Sveicināti. Esam jauna ģimenes auto meklējumos. Skatāmies uz lietotu. Ģimenē esam 6 cilvēki. Svarīgs ir arī pietiekami liels bagāžnieks, kur ielikt ratus un citas lietas. Kādus auto varat ieteikt?
Manā īpašumā 8 gadus bija Vw Caravelle T4, 2.5tdi. Labas atmiņas ar šo busiņu saistās, neko sliktu nevaru teikt, ja auto kopj un uzpasē - ir uzticams. Garākais brauciens bija no Norvēğijas dienvidiem uz Stokholmu, ap 11h, nekāda vaina, sīkie bija vnk starā, katram sava sēdekļu rinda! Ja man šodien ikdienā būtu jāpārvadā liela ğimene/darbinieki un/vai būtu nepieciešamība vēl pēc pietiekamas kravas telpas - meklētu vēlreiz to pašu modeli, varbūt vienīgi ar jaudīgāku motora versiju....
gundega22 rakstīja: Paldies par labiem ieteikumiem. Dažas opcijas tiešām nebijām vēl apskatījuši. Tad nu būs ko atkal pētīt
Mēs braucam lielus gabalus - ceļojam pa citām valstīm utt. Ģimenē esam 2 lieli, 4 bērni, rati un daudz mantas (ieskaitot telti, guļammaisus, prīmusu utt). Tātad vietu vajag daudz Vēlreiz liels paldies par konstruktīviem ieteikumiem
Kaut kā neredzu viņam vietas bagāžai,jeb tā paredzēta sūtīt līdz ar kurjeru. Video uskatāmi parādīts ka tur vietas bērniem. lai gan nezinu kā tur risināts par drošību ja auto ir kaut neliels trieciens no aizmugures puses, es savus tur negribētu sēdināt. Nu kav golf klases kompaktvens paredzēts septiņiem cilvēkiem , pa retam galejas nepieciešamības aptākļos varbūt var izmantot dažreiz, bet ne ikdienā. Kā minumums būtu nepieciešams minivens no populārākiem ir šaranveidīgie, un voyageri, Tur arī septiņiem pašauri bet vismaz var normāli ielūist ja ikdienā vajag braukt un negribās pirkt bussu, kas varbūt arī nav vienmēr vajadzīgs
Visticamāk ka garand vojādžeris būtu pareizākā izvēle, ja ir 6 cilv + grib vietu visām mantām un brauc garos braucienos.
VIENĪGI DIEVA DĒĻ NEŅEMIET CETURTĀS PAAUDZES NĀVES BUNDŽU, kam drošības testā piešķirta tikai 1 zvaigzne!
Chrysler Vojādžeri var ņemt piektās paaudzes (no 2008g) un analogus partnera ražojumus kas ir uz tas pašas šasijas bāzes tik bļemba cita - dacia, lancia vai dodge
Ford galaxy no 2010 gada ir ciešami
Vai vw grupas no 2010 gada
Sharan vai
Seat alahambra
Ar francūzi -renault grand espace, kā paveicas un veiksmi redz pirmajā ziemă.
Manas māsas ģimene nupat kā iegādājās VOLVO XC-90 - ar 7 sēdvietām. Viņiem 3 bērni, pa ceļam vēl paķer opi ar omu un viss bars mierīgi atbrauc ciemos tā kā
Ja vēl pēc 2-3 gadiem viņi teiks, ka labs un ērts auto ar 3 bērniem un omi un opi, tad redzēsim. Man jau liekas, ka tādā, nosauktā sastāvā būs mocīšanās.
Un cilvēks veidojot šo topiku skaidri un gaiši rakstīja - "Gribēju vēlreiz uzsvērt, ka meklējam 7 vietīgu auto. Tas ir kaut kas cits nekā 5+2. Pēdējā gadījumā minētās 2 ir tikai papildu vietas, kuras nav izmantojamas ikdienā. Esam izmēģinājuši daudzas šādas mašīnas un nevienā mans 9 gadus vecais dēls (1.52 cm) nevarēja normāli iesēties, jo nebija vietas kājām - pēdām (40.izm)..."
Bet man viena pazīstama ģimene arī nopirka xc90. It kā pagaidām nežēlojas. Bet viņiem 2 bērni ( kuri ir mazi) un vecvecāki.
"mazs" bērns aizņem pat vairāk vietas nekā normāls pieaugušais. Jo sēdeklītis nav "mazs" nemaz. Man ir Pajero 5+2, ar 2 bērniem un sievasmāti pietiek. Tas +2 tā arī nav izmēģināts, bet nekāds "ceļojumu" variants viņš tādā komplektācijā nebūs- bagāžniekā ta vietas nav. Ja guļ visur hoteļos, un izņemot kredītkarti neko citu līdzi neved - pietiks.
