Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
darklight Reģ.: 29.10.2013
18 0 Atbildēt

The Walking Dead varoņi vairākas sezonas vālēja ar Megijas Getzu Ne reizi nenoplīsa!

Hetere Reģ.: 17.01.2021
8 2 Atbildēt

Polo man šķiet neglītāks auto nekā Active. Esmu dažiem Polo Cross blakus nostājusies un nopētījusi. Auto glītums taču viens no svarīgākajiem parametriem!

Uz auto iegādi skatos kā uz kaprīzes apmierināšanu un tam paredzēto naudu savā prātā “norakstu zaudējumos”, līdz ar ko mani īpaši nomoka tālāk pārdošanas vērtība, jo lietošanas laikā svarīgākais ir, lai neprasa daudz papildus naudas.

Ticu, ka nepopulārs viedoklis, bet tā kā baisi svarīgs, tad padalos.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 1 Atbildēt

"Uz auto iegādi skatos kā uz kaprīzes apmierināšanu un tam paredzēto naudu savā prātā “norakstu zaudējumos”, līdz ar ko mani īpaši nomoka tālāk pārdošanas vērtība, jo lietošanas laikā svarīgākais ir, lai neprasa daudz papildus naudas."--

Nu, normāli uzskati. Te vairums pārmēram uztraucas par "tālākpārdošanas vērtību" jau auto iegādes brīdī.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 3 Atbildēt

Kategoriski atbalstāms īstu lietpratēju viedoklis.

Hetere Reģ.: 17.01.2021
0 0 Atbildēt

“Īpaši nenomoka”, tā ir domāts. Uzrakstījies tieši pretēji.

Hetere Reģ.: 17.01.2021
0 1 Atbildēt

Conqueror rakstīja: nu, golfs ir labāks par i20

Man vēl labāks šķiet Cupra Formentor

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
3 0 Atbildēt

Par Formentor ,Seats ar daudziem modeļiem vizuāli atšķirās ata intresantākiem ārējiem dizainem no saviem vw brāļiem. Arī motoro izvēle parasti piedāvā jaudīgakas nekā vidēji vw citos analogos modeļos. Vienīgais kur Seats parasti atpaliek no citiem vw tā ir salona apdare. Šajā gan nav sēdēts,tapēc grūti spriest,kā ar konkrēto modeli

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Cupra jau vajadzētu būt visam labākam, jo cenas arī ir attiecīgi augstākas, kā Seat, bet kopumā piekrītu. Dažus gadus atpakaļ sanāca pabraukāt ar dažādiem īres auto (visi bija +/- gadu veci un bez liela nobraukuma) un seat bija so so. Salons pašvaks gan vizuāli, gan uz tausti, kaut kas grabēja no paneļa puses, braukšana ar pārāk cieta likās priekš mūsu ceļiem utml. Toreiz starp golf, leon, octavia un kia ceed, vislabāk beigās patika tieši kia.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

man kaut kā nelikās ceed ērta sēdēšana,

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Par sēdēšanu īsti neatceros, bet patika kopumā salons - nebija pavisam lētās grabošās plastmasas, drusku mīkstāks un patīkamāks uz tausti, nekas negrabēja, automāts labi strādāja (manuprāt, labāk par VAG DSG, kam šķiet ir lielāka aizture, pirms kaut kas notiek), braukšana mīkstāka un patīkamāka pie mūsu ceļiem. No mīnusiem palicis atmiņā, ka lane assist galīgi garām bija - vairāk pat traucē, nevis palīdz, jo šis baigi sita prom no līnijas, kas rezultējas, ka tiec aizsists uz pretējo līniju.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
2 0 Atbildēt

Nu par tiem getziem jau tā - tā ir maza un salīdzinoši lēta mašīna. Iespējams ir tur vairāk rūsa nekā citiem, bet beigās daudz ko arī nosaka cik vispār auto teorētiski ir vērtība un vai ir vērts remontēt.

Cik nu vēl nedaudz getz sludinājumi ir - kaut kas 1.5-2k par 13-15gadīgu auto. Nu, ja Tev nav paziņās kaimiņu Saša, kas pa lēto metinās, tad sanāk padārgi. Nedod dies vēl paralēli iet citi remonti... Diezgan demoralizējoši katru gadu gāzt iekšā entos simtus remontos vispār nezinot cik ilgi vēl auto normāli ies un vai varēs tehnisko iziet.

Man liekas daudzi beigās atmet ar roku, notirgo to auto un nopērk kaut ko vietā, kur problēmu mazāk.

Apsveicu autori ar auto pirkumu. I20 normāls vāgens. I20 active sākotnējās cenas bija diezgan palielas - kādi 14-15k tā liekas, tāpēc arī pašvaki pirka (bet nu pie mums nelielie auto jau vispār nav baigi populāri), lietoto auto tirgū varēja dabūt zem 10k, kam vēl pat garantija ir, tad jau pavisam cita lieta. Par golfu te jau daži minēja, ka tā tomēr cita klase un cenu kategorija.

