Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

DSG ātrumkārbas atsauksmes, VAG (VW, Audi, Škoda)

bobcat Reģ.: 12.10.2006

Sveiki cienījamie foruma dalībnieki!

Padalamies ar pieredzi par DSG kārbu ekspluatāciju Latvijā, mazpilsētā Rīga. To problēmām, plusiem un mīnusiem. Degvielas patēriņa iespaidiem un citām niansēm.

Es esmu lasījis un skatījies video par DSG kārbu modeļiem DQ200, DQ250, utt. Patreiz ir radies iespaids, ka tautai vairāk patīk DSG kārba ar slapjo sajūgu, jaunā DSG 7 ar sauso sajūgu ir problemātiskāka. Interneta dzīlēs ir daudz apskatītas problēmas ar sausā sajūga DSG kārbām, īpaši pirmās paaudzes. Bet, cik saprotu, ja vēlies ekonomisku dzinēju (1.0; 1.5; 1.8), tad VAG pielieto tikai DSG7 (DQ200) ar sauso sajūgu. Pērkot piemēram jaunu Škoda mašīnu var iegūt 5 gadu garantiju, kas šķiet pasargās vismaz pirmos piecus gadus vai 150tkm kilometru. Bet kā ir patiesībā?

 
1 2 3
Damn Reģ.: 07.12.2003
0 2 Atbildēt

Jāpērk jaudīgāks auto, kuram ir DQ500

bobcat Reģ.: 12.10.2006
1 1 Atbildēt

ierobežots budžets un nav nepieciešams tik jaudīgs auto

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 3 Atbildēt

Sveiks, L.L.!

Ja pērk auto uz juridisku personu, tad DSG var ņemt. Ja kā privātpersona, tad tikai mehāniku. Es, mācoties no citu pieredzes ar VW, Škoda un Audi, DSG neņemtu pat ar piemaksu man.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
2 0 Atbildēt

Sveiks!

Mešalku vairs negribu, aknās jau tā kloķa raustīšana.Man 80% Rīgas teritorija, pārējais lielceļi.

Patreiz nav starpības vai privāti vai jurpersona.

Kādi tev aizspriedumi, vai arī no sērijas viena tante teica, vai pašam pieredze. Jautājums ir par 2018 gada DSG, nevis 2014 vai kurā tur tās parādījās tirgū. Pie kam, ja ir 100tkm garantija vai četri gadi, kas var būt par problēmām. Tālāk pārdošana?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 2 Atbildēt

DQ200 sāka ražot 2008. gadā, DQ 250 2003 gadā. Mana pieredze/-es sēdēja no manis dažu metru attālumā un bija interesanti klausīties viņu savstarpējās sarunās un sarunās ar dīleriem par dažādiem trokšņiem, vibrācijām un sitieniem kārbās. Kā viens no rīta saucis evakuatoru, otrs palicis tikai ar nepāra ātrumiem un kautkā no Siguldas izvilcis līdz Rīgas Molleram. Garantijas laikā, protams, taisīs par velti, bet sliktākais ir tas, ka jātaisa, jebkurā brīdī var nākties taisīt. Un tās bija dažādas markas, modeļi, gadi un braukšanas stili. Bet visus vienoja viens - DSG.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Man auto ir 7 ātrumu Dsg. Ļoti patīk. Auto gan vēl ļoti svaigs. Ja ignorē faktu, ka korķos mīcoties, ik pa reizei ir tikai 1.atrums Tad ātri jāieslēdz manuālajā un atpakaļ D un viss atkal bumbās. Nav bieži, bet ir gadījies. Sveiciens Moller elektriķim agri vai vēlāk

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Fakts, ka tas mans darba auto, ārkārtīgi nomierina

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Palasot krievu forumus par DSG un bezīna dzinēja savienojumiem patreiz ir radies iespaids, ka šamie ir jau samierinājušies un iemācījušies tās DSG kārbas remontēt.

Pa lielam, tur jau nekā nav, mehāniskā kārba ar hidraulikas manipulatoru. Protams, vēl ir sausais vai slapjais sajūgs. Ir fiksētas izmaksas un zināmi defekti, vai nu hidrobloks vai sajūga bloks. Jā, iespēja palikt nekurienē pastāv, bet kādas tad ir alternatīvas, ja mašīna patīk, bet ražotājs nepiedāvā citu variantu patreiz?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 1 Atbildēt

Alternatīva ir: nepirkt mašīnu pēc "patīk" kritērijiem, bet pēc objektīviem uzticamības rādītājiem. Kādiem? Visādiem CSDD, TUF, MOT utt datiem. Un tie rāda, ka, jo vienkāršāka automašīna, jo uzticamāka.

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

LADA

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

www.motoringassist.com/motoring-advice/car-maintenance/dsg-gearbox-tips/

Atradu sarakstinu, kas man lika aizdomāties par to, vai spēju atļauties DSG.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
7 3 Atbildēt

Automašīna vispār ir ekstra. Atceries Nomika stāstu, cik izmaksāja viņa Honda CR-V ekspluatācija www.iauto.lv/zinas/testi/20981-iauto-vai-jauna-automasina-tikai-par-275-eur-menesi-ir-mits-kadas-ir-realas-izmaksas .

No šāda viedokļa raugoties, uz wc nevjag iet, varbūt ieraus iekšā.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Mašīna ekstra ir tiem, kam alternatīva ir sabiedriskais transports. Tiem, kam nav, mašīna ir pirmās nepieciešamības lieta.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
2 1 Atbildēt

Personīgās 2 pieredzes ar DSG ir pozitīvas, cik zinu ar pirmo (auto nākamais šoferis nobraucis jau pāri 200K bez problēmām un Šarānam (2011) man tūlīt būs 340K un arī viss OK. Pieļauju, ka tās DSG kārbas ir tik daudz mašīnām, ka ir izveidojies tēls, ka tās baigi plīst nost, lai gan pieļauju, ka procentuāli varbūt plīst tāpat kā citi automāti. Vēl pāris paziņām ir auto ar DSG kārbām un 100-200K nobraukumiem un arī nav problēmu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Šaranam montē virsū DSG ?

Tas tāpēc lai viņu vēl dārgāku padarītu?

Veiklāks jau viņš nekļūst. Jo motors un konstrukcija īsti raķetē braukt neļauj....

scope Reģ.: 16.09.2005
3 1 Atbildēt

Ir Seat Alhambra (tas pats Sharan), 2012. gada, 2.0 TDI ar 170 zirgiem un 6 robu DSG, sūdzību nav.

Par paātrinājumu arī nevar sūdzēties.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

kas par dzinēju un kāds kārbas veids 6 vai 7 ātrumu?

MelnaPiektdiena Reģ.: 20.12.2016
0 0 Atbildēt

Jožkinkots jau dzird tik to ko grib dzirdēt.

ro Reģ.: 14.06.2002
0 0 Atbildēt

Pirms pirkšanas, DSG kautkā papildus var nodiagnosticēt?skaidrs , ka jāslēdzas viņai tur normāli, bez trokšņiem un tā tālāk..jautāju, jo skatos auto virzienā ar dsg..līdz šim gan esmu uzticējies tikai manuāļiem..tantes pieturā jau visādus šausmu stāstus stāsta..viena lieta hadenē naudu likt, cita- štuku kārbā-un to es nevēlos..so..paldies jau iepriekš par konstruktīviem padomiem

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Prāta darbs būtu aizdzīt pie dīlera, lai pārbauda kļūdas, gan kārbai, gan dzinējam, gan vēl visām ekstrām.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
2 1 Atbildēt

zin, tikko tūkstoti eināru ielikām 2013 gada 1.6tdi degvielas sūkņa nomaiņā. Auto noripojis 80tkm. Dīleris prasīja ap 2 tkm. Tā kā štuku nolocīt par kārbas remontu neškiet nekas pārdabisks mūsdienās.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Es reiz vienu aizdomīgu kārbu pārbaudīju ar magnētu lokanā trosē. Caur eļļas ieliešanas korķi iebāzu kārbā un izvilku ārā smuki aplipušu ar skaidām.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Если подытожить, то DSG не любит постоянную работу сцепления и частую смену передач. Это касается езды в пробках, частые старты и разгоны приводят к перегревам и дальнейшему износу сцепления. Довольно странно, не находите? Ведь авто с АКПП и покупают ради комфортного передвижения, в т.ч. в пробках, и этот режим особенно в мегаполисах является самым востребованным. Также необходимо отметить, что прием с "лаунчем" (крутить мотор с вкл. передачей при нажатом тормозе и резким стартом) тоже не прокатит, скорее приведет к смерти коробки. Отсюда и заявленный производителем ресурс 300.000км, где-нибудь на авто-банах Германии реален, при монотонной скорости, когда водителю не требуется педалировать в пробках. При городской эксплуатации мы получаем ресурс сцепления - 50.000-80.000 в лучшем случае. Мехатроник до 100.000км.

akpphelp.ru/problemi_dsg.html

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 1 Atbildēt

Arī parastas mehāniskās kārbas ir noslogotākas un pastiprinātak dislt sajūgi pilsētas režīmā. Jo ir tās pašas Biežas slēgāšanas, biežas uzsākšanas.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 1 Atbildēt

šeit ir jautājums par jaunu 2018 gada auto ar 1.5 benzīna dvēseli savienojumā ar DSG 7 robu un sausā tipa sajūgu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Šeit uzreiz ir pretjautājums, vai tajā 2018. gada auto ir kautkāds jauns 2018. gada kārbas modelis?

Jo, piemēram, Octavia A7 kārba ir vienāda kā sākuma gadā (2013), tā feislifta gadā (2016) un šodien (2018) gadā.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Es nezinu, neesmu pētījis šo jautājumu. Pieļauju, ka nekas tur nav mainījies. Vienīgi pēc 2014 gada šķiet, vāgens sāka mainīt eļļas kārbā no sintētiskās uz minerālo.

Bija pat speciālas kampaņas pasaulē www.briskoda.net/forums/topic/425424-2017-another-dq200-7-speed-dsg-service-campaign/

spainis Reģ.: 27.04.2006
3 0 Atbildēt

Kantorī VISIEM esošajiem Pasātiem ar dsg septiņu ātrumu sausā sajūga kārbām ir mainīti sajūgi pie apm. 100kkm.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

100tkm ir labi, līdz tam vēl ir daaaudz laika

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Manam B6 arī spararatu mainīja pie 97 tk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

DSG vizmaz ir (teju visur) taisāma. Variatori turpretī ir pārsvarā maināmi...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

ViSmaz

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
1 7 Atbildēt

Vajag pirkt BMW. X5 automātam resurss arī ir 100 tkm, bet tu tos 100 tkm nobrauksi kā cilvēks, nevis čikāsies ar kautkādu DSG.

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

pirms 2 gadiem nopirku f10, gandrīz maksimāli komplektētu, ar benzīna dzinēju, lai saprastu, kur ir šī auto prieks

nobraucu gadu un tā arī nesapratu !

liels, ērts, labi saskrūvēts, kluss

bet braukšanas prieku nesajutu ! un pārdevu auto

vienīgais prieks, ka nenopirku jaunu, bet mazlietotu, jo citādi būtu žēl pārdot un būtu turpinājis viņu lietot vēl pāris gadus

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Nevajag pirkt 1.6.

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

neesmu dzirdējis , ka ir tāds 516

man bija 530

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 2 Atbildēt

Topika autors ir vīrietis, nevis bāba. Tas kompaktais tautas klases " golfs" ar nosaukumu bmw x5 piestāv skuķiem. Īsts vīrietis nebrauks ar auto zem 5 metriem. Pat urus ir 5 metri. Lai gan lambo tie nav tie auto, kuri izceļas ar gabarītiem.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 0 Atbildēt

Topika autors vispār skatās Škodas virzienā, tur neviens modelis nav virs 5 metri. Pat Tesla model S nepārsniedz 5 metru robežu. Un kam tās lielās govis vajadzīgas? Tur tas garums pārsvarā tiek piedzīts uz bamperu un pārkaru rēķina, nevis salona garumu.

Ja jau par vīrietību runā, tad īsts vīrietis, kā topika autors, pirks jaunu auto, jo viņam dzīvē patīk stabilitāte.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
1 3 Atbildēt

Uzliec X5 piekabes āķi un dabūsi savus trūkstošos cm, īstais vīrieti!