Atļaušos kā 3 bērnu tētis vēl kaut ko piebilst. Chrysler Voyager ar grīdā laižamajiem beņķiem ir ērts. Bet ir arī savi bet. Vidējā rindā ir 2 sēdekļi, nevis 3, līdz ar to vienam no pieciem jāsēž aizmugures rindā, līdz ar to zūd daļa no milzīgā bagāžas nodalījuma. Bet visas 7 vietas - arī tās 3 aizmugurē - ir izmantojamas it raženiem rumpīšiem. Ir braukts 7 cilvēku bariņā ar visu garai nedēļas nogalei uz upes vajadzīgo.
Par to iebildumu nav, Iebildumi ir par Voyager dārdzību uzturēšanā,
...Iebildumi ir par Voyager dārdzību uzturēšanā,...
Ja neskaita nodokli, tad Voyager uzturēšanā nu gan nav dārgs. Ritošā vienkārša un izturīga. Benzīna motori nenokaujami. "Amerikāņi" rūsē, "eiropieši" it kā drusku mazāk. Bet kuri auto tagad nerūsē? Ja izvairās no dīzeļiem un lieto LPG, tad arī patēriņš pārāk nekož (~15 l /100 km - LPG).
Droši, ka atkarīgs no apstākļiem un nobraukto km skaita gadā.
Manējam eksemplāram katru gadu no 5 gadu vecuma sākot bija vismaz viens liels remonts: 2 reizes automātiskā kārba kirdik, 1 reizi izrūsējis (!!!) karteris, kas jāmaina, 1 reizi dārgs Webasto remonts, problēmas ar trubām dzeses sistēmā - grūti tikt klāt.
Vērts izvērtēt arī KIA. No vecākiem modeļiem gaužām ērts likās KIA CARNIVAL - vismaz mana ģimene no tāda īrētā auto Vāczemē bija sajūsmā. Jaunāks tagad ir KIA Carens, bet vismaz man liekas - tam jābūt saspiestākam (vēl vairāk kompaktajam minivenam). Bet 7 vietas ir
Par tēmu, manai ģimenei kādu laiku piederēja Mazda 5 - visādā ziņā tas bija lielisks auto, max aprīkots un ar automātu (retums). 7 cilvēkiem - brīvi. Otrās rindas atzveltnes bija nolaižamas kā autobusā Uzliku gāzi, izmaksas bija smieklīgas (tagad - vidēji 5 eur ārpus pilsētas uz 100km, 7 eur - pilsētā). Nesen satiku toreizējo pircēju, pat piedāvāju savu ex-auto atpirkt atpakaļ - nepiekrita, sacīja, pārāk labs esot
Škiet, ka man drīz būs līdzīga vajadzība. Ar esošo Šarānu (jaunās paaudzes) īsti nesanāks apsēdināt piecus bērnus un vēl ielikt ratus+vēl kaut ko. Izskatās, ka topika autoram ir līdzīga vēlme. 7 +/-pilnvērtīgas vietas un galvenais lai paliek normāls bagāžnieks, kas lielai daļai minēto auto neizpildās. Es laikam skatītos un garo Multivanu, Caravelle, varbūt Voyagery, MB Viano (smuks, bet šķiet, ka dārgs uzturēšanā). Sen nedēļu nobraukāju ar Hjundaju H1 - pirmais iespads bija OK, bet tas bija ceļojuma režīmā, bet tie laikam jau vairs netiek ražoti kādu laiku.
Izmēģināts daudz kas, bet neko labāku par Reno Grand Espace sastapis neesmu. Nerūsē kā vācieši vai amerikāņi, nenokaujama kārba un motors. Pie 60k- 70k nobraukuma gadā izmaksas remontos un profilaksēs nepārsniedz 700€ pie. nobrauktiem vairāk kā 500k vērā ņemamu alternatīvu neesmu atradis. Tapēc turpinu lietot bez nožēlas.
Ir tāds viens pazīstams kurš fanoja par grand espace 2005g. kopš dienas viņš to auto nopirka....Pirms pirkšanas pārbaudīja, diagnosticeja viss OK un viss vislabākajā kartībā! Gadu pabrauca(~25k) tad sākās visādas elektronikas problēmas - neslēdzās 'pečka', logi vaļā netaisījās, slotiņas nestrādā, izslēdz-ieslēdz aizdedzi iet... līdz atkal neiet.... bija vismaz 10 specializētos elektronikas servisos, tai skaitā arī 'franču' visi tik noplēš naudu it kā sataisa bet pēc kāda laika atkal sāk parādīties problēmas, iegrūdis jau bij vismaz 1300€ lai elektronikas problēmu ''atrisinātu'' un tad dienā ka renault apstājās un servisa apmeklējums prasīja ap 800€ džeks nospļāvās aizveda uz svalku, norakstīja un apsolīja vairs renault mūžā nepirkt. autiņam nebij pat 300k nobraukums, ka šķīrās.
