2 curmis & Aicene
moz juus luudzu vareetu ar mani ar padaliities kur tos spoguljus tirgo??????
thnx in adv !
AL
2 curmis & Aicene
moz juus luudzu vareetu ar mani ar padaliities kur tos spoguljus tirgo??????
thnx in adv !
AL
Pirmām kārtām Sorry. Sajaucu biki , pareizo adresi iedeva Gnoms. Curmis bija ideja par to bodi, bet Gnoms atcerējās kur, tā kā Gnomam arī lielais paldies.
To Alex-GT
Pēc iepriekšminēto darbu veikšanas tagad Tdi pielec labi, var teikt ka ne no 1/2 apgrieziena bet no 1 apgrieziena. Laikam sidzinātāju maiņai un regulēsanai bija liels efekts. Servismenis gan noteica ka mans prieks nebūšot ilgs , tik nesapratu kādās kategorijās viņs runāja.
Vai liekot sajugu kopa obligati jaliek taa vitnu fiksejosa lime, jeb var ari iztikt bez? Ir dinamometriska atslega, ta ka pievilkt vares vienaadi. Vienkarsi ir sodien laiks taisiit, bet nav limes, Veikali te svetdienas nestrada. tad tas pasaakums atkal ievilksies, jo daram peec darbiem pasi...
Līme dod garantiju, ka pie vibrācijām nekas nenāks vaļā! Man gan nekad nav atnākuši vaļā arī tāpat pievilktie spararati, pirms gadiem 10 krāmētajos motoros, kad par tādas līmes esamību zināja retais. Bet apgalvot, ka ir pareizi likt bez līmes, neņemos... Piem. klaņu gultņiem un pamata gultņiem nekāda līme nav paredzēta un arī nav dzirdēts, ka būtu kādreiz atnācis vaļā, ja vien ir bijis pieskrūvēts.
OK Paldies, tad skruvesim kopa. Vel ar vienu pakonsultejos, teica, ka ja vienadi viss pievilkts tad nevajadzetu but problemam.
lvrisk,rādās ka varēsi veselu bestselleru sarakstīt par tēmu,"kā es sajūgu mainiju",bet nu super,lai viss saskrūvējas un saliekas pareizi!
No mana viedokla bestsellera labaka nodala bus/ Kaa es 1000km no majam vislabklajigaakaja/ lasi: dargakaja Norvegijas naftas rietumkrasta par latvijas cenam volvi sataisiju.... cakars protams nemeera. bet piemera pec tas pats sajuga komplekts, ko es te atvilku par 200Ls 4 dienu laikaa no Madonas? / seit man paprasiija 600Ls un 2-4 nedelas piegaades laiku. var jau teikt , ka te i maksa vairaak, bet ... dolars vins ari afrika ir dolars / bet ne norvegija.. ir 100 reiz labaki veidi, ka izskiest naudinas neka paarmaksaat paareedusam Norveegim, kas par visu radis 3 kaarsi par jebkuru kustiibu sanemt....
taa,nopirku speeciigu 850to,
'93, motors 5252,automaats.
noskreejiens peec spidometra 293k.
nolasiiju caur diagnostiku no priborkas kompja (A7) 4. reziimaa uz kodu 1-1-1 vish izdod 852, uz 1-1-2 izdod 293
cik saprotu tas ir reaalais noskreejiens,kursh ariidzan sakriit ar odometra raadiijumu? shii metode ir tas pats,ko diileris caur savu kompi redz,jebshu tur kas savaadaaks ir?
paarsteidza pateerinsh - spriezhot peec baakas raadiitaaja ap 10 litriem uz 100 km pa trasi uz 90 kmh. kas veel - duumo diezgan nevaaji,ja straadaajosham atveert elljas pielieshanas korkji. vainu virzulju / gredzenu dilums,. vai nu iesp vareetu buut ieguulushies gredzeni? jeb pie 300k nobraukuma tas ir pilniigi ok? vienk dzirdeets par volvju izturiigajiem motoriem,kad liidz gredzenu mainjai pa 400 tkm iet un so...