+1 par auto vērtību nākotnē - ja plāno ar auto braukt vēl daudzus gadus, tad par to nav ko pārāk domāt, jo padsmitgadīgam auto tāpat nekāda baigā vērtība vairs nebūs.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
12 3 Atbildēt

nu bet ko neņēmāt Cupra Formentor?

Hetere Reģ.: 17.01.2021
3 0 Atbildēt

Ir kāda cenā līdz 10 k?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
15 3 Atbildēt

ja šobrīd lētākais lietotais ir par 25 taukšķiem, tad pēc gada, paredzu, būs par 10

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
15 2 Atbildēt

Anekdote:

Lūdzam Jūs saņemt pasūtītas preces 3 darba dienu laikā pēc to piegādes uz pakomatu. Uzmanību! Sakarā ar izsludināto ārkārtas situāciju, noteiktajām papildu drošības procedūrām un lielo sūtījumu apjomu, paredzam iespējamu sūtījumu aizkavēšanos no 1 līdz 3 darba dienām. Daži pakomāti ir pilnībā aizņemti, tāpēc sūtījumi tiks automātiski novirzīti uz tuvāko pieejamo pakomātu. Informējam ka Jūsu pasūtījums var tikt piegādāts vairākos atsevišķos sūtījumos.

Komentārs: JA?! TAD MANA 1 (VIENA) CEPURE TIKS PIEGĀDĀTA VAIRĀKOS GABALOS ATSEVIŠĶOS SŪTĪJUMOS ?!

Patisons Reģ.: 24.04.2017
3 0 Atbildēt

JanJan rakstīja: Cupra jau vajadzētu būt visam labākam, jo cenas arī ir attiecīgi augstākas, kā Seat, bet kopumā piekrītu. Dažus gadus atpakaļ sanāca pabraukāt ar dažādiem īres auto (visi bija +/- gadu veci un bez liela nobraukuma) un seat bija so so. Salons pašvaks gan vizuāli, gan uz tausti, kaut kas grabēja no paneļa puses, braukšana ar pārāk cieta likās priekš mūsu ceļiem utml. Toreiz starp golf, leon, octavia un kia ceed, vislabāk beigās patika tieši kia.

Kia Ceed ir skaļāks par Seat Leon. Cietās plastmasas gan netrūkst, bet, ja izvēlās pareizos ripuļus, tad ir arī komforts. Izbraucu ar visiem minētajiem. Golf bija visgarlaicīgākais un dārgākais.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
12 2 Atbildēt

kā ir ar to Ford Mustang? Vai viņam ir alumīnija virsbūve vai tērauda?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Fordam bieži kapoti ir alumīnija, stiklasškiedras vai pat oglekļaškiedras, bet vienīgais īpašais Ford ir GT (šķiet ar Al paneļiem) un GT40.

Raptoram vēl spārni no stiklašķierdas IMO bija un tad vairākiem pikupiem kuzava "arkas/spārni" - arī.

wexrtf Reģ.: 27.12.2018
2 0 Atbildēt

Svētdienas dilemma - vai mainīt 13 gadus veco dīzeli/automātu, kurš pašlaik darbojas bez problēmām, pret līdzvērtīgas vērtības atmosfērisko benzīnu/manuāli. Nedaudz biedē gan automātiskā kārba, gan sprauslu u.c. problēmas, kas var sākties pēc 300k km atzīmes odometrā un izmaksāt 1/3 no auto vērtības. Teorētiski - ja pārdot esošo auto un par līdzvērtīgu summu nopirkt vienkāršākas konstrukcijas braucamo, ilgtermiņā drošāk, ka pēkšņi pie durvim neklauvēs kārbas remonts ap 1k eur, sprauslu maiņa vai citi dīzeļa dārgie mezgli.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ta nu gan par ko uztraukties ja kārbas remonts ap 1K, bet nu vienmēr jautājums vai auto būs tā vērts lai ieguldītu ...

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

300 tūkst dīzelim nav nekāds dižais nobraukums, tas gan atkarīgs protams no dzinēja, man savulaik a6 ,kad pārdevu bija 700tukst, automātiskā kārba gan sāka punķoties un pats auto šķita tāds saguris, Tagad superb pat mazam 1.6dīzelim ir 500tūkst nobraukums jo auto jau astoņi gadi, pagaidām iet bez problēmām.mans ieteikums kamēr auto iet tikmēr vālē, nevis griez krievu ruleti ar auto maiņu,.Bieži cilvēki maina auto tapēc ,ka viņam kāda problēma, kuru varbūt pērkot uzreiz arī nepamanīsi, bet atklāsi vēlāk uz cik esi ieberzies.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Pārdodot un pērkot tāpat zaudēsi, nav arī zināms ko nopirksi.

Nav jau liegts šiem problemātiskajiem mezgliem savlaicīgi pāriet pāri-sprauslas norestaurēt, vai palēnām pa vienai nopirkt un visas reizē samainīt lai sitiens pa maciņu nav tik biedējoš. EGR nomaina un aizmirst ja viņs ir tik cimperlīgs.

