Izdevās!
Tagad lai veicas tev ar meklēšanu!
Izdevās!
Tagad lai veicas tev ar meklēšanu!
rakos te pa inetu,rakos - taa arii neatradu degv pateerinju 850 universaalim ar automaatu un 2.5 10vaarstnieku (GLE) -
varbuut kaadam ir?
pavisam labi, ja kaads no iipasniekiem vareetu nosaukt arii apm reaalo pateerinju
Draco... lāpstiņu iedot? www.catalog.auto.ru/...
pag,pag, tiem datiem var ticeet?
tas vien,ka 10 vaarstu motors izraadaas peexnji dohc ar 4 vaarstiem uz cilindru ( kas ta tur,2.5 cilindri,nevis 5? ) un veel shaadi taadi jaukumi...
tie radiitaajie iekavaas,laikam domaati automaatam?
man te boree,ka baigi benziinu rijot, bet ja jau 6.8 ( trase, pie nezinaama aatruma, 90 kmh?) un 11.7 pilseetaa - itkaa diezgan ok....?
draco rakstīja: pag,pag, tiem datiem var ticeet?
tas vien,ka 10 vaarstu motors izraadaas peexnji dohc ar 4 vaarstiem uz cilindru ( kas ta tur,2.5 cilindri,nevis 5? ) un veel shaadi taadi jaukumi...
tie radiitaajie iekavaas,laikam domaati automaatam?
man te boree,ka baigi benziinu rijot, bet ja jau 6.8 ( trase, pie nezinaama aatruma, 90 kmh?) un 11.7 pilseetaa - itkaa diezgan ok....?
Un parasti tie boretaaju ir tadi, kas pat nav sedejushi tada VOLVO, kur nu vel braukushi
No patēriņa viedokļa 850 nav tas labākais autiņs braukšanai pa pilsētu, bet pa trasi patēriņs ir ļoti patīkams. Vasarā aizbraucu no Rīgas līdz Rūjienai un atpakaļ, man sanāca, ka 7 L uz 100km. Manējam ir 2.5 10V.
draco rakstīja: rakos te pa inetu,rakos - taa arii neatradu degv pateerinju 850 universaalim ar automaatu un 2.5 10vaarstnieku (GLE) -
varbuut kaadam ir?
pavisam labi, ja kaads no iipasniekiem vareetu nosaukt arii apm reaalo pateerinju
Man ir tāds, bet ar manuālo kārbu. šobrīd vidējais patēriņš ir 11l. Ja braukšana tikai pa Rīgu, nu tad apm. 12-13l atkarībā no "korķu" skaita, ko dienā izstāvi. Uz šosejas braucot apm. ap 100km/h patēriņš ir no 7,5-9l/100km, atkarībā cik pasažieru un kravas līdz.
Normālam 850 2.5 20V (savu es uzskatu par normālu) vidējais patēriņš 10l, brauc kur gribi- pilsēta, ne pilsēta. vienmēr sanāca vienādi- 10l. Nu tas ar manu braukšanas stilu. varbūt man tāds nestandarta, nezinu. manuālā kārba, protams.
katrā ziņā es sliecos domāt, ka 10V nu nav vērts ņemt ja vien ir izvēle. tomēr tas autiņš ir pietiekoši liela govs, lai ar mazo motoru būtu kūtrs. un, ja vien neesi pilnīgs sēņu vecis, tad diez vai ieekonomēsi, pērkot "mazo" motoru.
Ideālu jau nu ar LPT, bet tagad nepateikšu, vai 850. tāda vispār bija.
Nav nācies tā precīzi nomērīt, bet kopumā rēķinos, ka S70 ar 2.5 20V motoru un automātisko kārbu patērē aptuveni 10 litrus vidēji. Ārpus pilsētas - kaut kādi 8,5 litri vidēji.... pilsētā - HVZ.
Aicene rakstīja: No patēriņa viedokļa 850 nav tas labākais autiņs braukšanai pa pilsētu, bet pa trasi patēriņs ir ļoti patīkams. Vasarā aizbraucu no Rīgas līdz Rūjienai un atpakaļ, man sanāca, ka 7 L uz 100km. Manējam ir 2.5 10V.
Gunars_V rakstīja: Nav nācies tā precīzi nomērīt, bet kopumā rēķinos, ka S70 ar 2.5 20V motoru un automātisko kārbu patērē aptuveni 10 litrus vidēji. Ārpus pilsētas - kaut kādi 8,5 litri vidēji.... pilsētā - HVZ.
Izskatās, ka visi Volvo šitā izmēra rij vienādi, neatkarīgi no dzinēja un kārbas. S60 T5 Geartronic ēd tieši tik pat - samērā nemierīgi braucot.
if rakstīja:
Gunars_V rakstīja: Nav nācies tā precīzi nomērīt, bet kopumā rēķinos, ka S70 ar 2.5 20V motoru un automātisko kārbu patērē aptuveni 10 litrus vidēji. Ārpus pilsētas - kaut kādi 8,5 litri vidēji.... pilsētā - HVZ.
Izskatās, ka visi Volvo šitā izmēra rij vienādi, neatkarīgi no dzinēja un kārbas. S60 T5 Geartronic ēd tieši tik pat - samērā nemierīgi braucot.
Es savu S70 T-5 (240 Zs) esmu testejis visados apstakljos un visvairak 12 l/100 km rij tieshi korkjos (kaut arii leni un mieriigi ripinoties uz priekshu). Ir megjinaats arii agresiivi braukt un spiest lidz turbiinai, bet vairaak kaa 10-11 l/100km nesanaak. Tad vieniigais ir jaspiez griida, tad strauji jabremzee un viss no saakuma - tad varbuut ar var izspiest tos 15 l/100 km.
Uz sosejas ir ap 7l/100 km, bet ja ir sniega pljura uz celja vai pilna mashiina, tad 8-10 l/100 km.
nu, rekords ekonomijaa uz trases man bija ar eskortu 1.6i turbo - uz klaipeedu un atpakalj, +pa to pussalu un so - 44 litri uz kaukaadiem 900+ km - sanaaca mazliet zem 5.5 litriem uz simtu itka. pats biju paarsteigts. ziemaa pa pilseetu ar iisiem braucieniem vish gan rija ap 12 - 12.5 litriem.
granada 2.8i savukaart pa trasi apm 8 - 8.5 litrus, pilseetaa ap 13. bet nu izskataas 850 ar automaatu tik tragjiski nav,ja pa pilseetu ap 12 visi sakaas esam - man bija aizdomas,ka ap 15 vareetu buut. kaut gan paarsvaraa pa trasi plaanoju braukt, un uz 90 ceru ieksh 8 litriem vai mazaak iekljauties.
runaajot par 10v vs 20 v - neredzu lielas jeegas. cik saprotu, 20 vaarstniekam griezes momenta un jaudas liikne ir staavaaka, tb lai reaali to jaudu noceltu,vinsh ir "jaagriezh". aber seviskji gonkot ar volvi netaisos - nav vairs pusaudza gadi,da i galugalaa atvilkshanai ir citas mashiinas - kaut vai tas pats mazais eskorts rs turbo...
if rakstīja:
Gunars_V rakstīja: Nav nācies tā precīzi nomērīt, bet kopumā rēķinos, ka S70 ar 2.5 20V motoru un automātisko kārbu patērē aptuveni 10 litrus vidēji. Ārpus pilsētas - kaut kādi 8,5 litri vidēji.... pilsētā - HVZ.
Izskatās, ka visi Volvo šitā izmēra rij vienādi, neatkarīgi no dzinēja un kārbas. S60 T5 Geartronic ēd tieši tik pat - samērā nemierīgi braucot.
un ja jau vienādi balts, kāpēc maksāt vairāk!?
tas par pulveri, par volvo varētu teikt:
ja jau maksā vienādi, kāpēc braukt ar mazo?
nu tas tā. manā skatījumā 2.5 20V tomēr ir labākais pieejamais motors 850 lai normāli braucot mašīna nebūtu jāmoka.
tāpat neiet... esmu pamēģinājis nedaudz
Edzuli,laidies atpakaļ pie freude am fahren,te tavas domas nevienam neinteresē.
