Atceries ka sajuuga disks ir jaauzliek parreizi , tur ir rakstiits kura ir motora puse un kura kaarbas
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Atceries ka sajuuga disks ir jaauzliek parreizi , tur ir rakstiits kura ir motora puse un kura kaarbas
Labi ka man te Galvenais Meistars ir zinoss, es pats vareesu lomiku pietureet, iedot piepiipeet un ar padomu paliidzeet
lvrisk rakstīja: Labi ka man te Galvenais Meistars ir zinoss, es pats vareesu lomiku pietureet, iedot piepiipeet un ar padomu paliidzeet
Visā procesijā jau asistents ir tas galvenais! Pat ķirurgi nevar iztikt bez palīga.
Asistenta galvenais pienākums ,sniegt meistaram vērtīgus padomus.
Flints rakstīja: Asistenta galvenais pienākums ,sniegt meistaram vērtīgus padomus.
Un noslaucīt meistaram sviedrus.
Gribēju pajautāt varbūt kāds zin kādai jābūt min kompresijas pakāpei lai normāli pielektu 850 Tdi 96'g. Man ir pa cilindriem 21;22;22;24;24 servī saka ka jābūt min 30 un piedāvā remontu pa ~ 500 Ls (darbs 150; detaļas: gredzeni, cilindri, smidzinātāji, visas blīves, blīvslēgi kopā 350 Ls). Domāju sākumā nomainīt tikai smidzinātājus un tad skatīties vai taisīt lielo remontu. Kādi ieteikumi?
Nu ja...Bet vaarsti nav jaapieregulee???
Prieks kapremonta paaraak vienmeeriiga kompresija...
Neko vairs nesaprotu, servī gandrīz vai uzstāj uz kapremontu kaut arī auto iet normāli , tikai negribīgi lec. Savukārt kolēģis - dīzelists saka ka vienmēr jau paspēšot to kapremontu ... esot arī sliktāki redzēti. Par vārstu regulēšanu neiedomājos, vai varētu būt ka palīdz?
Aukstumaa nelec???
Cik kveelsveces dziivas?
filtri
coks
smidzinaataaji
vaarsti utt
nu pameegjin veel kaadaa dieselservisaa
Lai gan vinjiem acis deg to motori remonteet...
Visi filtri nomainīti;
Visas kvēlsveces nomainītas jau pirms paris mēnešiem;
Smidzinātājus taga nomainīs un ta redzēs (servī apgalvoja ka tas nelīdzēs);
Paregulēs biki agrāku iesmidz momentu;
Atliek vārstu kontrole kādā citā servī;
Nu ja tad neies ... vasarā jau ies (un tā drīz iestāsies)
It kā labi palīdzot Cold Start aerosols kad -20 grādi ielās
kaspx rakstīja: Visi filtri nomainīti;
Visas kvēlsveces nomainītas jau pirms paris mēnešiem;
Smidzinātājus taga nomainīs un ta redzēs (servī apgalvoja ka tas nelīdzēs);
Paregulēs biki agrāku iesmidz momentu;
Atliek vārstu kontrole kādā citā servī;
Nu ja tad neies ... vasarā jau ies (un tā drīz iestāsies)
It kā labi palīdzot Cold Start aerosols kad -20 grādi ielās
Iesaku sazvanities ar sho meistaru - Ziedonis (9101655). Es domaju, ka tas Tev taas lietas aatri saliks pa plauktinjiem.
kaspx rakstīja: Gribēju pajautāt varbūt kāds zin kādai jābūt min kompresijas pakāpei lai normāli pielektu 850 Tdi 96'g. Man ir pa cilindriem 21;22;22;24;24 servī saka ka jābūt min 30 un piedāvā remontu pa ~ 500 Ls (darbs 150; detaļas: gredzeni, cilindri, smidzinātāji, visas blīves, blīvslēgi kopā 350 Ls). Domāju sākumā nomainīt tikai smidzinātājus un tad skatīties vai taisīt lielo remontu. Kādi ieteikumi?
Godīgi sakot 30 ir jauna bīdeļa kompresija. 22>24 ir vēl spēka gadi. Jājautā speciem, pie cik vajadzētu nomainīt gredzenus, bet līdz kapitālajam vēl tāls ceļš braucams. Man teica - kamēr salā var pielecināt ( pat ar 18 kompresiju 2 katlos no sešiem), lai lieku mieru. 4 katlu dīselim mirstamā zona ir ~12>10 divos katlos.
1. Ja lec labi - nu liec viņam mieru.
2. Ziemā sveces pirms šķilšanas labāk 2x uzsildīt ( aukstam).
3. Spēka kastei jābūt labai un uzlādētai ( vēlams 72>75Ah un palaišanas strāvai virs 600)
4. Kvēlsveces.
5. Smidzinātāji ( sprauslas) nezinu kā jaunajiem, bet 7xx sērijai nomaina "mīžamspraugu" šeibīti un mkē. Pārbaude utt 6Ls gab.
6. "Aizdedzes" leņķi, drīzāk jau sūkņa , biku uz priekšu. Manam pašreizējam arīdzan par saviem 8>10% jāpārliek. TA pat teica, ka prasās tā kā pagriezt. ( izlikts, šobrīd, pēc notīm).
7. Galvenais filtri ( gaiss un fuel) jāmaina regulāri!!! Atstāj diezgan jūtamu iespaidu uz patēriņu un vilkmi.
Gnoms rakstīja:
kaspx rakstīja:
It kā labi palīdzot Cold Start aerosols kad -20 grādi ielās
ar šo arī piebeigsi to dzinēju....
Piekrītu!
Viens golpa lietotājs iemanījās vārstus ar visu motora galvu, izdzīt cauri kapotam un labu gabaliņu pamest nostāk. "Labu" gribot iepūtis filtra kastē gandrīz visu untad šķīlis.
Pēc tam benzīntankā, to aerasolu, tikai pret parakstu, ka zinu ko pērku un pats atbildu par sekām, deva.
P.s. Nosacītā mazpilsētā gadījumam bija vieta.
P.s. Savu nokalpojušas traktortehnikas palaišanai, mēs to psik lietojām. Jautrais jaungads ar kniebējsalu bij tai gadā.
kaspx rakstīja: Neko vairs nesaprotu, servī gandrīz vai uzstāj uz kapremontu kaut arī auto iet normāli , tikai negribīgi lec. Savukārt kolēģis - dīzelists saka ka vienmēr jau paspēšot to kapremontu ... esot arī sliktāki redzēti. Par vārstu regulēšanu neiedomājos, vai varētu būt ka palīdz?
Nu iot kaashim motoram jau vajadzeetu buu hidrokompensatoriem, liidz ar to neko dauc jau vaarstus nepareguleesi...
Driizaak jaasaak ar akji, dieselim nu ljooti patiik ja jamo taa labi uzgriezh..
Veel man ieprieksheejam dieselim(escortam gan) bija taa ka degvielas sisteemaa zuda spiediens un fuelis kaut kur aatri aizteceeja un tad pagaaja laiks kameer uzpumpeeja vajadziigo spiedienu...
kaspx rakstīja: Gribēju pajautāt varbūt kāds zin kādai jābūt min kompresijas pakāpei lai normāli pielektu 850 Tdi 96'g. Man ir pa cilindriem 21;22;22;24;24 servī saka ka jābūt min 30 un piedāvā remontu pa ~ 500 Ls (darbs 150; detaļas: gredzeni, cilindri, smidzinātāji, visas blīves, blīvslēgi kopā 350 Ls). Domāju sākumā nomainīt tikai smidzinātājus un tad skatīties vai taisīt lielo remontu. Kādi ieteikumi?
Kompresija ir pašvaka, taču iesākumam varētu mēģināt pagriezt agrāku aizdedzi (ja ir štrumi to var izdarīt 10 min) Kapitalku tev piedāvā aizdomīgi lēti, jo normāls virzulis maksā sākot no 75 ls/gb ir gan ari sākot no 30 taču esu dzirdējis ka īpaši vairāk par 30000 km ar tiem nobraukt nevarot. Man vasarā kapitalka izmaksāja gandrīz 900 ar paša darbu
Paldies visiem par komentiem, šodien izņēmu auto no servisa ar mainītiem smidz. un regulētu iesmidz mom. kas bijis aplam greizs. Kompis bijis pilns (6-7) ar kļūdām (t.sk. kaut kāds elektroniskais devējs pie 4.sprauslas?). Lambda lampele tik un tā pēc visa tā tomēr palika degot (tukšgaitā).
Īstais tests būs rīt no rīta: leks vai neleks, tad uzrakstīšu ar ko beidzās.
pienjemu visdazaadaakos apsveikumus un daavanas sakaraa ar 850 gle universaalja iepirkshanu.
automaats, kruiizs,un elektroluuka
nu ta testeeshu un skatiishos,ko nu esmu iepircis
To curmis
Paldies tev liels, tiešām tāds kantoris eksistē un cena ir tik patīkama cik tu teici. Tā kā pa vienu probu mazāk.
Vēlreiz prasu kur var dabūt atpakaļskata stikliņus 850-am. Man kau ko šodien teica, ka uz Maskavas ielas esot. Tai pašā Divi Auto Ulbrokā ir bet bez apsildes.
Un vēl augšējo balstu dzinējam pēdējais laiks nomainīt, tā kā jautājiens arī kur tos varētu dabūt.
draco rakstīja: pienjemu visdazaadaakos apsveikumus un daavanas sakaraa ar 850 gle universaalja iepirkshanu.
automaats, kruiizs,un elektroluuka
nu ta testeeshu un skatiishos,ko nu esmu iepircis
Tad,kā tautā saka-Lai labi ripo!
draco rakstīja: pienjemu visdazaadaakos apsveikumus un daavanas sakaraa ar 850 gle universaalja iepirkshanu.
automaats, kruiizs,un elektroluuka
nu ta testeeshu un skatiishos,ko nu esmu iepircis
Ar to arī sveicam.
Aicene rakstīja:
Un vēl augšējo balstu dzinējam pēdējais laiks nomainīt, tā kā jautājiens arī kur tos varētu dabūt.
Kad man vajadzēja nekur citur neatradu, nācās sūtīt pie oficiālajiem izplatītājiem (tavā gadījumā varētu būt MM) Par abām buksēm kopā samaksāju ~30
Vai ta tur ir divas augšā? Es redzēju tik vienu.
Aicene rakstīja: Vai ta tur ir divas augšā? Es redzēju tik vienu.
Viena pie motora, otra tai atsaitei otrā galā, pie mašīnas korpusa.
Volvo 850
Piedāvāju šeit padalīties pieredzē par remontiem u.t.t. tieši šim modelim.