Par kādu auto stāsts vispār?

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

+1

Pārdot/pirkt/reģistrēt tāpat ir laiks, čakars un nedaudz arī nauda.

Turklāt pilnīga taisnība par nezināmo pusi. Ja nu vienīgi nepērc mazlietotu auto ar pilnu servisa un garantijas vēsturi, tad nu vienmēr drusku laimes spēle sanāk, jo pat aizvedot uz pārbaudi pirms pirkšanas, nu nepateiks Tev visu - nejauks taču meistars uz nedēļu visu auto ārā pa daļām. Padarbinās un paklausīsies vai ir ok, pacels uz pacēlēja un paskatīsies vai nav tur vizuālas problēmas, pieslēgs kompim vai nemet kļūdas, pārbaudīs tur šķidrumus utml. Šobrīd viss ok, bet pēc kaut pusgada varbūt sāksies problēmas, bet varbūt arī nē. Man, piemēram, ar iepriekšējo auto vienā gadā sākās kaut kāds čakars ar elektroniku - vasarā viss ideāli, nekādas kļūdas nekā, ziemā aukstumā, slapjumā, sālī sākās brīnumi ar kļūdu mešanu.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
14 1 Atbildēt

atbalstu, maini droši, nebremzē, dīzeļiem tāpat pēc pāris gadiem kaput

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Euro6 vēl brauks vairākus gadus visur kur

insekc Reģ.: 24.03.2003
2 1 Atbildēt

Mainot auto, jātēmē uz krietni jaunāku. JEBKURAM padsmitgadīgam auto būs slēptie defekti un defekti, kuri vecuma un nolietojuma dēļ drīz parādīsies. Ja savam auto puslīdz zini vēsturi, tad "jaunais" būs kaķis maisā. Domāju, ka jāpērk auto ar vecumu līdz 2-3 gadiem un nobraukumu līdz 50 000 km, tad būs krietni mazāka iespēja ieberzties un noteikti jāskatās auto vēsture.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Toties padsmitgadīgs auto būs jūtami vienkāršāks par to dažus gadus veco, līdz ar to tur būs mazāk kam nosprāgt.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Padsmitgadīgam auto tāpat būs elektronika, turklāt novecojusi.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Jā, morāli novecojusi, līdz ar to vairāk cilvēku ar to mācēs tikt galā. Bet kurš vispār runāja par elektroniku? Parunāsim, teiksim, par izmešiem - 13 gadus vecai mašīnai jāierakstās EURO4, 2-3 gadus vecai EURO6...

darklight Reģ.: 29.10.2013
14 0 Atbildēt

Insekc pareizi saka. Mainīt ejošu, kārtībā esošu mašīnu pret citu tādu pašu un tādā pašā vērtībā noteikti nav vērts. Vismaz no finansiālā viedokļa toč nē, sanāks tikai izdevumi.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 1 Atbildēt

vienīgā jēga padsmitgadīgu dīzeļDSG spaini ir pārdot/atstāt kā pirmo iemaksu jaunam/mazlietotam benzīnaparātam - it sevišķi, ja nav dīzelim draudzīgs lietojums, t.i. daudz garo gabalu

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Ir jēga laicīgi tikt vaļa no DSG, pirms tas ir jānomaina, jo beidzis savu dzīvi. Bet, lai to izdarītu, vajag kādu, kas to lietoto DSG spaini ir gatavs pirkt. Pie pašreizējās DSG izturības es tādu būtu gatavs ņemt vienīgi operatīvajā līzē - kur banka ir gatava paņemt atpakaļ to lietoto DSG jau no paša sākuma, nevis riskēt kļūt tam par laimīgo īpašnieku.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

VAGa dīzeļDSG tirgum jābūt, ļoti mainstream produkts.

Pirmo izlaiduma gadu DSG gan skaidrā prātā nepirktu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Pirmo vispār murgs, bet izturības rezerve tiem ir noželojama joprojām - ar tiem auto labāk pat piekabi ar tentu nomā neriskēt ņemt.

Ja, protams, vajag tikai, lai pa pilsētu braukātu uz darbu un vestu rokassomiņu, tad bez problēmām. Bet tad jau atkal jautājums, vai tiešām vispār vajag auto.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

hvz, transporteri jau ilgi ar DSG nāk, amarok arī - tos jau moca vairāk kā vieglos auto.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Un cik man zināms, tie, kas šos modeļus ir nopirkuši kārtīgam darbam ar DSG, ir visnotaļ ieberzušies. Cik % no Amarokiem patiešām brauc tā, kā tie ir domāti? Un cik stila pēc, jo pikaps ir nopirkts braukāšanai uz darbu un sēnēs, 1x gadā atvedot kaut ko no Depo uz mazdārziņu. Ar transportieriem līdzīgi - lai izvadātu internetveikala paciņas pa pilsētu, slodze ir savādāka, nekā kādam, kam vajag regulāri pārvadāt max kravu vai pārkrautu pa zemesceļiem.

darklight Reģ.: 29.10.2013
13 0 Atbildēt

Bet par tiem pirmajiem DSG - vai tad viņi visi sen jau nav nobiruši un izmesti/ salaboti? Jeb viņi regulāri turpina lūzt arī turpmākās lietošanas laikā?

