārbai. Runājot par motoriem, ar 1.4 dīzeli problēmu vispār nav. 2.0 motoroam vienīgais kur es redzu dārgas problēmas ir Denso degvielas sistēma- jo jaunas sprauslas un sūknis tiešām or daudz dārgāks kā Bosch vai siemens ražojums, tāpēc jāpērk lietotas. Lai nu kā, tas motors varbūt nav miljonieks, bet savus 600k var nokalpot. Benzīniekiem 00-05 gadam var būt problēmas ar eļļas patēriņu, kas daudziem tika novērsts ar rūpnīcas atsaukumu. Tas arī viss.
Honda Jazz 2017 dzīvē, atsauksmes
Gribu uztaisīt tēmu līdzīgi kā GB12 par savu Honda-Jazz avatarā redzamajā krāsā.
Pagājušas 12 dienas, kopš nopirku šo ārkārtīgi skaisto auto. Mašīnai ir 1,3 litru četru cilindru benzīna motors ar 102 zirgspēku maksimālo jaudu. Ātrumkārba sešu pakāpju manuālā. Par motora uzvedību vēl pāragri spriest, jo motors nav ,,atvēries,, . Tas notikšot pēc dažiem tūkstošiem nobrauktu kilometru, bet tagad ir nobraukti 772 km.
Viena lieta, kas nav tik laba, kā gaidīts, ir trokšņu līmenis. Ceļa trokšņi šosejas ātrumos ir palieli. Varbūt vaina ziemas riepās Pirelli, kuras aiz neuzmanības nopirku 2014.gada DOT2014? Škoda-Fabia ir klusāka. Lai gan dažādos avotos raksta, ka arī Hondai esot pieņemama skaņas izolācija:
www.carwow.co.uk/news/all-new-honda-jazz-first-drive-0224-2133
Uzmanību piesaistīja šis teikums:
The new Jazz is more refined than the old one, mostly because extra sound deadening behind the engine has reduced the amount of noise transmitted into the cabin. Although Honda believes the Jazz lets less wind and road noise in than any competitor, it doesn’t seem noticeably better than in a Fiesta.