Citiem it kā paveicas un braukā īpašu servisu nezinot... Tāpec teicu - francūži ir laimes spēle jo šķiet tos autiņus viņi tur ražotnē lipina, kā paveicas.
Mans bijušais šefs, kad tam pieteicās 4. bērns, arī Reni izskatīja kā alternatīvu, bet pēc konsultācijas ar kaut kādu savu čomu, kam tāds bija, domu atmeta. Tieši dēļ elektronikas gļukiem, ko nevar izķert. Bez uzskaitītajiem, tam logi paši taisījās vaļā vai ciet utt.
Beigās nopirka jaunu Toyota Hiace, pliks kā baznīcas žurka, tikai maģi no papildaprīkojuma paņēma. Kalpoja, cik zinu, labi, bet es ģimenei tādu nepirktu.
insekc rakstīja: ...Iebildumi ir par Voyager dārdzību uzturēšanā,...
Ja neskaita nodokli, tad Voyager uzturēšanā nu gan nav dārgs. Ritošā vienkārša un izturīga. Benzīna motori nenokaujami. "Amerikāņi" rūsē, "eiropieši" it kā drusku mazāk. Bet kuri auto tagad nerūsē? Ja izvairās no dīzeļiem un lieto LPG, tad arī patēriņš pārāk nekož (~15 l /100 km - LPG).
man ir bijušas pāris tās lamatas dzīvē, gan benzīns, gan dīzelis 2,8crd. Lamatas! Viņām VISS lūzt un nenopirku nobrauktus šrotus!
No savas divu dienu pieredzēs ar T&C 3.8 atceros tikai ļoti sliktās gaismas, drausmīgo automātisko kārbu kopā ar mīksto (pārāk) piekari un neērto sēdekli.
No 2001.g. gaismas ir labas, īpaši "Eiropas" lukturi. Vecajiem gaismas švakas. Piekare kā jau minivenam, nav jau sacīkšu auto un driftam nav piemērots. Par sēdekļiem gan neko sliktu nevaru teikt. Visērtākie ir T&C krēsli 1996-2000 g. Draņķīga ir 3-ātrumu kārba kopā ar 3.0 motoru, bet pēc 2000.g. tādu vairs neražo. 4AT un 6AT kārbām nav ne vainas.
Pieejams 2 garumos un daudzās komplektācijās. Pats lietoju L1H1 2,5D Tour ar 2+5 vietām. Ļoti ērti - starp priekšas beņķiem ir pietiekoša šķirba, pa kuru var pārvietoties uz salona pakaļpusi. Tā kā otrajā rindā ir tikai 2vietīgs beņķis, tad arī tam var viegli tikt garām un aizlīst līdz pat pakaļas durvīm, ja ir tāda vajadzība.
Ja vēl vēlas bērnu ratus līdz vadāt, tad L2H1 vispār ideāli. L2 40cm garāks pakaļpusē.
Renault Espace elektriskas/elektroniskas problēmas? Nu nezinu kur jūs tās raujat.... Ne 4 paaudzei, ne trešajai, kas tika izmantots darbam un ar kuru arī nobraucās pāri pa 250k (vienu laiku ģimenē bija 2 gab,- gan 3gen, gan 4 kas ekspluatējās paralēli) , nekad nav bijušas elektriskās problēmas. Piedevām ar 3 pat tika braukāts pa pārplūdušām vietām.
Nu bet pateicoties tādām baumām labu auto var dabūt pa sviestmaizi.
Ai nē nums taisnība- ir bijušas problēmas ar ģenerātoru,(4gen) akumulātoru un lampiņām.
Manam Espace 3 ar 2.0 benzīnu regulāri atslēdzās odometrs (bet tas jau drīzāk ir bonuss), reizēm izleca "kardiogramma", ko dabūju nost pārstartējot. Nu un katastrofa bija nestrādājošs salona apgaismojums un tā augšējā bandura pie griestiem ar aizslēgšanas un apgaismojuma pogām. Ziemā vairākām durvīm nestrādāja centrālā atslēga, tas neslēdza vaļā, ta ciet. Bet tās visas kaites tiešām maz uztrauca, jo pustonnu cementa, malkas vai metāllūžņu varēja vest bez problēmām, pat pa lauku ceļiem.