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Uz to kvantumu cik tie dsg ir ,tas nobirušo procents nav nemaz tik liels.

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Viena daļa DSG ir tā pati manuālā kārba ar diviem sajūgiem un motoru kas "spaida" abus sajūgus ( un tas "spaidītājs" ir vājā vieta), ir DSG kam ir vairāk kopēja ar automātiem - un tām atkal problēmas tādas kas vairāk raksturīgas automātiem.

Un bija viens neliels brīdis kad kārbas eļļa kurā bija iegremdēts arī vadības modulis - reāli saēda plates un kontaktu izolāciju, un daudz ko salaida uz īso, tad kad sāka daudz brukt nost - apķērās ka eļļa pie vainas un salaboja ...

Tā ka principā bļaut ka DSG ir šausmīgi sūdīgs agregāts nav pamata - tik jāsaprot ar kuru variantu darīšana un kādas nianses jāņēm vērā.

Ak jā un nav tāda kārbas "liftime eļļa" - jo jebkuru eļļu piesārņo arī nelielas metāliskas daļiņas, un lai arī ir tur gan magnēti, gan kanālos maza izmēra papildu sieti utml. - bez regulāras apkopes var izrādīties "ka kārbas (īsais) mūžs ir salīdzināms ar eļļas mūžu" un tad kā smejies sanāk ka eļļa ir kalpojusi to "lifetime".

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

"Tā ka principā bļaut ka DSG ir šausmīgi sūdīgs agregāts nav pamata - tik jāsaprot ar kuru variantu darīšana un kādas nianses jāņēm vērā. " - tā nebūs vis. Tas DSG nav kaut kas īpaši specifisks, kā īpašniekam jāzina, kā ar to rīkoties.

Tā ir plaša patēriņa manta un tai būtu jābūt vairāk vai mazāk muļķudrošai.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Ja grib braukt garantijas laiku - tad var attiekties pret auto kā ienāk prātā - tik servisa intervālus ievērot( un var pat neizlasīt to cik piem. smagu piekabi drīksti vilkt). Gribi braukt ilgi - tad izlasi visu, un kā minimums eļļas maiņas intrevālus samazini uz pusi ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Un - ja gribi pirkt lietotu DSG, tad ceri, ka iepriekšējais īpašnieks ir darījis visu, lai brauktu ilgi, bet pēc tam pārdomājis un izlēmis pārdot...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

+1.

Taču to kurš VAG divsajūgu manuālis - vēl nebūtu tik traki, padārgi gan būs ja nu kas, bet nekā sarežģīta tur principā nav.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

He, he tā tak ir visu vācu auto iezīme. Pirmais īpašnieks brauc ar šiku - 30tk eļļas maiņa, Dsg lifetime, autiņš ekonomisks un taupa naudu visos aspektos. Protams pēc tam tam nākamajam īpašniekam par to komfortu nākas dārgi maksāt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 2 Atbildēt

Ja paskatīsies, cik ir nobirušie DSG tiem, kas to mašīnu kārtīgi lieto, tad bilde būs cita. DSG nav problēmu vizināties. Bet problēmas sākas, ja patīk braukt dinamiski, paugstinātās slodzēs sliktos ceļos vai ar piekabi u.tml. Viņiem problēma ir izturības rezerve - viesstrādniekam parastajam, lai brauktu pa sastrēgumiem uz darbu būs labs gana.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

un arī atkarīgs no lietošanas apstākļiem - DSG nav klasisks automāts, jāizvairās no rāpošanas ar puspiespiestu bremzi t.i. sajūga slidināšanas, lēna braukšanas uzsākšana pret kalnu.

T.i. pilsētas ļurināšana ar lielu stop&go ir daudz sliktāka, nekā azartiska atvilkšana pa šoseju vai sacīkšu trasi

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Ja skarbi lietošanas apstākļi tad vispār labāk izvēlēties mehānisko kārbu, variātors ar īpaši netur slodzes

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Principā vislābākais piekabes vilkšanai būtu automāts, gan nekas sevišķi nav jāmāk, gan pie lielāka svara un mazas motora jaudas iesākt viegli un sajūgs nav jāslidina.

Bet nu ne visi automāti ir vienādi, un daži arī ir ar mazu izturības rezervi un nopietnākai vilkšanai neder ...

Vispār uz priekšu skatoties varētu būt intersanti kas notiks ar iespēju vilkt piekabes, jo ekoloģijas prasību iespaidā, motpori arvien vājāki, tādiem taisīt kārbas ar lielu izturības rezervi nav lielas jēgas + jo vieglāka kārba un pārējās komponentes jo ekonomiskāka "tačka".

