ha ha, kaimiņš tagad atslēdz aķi uz nakti, lai sidzene negaudo
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ha ha, kaimiņš tagad atslēdz aķi uz nakti, lai sidzene negaudo
Kads ar šitādiem neaizraujas - crazy F250 forc (tik jāsaliek un jāsertificē, pieļauju, ka jātais individuālais sertifikāts):
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/exclusive-cars/blxmi.html#photo-2
varbūt vienīgi kā traktortehniku var sertificēt, nez vai gājēju drošības prasības var izpildīt buferis gūžas augstumā
1. jānoformē kā c klases braucamais
2. obligāti jābūt segtiem riteņiem - no augšas skatoties, nedrīkst būt redzami - jābūt, kā te jau pieminēja, arku paplašinājumi, kā wrc rallija mašīnām, piemēram
pa laukiem ar šito var, bet, piemēram, Spices autostāvlaukumā ar tādu neiegrozīsies
parunāsimies par lietotiem traktoriem, kuri ir visuzticamākie?
Nu, ar šito pa ielu nevarēs braukt
Šodien pēc ilgāka laika nomazgāju mašīnu. Jau iepriekš visiem atvainojos par gaidāmo lietu.
Paskatīsimies kurš stiprāks "kaķis kurš krīt uz kājām, vai sviestmaize kas piesieta kaķim uz muguras", es speciāli ar tādu domu nenomazgāju ...
dieviņš izvilks vidējo kvadrātsakni, kad vismaz 50% + 1 auto būs nomazgāts, līs!
Nekas nesagādā tik daudz patīkamu un nepatīkamu pārsteigumu kā no sienas atbīdīts dīvāns.
Sveiki!
Nez, vai kāds vēl atceras , bet pirms kādiem diviem mēnešiem vaicāju pēc rekomendācijām auto iegādei un dabūju visām savām prasībām atbilstošu autiņu, ar ko jau pāris nedēļas vizinos apkārt. Paldies toreiz par komentāriem, palīdzēja noorientēties, uz ko skatīties un izmest no galvas to, uz ko nevajag skatīties. Gan maz ēd (850km ar vienu bāciņu), gan veļļuku var dabūt iekšā, gan manuālis, pat vēl pusotru gadu garantija, arī paaugstināts klīrenss (jau bedraini zemes ceļi iemēģināti) un vēl piedevām smuka
Bildes saiti neņem pretī, sorry, tad būs šitā: ibb.co/QcgK0SK
Tad kārotais i20 ir iegādāts? Apsveicu!
Stāsti kas pa motoru, ar ko apmierināta, kas pietrūkst?
Vai tad i20 ir paaugstināts klīrenss?
Jap, svinības nebeidz sākties
Motors 1l benzīns, ņiprs gan pilsētā, gan uz šosejas (pēc manas izpratnes , 100HP), šitā ir Active Cross versija, tā ir 2cm augstāka par parasto i20. Pagaidām neesmu atradusi neko, kas nepatīk (jāpagaida, lai pāriet rozā brilles). Esmu sajūsmā par tādiem jaunatklātiem "sīkumiem" kā apsildāma stūre, nolokāmi spoguļi, papildus apgaismojums pagriežoties, arī kruīza kontrole manā autovadītāja pieredzē ir jaunums.
Viena lieta gan, kas nepatīk - kā dīleri futbolēja viens pie otra saistībā ar diagnostikā atrasto kļūdu (garāks stāsts, saistīts ar pirmreizējās iegādes vietu, apkopju veikšanas vietu un to, kur veicu pirms iegādes diagnostiku).
Nu tā.
Pasaulē ir tik daudz labu meiteņu, bet stabils pieprasījums ir tikai pēc sliktajām!
nu, golfs ir labāks par i20
golfs būs labāks bet arī tomēr dārgāks
Lai gan i20 var salīdzināt ar Polo, kas ir vienas klases auto, i20 priekštgājēji getzinji nekadi izturigie nebija, nu jau lielakaa daļa sarūsējuši un uz ceļiem tik pat ,kā vairs nav manāmi. Bet pēc gadiem nemaz nav tik veci.
lietots golfs ir labāks par jaunu i20?
mk2 trusis ir labākais auto ever. punkts
Jā tieši tas kas postā bija auto kur ielikt velo.
Gan jau kulbas ratus arī man būtu jautri tādā bāzt.
lielos bērnu ratus mazajā klasē var ielikt, bet jāņem nost riteņi, un nekam citam grabažniekā vietas nepaliek.
29" mtb noņemot pr. ratu arī var ielikt
Es savulaik biju tīri pārsteigts ieraugot ka no E90 trīssimtās sērijas tūringa grabažnieka lielie rati tiek izvilkti tādā pat agregātstāvoklī kādā tādi tiktu likti mana golfa grabažniekā...
Un par to "nekam citam vietas nepaliek" - nepaliek tad ja licējs ir no tiem kam ikdienas mašīna ir amerikāņu pikaps, jo visas mantas jāsaliek viena blakus otrai, jo vienu virs otras likt nedrīkst... Man reiz gadījās golfā iekrāmēt lielos ratus kopā ar mantām sešiem cilvēkiem divām dienām; atpakaļceļā vēl tika paņemti divi salauzti krēsli - tas viss ar to ka salonā bez manis bija arī četri pasažieri - gan, jāatzīst, tā kā viens no pasažieriem bija tas kam tie rati bija paredzēti, tad uz viņa rēķina ietaupīto vietu varēja izmantot viņa mantām, lasīt - uz grīdas varēja nolikt vēl vienu somu.
tas atkarīgs cik daudz lietots golps
es par lietotu golfu i20 neņemtu
g.delphi.lv/dgs/picture.php?id=7150260
Tuaregam savu dzīvību uzticēt toč nevar.
Toties Dacei var... viena kliente ap Ziemīšiem, kā pankūka, tika iespiesta starp diviem kraviniekiem. Pēc bildēm knapi varēja atpazīt, kas par auto - samīcīts galīgās lupatās. Sieviete tika cauri ar lauztu atslēgas kaulu.
Konkrēta slepkavībā varbūt tikai bruņu auto palīdzētu:
www.delfi.lv/aculiecinieks/news/riga/video-fikseta-romana-bezzubova-slepkaviba.d?id=53107179
GTD2 rakstīja: Lai gan i20 var salīdzināt ar Polo, kas ir vienas klases auto, i20 priekštgājēji getzinji nekadi izturigie nebija, nu jau lielakaa daļa sarūsējuši un uz ceļiem tik pat ,kā vairs nav manāmi. Bet pēc gadiem nemaz nav tik veci.
Vecākajiem ir 13 gadi (2008. beidza ražot). Es šad tad kādu uz ielas redzu. Ex-sievasmāte 11 gadus nobrauca (pirka jaunu). Kad tirgoju to mašīnu 2017.gadā, vienīgais no rūsas, kas bija, bija uz bagāžnieka vāka un vienā arkā burbulis. Tehniski tai mašīnai viss bija čikiniekā - remontos gadā 200-300 euro vajadzēja ieguldīt visādos hadenes sīkumos un auto gāja uz ūsiņu.
cik dzirdēts tad rūsa viņiem vairumam bija ap aizmugurējiem landžeriem, sliekšņiem un arkām, pat tik daudz ,ka neatmaksājās metināt, bagāznieka vāks sīkums tā maināma detaļa
Nē, tā nav taisnība. Virsbūvē nekādu rūsas pēdu nav, ļoti labi apstrādāti sliekšņi(nezinu varbūt no iekšpuses ir kkāda bīstamība), bet vāks ir tehnoloģiski nepareizi nostrādāts. Es jau vienreiz rakstīju, ka KIA visiem saviem autiņiem par velti uzsauc pretkorozijas apstrādi. Arī tas vāks tika pārkrāsots garantijas laikā, bet tas neko nedod un tur rūsa ir.
P. S. Varbūt tāpēc nav neviena youtube "Kā rūsē" izlaiduma par KIA?
www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/hyundai/getz/eglbd.html
Vēl bēdīgāka paskata viņi jau kādus piecus gadus atpakaļ bija daudzos šrotos, bet droši vien lielums vairums jau izkausēti naglās, tapēc arī tik mazuz ielas redzami. Arī pazīstams ,kuram firmā trīs tādi pelēcīši bija dēļ korozijas visus norakstīja, kad viņiem vēl nebija pat desmit gadi
iauto.lv/forums/topic/27038-prieksejais-tilts
Tā viņi sapūst arī vietās, kur laikam metināt nemaz nedrīkst, tikai nomaiņa. Un ja nav ko mainīt, jo šrotos tādi paši puvekļi, tad arī pārējo nav vērts remontēt.
Tur tak skaidri var redzēt, ka viena puse ideāla un otrā dabūjusi(kādreiz) kādu bojājumu, kā rezultātā viss izrūsējis. Gan jau kāds nošķīlis pa pakaļējo spārnu, durvīm. Tāpēc jau tās mašīnas pēc avārijām neko tējas, šodien spīd un laistās, pēc pāris gadiem bojātās vietas pastiprināti korodēs.
Un tilts tak arī ir maināmā detaļa, kuram tad tur nekas nerūsē?
Ap 2007. gadu tie getzi bija topā. Pazīstams cilvēks nopirka un vēl cits gribēja, bet tad laikam pieprasījums bija lielāks par piedāvājumu un stipri cenu pacēla.
Pagāja kādi gadi un - eu, bet kur tad viņi visi ir? Izrādās, nav vairs uz ielām.
Pie angļu ģimnāzijas katru rītu var redzēt Getzu. Man pat liekas tur 2 getzus esmu redzējis, vismaz Google maps rāda sarkanu un pelēku Getzu stāvam
Zuteņu iela 1
Un tas ir tikai pie vienas mājas! Padomā cik Rīgā māju
Jā, dzelžaina loģika.
Toties pie manas mājas nav getza. Es pat redzējis neesmu. Bet tā ir tikai 1 māja, toties cik dižajā pilsētā tādu māju?
Toties, ja Google kartē paskatās manu māju, tad pie tās pilnā krāšņumā stāv mana vecā Astra, kuru palaidu nezināmā virzienā pirms pusotra gada
Getz rūsē ļoti ļabi, it īpaši vājā vieta ir priekšējais pusrāmis. Tas, man šķiet, pārsvarā ir iemesls, kādēļ tie auto tika norakstīti. Pret to, cik daudz viņus savulaik pārdeva, uz ielām palikuši maz.
Ja nemaldos, tas bija pirmais Hyundai/Kia modelis, kurš tika izstrādāts Eiropā un pārdevās ļoti labi šajā tirgū. Izturīgs auto ar sliktu plastmasu un bleķiem.
Nākamos i20 priekš Eiropas tirgus ražo Turcijā. Cik dzirdēts par pirmās paaudzes i20, problēma ar koroziju joprojām aktuāla. Tā jau ciešams auto- viens no lētākajiem lietotajiem savā klasē. Bet līdz Eiropas brendu mazauto līmenim nevelk.
Piekoriģēšu, pirmais modelis tieši Eiropai izstrādāts bija Ceed. Getz ir globāls modelis un pārdevās visur, Ceedus Amerikā nevar nopirkt.
Pirmā Ceeda restailingu jau veidoja vācietis Pēteris šreijers
Vēlāk jau Hyundai ar tiem pašiem motoriem izstrādāja speciālu modeli Krievija - Solaris.
Ceed varbūt bija pirmais speciāli Eiropai izstrādātais modelis, bet Getz bija pirmais Hyundai kurš tika radīts Eiropā:
izstiepjaties vai saraujaties, golps vienalga labāks par gecu
Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...