aktuaals jautaajums:
vai 850tajam 93 gada ar ruupniicas signalizaaciju ( iesleedzas aizsleedzot kaaru ar atsleegu,panelja viduu uz postamentinja sarkana diode saak mirgot) ir arii imobilaizers, jeb tai sigai ir tikai bljaushanas funkcijas?
jaataisa kasko...
draco rakstīja: taa,nopirku speeciigu 850to,
'93, motors 5252,automaats.
noskreejiens peec spidometra 293k.
nolasiiju caur diagnostiku no priborkas kompja (A7) 4. reziimaa uz kodu 1-1-1 vish izdod 852, uz 1-1-2 izdod 293
cik saprotu tas ir reaalais noskreejiens,kursh ariidzan sakriit ar odometra raadiijumu? shii metode ir tas pats,ko diileris caur savu kompi redz,jebshu tur kas savaadaaks ir?
paarsteidza pateerinsh - spriezhot peec baakas raadiitaaja ap 10 litriem uz 100 km pa trasi uz 90 kmh. kas veel - duumo diezgan nevaaji,ja straadaajosham atveert elljas pielieshanas korkji. vainu virzulju / gredzenu dilums,. vai nu iesp vareetu buut ieguulushies gredzeni? jeb pie 300k nobraukuma tas ir pilniigi ok? vienk dzirdeets par volvju izturiigajiem motoriem,kad liidz gredzenu mainjai pa 400 tkm iet un so...
Dumo kura vieta iisti? Caur elljas pielieshanas korkji vai izputeeja gala? ja caur korkji, tad 99,9%, ka ir ciet vienkarshi kartera ventilacijas-recirkulacijas sistema. Varetu pat teikt VOLVO standarta vaina.
caur pielieshanas korkji. un taadaa apjomaa ventilaacija vinjus neizsuuks - diezgan kreptiigi duumo.
draco rakstīja: caur pielieshanas korkji. un taadaa apjomaa ventilaacija vinjus neizsuuks - diezgan kreptiigi duumo.
Izsūks, izsūks! Ja vien nav bijis karsēts... Jāceļ ārā radiators, jo savādāk tai ventilācijai klāt netiek! Vēl tur varētu būt slikti savienojumi pašai recirkulācijai , bet visticamāk jau, ka viss tur ir ar sarkanām zvaigznītēm pilns
Arnijs rakstīja:
draco rakstīja: caur pielieshanas korkji. un taadaa apjomaa ventilaacija vinjus neizsuuks - diezgan kreptiigi duumo.
Izsūks, izsūks! Ja vien nav bijis karsēts... Jāceļ ārā radiators, jo savādāk tai ventilācijai klāt netiek! Vēl tur varētu būt slikti savienojumi pašai recirkulācijai , bet visticamāk jau, ka viss tur ir ar sarkanām zvaigznītēm pilns
Taa cauruliite ir jaamaina nost, asap, jo ja vinja ir aizkakaata tad tur nekas cauri neies un buus kaa autonetam ka elju no spiediena saaks dziit pa bliivsleegiem aaraa....
draco rakstīja: taa,nopirku speeciigu 850to,
'93, motors 5252,automaats.
noskreejiens peec spidometra 293k.
nolasiiju caur diagnostiku no priborkas kompja (A7) 4. reziimaa uz kodu 1-1-1 vish izdod 852, uz 1-1-2 izdod 293
cik saprotu tas ir reaalais noskreejiens,kursh ariidzan sakriit ar odometra raadiijumu? shii metode ir tas pats,ko diileris caur savu kompi redz,jebshu tur kas savaadaaks ir?
paarsteidza pateerinsh - spriezhot peec baakas raadiitaaja ap 10 litriem uz 100 km pa trasi uz 90 kmh. kas veel - duumo diezgan nevaaji,ja straadaajosham atveert elljas pielieshanas korkji. vainu virzulju / gredzenu dilums,. vai nu iesp vareetu buut ieguulushies gredzeni? jeb pie 300k nobraukuma tas ir pilniigi ok? vienk dzirdeets par volvju izturiigajiem motoriem,kad liidz gredzenu mainjai pa 400 tkm iet un so...
Shim matoram pa shoseju braucot pateerinjam vajadzeetu buut ap 8L uz 100km braucot taa ap 90kmh
Shitie matori ir sameeraa ilgmuuzhiigi jo turbiinas nava un nav arii nosmelta maximaalaa jauda no dzineeja, peec forumiem lasoties ir dzirdeets ka bez kapitalkas var nobraukt ap 500tkm... ja protams pirms tam nekas nav sajaats....
Arnijs rakstīja:
draco rakstīja: caur pielieshanas korkji. un taadaa apjomaa ventilaacija vinjus neizsuuks - diezgan kreptiigi duumo.
Izsūks, izsūks! Ja vien nav bijis karsēts... Jāceļ ārā radiators, jo savādāk tai ventilācijai klāt netiek! Vēl tur varētu būt slikti savienojumi pašai recirkulācijai , bet visticamāk jau, ka viss tur ir ar sarkanām zvaigznītēm pilns
cik shitam vareet buut pilna cena,ar detaljaam?
kas veel - radiatora celshana ir obligaata? vienk tur ir automaatiskaa aatrumkaarba, visi tie savienojumi uz radiatoru un so...
draco rakstīja:
Arnijs rakstīja:
draco rakstīja: caur pielieshanas korkji. un taadaa apjomaa ventilaacija vinjus neizsuuks - diezgan kreptiigi duumo.
Izsūks, izsūks! Ja vien nav bijis karsēts... Jāceļ ārā radiators, jo savādāk tai ventilācijai klāt netiek! Vēl tur varētu būt slikti savienojumi pašai recirkulācijai , bet visticamāk jau, ka viss tur ir ar sarkanām zvaigznītēm pilns
cik shitam vareet buut pilna cena,ar detaljaam?
kas veel - radiatora celshana ir obligaata? vienk tur ir automaatiskaa aatrumkaarba, visi tie savienojumi uz radiatoru un so...
Man driizaak liekas ka jaaskruuvee nost iepluudes kolektors nevis jaacelj aaraa radiators
Jo taa trubele ir zem iepluudes kolektora
peec shitaas kad eskortaa ieseedos, taads iespaids ka ar F1 braucu - tomeer tas volvis taads liels,smagneejs, dinamika ar taa ir kaa ir bet nu uz slidena celja itkaa stabilaaks,un abs speeciigaaks nekaa eskorta mehaaniskais,imho...
Līdzīgs jautājums man radās saistībā ar S70, un no "Mūsa Motors" uzzināju, ka imobilaizeris varot gan būt, gan arī nebūt. Es izvēlējos jaunas signalizācijas un imobilaizera uzstādīšanu pēc visminimālākas programmas, kaut kas ap 80 latiem sanāca, priekš Kasko pietika. Tā nu ir viena no Volvo priekšrocībām - zagto auto statistikā tas praktiski neparādās.
draco rakstīja: aktuaals jautaajums:
vai 850tajam 93 gada ar ruupniicas signalizaaciju ( iesleedzas aizsleedzot kaaru ar atsleegu,panelja viduu uz postamentinja sarkana diode saak mirgot) ir arii imobilaizers, jeb tai sigai ir tikai bljaushanas funkcijas?
jaataisa kasko...
tiku pie servisgraamatas savam volvim. tur ir ieksha arii taada interesanta lieta, kaa kompresijas diagrammas,nonjemtas pie
135, 180 un 225 tkm.
pirmaas divas praktiski vienaadas un uzraada kompresiju katlos 12 - 13 tm robezaas.
toties treshaa, pie 225 tkm taisiitaa,raada interesantu ainu -
1. : 8.4
2. :9.1
3. :9.0
4. :8.6
5. :8.6
ko guru teiks? izskataas ka kompresija nav gan iisti ok.
servisgraamata beidzas pie 246k,kad vish aciimredzot atdziits uz latviju...
pie peedeejaas kompr meeriishanas ir kkaads ieraksts ar sarkanu tinti,bet ar roku un vaaciski - nesaprotu,kas tur raxtiits. kkas liidziigs zalurichen esnemat ?
tomeer jaadodas tiiriit kartera ventilaacija?
Nu peec kompresijas jau veel gaajeejs... Tikai elljas gredzenu staavokli peec taa taapat pateikt nevar. Pie kam, kaa taa kompresija ir meeriita. Elekrtiski, vai mehaaniski.
nu,nez kaads tur veel gaajeejs. imho ja kompresija paliek zem 10 jau vairs diezkas nav, a ja zem 9 - nu nezinu. manupraat tas nav gaajeejs, bet vecs sakaarnis,kuram liidz kapam jau ar roku padot. vieniigais - kautkaa baigi strauji vinjam tur taa kompresija nokritusies. aizdomas man uz ieguulushiem gredzeniem.
par elljas dredzeniem runaajot - vinju staavoklis lieliski nosakaas peec atgaazeem. shim volvim savukaart zili mutulji itkaa neveljas un peec elljas ar itkaa nesmird. da i motora pasdiagnostika dod aaraa 1-1-1.
savukaart gaazu nonaakshanu karterii ietekmee kompresijas gredzeni, nevis elljas,cik esmu lasiijis.
un so, imho jaadomaa par kaadu veidu kaa iekustinaat teoreetiski ieguulushos gredzenus laikam, vai motora kapremontu / cita motora pirkshanu.
nez tikai pa cik sitaadiem volviem dziivi motori naak...laikam jau daargi.
granadai savulaik nopirku 2.8i ar sprici un gjeneratoru no automaatainaas - veel taga kompresija ir 10+,kaut arii es ar to dzineeju veel diezgan spariigi asfaltu pasliipeeju - 3 aatrumkaarbas nomainiiju
Kompresijas pakāpe šiem motoriem ir 10.5... Kompresija varētu būt pie 12... Nu 9, dabiski, ka ir pamaz, bet vēl nav traģēdija. Tikai... kā tik īsā laikā tie 9 ir uzradušies... Un, ja pasvaigi mainīta eļļa ir melna, tad pastāv reālas aizdomas par uzvārīšanu... Iedeguši gredzeni tie noteikti nav.
Spiedienu karterī, pie aiz****** ventilācijas var radīt arī jauni gredzeni.
kods 1-1-1 attiecas uz automaatisko aatrumkaarbu un noziimee to ka nevar noteikt defektu.Tipa kontrolmodulis nav speejis atrast savienojumu transmisijas kontuuros. VADISā stāsta ka probleemas var buut tiiri mehaaniskas un vispaar neiespadot transmisijas darbiibu. Tur tipa eljas nopluude, kaut kaadi trokshnji utt.
draco rakstīja: nu,nez kaads tur veel gaajeejs. imho ja kompresija paliek zem 10 jau vairs diezkas nav, a ja zem 9 - nu nezinu. manupraat tas nav gaajeejs, bet vecs sakaarnis,kuram liidz kapam jau ar roku padot. vieniigais - kautkaa baigi strauji vinjam tur taa kompresija nokritusies. aizdomas man uz ieguulushiem gredzeniem.
par elljas dredzeniem runaajot - vinju staavoklis lieliski nosakaas peec atgaazeem. shim volvim savukaart zili mutulji itkaa neveljas un peec elljas ar itkaa nesmird. da i motora pasdiagnostika dod aaraa 1-1-1.
savukaart gaazu nonaakshanu karterii ietekmee kompresijas gredzeni, nevis elljas,cik esmu lasiijis.
un so, imho jaadomaa par kaadu veidu kaa iekustinaat teoreetiski ieguulushos gredzenus laikam, vai motora kapremontu / cita motora pirkshanu.
nez tikai pa cik sitaadiem volviem dziivi motori naak...laikam jau daargi.
granadai savulaik nopirku 2.8i ar sprici un gjeneratoru no automaatainaas - veel taga kompresija ir 10+,kaut arii es ar to dzineeju veel diezgan spariigi asfaltu pasliipeeju - 3 aatrumkaarbas nomainiiju
Nu vot gribeeji Volvo pa leeto....
Volvo 850
Piedāvāju šeit padalīties pieredzē par remontiem u.t.t. tieši šim modelim.