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

griezes moments jau kāreiz turbomazmotoriem ir diezgan liels, kārbai man liekas izturību rēķina Nm

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nē, tieši otrādi - manuālim ilgstoša liela slodze neko nenodara - tam cieš tikai sajūgs izslidināšanas brīdī. Automāti "slidinās" daudz vairāk, tieši tādēļ slikti sadzīvo ar ilglaicīgu lielu slodzi. Un "širpotreba" auto tiek komplektēti ar automātiem, kuru slodzes izturība ir izrēķināta tā, ka tas motora max griezi spēj izturēt tikai epizodiski. Jo īpaši DSG, kam ražotājs manuāļos pat norāda tādus piekabes vilkšanas ciparus, ka saproti, ka tik mazas piekabes neviens neražo. Vai arī - nelasi manuāli, paņem Depo nomā piekabi ar tentu un nojāj DSG vienā izbraucienā. Klasiskie automāti tādā ziņā ir labāki - tur primāri "cieš" transmisijas šķidrums un, ja auto viss kārtība ar sensoriem, pasaka, ka pārkarsis un neļauj jāt tālāk - t.i. ECU ieslēdz t.s. "limp home" režīmu, kurā var knapi pavilkties.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Principā arī manuālim, ka ja velc virs ieplānotās izturības rezerves dabū ciest sajūgs (pamatīgi karst), īpaši kad mēģini braukt ar 4 vai 5 ātrumu. Bet citādi jā automātam ļoti jāuzmana kārbas eļļas temperatūra velkot smagu kravu.

Pats ar savu USA Ford Ranger 10 gadus esmu valkājies ar smagām kravām + piekabēm ( tagad drusku nolikts pie sētas - vajadzētu remontēt - pamatā gan rūsu, bet arī motoram nebūtu slikt lielāku apkopi un moš kārbai ar pie viena, kaut viss ir mierīgi braucams)

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Ja manuālim karst sajūgs braucot, tad tas jau ir miris, pirms sāki braucienu. Sajūgam braukšanas laikā nav jāizslīd vispār - tikai pastiprināta slidināšana uzsākot. Sajūga saķere jebkuram auto būs paredzēta lielāka, nekā motora max griezes moments.

Kravas smagumam ir sekundāra nozīme - tikai kalnainos ceļos un paātrinājumos. Tenta pretvējš ir ilgstoša pamatslodze, uz kā uzraujas klasiskais "es jau neko smagu, tik vati no Depo".

USA Ford Ranger minēt kā salīdzinājumu ar DSG vai kaut vai jebkura "širpotreba" klasisko automātu? Ņirgājies? USA klasiskajiem autiņiem nav problēmas ar izturības rezervi, t.sk. šitiem primitīvajiem ar cirvi tēstajiem automātiem. Gan jau, ka tam Ranger tev vēl ir kloķis pie stūres Es arī braukāju ar amerikāņu automātu, tikai esmu lasījis arī manuāli - viņš pēc specifikācijas drīkst vilkt neierobežoti ilgi piekabi, kas pēc Eiropas normatīviem pārsniedz max atļauto. Tāpat uz āķa drīkst balstīt (!) svaru, kāds DSG pasātam ir manuālī ierakstīts kā maksimālā atļautā velkamās piekabes kopējā masa

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pa lielam jau tev ir pilnīga taisnība, taču ar Avensi ir braukts tā ka sajūgs smird un Norvēģijas kalnos vairs nevelk augšā ar 3 robu, un pēc tam ar tādu pat sajūgu vēl braukti vismaz 80+Kkm un tāds pat braucošs pārdots tālāk ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Nu neviens jau nesaka, ka ar nojātu sajūgu, braucot uzmanīgi, nevar tikt uz priekšu

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Wala

Kaut kā Tev kalnu ceļi sagādā problēmas. Nezinu kas tur par iemeslu, bet man pat ar 0,9 viss ir noticis. Varbūt nevajag vilkt kamēr nevelk. Met kaut 1. robā un gāzi grīdā lai tie rpm griežās. Tad uz transmisiju arī mazāka slodze veidojās un dzinējs elpo.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

"Problēmas" nosacītas - auto (98 g. Toyota Avensis 1,6 neturbo benzīns ar 105 Zs) piekrauts līdz lūpai pa Norvēģijas kalniem, bija tāds kalns, kurā ar 2 robu zāģēt bija besīgi, jo 3 ar itkā norm vilka, taču sajūgs sāka slīdēt - ne pirms ne pēc nekas tāds vairs netrāpījās, bet konkrētais slīpums un garums vairāku km garumā darīja savu + protams sajūgs nebija pirmā svaiguma ( auto tad jau ~ 200 kkm un pāri 10 gadu vecumam bija).

Ar 1. robu, protams mierīgi bija ņemams, bet tāpat tikai pēc tam kad atdzesēju to drusku.

darklight Reģ.: 29.10.2013
12 0 Atbildēt

Da labi, te taču visi ir tādi profi, kam nekad nekas negadās. Kad es stāstīju, kā vienreiz (vienreiz!) nosmirdināju sajūgu Rīga Plaza stāvvietas uzbrauktuvē, man teica, ka jāiet mācīties braukt ;-)

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

kāpēc lai velkot augsto tenta piekabi, karstu sajūgs? Ja sajūgs ir tehniskā kārtībā, tad viņš neslīd arī pie ilgstošas maksimālās griezes. Ja sajūgs ir padzīvojis un vairs neatbilst parametriem, tad pie max griezes sāks mazliet slīdēt un silt.

Dzīvojamo piekabju vilcēji vienā sezonā nobrauc vairāk km ar buru pie āķa kā depo vatesvedējs visā mūžā.

piekabes max svaram IMHO nav nekāda sakara ar kārbu, bet ar bundžas izturību, 4x4 esamību utt - tiguan var vilkt 2.5t, kamēr golf - 2t

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Laikam nepamanīji, ka tēma ir par DSG, kuram ražotājs nekādu dzīvojamo piekabi nav atļāvis vilkt. Tie, kam dzīvesveids ir dzīvojamā piekabe, izvēlas auto, kas spēj tādu vilkt - ja ne pirmo, tad pēc ieberšanās nākamo gan.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

protams, ka nav

www.towingcapacity.co.uk/car-make-model/volkswagen/volkswagen-passat/

ar dsg vispār tikai neitrālajā pa kalnu uz leju var braukt

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 1 Atbildēt

patīk nākošais komentārs ar VW Passat un automātisko kārbu pieļaujamajiem piekabju svariem. tas gan nav nekas jauns, ka Brradypus tupi dirš un melo.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Patīk, jo atbilst tavam naratīvam? Es rakstīju par ražotāja manuāli, nevis kaut kādu angļu tabulu, kur tupa ir sarakstīti visiem auto vienādi cipari.

img.photobucket.com/albums/v485/sehaare/TDI-DSGTowing_zpse2d5b90e.jpg

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

naratīvs tev viens - apdirst citus, un kaut kādu vienu faktu piedēvēt visam kam.

Tad visām mašīnām ar viesiem DSG ir liegts vilkt piekabi?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tad kā tur sanāk - tev ir pamats apdirst mani, atsaucoties uz kaut kādu apšaubāmu UK kompilētu tabulu, kurā visām mašīnām aizdomīgi ir viens un tas pats cipars. Bet man tomēr nav taisnība, jo es nespēju parādīt, ka azlieguma frāze ir visu DSG ražotāja manuāļos? Neskatoties uz to, ka es nekad neesmu teicis, ka visiem DSG ir aizliegts vilkt piekabi - tikai to, ka limiti ir mazi. Un kā izrādās - reizēm aizliegts pavisam.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Pirmkārt, tur nebūt visām mašīnām nav vienāds cipars. otrkārt, tavs komentārs par DSG nepiemērotību vilkšanai nebija veltīts kādai specifiskai DSG versijai, bez piebildēm. Tātad - visām.

Ja kādreiz tev šāds izplūdis / nekonkrēts komentārs par vienalga kādu tēmu nepatīk, tad tu nekavējies ar apzīmējumu - melis. Es izdarīju tikai tāpat, kā tu mēdz darīt. Nepatīk? Pacieties.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

To, ka nespēj atšķirt melus no netīkama viedokļa, esi pierādījis jau sen. Un jā - mans komentārs bija, ka DSG vispārīgi nav piemērots lielas slodzes vilkšanai, jo neviens vēl nav uztaisījis auto, kas būtu komplektēts ar DSG ar pietiekmu griezes izturības rezervi. Nebūt ne par to, ka visiem DSG ir liegts vilkt piekabes pavisam. Acīmredzot DSG griezes izturības paaugstināšana ir relatīvi dārga, tādēļ ražotāji "knapinās".

Un ja nesaprati, ko es domāju ar "vienādu ciparu", tad, protams, ne jau ka visā tabulā ir vienādi. Bet virknei modifikāciju vienādi, neskatoties uz motoru un kārbu atšķirībām - tikmēr ražotāja instrukcijā 3 dažādi cipari 4 rindiņās. Atšķirību nejūti? Vai tomēr vienkārši esi "žultains īblis, kas meklē kašķi"?

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Redzi, citi iA lietotāji man žulti neuzsit. Laikam labāk prot melot.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Uztveršu to kā komplimentu.

“The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it.”

― George Orwell

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

tieši to pašu var teikt par tevi, kad tu gānies un citus iA lietotājus dēvē par mēsliem

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nav gluži taisnība par sajūga neslīdēšanu - tas vienmēr mikroskopiski slīd, "slapjais" sajūgs protams slīd vairāk, taču viegaljiem auto par to principā var neuztraukties, šī ir jau krietni nopietnāka problēma smagajai mašinērijai, kas īpaši bieži "stiepj" smagas kravas un nereti diezgan stāvos kalnos (karjeros utml.).

