Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volvo 850

Volviks Reģ.: 24.07.2003

Piedāvāju šeit padalīties pieredzē par remontiem u.t.t. tieši šim modelim.

 
Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

Atceries ka sajuuga disks ir jaauzliek parreizi , tur ir rakstiits kura ir motora puse un kura kaarbas

lvrisk Reģ.: 22.10.2003
0 0 Atbildēt

Labi ka man te Galvenais Meistars ir zinoss, es pats vareesu lomiku pietureet, iedot piepiipeet un ar padomu paliidzeet

Gvido28 Reģ.: 19.04.2004
0 0 Atbildēt

lvrisk rakstīja: Labi ka man te Galvenais Meistars ir zinoss, es pats vareesu lomiku pietureet, iedot piepiipeet un ar padomu paliidzeet

Visā procesijā jau asistents ir tas galvenais! Pat ķirurgi nevar iztikt bez palīga.

Flints Reģ.: 06.06.2003
0 0 Atbildēt

Asistenta galvenais pienākums ,sniegt meistaram vērtīgus padomus.

Skardnieks Reģ.: 13.12.2002
0 0 Atbildēt

Flints rakstīja: Asistenta galvenais pienākums ,sniegt meistaram vērtīgus padomus.

Un noslaucīt meistaram sviedrus.

kaspx Reģ.: 08.04.2005
0 0 Atbildēt

Gribēju pajautāt varbūt kāds zin kādai jābūt min kompresijas pakāpei lai normāli pielektu 850 Tdi 96'g. Man ir pa cilindriem 21;22;22;24;24 servī saka ka jābūt min 30 un piedāvā remontu pa ~ 500 Ls (darbs 150; detaļas: gredzeni, cilindri, smidzinātāji, visas blīves, blīvslēgi kopā 350 Ls). Domāju sākumā nomainīt tikai smidzinātājus un tad skatīties vai taisīt lielo remontu. Kādi ieteikumi?

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu ja...Bet vaarsti nav jaapieregulee???

Prieks kapremonta paaraak vienmeeriiga kompresija...

kaspx Reģ.: 08.04.2005
0 0 Atbildēt

Neko vairs nesaprotu, servī gandrīz vai uzstāj uz kapremontu kaut arī auto iet normāli , tikai negribīgi lec. Savukārt kolēģis - dīzelists saka ka vienmēr jau paspēšot to kapremontu ... esot arī sliktāki redzēti. Par vārstu regulēšanu neiedomājos, vai varētu būt ka palīdz?

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Aukstumaa nelec???

Cik kveelsveces dziivas?

filtri

coks

smidzinaataaji

vaarsti utt

nu pameegjin veel kaadaa dieselservisaa

Lai gan vinjiem acis deg to motori remonteet...

kaspx Reģ.: 08.04.2005
0 0 Atbildēt

Visi filtri nomainīti;

Visas kvēlsveces nomainītas jau pirms paris mēnešiem;

Smidzinātājus taga nomainīs un ta redzēs (servī apgalvoja ka tas nelīdzēs);

Paregulēs biki agrāku iesmidz momentu;

Atliek vārstu kontrole kādā citā servī;

Nu ja tad neies ... vasarā jau ies (un tā drīz iestāsies)

It kā labi palīdzot Cold Start aerosols kad -20 grādi ielās

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

kaspx rakstīja: Visi filtri nomainīti;

Visas kvēlsveces nomainītas jau pirms paris mēnešiem;

Smidzinātājus taga nomainīs un ta redzēs (servī apgalvoja ka tas nelīdzēs);

Paregulēs biki agrāku iesmidz momentu;

Atliek vārstu kontrole kādā citā servī;

Nu ja tad neies ... vasarā jau ies (un tā drīz iestāsies)

It kā labi palīdzot Cold Start aerosols kad -20 grādi ielās

Iesaku sazvanities ar sho meistaru - Ziedonis (9101655). Es domaju, ka tas Tev taas lietas aatri saliks pa plauktinjiem.