Īsti vīrieši, nu tie īstie, nevis uz aizokeāna kolonijām izperdelētie, brauc ar pasaules gada auto markām, vai tām tuvu stāvošām, nevis kautkādām autobūves pabirām, apzīmogotām ar SALVAGE uzlīmēm.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

Nedaudz pārspīlēts, bet ideja tāda:

salīdzinajumam:

Protams, ka šitāds nebrauks ar 5 metrīgu auto, bet izvēlēsies piemēram, BMW 3

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

H1 hummer arī nedavelk līdz 5m, tad sanāk ka Arnolds ir vienlīdzīgs ar to varavīksnes pilsoni?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Hammers platumā ir plataks kā jebkurš cits auto. Un lai vadītu H2, H1 vajag C kategoriju, nevis B. Jo tiem pilna masa ir virs 3.5 tonnām. Tā ka bišķiņ ne tas.

Šajā mašīnā priekšā var apsēsties 3 tādi kā Arnoldi. Bet Arnoldu par distrofiķi nosaukt pagrūti.

latvietistv Reģ.: 30.03.2018
3 0 Atbildēt

Ar kādu auto pats brauc,skatos tik visus noliec :-D

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 1 Atbildēt

Viņš nebrauc, viņš pārvietojās ar amerikas tantes DODGE SALVAGE.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 1 Atbildēt

GTR būtu tas piecmetrīgais???

Nesasapņojies par daudz, kautgan var tavus sapņus saprast, jo dodžš kā bija gavnovozs, tā ir joprojām:

Bet saņemies, paķer smscredit un nopērc beidzot to 316-to. Un arī tev saulīte ne tikai uzspīdēs, bet arī uzgriezīsies.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

GTR nav piecmetrīgais. Tāpēc skuķis labi izskatās. Bt ja tajā GTR iesēdinātu to Arnoldu švarcnēģeru, būtu aptuveni tā -

Ja vien nav tāds, kā manā rakstā pēdējā bildē. Tiem tie visi BMW 3, 5, GTR arī aiziet uz urrā.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Šitādi lopi ir jāvadā manis pieminētā miskastes dodža kravas kastē, pie stūres viņus sēdināt nedrīkst, jo reakcijas laiks ir vismaz 5 sekundes.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

Pasaki Švarcnēgeram, Taisonam, Sīgalam, Hoganam, ka viņiem reakcijas laiks 5 sekundes.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
3 0 Atbildēt

Ja tev tas gaļas klucis tajā GTR atgādina Švarcnēgeru, Taisonu, Sīgalu vai Hoganu, tad tev nav kautkas nav kārtībā ne tikai ar lasīšanu, bet arī ar redzi. Nav praida brilles uz acīm uzliktas?

Starp citu, Shaquille O'Neal brauc ar Smart For Two.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

tas ir BMW i8. Tev kā BMW fanātam to bija kauns nezināt.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Nabaga žurku spīdzina,asaras acīs saskrēja.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
5 1 Atbildēt

tos divus ekspertus vajadzētu izbanot. pamuļķi kaut kādi.

latvietistv Reģ.: 30.03.2018
0 0 Atbildēt

pilnīgi piekrītu,sūdzību sniegsi?

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
2 3 Atbildēt

Es arī atbalstu! Bet ņemiet vērā, ka šo ekspertu klikšķi ļauj iAuto apsteigt calis.lv.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

tas man pie dirsas

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
2 1 Atbildēt

Nu tad tev īstā vieta būs tas pats calis.lv, tur var parunāt par to, kas ir pie, ap un iekš dirsas...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 2 Atbildēt

Smaidīgais un tas latvietis ir zilie,tik nezinu kurš pasīvais kurš aktīvais.Tas ir traki kad neļauj sūdam nākt ārā,ar varu to stum atpakaļ,tā tak var zarnas pārlīst.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
1 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: kas par dzinēju un kāds kārbas veids 6 vai 7 ātrumu?

Abām mašīnām bija 140zs 2.0 dīzeļi. 6 robi. Parunāju ar paziņu no servisa Mollerā. Viņš teica, ka pirmās paaudzes DSG ir problemātiska, kuras sāka ražot pirms gadiem 10 līdz kādam 2011, pēc tam nāk jaunās paaudzes, kas jau ir krietni uzticamāki. Nedaudz paslavēja pēdējās paaudzes VW - ir bez tipiskām vainām/ Pats servisa džeks minēja, ja būtu jāizvēlas vecāka mašīna, tad ņemtu toyota uzticamības dēļ (bet nu braukt prieks vājāks), bet ja svaigāku mašīnu (5 gadi vai jaunāka), tad vairāk naudas un gaumes jautājums.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Skaidrs. Paldies.

Toyota nepatīk, ne tas plastmasīgums, ne dizains. Par izturību un izmaksām varētu pastrīdēties. Pieredze ir bijusi ar 2004 gada avensi 2.0 Dcat.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

bobcat

Par izturību un izmaksām varētu pastrīdēties.

..

Pat vēl strīdēties ? Man bija D4D bez CAT , vienvārd sakot ieberziens . Cik zinu ar CAT esot daudz smagāk . Ne pavelti no šiem ateicās , pārgāja uz bmw . Bet nu jau vispāratsakās no dīzeļiem vieglajos

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Tēmas ietvaros. Vismaz jaunam auto VW ar DSG tā ir patiesa bauda braukt Zibenīgs paātrinājums un nejūtama ātrumu pārslēgšanās.

Nupat garākā braucienā kārtējo reizi par to pārliecinājos.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Garākos pārbraucienos būtu jābūt tikpat patiesai baudai arī ar mešalku - tie ir dižās pilsētas korķi, kur būtu kaut kas jābauda...

bobcat Reģ.: 12.10.2006
1 0 Atbildēt

Pēc nedēļas būs man pirmais testa brauciens ar DSG kārbu aprīkotu jaunu nezvēru. Tad jau redzēs kā būs. Šādas tādas ekspektācijas ir, bet domas vairāk par to, kas būs ar kreiso kāju. Pēdējo reizi ar tomātu braucu, kad iekš iAuto boulinga pasākuma vinnēju Fiat Freemont uz nedēļas nogali. Tas bija sen, ļoti sen.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Zini, nav tik traki.

Pēc 10 gadiem ar manuālo kārbu, pārsēdos uz automātu, ne reizi neesmu izspiedis sajūgu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pie automāta tik ļoti pierasts (10+ gadus noteikti), ka manuālo jau uzskatu par stipru nevajadzīgu atpalicību

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 1 Atbildēt

Atpalicība? Nebūs mazliet par stipru teikts?

Ne vienmēr manuālis tiek pirkts izmaksu vai uzticamības dēļ. Cilvēkiem patīk ar to braukt un tā ir izvēle - tāpat kā pirkt 120 vai 160 ZS autiņu, masāžas krēslus u.t.t.

Ar automātu esmu braucis samērā maz, bet pietiekami, lai viedokli gūtu. Nenoliegšu, sava ērtība tam ir pilnīgi noteikti, jo sevišķi kratoties pa pilsētu, bet lai es apzināti sev tādu pirktu? Nu nez...

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Nu, jāsaprot ka elektroauto/hibrīd ir nākotne. Un nekādas manuālās kārbas tiem nebūs nekad.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

1) Atļaušos būt skeptiskāks. Jā, pašreiz viss ir uz šī viļņa, bet, gluži iespējams, nākotnē, kad šo auto būs vairāk, arī tad radīsies kādas problēmas un var tikpat labi atgriezties pie vecā labā iekšdedzes dzinēja. Allaž jau vajag modi ievirzīt kaut kā. Benzīns slikts, jo daudz CO2. Pāriet uz dīzeli - ai nē, tur daudz slāpekļa oksīdu. Pāries uz ko citu - arī tur parādīsies savi mīnusi.

2) Ja arī tā tomēr notiks, noteikti ne masveidīgi tuvāko gadu laikā. Kad tas notiks, tad arī domās.

3) Piepildoties 1. un 2. punktam, var gadīties, ka tad jau būs kaut cik sakarīgi autopiloti un mēs būsim varbūt pat ar likuma burtu atbrīvoti no šī sava hobija - braukt ar auto un tad jau būs vienalga, kā tas auto tiek uz priekšu.

Līdz tam - braukšu a manuāli.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Redzi, manuālā kārba noteikti noder sportā. Bet, vai ikdienā? Neesmu pārliecināts. Starp citu, arī (labi) darba devēji savus autoparkus jau iepērk ar automātiskajām kārbām. Respektīvi, par darbinieku ērtībām piemaksājot. Vai arī tas nav rādītājs, ka manuālās kārbas ir aizvakardiena?

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Kāpēc ne ikdienā?

"Vai arī tas nav rādītājs, ka manuālās kārbas ir aizvakardiena?" - nav gan. Autoparku gadījumos var būt visādi iemesli - kaut vai iepirkumi.

Ja ar statistiku man pierādīsi, ka auto pircēji (t.sk. lietoto) lielākoties izvēlas automātus, ņemšu savus vārdus atpakaļ.

Nesen pazīstams ļaužs jaunu auto nopirka. Bez automāta. Kādu laiku bija spriedis, ko tur klāt paņemt - klimatus, kruīzus, tādus apdari vai šitādu. Automāta izvēlei neveltīja pat 5 minūtes.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nevienam savu domu neuzspiežu. Piemēram, BMW pilnā nopietnībā kaut kad drīzumā apsver vispār pārtraukt manuālās kārbas piedāvājumu. Tas arī nav rādītājs? Statistiski visticamāk, ka joprojām rullē manuālā kārba. Vai arī starp jaunajiem pirktajiem auto - neticu!

P.S. Es noteikti atpakaļ uz manuālo nekad vairs, un, vairāki mani tuvi draugi un radinieki - tāpat.

P.S.S. Manas māsas ģimene tik ļoti mīl manuālās kārbas, ka ar lielām grūtībām piemeklē vēlamo auto tādā (patlaban - pretēji "ekskluzīvā" komplektācijā)

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Viss jau pareizi - manuālā kārba ir arhaisms, kur cilvis ir spiests manuāli risināt motora nespēju piegādāt vai nu griezes momentu sākumā vai apgriezienus beigās. Automātiskā kārba ir normāls motora periferijas agregāts (acid test: Urbjmašīnai un datora ventilatoram tev nekādi nav jārisina pārnesuma jautājums - viss ir pie motora).

Tikai tas izpildījums žēlīgs: Volvo kusli, VW un Nissan neuzticami.

Laikmetīgam automātam tāpat kā elektropiedziņai, vēl jāpaaugas. Pieņemu, ka jautājums noņemsies, kad elektroauto tiks galā ar akumulatoriem. (vai backup piemēram ar ūdeņraža bāku)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Protams ka mešalka ir aizvakardiena - kopā ar citām nesvarīgām, arhaiskām lietām kā "uzticamība", "kvalitāte", "lētas uzturēšanas izmaksas" un tamlīdzīgi. Sūdomāts ir šodiena arī tāpēc, ka ražotāji tos uzspiež, jo ražotājam sūdomāts ir win-win situācija - pirmkārt, cilvēks nopērk dārgāku mašīnu, otrkārt, viņam ir iemesls to gribēt ātrāk nomainīt... Nopērc, teiksim, jaunu audī ar kvatru, un mešalku - atklāsi ka tie divi ķeksīši - mešalka un kvatra - kopā vairs netiek piedāvāti...

Pa lielam šī tava domāšana ir tāda veiksmes dēļ - vispirms paveicās ar dažām mazlietotām mašīnām, un nu darbadevējs dod braukt ar jaunām. A ko tad, ja tev būtu jābrauc ar 5-10 gadus vecām, kā kādreiz? Diez vai tad tu šodien šādu tekstu bīdītu, visdrīzāk pēc kāda laika atzītu ka mešalka - tā ir šodiena, un sūdomāts - vakardiena, un nāktos atrofēto labo roku atkal trenēt... A6 ar multitroniku atceries? Tas tavs DSG, par kuru to šobrīd čurā karstu, ir vēl lielāks sūds par to multitroniku - multitronika galvenā problēma bija tas, ka mehāniski par vāju, un pēc pāris trīs simtiem tūkstošu sākās mehāniskas problēmas. Tikmēr tas tavs DSG jau tagad kā damokla zobens karājas virs tavas galvas - nu labi, pieņemsim ka 1-2 gadus vēl var gaidīt ka tā kārba izvilks ar garantiju, bet pēc tam tikpat labi var gadīties ka tu vienu brīdi izpildies uz šosejas un priecājies kā kārba agresīvi pārmetas divus robus uz leju - un nākamajā brīdī jau ar beigtu mašīnu stāvi ceļa malā, un pāris stundas vēlāk izbaudi ejakulatora kabīnes ērtības. Es tev novēlu lai fofāgens būtu to lietu uzlabojis - ir dzirdēti daži labi stāsti par to, kā pāris gadus veciem DSG braucot nosprāgst kārbas vadības bloks, lieta, kurai būtu jāizvelk vismaz savi 30 gadi...

Ā, un ir vēl viens moments. Normālajai kārbai - mešalkai - šodien pat ražotāji atļaujas paziņot ka tā ir bezapkopes kārba - kas gan tā nav, bet nu tur pamatā nekāda iespringuma nav, sevišķi ja vēl kārbai nav noplūdes. Tikmēr sūdomātam ir regulāras eļļas maiņas, UN - cik dzirdēts - pēc mūsu dīleru apkopēm vēlams pašam pārbaudīt, vai tiešām tas, kas ir uz papīra izdarīts, ir arī patiesi noticis - tas puņķainais DSG var arī ņemt ļaunā iespēju nobraukt ar vienu eļļu divus vai trīs maiņas intervālus...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kein Stress Es pērku arī mašīnas ģimenei. Lietotas. Ar automātiem. Es nekad neesmu apgalvojis, ka jaunās paaudzes tehnika ir uzticama. Tieši otrādi. Bet, kad strādā viss teicami - tā ir bauda braukt!

Uggga Reģ.: 04.01.2006
3 0 Atbildēt

Savas auto braucēja "karjeras" sākumā 6 gadus braucu ar manuālo. Tad, kad sieva nokārtoja tiesības un atteicās braukt ar manuālo, pārsēdos uz automātu, jo otru mašīnu ģimenē tad vēl neplānojām. Nobraucu vēl kādus 7 gadus ar automātu un sagribējās manuālo. Nopriku, bet pēc pāris mēnešiem jau piegriezās kloķi raustīt, tāpēc atkal pārkāpu uz automātu. Nekad nesaki nekad, bet, visdrīzāk, manuālās man vairs nekad nebūs.

Paziņu lokā ir diezgan daudz tādi, kas ir kategoriski pret automātem, bet tikai tik tālu, kamēr paši nepamēģina, tad vairs viņus nevar piedabūt pie manuālās.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Dizelis - benzins

Tomats - manualis

Mūžīgas diskusijas, kurās nav uzvarētāja

Ikdienā moderns tomats- 7 atrumi , iespeja jebkura bridi parslegt ar lapstinam

Un tomer parastai karbai ir savs prieks

Un tadel svetdienas auto ar parastu karbu !

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Jāliek uzsvars uz moderns, nesen braucu ar gadu vecu ope corsa automātversijā-nu i na, ja nav tad nav, skaidrs ka tam auto ir iebāzts pirmais kas bija pie rokas lai tirgus niša "mazs un ar tomātu" būtu aizpildīta. Šādos gadījumos tikai un vienīgi manuālis.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Iesaku precizēt - tā kārba bija īsts hidrauliskais automāts, vai muļķīgais izgudrojums "Easytronic" - robots? Tas "robots" ir nelietojams, turklāt - prasa dārgus remontus.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Visi tie hlami-viena un divus sajūgu roboti, variatori un hidrotransformatori palien zem vārda "automāts", cik ļoti atšķirīgas konstrukcijas tikpat arī braukšanas īpatnības un remontu izcenojumi. Konkrētais bija easytronic.

Ar to es gribēju teikt ka nekad nevarēs kategoriski pateikt automāts ir labi un manuālis slikti, piemēram reiz sanāca pabraukāties ar renault grand scenic ar pusotra litra dīzeli un sešu ātrumu manuāli-pilsētā no nemītīgāš kloķa raustīšanas sajūtas kā fūristam jo mašīna sāk kustēties tikai ieliekot trešājā ātrumā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu, varbūt tai lielajai makstij arī ir jāslēdz tā kārba kā dažam labam smagākam aparātam, kustību uzsākot ar otro...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Mēģināju, vēl tizlāk

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti