piekopeeju. atveeraas bilde ar dzeltenu universaali uz litokiem un zemprofila gumijas, skats no priekshas un iesaaniski.
deveejus takshu itkaa iexpusee (salonaa) stiprina...?
piekopeeju. atveeraas bilde ar dzeltenu universaali uz litokiem un zemprofila gumijas, skats no priekshas un iesaaniski.
deveejus takshu itkaa iexpusee (salonaa) stiprina...?
draco rakstīja: piekopeeju. atveeraas bilde ar dzeltenu universaali uz litokiem un zemprofila gumijas, skats no priekshas un iesaaniski.
deveejus takshu itkaa iexpusee (salonaa) stiprina...?
Vobshem nobrauc te liidz lejai tad ieraudziisi
tnx,Crash, ieraudziiju.
man gan magjis augshaa, zem vija taa kabata. nu da labi.
btw, par taijotaam nepateikshu, bet mitsubishi galant no paarstraadaata papiira tiek razoti. viens man ar audi100 vienreiz pa slapju brugji no saana pakaljaa ielidoja - kapots "domikom",radiators pushu,uttp. audim ja neieskataas,vispaar nekas pamanaams nebija....
Varu piebilst par līdzīgu gadienu Toyota iebrauca pakaļā Volvim. Rezultāts??? Volvim neliela švīka, i to pašu ja pieliecās stipri varēja ieraudzīt, a Toyotai priekša pilnīgās lupatās, pie kam ātrums nebija liels Tā kā Galvenais , neaiztiec mūs un mēs neaiztiksim tevi A vispār kāpēc Volvjus tik daudz remontē gribi zināt? Tāpēc , ka mēs savas mašīnas apčubinam un ļoti mīlam un nenodzenam , kā viens otrs cits kamēr uz šrotu var tik nodot.
Crash rakstīja:
Galvenais rakstīja: jā, džeki. Šitik garš defektu uzskaitījums, un vēl viens otrs te klāsta cik volvo slavējama mašīna... ieejiet kādā toijotas forumā, tur mašīnu defekti tiek apskatīti ~ 70 % mazāk... nez par ko tas liecina? Nu bet ņematies vien, katram savs
Uzradaas mljin gudriitis, tad nu ar seedi savaa toyotas topikaa taalaak , paskatiisimies kas notiks kad kaadaa krustojumaa tava izslaveetaa tojota satiksies ar Volvo (es te protams nerunaaju par lancruizeri) Un vispaar te runas ir ne tikai par remontiem...
Vienkarshi VOLVO cilveki (normaali) taisa visu liidz pedejai skruuvitei, lampinjai utt. savaam mashinam.
Bet Tev to nesaprast
tatad...
volvo 850 (5252FS)
vai kadam kau kur nemetajas viens ne galvenais vadibas bloks bet tas kas nu motortelpa pie labaas puses spaarna atrodas - konkretak:
nummurs 51
ar sekojosam funkcijam:
ar imobilaizeri
bez ERG
bez gaisa suukna (puls air)
?
a to volvo centra ieminejas ka musu 850 volvo sim vadibas blokam nepatik aukstums... (masina piedarbinama, vakara noliekam stavvieta, no rita negrib skilties)... jauns maksa daudz...
Visdriizaak kaut kur ir kaads akstais lodeejums, izvelc aaraa atjauc un apskaties...
Crash rakstīja: Visdriizaak kaut kur ir kaads akstais lodeejums, izvelc aaraa atjauc un apskaties...
pagaidam nav isti velmes jaukt ara jo risinajums ka parvietoties ir sekojos "vakara panemiet kompiti uz majam - turiet siltuma, pec tam no rita siltu nesat un iesprauziet ieksa" tipa tavo - kamer nav atrasts ar ko mainit - nevaig ari meginat veco labot - kamer kaut nedaudz iet
Vienkarshi VOLVO cilveki (normaali) taisa visu liidz pedejai skruuvitei, lampinjai utt. savaam mashinam.
Bet Tev to nesaprast
Tieši tapēc gribu sev iegādāties kārtīgu garāžu.
Čau gāzenieki. Ir interese uzzināt kā uzvedas Volvo gāze pie šitiem mīnusiem.
Gribēju gāzes topikā, bet nez kā te trāpiju. Piedošanu!!!
Flints rakstīja: Čau gāzenieki. Ir interese uzzināt kā uzvedas Volvo gāze pie šitiem mīnusiem.
Ideaali - tikai pakaljaa virs izpuuteeja bamperis apsarmojis - haa divi nulle ponjimajes'
ai... atkal es te ar saviem jautājumiem
šodien stāvot rindā uz eļļas maiņu, džeks pirms manis ieminas: jā, nu man ta kārbai ar eļļu nomainiet!
es tā ņēmu i azdomājos - bļin - a kas vispār un pēc cik km volviķītim jāmaina?
nu ok - eļļa pēc 10k kilometriem.
kas tālāk?
lielais paldies
zināsim ko ar savu traktoriņu tagad darīt saprotu, ka ne man vienam auxc volvo rūc kā traktors
googoo rakstīja: ai... atkal es te ar saviem jautājumiem
šodien stāvot rindā uz eļļas maiņu, džeks pirms manis ieminas: jā, nu man ta kārbai ar eļļu nomainiet!
es tā ņēmu i azdomājos - bļin - a kas vispār un pēc cik km volviķītim jāmaina?
nu ok - eļļa pēc 10k kilometriem.
kas tālāk?
It kā saka ka nav jāmaina kārbai elja, bet iesaka to izveikt pēc 70-80 kkm. 850 kārbai rakstīs ka Volvo elja jaalej, reāli tās parmetri ir 5w-40 motorelja , bet cilvēki labāk iesaka liet(un arī liets) 75w-80 sintētisko kārbas elju.
Vakar te T-5-inieks sāka pigorus taisīt - respektīvi turbo boosts pazuda - spied kā gribi, reakcijas no turbīnas nekādas. Un boosta bultiņa panelī arī apstājas smuki pa vidu un tālāk neiet...
Šorīt sāku skatīties - vizuāli neko aizdomīgu neredz, eļļa normā, nekādas lapmas nedeg.. uzsildīju mazliet motoru, izlaidu līkumu.. sākumā tas pats kas vakar - no boost, bet pēc kādiem pāris kilometriem parādījās, kaut gan tāds (pēc izjūtas) ar kārtu švakāks nekā pirms šitas sākās..
Karoče jautājums tāds - man par to ir vērts uztraukties, saķert galvu un gatavoties remontiem, vai arī vienkārši pagaidīt siltāku klimatu (turu uz ielas)??? Kādam ir tā bijis kādreiz???
gribeeju par vienu neskaidriibu apjautaaties: kad nopirku,nolasiiju savam pepelacam kljuudu kodus.
no A7 kontakta ( meeraparaatu panelis)
man tika izdots kods 1-2-2 ( peec manaam graamataam "temperatuuras deveejs: paaraak garsh intervaals"
mosh kaads zin paskaidrot,kas taa pa fignju,un ko noziimee? dzineeja temp deveejs,jeb aizborta gaisa temp? un ko noziimee "garsh intervaals"? ko pasaakt?
paldies jau ieprieksh?
PS '93 gads, fenix 5.2, b5252
ivka rakstīja: Vakar te T-5-inieks sāka pigorus taisīt - respektīvi turbo boosts pazuda - spied kā gribi, reakcijas no turbīnas nekādas. Un boosta bultiņa panelī arī apstājas smuki pa vidu un tālāk neiet...
Šorīt sāku skatīties - vizuāli neko aizdomīgu neredz, eļļa normā, nekādas lapmas nedeg.. uzsildīju mazliet motoru, izlaidu līkumu.. sākumā tas pats kas vakar - no boost, bet pēc kādiem pāris kilometriem parādījās, kaut gan tāds (pēc izjūtas) ar kārtu švakāks nekā pirms šitas sākās..
Karoče jautājums tāds - man par to ir vērts uztraukties, saķert galvu un gatavoties remontiem, vai arī vienkārši pagaidīt siltāku klimatu (turu uz ielas)??? Kādam ir tā bijis kādreiz???
Nu vajadzeetu kjert galvu gan... . Būtībā ir divas iespējas - vai nu turbīna ir nokjiileejusi , vai nu wastegate iesprūdis un stāv vaļā.
Vēl jau wastegate trubinja ... iespeejams
Hmm.. Pēdējās pāris dienas viss it kā normāli atkal... Vienīgi pēc sajūtas ir tāds švakāks cēliens.. Bet nu zinam mēs kā ar tām sajūtām.. Nu karoče redzēs - ja atkārtosies, tad nervozēšu Maybe tomēr tā turbo padarīšana nav pilnīgi mehāniska. Gribētos ticēt/cerēt, ka tas dēļ lielajiem mīnusiem un kaut kāda gļuka kaut kur elektronikā.. Tomēr turbīna ir septembrī servisota, un būtu ļoti sāpīgi, ja šamā tagad ņemtu un atliektos..
Arnijs rakstīja: Vēl jau wastegate trubinja ... iespeejams
Arnij nejauc, wastegate ar blowoff. wastegate ir tas vaarsyts kas turbiinas paarspiediena gadiijumaa gaazes laizh pa taisno izpuuteejaa, un tur nekaadas trubinjas nafa... viss ir chugunaa . a blowoff vaarsts 850 ir taads īpatneejs, bet domāju ka tur nekas neaizsalst... Ispeejams ka tas nospruugis bija un visas atgaazes skreeja garaam. Tas taads peec izskata parasts vakumnjiks vien ir. Elektronika rubii kompi aaraa tikai paarspiediena gadiijumaa, ja spiediena naf tad nekaa... Varbuut elja bieza, vai dzeses shkjidrums vaajaakiem miinusiem domaac?
draco rakstīja: gribeeju par vienu neskaidriibu apjautaaties: kad nopirku,nolasiiju savam pepelacam kljuudu kodus.
no A7 kontakta ( meeraparaatu panelis)
man tika izdots kods 1-2-2 ( peec manaam graamataam "temperatuuras deveejs: paaraak garsh intervaals"
mosh kaads zin paskaidrot,kas taa pa fignju,un ko noziimee? dzineeja temp deveejs,jeb aizborta gaisa temp? un ko noziimee "garsh intervaals"? ko pasaakt?
paldies jau ieprieksh?
PS '93 gads, fenix 5.2, b5252
Tjipa infa no Vadis - signāla impulsa garums ir garāks par 65.25 ms.
iespējamie defekti
signālvada īsais uz masu
signaalvada iisais uz plusus
signālvada pārrāvums
defekts dzinēja vad''ibas sistēmā.
simtomi
temperatūras rādītājs iesprūst uz zemiem raadiitaajiem
periodisks defekts, pie zemiem temperatūras rādītājiem
Volvo 850
Piedāvāju šeit padalīties pieredzē par remontiem u.t.t. tieši šim modelim.