Gvido28 Reģ.: 19.04.2004
0 0 Atbildēt

kaspx rakstīja: Gribēju pajautāt varbūt kāds zin kādai jābūt min kompresijas pakāpei lai normāli pielektu 850 Tdi 96'g. Man ir pa cilindriem 21;22;22;24;24 servī saka ka jābūt min 30 un piedāvā remontu pa ~ 500 Ls (darbs 150; detaļas: gredzeni, cilindri, smidzinātāji, visas blīves, blīvslēgi kopā 350 Ls). Domāju sākumā nomainīt tikai smidzinātājus un tad skatīties vai taisīt lielo remontu. Kādi ieteikumi?

Godīgi sakot 30 ir jauna bīdeļa kompresija. 22>24 ir vēl spēka gadi. Jājautā speciem, pie cik vajadzētu nomainīt gredzenus, bet līdz kapitālajam vēl tāls ceļš braucams. Man teica - kamēr salā var pielecināt ( pat ar 18 kompresiju 2 katlos no sešiem), lai lieku mieru. 4 katlu dīselim mirstamā zona ir ~12>10 divos katlos.

1. Ja lec labi - nu liec viņam mieru.

2. Ziemā sveces pirms šķilšanas labāk 2x uzsildīt ( aukstam).

3. Spēka kastei jābūt labai un uzlādētai ( vēlams 72>75Ah un palaišanas strāvai virs 600)

4. Kvēlsveces.

5. Smidzinātāji ( sprauslas) nezinu kā jaunajiem, bet 7xx sērijai nomaina "mīžamspraugu" šeibīti un mkē. Pārbaude utt 6Ls gab.

6. "Aizdedzes" leņķi, drīzāk jau sūkņa , biku uz priekšu. Manam pašreizējam arīdzan par saviem 8>10% jāpārliek. TA pat teica, ka prasās tā kā pagriezt. ( izlikts, šobrīd, pēc notīm).

7. Galvenais filtri ( gaiss un fuel) jāmaina regulāri!!! Atstāj diezgan jūtamu iespaidu uz patēriņu un vilkmi.

Gvido28 Reģ.: 19.04.2004
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja:

kaspx rakstīja:

It kā labi palīdzot Cold Start aerosols kad -20 grādi ielās

ar šo arī piebeigsi to dzinēju....

Piekrītu!

Viens golpa lietotājs iemanījās vārstus ar visu motora galvu, izdzīt cauri kapotam un labu gabaliņu pamest nostāk. "Labu" gribot iepūtis filtra kastē gandrīz visu untad šķīlis.

Pēc tam benzīntankā, to aerasolu, tikai pret parakstu, ka zinu ko pērku un pats atbildu par sekām, deva.

P.s. Nosacītā mazpilsētā gadījumam bija vieta.

Gvido28 Reģ.: 19.04.2004
0 0 Atbildēt

P.s. Savu nokalpojušas traktortehnikas palaišanai, mēs to psik lietojām. Jautrais jaungads ar kniebējsalu bij tai gadā.

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

kaspx rakstīja: Neko vairs nesaprotu, servī gandrīz vai uzstāj uz kapremontu kaut arī auto iet normāli , tikai negribīgi lec. Savukārt kolēģis - dīzelists saka ka vienmēr jau paspēšot to kapremontu ... esot arī sliktāki redzēti. Par vārstu regulēšanu neiedomājos, vai varētu būt ka palīdz?

Nu iot kaashim motoram jau vajadzeetu buu hidrokompensatoriem, liidz ar to neko dauc jau vaarstus nepareguleesi...

Driizaak jaasaak ar akji, dieselim nu ljooti patiik ja jamo taa labi uzgriezh..

Veel man ieprieksheejam dieselim(escortam gan) bija taa ka degvielas sisteemaa zuda spiediens un fuelis kaut kur aatri aizteceeja un tad pagaaja laiks kameer uzpumpeeja vajadziigo spiedienu...

curmis Reģ.: 29.03.2004
0 0 Atbildēt

kaspx rakstīja: Gribēju pajautāt varbūt kāds zin kādai jābūt min kompresijas pakāpei lai normāli pielektu 850 Tdi 96'g. Man ir pa cilindriem 21;22;22;24;24 servī saka ka jābūt min 30 un piedāvā remontu pa ~ 500 Ls (darbs 150; detaļas: gredzeni, cilindri, smidzinātāji, visas blīves, blīvslēgi kopā 350 Ls). Domāju sākumā nomainīt tikai smidzinātājus un tad skatīties vai taisīt lielo remontu. Kādi ieteikumi?

Kompresija ir pašvaka, taču iesākumam varētu mēģināt pagriezt agrāku aizdedzi (ja ir štrumi to var izdarīt 10 min) Kapitalku tev piedāvā aizdomīgi lēti, jo normāls virzulis maksā sākot no 75 ls/gb ir gan ari sākot no 30 taču esu dzirdējis ka īpaši vairāk par 30000 km ar tiem nobraukt nevarot. Man vasarā kapitalka izmaksāja gandrīz 900 ar paša darbu

kaspx Reģ.: 08.04.2005
0 0 Atbildēt

Paldies visiem par komentiem, šodien izņēmu auto no servisa ar mainītiem smidz. un regulētu iesmidz mom. kas bijis aplam greizs. Kompis bijis pilns (6-7) ar kļūdām (t.sk. kaut kāds elektroniskais devējs pie 4.sprauslas?). Lambda lampele tik un tā pēc visa tā tomēr palika degot (tukšgaitā).

Īstais tests būs rīt no rīta: leks vai neleks, tad uzrakstīšu ar ko beidzās.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

pienjemu visdazaadaakos apsveikumus un daavanas sakaraa ar 850 gle universaalja iepirkshanu.

automaats, kruiizs,un elektroluuka

nu ta testeeshu un skatiishos,ko nu esmu iepircis

Aicene Reģ.: 05.01.2005
0 0 Atbildēt

To curmis

Paldies tev liels, tiešām tāds kantoris eksistē un cena ir tik patīkama cik tu teici. Tā kā pa vienu probu mazāk.

Vēlreiz prasu kur var dabūt atpakaļskata stikliņus 850-am. Man kau ko šodien teica, ka uz Maskavas ielas esot. Tai pašā Divi Auto Ulbrokā ir bet bez apsildes.

Un vēl augšējo balstu dzinējam pēdējais laiks nomainīt, tā kā jautājiens arī kur tos varētu dabūt.

DAGS Reģ.: 25.03.2004
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: pienjemu visdazaadaakos apsveikumus un daavanas sakaraa ar 850 gle universaalja iepirkshanu.

automaats, kruiizs,un elektroluuka

nu ta testeeshu un skatiishos,ko nu esmu iepircis

Tad,kā tautā saka-Lai labi ripo!

Skardnieks Reģ.: 13.12.2002
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: pienjemu visdazaadaakos apsveikumus un daavanas sakaraa ar 850 gle universaalja iepirkshanu.

automaats, kruiizs,un elektroluuka

nu ta testeeshu un skatiishos,ko nu esmu iepircis

Ar to arī sveicam.

curmis Reģ.: 29.03.2004
0 0 Atbildēt

Aicene rakstīja:

Un vēl augšējo balstu dzinējam pēdējais laiks nomainīt, tā kā jautājiens arī kur tos varētu dabūt.

Kad man vajadzēja nekur citur neatradu, nācās sūtīt pie oficiālajiem izplatītājiem (tavā gadījumā varētu būt MM) Par abām buksēm kopā samaksāju ~30

Aicene Reģ.: 05.01.2005
0 0 Atbildēt

Vai ta tur ir divas augšā? Es redzēju tik vienu.

curmis Reģ.: 29.03.2004
0 0 Atbildēt

Aicene rakstīja: Vai ta tur ir divas augšā? Es redzēju tik vienu.

Viena pie motora, otra tai atsaitei otrā galā, pie mašīnas korpusa.

Aicene Reģ.: 05.01.2005
0 0 Atbildēt

Hmzz... skaidrs. Skatīšos, bet man tomēr liekas, ka aftermarket arī varēja dabūt.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti