Ok, te vairs nav ko piebilst. Ievēro 20m.Varētu pat 50m. Tikai "godīga" apspriešana paredz brīdināt par iespējamajiem riskiem.Ja kādam ir "pieredze", vajadzētu kaut ko ieteikt vairāk, nekā pliki ievērot distanci un savus sasniegumus.Ekstrēmāki manevri neskaitās tie, kad "apdomīgais" viszinis ir pārliecināts tikai par kādu konkrēti savu uzvedību vai uzliek labas riepas un visu ziemu tīšām blato, meklēdams sev pašapmierinājumu un attaisnojumu.
Var gadīties (un tā gadās !!) veikt ekstrēmu manevru, kad tev kāds CITS ir patraucējis un kad esi pēkšņi izsists no sava "viszinošā" ritma.Bremzēšanas ceļa starpība padsmit metri- tie jebkad un jebkur ir veseli trīs mašīnas korpusi garumā.Tas ir Milzīgs attālums.Tur nevari "paredzēt", ka visas ziemas garumā nenāksies piebremzēt, kad tavā apdomīgi atstātajā 30m šķirbā ielīdīs 2gab citi auto un sagadīšanās pēc nobremzēs tev degungalā.Kad viens lohs ar šipenēm degungalā nodos pa mēmajiem,krustojumā ieraugot luksoforu vai citu pēkšņu apdraudējumu.Vai, kad izvairoties no kāda iekšmalas entuziasta vai trīsrindu veidotāja, gadīsies iebraukt pļurā starp risēm vai ieslīdēt ar vienu riteni bedru izgrauztā apmalē ar apledojušu kanti.Un kad snigs sniegs un ārpilsētas tumsā būs 3 sliedes un nāksies ar kādu izmainīties.Labi, ja tas būs vieglais auto ar pieklājīgu vadītāju. Ir dramatiska atšķirība starp vispārcilvēcisku padomu un atklātā textā fufeļa demagoģiju un dažādu "savu" spēju reklamēšanu.
12.oktobrī ar ziemas riepām.
Kur ir problēma kad es jau braucu ar ziemenēm?Gribu un braucu jo uz visu skatos savādāk,rīt piemēram būs +18 bet parīt no rīta 0,kā nekā oktobris.Riepas Made on China,pirku viņas PKP veikalā un nevajag te mūldēt par kaut kādu Ķīnas ziemas piederību, šīs riepas nopērkamas pat ASV.Šādu izvēli noteica trīs faktori,skandināvu ziemas tipa riepa,protektora zīmējums un cena 50-65 EUR, dārgākas pirkt neuzskatu par vajadzību.