vai kaads gadiijumaa nezin, kaa noresetot SRS uz 93 gada 850 gle universaalja?
un veel - ja ir manuaalie stikli, elektropaceljamus stiklus uztaisiit ir sarezgiiti? kas jaaiepeerk?
paldies
Es nezinu, kādas izskatās 10V un 20V motoru jaudas un griezes momenta līknes, bet varu pateikt, ka automātu 20V motors ir stipri atsaucīgs uz gāzpedāli un labi ceļ jau no maziem apgriezieniem, tāpēc lielākoties tahometrs 3000 rpm atzīmi man pārsniedz diezgan reti.
draco rakstīja: nu, rekords ekonomijaa uz trases man bija ar eskortu 1.6i turbo - uz klaipeedu un atpakalj, +pa to pussalu un so - 44 litri uz kaukaadiem 900+ km - sanaaca mazliet zem 5.5 litriem uz simtu itka. pats biju paarsteigts. ziemaa pa pilseetu ar iisiem braucieniem vish gan rija ap 12 - 12.5 litriem.
granada 2.8i savukaart pa trasi apm 8 - 8.5 litrus, pilseetaa ap 13. bet nu izskataas 850 ar automaatu tik tragjiski nav,ja pa pilseetu ap 12 visi sakaas esam - man bija aizdomas,ka ap 15 vareetu buut. kaut gan paarsvaraa pa trasi plaanoju braukt, un uz 90 ceru ieksh 8 litriem vai mazaak iekljauties.
runaajot par 10v vs 20 v - neredzu lielas jeegas. cik saprotu, 20 vaarstniekam griezes momenta un jaudas liikne ir staavaaka, tb lai reaali to jaudu noceltu,vinsh ir "jaagriezh". aber seviskji gonkot ar volvi netaisos - nav vairs pusaudza gadi,da i galugalaa atvilkshanai ir citas mashiinas - kaut vai tas pats mazais eskorts rs turbo...
Droši vien mēģināji pusnomirušu 10V. Normāls 20V iet aptuveni tāpat kā E39 523.
Un vispār - arī tavs M3 neiet ne vella... ar F1 to var izkabināt vienos vārtos.
edzulis rakstīja: tāpat neiet... esmu pamēģinājis nedaudz
Gunars_V rakstīja: Droši vien mēģināji pusnomirušu 10V. Normāls 20V iet aptuveni tāpat kā E39 523.
Un vispār - arī tavs M3 neiet ne vella... ar F1 to var izkabināt vienos vārtos.
edzulis rakstīja: tāpat neiet... esmu pamēģinājis nedaudz
nu nez, pats arii braukaaju ar 20V, it kaa jau iet saliidzinoshi labi, bet tomeer tie 170zs uz V850 masu un kaarbu ar diezgan gariem paarnesumiem taadai sportiskai braukshanai ir biku par maz. T5 un uz augshu, tas ir iistais variants. Taadas subjektiivas manas domas.
draco rakstīja: vai kaads gadiijumaa nezin, kaa noresetot SRS uz 93 gada 850 gle universaalja?
un veel - ja ir manuaalie stikli, elektropaceljamus stiklus uztaisiit ir sarezgiiti? kas jaaiepeerk?
paldies
Pameklē kodus iekš interneta, to var izdar;it ar vadinju un podzinju kas atrodas pie labaas puses prieksheejaa stikla.
Lai uztaisiitu elektropaceelaaju stiklus tad vajag iepirkt visu paceelaaja mehaanismu, volvikjim tie ir samonteeti uz taadas lielalas ljumiinija plates.
Ja ir piejams viss lai manuaalo luuku paartaisiitu par elektrisko
labaas puses priexeejaa stikla?
lasiiju ka srs kompis kautkur zem vadiitaaja benkja dziivo,vai tml...
par stikliem:n tb, visa provodka vinjiem tur jau ir? tikai mehaanisms jaanomaina,un mosh kaads relejs jaaieliek?
par luuku paldies, elektroluuka tur jau iraid.
vienk kautkaa strange atgriezties pie ar roku virinaamiem logiem - kopsh 78 gada granadu paardevu, neesmu ar tiem savaas mashiinaas saskaaries. a te peeksnji ash volvo, nevis kaukaads fords, a pat elektrostiklu nava
tresdien sarunaata piemeeriishana ( arii ar suni)
'93 850 gle automaats ar kruiizkontroli, pulksteni un aara temp ( cik saprotu taa vietaa bortkompi diezgan vienkaarshi var ieimplanteet), degoshu SRS lampu, elektroluuku, un apsildaamiem seedekljiem.
draco rakstīja: bet nu izskataas 850 ar automaatu tik tragjiski nav,ja pa pilseetu ap 12 visi sakaas esam - man bija aizdomas,ka ap 15 vareetu buut. kaut gan paarsvaraa pa trasi plaanoju braukt, un uz 90 ceru ieksh 8 litriem vai mazaak iekljauties.
runaajot par 10v vs 20 v - neredzu lielas jeegas. cik saprotu, 20 vaarstniekam griezes momenta un jaudas liikne ir staavaaka, tb lai reaali to jaudu noceltu,vinsh ir "jaagriezh".
Īstenībā ir tā (man ir T-5) - pa pilsētu tieši arī ir 12 nevis 15. Manējs jau mēnesi pusotru nav no pilsētas ārā braucis un braukājas tikai no darba uz mājām un atpakaļ - attiecīgi no rīta tas nozīmē 40min lielākā daļa sastrēgumā, vakarā arī līdzīgi - kompis rāda 12.6. Ja sestdien no rīta noreseto un mierīgi braukājas pa pilsētu bez sastrēgumiem, tad ir tipa 10.5 vai kaut kas tml. Šoseja (man normāls ātrums ir 105-110) - 8l pie nosacījuma ka trafiks nav intensīvs un nav jāapdzen visu laiku... Mazāk nav īpaši sanācis - laikam nemāku uz 90 braukt
Par 10v vs 20v - varētu būt taisnība par tiem griezes momentiem. Na dņah testēju vienu 10v - pie maziem apgriezieniem reāli brauc tāpat kā mans T-5. Protams no 2500rpm+ starpība ir krimināla, bet cik nu bieži tad reāli vajag tos 2500+..?
Man par savu 2.5 10V rodas tāds iespaids ka nava diez ko ašs Bet kad Mārupes Saša izbrauca līkumu ar manējo teica, ka nav ne vainas, sak vienmēr gribas vairāk Es domāju pat T-5R īpašnieki nav apmierināti brīžiem ar savu autiņu Un F1 pilotiem svēta lieta sūdzēties, ka pa lēnu Ieskrienās protams Volvis lēnāk , kā citi, bet jāņem vērā cik sver. Droši bleķi prasa savu. A kas attiecas uz 10V patēriņu pret 20V, tad pēc rūpnīcas datiem 10V ēd mazāk, bet jauda arī mazāka
Pirmkaart-volvis nav domaac atvilksanai .Tam izgatavo automasiinas ar mazaaku masu.
srs deg-99% ka bliezts
Te vajag MM vai ko tamliidziigu lai pastaas,kaa sataisiits.
Aicene rakstīja: Man par savu 2.5 10V rodas tāds iespaids ka nava diez ko ašs Bet kad Mārupes Saša izbrauca līkumu ar manējo teica, ka nav ne vainas, sak vienmēr gribas vairāk Es domāju pat T-5R īpašnieki nav apmierināti brīžiem ar savu autiņu Un F1 pilotiem svēta lieta sūdzēties, ka pa lēnu Ieskrienās protams Volvis lēnāk , kā citi, bet jāņem vērā cik sver. Droši bleķi prasa savu. A kas attiecas uz 10V patēriņu pret 20V, tad pēc rūpnīcas datiem 10V ēd mazāk, bet jauda arī mazāka
Neteiktu ka maneejais leenaam ieskrietos 7,5sek liidz 100kmh
Volvo 850
Piedāvāju šeit padalīties pieredzē par remontiem u.t.t. tieši šim modelim.