Piekabes max svaram IR ļoti liels sakars ar transmisiju, t.i. visu spēka pārvadu - nav obligāti jābūt ļoti izturīgai pārnesumkārbai un spēcīgam motoram , jo to var kompensēt ar lielu pazeminošu attiecību diferenciāļa zobratiem utml. Taču "general rule of thumb" ir ka transmisijas mēģina sabalansēt izturības (un ekonomijas) ziņā tam mērķim kādam apmēram 90% tautas to izmantos, attiecīgi ja grib ko nopietnu vilkt, tad pārsvarā jāskatas 4x4 pikapu virzienā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

To tavu ženeral rūl of ze tumb izmanto tikai tomātiem un japonamaķ mašīnu izstrādājumiem. Eiropiešiem mešalkām sliktākajā gadījumā ir kāds vājais punkts ko diezgan bieži var uzlabot, nerunājot nemaz par to ka pats dizains ir ar rezervi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nabūs tev taisnīb - ekonomē arī eiropieši ka prieks ... un vienīgais reāllais uzlabojums ko tu vari atļauties jaunam auto ir mainīt difa attiecību - visa pārējā nomaiņa 'bez pārprogrammēšanas' visticamāk beigsies ar "check engine" agri vai vēlu ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mūsdienās noteikti arī ekonomē [pateicoties tiem pašiem japonamaķ], bet tā ekonomija vairāk būs kā unifikācija kur vienu dizainu izmanto virkne ar motoriem, kur jaudīgākais varētu būt tuvu kārbas izturības robežām, vai arī vecu dizainu pielietošana - es tiešām nezinu kādas mešalkas fofāgens šobrīd izmanto, bet nebrīnītos ja izrādītos ka būtu apmēram tās, kas pirms 15 gadiem - trīs vārpstu lielo motoru sešiniece, ieviesta ceturtajā golfā, 02S sešiniece, bāzēta uz 02J piecinieces [ar galā pieskrūvētu sesto robu]; 02J ir uzlabota 02A kas dienasgaismu ieraudzīja iekš B3 pastētes, un 02T mazmotoru kārba kas uzprojektēta pielietojot 02J dizaina principus.

Vēl viena vāciešu īpatnība, vismaz agrāk, un droši vien arī tagad - ja japāņi spētu izrēķināt visas kārbas detaļas tādas lai visa kārba būtu puņķaina, lasīt - paceļot jaudu varētu izjukt jebkas, tad vāciešiem raksturīgāk būs ka vājais punkts būs viens konkrēts, un ja to iespējams novērst, izturība stipri pieaug, jo viss pārējais tur.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Kantorī ir/bija Pasāti ar pirmās paaudzes DSG. Visiem, pilnīgi visiem, ir mainīti sajūgi un remontētas kārbas. Intervāls ~100kkm.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 1 Atbildēt

tas tak ir izslavētais VAG lifetime.

6 ātrumu ar slapjo sajūgu vai 7 ātrumu ar sauso?

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Kādas plebejiskas sarunas... Tūlīt pieslēgsies experc, ja vien no covid nav atmeties, un pateiks, ka tikai nabagi var domāt par manuāli un visiem godīgiem cilvēkiem vajag automātu. Pat ja sūdīgu, vienalga vajag.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Kur principā ir taisnība. Ātrumkārba (un tās primitīvākā versija - manuālis) eksistē tikai tāpēc, ka tizlais motors nevar izgriezt cik vajag. Automāts ir tikai godīgs netaisnības risinājums.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

"tizlais motors" jau var daudz ko izdarīt, ja tam tiek speciāli veidots, taču pārnesumkārba ir daudz efektīvāks veids kā ar minimāliem līdzekļiem sansiegt maksimālu efektu. ;)

BEV tieši tāpat ir pārnesumkārba lai risinātu elektromotoru "problēmas", un Porsche Taycan pat ir 2 pārnesumi šim nolūkam ;) .

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Piekrītu. Bet tā vienalga nav patērētāja problēma. Tā ir motora problēma un tas zobratu spainis to atrisina. Tātad formāli loģiski spriežot automātiskā ātrumkaste ir pielikums motora perfomances nodrošināšanai un userim tur nav ko darīt (t.i. štepselēšana ir iejaukšanās šajā procesā).

Cita lieta - tas izpildījums.....

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Par to štepselēšanu - viennozīmīgi piekrist negribu. Tā neikdienišķi vizinoties, teiksim pa trasi, tieši šāda štepselēšana var dot tieši to, ko lietotājs no auto gaida.

insekc Reģ.: 24.03.2003
1 0 Atbildēt

Piekrītu. Ir jānodala tas auto, kurš paredzēts lai maksimāli ērti (bez vadītāja piepūles, bez iespējamām ķibelēm) pārvietotu pakaļu no punkta A uz punktu B notā auto, kurš paredzēts kaifa ķeršanai (uzlabošana, pārbūve, bezceļš...). Otrajā gadījumā ekonomiskums, remontizmaksas vairs nav būtisks faktors.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Es jau saku, ka automātam lielākā problēma ir izpildījums. Ja būtu kvalitatīvi izpildīts, tad šis gaps nebūtu

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Kas skaitās kvalitatīvi?

To noteikti var izdarīt bet diezvai jauna auto pircējs būs gatavs piemaksāt par kārbas izturības rezervi lai trešajam vai ceturtajam lietotājam būtu feina braukšana.

Arī ražotājs nav muļķis un māk skaitīt-nomainīt kārbu katram n autiņam ir lētāk kā piemest 10eur labākiem materiāliem kārbas izgatavošanai.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 1 Atbildēt

Mūsdienu dzīvesveids un pieprasījums. Vidējam cilvējam gribas visu jaunāko, labāko, foršāko tagad un tūlīt. Protams, ka ir daudz cilvēku, kas labprāt arī brauktu 15 gadus no vietas ar vienu auto, bet ļoti lielai daļai tādas vēlmes vairs nav.

Attiecīgi arī ražotājiem - kāpēc pārāk iespringt uz tehnikas izturību un ilgmūžību, ja auto tiek mainīti bieži un vairumam pirmreizējo braucēju nemaz neinteresē kāds tas auto būs pēc 15 gadiem un 300kkm+. Protams, ja auto pēc 6-7 gadiem jūk ārā, tad tādu arī nepirks, bet nu nejūk jau ārā tie auto tik ātri.

Tie kas pērk jaunus vai mazlietotus auto - Jums interesē, kādā stāvoklī būs un kādi remonti būs jāveic pēc 15 gadiem un 300kkm+? Uzdrošināšos apgalvot, ka 99% tas neinteresē.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

15 gadi un 300kkm ir vidējais lv autoparks, un izturība/remontējamība tieši ietekmē tālākpārdošanas vērtību, kas ir svarīga visiem, kas pērk par savu naudu, nevis oplīzē, kur tas jau ir iekļauts cenā

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Protams, bet nav jau runa tikai par LV, bet kopumā. Kad vācietis pērk golfu, pasātu vai kādu audi, viņam vienalga, ko ar to darīs latvietis pēc 10 gadiem. Tāpēc jau pie mums (un uz daudzām citām austrumeiropas valstīm, kā arī trešajām valstīm) tik daudz tie autiņi nāk, jo turīgākās valstīs cilvēkiem gribas lielāku komfortu - t.i. braukt ar auto bez čakara.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

ja kāda marka taisa neremontējamas miskastes no folijas, tad tai būs slikti atpirkumi un liela oplīze

ja visas markas taisa neremontējamas miskastes no folijas, tad viss viens

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Es runāju par štepselēšanas ātrumu. Lai useris var baudīt mežonīgu ralliju kā ar manuālo, ne lagošanu uz pārslēgšanos.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
10 1 Atbildēt

eu, būs sniegs svētdien, jāskrūvē atpakaļ ziemas riepas

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
7 0 Atbildēt

Viss labais drīz beidzas. Tāpēc vienmēr ņemiet par litru vairāk, nekā plānojāt!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

iciks rakstīja: Kādas plebejiskas sarunas... Tūlīt pieslēgsies experc, ja vien no covid nav atmeties, un pateiks, ka tikai nabagi var domāt par manuāli un visiem godīgiem cilvēkiem vajag automātu. Pat ja sūdīgu, vienalga vajag.

Savā autobraucēja "karjerā" no 15 mašīnām, kas man ir bijušas, pirmās 5 bija ar manuāļiem, tad pamīšus automāti-manuāļi-automāti-manuāļi, tagad pēdējās 3 - automāti. Esmu automātu piekritējs, bet šad tad pietrūkst manuāļa. Labi, ka darbā daži ir, šad tad paņemu pabraukāt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Chalenger rakstīja: eu, būs sniegs svētdien, jāskrūvē atpakaļ ziemas riepas

Pļā, es tieši šodien uzliku vasarenes...

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Pizģec būs, skaidra lieta.

Es šodien pa to sniegu pavizinājos un patiešām brīnos, ka tos 50 km nobraucu ar vasarenēm (kopš pagājušās nedēļas nogales uzliktas) - auto rādīja 2-2,5 grādus, kas pēc visu ekspertu domām ir pilnīgi garām, jo visiem taču zināms, ka vasarenes strādā tikai no 7-8 grādiem. Dīvainā kārtā vēl joprojām dzīvs

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

OMG tas taču tik bīstami, visi goodyear importētāji un hrenault drošas braukšanas skolas eksperti pilnu iauto piepļūtījuši.

pa šļuru jau vēl kaut kā, uz piebraukta sniega gan būtu kā pīle uz ledus.

un vasarene no vasarenes atšķiras - uz golfa vari uzlikt jaunas lietus riepas 195 platumā, vari 225 nobrauktas 1.6mm sporta semislick

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
4 2 Atbildēt

nu, joprojām ar ziemas riepām. vasaras likšu tikai sākot ar 1 maiju

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 0 Atbildēt

skatoties pēc āra temperatūras, no rītiem jābrauc ar ziemas riepām, bet dienas vidū, ar vasaras riepām

ķipa, vajag riteņu diskus ar vienu centrālo skrūvi, lai var operatīvi mainīt riepas atkarībā no temperatūras

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Vajag auto ar dubultriteņiem uz visām asīm

Lasītākie raksti

Jaunie raksti