Protams, bija arī mehāniska rakstura problēmas, beigti atbalsta gultņi, gaudojoši riteņu gultņi, nolauzta atspere, iztecējuši amortizatori, tekoša salona pečka, nolauzta pusass, notrūkusi sajūga trose, divreiz izsistas lapmas un nenormāla piša ar DEPO lukturiem, ziemā bezgalīgā cīņa ar aizaugošo kartera ventilāciju. Droši vien vēl kaudze ar sīkumiem.
Bet kopumā price/performance vienkārši ideāla. Daļas lētas, remontējams ātri.
Auto nopirku ar 260 tkm spidometrā par vienkārši smieklīgu cenu, stipri zem tirgus zemākās tajā brīdī, bija izmantots mācību braucieniem un ieķīlāts lombardā. Braucu 3 gadus. Ja tagad vajadzētu lieku auto melniem darbiem, pirktu nedomājot.
Nepieciešams ņemt vērā, ka ja auto jaunāks par 01.01.2009 un motors ir virs 3.5 litriem (Kāds no vojādžeriem, utt), tad pie ekspluatācijas nodokļa (no nākamā gada) būs +300 eur
Damn rakstīja: Nepieciešams ņemt vērā, ka ja auto jaunāks par 01.01.2009 un motors ir virs 3.5 litriem (Kāds no vojādžeriem, utt), tad pie ekspluatācijas nodokļa (no nākamā gada) būs +300 eur
tas gan. bet daudzbērnu ģimenei ir 50% atlaide nodoklim. pie tam katram vecakam.
"Saskaņā ar grozījumiem likumā paredzēts, ka daudzbērnu ģimene par vienu no tās locekļa īpašumā, turējumā vai valdījumā reģistrētu transportlīdzekli maksā transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokli par attiecīgo kalendāra gadu 50 procentu apmērā, ja minētais transportlīdzeklis ir reģistrēts kā vieglais pasažieru vai plašlietojuma, kravas transporta kaste vai furgons, ja attiecīgā automobiļa pasažiera sēdvietu skaits pārsniedz četras vietas, autobuss ar pasažieru sēdvietu skaitu līdz 16 vietām, vieglais, kravas vai autobuss speciālais dzīvojamais."
katram vecākam var piemērot atlaidi vienam auto. respektīvi uz ģimeni atlaide pienākas diviem auto. kad piedzima trešais, nācās vienu auto iedāvināt sievai)))
Tādas pašas kā visiem pārējiem auto. Kādam patīk, kādam - nē.
Es varu pateikt - tas ir vairak minivens, nekā "džips". Viņam izskats tāds.
Diezgan praktiska, lūzt maz ( kārba, dzinējs ). Vislabāk pirkt ar 6 pakapju automātu, tad viņu "nokaut" būs pagrūti.
Kā jau amerikānis, būs smags. Tāpēc gaidīt kaut kādu poršes kaijena uzrāvienu, nevar.
Salīdzināt ar kaut ko ir diezgan pagrūti. Tīrie, 100 procentīgie miniveni varbūt būs pat ērtāki un praktiskāki, bet viņi ir miniveni. Šis izskatās pēc krosovera, bet ar krosoveriem arī salīdzināt nevar. Jo jebkurš cits krosovers būs labāks.
Tāpēc, var teikt, ka šis ir tāds kā variants pa vidu. Ne krosovers, ne minivens.
Vienīgais ko zinu ir tas, ka Dodge Journey un Fiat Freemont faktiski ir viens un tas pats auto. Fiats vairāk būs uz eiropas auto orientēts, t.i. ar labāku skaņas izolāciju un cietāku piekari, nekā amerikānim, kā arī VW dīzeļa vietā būs Fiat 2.0 dīzelis. Jā, auto būs pasmags un komplektācijā ar automātu būs savi 8-9l uz 100km. Arī interjers būs modernāks Fiatam, nekā Dodge.
Par dīzeļa motoriem nezinu. Es nepirktu dīzeli, sevišķi VW mēslu. 3,5 kraislera motors ir labs. Nu, vismaz 2,4 benzīnu. Te japiekrīt. Ja grib dīzeli, tad daudz labāk pirkt fiatu.
Bet tikai dīzeļu gadījumā. Vispār, ja salīdzinam Frīmontu ar ceļotāju, tad otrajam ir nedaudz vairāk plusu. Kaut vai tā pati - bagāžas ietilpība. Plusi protams minimāli. Par skaņas izolāciju. VARBŪT, ja mērītu ar kaut kādu trokšņu mērītāju, varbūt, kaut ko varētu piefiksēt, bet diezin vai.
7 vietīgs ģimenes auto
Sveicināti. Esam jauna ģimenes auto meklējumos. Skatāmies uz lietotu. Ģimenē esam 6 cilvēki. Svarīgs ir arī pietiekami liels bagāžnieks, kur ielikt ratus un citas lietas. Kādus auto varat ieteikt?